Deze score is berekend op basis van 1380 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Smalleke 21-12-2016 Via de website gekocht

Leuke website, gemakkelijk te bestellen, snelle levering

Fantastisch, makkelijk om te bestellen, snelle levering, retour zonder problemen, pakje (of gedeelte) verloren gegaan? Geen probleem. Er wordt naar een snelle en goede oplossing gezocht.
Nog nooit problemen gehad met Coolblue.

Peter 21-12-2016 Via de website gekocht

Peter

Snelle levering met track en trace. op het juiste tijdstip binnen. goede nazorg . Leuke prijs voor goed product.

Richard 21-12-2016 Via de website gekocht

telefoon en abbonement

Na vergelijken bij diverse sites bij coolblue uitgekomen met de beste prijs. Ik had nog wat vragen en deze werden direct beantwoord via de chat. Duidelijke communicatie via de mail over de verdere afhandeling en bezorging.
Alles snel afgehandeld en bezorgd volgens afspraak.

Pluspunten

• snel antwoord op vragen
  • duidelijke communicatie over voortgang bestelling
  • goede prijs

Justine smit 21-12-2016 Via de website gekocht

Snel, sneller snelst!

Geen wachttijden, heel snelle bezorging, uitstekend!! Wat een gemak, vanuit huis zo bestellen en er op kunnen vertrouwen dan het de volgende dag in huis is!

Ries 21-12-2016 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Snel en gemakkelijk. Dat is waar eigenlijk alle Coolblue shops voor staan. Veruit de meeste producten zijn op voorraad en voor een goede prijs. Leveren of ergens afhalen, kan allemaal.

Alleen zou het handig zijn vooraf te weten of een pakketje/ envelop door de brievenbus kan. Dat maakt de keuze bezorgen of ergens afhalen gemakkelijker.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Gemakkelijk bestellen
  • Geen account nodig

Minpunten

• afmeting verpakking niet (vooraf) bekend.

Harry 21-12-2016 Via de website gekocht

Top product, prima prijs!

Op zoek naar een netwerk switch voor thuis. Eerst maar eens wat rondgesurft. Vervolgens kwam ik, alweer, uit bij Coolblue.nl voor een top product voor een prima prijs.

Pluspunten

• plug and play
  • netwerk snelheid
  • ziet er goed uit

Minpunten

• nog geen ontdekt

Ruud 21-12-2016 Via de website gekocht

Wat wil je nog meer??

Ondertussen is het al een 'open deur' maar CoolBlue begrijpt als de beste hoe modern shoppen vandaag de dag hoort te werken.

Op zaterdagavond om 23.00 uur 's avonds iets bestellen en dan ongeveer 12 uur later (op zondag dus) de pakketdienst aan de deur te hebben staan is gewoon een fantastische ervaring! Goed bezig team CoolBlue. Voor mij is een van de CB-website een "one-stop" geworden. Fijne feestdagen aan het gehele team!

Pluspunten

• Snelheid
  • Uitgebreid aanbod
  • Scherpe prijzen

Rob Draak 21-12-2016 Via de website gekocht

Betrouwbaar bedrijf wel net iets duurder.

Gekozen voor de betrouwbaarheid. Ik koop er al jaren! Jammer dat ze net iets duurder zijn dan andere shops.

Pluspunten

• betrouwbaar

Minpunten

• duurder

Alexander van VraagAlex.nl 21-12-2016 Via de website gekocht

Super service, snelle levering en altijd een antwoord!

Ik heb Coolblue aan de telefoon gehad, ben in de winkel geweest in Utrecht en heb zelfs de baas een keer gesproken bij een event. Dit bedrijf begrijpt service en wat je moet doen om klanten blij te maken!

Ik ben een van de meest kritische mensen op de wereld en zou niets slechts kunnen zeggen over Coolblue.

Behalve... dat een laptop die ik jaren geleden kocht niet meer werkt...

