Deze score is berekend op basis van 3408 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Iwan 19-05-2016 Via de website gekocht

Overzichtelijke site waarin zowel de voor- als nadelen van een product worden genoemd.

Geweldige service met erg vriendelijke bezorgers. Na het plaatsen van de nieuwe wasmachine boden ze uit zichzelf aan om onze (oude) droger op de wasmachine te plaatsen. Helemaal top dat ze dat aanboden en voor ons deden. Het kost ons altijd grote moeite.
Verder ook erg vriendelijke mannen. Zo anders en zoveel beter dan bij de meeste andere bedrijven!

Voldoende keuze en alle grote merken zijn aanwezig. Zowel de goedkopere als de meer duurdere uitvoeringen. Compleet assortiment.

Super goede service en erg vriendelijk. Dit hadden we ook al opgemerkt bij de levering van onze vaatwasser en nu weer zo'n positieve ervaring bij de levering van de wasmachine.

Inge 19-05-2016 Via de website gekocht

Makkelijk van thuis uit bestellen.

Goede en snelle services , na een probleem met headset binnen 48 uur geruild zonder rompslomp.

Je vind alles wat je nodig hebt.

Ben tevreden klant , goede en snelle services .

Is een aanrader.

Carla Pickkers 19-05-2016 Via de website gekocht

Duidelijke website,kies iets uit en het wordt de volgende dag al bezorgd!

Snelle levering,gratis bezorgd en gratis oude apparaat meegenomen,wasmachine wordt netjes aangesloten

Ruime keuze

Duidelijk,betrouwbaar en snel

Ayenta 19-05-2016 Via de website gekocht

Na het zoeken en vinden van het gewenste product, is het met enkele klikken zo gepiept!

Mijn product kwam in een kei mooie envelop binnen en er zat ook nog super leuk leesvoer (had het bijna opgegeten) bij.

Ik kon het product dat ik wilde hebben hier in verschillende kleuren, maten en prijzen vinden!

Voor mij is CoolBlue de enige waar ik online aankopen doe met een serice die geweldig is en nog nooit teleurgesteld.

JeroenvanManen 19-05-2016 Via de website gekocht

De site is overzichtelijk en gemakkelijk in het gebruik.

Ik heb een tijd terug een laptop gekocht via coolblue, na verloop van tijd begon deze raar te doen en uiteindelijk werkte de laptop niet meer. Ik heb toen via coolblue een reparatie geregeld. Perfect geholpen, vragen werden uitstekend beantwoord en het is snel verlopen.

Coolblue heeft veel in het assortiment, als ik iets nodig heb maar niet weet wat ik wil, dan kijk ik vaak via Coolblue voor alle keuzes die ik heb. Bijna altijd heeft coolblue wat ik zoek, heel af en toe zie ik dat coolblue producten niet in het assortiment heeft of juist net wat duurder is dan de andere webwinkels (soms heel wat duurder)

Ik ben al met al enorm tevreden met coolblue en koop enorm veel spullen via coolblue. Als ik een keuze moet maken dan vergelijk ik de producten via de website en lees ik de reviews op coolblue. Als ik er niet uitkom dan open ik de chat of pak ik de telefoon en wordt ik uitstekend geholpen door de goed geinformeerde werknemers.
Ik raad coolblue aan bij iedereen! Zelft betaal ik soms net ietsje meer bij coolblue dan ergens anders, ik heb echter dan wel zekerheid van service en garantie!

Anneke van Toor 19-05-2016 Via de website gekocht

super snel

super snel

heel veel gezien, ook heel veel reacties van kopers op de artikelen

alles ok

willem kuhlmann 19-05-2016 Via de website gekocht

Gebruiksvriendelijke site en snelle levering

Nog geen ervaring mee

Enorm breed

Alleen maar goede ervaringen. Ook on het verleden.

KJ 19-05-2016 Via de website gekocht

Duidelijke site, goede filters

's middags besteld, dag erna draaide de wasmachine al.

Product pas een paar dagen in huis, dus over support bij problemen kan ik nog niets zeggen. 's middags besteld, volgende dag om 10 uur 's morgens draaide de wasmachine al.

Ron Timmermans 19-05-2016 Via de website gekocht

Thuis winkelen

Fantastisch, machine keurig aangesloten en zelfs proefgedraaid. Alles schoon en netjes achtergelaten

Zie service

A Velthoen 19-05-2016 Via de website gekocht

4,8

Bestellen werkt erg eenvoudig, website is eenvoudig te navigeren.

