Deze score is berekend op basis van 2809 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Martijn 22-08-2017 Via de website gekocht

Snel geregeld, op zondag!

Iets bestellen bij Coolblue betekent dat het vlot wordt geleverd. Zelfs als je iets op zaterdagavond besteld is het de volgende (zon)dag in huis volgens de planning.

lida 22-08-2017 Via de website gekocht

Top service

Een uitgebreide keus in tv's met heel goed vergelijkingsmateriaal. Na bestelling een hele snelle levering met perfecte service.

josé 22-08-2017 Via de website gekocht

bagagedrager voor fietsen gevonden en snel geleverd

wij hebben bij jullie de fietsendrager gevonden die we nergens konden vinden.
We hebben zaterdagavond besteld en zondag was hij er al.
Prima service en snelle levering.
Doe zo verder.

Ilse 22-08-2017 Via de website gekocht

Super service

Super levering met aardige en snelle monteurs. Leverdata zelf te bepalen en een telefoontje als ze in de buurt zijn.

Edward Leijen 22-08-2017 Via de website gekocht

Wederom super service van Coolblue

Zaterdag besteld Zondag in huis wat een top service! Vorige keer een wasmachine nu een koffiemachine maar de zelfde service voor een relatief goedkoop apparaat. Ik blijf er kopen voortaan hoop ook dat ze in de toekomst hun assortiment uitbreiden met meerdere artikelen.

Marc 22-08-2017 Via de website gekocht

Zoals gewoonlijk uitstekende dienstverlening

Net zoals bij eerdere bestellingen klopte alles, de product informatie, de snelheid van leveren, staat van product bij aflevering.

Julien Vroling 22-08-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, Aardig personeel, Goede service

Ik bestel vrijwel altijd bij cool blue. vind het een goede overzichtelijke website met een lekkere interface waar ik altijd snel mijn producten kan vinden. daarnaast is cool blue vaak ook de goedkoopste!

Matt van Weert 22-08-2017 Via de website gekocht

Met een glimlach.

Super, vanaf de bestelling tot en met de perfecte levering, continu op de hoogte gehouden van het gehele proces. Zelfs vóór de levering eerst een sms en daarna nog een telefoontje, echt super. Onze Amerikaanse koelkast werd afgeleverd door 3 supervriendelijke medewerkers én allen met een geweldige glimlach en super vriendelijk en netjes! Topwinkel!

Jasper 22-08-2017 Via de website gekocht

In 1 woord: TOP!

Coolblue is 1 woord top.
Ze een ruime keus aan producten en hebben een handig filter om voor jouw het beste product te vinden.

Ook hebben ze bij veel soorten artikelen een top 10 samengesteld wat de beste keus is.

Verder hebben ze een goede service van het begin van product zoeken tot de aflevering en retour.

Ook over de klantenservice ben ik zeer goed te spreken. Je stuurt ze zeer eenvoudig een berichtje via Facebook en je hebt dan ook zeer snel weer een berichtje terug.

Schuuring 22-08-2017 Via de website gekocht

Geweldige service !

Prima prijs/kwaliteit. Kon hem nergens goedkoper vinden. Op zondag geleverd volgens afspraak, keurig op tijd.

J.E. de Groot 22-08-2017 Via de website gekocht

internet verkoop

de aanbieding is zeer ruim en helder bestelling en bataling is ook snel
en de levering is zoals ze beloven zelfs op een vreemd adres

Blom 22-08-2017 Via de website gekocht

Prima service , zaterdag besteld zondag weer koffie !

Relatief gemakkelijk zoeken , nuttige resecties , gemakkelijk bestellen en betalen en snel in huis.

a.j de klerk 22-08-2017 Via de website gekocht

toppie sevice

daar hoeven ze niet langer over na te denken,service is goed,staan netjes te woord,de bezorger's doen keurig hun werk,nemen alle troep mee,sluiten het voor je aan,en legen uit hoe het product werkt.
voor mij geen ander winkel meer,goed tevreden.

