Deze score is berekend op basis van 3431 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

hansh69 12-11-2013 Via de website gekocht

3,8

Het gewone gemak van een webwinkel.

De twee punten zijn voor het kopje koffie bij de servicebalie en de vriendelijke glimlach. Ik ben teruggeweest met een Canon HV40 Legria camcorder die me 4 jaar geleden een kleine € 1.000,- gekost heeft, maar die in het afgelopen jaar er langzaam maar zeker mee ophield. Aan de servicebalie erkent men dat dat wel erg snel is voor een camera in deze prijsklasse, maar er is vervolgens geen enkele bereidheid om dit op een nette manier op te lossen. In een reactie wordt letterlijk gesteld dat er echt niets mogelijk is wat betreft een korting (op de aanschaf van een vervangende camera) of een vergoeding voor de reparatie. Dit op mijn voorstel om de kosten van een vergelijkbare camera (die nu ca. 330,= kost) 50/50 te delen.
Kortom, voor ons absoluut geen Videocamerashop, Coolblue of daaraan gerelateerde webwinkels meer.

Geen klachten over het assortiment.

Ik zou deze webwinkel mijn ergste vijand niet aanbevelen. Van een leverancier die voor een bedrag van duizend euro een camera verkoopt en met droge ogen beweert dat het normaal is dat deze na drie jaar vanzelf stuk gaat, en vervolgens op geen enkele manier aan zijn klant tegemoet wil komen, valt geen enkele serieuze service te verwachten.

Onze ervaring met deze webwinkel is dat de service in geval van een ondeugdelijk product, schandalig slecht is. In het vierde mailbericht dat we van Coolblue hierover ontvangen hebben is met zoveel woorden gesteld dat men aan het verhelpen van de klacht letterlijk geen cent wil besteden. Dat is in strijd met de wet consumentenkoop, maar men gaat er kennelijk vanuit dat de kosten van juridisch advies hoger zijn dan die van de camera. Wij kopen echt nooit meer iets bij dit bedrijf.

alexjeen 12-11-2013 Via de website gekocht

mtwisterling 11-11-2013 Via de website gekocht

Duidelijke website, goed keuzemenu

Na je bestelling wordt je goed op de hoogte gehouden via de mail. Ze maken hun belofte waar en leveren snel.

laetitiawalter 11-11-2013 Via de website gekocht

Even uitzoeken waar ie het goedkoopst is en bestellen maar

Direct mail bestelling ontvangen, volgende mail is ingepakt en verder per sms op de hoogte gehouden van de vorderingen van het pakketje

Precies de goede hoeveelheid, niet dat je door de bomen het bos niet meer ziet.

Zo'n service en gemak wil je toch aan iedereen aanbevelen

wiarda 08-11-2013 Via de website gekocht

informatie over het product is duidelijk en met enkele stappen is het product besteld.

direct mail over de bestelling en wanneer het product ontvangen kan worden, tot op de dag van aflevering keurig op de hoogte gehouden hoe laat het product afgeleverd zal worden. Klasse

ruim assortiment voor nikon en andere cameramerken.

echt een aanrader om op een verantwoorde manier online aankopen te doen

ik kan geen minpunten ontdekken die mij zouden weerhouden om bij camerashop te bestellen. eerlijk en betrouwbaar

martinbugel 07-11-2013 Via de website gekocht

Voor 12 uur besteld, de volgende dag al geleverd!

Goed op de hoogte gehouden via E-mail!

Deze webshop heeft meerdere webshops met een gigantisch aanbod.

Alles gaat heel snel en betrouwbaar.De levering is op tijd en ook was het product goedkoper.

John Scholte 06-11-2013 Via de website gekocht

Alles waaruit je wilt kiezen staat netjes omschreven en is vergezeld van een duidelijke foto. De uitgebreide specificaties vergemakkelijken je keuze.

Artikel was binnen 24 uur in huis. Belofte ruimschoots waargemaakt.
Via internet werd ik het gehele bestel-aflevertraject op de hoogte gehouden.

Er is veel keuze in het doelgebied.Ik heb alles kunnen vinden wat ik zocht.

Dit is de eerste keer dat ik met Camerashop zaken deed, maar dat zal zeker niet de laatste keer zijn en daarom beveel ik de winkel aan anderen aan.

Tot nu toe heb ik geen minpunten kunnen vinden. Service, zoals gepromoot, klonk als een klok.

r.groenhuijzen 06-11-2013 Via de website gekocht

MusicMind 05-11-2013 Via de website gekocht

Eenvoudig op de site te bestellen inclusief extra accessoires die bij het product horen.