Klantenservice is goed bereikbaar en vriendelijk. Mijn voornaamste reden voor het lage cijfer is de keuze van de bezorger van de pakketten, namelijk Postnl. Mijn 3 laatste bestellingen zijn niet op tijd geleverd, ook de zondagbezorging mislukte. Ik woon gewoon in een hele normale woonwijk, niet ergens achteraf in de polder. De track&trace is een rommeltje en klopt bijna nooit. Tot 2 maal toe aangegeven 's avonds te bezorgen, en dan komen ze toch doodleuk vroeg in de middag. Voor mij redenen genoeg om vanaf nu bestellingen te plaatsen bij een bedrijf dat NIET via Postnl aflevert.

Veel keuze met goede beschrijvingen.

Jammer voor Coolblue, als de bezorging goed op orde was kregen ze van mij een 8. Biedt klanten tenminste een keuze uit bezorgdiensten. Snelle, probleemloze bezorging is voor mij de allerbelangrijkste reden om een bepaalde webwinkel te gebruiken, dus vanaf nu ergens anders shoppen.

Officiele reactie van Coolblue 19-05-2016

Beste heer/mevrouw

Wat vervelend dat de leveringen telkens zo mislukken bij u. Dit is niet wat u mag verwachten en ook wij betreuren dit enorm.

PostNL staat bij ons bekend als een betrouwbare partij. We begrijpen dat dit met uw ervaring nu wel anders ligt. Als er iets is wat wij nog voor u kunnen doen, willen wij u natuurlijk daarbij helpen.

Groeten,

Luuk 19-05-2016 Via de website gekocht

Heel gemakkelijke site, had geen problemeb met het navigeren vd site oid

Ik werd top geholpen toen mijn laptop stuk ging. De klantenservice was super vriendelijk en begripvol

Prima keuze van laptops, andere dingen nog niet besteld hier, zou het zeker doen als ik iets nodig had

Vanhoef cor 19-05-2016 Via de website gekocht

Zeer goed overzicht van alle artiken en ook de prijs

Vandaag bestteld en morgen inhuis en ook nog beterkoop dan alle andere winkels

Martin Frankort 19-05-2016 Via de website gekocht

overzichtelijke website , prima toegankelijk

keuze mogelijkheid tot leverdag en tijd

zeer uitgebreid

zeer groot assortiment met prima prijzen

ga zo door

Snap ik niet 19-05-2016 Via de website gekocht

Bestellen vanuit je luie zetel en volgende dag geleverd door een vriendelijke postbode

Groot assortiment alles te vinden tot zelfs reiskoffers

Neen

Hanny 19-05-2016 Via de website gekocht

alles verloopt zeer soepel. Van bestelling tot levering.

geen opmerkingen

alles ok.

Saskia de kruijf 19-05-2016 Via de website gekocht

Snel gevonden wat ik zocht.

Gewoon super.

Victor 19-05-2016 Via de website gekocht

Alles zeer duidelijk!

Afspraak zeer snel nagekomen

Je vindt alles wat je nodig hebt

We zijn echt tevreden!!

Betrouwbaar

miek 18-05-2016 Via de website gekocht

Gemakkelijk vanaf de bank zoeken wat je nodig heb.

Donderdagavond besteld en vrijdag al in huis

Heel veel keuze

Goede prijs, snel in huis, makkelijk te ruilen indien nodig.

A 18-05-2016 Via de website gekocht

Super snel in huis en tegen een lage prijs.

Snelle reactie en vriendelijk vooral op je vragen

Zeer uitgebreid assortiment

Michel Kramer Freher 18-05-2016 Via de website gekocht

Bestellen gaat simpel en snel, zeker als je al eerder een account hebt gemaakt

supersnel en datum/tijd en bezorglocatie is goed op te geven. Bezorgers waren ca uur te vroeg op de bezorgafspraak, maar het telefoontje ruim van te voren gaf ons de mogelijkheid om eea te regelen. Netjes boven gebracht aangesloten en testrun opgestart. Oude Wasmachine gewoon weer mee terug. Super service

prima, ruime keus

Beter kan eigenlijk niet

Cor Kapteijn 18-05-2016 Via de website gekocht

Goede web site

Snelle levering en duidelijke informatie over afhandeling bestelling

Kan niet beter

Snelle levering zonder mitsen en maren.

