Deze score is berekend op basis van 3268 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Johan 18-02-2017 Via de website gekocht

Top service

Een wasmachine en droger bestelt. Deze werden de volgende dag geleverd door twee zeer vriendelijke jongens. Toen zij de machines naar boven hadden gebracht, toen zij de een" ik heb je muur beschadigd denk ik ". Dat bleek inderdaad zo te zijn. De mannen namen wat foto's van de beschadiging en zouden dit doorgeven aan de klantenservice. Wij moesten dan contact opnemen met de klantenservice over de afhandeling. Wij belden de volgende dag de klantenservice en deze zouden het dan gaan doorgeven. Na 3 uur hadden we al een reactie van cool blue over de schade, en weer een dag later kregen we een voorstel voor een schade vergoeding. Deze was goed genoeg om het door een expert te laten verhelpen. Een dag later hadden ze het geld gestort op onze rekening. Kort om een top service van Cool Blue. Complimenten !!!!

Mitch 18-02-2017 Via de website gekocht

Top service

Tijdens het leveren van het postpakket was ik helaas niet thuis. De postbezorger zou de volgende dag terugkomen alleen ik wist dat ik niet thuis zou zijn. Gelukkig heb ik het pakketje ergens anders kunnen laten bezorgen op een bezorgpunt zodat ik het de volgende dag zelf kon ophalen.

Siert 18-02-2017 Via de website gekocht

Coolblue maakt je blij!

Goede website met duidelijke afbeeldingen en deskundig advies, snelle levering eventueel op een door jou gekozen tijdstip en uitstekende service igv vragen, een aanrader!

Bas 18-02-2017 Via de website gekocht

Iphone

Zaterdagavond besteld, zondag 1300 in huis. Top toch. Product netjes en conform verwachting. Prijs is aanzienlijk goedkoper dan in winkel.

Albert 18-02-2017 Via de website gekocht

Topwinkel!

Al een paar jaar ervaring met Coolblue. Keuze uit een ruim assortiment en een snelle levering. Een fijne optie is dat je de producten kunt vergelijken. Ook erg fijn is het kiezen voor avondbezorging mocht je overdag niet thuis zijn.

Kortom: aanrader!

lennaert720 18-02-2017 Via de website gekocht

HP laptop

Bij coolblue heb ik een HP HP 15-AY026ND besteld. Ik koos voor coolblue om hun scherpe prijs/kwaliteit verhouding en hun snelle levertijd, namelijk maar 1 dag. Ik ben zeer tevreden over de laptop deze werkt perfect en de bezorging is ook netjes afgeleverd. Coolblue is voor mij voor herhaling vatbaar.

Leon 18-02-2017 Via de website gekocht

Prima

Ik heb nu een aantal keer ervaring met Coolblue en die zijn steeds prima. Duidelijk en supersnelle levering en no nonsense.

J.H. Jonker 18-02-2017 Via de website gekocht

Aanschaf wasmachine

Prima, duidelijk, overzichtelijk. Prijs is ook prima en wat belangrijk is dat de wasmachine standaard ook aangesloten wordt

Guy 18-02-2017 Via de website gekocht

Prima dienstverlening

Accuraat qua inhoud en levering, beloften worden nagekomen. Kortom: prima en voor herhaling vatbaar.

Paul 18-02-2017 Via de website gekocht

Bestelling hoes ipad air

Rond 22.00 uur de bestelling geplaatst en de volgende dag had ik het artikel binnen. Cool Blue hield mij goed op de hoogte hoe de verzending verliep. Kortom prima en snelle service.

versteeg 18-02-2017 Via de website gekocht

camera gekocht

de shop is overzichtelijk. als je product op voorraad is heb je het de volgende dag in huis. je hebt bedenk tijd of je het product wel echt wil zo niet mag je het zonder reden terug sturen . prijs is goed en je kan vergelijken. ik heb er met plezier geshopt.

