Deze score is berekend op basis van 2706 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Gert 13-12-2016 Via de website gekocht

Toplevering

Ik had dringend een nieuwe laptop nodig en op zaterdag besteld. Het pakketje werd keurig op zondag geleverd in zeer goede staat. Hier kunnen andere bedrijven nog wat van leren.

Pluspunten

• levering op zondag
  • levering 1 dag na bestelling
  • originele omgang met verpakking

Martin 13-12-2016 Via de website gekocht

Siemens wasmachine WM16W672NL geleverd

De webshop is erg gebruiksvriendelijk en daarnaast ook zeer concurrerend. Verder is de informatieverschaffing erg goed, wij waren op zoek naar een nieuwe wasmachine. Bij coolblue werd vrijwel direct duidelijk dat leveren, monteren en meenemen van het oude apparaat inbegrepen zit in de prijs. Dit was bij andere aanbieders niet duidelijk en/of moest flink voor bijbetaald worden. Dit tezamen met de concurrerende prijs en een betrouwbare winkel deed ons de knoop doorhakken en daar hebben we geen spijt van gehad.

De wasmachine werd vakkundig geleverd en gemonteerd door uiterst vriendelijke medewerkers. Uitleg over de wasmachine was heel goed gegeven en de oude machine keurig meegenomen, ik heb niet eerder zulke vriendelijke en vakkundige mensen voorbij zien komen.

Ik hoop dat de wasmachine het nog lang zal volhouden, maar Coolblue zal zeker een voorkeur genieten bij een volgende aankoop!

Pluspunten

• Duidelijke website met heldere informatie
  • Vakkundige en zeer aardige werknemers
  • Concurrerende prijzen
  • Bezorging op afgesproken dag en tijdstip
  • Complete dienst, geen addertjes onder het gras

Marleen 13-12-2016 Via de website gekocht

Ideaal dat je tot 23.59 uur je bestelling kunt plaatsen!

Ideaal dat je tot 23.59 uur kunt shoppen. Als de kids in bed liggen alles ff rustig doornemen.
En de volgende ochtend al thuis. Ideaal voor als er onverwachts iets stuk is waar je eigenlijk niet zonder kunt! Je word prima geholpen door de medewerkers! Goede en snelle service!

Pluspunten

• tot 23. 59 uur bestellen!
  • zeer snel geleverd
  • prima advies van medewerkers

Minpunten

• niet kunnen vinden....

sylvia klein 13-12-2016 Via de website gekocht

aankoop warmtepomp droger

Coolblue is snel met leveren op een hele prettige manier. Je bent echt blij met het nieuwe product door de manier van waarop de bezorgers aandacht geven aan de manier waarop ze het product afleveren. Er is een aandacht voor jou als klant met alle vragen die je hebt. Ondertussen al twee andere producten bij hen gekocht.

Pluspunten

• snelle levering
  • prettig te woord gestaan door de klantenservice
  • Doen meer voor je dan je vraagt
  • duidelijke uitleg over hoe het product werkt

Herman Vente 13-12-2016 Via de website gekocht

No nonsense winkel.

Een winkel die doet wat ze beloven en niet moeilijk doen,als je een probleem hebt.Super producten en vooral super service.

Martijn Verhey 13-12-2016 Via de website gekocht

Helemaal prima !!

Gewoon een goed bedrijf !!
Goede internet site waar je alles goed kan vinden. De prijzen zijn gewoon goed en de levertijd en de levering zelf zijn super snel !!!!

Niki 13-12-2016 Via de website gekocht

Tevreden klant

Duidelijke website, goede vergelijking, goede prijsstelling en keurig volgens afspraak op de zondag thuis bezorgd. Complimenten!

Dartsneef 13-12-2016 Via de website gekocht

Snelheid en kwaliteiten voor een prima prijs

We hadden snel een tv nodig voir de slaapkamer. Zaterdagavond de bestelling geplaatst en zondag werd de tv door een medewerker van PostNL bij ons thuis afgeleverd. Dit "tweedekansproduct" bleek gloedjenieuw. Alleen de batterijen waren al in de ab geplaatst. Kortom een prima product

Pluspunten

• Snelheid
  • Kwaliteit

Michiel 13-12-2016 Via de website gekocht

Goede site, levering producten en service... top!