R. 22-08-2017 Via de website gekocht

Prima service

Het artikel voldoet aan de verwachting en werd zelfs op zondag geleverd! Ook tevreden over mails en verpakking.

hansboshoven 22-08-2017 Via de website gekocht

snel en duidelijk

alles is goed te vinden en de views kan je gemakkelijk opzoeken en lezen en kan de keuze bepalen of jij het product wil aanschaffen

René 22-08-2017 Via de website gekocht

Absoluut zeer goede service!

Mooie duidelijke website, scherpe prijzen, snelle levering, en ook de levering zelf als zeer prettig ervaren, 20 minuten van te voren een belletje.
Perfect geïnstalleerd de droger en geen oude dozen rotzooi achtergelaten.

Kafka F. 22-08-2017 Via de website gekocht

Toch niet zo klantvriendelijk

Coolblue is best wel een klantvriendelijke internet winkel. Maar dat verandert snel als er zich een probleem voordoet. Dan verschuilen ze zich achter de kleine lettertjes in hun verkoopovereenkomst. Onlangs kocht ik bij hun een product in promotie. Na korte tijd was het defect. Ik kon het gratis terug bezorgen, maar helaas kon het toestel niet gerepareerd worden. Geen probleem ik kreeg mijn geld terug, zo werd mij gemeld. Maar ik kreeg het geld niet terug, ik kreeg een shoptegoed voor het bedrag. Ondertussen was het bewuste artikel niet meer leverbaar. Er was wel een gelijkaardig vervangproduct maar dat was 30% duurder. Ik had dus de keuze: 30% extra betalen of blijven zitten met dat shoptegoed waarvan ik niet wist of ik het nog ging besteden. Ik had het product destijds gekocht net omdat het zo goedkoop was maar nu stond ik met mijn rug tegen de muur en kon bijna niets anders doen dan extra betalen. Ondertussen vond ik bij een andere aanbieder het zelfde vervangproduct een stuk goedkoper dan bij Coolblue. Ik meldde dit aan Coolblue met de vraag om als nog mijn geld echt terug te krijgen zodat ik het product bij de andere aanbieder goedkoper kon aankopen. Ook nu waren ze niet op andere gedachten te brengen.

Michael den Oudsten 22-08-2017 Via de website gekocht

Goede services

Site was overzichtelijk en veel producten hadden al redelijke aantal reviews. hierdoor kon ik op mijn gemak gaan shoppen naar het juiste product en doordat ik tot 23:59 de tijd had, zat er ook geen druk op.
Na het uitzoeken, bestellen en betalen was het de volgende dag ook netjes in huis, superfijn!!!

Silvia 22-08-2017 Via de website gekocht

Perfecte service en snelle levering!

Heb al meerdere malen bij Coolblue besteld. Zo heb ik mijn stofzuiger, luchtontvochtiger en meerdere apparaten hier besteld. Altijd voorradig en zeer snelle levering, laatst ook zelfs op zondag. Je wordt per e-mail en sms op de hoogte gehouden waar je pakket zich bevindt en wanneer het exact afgeleverd gaat worden. Heel betrouwbaar en je merkt dat Coolblue er alles aan doet om de klant tevreden te houden! Klant is hier nog koning

Jos 22-08-2017 Via de website gekocht

Ze doen wat ze beloven!

Uitgebreid assortiment. Snelle levering. Goede afhandeling. Erg prettig wanneer je niet in een grote stad woont.

Mandy 22-08-2017 Via de website gekocht

Snel en gemakkelijk

De service is zoals deze wordt beloofd, goed en gemakkelijk.
Wel heb ik een puntje waardoor het voor mij een tien had geworden wanneer deze mogelijkheid er zou zijn en dat is .......installeren. Voor sommige mensen is de installatie een crime waaronder bij mij. Dat is dan ook de reden dat ik nog uren bezig was om dit voor elkaar te krijgen. Voor de installatie had ik graag wat tientjes over gehad zodat de frustratie van mij kant was uitgebleven.

Q 22-08-2017 Via de website gekocht

Slechtste service ooit

Amerikaanse Koelkast wordt op tijd geleverd maar niet verder dan voordeur geplaatst en niet uitgepakt. De oude wordt niet meegenomen. Klantenservice zegt al drie dagen dat de afd bezorging contact op gast nemen, doorverbinden naar die afdeling kan niet!
Bestel nooit meer bij coolblue!!

