Deze score is berekend op basis van 3439 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Van Gaveren Eugène 15-11-2018 In de winkel gekocht
Lochristi

Alweer een tevreden klant bij Coolblue

Ik ben alweer zeer tevreden. Het is altijd aangenaam om iets bij Coolblue aan te kopen. Zowel aan de telefoon als in de winkel is men zeer vriendelijk. Men weet hoe met klanten om te gaan. Dit is toch aangenaam. Men is ook zeer transparant. Men vertelt alles wat je wenst te weten. Ook over het terugbrengen is men zeer duidelijk. De website is gemakkelijk en overzichtelijk.
Enkel woorden van lof.

I.V 15-11-2018 Via de website gekocht

NOOIT MEER

niet te geloven wat een bende idioten daar werken, bestel gisteren een pakketje, zou vandaag geleverd worden volgens mail, ze sturen een link om het te volgen, zonder tracknummer !!!! want die moet je dan maar raden, ganse tijd gewacht, mail gestuurd, geen antwoord, dan gebeld, zegt daar een trien dat het voor drie uur geleverd wordt, ondertussen antwoord op mail, een andere trien die zegt dat het vandaag niet aankomt, mail kwam ongeveer tijdig aan als ik met die andere aan t bellen was !!! ze mogen mijn geld terugstorten of ik onderneem stappen !!! Dikke afrader ! zeker geen ster waard

Miedema 15-11-2018 Via de website gekocht

Goede service en snelle levering

Bij elke bestelling die we gedaan hebben, hadden ze een prima service en snelle levering !
Zelfs als er een product even niet doet wat het moet doen of iets doet wat het niet moet doen...zij lossen het zonder problemen op.

K. Spruijt 14-11-2018 Via de website gekocht

Betrouwbaar en uitstekende service

Ik koop vaker bij Coolblue omdat ik het een hele betrouwbare webshop vind en ze uitstekende service verlenen.
Bestellingen worden altijd in goede staat, keurig verpakt afgeleverd en zo nodig naar binnen gebracht (koelkast 4 trappen op). Toen ik een keer een verkeerde maat tablet-hoes bestelde en daar pas maanden later op pakjesavond achter kwam hebben ze mij zonder extra kosten de goede maat gestuurd. Wat een service!
Meestal koop ik via de website maar ook wel eens in de Coolblue-winkel en ook daar werd ik snel en uitstekend geholpen.

Jolanda 14-11-2018 Via de website gekocht

Mooie site, snelle levering en goede service

Mooie site, snelle levering en goede service. Uitgebreide keus in merken. Handige vergelijkingssite functionaliteit. Ik ben fan!

Bert 14-11-2018 Via de website gekocht

Wat een plezier om bij Coolblue iets te bestellen

Wij bestellen niet elke week iets bij Coolblue maar als we iets bestellen duur of minder duur moet je altijd lachen. De manier waarop ze jou bestelling leuk maken geeft heel veel voorpret. En wij kijken elkaar aan en verheugen op het volgende wat we kunnen bestellen. Wij kopen niet om te kopen maar als we iets nodig hebben kijken we wel eerst bij Coolblue. Prettige website, winkel en bezorgers.

marnix 14-11-2018 Via de website gekocht

Snel, goedkoop en goede service.

Na meerdere aankopen bij coolblue, eigenlijk nog nooit enige problemen ondervonden. De prijs, service en bezorgsnelheid zijn allemaal van zeer hoge kwaliteit.

Jane 14-11-2018 Via de website gekocht

Teleurstelling

Op dinsdag bestelde ik 3 koffiezetmachines. Beloofd om op woensdag te bezorgen. Woensdag in “track and tracé PostNL mogelijk bezorging tussen ...” gebeld met CB. Ze hebben geen invloed op post Nl. Oké, afwachten maar dan. Zaterdag gebeld. Bleek de order niet te zijn aangemeld bij Post nl. Zondag had ik de koffiemachines nodig. Kon niet zondag bezorgd worden, wel maandag. Oké. Teleurstelling. Maandag werd het volgens afspraak bezorgd. Kreeg ook een kadobon van 20 euro. Gevoel achteraf: teleurstelling in de service van Cool Blue.

