Deze score is berekend op basis van 3408 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Robbie 12-03-2017 Via de website gekocht

Perfecte service komen na wat ze beloven

Het gemak en de snelheid waarmee een bestelling wordt afgewerkt , daarbij wordt ook nog eens precies op de hoogte gehouden van waar uw bestelling zich bevindt tot aan de deur , perfect zou ik zeggen

Vanobbergen Marc 12-03-2017 Via de website gekocht

Zeer goede en correkte service

Bij het zoeken naar een nieuwe diepvries,ijskast en of combi op de site van coolblue terecht gekomen een ruime keuze goede uitleg en ook de mogelijkheid om klant revieuws in te zien.
Vanaf het moment van bestelling tot bij de levering een vriendelijke en zoals vermeld op de site juiste levering termijn.
Een goede keuze

Stefaan 12-03-2017 Via de website gekocht

Ik bestel nergens anders.

Niet alleen is coolblue correct bij alle facetten van de online verkoop, de humor die men tentoonspreidt maakt het tot een genoegen om met coolblue in contact te komen. Ik zelf bestel echt nergens anders, zelfs als het daar goedkoper zou zijn.
Er zijn niet alleen verschillende mogelijkheden om de bestelling te betalen en te laten leveren, men is ook steeds correct in de afhandeling ervan.
Bij problemen kan men steeds terecht bij een vlotte, eerlijke en vriendelijke klantendienst.

Leonie 12-03-2017 Via de website gekocht

Top service!

Post NL kon het pakket niet de volgende dag leveren. Coolblue springt daar prima op in en geeft een korting van 5 euro op de volgende bestelling.

WvR 12-03-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en een geweldige service!

Wij hebben al verschillende producten gekocht via Coolblue. De site is duidelijk en helpt je om een product te kiezen. De levering is snel en de service is fantastisch!

Patrick 12-03-2017 Via de website gekocht

Ongekende service en medewerkers

Na meer dan een jaar mijn Fitbit voor de 3e keer defect. Binnen 2 (!) dagen alles geregeld....niet meer te repareren dus volledig aankoopbedrag terug ontvangen. Dit meteen omgezet in een andere Fitbit tracker en de volgende dag deze om mijn pols kunnen doen! En wat de medewerkers betreft: had een positieve reactie achtergelaten op een vraag over de klantenservice. Binnen 2 dagen een handgeschreven (geen standaard kaartje) kaartje om me te bedanken.

Zonder twijfel de meest klantvriendelijke webshop van dit moment.

RiBo68 12-03-2017 Via de website gekocht

Een onovertroffen webwinkel die doet wat het belooft!

Bij iedere bestelling ben ik weer onder de indruk van de duidelijke productinformatie die écht helpt bij het maken van de juiste keuze. Desondanks nog twijfels? De online hulp en de mogelijkheid naar een fysieke winkel te gaan completeren de service. De snelle levering is erg fijn voor ongeduldigen die liefst meteen met het speeltje aan de slag willen. Maar één nachtje slapen!

Patric De Rouck 12-03-2017 Via de website gekocht

Prima service

geweldige service, van kiezen naar bestellen, betaling, verzending tot levering.
Zelfs als het product je hoe dan ook niet bevalt kan je het gratis terugsturen

Erik 12-03-2017 Via de website gekocht

Goed geholpen, volgende keer weer cool blue

Duidelijke website, telefonische hulp ook goed. Geen klachten. De bezorgers keurig op tijd en hebben alles netjes geplaatst en de oude spullen meegenomen.

Ben J 12-03-2017 Via de website gekocht

geweldige uitstraling

Geweldige ervaring vanuit het verleden en ik ben er zeker van dat dit een vervolg krijgt in de toekomest

Daniel 12-03-2017 Via de website gekocht

Snelle en correcte afhandeling.

De bluetooth verbinding van mijn sporthorloge werkte na enkele maanden steeds slechter, ik stuurde die terug met label van coolblue (geen retourkosten voor mij dus) en na afleveren kon ik online de status volgen. Een paar dagen later kreeg ik een vervangtoestel die tot op heden wel goed werkt.

Zeer tevreden klant 12-03-2017 Via de website gekocht

Top service!

Levering ging vlekkeloos. Via track en trace duidelijk wanneer die geleverd zou worden. Vriendelijke bezorger. Goeie prijs voor televisie. Was 50 euro goedkoper dan de Mediamarkt.

