Deze score is berekend op basis van 3236 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Pegie strackx 09-12-2016 Via de website gekocht

Heel tevreden. Snelle en correcte levering

Wij waren 2 weken geleden in shop op Boomse Steenweg en werden zeer vriendelijk onthaald en snel verdergeholpen. Zeer vriendelijk personneel en daarom nadien online nog radio en cartridges besteld die amper 24 u later al geleverd werden waarvoor dank.

Ben Vink 09-12-2016 In de winkel gekocht
Gustav Mahlerlaan 316 A, 1082 ME Amsterdam

Ik ben zeer tevereden over CoolBlue

De contacten en informaties van CoolBlue zijn correct, goed en snel. Het winkel personeel in Amsterdam zijn geduldig, klantvriendelijk, hulpvaarvaardig en snel met helpen en ook om informatie en passende oplossing te zoeken en te geven.

Anne 09-12-2016 Via de website gekocht

Perfect proces!

Allereerst is de online shop fantastisch ingericht. Je kunt op diverse manieren zoeken. Allerlei filters instellen, maar ook kijken bij verschillende 'top 10' lijstjes. De vergelijkfunctie maakte mij ook erg blij, dat maakt producten heel makkelijk te vergelijken. Scheelt weer tijd. Vervolgens het bestelproces in. Makkelijk, soepel en simpel proces waarbij ik nog nooit problemen heb ervaren die je wel eens op andere websites hebt. Dat de pagina in eens wegvalt, of je alle gegevens weer opnieuw moet invoeren bijvoorbeeld. Ik had om 22.00 uur 's avonds besteld en voor 13.00 uur de volgende dag stond mijn nieuwe wasmachine geinstalleerd en wel op de 3e verdieping binnenshuis. Oude machine is meegenomen, alle verpakkingsmaterialen meegenomen. En ik kon gelijk wasjes draaien! Mooie duidelijke communicatie ook via mail. En natuurlijk credits voor de pagina na het bestelproces om het 'wachten' leuk te maken. Geen gebruik van gemaakt, maar zorgde wel al voor een glimlach!

Pluspunten

• Simpel en helder bestelproces
  • Duidelijke communicatie via mail na bestellen
  • Beste service bij levering
  • Product wordt naar boven getilt
  • Product wordt geinstalleerd

Thomas 09-12-2016 Via de website gekocht

Snelle levering. Goede service. Leuke huisstijl.

Coolblue heeft een duidelijke website, een snelle service en een leuke huis stijl. Ook de mogelijkheid om naar binnen te stappen in een van de winkels is erg aangenaam. Het uitgebreide assortiment is ook mooi aangezien (bijna) alles wat je zoekt dan op een plek gekocht kan worden. Vragen aan de klantenservice worden ook snel beantwoord. Kortom, een fijne winkel om spullen te kopen.

Pluspunten

• Service
  • Assortiment
  • Snelle levering

Michiel 09-12-2016 Via de website gekocht

snel en handig

ook kleien bestellingen worden snel verwerkt en handig verstuurt (als het kan zo verpakt dat het door de brievenbus past)

Dinah 09-12-2016 Via de website gekocht

Ondersteuning

Begreep de handleiding van JBL charge niet en heb contact gezocht, via de whatsapp, om me wegwijs te maken. En dat lukte wonderwel. Kan nu ten volle genieten van de aankoop.

Vroukje 09-12-2016 Via de website gekocht

aankoop stofzuiger

Duidelijke shop met advies binnen het assotiment, overzichtelijk,, snelle levering en goed verpakt aangekomen.

Pluspunten

• snelle levering
  • duidelijke site

Ton Stalvord 09-12-2016

reparatie e reader

Op zondagmiddag liep mijn e reader vast. het resetten met een paperclip hielp niet. Er kwam een zwarte balk in beeld. Cool blue gebeld op zondag, deze man stelde me gerust. Via de mail kreeg ik gegevens hoe ik verder moest handelen. Na 10 werkdagen kreeg ik een nieuwe e reader. Alle gemaakte afspraken zowel telefonisch als via de mail zijn ze nagekomen. Daarvoor mijn dank.