Beste Jane,

Dank je wel voor je review. Wat ontzettend vervelend om te lezen dat jouw bestelling niet volgens afspraak is geleverd. Dit is natuurlijk niet wat je van Coolblue mag verwachten en daarvoor willen wij nogmaals ons excuus aanbieden.

Helaas is de levering op zondag een apart proces. Jouw bestelling was reeds onderweg en kan dan bij vertraging niet meer mee in de zondag levering.

Wij vinden het fijn te lezen dat er vanuit Coolblue een gebaar is gemaakt voor het ongemak.

jurgen 14-11-2018 Via de website gekocht

vlotte service

de dag nadien werd mijn pakketje al thuisgeleverd, door post.nl

deze keer zat mijn bestelling niet in de bekende blauwe doos, maar kwam de levering toe in zijn originele verpakking

Coolblue 14-11-2018 Via de website gekocht

super service Coolblue

vlug te leveren, goede website, makkelijke betaling, netjes aangesloten, kortom was blij de wasmachine daar gekocht te hebben.

Carla 14-11-2018 Via de website gekocht

snelle levering in leuke doos die nu kattenhuis is ??

Ik ben heel blij met de top 10 van Coolblue. Zo kan ik gemakkelijker een keuze maken uit het enorme aanbod. Ik lees de recensies van mensen en kijk naar de top 10 en maak dan mijn keus. De site is overzichtelijk en ik vind snel wat ik zoek. Snelle levering in een leuke verpakking die mij uitnodigde om een kattenhuis van de doos te maken. Hij was inderdaad onweerstaanbaar voor mijn kat zoals erop staat! Het gekochte product is goed verpakt en voldoet aan mijn verwachtingen. Dus toppie!

Belle 14-11-2018 Via de website gekocht

Snelle service!

Snelle levering en plaatsing!
Vriendelijke chauffeurs
Zelfs het leveringsuur was juist
Pluspunt dat ze de oude wasmachine mee namen

bianca 14-11-2018 Via de website gekocht

Supersnelle servict

Ik heb op zondagavond een droogkast besteld, en maandagochtend stond ze hier om 9u al te draaien. Vriendelijke mannen die de levering uitvoerde (Maxwell en collega).

Daan 14-11-2018 Via de website gekocht

Lekker duidelijk en snel

Ik vind de site fijn om op te surfen werkt makkelijk .
Om 14. 00 een Logitech draadloze headset besteld en om 18.00 thuis op mijn hoofd gezet(met de extra snelle bezorgservice)
Kortom fantastisch

Westdorp 14-11-2018 Via de website gekocht

Het is echt de service die je van tv ziet

Voor elke leeftijd te bedienen en bezorgers gingen niet eerder weg als dat afwasmachine werkte tevens hebben ze de stroomvoorziening op nieuw ingesteld.....top

eddie 13-11-2018 Via de website gekocht

geweldige service

Ik kan niets anders schrijven dan dat alles zeer overzichtelijk is gemakkelijk de producten die je nodig heb te vinden en de levering was perfect.

Chris 13-11-2018 Via de website gekocht

Altijd lekker shoppen bij Coolblue

Prima aanbod, perfecte site, strakke prijzen, snelle levering en goede service. Cooler kan het niet toch?

Bertje 13-11-2018 Via de website gekocht

Al jaren een zeer tevreden klant!

Afspraak is afspraak en geen gezeur als iets toch niet goed is gegaan. Fysieke winkel is ook een aanrader. Topclub!

Pascal Bulters 13-11-2018 Via de website gekocht

Deze mensen snappen echt hoe het werkt!

Coolblue is een erg fijn bedrijf. Veel aangeschaft via deze webwinkel. Een keer meerdere problemen gehad met een aankoop die defect ging maar echt super en erg snel opgelost. Ook al zijn ze niet de goedkoopste maar ook zeker niet de duurste de klant is daar nog steeds koning.

k.stroobosscher 13-11-2018 Via de website gekocht

Goede services van Coolbleu

De site is overzichtelijk en gemakkelijk te bedienen. Zelfs voor iemand die niet zo vaak iets online koopt..! De artikelen staan overzichtelijk onder elkaar en het bestellen is zo voor elkaar.

