Deze score is berekend op basis van 1120 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Marjolein 22-03-2017 Via de website gekocht

Lekker snel en gemakkelijk

Voor de verjaardag van mijn vriend was ik op zoek naar een mooie cadeau. Ik vond het product op de site van Coolblue voor een scherpe prijs. Het cadeau was de volgende dag in huis.

Raoul Wijnands 22-03-2017 Via de website gekocht

Erg fijn dat men je op de website helpt bij het kiezen van een bepaald merk of model. Snelle levering. Men deed ook absoluut niet moeilijk over het retourneren van een defect product.

Tevreden klant 22-03-2017 Via de website gekocht

Super service

Zeer snelle levering. Zondag besteld, maandag in huis. Duidelijke website, ook eenvoudig voor 65 +. Makkelijke betaal methodes.

Patrick 22-03-2017 Via de website gekocht

Super

Kopen bij coolblue vind ik gewoon een mooie ervaring, uitstekende service, doen nooit moeilijk met een retour en leveren zeer snel, zelfs op zondag.

Arie van den Dool 22-03-2017 Via de website gekocht

Prima service!!

Bij Coolblue wasmachine gekocht.
Snel en op de afgesproken tijd geleverd, netjes zoals beloofd de trap op, aangesloten, en oude afgevoerd. Koffie wilden ze niet eens. Administratieve afhandeling ook prima. Helemaal prima dus !!

Willem en Astrid en de drie kinderen. 22-03-2017 Via de website gekocht

Prima, alles goed geregeld,klein minpuntje.

Snel,gemakkelijk besteld en betaald.
super snel geleverd ,echt de volgende dag.
wasmachine van 12 jaar stuk, een nieuw besteld en draaide de volgende dag alweer, super.
Maaaar bij levering klein min puntje, het volgende, de boys stonden inderdaad de volgende dag op de stoep. Hup oude machine van 2 trappen in de woning naar beneden gesjouwd ,petje af voor de boys. Nieuw wasmachine naar boven, ging moeilijk geen houw vast met verpakking er om heen dus uitgepakt beneden, prima maar vervolgens ook de draaitrommel borg er uit gehaald. Ik dacht echt dat dit moest op de plek waar die komt te staan. Vervolgens ff aangesloten, prima draaien ,maaaar ik zag vervolgens dat ze mijn oude waterstop op de kraan hadden laten zitten,dus zaten er twee onder elkaar heb ik er vervolgens maar even zelf weer 1 tussen uit gehaald ,geen probleem.
s,Avonds laat stond de machine in de andere hoek van plaatsing, beetje overdreven natuurlijk,maar ze hadden de machine niet waterpas gezet. Dus ook nog maar even zelf gedaan . Nu niet te veel klagen. Alles bij elkaar zeer tevreden. Was het allemaal waard enkel alleen al dat je zelf niet hoefde te tillen ,zware krengen die machines, echt nogmaals petje af voor de boys die dat ding naar boven droegen. het was overigens al de zoveelste die dag.

Harro 22-03-2017 Via de website gekocht

Ontlokt elke keer weer een echte glimlach

De productkennis van de medewerkers, de verhouding prijs/kwaliteit, de perfecte service en het meedenken. De levering volgens afspraak in een verpakking waar zelfs grondig en origineel over nagedacht is. Ik kan geen enkel schaduwkantje ontdekken. Prima en zeer proffesionel onderneming!

jjv 22-03-2017 Via de website gekocht

geheel volgens afspraak

Duidelijke, goed opgezette site; heel snelle levering (oude tv gaf de geest om 23 u, half uur later nieuwe besteld, eind van de morgen werd hij afgeleverd); ruim assortiment met goede prijs

Ludo 22-03-2017 Via de website gekocht

Super!

Een superwinkel, snel gezocht en een goede aanbieding gevonden. Ik koop hier met regelmaat en loopt altijd perfect. Aanrader!

Hilda 22-03-2017 Via de website gekocht

tevreden klant!

Amerikaanse koelkast Exquisit besteld bij CoolBleu. Om 23.00 uur nog iemand aan de telefoon gehad vanwege informatie en werd vriendelijk geholpen! Toen de bestelling geplaatst en kon zelf de afleverdag bepalen. En het werd keurig afgeleverd en geplaatst. Alle verpakkingsmaterialen werden weer mee genomen. Dus keurig gedaan. Mijn complimenten!