Pluspunten

• Snelle service!
  • Extreem deskundig personeel!
  • Mega assortiment!

Minpunten

• Dat mijn oude laptop niet meer werkt :(

Bertie B. 21-12-2016 Via de website gekocht

creatief en innovatief

Top organisatie met hoog gemotiveerde medewerkers die altijd met je meedenken. Snelle service, goed advies, creatief in oplossingen, innovatieve uitstraling.

Pluspunten

• service
  • snel
  • creatief en innovatief

Hereiam 21-12-2016 Via de website gekocht

Snelle en correcte levering

Goede, duidelijke website, uitgebreid aanbod, scherpe prijs en snelle correcte levering.
|Het is wel belachelijk dat je absoluut 100 karakters in deze motivatie moet gebruiken.

Ben 21-12-2016 Via de website gekocht

Fijne webwinkel

Fijne service, door de grappige toevoegingen is bestellen bij coolblue net iets leuker. Ook krijg je duidelijke info over waar je bestelling is.

Pluspunten

• Snelle service
  • Leuke extra's

Michiel 21-12-2016 Via de website gekocht

Laptop tweede kans perfect

Met een "tweede kans" laptop kreeg ik toch nog een extra korting en de laptop was echt als nieuw! Alleen de doos is open geweest. Bestelling was dag later in huis. Ik ben helemaal tevreden!

Pluspunten

• snelle levering
  • snelle reactie op vraag via email

Reinder Bruinsma 21-12-2016 Via de website gekocht

Cartridges

Prima, snelle service. Het juiste project. Duidelijke communicatie. Je weet exact wanneer je het pakje kunt halen. Prima verpakking en verzending.

marlieke 21-12-2016 Via de website gekocht

Uitstekende service!

Snelle service en goede telefonische steun! Kon vragen stellen en zeer makkelijk mijn bestelling veranderen. Volgende dag had ik mijn gewenste product in huis. Tevens kon ik duidelijk volgen wanneer het thuis afgeleverd zou worden.

Roos 21-12-2016 Via de website gekocht

Prima website, snelle levering

Altijd tevreden met de serivce van Coolblue. De website is goed overzichtelijk, zoekfunctie werkt prettig en de productpagina's zijn ook prettig in gebruik. Levering was wederom een dag na de bestelling, zoals beloofd. Kortom, helemaal prima!

Pluspunten

• Goedwerkende zoekfunctie
  • Productpagina's zijn prettig met de pros/cons

Frank 21-12-2016 Via de website gekocht

goed geprijsd supersnele levering

Ik heb inmiddels meerdere dingen gekocht via Coolblue en ze hebben mij nog niet teleurgesteld. Als je op Kieskeurig kijkt zijn ze meestal de goedkoopste en daarnaast hebben ze een zeer snelle, keurige aflevering. Je wordt via de mail op de hoogte gehouden vwb de status van je pakketje.

Pluspunten

• goede prijs
  • snelle levering
  • goede communicatie verzendstatus

Minpunten

• niet kunnen ontdekken

Geerte 21-12-2016 Via de website gekocht

Prima service duidelijke website

Vaatwasser stuk en nu? Nieuwe besteld heel prettig dat het bezorgingsproces zo duidelijk op de site stond. Hele snelle levering. Ik wist precies hoe dat in z'n werk ging. Fijn dat de bezorgtijd tijdig bekend was. Vriendelijke chauffeur. Elke stap in het bestelproces werd keurig per mail bevestigd.

Pluspunten

• Duidelijke informatie op site
  • Bestel proces goed te volgen per mail
  • Vriendelijke chauffeur

Minpunten

• Niet

Caroline 21-12-2016 Via de website gekocht

Betrouwbaar en service gericht

Regelmatig bij Coolblue aankopen gedaan.
Snelle verzending.
Goed verpakt.
Één keer iets retour en daarin op een hele plezierige manier geholpen.
Alles Voor Een Glimlach is geen loze belofte bij deze firma

Pluspunten

• Snel
  • Klantgericht

Corina 21-12-2016 Via de website gekocht

favoriete winkel

geweldig winkel, met gratis bezorging en installatie. ruime producten keuze en de beste klantenservice ooit.