R.Sannes 13-11-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service.

Ruim assortiment en ruime keuze aan prijzen. Perfecte afhandeling ; ook bij klachten.
Uitstekende service.

Super website 13-11-2018 Via de website gekocht

Fantastische service

De webshop van Coolblue is zeer uitgebreid en de zoekfunctie werkt optimaal. Aanbod van producten is gevarieerd en compleet. Prijs kwaliteit is zeer goed. Extra service door productuitleg is een absolute topaanvulling.

Nikita 13-11-2018 Via de website gekocht

Enthousiaste, vriendelijke bezorgers en snelle levering!

De door ons bestelde wasmachine werd de volgende dag (een zondag) al geleverd en van tevoren werd er netjes gebeld of ze zelfs iets eerder konden komen dan de afgesproken tijd. Een kwartier van tevoren kreeg ik nog een SMS bericht dat ze er bijna waren. De heren kwamen met z'n drieën, stelden zich netjes voor en legden alles keurig aan ons uit. De wasmachine stond binnen tien minuten op z'n plek, de oude in de vrachtwagen en ik kon mijn wasjes weer draaien. Ideaal!

Ben 13-11-2018 Via de website gekocht

Geweldige service door Coolblue.

Zoals zij zeggen binnen 24uur en ook op zondag leveren van bestelling. Dat is wel zo prettig. En de site is makkelijk en overzichtelijk.

Bert uit Gelderlad 13-11-2018 Via de website gekocht

CoolBlue: Service met plezier

Website, levertermijn, prijs/kwaliteit is goed. Wat de beleving afmaakte: Enthousiasme en behulpzame houding van het bezorg team. En nog leuker: Het plezier in hun werk dat zij letterlijk "uitstraalden". Werd afgemaakt met een liedje op de piano in huis - niet onverdienstelijk. Top!

Carin 13-11-2018 Via de website gekocht

Razendsnelle bezorging!

Coolblue maakt het helemaal waar; de supersnelle bezorging, de leuke extra bijlagen, de geinige tekst op de doos, persoonlijke aandacht. d.m.v een kaartje achteraf... Die glimlach is bij mij een hele grote!

yvette 12-11-2018 Via de website gekocht

Super snelle levering

Ik heb gekozen voor coolblue omdat ze meteen de volgende dag leverden en de goedkoopste waren. Verder viel mij een persoonlijke benadering van de website op

NMV 12-11-2018 Via de website gekocht

Goede, snelle en gezellige service!

S’avonds besteld volgende dag keurig thuisbezorgd door 2 gezellige medewerkers. Alles keurig op zijn plaats gezet en aangesloten en (ook niet onbelangrijk) alle karton en piepschuimrommel namen ze gewoon mee! Dik tevreden!👍

Eddy 12-11-2018 Via de website gekocht

Valse belofte

Ondanks dat de website aangeeft dat het artikel de volgende dag wordt geleverd lukt het Coolblue niet om deze belofte na te komen

Beste Eddy,

Dank je wel voor je review. Wat ontzettend vervelend om te lezen dat wij onze belofte niet hebben waar gemaakt. Dit is natuurlijk niet wat je van Coolblue mag verwachten en daarvoor willen wij ons excuus aanbieden.
Wij verwachten dat de bestelling is geleverd.

Anja 12-11-2018 Via de website gekocht

Geweldige service ook als het product defect blijkt!!

Mocht het product uiteindelijk niet goed zijn hebben ze ook een top service kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen. Ook het hele concept klopt van de mensen aan de telefoon tot aan de chauffeur iedereen is vrolijk en lacht.

LB 12-11-2018 Via de website gekocht

super service!!!

er is netjes gebeld van te voren voor tijdstip bezorging, goed geïnstalleerd met uitleg, blij met mijn nieuwe wasmachine!

Iris 12-11-2018 Via de website gekocht

Top webshop met snelle service

Snelle levering én hulp bij het aanschaffen van een product uit de webshop van Coolblue. Altijd vrolijke medewerkers en wanneer een product niet goed is kan het makkelijk geretourneerd worden.