Frank & MIjke 18-02-2017 Via de website gekocht

Super Service!

Wij hebben gekozen voor CoolBlue omdat je goed kunt vergelijken en de prijs en service goed wordt beoordeeld. Wij hebben een wasmachine besteld en deze werd gratis bezorgd en geïnstalleerd in het souterrain. De bezorgers waren erg vriendelijk, klant gericht en vrolijk. De bezorg service is echt TOP!!

Richard 18-02-2017 Via de website gekocht

Topservice

Eigenlijk is service bieden niet eens lastig, gewoon een kwestie van goed communiceren en simpelweg de afspraken nakomen. En dat doet Coolblue! Van iedere stap word je op de hoogte gehouden en dan staan ineens 2 vrolijke snuiters voor de deur. Wasmachine naar zolder, aansluiten en oude weer mee naar beneden en de vrachtwagen in. Alles met een grap en een glimlach, ook het verpakkingsmateriaal ging weer mee terug. Nogmaals, ik noem geen uitzonderlijke zaken... servicebeleving is simpel als alles klopt. Enige dat ik hoefde te doen is thuis zijn...! Dank Bas en Marc van Coolblue!

Arno 18-02-2017 Via de website gekocht

Goede ervaring zoals gewoonlijk

Alles loopt perfect zoals online winkelen zou moeten verlopen. Gemakkelijk en snel. Enkel jammer dat er via overschrijving moet betaald worden waardoor de leverdatum ook opschuift.

Pharasyn Désiré 18-02-2017 Via de website gekocht

Aankoop Canon Pixma iP7250 bij Coolblue

Bestelling gedaan,dag nadien aan mijn deur, prachtig en degelijk verpakt. Verzorgd bij
het uitpakken. Toestel voldoet volledig met degelijke info voor in gebruik stellen.

G. Westbroek 18-02-2017 Via de website gekocht

Coolblue is vet cool!

Snelle levering van een Bosch wasmachine, je krijgt een paar SMSen hoelaat ze thuis komen en de chauffeur belt zelfs ook half uur vantevoren. De oude meegenomen en de nieuwe app geshouwd helemaal tot op de zolder geplaatst, aangesloten en achter gelaten helemaal klaar voor gebuik wat een gratis service wij zijn er helemaal blij mee bedankt Coolblue! Wij kopen vaker bij Coolblue ze hebben bijna alles.

Willy 18-02-2017 Via de website gekocht

Aankoop bij Coolblue

Kwaliteit producten snelle betaling niet omslachtig snelle levering via Bpoost de geleverde producten zijn professioneel ingepakt en als er niemand thuis is gaat de postbode vragen bij de buren om het pak in ontvangst te nemen zo niet kan je terecht op het postkantoor

Hove37 18-02-2017 Via de website gekocht

Super service

Mooie overzichtelijke website, duidelijke omschrijvingen en handige reviews. Voor het eerst gebruik gemaakt van een Tweedekansje, zeer aan te raden.

Judith 18-02-2017 Via de website gekocht

Snelle en goede service!

Goeie prijs, snelle levering, prettig dat je goed op de hoogte wordt gehouden wanneer je levering komt, tot aan een telefoontje 15 min van tevoren.

Bob hofstede 18-02-2017 Via de website gekocht

Bestelling stofzuiger Siemens

Geen doelbewuste keuze, toevallig bij surfen op internet gevonden , maar een prima afhandeling van bestelling en erg snel geleverd!

kees rutgers 18-02-2017 Via de website gekocht

prima service

bezorgen en meenemen van de oude wasmachine deze stond op 2 hoog dus 2 trappen te nemen in een pand dat al meer dan 100 jaar oud is dus wat krapper is dan nieuwe trappen
verder de goede prijs en al eerder bekend met coolbleu als goed bedrijf.

Breeze 18-02-2017 Via de website gekocht

Top!