Pluspunten

• gratis verzending + installatie
  • beste klantenservice

Fennie 21-12-2016 Via de website gekocht

Fijne winkel om te kopen

Coolblue vind ik een heerlijke winkel en leveren snel.
Ze hebben veel producten waar je uit kunt kiezen. De filmpjes van de producten zijn erg overzichtelijk en duidelijk. Dat heeft mij de doorslag gegeven om mijn MultiTalent van Bosch te kopen.

Pluspunten

• snelle levering
  • eigengemaakte filmpjes over het product
  • ruim assortiment dus ruime keuze

Marcel 21-12-2016 Via de website gekocht

Uitstekende webwinkel

Ik koop al enkele jaren (huishoudelijke) apparaten via Coolblue. Waarom? Omdat Coolblue vrijwel alles kan leveren. En dat zeer snel en tegen een scherpe prijs. Hun beschrijving is correct en het overzicht van 'plus- en minpunten' helpt bij het maken van een goede keuze. Leuk detail is de tekst op de herkenbare blauwe doos; elke keer moet ik weer glimlachen als de postbode mij het pakket overhandigt!

Pluspunten

• Uitgebreide keuze
  • Duidelijke omschrijving produkt
  • Scherpe prijs
  • Snelle levering

Bianca k. 21-12-2016 Via de website gekocht

Coolblue: een aanrader!

Coolblue is vaste huisleverancier hier thuis. Waarom? Simpel: breed assortiment van goede kwaliteit, snelle service, duidelijke omschrijving, snelle levering en een kundige uitermate klantvriendelijke en klantgerichte klantenservice die weet waar ze over spreekt als je om hulp vraagt. Benaderbaar en telkens weer betrouwbaar. Wij zijn er blij mee.

Pluspunten

• Benaderbaar
  • Snel
  • Betrouwbaaar
  • Geen onnodige poespas

Minpunten

• Nog niet ontdekt

Ron Brabander 21-12-2016 Via de website gekocht

Asus RT-AC3200 router

Rond 23.00 uur op vrijdagavond besteld, bevestiging om 00.43 ontvangen, de volgende dag (zaterdag) lag het pakket klaar in de door mij aangewezen Jumbowinkel.
Netjes verpakt in doos

Pluspunten

• prijs
  • snelheid
  • website

van doren 20-12-2016 Via de website gekocht

Betrouwbaarheid...waar vind je die nog ?

Een droogkast had ik nodig,de oude was versleten...Naar de computer,een kijkje nemen wat er allemaal was en de prijzen...ook belangrijk !!! Op coolblue,vond ik direct wat ik wilde en als ik het nog vandaag bestelde had ik het morgen.Dit sprak mij wel aan.En ja,de volgende morgen stonden ze aan mijn deur met mijn nieuwe droogkast.De oude namen ze mee,geen probleem.Als ik nog iets nodig heb,koop ik zeker bij coolblue.Betrouwbaarheid...waar vind je die nog ?...:-))

Pluspunten

• vlugge levering
  • sms,wanneer ze komen

telefoonhoesje 20-12-2016 Via de website gekocht

Telefoonhoesje

Artikel is naar de zin. De levering vond niet op de volgende dag plaats. Ik ben de gehele dag thuis geweest, mijn bel doet het prima en een hond heb ik niet. Ik kreeg van Coolblue een mailtje met de volgende tekst:
Tot onze grote spijt is het PostNL niet gelukt uw bestelling, met barcode..... te bezorgen. Misschien heeft de bezorger uw huis niet gevonden, op de verkeerde deurbel gedrukt, was deze stuk, of was u net even de hond uitlaten. Waar het ook mis is gegaan, we geven niet op. We proberen ‘t gewoon nog een keer. De dag erna is het pakketje juist afgeleverd.

