Deze score is berekend op basis van 3465 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

J Heisterkamp 17-08-2017 Via de website gekocht

De standaard voor bezorging aan huis!

Snel, accuraat, op elkaar ingespeeld team en maar al te bereid om nog extra handeling te verrichten: droger terug op net gemonteerde wasmachine

Marc de Lange 17-08-2017 Via de website gekocht

winkelen zoals het bedoeld is

Super duidelijke website met correcte informatie. Altijd een nieuwe doos, keurige levering. Scherpe prijzen.

Boot 17-08-2017 Via de website gekocht

snelle service, goede berichtgeving over bezorging

snelle service, goede berichtgeving over bezorging
Vriendelijke mensen die weten wat ze doen.
Snel en vakkundig

Sandra 17-08-2017 Via de website gekocht

Betrouwbaar!!! En laagste prijs!

Iedereen wil in deze tijd natuurlijk de laagste prijs bemachtigen en dat kan via CoolBlue! Daarnaast is het een betrouwbare webshop en dat is een belangrijk ding. Enige minpuntje is dat ik niet via Ideal kon betalen, maar alleen via overschrijving, dat is verder prima gelukt!

Elma 16-08-2017 Via de website gekocht

perfecte service

Snel bestellen snelle levering. Vriendelijke bezorger. Zelfs op zondag levering wat niet nodig was. Rekende op maandag

JW 16-08-2017 Via de website gekocht

Top geregeld

Snelle keuze mogelijkheden on line. Adequate levering en service. Op tijd en zorgvuldig conform gemaakte afspraak.

Robert 16-08-2017 Via de website gekocht

Super snel geleverd

Zaterdagavond besteld zondag geleverd super. Gekozen voor een tweede kansje is prima, compleet alleen het doosje was open geweest.

Ronald 16-08-2017 Via de website gekocht

Snelle bezorging en mooie prijzen

Via coolblue.nl een wasmachine-droger-combi gekocht. Zondag avond besteld zodat ik de volgende dag het product te ontvangen. Kreeg netjes een bevestiging en kreeg een mail met wanneer er ongeveer bezorgd zou worden. Ik kreeg een sms dat ze rond 15:30 zouden arriveren maar helaas kwamen ze pas iets na 16:00 kwamen het netjes naar boven brengen en namen mijn oude weer mee.

van Hallweg Amstelveen 16-08-2017 Via de website gekocht

Zeer slechte service - nooit meer Coolblue !!

Wasmachine - droogcombinatie besteld.
Levering vindt plaats volgens afspraak; maar aansluiting lukt niet....
Hoe kan het waar zijn??
Er moet een elektricien komen.
Tot 3x toe wordt een zogenaamde afspraak gemaakt en moeten we thuis blijven wachten...
Drie keer afgezegd.
Wasmachine in de gang - geen aansluiting
Geen service meer
Geld is binnen bij Coolblue - dan laten ze je verder zitten
NOOIT MEER COOLBLUE

Officiele reactie van Coolblue 17-08-2017

Hey,

Wat onwijs vervelend om te lezen dat je zo een enorm slechte ervaring met ons hebt gehad. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. We willen natuurlijk graag met je meekijken naar een oplossing. Zou je een e-mail kunnen sturen naar: geenglimlach@coolblue.nl. Dan gaan we er direct voor je achteraan.

Groeten,

Krijgsman 16-08-2017 Via de website gekocht

Een leuke winkel , snelle levering, goede klanten service, koop daar graag omdat levertijd best snel is.

B 16-08-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service

Ik had al vertrouwen in deze webshop en dat vertrouwen is bij mijn tweede aankoop bevestigd.
Er ontbrak een cd bij mijn pakket en heb daarom een email gestuurd. Binnen een uur kreeg ik een reactie, en ze gaan er meteen achteraan. Ik moet even geduld hebben, want ze zijn ook van anderen afhankelijk, maar ik kan met een gerust hart afwachten, want ze proberen het echt zo snel mogelijk op te lossen en houden je op de hoogte.
Normaal schrijf ik niet snel een review, maar nu wil ik de service wel de waardering geven die het verdiend.

Manu 16-08-2017 Via de website gekocht

Het mag gezegd worden ...