Hoesje 12-03-2017 Via de website gekocht

iPhone 7 hoesje

Ik had het hoesje uitgezocht op internet, besteld en de volgende dag had ik het in huis. Voldoet volledig aan de verwachtingen! Ben er blij mee!

Steeman 11-03-2017 Via de website gekocht

Update van eerdere Coolblue review wb prijsverschil koelkast

Op mijn eerder geplaatste review (zie 14.00 uur vandaag) met de kanttekening over het prijsverschil tussen datum bestelling en aflevering LG GSL360i cev koelvrieskoelkast , ben ik al 4,5 uur later keurig gebeld door Coolblue met begrip hiervoor. Krijg het verschil teruggestort. Top gewoon.
Mijn eerdere cijfer 7 update ik hierbij naar een 10 (niets op aan te merken) en zal in de toekomst bij hun vaker bestellen.

Bram 11-03-2017 Via de website gekocht

Altijd goed

Snelle levering, altijd op voorraad, goede service en kwalitatief altijd goed. Bij vragen of problemen altijd snel antwoord of een oplossing.

r.m.b. wooninck-dekker 11-03-2017 Via de website gekocht

goede services

deze shop kwam over als betrouwbaar en prima daarom heb deze shop ook gekozen. gemakkelijk en duidelijk om naar het product of merk te zoeken. zijn heel vriendelijk en de levering was heel snel en ook heel goed in orde.

Fred 11-03-2017 Via de website gekocht

wederom tevreden

Bestelling was aanvankelijk niet op voorraad, maar voor E-mailing aangemeld.
Na E-mail melding dat voorraad was aangevuld, artikel resp. weer beschikbaar kwam, gelijk bestelling kunnen plaatsen, waarna met prima order- verzendbegeleiding, volgende dag aflevering plaats vond.

Co 11-03-2017 Via de website gekocht

snel en vakkundige service en levering

Ik kon gericht zoeken, verschillende keuzes. Heb prijzen vergeleken met andere sites. Uiteindelijk voor Cool bleu gekozen. Voor 23.00 besteld de volgende dag in huis. Dat klopt dus

Kwien 11-03-2017 Via de website gekocht

Aan alle verwachtingen voldaan

's avonds om 22:00 besteld en de volgende dag om 15:00 was het aanwezig op afhaalpunt. De volledige bestelling, was onbeschadigd. Per mail werd ik op de hoogte gehouden. De aanbieding was ook beter dan andere aanbieders. Coolblue was de enige die de camera aanbood met geheugenkaart en extra batterij maar zonder tas.

HW de Vries 11-03-2017 Via de website gekocht

Snelle levering goede prijs kwaliteit verhouding

De site vind ik helemaal fantastische goede uitleg over de producten duidelijkheid is heel belangrijk . Cool Blue geeft ook direct aan wanneer iets geleverd word, met andere worden service is goed.

Steeman 11-03-2017 Via de website gekocht

Mooie en prima afgeleverde Amerik. koelkast, maar ..

Goede website met veel productinfo en nette bezorging van die 117kg zware koelvries tot in de keuken in het verkondigde tijdvak. Oude evengrote koelkast meegenomen.
Mooie stille koelkast, wat een verschil met die 12jr oude Samsung.

Wat wel tegenviel is dat ik op zaterdag 4/3 de LG voor E888,- bestelde (en gelijk moest betalen) en op de maandag van aflevering/ingebruikname E89,- goedkoper op de site stond.
Was me dit bijv. bij een lichter apparaat overkomen, dat ik had ik 'm onuitgepakt retour laten nemen en opnieuw besteld.
Wellicht is een tegoeddbon in dit soort gevallen een idee?

Willem 11-03-2017

Update : werd 4,5 uur later al zeer netjes door Coolblue gebeld met begrip voor mijn kanttekening. Het prijsverschil van E89,- wordt teruggestort. Top gewoon. Helaas lukt het me niet mijn eerdere algemene score van een 7 te verhogen naar een verdiende 9.

Wilma 11-03-2017 Via de website gekocht

Zoooooooo makkelijk

Na een rondje zoeken bleven er twee winkels over die dezelfde vriezer verkochten voor dezelfde prijs. Door een eerdere goede ervaring gekozen voor Coolblue. Het apparaat werd zonder verpakking binnen gebracht (uitpakken gebeurde in de wagen en de rommel bleef ook daar) en vervolgens op zijn plek gezet, nagekeken op beschadiging - die er inet was - en aangezet. He-le-maal goed.
Minpuntje is voor mij de late melding van tijdstip van bezorgen (vóór 02:00 uur, maar dan lig ik te bed, net als de meeste mensen denk ik). Ze waren overigens wel precies op tijd.