Officiele reactie van Coolblue 22-08-2017

Beste,

Wat goed dat je ondanks deze negatieve ervaring toch de moeite hebt genomen om ons van feedback te voorzien. Zonder deze terugkoppeling worden we namelijk niet elke dag een beetje beter. Het is ontzettend balen als je zo'n groot product besteld en de oude niet wordt meegenomen. Vooral als je ervan uit gaat dat deze wordt meegenomen. Het staat overigens wel op deze pagina: https://www.coolblue.nl/klantenservice/2622/informatie-over/bezorging-witgoed-en-keukenapparatuur.html.

Het is duidelijk dat dit niet goed naar voren is gekomen tijdens het bestellen. Onze oprechte excuses voor het scheppen van deze verkeerde verwachting.

We vinden het belangrijk om dit goed met je op te lossen. Zou je het ordernummer en klacht naar geenglimlach@coolblue.nl willen sturen? Naast deze oplossing gaan we kijken naar het verduidelijken van de informatie met betrekking tot het bestellen van Amerikaanse koelkasten, om een negatieve ervaring als deze in de toekomst te kunnen voorkomen.

We horen graag van je.

Groeten,

Taco 22-08-2017 Via de website gekocht

Zeer Goede Service

De website van Coolblue is vrij overzichtelijk je vind vrij makkelijk wat je nodig hebt

bij de producten staat duidelijk uitleg zowel met plus punten en minpunten.

Betalen gaat vrij simpel. Orderbevestiging heb je vrij snel in je mailbox product word de volgende dag geleverd en de mail met de juiste afleverings tijd heb je al s'morgens vroeg in je mail box zitten.

Helemaal Top.

Boer 22-08-2017 Via de website gekocht

Service zoals in de tv commercial!

Onze koelkast werd keurig de volgende dag bezorgd. Per mail en sms werd duidelijk aangegeven wanneer we de bezorgers konden verwachten. 10 minuten van te voren een telefoontje van de bezorgers. De bezorgers stelden zich bij aankomst netjes voor en hebben de koelkast geplaatst en aangesloten. Alle verpakkingsmaterialen werden meegenomen. Prima service. Als toetje nog een duidelijk mailtje over de lopende cashbackactie.

Vincent 22-08-2017 Via de website gekocht

Top service!

Zaterdagochtend de Samsung '43 4K Curved besteld en de volgende dag netjes op tijd geleverd gekregen. Ook kon ik snel en gemakkelijk contact opnemen met de klantenservice via What's App.

Maarten 22-08-2017 Via de website gekocht

Steeds weer uitstekende zeer vlotte levering

Goede informatie, steeds weer zeer snelle en accurate levering. En de artikelen zijn zeer scherp geprijst tov de concurrentie. Ik blijf trouw klant.

Menno 22-08-2017 Via de website gekocht

Meer dan alleen goede service

Tegenwoordig heb je veel verschillende manieren om online iets te bestellen, waaronder sites zoals Coolblue. Veel sites leveren een goede service zoals volgende werkdag bezorgd en het tracken van je pakketje. Wat voor mij Coolblue uniek maakt is dat er extra tijd in is gestoken om van het bestellen zelf een leuke ervaring te maken. Bij elke stap zijn humoristische en herkenbare opmerkingen gemaakt. Natuurlijk is de prijs van het product de grootste factor, maar wanneer ik kan kiezen dan kies ik voor Coolblue!

Han 22-08-2017 Via de website gekocht

Prima levering

De wijze waarop de keuze van de apparaten gedaan kan worden is eenvoudig. De wijze waarop een afspraak wordt bevestigd en er aan wordt herinnerd is zeer klant vriendelijk. Ook de mogelijkheid om oude apparaten en de verpakking af te voeren is zeer klantvriendelijk.