De site werkt goed, het aanbod is ruim, de prijzen zijn goed, levering is snel, flexibel beleid in retourneren (mocht er iets zijn)... Tja, het is gewoon goed.

Pluspunten

• Prijzen
  • Service & flexibiliteit
  • Breed aanbod
  • Heldere website

ProffPoke 13-12-2016 Via de website gekocht

Supergoed waaraan Coolblue voldoet!

Coolblue voelt vertrouwd aan en doet niet moeilijk. De minpunten bij producten zijn soms niet passend. Bijvoorbeeld bij een XBox-One controller dat deze niet compatible is met playstation, dit is verwacht en vrij logisch. Ook doen jullie serieus moeite om klanten te informeren of een Youtube filmpje te maken voor het product. Kort gezegd als je de titel leest dan weet je genoeg ;).

Pluspunten

• Karakter
  • Vormgeving
  • Service
  • Klantgerichtheid

Minpunten

• Geen verlanglijst mogelijkheid
  • Minpunten bij producten
  • Informatie kan te diep zijn in het begin

Stefan 13-12-2016 In de winkel gekocht
Eindhoven

S. van Rooij

Ik vind dat de manier waarop ik als klant wordt behandeld 100%. Ik wordt serieus genomen en goed geadviseerd. Ook de communicatie op de website is perfect. Bijvoorbeeld de videootjes van de producten vindt ik erg goed.
Maar bovenal wordt ik blij van de positieve houding/uitstraling van de site, maar ook van het personeel. Zowel aan de telefoon als in de winkel.
Belangrijk natuurlijk is ook de concurrerende prijs. Dat maakt het geheel compleet.

• Positiviteit
  • Deskundig advies
  • Goede service

Wim 13-12-2016 Via de website gekocht

Navigatie

Hele goede service en vriendelijk hier voor ook al besteld bij deze winkel en steeds alles naar wens ik zal als ik weer wat nodig zou hebben weer hier bestellen

Wim Stam 13-12-2016 Via de website gekocht

Snel en goed.

Kopen bij Coolblue betekent kortgezegd: kwaliteit, gemak, eenvoudig omruilen of terugsturen en keuze uit een reuze-assortiment.

ina 13-12-2016 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Werd steeds goed op de hoogte gehouden bij het bestelproces. Bezorging op de vooraf doorgegeven tijd. Vriendelijke bezorgers

Anja 13-12-2016 Via de website gekocht

Een van de betere webshops

De webshop is gebruiksvriendelijk. Indeling producten in diverse categorieën, mogelijk om te vergelijken. Bezorging snel (ook op zondag). Filmpjes met uitleg over product.

Pluspunten

• Snelheid van levering
  • Bezorgen op zondag
  • Makkelijke navigatie op website
  • Mogelijk om in de winkel af te halen

Minpunten

• Betalen na levering zou welkom zijn

Romana 13-12-2016 Via de website gekocht

Snel, vriendelijk en betrouwbaar

De service van Cool Blue was ontzettend snel en is heel betrouwbaar, plus er zijn heel veel mogelijkheden om aan te geven wanneer je je pakketje bezorgd wilt hebben. Daarnaast vind ik het ook prettig dat je producten 14 dagen (tot op zekere hoogte) echt mag testen.

Pluspunten

• Snel
  • Klantvriendelijk
  • Service
  • Mogelijkheden

Heijmans 13-12-2016 Via de website gekocht

Not feeling blue with you guys!

Overzichtelijk, no-nonsense en service tot in de shop. Ik had per abuis geen cadaeujasje bij mijn cadeaubon gekregen. Ik kon die vervolgens ophalen in de winkel, geen probleem!

Pluspunten

• snel
  • overzichtelijk

Dave 12-12-2016 Via de website gekocht

HP envy 5640

Prima levering, zelfs na verandering artikel
ging perfect. zag later een iets duurdere printer met casback. bellen geregeld top

Thuis Nederland 12-12-2016 Via de website gekocht

Overzichtelijk, vriendelijk bedrijf

Na telefonischcontact een goed en duidelijk en vriendelijk antwoord, nette en snelle levering. grote keus aan producten die ook nog eens leuk geprijsd zijn!