Enorm aanbod, interessante prijs, niet-tevreden-geld-teruggarantie, eerlijk, klantvriendelijk en veilig!

Dorien 16-08-2017 Via de website gekocht

Beloofde glimlach was er!

Handige website en communicatie met humor (alsof de baas zelf mijn pakketje heeft ingepakt): die glimlach klopt dus wel. Verder alles overigens ook oké: snel en goed.

Geert 16-08-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Goede communicatie over de levering en goede service. Ze hebben zelfs een extra koelkast retour genomen terwijl ik een vaatwasser gekocht heb. Echter aanbeveling zou zijn het verminderen van het aantal communicatie momenten. Ik denk van bestelling tot levering wel 6 e-mails 3 sms 2 telefoontjes en nog een enquete bij aflevering.

Tim S 16-08-2017 In de winkel gekocht
Lochristi

Heel vriendelijk en behulpzame medewerkers!

Reservering in de voormiddag gemaakt, in de namiddag gaan afhalen. Gratis item was niet aanwezig maar is op dag erna (een zondag) gratis thuis geleverd. Vriendelijke en behulpzame medewerkers!

Jan 16-08-2017 Via de website gekocht

Goede en duideliijke service en snelle levering!

Ik heb een aantal keren wat bested bij Coolblue. Elke keer werd de genoemde levertijd (volgende werkdag) gehaald.
De informative over de producten is duidelijk en de service is uitstekend.

Rik 16-08-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden over Coolblue

Nog maar enkele aankopen gedaan via de website van Coolblue maar tot nu toe tevreden over service, vriendelijkheid en levering. Enkel prijs kan soms hoger zijn dan andere webwinkels. Misschien beter goed vergelijken maar Coolblue blijft mijn favoriet.

Marion 16-08-2017 In de winkel gekocht
Coolblue amsterdam

HDD 1 TB. DVD-RW

Geweldig. Uitleg. Tijd er voor genomen
Andere desktop vergeleken en zij kijken dan ook technisch wat voor mij geschikter was. |De sterkte de snelheid etc.
Ben er super tevreden mee

Marcel van de Rande 16-08-2017 Via de website gekocht

Geweldige webshop!

Ideale webshop, overzichtelijk, makkelijk en veilig.
Ik kan alles makkelijk vinden en het wordt supersnel geleverd.
Aanrader!!

Hen Kusters 16-08-2017 Via de website gekocht

snelle levering

bestelling vrij eenvoudig via website, zaterdag besteld maandag geleverd, goede informatie over aankoop, afhandeling en bezorging. Het afleveren en installeren was snel geregeld.

Robin 16-08-2017 Via de website gekocht

Prettig persoonlijk contact, prima service.

Prima en prettig contact, snelle en flexibele en vakkundige service. Hier kan je zonder zorgen bestellen.

Angelique Oude Voshaar 16-08-2017 In de winkel gekocht
rotterdam goudsesingel

Vriendelijk, snel en duidelijke service

Ik ben erg tevreden met jullie service, ook vind ik het erg leuk om na een telefoongesprek met coolblue ook nog een heel leuk kaartje met Nee jij bedankt te hebben ontvangen. en vooral de persoonlijke tekst die op het kaartje stond dat ook jullie het gesprek als zeer prettig en gezellig te hebben ervaren. super team

Lianne 16-08-2017 Via de website gekocht

Top service!

Duidelijke website, snel en makkerlijke aankoop. De wasmachine werd bij levering netjes naar boven gebracht en aangesloten. Erg aardige jongens, gaven goede tips over het gebruik van de wasmachine.

Fleur 16-08-2017 Via de website gekocht

Duidelijk!

Eerder een aantal producten besteld bij de concurrent, hier zeer onbetrouwbare en onduidelijke service. Hierdoor terecht gekomen bij cool blue. Tevreden met de betrouwbare service en levering.