Overzichtelijke webshop, snelle bevestiging en binnen 1 dag geleverd! Ik heb een Apple oplader besteld, ik had eerst bij Apple zelf gekeken en daar was de levertijd 5 werkdagen.

Ingrid 18-02-2017 Via de website gekocht

Top deal bij cool blue

Zeer gebruiksvriendelijk en overzichtelijk!, de levering keurig op tijd en netjes verpakt. Ik heb een Samsomite reistrolley gekocht voor een fantastische prijs bij cool blue happy!

Hans 18-02-2017 Via de website gekocht

Bezorging besteld artikel.

Artikel besteld in de moddag, volgende dag thuis bezorgd, top. Op de hoogte gehouden via email van de status kan alleen maar zeggen, super.

J. de Jong 17-02-2017 Via de website gekocht

Coolblue, een topper qua service verlening.

Je product wordt supersnel geleverd (indien op voorraad) en er kan afgestemd worden op welk tijdstip. Is er iets mis met je aankoop in de garantietijd dan wordt alles zonder probleem kosteloos opgelost. De persoonlijke aandacht en serviceverlening vooral is optimaal en een zeldzaamheid in deze tijd. In mijn beleving een topper onder de webwinkels!

Lucien Verdonck 17-02-2017 In de winkel gekocht

Aankoop Hp printer Officejet pro 8715

Voor deze shop kiest men omdat de mensen van Coolblue vriendelijk, onpartijdig en vakkundig advies geven door te luisteren wat je precies nodig hebt en je dan naar een verantwoorde aankoop leiden die 100% je behoeften waar maakt. Komt daarbovenop een uitstekende afleverservice. Ik heb er nu al twee dagen met deze printer gewerkt en ik ben zeer tevreden met deze aankoop. Besten dank.

Adriana 17-02-2017 Via de website gekocht

Mijn eerste keer

Op zoek naar de beste koop voor een Nespresso-apparaat kwam ik vanzelf bij Coolblue uit. De reviews hielpen bij het nemen van de beslissing: bij Coolblue moest ik zijn. In de namiddag besteld, de volgende ochtend rond 10 uur bezorgd. De digitale afhandeling was snel en goed. De site zit, als bonus, ook nog vol humor 😊.

Ineke 17-02-2017 Via de website gekocht

Maakt alle afspraken waar, top!

Klantvriendelijk, behulpzaam, correct en betrouwbaar. Fijne communicatie m.b.t. leverdatum/tijd en vriendelijke bezorgers.

Marco D 17-02-2017 Via de website gekocht

Altijd goed bij cool blue

Alweer de zoveelste bestelling keurig en zonder problemen geleverd. Zoals altijd. Netjes zoals belooft door Cool Blue

Geert van Leenders 17-02-2017 In de winkel gekocht

Coolblue klant

Was voor de eerste keer in de winkel van Coolbleu, en ik ben nog eerder zo vriendelijk ontvangen in een winkel . Ik keek in begin wat ontwenning rond en toen kwam er al meteen een vriendelijke dame van Colbleu die mij meteen wegwijs maakte en een nummer voor mij trok.
Ook de medewerker achter de balie vriendelijken behulpzaam.
Al met al een leuke kennismaking met Coolbleu.

F. Lambers 17-02-2017 Via de website gekocht

BK pannenset

Blijft een fantastische site. Overzichtelijk, ruim voldoende informatie over het product en de mogelijkheid producten overzichtelijk met elkaar te vergelijken. En niet te vergeten de volgende dag bezorgd zoals toegezegd.

Henk Zwagerman 17-02-2017 Via de website gekocht

Wasmachine aankoop

Geweldige service. Nieuwe wasmachine binnen een dag geleverd en aangesloten. Tevens de oude meegenomen. Dat is echt service omdat alles van en naar de zolderverdieping moest. Dat was geen probleem!