Pluspunten

• prima product

Minpunten

• levering niet op de afgesproken dag

Cor 20-12-2016 Via de website gekocht

Als altijd perfect

Al meerdere malen iets gekocht bij Coolblue. Of het nu een elektrisch apparaat is of zoals nu een camera lens en een camera accessoire . Altijd makkelijk te vinden op de website. Ook de adviezen op de site en het gehele bestelproces zijn uitstekend.
De bezorging is altijd goed, en ook als je gaat afhalen zijn de medewerkers altijd bereid om je nog wat extra info te geven indien gewenst.
Alleen jammer dat ik niet kan afhalen bij magazijn in Capelle. Woon er vlakbij namelijk......

Pluspunten

• assortiment
  • bestelproces
  • informatie
  • vergelijking
  • sevice

hans 20-12-2016 Via de website gekocht

Aankoop iPhone 6s

gebruiksvriendelijk en goede prijsstelling ten opzichte van andere webwinkels. Ook de aflevering was en info over de aflevering was prima verzorgd.

Viktor 20-12-2016 Via de website gekocht

Gweledige website met goed assortiment

Coolblue heeft een geweldige website die erg makkelijk te navigeren is en heeft veel keuze voor redelijk lage prijzen. (Op vergelijkings websites staat coolblue meestal in de top 3). O en ze bezorgen op zondag. Hoe vet is dat?

Pluspunten

• Bezorging
  • Website
  • Prijzen
  • Assortiment

P Brouwer 20-12-2016 Via de website gekocht

Superfijne website door de nauwkeurige zoekfuncties.

Door de vele zoekfuncties en goede productbeschrijving heb je snel jouw product gevonden en in huis.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede beschrijving van producten.
  • Goede prijs.

Piet 20-12-2016 Via de website gekocht

Bestelling Printerbenodigdheden

Normaal ga ik voor aanschaf naar de winkel maar deze was gesloten. Mijn eerste ervaring met cool blue vorige maand was erg goed bevallen dus op cool blue gekeken. Ook nu weer werden de beloftes waar gemaakt waardoor ik de moeite neem een compliment te maken voor hun klantvriendelijke website een eenvoudige bestelwijze en de zeer korte termijn van leveren. Ook de bestelde goederen zijn correct afgeleverd en goed verpakt. Een 10

Pluspunten

• artikelaanbod
  • snelle levering

robert 20-12-2016 Via de website gekocht

slechte bezorging

Voor de 2e keer nu een produkt besteld waarbij coolblue aangaf dat het op zondag bezorgd zou worden, het is inmiddels dinsdag en nog steeds niet bezorgd. Op site alleen te vinden dat het pakket nu morgen wordt geleverd. Gisteren stond er dat het vandaag zou worden geleverd. Nee dus zeer ontevreden met de levering!!!!

Officiele reactie van Coolblue 20-12-2016

Beste meneer Robert,

Wat vervelend dat het pakket voor de tweede keer niet is geleverd. Dit is uiteraard niet de bedoeling en wij gaan ons best doen om het pakket zo snel mogelijk te leveren.

Graag verzoeken wij u om een e-mail met de klacht en het ordernummer van uw bestelling door te sturen naar: geenglimlach@coolblue.nl. We pakken het dan meteen voor u op.

Groeten,

janet 20-12-2016 Via de website gekocht

prima verzorgt

Via coolblue een goede keus kunnen maken. in de avond rond 23.00 uur besteld en de volgende dag al in huis. webshop geeft prima informatie, volgende aankoop weer via cool blue.

Deborah 20-12-2016 Via de website gekocht

Wát een service!