Nanda 16-08-2017 Via de website gekocht

Snelle service

S avonds besteld en de volgende dag al in huis. Persoonlijk vond ik de de wachttijden filmpjes en adviezen wat je kon doen tijdens het wachten op je pakketje erg leuk bedacht. Nieuwsgierig zou zeggen bestel wat 😆

Bram 16-08-2017 Via de website gekocht

Sneller levering

Via de site precies hetgeen gevonden dat ik wilde hebben. Een grasmachine met mulching functie. 's Avonds besteld en de volgende dag al in huis. Ik kreeg ook een berichtje toen de levering iets vertraagd was. Minpuntje: een kortere periode van levering zou nog prettiger zijn geweest (bijv. tussen 13.30-15.30)

Steven 16-08-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service

- Zeer eenvoudig om online te bestellen.
- Levering voldoet aan de vooropgestelde beloftes (op tijd, gratis leveren op verdieping, gratis installatie).
- Zeer beleefde en behulpzame medewerkers.

PieterNL 16-08-2017 Via de website gekocht

Coolblue heeft het begrepen

Coolblue heeft het begrepen, de website is top bestellen gaat heel eenvoudig, de levering is top ook in het week-end! service bij het eventueel retour sturen van een product blijft geweldig. Voor mij geen andere website/winkel meer.

Arie 16-08-2017 Via de website gekocht

Hele snelle levering

Scherpe prijzen snelle levering goede kwaliteit.
Keuze uit een heel uitgebreid assortiment en zelf levering op zondag

Franse 16-08-2017 Via de website gekocht

Erg goeie service!

Ruim aanbod, duidelijke levering die tevens erg snel is. Tijd van levering word de dag zelf nog bekend gemaakt via een link, wat erg prettig is.

Frits Postma 15-08-2017 Via de website gekocht

Zelfs op zondag!

Het bestellen gaat simpel. Al direct na betaling ontvang je bericht over de levering. In mijn geval kwam mijn bestelling, op zondagmiddag, precies zoals was aangekondigd. E.e.a. binnen 24 uur.

Deniece 15-08-2017 Via de website gekocht

Ook bezorging op zondag!

Netjes verpakt, binnen 24h mijn nieuwe foodprocessor in huis. Op een zondag! Super service, goede prijzen.

den Gust 15-08-2017 Via de website gekocht

Topservice

Website is overzichtelijk en duidelijk. Besteld op zaterdag...geleverd op zondag. Need I say more 😉 Coolblue? Gewoon doen!

Jtarmond 15-08-2017 Via de website gekocht

Goede service snelle levering

Goede shop groot asorttiment zeer klantvriendelijk en ook nog eens zeer goed geprijstal met al zeer tevreden

Jan Odijk 15-08-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, zaterdag besteld en zondag in huis!

Prima overzichtelijke shop, met breed aanbod van merken en een goede selectie mogelijkheid op merk / type / processor e.d.
Artikelen zijn scherp geprijsd.
Top!

Gerrit Bosch 15-08-2017 Via de website gekocht

Goede en snelle levering, ook op zondag!!

Duidelijke site, overzichtelijk en goede prijs. Zeker aan te bevelen. Zending op zondag zonder extra kosten!!

Andrey 15-08-2017 Via de website gekocht

Excellent service!

Price was more interesting than in other shops. Also, we have bought washing machine and dryer half of a year ago in this shop and were impressed by the level of their service and especially delivery team. That has played main role in choosing between several shops.

Carin 15-08-2017 Via de website gekocht

Super snelle levering

Keukenmachine v Kenwood gekocht en was goedkoper dan bij ander bedrijf.
Makkelijk te bestellen en de levering was ook super snel.
Ook vriendelijke bezorger.

1 puntje ; zou beter zijn als de doos niet zo groot zou zijn , mijn bestelling was bijna de helft vd doos die bezorgd werd.
Beter voor het milieu als de dozen kleiner zijn , kunnen er ook meer in een vrachtwagen

Hans 15-08-2017 Via de website gekocht

Erg vriendelijk en perfect geholpen.
Alles goed geregeld bij afhalen in de winkel
En daarna nog iets besteld en netjes de volgende dag op zondag thuis gebracht.