Bert de Bakker 09-12-2016 Via de website gekocht

dhr

Ik heb op aanraden van andere coolbleu gekozen,
en inderdaad er is niks mis mee.
duidelijke site, gemakkelijk en afspraak is afspraak.

Pluspunten

• aanbod
  • concurerende prijs

Minpunten

• niet gratis leveren overdag

Bastiaan van Beijeren 09-12-2016 Via de website gekocht

Service met daadwerkelijk een glimlach

Coolblue staat gelijk aan service met een glimlach. Super duidelijke website. Snel een besteling afgerond. Zeer accurate en duidelijk info over wanneer je pakket komt. Waren alle webshops maar zoals Coolblue

Dijkman 09-12-2016 Via de website gekocht

Lichtschakelaar!

* Duidelijk/ overzichtelijke site.
* snelle levering
* goed/ netjes verpakt
* product goed en werkt prima

rens 09-12-2016 Via de website gekocht

Overzichtelijke winkel, keurig service

Alle productinformatie die ik nodig had was aanwezig. De klantenservice helpt me altijd netjes met het beantwoorden van mijn vragen en de producten worden snel bezorgd.

Zo ook mijn laatste bestelling. Kan niet anders zeggen dat het altijd keurig geregeld is!

Pluspunten

• Overzichtelijk
  • snel bezorgd

Baarspetie 09-12-2016 Via de website gekocht

Prima en zorgvuldig verzorgt

Prima prijs keurige levering op tijd
Prima gemotiveerd personeel
Duidelijk en goed bereikbare site
Houden zo

Roel 09-12-2016 Via de website gekocht

Gewoon goed

Prima, snelle service etc. Alles wat je kunt verwachten van een grote webshop.
Ik bestelde twee SSD's en RAM geheugen voor mijn Mac. Fijn dat dat op voorraad was.
Het was ook grappig dat Coolblue een mail stuurde met een installatie instructievideo.
Het blijft overigens bij grappig, niet bij erg nuttig aangezien de instructie over een Windows laptop ging en Mac toch wat anders is. Google geeft betere handleidingen.

Als Coolblue weer lagere prijzen geeft dan andere webshops, ga ik zeker weer bestellen bij Coolbue.

Mvg Roel

Pluspunten

• Snelle levering
  • Instructievideo

Minpunten

• Instructievideo kan specifieker

Jos 09-12-2016 Via de website gekocht

Tevreden over aankoop vriezer

Goede service, artikel geleverd op de dag dat het mij uitkwam. Netjes door de bezorger op de juiste plek neer gezet. Eén minpuntje was dat het verpakkingsmateriaal zonder overleg al was verwijderd. In het kader van een aanstaande verhuizing was het beter geweest als die er nog om had gezeten. Verder heel tevreden.

Pluspunten

• Service
  • Aanbod
  • Leveringsmogelijkheden

Minpunten

• Verpakkingsmateriaal was ongevraagd verwijderd

Albert 09-12-2016 Via de website gekocht

Vlot en vriendelijk

Deskundigheid met een glimlach, zonder opdringerheid. Hier wordt nog naar je geluisterd en meegedacht.

Pluspunten

• deskundig
  • goed assortiment
  • snel

Adelien44 09-12-2016 Via de website gekocht

Prima online-winkel

Bij Coolblue zocht ik een nieuwe koelvriescombinatie uit. Die moest ook nog precies passen op de plek waar de oude stond. De website gaf me precies de goede informatie en het lukte met zelfs een A++ koelkast te bestellen. Eind van de middag bestelde ik hem en de volgende ochtend werd hij keurig geïnstalleerd. Men nam ook de oude koelkast mee. Ik was uiterst tevreden.