Ik heb nu al een aantal keer wat gekocht bij Coolblue. Telkens weer ben ik onder de indruk van de klantgerichtheid van dit bedrijf. Het begint al bij de website: uitgebreide zoekfuncties, duidelijke omschrijvingen van de producten en zelfs persoonlijke beschrijvingen door Coolblue medewerkers: gewoon geweldig! Daarnaast ook veel bruikbare reviews van klanten.
En dan komt het: zelfs op zaterdagavond bestellen is geen probleem. Op zondag wordt het product gewoon bezorgd! Volgens mij is dit vrij uniek!
Kortom: deze winkel is een aanrader.

Pluspunten

• klantgerichtheid
  • duidelijke omschrijvingen
  • veel reviews
  • bezorging zelfs op zondag
  • persoonlijke touch

Natacha Mertens 20-12-2016 Via de website gekocht

Top shop!

Coolblue is altijd een favoriete winkel geweest van me.
Hun website is enorm overzichtelijk en gemakkelijk in gebruik (je kan voor elk product specifiek aanduiden wat je wenst en wat het zeker moet kunnen zodat je zeker het product krijgt dat bij je past).
Snelle leveringen van de producten is ook hun sterk punt, in de meeste gevallen is je bestelling de dag nadien al binnen. Je krijgt ook via mail een track&trace-code zodat je je bestelling nauw in het oog kunt houden.
En uiteraard: goede prijs/kwaliteit-verhouding.

Pluspunten

• gemakkelijke website
  • snelle levering
  • goede producten
  • goede service

Roelf 20-12-2016 Via de website gekocht

Top Service

Om 23:45 uur een bestelling geplaatst en binnen 5 minuten wordt ik opgebeld om de bestelling in order te maken zodat deze de volgende dag nog geleverd kan worden. Super service

Pluspunten

• Snel
  • Deskundig
  • Klantgericht

Minpunten

• Iets duurder

Anneke 20-12-2016 Via de website gekocht

Snelle levering! Zelfs op zondag!

Fijne en veilige shop om te bestellen! Snelle levering zelfs op zondag. Ook als een artikel tegen valt kun je het gemakkelijk retourneren..

Joy Rouch 20-12-2016 Via de website gekocht

Coolblue Delivers!

When they say "Voor 23.59 uur besteld, morgen in huis", you can trust they mean it! No stress. On delivery time, service, discounts, and quality of products - Coolblue Delivers!

Thierry 20-12-2016 Via de website gekocht

correcte en snelle levering

gevonden wat ik nodig had en correcte levering. Gewoon goed. In de overvloed aan modellen moest ik wel wat mijn weg zoeken, maar het is me toch gelukt. Nu nog monteren (maar dat is iets voor na Kerstmis, als het cadeautje uitgepakt wordt)

Erik 20-12-2016 Via de website gekocht

Altijd goed!

Coolblue heeft zoals altijd een goed assortiment en scherpe prijzen. De levering is supersnel: zaterdagmiddag besteld en zondagochtend geleverd!

Pluspunten

• assortiment
  • betrouwbaar
  • snelle levering

diny 20-12-2016

aanschaf robotstofzuiger

duidelijke website.
binnen de diverse productgroepen voldoende items aanwezig.
voldoende productinformatie bij de producten.
snelle en correcte levering.

Daphne 20-12-2016 Via de website gekocht

Eerlijke site, snelle levering, goede service

Regelmatig koop ik dingen online, voor de grotere aankopen kies ik altijd voor een webshop waar ik al ervaring mee heb.

Coolblue is één van die winkels die begrijpt dat klanten klanten zijn, ook online. Het is een eerlijke en duidelijke winkel. Ze zijn duidelijk over de voorraad en prijs en wanneer ze iets verwachten (en dan is het er ook). Doen nooit moeilijk als het niet helemaal goed gaat, en blijven je ook dan vriendelijk als klant behandelen. En ze leveren snel en goed. Ik bestel regelmatig laat in de avond, maar de volgende dag is het er gewoon. Ook in het weekend. Anderen zouden een voorbeeld moeten nemen aan Coolblue.

