Bart 03-07-2021

Vriendelijke en korrekte bediening.
Goede afhandeling van de bestelde goederen.

Patrick Van Loon 03-07-2021

Zeer goede organisatie, vlotte en vriendelijke bediening. Zeer goede uitleg.

Johan 03-07-2021

duidelijk en overzichtelijke site, in een paar muisklikken gevonden wat ik zocht aan een heel scherpe prijs met gratis verzending.
Dan nog snel geleverd, top een echte aanrader.

Margo 02-07-2021

Steeds een snelle service, nog nooit problemen mee gehad! Product afgeleverd in goede staat!

Julien 02-07-2021

Zeer snelle en goede service, product van zeer hoge kwaliteit. Verpakkingen zijn ook milieuvriendelijk en kat speelt er graag mee.

philip 01-07-2021

in de avond besteld ,de ochtend nadien in België geleverd volgens planning,en opvolging via track and trace

Christelle Vankerckhove 01-07-2021

Coolblue is voor mij gewoon top.
Bij bezoek aan de,winkel, de ontvangst, de uitleg,
men is vriendelijk en professioneel.
Ook telefonisch altijd goed geholpen.
Een dikke pluim.

Marc Verhaeghe 01-07-2021

Deze shop is heel gemakkelijk toegangkelijk in het zoeken naar koopwaar.
Het maakt je keuzes gemakkelijker geklaard.
De service is onberispelijk goed.

Leen 01-07-2021

Vandaag via telefoon advies gevraagd aan een Coolblue medewerker. Slechts korte wachttijd tot ik iemand aan de lijn had en dan super vriendelijk geholpen. De medewerker luisterde goed naar al mijn vragen en kon ze allemaal beantwoorden. Heel professioneel. Bestelling verliep achteraf heel vlot op de website.

Yknid 01-07-2021

Coolblue wordt aangeprezen voor zijn goede klantendienst. Dat leek te kloppen tot ik ondervond dat de TV Sony KDL-32WD750 niet juist geïnstalleerd werd. In mijn review legde ik het probleem uit, maar daar werd niets mee gedaan. De review werd goedgekeurd en geplaatst (naar het schijnt), maar Coolblue was verder niet geïnteresseerd in de geformuleerde klacht...

Hierkoopiknietmeer 30-06-2021

Ik heb 2x hetzelfde item besteld. Bij de levering bleek het pakket 2x niet het juiste item te zijn. Via klantenservice te horen gekregen dat ik het retour moest sturen en dat de juiste items geleverd zou worden. In dezelfde doos de 2 pakketten gestopt. Daarna de melding gekregen dat ik mijn geld terug ga krijgen, maar voor 1x het item. Dus tot nu toe is mijn 2e item spoorloos en ben ik mijn geld kwijt.

Jasper 30-06-2021

Zeer vlotte afhandeling, vlugge levering en een goede plaatsing door de vriendelijke Coolblue medewerkers.
Hopelijk is het toestel even goed als de service.

Georges 30-06-2021

De service is zeer goed, zelfs beter dan ze op de website weergeven. Artikel besteld de nacht van zaterdag op zondag en zondag kreeg ik al bericht dat het klaarlag in de winkel. Het gemak van online uitzoeken, bestellen en dan een aantal uur later gewoon ophalen. Beter kan niet

Anne-Mie 30-06-2021

Shop met goede filters, duidelijke aanduiding van leverbaarheid, nuttige compacte reviews van producten, snelle en gratis levering

Harry 29-06-2021

Ik bestel al veel jaren bij Coolblue en heb nog nooit een negatieve ervaring gehad. Bij een probleem(pje) was er altijd snel een oplossing. Dat de winkel in de buurt is vind ik een groot voordeel. De ruime keuze aan artikelen die voorradig zijn en dus snel geleverd worden spreekt mij iedere keer weer aan.

Hermien 29-06-2021

Ik ben zeer tevreden over CoolBlue. Er is een ruime keuze aan producten en "Cool Blue's keuze" + de beoordelingen van klanten zijn een goede hulp om snel het gepaste product te kiezen. Bovendien werd mijn bestelling binnen de 24u geleverd. Wat een luxe!

christian 29-06-2021

Duidelijke product omschrijving, zeer gemakkelijke aankoop en betaling en de gratis levering op zondag

Erik vercruyssen 29-06-2021

Ik heb al een paar dingen gekocht, en steeds tevreden,, en eenmaal iets terug gebracht, en twee dagen later stond mijn geld al op mijn rekening

Johan tB 28-06-2021

Het beste aan Coolblue en de hoofdreden dat ik er dikwijls wat bestel is de snelle levering. Ze beschikken zelfs over een eigen leverdienst die ze (denk ik) inzetten als je de duurdere producten koopt. Zo werd mijn OLED TV netjes de dag na de bestelling (op zaterdag nog wel) door Coolblue zelf geleverd. Ook bij problemen kan je makkelijk het product gratis terugsturen. Prijzen liggen over het algemeen goed alhoewel ze niet altijd de goedkoopste zijn.
Al bij al, mijn favoriete webwinkel voor bestellingen in België.

Demeulemeester Stijn 28-06-2021

Vlotte omschrijving van het product aan eerlijke prijzen. S’avonds besteld en daags nadien netjes aan de deur. Beter dan dit wordt het niet!

patrick 28-06-2021

vriendelijk onthaal, correcte toepassing van coronamaatregelen, levering op tijd en prijs in orde
ook de bijkomende uitleg na mijn vraag over een ander product was kwalitatief in orde.

Marc Haesendonck 28-06-2021

Zeer vriendelijke en professionele service zowel in de winkel als via de website. De naverkoop service voorwaarden zijn heel klantvriendelijk en geven vertrouwen. Coolblue geeft de klant een goed gevoel. Ik kom zeker terug.

Sandra Van Gucht 28-06-2021

Altijd betrouwbaar! Of het nu om levering, uitleg op de site of service na verkoop gaat, Coolblue levert topservice!

Lien 28-06-2021

Ik ben altijd tevreden van Coolblue. Ik vind makkelijk wat ik zoek, bestellen gaat vlot en levering is op tijd. Ik weet dat als ik het bij Coolblue bestel, dat het in orde zal zijn. Ook altijd leuk om opzoek te gaan naar de grappige titeltjes en tekstjes doorheen de site en op de verpakking van je levering, maakt mijn dag altijd een beetje goed.

Inge 28-06-2021

Snelle en vriendelijke bediening. Mooie en duidelijke site met uitgebreide keus.