Marleen 18-05-2016 Via de website gekocht

Ik heb als vrouw helemaal geen ervaring met een scheerapparaat, dus ik was erg blij met de filters die mijn keuze konden verfijnen.

Omdat ik een ander bezorgadres had opgegeven dan het factuuradres, was ik benieuwd of dit ook goed zou gaan. Eerst betalen, en dan maar afwachten of het goed zou gaan met de levering was wel even spannend voor mij.

Ik ben blij dat ik uit meerdere apparaten kon kiezen.

Dit is mijn eerste bestelling op deze site. Het komt op mij betrouwbaar over, en ik zal hier vaker wat gaan kopen.

HKoswee 18-05-2016 Via de website gekocht

Duidelijk en overzichtelijk.

Heerlijk snel binnen.

Ruim en wat we wilde zat erbij!

We hoorde al dat dit de beste van
Nederland werd genoemd. Nu ook ondervonden.

Miriam 18-05-2016 Via de website gekocht

Duidelijk, vriendelijk en snelle levering helemaal TOP

Ik heb inmiddels meerdere spullen gekocht en super goede ervaring hiermee TOP

Geweldig

Gewoon DOEN dan ervaar je het zelf

Graag zo door blijven gaan

geen 18-05-2016 Via de website gekocht

3,3

Tuurlijk is het makkelijk en fijn dat de items die je besteld snel en makkelijk besteld kunnen worden. MAAR oweeee als er iets mis is met het geleverde apparaat. Je wordt te woord gestaan door een van de medewerkers van de klantenservice of je het over een pakje boter hebt van 50 cent in plaats van een apparaat waar je een vermogen voor hebt betaald.

Als je dan een apparaat hebt dat binnen 3 weken na ontvangst kapot gaat en belt met de klanten;service. Dan wordt direct gezegd, ja maar mevrouw, als u binnen 2 weken reageert heeft u recht op een nieuwe of geld terug, maar 3 weken is echt te lang. Wij gaan het voor u repareren. Dus je betaald de nieuwprijs voor een 2e hands gerepareerd apparaat! Ongelofelijk.. In plaats van dit antwoord had ik van Coolblue verwacht: mevrouw, stuurt u het apparaat terug, wij gaan kijken wat we voor u kunnen doen, mocht het een fabrieksfout zijn, kunt u gegarandeerd van ons een nieuwe verwachten! DAT is service!

Sorry, maar klachtafhandeling, daar kunnen jullie nog wat ervaring in op doen. Het risico om zulke dure apparaten bij jullie te bestellen is te groot op deze manier. En een glimlach? Van mij niet.

Wanneer jullie het punt klacht en retour afhandeling drastisch verbeteren, verpletteren jullie de markt. Mijn advies is: doe dit.

Officiele reactie van Coolblue 18-05-2016

Beste meneer/mevrouw,

We vinden het zeer vervelend om te lezen dat de wasmachine binnen drie weken kapot is gegaan. Dit is absoluut niet wat u van een nieuw product mag verwachten. Het klopt dat het voor ons niet zo maar mogelijk is om na de tevredenheidsgarantie zomaar het product om te kunnen ruilen. Hiervoor is nu éénmaal de grens van 14 dagen getrokken. Vandaar dat wij u een reparatie hebben aangeboden. In sommige gevallen kunnen wij een uitzondering maken, maar dit kan niet zonder de oordeel van de expert. Mochten wij nog iets voor u kunnen doen, dan kunt u gerust contact opnemen met onze klantenservice.

Groeten,

Zon 18-05-2016 Via de website gekocht

Overzichtelijk en duidelijk.

Snelle service.

Nette, snelle levering en goed verpakt.

kris devriese 17-05-2016 Via de website gekocht

goede informatie over product

Is nog steeds niet aangekomen. Ookal staat erin dat deze zaterdag 14 Mei zou arriveren.

Onbekend 17-05-2016 Via de website gekocht

Bestelling is snel en eenvoudig gedaan

Geen noodzaak gehad om extra service te vragen

Goede keuze

Alles prima

Albert 17-05-2016 Via de website gekocht

Duidelijke website, snelle levering.
Ook de vraag over een wasmachine werd kundig beantwoord.

Vragen aan de helpdesk werden vlot en keurig afgehandeld.

Staat altijd oets bij wat je aanspreekt.