Bij het product was tijdelijk een koptelefoon gratis. werd in eerste instantie niet meegeleverd. Na een telefoontje met Coolblue alsnog binnen 2 dagen nageleverd.

Service en prijs product prima

Van bestellen tot leveren en het telefonisch oplossen van de niet meegeleverde gratis koptelefoon ging allemaal even soepel.

ricardo-liefaard 04-11-2013 Via de website gekocht

Duidelijke site, veel keus, makkelijke betaling en administratieve afhandeling.

Geen ervaring met retourservice want het aparaat werkt prima. Goede aflevering, netjes volgens afspraak en de bestelling was goed te volgen.

Prima assortiment voor een goede prijs.

Alles naar wens verlopen.

Willem de Jager 04-11-2013 Via de website gekocht

Goed benaderbaar. Duidelijke site

Goede, tijdige en adequate info over de levering

Aaldert60 01-11-2013 Via de website gekocht

Nette prijs en goede service.
Ga zo door!

Goed bereikbaar ook telefonisch, het product binnen 24 uur zonder verzendkosten in huis, betrouwbaar.

eddie100 31-10-2013 Via de website gekocht

Fijne combi: internet/met aantal winkels/servicepunten

Er zat een slecht contactje in mijn nieuwe Asus transformer toetsenbord. Eén telefoontje, en de dag erna kon ik meteen in de winkel omruilen. Super service!

Eerste winkel die mijn tablet uit voorraad kon leveren

Sabrina777 31-10-2013 Via de website gekocht

Website duidelijk, leveringsinformatie duidelijk, makkelijk bestellen, gratis levering... waarom een 9 en geen 10! Van mij gewoon een 10... kan niet beter!!!

Geen probleem maken over terug sturen of motivatie voor terug sturen... wederom een 10... want wat moet je anders geven als het toch niet beter kan :-))

Heb natuurlijk niet alles bekeken maar het assortiment is erg groot zo te zien...

Echt een topzaak! Goed geregeld, heb s'avonds nog laat besteld maar volgende dag in huis! Keurige brief erbij met informatie. Top geregeld!

Min puntjen heb ik NIET!!! Alleen maar TOP!!! Zie mijn motivaties hieronder... oke... kort dan: Snel, precies, klantvriendelijk, goed assortiment! Top zaak!

Timmertje77 31-10-2013 Via de website gekocht

Achter de computer en bestellen maar

Super snelle levering

beginnen1 30-10-2013 Via de website gekocht

vanuit je stoel makkelijk bestellen.

zeer snelle levering

het was een zeer goeie ervaring!

Chris van den Hout 29-10-2013 Via de website gekocht

De webwinkel is zeer duidelijk opgezet. Producten en informatie zijn makkelijk te vinden.

Ze maken waar wat ze zeggen. Bestellen voor 0.00 uur de volgende dag in huis. Afgelopen keer bestelde ik om 23:15 en was het de volgende dag al om 9:30 op de zaak. Onvoorstelbaar maar waar.
Ook bij vragen krijg je snel en goede antwoorden.

Ze hebben echt bijna alles op voorraad. Als ik zoek via Kieskeurig let ik altijd op of Coolblue in de productlijst staat! Mijn voorkeur gaat naar hen uit.

Misschien klinkt dit over de top, het is het niet.
Zoek je een betrouwbare webshop met een uitermate ruim assortiment. Wil je het product snel ontvangen onder zeer goede voorwaarden (Uitstekende service & goede garantie) zoek dan niet verder.
Kies voor Camerashop.nl

Zeer goede website met uitgebreid assortiment. Uitstekende en zeer snelle levertijden. Duidelijke voorwaarden en garantie. Al vele malen bij Coolblue besteld en nog nooit problemen ondervonden. Door mijn ervaringen kan ik deze uitermate betrouwbare webshop en alle webshops van Coolblue echt iedereen aanbevelen. Coolblue en alle medewerkers verdienen een pluim voor hun perfecte service!

Franske01 28-10-2013 Via de website gekocht

Duidelijke website, snelle levering. Prima op de hoogte gehouden van de order behandeling.

Avanderdoorn 25-10-2013 Via de website gekocht

Om 22:00 uur op vrijdagavond besteld......zaterdag om 12:00 uurbezorgd. Dit heb ik nog niet eerder meegemaakt! Het past wel in deze tijd.

HOOFWIJKpuntNL 25-10-2013 Via de website gekocht

Het is een behoorlijke klus om een geschikte laptop te vinden in het enorme aanbod.

