Deze score is berekend op basis van 3462 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

iloon1 14-04-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijk

Goed op de hoogte gehouden van bestelproces

Wat ik wilde was er

Bijzonder tevreden!

Vanaf het moment van bestellen word je prima op de hoogte gehouden. Website is overzichtelijk

Hemmeke51 14-04-2015 Via de website gekocht

vanuit je luie stoel is er een giga aanbod van stuk voor stuk klasse produkten te selecteren. nee komt niet vaak voor.

Goede helpdesk en bij retourneren van een mogelijk defect onderdelen wordt niet moeilijk gedaan. Andere webshops zouden hier een voorbeeld aan moeten nemen.

Zeer uitgebreid assortiment, volop keuze uit diverse meestal hoogwaardige produkten

Zoals al eerder genoemd: het ruime assortiment , de vlotte levering,,zelfs op de zondagen.
De alleszins redelijke prijzen en de fabuleuze service, extreme behulpzame helpdesk.

1. Ruim assortiment,vaak voorradig, 2. Klant vriendelijkheid, 3. Goede duidelijke info over wat en wanneer geleverd wordt, 4. Prijs niet altijd concurrerend, maar service compenseerd dit ruimschoots. 5. Bij een eventueel defect wordt niet moeilijk gedaan met omruilen.

B. Ende 13-04-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke site, makkelijk specificaties vergelijken, klik en klaar. Niks mis mee.

Printer zondag stuk, 'savonds besteld en maandagmiddag al binnen, dat kan gewoon niet beter.

Ruim voldoende keuze.

Perfecte webshop. Misschien niet de goodkoopste die je vindt, maar alles wat ze beloven maken ze waar.

Zeer overzichtelijke site, veel productinformatie maar ook goed bruikbare vergelijkingen zodat je ook de juiste keuze kunt maken van een product waar je zelf niet veel verstand van hebt. Snelste levertijd die ik heb meegemaakt, goed verpakt. Ik heb geen kritiek, misschien is Coolblue niet met alles de goedkoopste: hun webshop en voorwaarden maken het verschil dan zeker waard.

Frederick195 13-04-2015 Via de website gekocht

verschrikkelijk eenvoudig bestellen met ruime betaalmogelijkheden

Je word keurig op de hoogte gehouden tijdens het hele bestelproces. Ook nog "smakelijk" wachten en info per sms.

ruim

alles gaat heel soepel en duidelijk

Zie in de motivaties hierboven

Pip58 13-04-2015 Via de website gekocht

Goede product informatie.
Snelle levering.

Telefonisch goed bereikbaar.
Komen afspraken na.

Redelijk ruim assortiment.

Zie hierboven.

De winkel heeft kennis van zaken. Goede product informatie. Zeer snelle levering. De prijs is vaak net iets hoger dan bij de concurrent.

pawel_1983 13-04-2015 Via de website gekocht

ik heb al meerdere producten besteld via coolblue top service ik heb ook wel eens wat terug gestuurd omdat ik toch iets aders wou en altijd netjes afgehandeld door klanten service en geld snel terug gekregen ook bestelen is makkelijk en snel vandaag bestelen morgen al in huis alles is top blijf zo doorgaan coolblue

Guido Haels 13-04-2015 Via de website gekocht

Coolblue heeft zeer goede you tubes of kortfilmpjes gekoppeld aan veel technische informatie . Juist wat ik nodig heb . Objectieve informatie . Geen technische grootdoenerij maar mensen die er wat van kennen en een zeker enthousiasme uitstralen .

Zeer goede service op alle gebied . Coolblue zoekt uit wat er misloopt als er al iets misloopt want tot nu toe is het me nog maar een keer gebeurd . Beleefde afhandeling . Geef voorkeur aan berichten in geval van informatiebehoefte .

Coolblue heeft een groot assortiment en geeft duidelijk aan of het in stock is . Bij preorder was er een beetje onduidelijkheid maar die werd vakkundig opgelost via telefoon en een berichtje .

Ik ben een zeer tevreden klant en vind Coolblue de beste webwinkel die ik al tegengekomen ben . Daar ikzelf geen auto bezit is thuislevering de oplossing en een camionette houdt meerdere auto's van de weg af . Dit is de oplossing volgens mij .

Ik heb het meeste al gezegd maar ben zeer tevreden over de goede service van Coolblue . Ik heb tot hiertoe hout vasthouden nog geen defecten gehad of beschadigingen want Coolblue verpakt alles prima en veilig . De service van De Post en de andere firma die dezelfde dagleveringen doet is prima . De mensen hebben een zware job maar ondanks dat zijn ze altijd vriendelijk en correct . Verder doen zo Coolblue .Eerlijkheid wordt meestal beloond en de aan de mensen die dagelijks voor Coolblue alles geven prima zo .

cargo4u 13-04-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke website. Het bestelproces wordt in etappes weergegeven. Je weet exact waar je bent in het proces!

