Deze score is berekend op basis van 12720 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Ria Arts 21-08-2020

Geweldige shop, duidelijk, goede service , vriendelijke bezorgers, helemaal blij met m’n prachtige Samsung koelvries combinatie👌🏻👏🏼 En super snel geleverd!!

Ruben Cramer 21-08-2020

Snel te bestellen en snel binnen. 's avonds een sms met de bezorgtijd en de volgende ochtend nog een sms 15 minuten voor het bezorgt word door een vriendelijke bezorger op een bakfiets

MdJ 21-08-2020

Doen wat ze beloven, misschien niet de goedkoopste maar wel op tijd leveren.

annie.depuydt2@gmail .com 21-08-2020

Als oudere persoon vindt ik het heel gemakkelijk, je besteld er iets, kan dagen kiezen voor de levering,

indaco 21-08-2020

prima, afhandeling van de bestelling inclusief installatie en afvoer van oude apparaat en verpakking

H 21-08-2020

Snelle service en goed verpakt.
Alleen jammer van post.nl .
Zeggen dat je op een tijd komt en dan een mailtje we redden het niet.

Glrnn 21-08-2020

De snelle aflevering van mijn speler was zeer prettig. had niet verwacht dat het zo snel kon. De hulp van de klantenservice was ook prima ondanks de wachttijd.

monique 21-08-2020

Ik kan niks anders zeggen dan dat het gewoon super goed en soepel ging. Alles was overzichtelijk. Wist precies wanneer mijn pakket kwam. Vriendelijke bezorger, en de site is ook heel fijn. Als ze alles zouden hebben wat ik zocht, zal ik altijd hier bestellen.

Johan van Helden 21-08-2020

Vlotte aflevering en afhandeling van de bestelling. Ik was ondersteboven van de bezorging per bakfiets!! Groener kan niet. Het product: De Nokia 5.3 is me nu al dierbaar. Fijne en goed werkende smartphone.

Arend 21-08-2020

Ik heb supergoeie ervaring met Coolblue. Ze leveren snel en efficient. Ze zijn klantvriendelijk en helpen je voor zover dat kan.

Jorg 21-08-2020

Goede webwinkel. Goede klantenservice. Hebben vaak producten die elders niet te vinden zijn. Goede voorwaarden ook.

jozef 21-08-2020

Alles was heel duidelijk en aan de beloofde voorwaarden werd perfect voldaan. Om 19 uur besteld en de dag erna om 11 uur was de bestelling reeds geleverd. Top!!!

Hotel Amethist 21-08-2020

Correcte levering, snel en goed, vriendelijk personeel.
Facturen worden snel geleverd!

Blije klant 21-08-2020

Ik heb online besteld en ik kreeg het heel snel binnen. Coolblue bleef me goed op de hoogte houden over wanneer het pakketje kwam

Kulwinder singh 21-08-2020

Duidelijke website met voldoende informatie en mogelijkheden over hun producten. Snelle, betrouwbare levering

Masterchief 21-08-2020

Snel geleverd en prima verpakt. Al vaker producten gekocht bij Coolblue en altijd prima in orde.

Pluspunten

Minpunten

Elize 21-08-2020

Via Cool Blue bestellen was heel makkelijk. Simpel proces en snel. De laptop kwam netjes verpakt!

Hery 21-08-2020

Fijne betrouwbare webshop. Hun inzet is geweldig en ze communiceren op een fijne en prettige manier. Er is echter 1 -punt............. je kijkt nooit meer bij een ander :)

Johnny 21-08-2020

Ben zeer tevreden over coolblue,
Snelle en nette levering!!!!
Er is geen min te vinden bij hun!!!
Complimenten, Dank je wel!!!

Henk wiltjer 20-08-2020

Zeer goede webshop met veel info , zeer vlotte levering . Bestel bijna alles bij coolblue .

Ali 20-08-2020

Ik heb via coolblue een ip cam gekocht van imou met Duidelijk vermeld dat als je vandaag nog ene koopt krijg je 1 jaar graties cloud , na mijn aankoop blijkt dat niet waar is,
En als ik coolblue contacteer zeggen ze dat de actie niet via coolblue is maar wel door fabriekant, ik heb gezegd dat de reklame wel door coolblue is gemaakt ,dus coolblue vertrouw ik niet meer

Peggy 20-08-2020

Supersnelle levering. Via de site besteld. Was ook nog goedkoper dan bij andere leveranciers van hetzelfde product

Mil 20-08-2020

Goede product info, aanbevelingen en genoeg reviews. Prijs doorgaans ook concurrerend en snelle levering.

Maxime 20-08-2020

Besteld en volgende dag in huis. Goede aanbieding. Al meerdere keren besteld bij Coolblue en zoals altijd niets op aan te merken!

Judith 20-08-2020

Heel helder, goed aanbod en uitstekende service. Krijg persoonlijk wel een beetje de kriebels van de marketing (zak, geen doos?), but that's just me.