Correct, snelle levering; daardoor kijk ik als eerste naar deze webwinkel.

Er wordt nagekomen wat er staat, zodat ik al vaker bij hun besteld heb.

Ted 17-05-2016 Via de website gekocht

Duidelijke productinformatie en keuzes.

Altijd duidelijk en klantgericht.

Ruimschoots voldoende, een zeer goed aanbod.

Veel vertrouwen in de juiste afhandeling, heb daar een aantal keer ervaring mee.

Marga 17-05-2016 Via de website gekocht

Simpel thuis achter de computer.

Pakketje werd geleverd op 2e Pinksterdag :)

heel uitgebreid.

Gewoon simpel, goed en snel.

Olrichs 17-05-2016 Via de website gekocht

Je kan dgitaal bestellen, wel zo makkelijk

Ik heb het ergens anders laten bezorgen en kn precies meedelen wanneer het geleverd werd! Fantasitische service.

Heb eea digitaal bekeken jullie hebben acht alles!

Nee!

Rik 17-05-2016 Via de website gekocht

Overzichtelijk, wel heel veel keus.

Snelle levering, doen wat ze beloven

heel uitgebreidt

Super tevreden

Arie 17-05-2016 Via de website gekocht

Duidelijke, overzichtelijke website, waarop ik gezochte producten prima kon vinden en vergelijken, zodat ik een gefundeerde keuze heb kunnen maken..
Eenvoudig en helder bestelproces, met aantrekkelijke afleveropties. Zelfs op 2e pinksterdag netjes afgeleverd.

Nog voor een vraag gebeld naar de helpdesk en daar hebben ze nog iets voor mij uitgezocht, waarmee ik prima geholpen was.

Het is natuurlijk altijd wat moeilijker te beoordelen wat je niet ziet, maar heb diverse producten kunnen bekijken en vergelijken.

Was in dit geval ook nog de goedkoopste en, hoewel het deze 1e plaats moest delen, in combinatie met gemak en afleveropties, gewoon de beste optie.
Op grond van bovenstaande antwoorden is mijn eindoordeel uitstekend.

Enige puntje van kritiek is dat bij dit soort navigatie-apparatuur in het review-filmpje wordt geadviseerd om (meteen) gedetailleerdere topografische kaarten (mee) te bestellen, maar dat vindt ik persoonlijk niet helemaal terecht, want ik maak al jaren langere buitenlandse fietsreizen, zowel on- als offroad, en dat geheel m.b.v. OpenFietsMap(OFM). M.a.w., leuk advies m.b.t. de omzet, maar mijns inziens niet noodzakelijk. Het zou daarom wel zo chick zijn om een verwijzing naar OFM/OSM te maken ! (Heb dit ook meteen bij de desbetreffende helpdeskmedewerker gemeld.) Let wel, geen enkele kaart is 100% actueel en perfect; ook de commerciële kaarten niet !

Stephanie 17-05-2016 Via de website gekocht

Snelle levering, zelfs op zondag! Makkelijk vergelijken, kiezen en betalen.

Aan huis geleverd

JWM 17-05-2016 Via de website gekocht

Alles is duidelijk op het internet, en met eventuele vragen kan je snel bij de klantenservice terecht

Coolblue doen wat ze beloven

Tot nu toe vind ik er wat ik nodig heb

Goeie winkel, heel vriendelijk personeel en terdege kundig.

ivonne i Hulsebos 17-05-2016 Via de website gekocht

duidelijke site, goed te woord gestaan aan de telefoon en eh met de juiste toon en humor.

keurig geleverd volgens vraag en je wordt via mail en sms op de hoogte gehouden wanneer de bezorger komt. nette mensen, keurig alles aangesloten en oude machine mee retour. geen werk van gehad.

Ga zo door keer op keer blijven jullie me verbazen mbt gelverde, service en net dat stukje meer

Henk van den Broek 17-05-2016 Via de website gekocht

Eenvoudige manier van zoeken en bestellen

Gebeld met een medewerkeresolutie of mijn artikel nog op voorraad was. Dit omdat bij andere ik telkens tevoren kreeg dat er vertraging was met leveren. Bij Cool bleu niet, de andere dag binnen zoals het hoort als je wat beloofd!!

arnol 17-05-2016 Via de website gekocht

Het is erg makkelijk bestellen en vergelijken.