Kind kan de was doen!!

krc genk 13-04-2015 Via de website gekocht

snelle service en ideaal voor iets wat je snel nodig heb en genoeg keuze

saramaryg 13-04-2015 Via de website gekocht

Zoals beloofd was het de dag nadien vroeg bij ons thuis.

snelle service, grappige teksten op doos :-)

famsluimers 13-04-2015 Via de website gekocht

Tot mijn verbazing werd het de volgende morgen al bezorgd, de avond ervoor besteld!!! Super!!

Zo'n snelle bezorging!

Makkelijk zoeken en snelle levering

AmbientWings 13-04-2015 Via de website gekocht

zeer flexibele leveringen

wasmachine van 85 kg via de trap naar het tweede verdiep

topmerken, als iets niet voorradig is sturen ze je binnen de kortste keren een mail als het binnen is.

ik vind bol.com soms iets goedkoper, maar de aanwezigheid van een fysische winkel schept een vertrouwensband.

erg vriendelijke bediening, ook telefonisch

noorgrimberg 13-04-2015 Via de website gekocht

Duidelijke website

Snelle levering, ook op zondag

Vrij veel verschillende producten, een goede prijs-kwaliteitverhouding

Deze winkel is vaak de goedkoopste, daarnaast zijn de producten van een zeer hoge kwaliteit. De service is goed, alles wordt op tijd geleverd en ook op zondag is er gebruik van te maken

Dave van Noort 13-04-2015 Via de website gekocht

Ik heb 's avonds om iets voor 21 uur besteld en de volgende dag rond 11.30 uur werd het pakket al afgeleverd. Tijdens het hele proces werd ik voortdurend op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling. Helemaal top geregeld dus!

lindamilder 13-04-2015 Via de website gekocht

Mijn bestelling werd netjes en snel zonder problemen bezorgd. Ik heb geen contact gehad met de klantenservice, omdat ik geen problemen had.

Wout Kelchtermans 13-04-2015 Via de website gekocht

zeer goede en duidelijke website.

Snelste levering die ik al tegengekomen ben bij webwinkels.
Heb eens 's avonds rond 20.00u besteld, en het product werd de volgende ochtend al rond 8.00 u geleverd.

ruime keuze omdat iedere productgroep zelfs zijn eigen website krijgt.

Beste webwinkel die ik ken.

Coolblue levert enorm snel , biedt een ruime keuze en heeft een goede klantenservice en website.

denbroek 13-04-2015 Via de website gekocht

De wijze van bestellen, afhandeling etc is simpel, vlot en volgens afspraak

Correcte informatieverstrekking, mensen van Colblue hebben kennis van zake en vriendelijk, afspraken worden nagekomen en alles is lekker vlot afgehandeld

Hetgene wat ik nodig heb is voorradig

Gezien mijn beoordeling in eerdere vragen lijkt t me duidelijk dat Coolblue een aanrader is.

Zie eerdere motivaties, goede service,vriendelijk personeel met verstand van zake vlotte afhandeling van de bestelling.

salouaem 13-04-2015 Via de website gekocht

Heel snel geleverd

Een echte aanrader

braam 12-04-2015 Via de website gekocht

ruime keuze en een goede beschrijving van de producten

De levertijd is supersnel, en je kan kiezen waar het pakje wordt afgeleverd

Ik ben zeer goed te spreken tot nu aan toe

Overzichtelijke webshop, er is een ruime keuze en de prijzen zijn ook interessant.

Slimme Smurf 12-04-2015 Via de website gekocht

Ik geef hier een acht omdat ik enkel nog maar ervaring heb in bestellen en nog niet met bijv. garantie of retour.

Ik heb nog maar weinig produkten besteld op de site maar deze die ik besteld heb ben ik heel tevreden over het leveren wat naservice betreft zoals bijv. garantie of retourzending heb ik nog niet nodig gehad.

Jannes747 12-04-2015 Via de website gekocht

Ze denken met je mee en geven je net iets extra's

Goed Je krijgt bericht per sms en mail Slecht Nog niet ervaren

rudi49 12-04-2015 Via de website gekocht

gebruiks vriendelijke website..
goede info aangaande de producten
snelle levering

winkel is goed ...kan geen minpunten vinden

Frddr 12-04-2015 Via de website gekocht

je product blijft in je winkelwagentje staan. Kun je rustig even denken of je het wilt hebben.