J.Donners 15-08-2017 Via de website gekocht

Tefal SG8931

Te Koop bij Cool Blue voor €219,=. Heb inmiddels gekocht voor €185,= en dit was normale prijs, geen aanbieding.
Het is dus zeer oppassen bij Cool Blue en kun je niet blindelings je aankoop doen!
J.Donners
Officiele reactie van Coolblue 16-08-2017

Hey,

Wat balen dat jij niet te spreken bent over onze prijzen. Wij zijn niet altijd de goedkoopste en doen inderdaad niet aan laagste prijsgaranties. Wij geloven in service en proberen jou wel iedere dag zo goed en zo snel mogelijk te helpen. Indien jij een product bij ons aanschaft en de prijs zakt in 30 dagen na jouw aankoop, dan crediteren wij het verschil uiteraard graag op jouw rekening. Indien jij hier verder nog vragen over hebt, dan willen wij jou adviseren om een e-mail te sturen naar geenglimlach@coolblue.nl. Dan helpen wij jou direct verder!

Groeten,

Tim 15-08-2017 Via de website gekocht

Altijd topservice en snel

Meestal alles op stock en gratis geleverd. Zelfs op zondag. Bestel al van bij het begin biij coolblue en tot op heden geen teleurstelling gehad.

Tino Jaecques 15-08-2017 Via de website gekocht

Snelle levering maar verpakking was hardhandig aangepakt!

Volautomatische espressomachine van Phillips gekocht.
's Avonds om 19u besteld, 's morgens om 10u geleverd. Proficiat!
We hebben een zeer moeilijke opstart van het toestel gehad, het service-lampje ging oplichten. Uiteindelijk zat het zetapparaat niet op zijn plaats. Op zijn plaats steken was niet mogelijk doordat de getande as van de espressomachine verdraaid zat t.o.v. de boring van het zetapparaat. In het instructieboekje was niets te vinden, dan maar een lange zoektocht via internet ... Zowel de blauwe Coolblue-doos als de Phillips-doos hadden op dezelfde plaats een deuk met een "gat" als gevolg. Waarschijnlijk is door die schok het zetapparaat losgekomen. Ik wilde dit toch even melden. Alles werkt nu prima en we zijn zeer tevreden over het toestel!

Chantal 15-08-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en vakkundige installatie, klasse!!

Heel tevreden over de telefonische vriendelijke ondersteuning bij vragen.
Gekozen voor Coolblue ivm de snelle levering en de mogelijkheid tot installatie.
Zaterdag besteld, maandag werden we gebeld voor een installatieafspraak op dinsdag.
'S avonds krijg je het tijdvak door en ze bellen ook nog een half uur van te voren dat ze komen.
Vakkundige installatie door iemand die echt meedenkt.

Simone 15-08-2017 Via de website gekocht

Ook als ik op zaterdag bestel heb ik het de volgende dag binnen. Ze hebben een ruim assortiment en zeer goede prijzen. Ook als je belt krijg je goed en vriendelijk advies. Het kan echt nog wel.

Ron 15-08-2017 Via de website gekocht

Heeeeeel snel geleverd

fijne website. Mijn product snel gevonden. Betaalbaar en heel snel geleverd. Zelfs op zondag. Ben er blij mee

Glasblazer 15-08-2017 Via de website gekocht

Coolblue neemt klant en product serieus.

Coolblue licht zowel positieve als negatieve kanten van een product toe. Dat kenmerkt de professionele insteek van dit bedrijf. Een klacht over de bezorging - Coolblue heeft hier weinig invloed op - wordt heel serieus genomen. Een volgende keer heeft Coolblue 4 strepen voor bij mij. Een andere grote Internet Speler liet mij 2 weken geleden volledig aan mijn lot over toen ik als vaste klant niet herkend eerder.

Maiden 15-08-2017 Via de website gekocht

Goede service en advies

Snel en makkelijk besteld..goed advies via whats app.zeer vriendelijke werknemer.
Snelle levering op zaterdag besteld en zondag middag al in huis ..super...prijs was ook goed.

Mavi 15-08-2017 Via de website gekocht

Prima service !

Prima service en geleverd op zondag zoals beloofd.
Artikelen zijn prima in orde.
De prijs is ook goedkoper dan op andere websites voor hetzelfde product.

Mieke 15-08-2017 Via de website gekocht

Komen de gemaakte afspraken prima na.

De site is overzichtelijk ,zeer goede omschrijving over het gekozen artikel.
Zeer zeker een aanrader,toppie.

Frank 15-08-2017 Via de website gekocht

Precies zoals het hoort

Overzichtelijk, goed geprijsd, snel geleverd. Handig dat ze duidelijke informatie geven en een keuze suggestie geven