Directe reacties en de mogelijkheid tot pakketkeuzes die goedkoper uitpakken.

Het assortiment is enorm, maar dat vergemakkelijkt de keuze niet persé.

Snelle en correcte levering, heldere communicatie en goed materiaal.

Correcte levering, heldere voorwaarden en prima materiaal, waarbij de pakketkeuze goedkoper uitpakt dan het bestellen van losse onderdelen (bv. inclusief muis en laptoptas).

Justify89 24-10-2013 Via de website gekocht

4,2

Het is makkelijk om producten online aan te schaffen.

Afspraken worden niet nagekomen en je wordt van het kastje naar de muur gestuurd

Door de slechte service raadt ik dit bedrijf niet aan aan anderen.

Hierbij wil ik mijn ongenoegen uiten over de service die Coolblue biedt. In april heb ik een abonnement met toestel bij het bedrijf aangeschaft. Het toestel werd niet op de afgesproken datum geleverd. Na 1,5 week ontving ik deze (Galaxy S4) eindelijk, zonder de beloofde 64gb geheugenkaart. Na veel bellen kreeg ik deze na 8 weken. Tot mijn teleurstelling bleek het toestel verschillende mankementen te vertonen; de camera deed het niet meer, het toestel werd heet en viel spontaan uit. Naar aanleiding van hun advies ben ik naar een Samsung point gegaan om het toestel te updaten. Toen dit niet werkte heb ik het via Coolbue/PdaShop opgestuurd met de duidelijke instructie om het toestel niet opnieuw te updaten, omdat dit na vele pogingen het probleem niet oploste. Na 2 weken ging ik het toestel ophalen en kreeg ik te horen dat het toestel weer geüpdatet is en naar behoren zou moeten functioneren. In de winkel bleek gelijk dat de problemen niet opgelost waren. Omdat ik het toestel niet opnieuw wilde opsturen, kwam men met de oplossing om het toestel om te ruilen voor een toestel van hun ‘second chance-lijst’, al dan niet door het verschil in dagwaarde bij te betalen. Door het ontbreken van een S4 op de lijst koos ik voor de iPhone 5, welke door mij gereserveerd werd omdat ik bedenktijd kreeg. Ik ging in op het aanbod, maar in de winkel bleek dat het eigenlijk niet mogelijk was om deze toestellen te ruilen. Na lang wachten is het toch gelukt, maar helaas is er toen weer een fout gemaakt, en heb ik een veel hoger bedrag betaald dan afgesproken. Na dit bij de klantenservice gemeld te hebben zou ik zo spoedig mogelijk terug gebeld worden. Na 13 dagen was ik nog steeds niet terug gebeld en functioneerde de homebutton van de iPhone 5 niet meer goed. Op de 14e dag heb ik Coolbue/Pdashop gebeld, en werd mij nogmaals aangeboden om een ander toestel voor een meerprijs te kiezen van de ‘second chance-lijst’. Tevens werd gezegd dat ik het teveel betaalde bedrag teruggestort zal krijgen. Ik ben niet nogmaals op dit aanbod ingegaan, omdat ik vind dat Coolblue te veel fouten heeft gemaakt, nalatig is en haar afspraken niet nakomt. Op dit moment zit ik nog steeds met een toestel wat niet meer goed werkt en kan het bedrijf mij geen andere oplossing bieden.

Arthe 24-10-2013 Via de website gekocht

Overzichtelijke en duidelijke website

Uitstekende service. Snelle levering.

Groot assortiment van allerhande artikelen.

Zeker het aanbevelen waard.

Uitstekende winkel met goede, snelle en betrouwbare service.

Hilmer 24-10-2013 Via de website gekocht

Product in eerste instantie prima geleverd

Bij het retourneren van een kapot product, veel langere wachttijden dan afgesproken voor een vervangend product wordt ontvangen. Tevens wordt u hier niet van op de hoogte gesteld. Ook krijgt u een ander vervangend product dan u in eerste instantie heeft besteld

De winkel levert alleen service wanneer er winst valt te behalen. als er producten worden geretourneerd, is de behandelprocedure erg omslachtig en langdurig

Arnold Timmerij 24-10-2013

Bestellen ging eenvoudig. Order geplaatst om 13.00 uur. Na een uurtje de orderbevestiging per email. 's Avonds laat info over de zending Volgende dag om 15.00 uur in goede orde ontvangen. Ik had na levering technische vragen waar ik goed en vriendelijk mee ben geholpen. Mijn probleem kon niet opgelost worden maar dat lag niet aan Receiverstore. Er is mij desondanks de mogelijkheid geboden het toestel terug te sturen (zoals op internet vermeld) maar daar heb ik geen gebruik van gemaakt. Ik heb de Receiverstore als een degelijk, goed georganiseerd bedrijf ervaren. Mensen zijn vriendelijk en behulpzaam.