Prettige reminders

Arsene 12-04-2015 Via de website gekocht

super gewoon

Net voor het slapen gaan (22,15) bestelde en de volgende ochtend door de postbode wakker gebeld (9,05) pakje al geleverd gewoon super

doedep 12-04-2015 Via de website gekocht

Helder en transparant bestelproces!

Zelf verkeerde maat product besteld. Even gebeld en juiste maat een dag later ook al in huis. Zelf niets hoeven doen en retourneringsproces al even probleemloos!

Je kunt ook teveel spullen hebben.....

Klantenservice opnieuw uitgevonden?

Het niet goede is aan mij voorbij gegaan!

Rudolf V 12-04-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke website, ruime keuze in producten en ruime keuze in betalingsmogelijkheden. Na het bestellen wordt je in detail op de hoogte gehouden van het leveringsproces via email.

Levering was op de eerstvolgende werkdag; sneller is haast onmogelijk.

Zeer ruime keuze aan scherpe prijzen.

Geen negatieve zaken ervaren en het bestaan van een fysieke winkel geeft je toch iets meer vertrouwen.

nelols 11-04-2015 Via de website gekocht

alles on line en snel antwoord op vraag

De voorlichting en bezorgen en plaatsen goed, weet niet hoe het is als de machine wat gaat mankeren! te kort!

veel keus

goede prijzen, dus een aanbeveling waard.

nog geen mening

riabakker 11-04-2015 Via de website gekocht

Goed te vinden wat je zoekt

Prima verlopen; s'avonds 21.00u besteld. de volgende middag in huis

Ruime keuze

Perfect verlopen bestelling

Zie boven

MarjaVlaskamp 11-04-2015 Via de website gekocht

Vanachter je computer een bestelling doorgeven

Binnen 24 uur bezorgen is mooi!!

Wat wij wilden hebben was er ook

B NH 11-04-2015 Via de website gekocht

Duidelijke website. Proces om te bestellen is goed en eenvoudig. Bij reparatie van producten kan je inloggen op de site en dan kan je zien welke stappen Coolblue heeft genomen.

Ze hebben heel veel spullen.

Tenzij de prijs ergens anders gunstiger is, zou ik Coolblue zeker aanbevelen, mede door hun goede (klanten)service.

De klantenservice van Coolblue heeft een zeer positieve indruk op mij gemaakt. Mijn, nog geen 6 maanden oude, smartphone vertoonde vreemde kuren. Na 2 batterij wissels en software en firmware resets (zelf uitgevoerd) was dit probleem nog niet opgelost. Product naar de vestiging in Amsterdam gebracht. Fabrikant heeft een onderdeel vervangen, maar toen Coolblue de smartphone naar mij terugstuurde is er iets mis gegaan, de telefoon is nooit aangekomen. Coolblue heeft mij daarom een nieuwe smartphone aangeboden, zelfs een upgrade naar een nieuwer model hebben ze mij gegeven. Ik ben dus zeer blij met deze goede service.

muchamuchas 11-04-2015 Via de website gekocht

snel gevonden

snel verstuurd

grote keuze

gemakkelijk, snel, een grote keuze

Patricia bib 11-04-2015 Via de website gekocht

Geen rekening moeten houden met opnigsuren. Zolang informeren en kiezen als je wil zonder eindeloos beslag te moeten leggen op een verkoper.

Levering volgende dag!

Je kan niet echt alles aanbieden natuurlijk...

Zie eerder!

bartbruggeman 11-04-2015 Via de website gekocht

Super gemakkelijk om online te bestellen. Je moet geen computer-nerd zijn om dit te kunnen.

Waarom noteer ik geen 10? Toch twijfel ik. Heel tevreden!

Alles wat ik zoek kan ik er vinden. De prijs is misschien niet altijd goedkoopst, maar toch zitten ze vrij goed. Misschien nog wat meer DJ-materiaal zou welkom zijn (licht)

luc clukkers 11-04-2015 Via de website gekocht

Gemakkelijk te bestellen

Op tijd geleverd

Zeer ruime keuze

Alles is verlopen zoals gewenst

Step is nog niet gebruikt , ziet er goed uit

hendrik desimpel 11-04-2015 Via de website gekocht

Gewoon eenvoudig

Ok

Eenvoudig te bestellen en snelle afhandeling

vickyscheyltjens 11-04-2015 Via de website gekocht

je bestelt vanuit je luie zetel en is zo gebeurt

alles gaat snel en vlot

je hebt ruim de keuze ook qua prijs

ik zou zeggen dat het vlot en snel gaat en je goed wordt verder geholpen

ik vind het een vlotte en snelle winkel,met een uitgebreid aanbod voor ieders budget

Herm Nelissen 11-04-2015 Via de website gekocht

snel producten vinden voor een goede prijs. Gemakkelijk bestellen ook op een andere datum. Levering volgens afspraak.