Herman Huybrechts 12-11-2018 Via de website gekocht

Zeer vlotte levering kan zelfs op de zelfde dag
Er word ook geleverd op zondag
Gemakkelijk bestellen en vlotte betaling
Super !!!!!!!

I. Jacobs 12-11-2018 Via de website gekocht

Niets op aan te merken

Snelle levering, goede communicatie over tijdstip. Zware wasmachine de trap op, aangesloten en oude meegenomen. Alles binnen een kwartier geregeld!

Daniël Kuijpers 12-11-2018 Via de website gekocht

Uitstekend verzorgd!

Erg positief ik kan niet anders zeggen.
Punctueel in hun levering. Uitstekend verzorgd, beleefd personeel algeheel een zeer positieve ervaring

Vincent 11-11-2018 Via de website gekocht

Trap er niet in: geen levering op zondag

Speciaal nog op zaterdag besteld bij coolblue, omdat zij op zondag leveren. De hele zondag zitten wachten. Niks. En dan staat er we hebben u gemist. Nooit geweest. Dit is een vorm van oplichterij.

Beste Vincent,

Dank je wel voor het kenbaar maken van jouw onvrede. Ontzettend vervelend om te lezen dat de bezorging op zondag niet heeft plaats gevonden. Dit is niet wat je van Coolblue mag verwachten en daarvoor willen wij ons excuus aanbieden.

Intern maken wij dit bespreekbaar.

Ondanks de vertraging wensen wij je veel plezier met jouw bestelling.

Jeanne 11-11-2018 Via de website gekocht

Effectieve digitale service

Gebruiksvriendelijke site, effectieve digitale service. Je word volledig digitaal en telefonisch begeleid tot aan aflevering van het gekozen product. De aflevering werd uitgevoerd door twee zeer klantvriendelijke en efficiënt werkende professionele bezorgers. De complimenten!

Jorik 11-11-2018 Via de website gekocht

Toch net 'meer' dan de concurrent

Altijd trouwe klant geweest van een van de concurrenten, maar daar heb ik na de laatste paar keren steeds meer problemen mee gehad. Hierdoor ben ik coolblue uit gaan proberen en het is goed in de smaak gevallen! Duidelijke communicatie over levering, snelle levering, goed verpakt, duidelijke productbeschrijving, overzichtelijke website en goede klantenservice! Al met al zeer tevreden.

hanna 11-11-2018 Via de website gekocht

handzaam apparaat, vlotte levering

alles is makkelijk te vinden op de website, vlotte levering. goed product.
wij kopen het liefst bij Cool blue

SFL 10-11-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service

Klantenservice is aardig, geeft uitstekende hulp, en heeft goede kennis over de problemen die je zou kunnen hebben. Ik had altijd het gevoel dat ik erg goed geholpen werd.
Bezorging is altijd snel en op tijd (behalve wanneer PostNL weer eens dom doet).
Nog nooit een product terug hoeven sturen, maar ik ben ervan overtuigd dat dit gemakkelijk zou gaan met hun service.

Peter 10-11-2018 Via de website gekocht

Prettige winkel

Duidelijke website met een breed aanbod en een diep aanbod en kun je het niet vinden? Neem dan contact op met het vriedelijke personeel. Zij helpen je met alle vragen die je hebt. Ook bij eventuele problemen met een product helpt de klanter service je perfect. Bij een bestelling is het fijn dat je voortdurend op de hoogte gehouden wordt over de status.

Joop Senior 10-11-2018 Via de website gekocht

Zeer betrouwbaar bedrijf.

Denk dat ik nu op 20 aankopen zit en op een enkele misser van post.nl na ( te laat bezorgd ) ging dat iedere keer prima. Ik betaal de laatste tijd mijn aankopen met mijn Credit Card en dat werkt echt heel fijn en vooral snel. Een echte aanrader.