Clifdon 22-08-2017 Via de website gekocht

Altijd super service

Coolblue levert altijd een goede service. Producten worden netjes afgeleverd in een correcte verpakking. Terugsturen is nooit een probleem en bij garantie wordt dit altijd goed afgehandeld.

Channa 22-08-2017 Via de website gekocht

Leuke mailtjes

Leuke mailtjes
Snelle service
Alleen jammer dat ik bestelde door de radio reclame met 25 procent korting op alle rugzakken van eastpack. En vervolgens kreeg ik helemaal geen 25 procent korting. Jammer hoor, maar verder goed geregeld!!

Tim 22-08-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, goede prijs

Ik heb voor coolblue gekozen omdat ik weet dat hun klantenservice goed is. Daarom doe ik grote aankopen van meer dan 100 euro graag bij coolblue.

Teleurgestelde klant 22-08-2017 Via de website gekocht

Zwaar teleurgesteld

Mijn vader van bijna 80 jaar, besteld bij u een afwasmachine. Ik heb Coolblue aangeraden vanwege eerder ervaringen, Wat schaam ik me daar nu voor zeg!!
Er komt een vreemd bedrijf aan de deur: 1) heeft u dit besteld? 2) hij past niet onder het werkblad( 5cm naar rechts naast de beugel en hij past wel. 3) we krijgen het snoer niet aangesloten, mijn moeder van bijna 80 op de knieën en ziet de aansluiting. 4) we krijgen de waterkoppeling niet aangesloten, ook dit heeft mijn vader zelf moeten doen.
Ik vind dit meer dan triest!!!! Mijn vader heeft dit gemeld bij u, en is keurig te woord gestaan dat wel. Als compensatie krijgt hij een cadeaubon van €10, te besteden bij u en geldig tot november 2017.
Ik heb werkelijk geen woorden hoe u zoiets oplost !! Er moet dus dan WEER verplicht bij jullie iets gekocht worden voor €10 korting, denkt u echt dat onze familie nog iets bij u besteld? En dat aanbieden aan iemand van bijna 80, die u heeft betaald voor iets wat hij uiteindelijk zelf heeft moeten uitvoeren. Mijn advies aan hem was om het apparaat terug te sturen, maar hij wil niets meer met Coolblue te maken hebben. Misschien moet u die vrolijke TV-reclames maar aanpassen. Ik heb u altijd bij iedereen om mij heen aangeprezen, iets duurder mar een geweldige service. Niet meer, dat begrijpt u (of niet).Een bijzonder teleurgestelde ex-klant

Officiele reactie van Coolblue 22-08-2017

Beste,

Allereerst, bedankt voor de moeite om ondanks deze zeer negatieve ervaring toch een review te schrijven. Zonder deze terugkoppeling worden we niet elke dag een beetje beter. Bovendien kunnen we zonder jouw terugkoppeling geen passende oplossing bedenken.

Het is logisch dat jullie teleurgesteld zijn in onze service. Dit is niet de afhandeling die je van een inbouwservice mag verwachten. We snappen jouw teleurstelling volkomen, helemaal als je ons hebt aangeraden. Onze oprechte excuses dat we dit vertrouwen hebben geschonden.

Wil je het ordernummer en klacht naar geenglimlach@coolblue.nl sturen? Je krijgt dan zo snel mogelijk (maar hoogstens binnen 48 uur) een e-mail met een oplossing om het toch nog een beetje goed met jullie te maken.

Alvast bedankt voor jouw reactie.

Groeten,

Koen 22-08-2017 Via de website gekocht

Goeie levering

Ik heb nog nooit problemen gehad bij jullie en heb reeds verschillende aankopen gedaan via mijn zoon

Lia Overmeer 22-08-2017 Via de website gekocht

Super service!!

Heel goed geholpen door Sander, komen afspraken goed na!!
Sluiten alles aan en kijken of alles het doet.
Je weet precies wanneer de bezorgers komen!
En gratis bezorgen!!

Chris 22-08-2017 Via de website gekocht

Goede snelle service

Laat in de avond besteld, de volgende dag om 15:10 geleverd.
Route van de bezorger is netjes te volgen via de website waardoor je niet volledig aan huis gekluisterd bent.