Pluspunten

• snelle levering
  • goede keuze in producten
  • werken volgens afspraak
  • aflevering was keurig

Minpunten

• ik kan niets bedenken

Rene Chappin 09-12-2016 In de winkel gekocht
eindhoven

Super winkel

coolblue super winkel, wilde beamer kopen, mocht een aantal bekijken in hun winkel in Eindhoven. Bij welke andere online verkooporganisatie kan dat? Verder kon verkoper mijn vragen vakkundig en prettig beantwoorden

Pluspunten

• persoonlijke bediening
  • nemen ruim de tijd voor je
  • krijgt zelf nog koffie aangeboden

Arend 09-12-2016 Via de website gekocht

Asus VivoBook R753UA-TY169T laptop

Deze webshop wil ik iedereen aanraden. Waarom? De uitgebreide en overzichtelijke site. Het ruime aanbod van artikelen, die je vaak bij andere webshops niet eens tegenkomt. De zeer snelle levertijd en de goede service. En natuurlijk mijn bijzonder goede ervaring.

Robin 09-12-2016 Via de website gekocht

Topservice!

Bestelling en levering geheel conform info site. Levering bijna realtime te volgen via link in bevestigingsmail. Geplande levertijd 's ochtend per sms werd niet gehaald, maar was dus bij mij bekend. Nieuwe prognose werd wel gehaald geheel conform info site, dus eerst sms en toen belletje chauffeur. Keurige levering (leuke nette beschaafde jongens) die eerst geheel werd doorgesproken. Kundige installatie (incl. proefdraaien) naar mijn wensen. Zelf geen omkijken meer naar. Superservice! Afspraken worden nagekomen.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijke site
  • Prima afhandeling levering
  • Afspraken worden nagekomen
  • Vriendelijke en nette chauffers

Bert 09-12-2016 Via de website gekocht

1e ervaring

Via internet een koelvriescombinatie gekocht. Met name de service heeft voor mij het verschil gemaakt. Gratis bezorging, gratis je oude koelkast weer meegenomen. Je wordt nwtjes geinformeerd over de bezorging en dat komen ze ook na.

Pluspunten

• Service
  • Prijs/kwaliteit

Becky 09-12-2016 Via de website gekocht

Becky

Ik kocht een smartphone.
De website had duidelijke info in petto.
De prijs was de scherpste in vergelijking met andere websites.
De smartphone werd de dag nadien geleverd, op een zondag, wat een luxe!
Ik werd goed geïnformeerd rond de status van mijn bestelling.
Een tip kan zijn het tijdslot van levering korter te maken. Nu was dit tussen 10&18uur. Handiger zou bv zijn de voor of namiddag.
Verder kom ik snel weer terug voor de kerstinkopen :-)

Pluspunten

• Scherpe prijs
  • Snelle levering
  • Uitgebreide informatie over producten

Minpunten

• Maak het tijdslot voor levering iets specifieker

Chantal 08-12-2016 Via de website gekocht

Coolblue snapt hoe het werkt!

Coolblue ruult. Los van hun geweldige assortiment zijn daar de service, de humor, de ruime openingstijden van de fysieke winkels, de bezorging ook op zondag en maandag... briljant.

Hans 08-12-2016 Via de website gekocht

Uitstekende service !

Hebben wasdroger besteld bij Coolblue. Om 15.30 uur besteld en volgende dag om 07.30!!!!! gratis thuisbezorgd, twee trappen op en aangesloten. Zonder bijbetaling en...met een glimlach !! Volgende keer weer Coolblue. Winkel om de hoek (Expert) rekende 50 euro voor bezorgen......Keuze was snel gemaakt en absoluut geen spijt van !

Hamid 08-12-2016 Via de website gekocht

Super en zeer klantvriendelijke service

Duidelijke omschrijving van het product. medewerkers van de klantenservice denken erg goed mee en zijn bereid om je van dienst te zijn. een echte aanrader deze winkel/website.

