Lynn 04-03-2019

Ik heb een tweedekans 2din autoradio van Kenwood gekocht bij coolblue. Alles was in nieuwstaat en geleverd met ALLE toebehoren. Wat dus niet was! Geen microfoon, geen dab+ antenne ,... er staat duidelijk op dat alles erbij zat! Ik bel naar de klantendienst om het recht te laten zetten. Ze verontschuldigen zich voor hun fout. Nu blijkt dat we nog 26€ moeten opleggen omdat de tweedekans radio duurder is (52€ in totaal) dan wij die gekocht hebben, 2 dagen geleden!!! Wij betalen bijna 400€ voor de radio met alle toebehoren, en nu krijgen we te horen dat we nog moeten bij betalen voor dezelfde radio! Ze maken zelf een fout en nu moet ik ervoor betalen. Pure oplichterij! Zoveel reclame maken als bedrijf maar mensen zo in het zak zetten, dringend schijnheilige filmpjes stoppen! Ze bieden de radio met alle toebehoren aan voor deze prijs. Ik betaal de radio en krijg de helft van toebehoren in de doos! schandalig klanten zo behandelen!

Mick Van Biesen 04-03-2019

Ik heb voor deze shop gekozen vanwege de supersnelle levering, de fantastische prijzen en vanwege de uitgebreide productinformatie natuurlijk ook voor de super goede hulp die je altijd krijgt!

Staf vdb 28-02-2019

Sterke prijzen , snelle levering , doen wat ze beloven.
s'Avonds besteld , volgende middag al in afhaalpunt.

Martine F. 28-02-2019

Zeer klantvriendelijke website - super service - prima transacties - prima producten.

Günter 27-02-2019

Ik heb op de site verschillende wasmachines makkelijk kunnen vergelijken waardoor ik voor mijn situatie de juiste keuze heb kunnen maken en het gevoel heb de juiste prijs te hebben betaald. Ik ben super tevreden over de snelle en correcte levering. Zondag besteld en maandagmiddag de eerste wasbeurt al kunnen doen. Professioneel en met de glimlach geleverd (zoals in de reclame). Duidelijke productuitleg gekregen. Erg tevreden over mijn keuze. Kortom, tot hiertoe een zeer geslaagde aankoop.

ignace 25-02-2019

steeds goede service mogen ondervinden bij m'n aankopen
als er dan toch eens iets fout ging( een defecte machine is verloren gegaan bij transport) werd dit onmiddellijk en in mijn voordeel opgelost

Arne 23-02-2019

Via Google Chrome kon ik niet bestellen, via Safari wel. Twee medewerkers hielpen me laat op de avond verder!

Carine 23-02-2019

Het gemak om een product en de beschrijving te vinden en te vergelijken. Eenvoudig te bestellen en te betalen. Maar vooral de stipte levering en vriendelijke bediening EN hulpvaardigheid van de installateurs ! Die mensen verdienen een pluim !!!!

Olivier 23-02-2019

Door de vele reviews van andere klanten krijg je een min of meer duidelijk beeld van het product dat je zou willen kopen ...
Gemakkelijke betaling en snel geleverd ... top 👍

Etienne uit Landen, Vlaanderen 22-02-2019

zeer snelle levering, zeer concurentiele prijzen, goede service, ten zeerste aan te raden

Janssens 22-02-2019

Duidelijke website ,ze doen wat ze beloven kwestie van levering en ook met de betaling was het onmiddellijk in orde.
Op tijd verwittiging wanneer levering plaats vind
Personeel dat kwam leveren zeer vriendelijk en beleefd

M.Catherine 22-02-2019

Ik vond het heel gemakkelijk en alles is perfect verlopen! De mannen waren heel vriendelijk en stipt op tijd, men belt ook vooraf om te zeggen wanneer ze er ongeveer zullen zijn. Ik kan coolbleu aan iedereen aanbevelen ! Top!!!

HV 21-02-2019

Super service en snelle levering!
Meestal ook de goedkoopste en gratis levering!

John 19-02-2019

Leuke en goed overzichtige shop. Makkelijk om alle goederen te vinden, bestellen en betalen.
Er is zelfs zondaglevering !!

Stef 19-02-2019

Al jaren tevreden klant bij Coolblue. Bestellingen altijd correct en supersnel geleverd. Nooit problemen achteraf ofzo. Héél tevreden!

Wasmedadde! 19-02-2019

Mijn eerste bestelling.
Het artikel was veruit het goedkoopst bij Cool blue.
Pakje van begin tot einde perfect traceerbaar.
Supersnel geleverd.
Zeer degelijk verpakt.
Een aanrader !

Yves 18-02-2019

Bij de absolute top: stipt, betrouwbaar, goed assortiment, duidelijke website, gedetailleerde productinfo.... de referentie voor veel concurrentie. Bravo, Coolblue!

SachaBaron 18-02-2019

Uitgebreid aanbod en supersnelle levering! Ook een aanrader voor tweedekans artikelen!

SC 18-02-2019

De website is heel gemakkelijk en overzichtelijk. Er is een ruim gamma aan producten. De betaling en levering gaan vlot. De klantenservice staat steeds paraat en is snel en gemakkelijk te bereiken. Alreeds veel bestellingen geplaatst en deze zijn steeds correct geleverd. In mijn ervaring, enkel positieve punten!

Nina 17-02-2019

De producten bij Coolblue zijn voordeliger dan elders en de levering wordt heel snel en correct uitgevoerd. Heel tevreden over!

Bert 16-02-2019

Ik ben uitermate tevreden met de service die Coolblue verleent als het eens misgaat. Je kan er op rekenen.

Verspeelt rosette 16-02-2019

de levering was in orde op het tijdstip dat vermeld was en zeer vriendelijk

Staf1962 16-02-2019

zeer goede garantie : product stuk : nieuw product. Niet naar wens : omruilen zonder zeuren!

Anja 15-02-2019

Duidelijke site,bij vragen snelle antwoorden, zeer aangename en vriendelijke bediening bij het leveren, zeer correct!

Daisy 13-02-2019

Heel overzichtelijke website altijd alles te vinden...
Snelle levering na bestelling altijd de dag erop geleverd