Wilco1222 23-10-2013 Via de website gekocht

makkelijk de betaalstappen te volgen.

erg goeie service na afloop van aankoop en ontvangst krijg je zelfs nog een mail met tips over bescherming van je product

Domingo36 23-10-2013 Via de website gekocht

alles heel goed verlopen

vervekt

heel goed

is al gebeurd

alles was goed

grass_bas 21-10-2013 Via de website gekocht

Aanklikken, bevestigen en betalen. Net zo makkelijk als het klinkt :) Zo zou het overal moeten zijn!

Vandaag besteld, morgen in huis. Alleen jammer dat PostNL niet zulke goede service heeft (pakket heeft 1 dag stil gelegen bij PostNL)

Snel, betrouwbaar, voordelig, ...

Alles was goed! 10/10

takkietakkie 19-10-2013 Via de website gekocht

Hoef het niets te motiveren het cijfer zegt al genoeg!!!!!

a.vos75 18-10-2013 Via de website gekocht

een duidelijke site met prima uitleg en adequate informatie

een in het weekend gestelde vraag werd de zelfde dag nog beantwoord met de juiste info

zeer ruim assortiment waar alle prijsniveaus in vertegenwoordigd zijn

printershop beveel ik aan vanwege:
prima prijs- kwaliteitverhouding
perfecte service
zeer snelle levering
prettige site

Sterke kanten van de winkel: zie bovenstaande antwoorden Minpunten : in mijn beleving geen

sjefke002 18-10-2013 Via de website gekocht

Vandaag besteld, morgen in huis, daar hou ik van!

De snelheid en assortiment zijn prima.

Winkel doet wat ze beloven.

Ben1465 17-10-2013 Via de website gekocht

Overzichtelijke site en makkelijk te bestellen

's middags besteld en dezelfde avond afgeleverd, weliswaar tegen een extra bedrag maar dat was het zeker waard.

Ruime keuze, ik zocht een tv meubel wat niet zo lomp was. Gekozen voor een Aldenkamp 820, mooi strak meubel in hoogglans.

Het blijft altijd een gok om een webwinkel te kiezen, hier geen negatieve ervaringen ondervonden. Positief is de snelheid van afhandelen en leveren. Je kunt zelfs op een kaart zien waar de auto van de besteller zich bevind en je eigen adres met alle informatie over de verwachte levertijd tot en met de naam van de chauffeur.

britje04 17-10-2013 Via de website gekocht

Ze maken waar wat ze beloven.

Heel erg tevreden. Snelle afhandeling van de bestelling en alles zonder verzendkosten.

Ben geen negatieve punten tegen gekomen. Zijn dus erg tevreden.

saskiabruijn 16-10-2013 Via de website gekocht

Perfecte service. Wasmachine om 15:00 besteld en werd de andere dag om 8:00 al geleverd! Keurig de droger van de oude wasmachine getild, de oude wasmachine meegenomen, verpakkingsmateriaal meegenomen en de nieuwe wasmachine geplaatst. En daarna de droger weer op zijn plaats gezet. Een 10 met een griffel voor de bezorgdienst en de klantenservice!

koeko017 16-10-2013 Via de website gekocht

Snel en gemakkelijk besteld

De volgende dag geleverd op de plaats waar we wilden

Ze hadden voor ons de juiste producten

Goed, goedkoop en snel!

Alles is probleemloos verlopen!

Mavadeja 16-10-2013 Via de website gekocht

Prima site met veel informatie, product snel geleverd.

Levering wordt begeleid door mailtjes met de status: keuzemogelijkheid t.a.v. tijdstip van aflevering is perfect.

Veel keuze, alleen wel iets duurder dan andere aanbieders, merkte ik later

Ruim assortiment, snelle levering, goede service

Prima service, prijs kan lager

mies111 15-10-2013 Via de website gekocht

Ook zonder account kan je bestelling doen. Rugzakcenter is onderdeel van Coolblue. Telefonisch goed bereikbaar op normaal telnr.
Vooraf keuze of je factuur via mail of in pakket wil.

Netjes op de hoogte gehouden van orderstatus. Volgende dag in huis in keurige doos!
Geen verzendkosten voor ons product. Gratis retourservice.