Pluspunten

• Klantgericht
  • Vriendelijk
  • Betrouwbaar
  • Snelle levering

A 08-12-2016 Via de website gekocht

prima servive

makkelijk om producten te vergelijken, voor mijn product de beste prijs - i.v.t. andere websites - en snelle verzending.

Jann 08-12-2016 Via de website gekocht

Levering van stoomdroogmachine

Op tijd geleverd werd van te voren gebeld dat ze er aan kwamen
Netjes naar boven gebracht de droogtrommel

Pluspunten

• Op tijd

A. Kruiter 08-12-2016 Via de website gekocht

Gemakkelijke en overzichtelijke site. De bestellingen worden snel geleverd. Zeker aan te bevelen. Houden zo!

Alain Adriaenssens 08-12-2016 Via de website gekocht

Van bepaalde producten beslist de goedkoopste!
Vriendelijke verkopers, die je niets opsolferen maar je echt met raad en daad bijstaan.
Beslist een pluim waard, en de goede service maakt alles geweldig,doe zo voort, lieve mensen!

Judith 08-12-2016 Via de website gekocht

top

snelle levering en een erg fijn telefoonhoesje voor de iphone 6. het is aan de prijs maar het zeer waard

Niels 08-12-2016 Via de website gekocht

Garmin Fenix 3

Binnen de levertijd bezorgd en duidelijke communicatie per email. De pagina van de Garmin was duidelijk over de specificaties van het horloge en de inhoud van het pakket inclusief hartslagmeter.

Pluspunten

• Uitstekende communicatie
  • Super horloge voor de ultra runner

Minpunten

• Wat groot en zwaar voor dagelijks gebruik

Ron G 08-12-2016 Via de website gekocht

Cool Blue wasmachinestore.nl

Op zondag besteld en op de maandag erna bezorgd.
Nette en goede levering. Mooi oprijd. Bezorg dienst is mooi te volgen via Track en Trace.

Pluspunten

• Snelle bezorging
  • Goede service

Jaqqus 08-12-2016 Via de website gekocht

Topshop!

Simpel qua bestellen , snel qua leveren en top qua service. Wat wil een mens meer, niets toch? En zo is het!!

Tia 08-12-2016 Via de website gekocht

Prima

Nu besteld morgen in huis. Gewoon ideaal.
Weet wanneer het pakketje komt . Gewoon super.
Makkelijke website alles duidelijk en overzichtelijk.

Janneke 08-12-2016 Via de website gekocht

Kärcher stofzuiger nat/droog.

Snelle levering, op de aangegeventijd op de track and trace app.
Betalingsgemak, diverse mogelijkheden.
Keurig verpakt, geen schade.

Pluspunten

• Doen wat ze beloven.
  • Prijs is oké.

Soeparto 08-12-2016 Via de website gekocht

Veel producten, goed Service en mooie prijzen

Er zijn 2 online winkels waar ik mijn spullen haal en Coolblue Staat voor mij op nummer 1

Je kan er van alles halen van TV tot tuingereedschap echt top.
En de service is super en snel, voor 23:00 besteld volgendedag in huis.

Wat helemaal top is , is dat je het af kan halen op een afhaal punt.
ik hou er niet van als het bij de buren word bezorgt

Pluspunten

• Service is snel
  • Top producten

janos 08-12-2016 Via de website gekocht

Met de glimlach

Vandaag besteld en morgen met de glimlach thuis bezorgd... Ik wilde confetti strooien maar de bestelling was eerder daar dan ik klaar was met de confetti ;-)

Pluspunten

• productomschrijving volstaat om te kopen
  • recht om terug te sturen indien niet tevreden

Minpunten

• je koopt op foto, niet tastbaar
  • welke ??

annelies 08-12-2016 Via de website gekocht

goed en super levering

Groot keuze aanbod, en super snelle levering. Je kan nog tot laat op de dag bestellen en toch de dag erna al je pakje verwachten!