Pluspunten

• Ruim assortiment
  • Veel op voorraad
  • Goede prijs
  • Hele goede service
  • Goed verpakt, snel in huis

Minpunten

• Echt specialistische dingen hebben ze niet

pascale 20-12-2016 Via de website gekocht

cool white cool bleu

perfecte service duidelijke website met gemakkelijke omschrijving , zeer goede prijzen als je kijkt naar andere one -line winkels
ik kom zeker terug naar cool bleu

Harry 20-12-2016 Via de website gekocht

sneller kan bijna niet

Zaterdag ging mijn fotoprinter stuk. Gelukkig vond ik in het ruime aanbod van CoolBlue een geschikte vervanger. Handig dat ook de (soms) noodzakelijke accessoires worden aangegeven zoals, in dit geval, inktpatronen. Het betaalproces verliep transparant, snel én veilig. Levering gebeurde de volgende dag, een zondag! De service (evt. terugzending) staat op hoog niveau, dat heb ik al bij eerdere aankopen ondervonden.

Pluspunten

• groot aanbod
  • overzichtelijke site
  • duidelijke toelichtingen
  • vermelding van accesoires
  • zeer snelle levering

Minpunten

• prijs ligt soms iets hoger dan bij concurrent

JasperD 20-12-2016 Via de website gekocht

Uitstekende service

Ik was op zoek naar een nieuwe laptop en kwam op laptopshop.nl uit, daar kon ik geheel makkelijk vergelijken tussen de diverse laptops door aan te vinken wat welke specificaties ik in een laptop wilde hebben.

Ik kwam toen bij een product uit, echter klopte dit in eerste instantie niet 100% wat op de site stond (deels verkeerde foto's en omschrijving van de wifi ac ipv wifi n e.d.) hierover gemaild, binnen een uur antwoord gekregen. Ze hebben snel de juiste foto's en specs aangepast zodat ik mijn keuze ook kon maken. En de volgende dag werd mijn laptop bezord.

Kortom uitstekende service en zou er zo weer bestellen.

Pluspunten

• Goede snelle service
  • Snelle reply op emails
  • Maken waar wat wordt beloofd

Minpunten

• Onjuiste specificaties product
  • Onjuiste foto's bij product

Martin 20-12-2016 Via de website gekocht

Perfect

Je word echt als klant behandeld, dus als een koning dus het spreekwoord de klant is koning komt bij coolblue zeker uit.

Desiderius 20-12-2016 Via de website gekocht

Heel snelle en correcte levering

Ik vond het assortiment redelijk groot. Makkelijk overzicht en vergelijking. En vooral de erg snelle levering was fijn.

Pluspunten

• makkelijk
  • snel
  • meenemen oude apparaat

Jasmijn 20-12-2016 Via de website gekocht

Top winkel!

Prettige website, goede keuzehulp die echt helpt.
Bezorging door coolblue zelf gebruikt, heel precies tijdsslot, dus je hoeft niet lang te wachten.

Pluspunten

• Goede keuzehulp
  • Scherpe bezorgtijd

Minpunten

• Meerdere 'stores'

Naila 20-12-2016 Via de website gekocht

Mooie klantenservice

Ik heb een telefon besteld en later gezien, dat ik nog iets anders nodig heb. De klanteservice heeft mijn product binnen twee minuten toegevoegt en ik heb betaald. Super service, bedankt!

Pluspunten

• snel
  • vriendelijk
  • goedkoop

Andre 20-12-2016 Via de website gekocht

Meer dan uitstekende service!

Heb meerdere producten bij ze gekocht. Levering: altijd de volgende dag. Retouren: geen probleem. Altijd binnen een paar dagen je geld terug. Vaatwasmachine: top geinstalleerd, deden zelfs dingen extra om de boel goed aan de praat te krijgen. Ben heel tevreden over Coolblue. Soms betaal je wat meer dan bij andere winkels, maar ik heb het er graag voor over. Gemoedsrust is heel belangrijk!

Pluspunten

• Service
  • Kwaliteit