Ruudterwild 22-03-2017 Via de website gekocht

Echt geweldig op tijd vriendelijke personeel uitstekend

Geweldig aanbod uitstekende keuze mogelijkheden, goede informatie. Een duidelijke en goed leesbare site. Het zoeken naar producten is als een kind kan de was doen. Eenvoudig makkelijk door te bladeren. Een goed geheel

Renate 22-03-2017 Via de website gekocht

Alles was gemakkelijk te vinden en eenvoudig te bestellen. Ook qua prijs zeer aantrekkelijk. Coolblue.nl heeft een zeer ruim assortiment.

Adri 22-03-2017 Via de website gekocht

Op Cool Blue kun je rekenen

Ik heb de afgelopen jaren verschillende artikelen besteld.
De afwikkeling en bezorging waren altijd prima in orde.
Een keer een probleempje gehad en in de winkel keurig geholpen en euvel snel hersteld. Chapeau! De website is zeer overzichtelijk. Jammer dat bij de tv een handleiding op cd bijgesloten was. Niet erg handig.

Cocky van den Berg 22-03-2017 Via de website gekocht

Ze maken waar wat ze beloven

Overzichtelijke website met koophulp die helpt met het kiezen van het juiste product. Prima communicatie. Vlotte levering. Vriendelijke bezorgers 👍🏻

Roy 22-03-2017 Via de website gekocht

Prima service, heb het pakketje lekker snel ontvangen

Het zoekproces ging snel en heb ik wat ik zocht gelijk gevonden. Daarna heb ik 's middags het product besteld en minder dan 24 uur later was het al bij mij thuis. Ik dacht dat ik nu weer in America woon :-) Kortom, top service!

Peter 22-03-2017 Via de website gekocht

Bijzonder goede service voor een webshop

Snelle levering. Reserveren en afhalen of bezorgen. Je hebt de keuze. Ruime keuze en voor elke wens is er wel iets. Zeer goede service. Klantvriendelijk in de winkel van Eindhoven.
Bij drukte een goed en snel afhandelsysteem met voldoende bezetting.

ikke 22-03-2017 Via de website gekocht

Leuke mensen, super service!

Het is gewoon goed geregeld! Vrolijke mensen aan de telefoon, levering volgens afspraak, retouren is geen probleem en wordt erg netjes opgelost. Veel andere winkels zouden er een voorbeeld aan kunnen nemen. Ik kan bij Coolblue met een gerust hart bestellen omdat er geen addertjes zijn.
Erg prettig!

B. vd Knijff 22-03-2017 Via de website gekocht

Goede service!

Via de website een wasmachine besteld, die de volgende dag al geleverd kon worden. Deze zou alleen rond een tijdstip geleverd worden die mij niet uit kwam.
Ik heb een mail naar de afdeling planning gestuurd. Deze reageerde heel snel en dachten heel fijn met me mee.
Ook de mannen die de wasmachine kwamen brengen waren erg vriendelijk, netjes en vrolijk!
Ik ben in ieder geval heel tevreden over de algehele service

wouter 22-03-2017 Via de website gekocht

Snel en duidelijk.

Goed bestel proces. Fijn dat je een product weer kunt terug sturen als dat nodig is.
Prima prijs - product en service

MotteHeure.nl 22-03-2017 Via de website gekocht

Ongelofelijk snelle levering

Gewoon goed. Prima website. Snelle levering.
Het product wat we gekocht hebben bevalt ons ook nog prima...
Goede prijs.
Wat wil je nog meer..

Jan Ridders 22-03-2017 Via de website gekocht

Eenvoudige bestelprocedure en zeer vlotte levering

Goed overzicht van de leverbare laptops, grote keuze met duidelijke specificaties. Eenvoudige bestelprocedure en zeer snelle levering.

Geert 22-03-2017 In de winkel gekocht
Rotterdam Oostplein

Precies zo als afgesproken!!!

Zondagmiddag in de winkel mijn navigatiesysteem besteld die helaas niet op voorraad was maar per Post NL keurig op maandag thuis bezorgt.
Ik ben netjes geholpen in de winkel en vertrok met een glimlach.

Bedankt Kimberly en collega's.

Nawaz 22-03-2017 Via de website gekocht

Zonder problemen besteld.