We kwamen er niet uit bij de bestelling en hebben naar de help desk gebeld daar hebbende ons zeer goed geholpen en mee gedacht in het bepalen van onze keuze in twee woorden HEEL FIJN.

Er is heel veel te krijgen kopen teveel om op te noemen.

Wij geven deze winkel een 9 omdat het gewoon overzichtelijk is en duidelijk en als je er even niet weet als jong ouderen dan bel je even en word heel goed geholpen.

Een goede winkel die staat voor zijn afspraken.

Peter de Louw 17-05-2016 Via de website gekocht

Ben steeds tevreden met de service en snelle leverig

zie boven

spreekt voor zich. Uitgebereide keuze

Heb al eerder per mail aan jullie laten weten, dat ik erg content ben met Cool Blue

Erwin Kok 17-05-2016 Via de website gekocht

Goed en snel werkende filter en gemakkelijk bestellen

o.a. deze enquette geeft aan dat Coolblue ook met de aftersales aan het scoren is/gaat.

bijna gelijk aan het assortiment van Bol.com ook zakelijke onderdeeltjes goed en snel te vinden

Net geen 10 omdat het assortiment iets kleiner is dan bol.com

Keurige site

Ben 17-05-2016 Via de website gekocht

Snel en eenvoudig

Netjes verpakt

Ziet er goed uit

Kan met vertrouwen gekocht worden.

nee

Mieneke 17-05-2016 Via de website gekocht

duidelijke website, makkelijke navigatie, goede informatie

Al eerder via Coolblue besteld en heel tevreden over de levertijd (ook op zondag)en mails die je er over krijgt.

Uitgebreid assortiment en goede prijs.

Als je iets wilt bestellen en je kijkt eerst op de site van Coolblue, geeft dat wel aan dat je ervaringen goed zijn!

Hendrik 17-05-2016 Via de website gekocht

Snel en steeds betrouwbaar. Voor het eerst op zondag laten leveren. Ook dit ging vlekkeloos.

Eenvoudig besteld en mooi op tijd geleverd op zondag.

Altijd veel keuze met een aantrekkelijke prijs.

Gewoon niets negatief te zeggen.

Ik hou van de humor op de dozen en dergelijke.

Mikethebike53 17-05-2016 Via de website gekocht

Alles zeer overzichtelijk

nog nooit een probleem gehad

hebben bijna alles voor zeer scherpe prijzen

een tien ben ik nog nooit tegengekomen, maar Coolblue zit er dicht tegenaan.

nee, behalve dat ik zeer zeker terug kom om te winkelen.

iPhone beschermhoezen 17-05-2016 Via de website gekocht

Alles snel teruggevonden op de site .

Had per ongeluk iets verkeerd besteld, maar dit is via de chat/hulp direct opgelost!!

Veel keuze.

Momenteel geen problemen ondervonden. Snelle en goede service.

Evelien 17-05-2016 Via de website gekocht

Duidelijke site, genoeg informatie over product.

Levering, snel en vakkundig.

Goed geselecteerde merken en producten, niet te veel, voldoende keuze.

Makkelijke webwinkel, snelle en nette levering.

Arjen 17-05-2016 Via de website gekocht

De website van Coolblue is een overzichtelijke en zeer gebruiksvriendelijke website. Nadat ik verschillende producten eenvoudig met elkaar kon vergelijken had ik al snel het product gevonden waarna ik op zoek was. Ook het uitchecken ging probleemloos. Alles is erg duidelijk, korte stappen en duidelijke communicatie per mail na een bestelling.

Het product werd keurig op tijd geleverd, ik had de volgende dag mijn keukenmixer al in huis.

Coolblue heeft een zeer uitgebreid assortiment en de prijs van mijn keukenmixer was en stuk voordeliger dan bij die concurrent.

Fijne webshop, duidelijke communicatie en levert op aangegeven tijd en is eventueel gratis te retouren.

Johan IJsendorn 17-05-2016 Via de website gekocht

Hetgeen ik zocht was vrij snel gevonden en vergelijking mogelijk met soortgelijke artikelen.

Bram 17-05-2016 Via de website gekocht

Goede navigatie. Zoekfunctie werkt prima.

Niet zozeer deze aankoop maar bij een vorige aankoop gaven ze een product gratis door een verzendfout waarbij het verkeerd verzonden product gehouden mocht worden.

Ruime scala aan producten.

Goede service, snelle verzending.

geen