Hermann 17-02-2017 Via de website gekocht

Hermann Gerritsen

Prima service! Wasmachine doet het goed.Zeer tevreden! Prima koop.COOLBLEU COOL !!!!!!l Blijf in de toekomst zeker bij Cool blue bestellen

Debbie 17-02-2017 Via de website gekocht

Top webwinkel !

Bij coolblue heb je niet alleen een uitgebreide keuze, je krijgt ook professioneel advies en kan bij veel producten de reviews van klanten lezen. Ook buiten de soldenperiodes vind je veel interessante aanbiedingen. Bovendien moet je niet aan een bepaald bedrag komen vooraleer de verzending gratis is. Als je voor middernacht besteld, heb je effectief de volgende dag je product. Netjes en degelijk beschermd en verpakt. Via mail word je op de hoogte gehouden en je kan je bestelling gemakkelijk volgen via track-n-trace. Bij de klantendienst word je vriendelijk onthaald en snel en degelijk geholpen. Over terugsturen wordt absoluut niet moeilijk gedaan.

H.J. Coumans 17-02-2017 Via de website gekocht

Betrouwbaarheid

Hoge servicegraad,
Probleem wordt snel en adequaat opgelost.
Aanrader om hier jouw online aankopen te doen.

Miranda 17-02-2017 Via de website gekocht

Telefoon Huawei p9

Ik had juni 2016 een telefoon gekocht bij Coolblue, helaas naar 2 maanden microfoon stuk, opgestuurd en netjes gerepareerd terug.
Helaas nog eens 3X erna telefoon stuk met steeds hetzelfde probleem.
Coolblue heeft me daarna een shop tegoed gegeven ter waarde van de aankoopprijs.
Heb me een andere telefoon ervoor gekocht.

Netjes opgelost, vakkundig en heel leuk en aardig personeel, en ze zoeken altijd een oplossing voor je.
Chapeau ga zo

Erna 17-02-2017 Via de website gekocht

Geweldige service.

Na twee keer een kapot bandje van de smartwatch werd zonder problemen een ander type geleverd. Het prijsverschil stond een dag later op onze rekening

MarkP 17-02-2017 Via de website gekocht

Lekker snel!

Overzichtelijke shop, prijs keurig, heel snelle levering en zelfs met bijbetaling levering zelfde dag, 'smiddags besteld, keurig de voilgende ochtend geleverd, zonder bijbetaling.

A.jonkers 17-02-2017 Via de website gekocht

Goede websiite, bijzonder volledige productinformatie

Erg gebruiksvriendelijk door bijvoorbeeld functionele vergelijkingstool waarmee je producteigenschappen overzichtelijk naast elkaar ziet. Dit zorgt voor gemakkelijk kiezen.

Verder levering binnen 1 dag en zo gewenst een spoedlevering waar je dan wel extra voor betaald. Producten worden goed verpakt.

Erg volledige productinformatie. Veel uitleg over betekenis van bijvoorbeeld het RAM-geheugen van een laptop. Dit heeft mij erg geholpen bij mijn keuze.

Last but not least: erg grappige teksten op verpakkingen die je absoluut laten glimlachen.

Goede service bij retourzending. 17-02-2017 Via de website gekocht

Goede service bij retourzending.

Service is heel goed. Levering was goed, echter het apparaat werkte niet (kan gebeuren). Terugsturen was simpel en snel. Volgende dag al bevestiging dat het binnen was en de dag erna al een nieuwe apparaat. Dat werkte wel prima.

R. Settels 17-02-2017 Via de website gekocht

Nespresso Lattisima Touch

Bij de aanschaf van nieuwe elektronica check ik eigenlijk altijd de website van Coolblue. Scherpe prijzen en soms exclusieve (kortings)acties. Overzichtelijke site en met de filteropties kom ik meestal gemakkelijk tot een besluit. Uiteindelijk werd het de Nespresso Lattissima Touch in het rood. Levering binnen 24 uren en duidelijke communicatie omtrent de bestelling/levering. Zoals werd aangekondigd kreeg ik inderdaad een dag later een mail met een code voor koffie-tegoed bij Nespresso.