Scanner besteld en keurig snel ontvangen.
Duidelijk site. Nog geen problemen ondervonden.
Prijzen zijn niet echt goedkoop, maar daartegen is de service wel goed, denk ik.

Edwin 22-03-2017 Via de website gekocht

Gewoon goed. Punt.

Uitgebreide informatie per product, vergelijkingsmogelijkheden en snelle en correcte service (volgende dag in huis).

Leatitizia 22-03-2017 Via de website gekocht

Snel en supergoed

Zondag ben ik mijn smartphone kwijt geraakt. Nadat ik alles had geblokt, en een nieuwe simkaart had, via Coolblue een 'tweede kans' smartphone besteld. Zondagavond besteld, maandag 12 uur bezorgd. Een supermooie smartphone die er helemaal als nieuw uitziet. Binnen een uur waren al mijn apps, contacten, berichten etc weer terug . Heel blij.

Marieke 22-03-2017 Via de website gekocht

Super snelle levering. Top.

Duidelijke site. Goede prijzen. Super snelle levering. Helemaal top. Aanrader voor een ieder. Breed assortiment.

Anna 22-03-2017 Via de website gekocht

Hele goede serivice??

Ik ben erg blij met mij nieuwe rugzak voor school. Hij werd de dag na dat ik het bestelde meteen bezorgd en ook nog eens heel goed verpakt. Mijn tas was veilig onderweg in een grote coolblue doos. Ik betaalde mijn tas meteen tijdens het bestellen via internetbankieren en alles verliep soepel! Wat ben ik blij met coolblue. Ik ga over een tijd op reis en ik weet vrijwel zeker dat ik hier mijn backpack ga kopen. Heel erg bedankt coolblue!!

Aart van Ewijk 22-03-2017 Via de website gekocht

Alles ging zeer vlot en een geweldige service.

Website is heel duidelijk, het ging allemaal heel vlot en je wordt goed op de hoogte gehouden van het af te leggen traject. het betreft een Russell Hobbs waterkoker.

Paul J 22-03-2017 Via de website gekocht

Goede en snelle service/levering

snelle en correcte levering... apparaat (TV) binnen 24 uur thuis werkend....
en natuurlijk tegen een zeer goed concurrerende prijs

M.flap 22-03-2017 Via de website gekocht

een top service

Ik ben heel tevreden met coolbleu heb alles bij jullie weg goede service vriendelijke bezorgers goede aflevering

Reijers 22-03-2017 Via de website gekocht

Geweldig bedrijf zo zijn er niet veel

Dit bedrijf erkent zich door de perfecte service en afhandeling van bestellingen, ook eventuele hulp bij installeren is perfect.

Brouwer 22-03-2017 Via de website gekocht

Geweldige en snelle service

Op zaterdag mijn artikel besteld en op zondag is deze al geleverd, top! Dus ik was hier zeer tevreden over hoe makkelijk het te bestellen was en hoe snel de levering was!

Henk van den Ouwelant 22-03-2017 Via de website gekocht

Geweldige service en lekker makkelijk

zoals al gezegd: geweldige service, veel keuze, goede prijs/kwaliteit verhouding en makkelijk. Je kunt altijd bij Coolblue terecht.l

Fam Klein 22-03-2017 Via de website gekocht

Snelle en georganiseerde levering.

Bestellen en levering was uitstekend. Alleen bij installatie machine niet stabiel opgesteld waardoor deze nog aangepast moest worden. Ook lekt de kraan-aansluiting, wat dus ook nog moest worden aangepast.

Officiele reactie van Coolblue 22-03-2017

Beste meneer/mevrouw Klein,

Bedankt voor de review op Kieskeurig.nl. Fijn om te lezen dat de levering snel is verlopen. Wij vinden uiteraard wel erg jammer dat de wasmachine niet correct is geplaatst en aangesloten. Onze Coolblue Bezorghelden worden hierop getraind en verwachten dat onze klanten in goede handen zijn. Bij deze willen wij onze excuses aanbieden voor het niet correct plaatsen en aansluiten van de wasmachine. Wij willen uw feedback graag doorzetten naar de juiste afdeling om een soortgelijke situatie te voorkomen bij andere klanten. Bent u in de gelegenheid om het ordernummer met een korte toelichting te versturen naar geenglimlach@coolblue.nl? Dan pakken we het meteen op.

Als u nog andere vragen/opmerkingen heeft, schroom niet om weer contact met ons op te nemen.