De service is super.
Klantenservice goed bereikbaar via normaal telnr.
Betrouwbare winkel.

Prima service!

willemlies 15-10-2013 Via de website gekocht

Ik doe al een paar jaar zaken met Cool Bleu Nooit geen problemen, prima produkten, en snel in huis.

jf050 14-10-2013 Via de website gekocht

Goede en duidelijke site en informatie.

Ruime sortering labelprinters.

Vandaag besteld morgen in huis.

Goede prijs en zeer snel geleverd.

Arnold Timmerij 14-10-2013 Via de website gekocht

Ik heb alleen ervaring heb met aankoop en niet met service.

Opdracht werd keurig afgehandeld. Eerst een orderbevestiging, later info over de zending. Op donderdagmiddag besteld, vrijdagmiddag in huis.

verhaegen-leo 13-10-2013 Via de website gekocht

De website is duidelijk de producten zijn eenvoudig te vinden. De informatie is bondig en correct. Het bestelproces verloop zonder problemen even als de betaling.

Ik heb tijdens de leveringsperiode info gevraagd via mail waarop ik daags nadien een correct en duidelijk antwoord heb gekregen. De levering is gebeurd zoals het wordt voorgesteld. De prijzen zijn duidelijk vermeld, op het einde geen extra's!

Het assortiment is groot, ook binnen de productgroepen. Verschillende prijsklassen. De prijzen zijn zeer concurrentieel.

Omdat ik heel tevreden ben vanaf de bestelling tot de levering zal ik de winkel aanraden aan mijn vrienden en kennissen.

De winkel heeft me over de ganse lijn tevreden gesteld. De leveringstermijn was 11 dagen. Dat vond ik lang, maar is eigen aan de manier waarop ik heb betaald en de gekozen transportwijze. Het heeft me ook niets extra's gekost.

funcken 13-10-2013 Via de website gekocht

alles prima geregeld vanaf bestelling tot en met de levering

galal.dhl 11-10-2013 Via de website gekocht

3,5

Slecht service,lang tijd te wachten op een reactie,moeilijk iemand met te pratenoon contact bij telefoon

geen goede service,slecht resultaat van het probleem oplossen.

De toestel was al gebruikt met gebruikssporen en kleine putjes op de accudeksel maar verkocht als nieuwe product voor vol prijs,en na retour binnen een week krijg ik de toestel terug of moet akkoord gaan met 15% van het prijs zelf te betalen.

gepo-2008 11-10-2013 Via de website gekocht

prima website lekker online winkelen

een perfecte servies

genoeg om een goeie keuze te maken

overzichtelijke site en een snelle servies
zo dat het hoort

Goeie website stofzuigerstore.nl heb de klantenservice gebeld en zeer vriendelijk te woord gestaan . gevraagd dat de stofzuiger op voor raad was de klantenservice heeft het even gecheckt en hij was voorradig als ik de stofzuiger voor 23.59uur bestelde werd hij de volgende dag afgeleverd. En dat klopte ook perfect goede servies en een mooi stofzuiger zeer tevreden zuigt goed degelijke machine .compact een aanrader voor dat geld

olol 11-10-2013 Via de website gekocht

vanuit je luie stoel bestellen.

snelle aflevering van producten

heel divers

nogmaals het snelle en accurate aflevering

heb hierop geen commentaar,maar alle lof.

Mariska85 10-10-2013 Via de website gekocht

mauw99 10-10-2013 Via de website gekocht

Zondag besteld, dinsdag in huis. Duidelijke en goede service. Jammer dat het in de avond bezorgen 10 euro extra kost een tijdvak van 4 uur (in mijn geval tussen 6 en 10. Klein minpuntje, staat aangegeven dat de tv met twee pers vervoerd dient te worden, de bezorger kwam in zijn eentje met een enorme doos aanslepen, 6e verdieping...

rgestel 09-10-2013 Via de website gekocht

Zeer snelle levering en prima communicatie over de status van het pakket.

Jolanda . 08-10-2013 Via de website gekocht

pureyn 08-10-2013 Via de website gekocht

Duidelijk en snel

snelle service en op tijd die afgesproken is

kon vinden wat ik nodig had

voor laptops wel, dat is mijn enige ervaring

snelle service houden zich aan afspraken

sloot881 07-10-2013 Via de website gekocht

Duidelijke en overzichtelijke site en goede aanbevelingen

Alle noodzakelijke benodigdheden verkrijgbaar, ruime keuze in alle segmenten, maar niet te veel.

Zeker aan te raden!

Zeer positief!