Pluspunten

• overzichtelijk
  • Vriendelijk
  • leuk geprijsd

André 12-12-2016 Via de website gekocht

super webshop

Zeer handig dat je 's avonds laat nog kunt bestellen en dat je het artikel de volgende dag in huis hebt. Ook al is dit in het weekend.
Ook bij het beslissen van welk artikel je het beste kunt nemen wordt veel informatie verstrekt. Zelfs in de vorm van een demonstratiefilm.

Pluspunten

• snelle levering
  • uitgebreide informatie via website
  • uitgebreid asortiment

Tom van der Sterren 12-12-2016 Via de website gekocht

Veilig, vertrouwd & vlug

Coolblue is duidelijk in de productomschrijving met bruikbare reviews van klanten. Hierdoor maakt Coolblue het eenvoudiger om een keuze te maken en geeft het je een veilig en vertrouwd gevoel. Daarnaast krijg je een vlugge levering van het product cadeau!

Pluspunten

• Veilig
  • Vertrouwd
  • Vlug
  • Duidelijke productomschrijving
  • Bruikbare klantreviews

Kees 12-12-2016 Via de website gekocht

Levering lukt niet

Afgelopen zaterdag werd een roeitrainer bezorgd. Rode sticker op de doos gaf aan dat pakket uit meerdere dozen bestaat.
Inderdaad: onderstel niet meegeleverd. Tot dusver meerdere medewerkers van Coolblue aan de lijn gehad. Geen oplossing. Benieuwd wanneer ik mijn geld terugkrijg.

Pluspunten

• Vriendelijke medewerkers

Minpunten

• Spullen niet geleverd
  • Afspraken niet nagekomeb

Officiele reactie van Coolblue 12-12-2016

Beste Kees,

Wat enorm balen zeg! Dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn en wij willen dan ook direct onze directe excuses aanbieden voor het ongemak. Is het nog steeds niet opgelost? In dat geval willen wij jou vragen om het ordernummer naar geenglimlach@coolblue.nl te sturen. Dan kijken wij gelijk met jou mee naar een passende oplossing voor deze vervelende situatie.

Rianne 12-12-2016 Via de website gekocht

Coolblue maakt verwachtingen waar

Coolblue levert wat ze belooft. Wij hebben nu een paar keer wat besteld en elke keer werd het snel bezorgd en waar nodig netjes gemonteerd. Klantcontact is vriendelijk en professioneel.

Pluspunten

• snel bezorgd
  • klantvriendelijk
  • goed advies

Anja 12-12-2016 Via de website gekocht

snelle service

Veel keus en duidelijke uitleg.
Je hebt de mogelijkheid een product te kopen wat goedkoper is, tweede kans product.
Het product is helemaal nieuw.

Pluspunten

• snel
  • snel bezorgd

D.W. 12-12-2016 Via de website gekocht

Geweldige klantenservice

Hoewel de bestelling die ik eerst had ontvangen wat mankementen had werd dit uitstekend verholpen door de klantenservice, hierdoor kijk ik tevreden terug op de transactie.

Pluspunten

• Snelle/vriendelijke klantenservice
  • Snelle bezorging
  • Goed afhandelen van probleem

Minpunten

• Weinig fysieke winkels

Anita 12-12-2016 Via de website gekocht

Helemaal geweldig

Zeer ruime sortering, makkelijke bestel -en betaalwijze. Hele snelle levering door aardig personeel.

Annemieke 12-12-2016 Via de website gekocht

blij met mijn bestelling!

Snelle service! Goede kwaliteit.
Via de mail wordt je keurig op de hoogte gehouden wat betreft de bezorging van het product.

Pluspunten

• snelle service
  • duidelijke communicatie
  • ideal betaling

jasna 12-12-2016 Via de website gekocht

CoolBlue

Zeer snelle levering, uitstekende website.
Een bestelling plaatsen gaat heel makkelijk.
Ik vind de retour voorwaarden en uitleg heel goed.