Sigrid 09-11-2018 Via de website gekocht

Snel geleverd en geweldige service

Ik heb donderdagavond een wasmachine besteld en vrijdagochtend om 10 uur stond hij er, aangesloten en wel. De oude wasmachine werd meegenomen en de nieuwe dus snel en netjes geplaatst. De bezorgers haalden zelfs de droger die op de oude wasmachine stond, eerst van de wasmachine en zetten die er later weer op.
Ben heel tevreden met deze snelle levering en service en met de nieuwe wasmachine.

Rachael 09-11-2018 Via de website gekocht

SLECHTE SERVICE !

Hele slechte service! Heb mijn laptop hier gekocht, hier is in nog geen 6 maanden 3 keer iets mee aan de hand geweest, we hebben de laptop daarom 2 keer opgestuurd naar Coolblue met uiteindelijk de vraag of wij ons geld retour kunnen krijgen, aangezien de laptop zo slecht functioneert en steeds weer uitvalt. Vervolgens zeggen zij dat de laptop eerst 3 keer defect moet worden verklaard en opgestuurd moet worden voor zij überhaupt gaan nadenken over een zogenaamde 'andere oplossing'. Hun motto is dan ook '3 keer is scheepsrecht'. Leuke uitspraak, alleen totaal niet van toepassing in dit geval! Gewoon waardeloos.

Beste Rachael,

Dank je wel voor je feedback. Wat ontzettend vervelend om te lezen dat in zo'n korte duur de laptop al voor meerdere reparaties bij ons is geweest. Wij begrijpen dat je dit niet verwacht.

Graag ontvangen wij het retournummer op geenglimlach@coolblue.nl met een korte uitleg. Wij willen graag kijken of we toch nog iets voor je kunnen doen.

Guida 09-11-2018 Via de website gekocht

Top service! Top assortiment!

Of je nou op zoek bent naar een laptop of een activity tracker, het is altijd de moeite waard om dan eerst bij Coolblue te kijken. Ik vind de website zeer gebruiksvriendelijk, de prijs- kwaliteitsverhouding is top en je bestelling wordt super snel geleverd!

Karl Moeremans 09-11-2018 Via de website gekocht

Aankoop via de webshop: zeer snelle en correcte aflevering

Kennen Coolblue al langer dan vandaag en zijn tot op heden zéér tevreden over de leveringen. Daarom hebben wij onze nieuwe aankoop ook bij hen geplaatst. Niet te geloven dat de levering zo snel uitgevoerd werd. Een aanrader op gebied van keuze producten en snelheid levering. Wij zijn een tevreden klant

Hans de Koning 09-11-2018 Via de website gekocht

SOEPEL ! KEURIG VERZORGD VAN BESTELLING TOT AFLEVERING

Zeer betrouwbaar , altijd op tijd en netjes bezorgd.. Goede prijs ! De website werkt heel prettig en snel , is zeer gebruiksvriendelijk.

Zeer goede keuze voor weinig geld. 09-11-2018 Via de website gekocht

Beter kan het bijna niet!

Wat mij vooral aanspreekt is het grote aanbod van Coolblue. Een goede opsomming van de kenmerken en waar mogelijk, een handleiding van de producten maakt het kiezen veel gemakkelijker. Eveneens handig is het aanbieden van accessoires die al direct 100% compatibel zijn en waaraan je soms nog niet aan gedacht had dat je ze nadien nog nodig zou hebben.
De service is uitstekend, net zoals het bestel- en leveringsproces. Ik heb nog nooit problemen gehad.

A. De Vries 09-11-2018 Via de website gekocht

Grweldige service die verder gaat dan je voordeur!

Overzichtelijke site, duidelijke informatie, supersnelle levering, goeie klantenservice, goeie prijs/kwaliteitsverhouding. Ze doen gewoon wat ze beloven ....service met een glimlach!

Fantastische winkel 09-11-2018 Via de website gekocht

Perfecte Service

Had een probleem met mijn aankoop een Samsung LC49HG90 monitor. Er zat een kras op het scherm.
Het scherm werd opgehaald en de volgende dag had ik al weer een nieuwe waar ik nu heel veel plezier aan beleef. Dus eigenlijk geen dag zonder gezeten dank zij Cool Bleu.