Robert Mertens 22-08-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Op vrijdagochtend ontdekt dat de wasmachine "de geest" had gegeven. Vrijdagavond een bestelling geplaatst en zaterdagmiddag om 1600 uur konden wij onze was weer draaien.
De bezorgers hadden het ea keurig netjes verzorgd en gaven nog een goed advies.
Dank voor deze service.
Robert Mertens.

Ans 22-08-2017 Via de website gekocht

Geinige benadering.

Prima website, groot assortiment, snelle levering, prima product en grappige teksten in de leveringsmailtjes en op de verpakking.

Van gerwen 22-08-2017 Via de website gekocht

mindere service

Jammer dat ze wasmachine niet aansluiten en bij aanschaf was combi maar 1apparaat retour nemen.moet zelf de andere naar beneden brengen en weg brengen

22 augustus 2017 22-08-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en top service!

De online-shop is duidelijk en gebruiksvriendelijk. N.a.v. veel tevreden mensen in familie- en vriendenkring die bestelden via Coolblue, hebben wij gekozen om hier onze nieuwe tv te bestellen. Alles is erg duidelijk en snel te bestellen met ook nog gratis bezorgservice! Helemaal super!

Rosan 22-08-2017 Via de website gekocht

Prettige, duidelijk webshop met humor

Ik krijg iedere keer weer een glimlach op mijn gezicht om alle grapjes die jullie in de mails en op de website vermelden.

Wouter 22-08-2017 Via de website gekocht

Fijne webshop

Coolblue shopt lekker weg met een goede site, veel producten en scherpe prijzen. Service en levering zijn bij mij altijd dik in orde geweest.

Will 21-08-2017 Via de website gekocht

Fresh n rebel

Snelle perfecte levering, zeer goed ingepakt, uitstekende keuze, super mooi geld, mooie bass, super accu tot 24 uur, met ingebouwde powerbank

Henk 21-08-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en scherpe prijs

Coolblue is goed bevallen: koel/vriescombinatie voor een scherpe prijs en gratis thuisbezorgd door vriendelijke bezorgers binnen 16 uur!
Staat bij mij op 1 waar het gaat om webwinkels.

Shantie 21-08-2017 Via de website gekocht

Goede service! Top

Snelle levering, goede service, aardige bezorgers. Aanrader , zal vast vaker dingen gaan bestellen bij Coolblue

linnie 21-08-2017 Via de website gekocht

top service

vandaag besteld en morgen in huis. En bij coolblue echt waar. Scherpe prijs en top service bij afleveren. Je krijgt mails waarin precies staat rond welke tijd de bezorger komt , en wordt vlak voor de levering ook nog gebeld. Echt TOP

Welmoed 21-08-2017 Via de website gekocht

Advies voor tablet

Je kunt bijna nergens anders advies meer krijgen. Tablets lijken niet meer interessant om in de computerwinkels te verkopen.

Beek 21-08-2017 Via de website gekocht

Bestrouwbaar en behulpzaam

Mijn wasmachine was tijdens de levering beschadigd geraakt. Dit werd eerlijk gemeld en er werd mij geadviseerd het product niet aan te nemen.
Twee dagen later stond er een nieuwe wasmachine aangesloten en wel bij mij in huis.

Sjoerd Bouma 21-08-2017 Via de website gekocht

Snelle, maar vooral leuke service :-)

Zondagavond bestelling gedaan, volgende morgen voor 11 uur bezorgd.
Was niet nodig, maar wel lekker :-).
Bij Coolblue is de buitenkant humor en luchtigheid, maar ondertussen leveren ze een prima service.

Warnars-heijboet 21-08-2017 Via de website gekocht

Geweldig snel efficiënt en vriendelijk gedaan

Op aanraden van mijn zoon hier bestelt je krijgt de service van de man op de hoek en de goede prijs van een webwinkel Toppie

Yvonne 21-08-2017 Via de website gekocht

Helemaal naar tevredenheid!

Helemaal prima! Makkelijk besteld en op tijd geleverd.
En, ik wilde de opdracht aanpassen en ook dat was geen enkel punt. Helemaal 👌