L. Sels 11-03-2017 Via de website gekocht

Service = Top !

Zeer correcte, snelle & vriendelijke service. Bieden steeds alle mogelijke hulp/info ((indien nodig). Echt een aanrader.

Dirk Van Calster 11-03-2017 Via de website gekocht

MEER DAN TEVREDEN

de correctheid - de snelheid - de service -
snelle respons op je vragen waarmee je zit - wat wil je nog meer

danielad 11-03-2017 Via de website gekocht

Great service!

I received top assistance at the shop in Rotterdam, the delivery was super fast, very happy with the service.

T.Devos 11-03-2017 Via de website gekocht

Weekendaankoop

Aankoop geplaatst op zaterdagavond, zondagmiddag reeds geleverd.
"Breekbaar" materiaal was ook zeer degelijk verpakt.
PRIMA SERVICE!

Wilfried 11-03-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service

correct ,snelste levering , uitgebreide keuze uit allerlei artikelen pc , huishouden enz.... Reeds meerdere malen heb ik gebruik gemaakt van de beste webwinkel Coolbleu, vandaag bestellen morgen in huis zonder extra kost.

E.houtsma 11-03-2017 Via de website gekocht

Het op sturen van de Henry stofzuiger was goed verpakt en met duidelijke bergeleiding bezorgd .
Wij zijn dan ook zeer tevreden over de service van coolBlue

Pylae 11-03-2017 In de winkel gekocht
Groningen

Coolblue doet niet zo moeilijk

Coolblue heeft dezelfde prijs als alle andere grote winkels, maar wel een betere service. Zo moet je bij de Mediamarkt erg veel moeite doen om een product te wisselen.

Silke 11-03-2017 Via de website gekocht

Blij met snelle retourservice!

Snelle levering. Maar ook toen mijn product na een aantal maanden kapot ging een prima retourservice! Alles in no-time geregeld en ik werd netjes op de hoogte gehouden van het retourproces. Toen mijn product niet meer te repareren bleek, ontving ik een shoptegoed (nieuwwaarde). Daarmee heb ik een nieuw product aangeschaft. Ik heb mijn product op vrijdag opgestuurd en ik had op dinsdag een nieuw product in huis. Daar wa ik blij mee!

Hartsuykeer 11-03-2017 Via de website gekocht

Goede service na bestelling

Het bestellen via de website gaan uitstekend. De was- droogcombinatie is vervolgens erg snel thuisbezorgd door twee prima en vrolijke heren van Coolblue die goed op de hoogte waren om wat voor een soort product het ging.

Denwijn 11-03-2017 Via de website gekocht

iPhone 7plus

Ja wat moet ik er van zeggen ... gewoon top de goedkoopste en een super snelle breng service .. vandaag besteld is vandaag ook in huis 👌

Dokus 11-03-2017 Via de website gekocht

Snel geleverd

Goedkoopste na enig speurwerk snel geleverd. Alles klopte. Bekende naam. Goede recensies. En zo was het ook in mijn geval

Dierckx Frank 10-03-2017 Via de website gekocht

Dank medewerkers van Cool Blue :-) tof ophaalpunt B-post

ophaalpunt B-Post bij Delhaize, is gewoon de straat oversteken. Hoef niet thuis te blijven en zeker niet de verplaatsing naar centrum van postkantoor te maken, geen parkeerproblemen of parkeermeters. Goede informatie van de verzending, en is zeer snel geleverd en goed verpakt :-)
Ook de online info werkt snel en duidelijk, proficiat medewerkers van Cool Blue, voor jullie goede service.

Carl 10-03-2017 Via de website gekocht

stiptheid

cool blue doet wat ze beloven. daar krijg je een glimlach van!
het juiste product op de juiste tijd en juiste plek bezorgd, tegen een uiterst juiste prijs. en juist daarom krijg ik een glimlach.

robbert 10-03-2017 Via de website gekocht

goede service

in het weekend tv kapot ... zoeken via google kwam ik uit bij coolbleu. normaal ga ik naar de mediamarkt maar dat is nu volledige veranderd snelle goede service en uitleg van je besteld product en een snelle levering TOP.. Hier kan de mediamarkt nog wat van leren

ik ben helemaal om.

Sander 10-03-2017 Via de website gekocht

Uitmuntende service!

Ik heb afgelopen jaren diverse keren wat besteld bij Coolblue. Altijd keurig op tijd bezorgd en vaak de goedkoopste. Ook bij een retour wordt alles netjes en zeer snel afgehandeld. Voor mij is dit de beste en meest betrouwbare webwinkel die ik ken. Chapeau!