Toon Meulepas 20-08-2020

Vriendelijke behulpzame jongens die de wasmachine kwamen brengen .
Nieuwe machine op straat uitgepakt ,binnen geen rommel ,oude machine mee retour ,alles naar wens..👍

Aad 20-08-2020

Op de fiets in de regen op tijd geweldig. Ze komen echt hun afspraken na top top

Marc D C 20-08-2020

Steeds goed advies, om de juiste keuze te maken. En een snelle service. Dit geeft mij een goed gevoel om mijn aankopen bij CoolBlue te doen.👍

Mark 20-08-2020

Perfecte service, goed online advies, op tijd geleverd en snel en goed geïnstalleerd.

H.J.Schut 20-08-2020

Keurig op tijd geleverd zoals op de mail. Geweldig personeel nette Heren kunnen jullie trots op zijn

Koen 20-08-2020

Goed product en service van coolblue. Sms als ze er bijna zijn en duurzame bezorging met de fiets door een vriendelijke dame.

Paddow 20-08-2020

Vanwege de uitstekende service bij Coolblue koop ik tegenwoordig al mijn elektronische spullen bij Coolblue. Ik ga niet eens prijzen vergelijken. Als er een probleem is, weet ik dat ik bij Coolblue uitstekend geholpen wordt.

erik lindeman 20-08-2020

Goede snelle service. Oftewel niets op aan te merken. Bezorging altijd op tijd, gekregen wat ik wilde hebben en goede snelle service bij vragen.

Maxine 20-08-2020

Eenvoudig in gebruik. Goede en snelle levering. Scherpe prijzen en aanbiedingen

Tania 20-08-2020

Goede prijs/kwaliteit verhouding, gebruiksvriendelijke website, correcte levering.

Celine 20-08-2020

Goed aankoop, goede levering, vriendelijke werknemers.
Wel spijtig dat er een groot prijsverschil is tussen de nederlandsche en belgische website..

Mieke 20-08-2020

Alleen jammer dat je de aankopen in het wagentje hebt liggen, je erachter komt dat de levering pas na de 3 de dag is , en niet de volgende dag wat de site duidelijk aangeeft.

Roefje 20-08-2020

Site is duidelijk, je kan makkelijk dingen vergelijken. Verder gaat het bestellen vrij makkelijk en wordt je goed op de hoogte gehouden van je bestelling.

Heb een monitor besteld en deze is snel geleverd en voldoet aan hetgeen op de site staat.

Gerrit Tossijn 20-08-2020

Coolblue is een bedrijf, waar je voor vele soorten apparatuur terecht kunt. Goede service, snelle levering en keus te over

Giovanna 20-08-2020

Een goede ervaring. Ik had een pre order besteld waarbij ik het product ca. een week van te voren al binnen had. Erg fijn! Verder duidelijke communicatie tussen klant en organisatie.

Lennik 20-08-2020

snelle en correcte levering. Levering melde zich aan op het geplande uur. Heel vriendelijke, professionele en behulpzame levermannen.

Chris 20-08-2020

Gebruiksvriendelijke site, goede prijzen, veel info op de site en het allerbelangrijkste: Enorm goede service. Men levert daadwerkelijk op de aangegeven dag en als er problemen zijn, wordt t netjes opgelost. Ik kom telkens terug voor mijn aankopen, zelfs als t wat meer kost dan elders

Mieke 20-08-2020

Snelle levering en goede prijs/ kwaliteit verhouding. Zelfs bij de zgn tweedekans site..

Sabine 20-08-2020

Snelle levering.
Goede communicatie inzake levering.
En de productomschrijving is goed!

Erik 20-08-2020

Prima site en altijd snelle levering. Coolblue maakt het leven makkelijk in coronatijd.

Dutch Global Logistics 20-08-2020

Beste service van alle webwinkels
Als er iets mankeert wordt supersnel opgelost
Zijn zeer tevreden over Coolblue

TB 20-08-2020

Breed assortiment. Goede service en bij ons gaat de levering altijd goed. Heel tevreden klant.

Menthe 20-08-2020

Al meerdere keren heb ik pakketjes van coolblue ontvangen en elke keer weer is het snel geleverd, goed verpakt en staan ontzettend vriendelijke bezorgers aan de deur!

Gerard 20-08-2020

De levering van de nieuwe wasmachine ging super vlot en de bezorging en plaatsing snel en vakkundig. En met de zorgvuldigheid i.v.m. corona ging het geheel naar wens. De bezorgers waren zeer vriendelijk en behulpzaam. Echt super tevreden.

Patricia 20-08-2020

Defect gemeld binnen de garantie termijn. Pc all in one terug gestuurd en die hebben ze ontvangen buiten de garantie termijn. Nu geen reactie via mail, fb en telefonisch ook niet te bereiken! Eindelijk iemand te pakken en die zegt momentje ik check dit even bij de afdeling. Na half uur van ellende de telefoon erop gesmeten. Nu staat de pc daar, En nu Coolblue??? Nooit meer! Jullie worden te groot en kunnen het niet meer aan!!!