Johanna-Marie 08-12-2016 Via de website gekocht

aanvulling telefoonset

Een oude telefoonset was niet meer aan te vullen bij de leverancier. Coolblue had nog een teruggestuurd en gecontroleerd 'nieuw' model voor een klein prijsje voor ons. Snelle service, goed toestel!

MIlou 08-12-2016 Via de website gekocht

Makkelijk te vinden op de website, goedkoper dan andere, snel bezorgd en goed op de hoogte. Jammer dat ik het niet gelijk door jullie in kon laten pakken!

Pluspunten

• snel bezorgd
  • duidelijke webshop

Minpunten

• geen extra mail na levering
  • geen inpakservice

Bongarts 08-12-2016 Via de website gekocht

Top service!

Gekozen voor Coolblue omdat zij verreweg de beste aanbieding/prijs hadden. Zowel de levering als de informatie betreffende leveringen waren gewoon top. Je wordt constant op de hoogte gehouden van de status van je bestelling tot en met de levering. Ook de levering zelf precies op het afgesproken tijdstip. Kortom ik kan deze site aan iedereen aanbevelen. Vragen op twitter of per mail en telefoon werden direct keurig en snel beantwoord. Super service!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Geweldige communicatie
  • goeie helpdesk met snelle antwoorden
  • beste prijs!

Jan-Willem 08-12-2016 Via de website gekocht

Snelle levering & scherpe prijzen

Gewoon een goede verzichtelijke webshop met een groot assortiment aan prooducten. Nog nooit problemen gehad dus ik kan niet oordelen over de service van Coolblue

Pluspunten

• groot assortiment
  • snelle levering

Gopro battery 08-12-2016 Via de website gekocht

Gopro 5 black aankoop extra batterijen

Vriendelijke afhandeling, kwalitatief personeel en adviseurs en doet wat men beloofd. Via de webwinkel de artikelen aangekocht en dat is zeer goed bevallen.

Pluspunten

• snel afhandeling
  • Klantvriendelijk
  • Kwaliteit bewust
  • Keurige afhandeling

patrick 08-12-2016

Aankoop Hp printer

Zeer tevreden van de goede, snelle en correcte service. Alles zoals beloofd. Correcte prijs de goedkoopste die ik gevonden heb.

Pluspunten

• service
  • webshop
  • prijs
  • levering

Paul 08-12-2016 Via de website gekocht

Paul

Ik zocht een wasmachine. Vond deze bij Coolblue. Keurig afgeleverd en uitgelegd gekregen. Ik ben dus een tevreden klant van Coolblue.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goed geplaatst
  • Goede uitleg voor vervolgstappen

Jacco Dane 08-12-2016 Via de website gekocht

Electrische tandenborstel

Gebruik voldoet aan de omschrijving van het artikel en werd snel geleverd. Heb meerdere tandenborstels bekeken maar deze voldoet het beste.

Pluspunten

• Snelheid levering
  • Product

Minpunten

• Dure opzetborsteltjes

JB 08-12-2016 Via de website gekocht

Coolblue, Top!

Koop regelmatig bij Coolblue. Veel informatie op de website die helpt om een juiste keuze te maken . Snelle levering. Prima service!

Pluspunten

• Ruime keuze
  • Revieuws

Jumpert 08-12-2016 Via de website gekocht

Super!

Je weet gewoon zeker dat je de volgende dag het juiste product ontvangt. Bevalt het niet dan kan het gewoon zonder gedoe worden teruggestuurd. Goede service!

Pluspunten

• Service
  • Prijs - Kwaliteit

Capelle a/d IJssel 08-12-2016 Via de website gekocht

Koel-vriescombinatie

Een goed ingedeelde koel-vrieskast.
Gunstig energieverbruik.
Mooie vormgeving
Goede service van Coolblue.

Vincent 08-12-2016 Via de website gekocht

Heel snelle levering. Complimenten

De levering was erg snel. Volgende ochtend lag het al bij Primera om de hoek. Goed verpakt. Helemaal af.

Pluspunten

• snelle levering
  • goed verpakt