Roy 12-12-2016 Via de website gekocht

Bestellen coolblue

Groot aanbod, makkelijk zoeken en snelle keurige levering. De communicatie via de mail is zeer goed. Tijdsvolgorde levering wordt ook aangegeven. De goederen zijn netjes ingepakt. Top zaak.

Luc uit Kluisbergen 12-12-2016 Via de website gekocht

Compressor Airpress

In boekje stond dat er nog compressor olie moest op gedaan worden voor in gebruik name. Bij nazicht was er wel al olie in het toestel. Dus positief. De eerste tests zijn positief, ballen oppompen, banden, en met pistool vuil wegblazen.

Martin 12-12-2016 Via de website gekocht

Prima webshop

Coolblue is een zeer goede webshop. Was op zoek naar nieuwe tv. Via adviespagina van Coolblue goede keuze kunnen maken. 's Middags om 14.45 uur besteld, om 20.15 uur in huis. Ook perfect transport door Dynalogic. Werd steeds op de hoogte gehouden van tijdstip levering incl sms met exacte tijd.

Sandra 12-12-2016 Via de website gekocht

Perfect

Super snelle levering en nette service, wasmachine wordt naar boven gebracht en aangesloten en oude wasmachine wordt retour genomen, als ik weer wat moet bestellen doe ik dat zeker weer bij coolblue.

Pluspunten

• Snel
  • Goed geregeld

gerda 12-12-2016 Via de website gekocht

jee zo geweldig,en heeeel snel

ik vind het helemaal toppie zaterdag besteld, en
zondag al in huis, plus hetgeen ik had besteld al heel lang wilde hebben, is een top product
cool bleu ik koop voortaan bij you

vvda 12-12-2016 Via de website gekocht

een webwinkel zoals een webwinkel moet zijn

Coolblue heeft het allemaal: handige keuzehulp (reviews en vergelijkingen), een goede website, vlotte service en een grote klantvriendelijkheid.

Pluspunten

• snelle levering
  • keuzehulp
  • klantvriendelijkheid

Joost 12-12-2016 Via de website gekocht

Snelle levering, goede kwaliteit,

We waren op zoek naar een nieuwe televisie en hebben dankzij de uitgebreide informatie van Coolblue een passende televisie gevonden. De goede prijs en snelle levering maakt de aankoop helemaal compleet. We zijn erg tevreden!

Pluspunten

• uitgebreid assortiment
  • goede prijs
  • snelle levering

Nelleke 12-12-2016 Via de website gekocht

Supersnelle bezorging

Het koffiezetapparaat arriveerde inderdaad al de dag erna, en ook nog op de aangegeven tijd. Daar was ik erg blij mee. Verder functioneert het apparaat goed.

Art 12-12-2016 Via de website gekocht

Beste webshop

Nog nooit een slechte ervaring gehad bij Coolblue. Als ik voor een bestelling uit meerdere webshops kan kiezen, ga ik altijd voor Coolblue. Zelfs als het ietsje duurder is.

ksandel 12-12-2016 Via de website gekocht

Top service

Wat ik vooral top vond aan coolblue was de geweldige service! Ik had een verkeerd adres doorgegeven en mijn pakje kon dusdanig niet geleverd worden. Een telefoontje - met een heel vriendelijke medewerker - later, en alles was opgelost. super ervaring

Pluspunten

• sevice
  • prijs

Anne 12-12-2016 Via de website gekocht

geen 24 uurs levering

Prijzen zijn prima, klanten service ook. Maar post.nl levert hier niet op zaterdag. Dus dat kun je wel mooi beloven (omdat anderen dat ook doen), maar het is gewoon niet waar. Ik heb dan ook grote twijfels of het vandaag (maandag) wel geleverd gaat worden. Volgende keer laat ik het afleveren bij een afhaalpunt, wellicht had ik het dan wel zaterdag kunnen ophalen. Locatie: Emmeloord.

Veerle van D 12-12-2016 Via de website gekocht

Fijne webwinkel met uitstekende service

Duidelijke en overzichtelijke webwinkel. Ze hebben een groot aanbod waarin je producten gemakkelijk met elkaar kunt vergelijken.
Het personeel is vriendelijk en vakkundig.

Pluspunten

• Duidelijke site die gebruiksvriendelijk is
  • Personeel is beleefd

Ray 12-12-2016 Via de website gekocht

Prima!