Nog geen slechte of mindere ervaringen met Coolblue en/of de onderdelen van Coolblue. Dat wil ik, en Coolblue kennende zij zelf ook, graag zo houden!

Kees 17-02-2017 Via de website gekocht

Aanschaf koelkast

Prima prijzen en artikelen, maar montagekosten veel te hoog, (inbouw)koelkast was met 3 schroeven gemonteerd (á € 70,-)
Officiele reactie van Coolblue 17-02-2017

Beste meneer Kees,

Bedankt voor uw review en natuurlijk de tijd die u heeft genomen om ons te voorzien van feedback. We vinden het fijn om te lezen dat u tevreden bent met uw nieuwe koelkast. We hopen dan ook dat u er lang van mag genieten. We begrijpen dat u, aangezien het met 3 schroeven gemonteerd was, de prijs aardig hoog vindt. Echter zitten hier natuurlijk ook diverse andere kosten bij verrekend. We zullen uw feedback meenemen om hier intern naar te kijken, of we dit kunnen verbeteren voor in de toekomst. Indien u verdere (technische)vragen heeft, kunt u deze mailen naar het volgende mailadres: geenglimlach@coolblue.nl. We zien uw reactie natuurlijk graag tegemoet.

Met vriendelijk groet,

Daniëlle 17-02-2017 Via de website gekocht

Perfecte service

Voor de 1e keer iets besteld bij deze winkel en het is helemaal top. Fantastische service en zeer snelle levering.

Lisa 17-02-2017 Via de website gekocht

Geweldig snel en deskundig geholpen

Goede technische vraag gesteld waardoor direct mijn keuze gemaakt kon worden. Deskundig in luisteren ook per chat. En 's avonds laat is helemaal top.

A T 17-02-2017 Via de website gekocht

Snel, duidelijk, kwaliteit

Duidelijk overzicht producten en voorraad.
Snelle levering en goed verzorgd en verpakt.
Prijs/kwaliteit van het product is prima.

Henry 17-02-2017 Via de website gekocht

Uitstekend assortiment uitgebreide keuzes geweldige service

Coolblue heeft een heel breed assortiment aan artikelen, voor ieder wat wils. Los van het feit dat de prijzen ook nog eens concurrerend zijn, is de service geweldig. Je moet precies waar je aan toe bent en wanneer je het pakket ontvangt. Verder is het artikel altijd verrassend verpakt. Een doos met een nieuwsgierige uitstraling.

Toon L. 17-02-2017 Via de website gekocht

Wat belooft is is waar gemaakt

Vrijdagavond de TV besteld en zaterdagmorgen afgeleverd. Met een eventuele retourmelding er al bij. Zoals gewoonlijk niet nodig gehad. Gewoon perfect.

Eva v. Heijningen 17-02-2017 Via de website gekocht

Stoomstrijkijzer

Een gezellige website,goedkope prijzen,vlotte bezorging,inderdaad een bedrijf met een glimlach..hier wordt je blij van...!

annelies 17-02-2017 Via de website gekocht

website coolblue

Gratis levering de volgende dag, ook van kleine producten. Bovendien heeft Coolblue de laagste prijzen. Na teleurstellingen bij Van Den Borre zijn we heel blij dat we Coolblue hebben ontdekt! We hebben er meteen een stofzuiger en smartphone besteld, die de volgende dag al gratis aan huis zijn geleverd (terwijl Vandenborre ons 3 weken na bestelling en betaling meldde dat ons product toch niet meer leverbaar was).

rewien 17-02-2017 Via de website gekocht

Snelle goede levering

Snelle service zoals altijd.

Alle producten zijn duidelijk zichtbaar. Ook emails worden snel afgehandeld.