Aardelaar 10-04-2015 Via de website gekocht

coolblue communiceert duidelijk en klantvriendelijk. ook wel eens gehad dat iets NIET goed was maar dat werd direct opgelost. niet eerder meegemaakt dat een bedrijf zich zo klantvriendelijk opstelt. niet voor niets winnaar beste webwinkel. het is makkelijk om negatief te zijn maar ook zo belangrijk om positieve ervaringen te delen. bij deze. en ik werk niet voor coolblue en heb ook geen aandelen. misschien na deze reactie :o)

Yvon. 10-04-2015 Via de website gekocht

De web-site is zeer gebruiksvriendelijk en duidelijk. Je wordt makkelijk door het bestel-proces heen geloodst zonder onnodig invulwerk.
Ook wordt goed vermeld of iets op voorraad is.

Tot laat in de avond is Coolblue telefonisch bereikbaar. Rechts boven hun pag. kun je zien of ze 'open' zijn. Maar ook via mail werkt alles zeer vlot en vriendelijk.
Verder is inderdaad voor 24.00u. besteld, volgende dag in huis..... overigens hierbij ook een pluim voor PostNL!
Ze doen niet moeilijk bij retour. De bon daarvoor wordt meegestuurd bij de bevestiging van je aankoop.

Zeer veel keus.
Qua prijs zit Coolblue in het middensegment en af en toe er iets onder.

Als ik iets nodig heb, kom ik eigenlijk altijd weer bij Coolblue uit. Dit door hun betrouwbaarheid en inmiddels vertrouwdheid.

ajnat 10-04-2015 Via de website gekocht

Coolblue verkoopt heel veel verschillende spullen, dus altijd wel iets wat je net zoekt.

voor elven besteld, volgende dag in huis en altijd een mailtje als je aankoop verzonden is.

keuze te over!

Ik heb een week of wat terug een fijne printer gekocht, wel jammer dat hij nu al niet meer in het assortiment is. gelukkig waren de cartridges er nog wel, ik hoop dat dat zo blijft.

gianni.eggermont 10-04-2015 Via de website gekocht

- zeer vlotte afhandeling van bestelling tot levering op de dag zelf - goede prijszetting - geen agressieve marketing stunts - optie om zelf af te halen in één van de winkels zou binnen sneller tijdsbestek mogen

luna244 10-04-2015 Via de website gekocht

bezorgt gemonteerd en oude spullen zonodig afgevoerd

zeer klantvriendelijk

weet niet

henrivanpee 10-04-2015 Via de website gekocht

Zeer gebruiksvriendelijk

bestelt om 21h en dag daarna voormiddag geleverd.

ruime keuze

Ilse Lambrecht 10-04-2015 Via de website gekocht

Graag nog meer kleurtjes in het assortiment 'studioachtergronden'

Thuis geleverd! Niet meer sleuren met die onhandige formaten

Mijnart 10-04-2015 Via de website gekocht

Super overzichtelijke website met goede informatie.

Supersnelle levering, met meerdere emails gedurende het gehele leverproces.

Goed assortiment tegen scherpe prijzen. Goede overzichtelijke productinformatie.

Super webshop met goede prijzen en zeer snelle levertijd!

Coolblue maakt zijn slogan "alles voor een glimlach" meer dan waar! Goede webshop(s) met een super assortiment tegen hele goede prijzen. Top service die niet ophoudt als je op de bestelknop hebt gedrukt!

petermdeboer 10-04-2015 Via de website gekocht

Jan Saelens 10-04-2015 Via de website gekocht

Enorm uitgebreide site en makkelijk producten te vergelijken

Snelle levering, vriendelijke snelle online hulp en de dienst na verkoop is ook dik in orde. Waren alle webwinkels maar zo...

De producten die ze aanbieden zullen overal wel gelijkaardig zijn in kwaliteit want dit wordt bepaald door het merk van het product in kwestie maar de service en het gemak is ongezien.

martin en martine 10-04-2015 Via de website gekocht

minuten aan pc

Om 19u30 besteld , dag erna geleverd

Sneller kan niet .

opmars 10-04-2015 Via de website gekocht

the interface is heel intuitief = GOED

hardstikke goed

GOED

Coolblue heeft de beleving van de eindgebruiker achter zijn/haar scherm goed doorgrond.
chapeau!

keep the good work up!

jvos1972 09-04-2015 Via de website gekocht

Veel keus.

Overzichtelijke site. Al meerdere keren wat besteld. Betrouwbaar. Snel in huis en voor vragen kun je altijd terecht.