Prima snelle service.
Alles loopt op rolletjes en je wordt goed op de hoogte gehouden.
Ik bestelde 's avonds laat en ontving het keurig de volgende dag!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede informatie

Jerry 12-12-2016 Via de website gekocht

Wasmachine en droger besteld

Vrijdag middag een wasmachine en droger besteld, zaterdag om 8 uur geleverd!!
Zelfs op zolder gezet, aangesloten en oude apparaten mee retour genomen. En dat zonder extra kosten. (En nee, producten waren niet duurder dan bij concurrerende websites)

Pluspunten

• Snelle levering door Coolblue zelf
  • Apparaten zorgvuldig boven gebracht
  • Apparaten aangesloten en getest
  • Zeer nette en klantvriendelijke medewerkers

dreamweaver 12-12-2016 Via de website gekocht

goede service!

Superfijn dat we zo snel na bestelling de wasmachine konden ontvangen.

Ook de bezorgers waren erg aardig en hielpen netjes. Top hoor!

Pluspunten

• snel
  • scherp geprijsd
  • prettige bezorgers

Minpunten

• duidelijker vermelden hoe oude machine klaarzetten

JJ 12-12-2016 Via de website gekocht

Shopgemak

Mijn mening al eens ge-uit tijdens een IT-bijeenkomst van webshopmanagers: Coolblue maakt het mogelijk om binnen korte tijd, met alleen een inlog op de webshop, bij diverse webshop die aangesloten zijn, snel en zonder omwegen een aankoop te doen. Wanneer je één keer al je gegevens juist hebt ingevuld ligt de kracht in de terugkerende klant die zonder problemen snel een aankoop kan doen. Dit in een webshop met goede filter-mogelijkheden op producten, goede reviews en duidelijke video-product uitleg op bepaalde producten.

Pluspunten

• winkelgemak
  • Vaak de prijs

Michiel 12-12-2016 Via de website gekocht

snel geleverd

Had een switch nodig voor een project. Levering is snel (volgende dag). En je kunt gelijkt kiezen om het bij een afhaalpunt af te halen in de buurt zodat je niet nog een dag moet wachten als de bezorger je toevallig gemist heeft.
Informatie over bestelling en traject erna, duidelijk.

Carine 12-12-2016 Via de website gekocht

toner Brother

Heb een nieuwe printer en vond nergens de juiste toner. Zocht even op coolblue, vond hem direct en de dag erna heb ik hem al ontvangen!
Makkelijk & snel!

P. de Koning 12-12-2016 Via de website gekocht

Sonos

De Sonos Play:1 is bij verschillende webshops te koop, maar er zijn geen prijsverschillen. Daarom heb ik voor Coolblue gekozen. Ik weet inmiddels zeker dat het dan strak geregeld is. En ook dit keer klopte dat weer. Bovendien vind ik hun manier van communiceren prettig, doelgericht en persoonlijk (hoewel dat laatste vooral gevoel is ;-)

Pluspunten

• snel
  • Duidelijke communicatie

Bart 12-12-2016 Via de website gekocht

Coolblue, altijd heerlijk en correct om iets te bestellen

Heb reeds verschillende malen zaken besteld bij Coolbleu en steeds is het vlekkenloos verlopen :-) Als er al eens iets tussen zat dat dead on arrival bleek te zijn dan werd dit zonder de minste twijfeling omgeruild.
Service is heel snel en correct.
Een echt aanradertje !!!

Pluspunten

• Snelheid
  • Aanbod
  • steeds correct

Yolanda Mooldijk 12-12-2016 Via de website gekocht

Echt een geweldig bedrijf

Deze site is echt een aanrader. De site op zich is ontzettend gebruiksvriendelijk, betrouwbaar en vooral met een super snelle levering. Ze leveren echt de volgende werkdag al de gekochte artikelen. :-)

Josien 12-12-2016 Via de website gekocht

Geweldige tandenborstel

We hadden onze oude Oral-B tandenborstel laten liggen op ons vakantieadres. We hebben toen gelijk maar een nieuwe gekocht. De twee nieuwe tandenborstels poetsen heerlijk en dat voor een scherpe prijs