Petra 10-03-2017 Via de website gekocht

Super service, spullen altijd snel in huis. Overzichtelijke site. Geen verzendkosten en tot 23:00 bestellen en de volgende dag in huis.

Krijnen 10-03-2017 Via de website gekocht

Een berichtje en zelfs een belletje voor aflevering

Ik had al begrepen dat Coolblue een hoge servicegraad heeft maar om dit zelf te ondervinden is top. De uitermate vriendelijke en behulpzame bezorgers gaven naast de sms welke in vlak voorafgaande ontving nog een belletje dat ze er ieder moment aan kwamen. Na de installatie en perfecte uitleg namen ze de verpakkingsmaterialen mee waarbij ik ook nog eventuele oude apparatrn mee kon geven. Ik geef 5 sterren!!

p de hoon 10-03-2017 Via de website gekocht

super van cool bleu

mooie website en duidelijk hoe en wat je wilt bestellen.en eerlijk is eerlijk Cool bleu was het goedkoopste .Keurig een dag later geleverd en goed verpakt.
dus mijn mening toppie 👍

K 10-03-2017 Via de website gekocht

Betaling geweigerd

Betaald via PayPal, gekoppeld aan bankaccount. Coolblue besloot echter ná het goedkeuren van de betaling de betaling te weigeren en het geld terug te storten op mijn PayPal rekening.
Dus maar via iDeal alsnog besteld, dus nu is het geld twee keer van mijn bank afgeschreven en moet ik 10(!!) dagen wachten tot ik het geld terugkrijg.
Slecht hoor, weiger de betaling dan meteen.

Officiele reactie van Coolblue 10-03-2017

Beste K,
Wat ontzettend vervelend om te horen dat uw betaling niet soepel gelopen is. Hier zit u natuurlijk helemaal niet op te wachten. Zou u uw persoonlijke gegevens of ordernummer naar geenglimlach@coolblue.nl willen versturen? We zien dit graag tegemoet.

Groeten,

Marijke 10-03-2017 Via de website gekocht

Supertevreden!

Duidelijke informatie over het product dat je wilt kopen, website heel toegankelijk, scherpe prijs, leuke combi-aanbieding, snelle levering, vrolijke teksten op de doos die je inderdaad laten glimlachten. Super tevreden!

adrie oudenes 10-03-2017 Via de website gekocht

netjes

overzichtelijke webside ,goede productinformatie,vlotte afhandeling ,snelle verzending ,zelfs op zondag.

coo van Eenennaam 10-03-2017 Via de website gekocht

Blij met snelle levering

Makkelijk alles te vinden en erg gebruiksvriendelijk, goede sortering van produkten.
Via gewone winkel was produkt niet te verkrijgen.

Els 10-03-2017 Via de website gekocht

Snel en leuke mailtjes met wachttips ??

Snelheid, kwaliteit en prijs, leuke frissen teksten.
Makkelijk te vinden, bestelgemak. Zekerheid van snelle levering voelt betrouwbaar.

anndk 10-03-2017 Via de website gekocht

Aangenaam verrast!

Ik koop niet zo vaak iets via internet, maar de website van Coolblue is zeer overzichtelijk en gebruiksvriendelijk. Ik heb zonder problemen snel de nodige vergelijkbare info gevonden over het artikel dat ik wenste aan te kopen. En ik heb dit ook op een zeer eenvoudige manier kunnen bestellen en betalen. Ook de levering verliep zeer vlot op de door mij gekozen dag.
Ik zal zeker Coolblue aanbevelen bij vrienden en familie.

Dominique 10-03-2017 Via de website gekocht

Erg goede service

De service bij Coolblue is erg goed verlopen. Ik had een verkeerde bestelling gemaakt maar na één telefoontje was het opgelost. Erg fijn!

Ineke 10-03-2017 Via de website gekocht

Prima!

Snelle, goede levering!
Mogelijkheid artikelen onderling te vergelijken op prijs, kwaliteit, milieu eisen etc.

JSR 10-03-2017 Via de website gekocht

Aankoop en bezorging wasmachine

Uitstekende communicatie over het bezorgingsproces. Zeer klantvriendelijke bezorgers die goed werk hebben geleverd.

Elly 10-03-2017 Via de website gekocht

Erg goede service.

Het door ons gekochte product is dezelfde dag bezorgd, heel netjes ingepakt met beschermingsmateriaal.