Groeten,

Coolblue.

Marieke 22-03-2017 Via de website gekocht

top service , snelle levering, super vriendelijk!

Duidelijk en overzichtelijk, snelle levering, goede service en vriendelijke bezorgers!
Ga vooral zo door

de Vries 22-03-2017 Via de website gekocht

Top service!

Makkelijke en overzichtelijke website en goede prijzen. Voor mij gaf de service van gratis bezorging en plaatsing van de wasmachine de doorslag en die service was top! De bezorgers waren ontzettend vriendelijk en gaan niet weg voordat de wasmachine draait. Daarbij boden zij zelf aan de oude wasmachine alvast naar beneden (vanaf zolder) te tillen, terwijl deze niet met hen mee terug hoefde. Echt super!

Nic 22-03-2017 Via de website gekocht

Coolblue service

Coolblue heeft een tal aan mogelijkheden om producten te bestellen. De online shop is gebruiks vriendelijk, makkelijke zoekbalk met altijd resultaten. Leuke prijzen en goede reviews over hun producten.
Ik zelf had wat mis gedaan tijdens het ' winkelen' ik kon direct online of via de whatsapp contact opnemen en werd direct vriendelijk geholpen via de whats app.
De levering van dit product was zoals gezegd : voor 2359u besteld, morgen in huis.
Na mijn levering nog een kaartje ontvangen i.v.m. het aanschaffen van mijn product.

Johan 22-03-2017 Via de website gekocht

zaterdag besteld, zondag geleverd

zaterdag rond 23u00 besteld, zondag in de loop van de dag geleverd, sneller kan niet. Wat een service !

WimR 22-03-2017 Via de website gekocht

Snelle service

op internet product vergeleken bij verschillende leveranciers. Prijstechnisch vergelijkbaar met anderen. Op basis van goede recensies in de familiekring gekozen voor CoolBlue. Supersnelle levering na ca. 14 uur.

x 22-03-2017 Via de website gekocht

Mega-slechte ervaring met Coolblue

verhaal is bekend (als het goed is....) Liebherr koel/vries combinatie besteld, kon niet via de website want die was niet dusver aangepast om aan te geven dat de handvatten omgezet konden worden, dus telefonisch besteld. DUIDELIJK aangegeven dat de koelkast op een ANDER adres bezorgd moest worden, na 5 x checken stond WEER het verkeerde ardres vermeld. Daarna (nog steeds) veel problemen met Exchange die op het verkeerde adres stond (weer een vrije dag genomen) om de handgrepen om te zetten..... het is nu nog niet gebeurd en ben het helemaal zat !

Officiele reactie van Coolblue 22-03-2017

Beste meneer/mevrouw,

Wij willen onze oprechte excuses aanbieden voor alle problemen die zijn ontstaan tijdens het bestellen en leveren van de Liebherr koel-vries combinatie. Het klopt inderdaad dat de extra diensten bij witgoedproducten telefonisch worden doorgegeven. Onze collega's aan de telefoon kunnen namelijk een extra verzoek indienen om de deuren aan te passen. Het is niet de bedoeling dat bestellingen om een verkeerde adres worden geleverd. Wij versturen direct na het plaatsen van een bestelling ook een orderbevestiging waarin u het afleveradres kunt controleren. Helaas kunnen wij nu niet direct inzien waar het precies fout is gegaan bij het noteren van het afleveradres maar we willen dit natuurlijk graag voor u controleren. Bent u in de gelegenheid om het ordernummer met een korte toelichting per e-mail te versturen naar geenglimlach@coolblue.nl? Dan kunnen we direct zien waarom het niet is gelukt om de koel-vries comobinatie op het juiste adres te leveren. Wij gaan ervan uit dat u ook wordt voorzien van een gepaste oplossing.

Nogmaals onze excuses voor het niet leveren van uw bestelling. Als u nog andere vragen/opmerkingen heeft, dan lezen wij het graag terug in de e-mail.

Groeten,

Coolblue.

Neel 22-03-2017 Via de website gekocht

Een gezellige leuke humoristische webwinkel

Een geweldige leuke gezellige goedkope webwinkel / op humoristische wijze worden producten vanaf bestelling tot levering getransporteerd en bericht naar de klant toe.
Supersnelle service

Elaine 22-03-2017 Via de website gekocht

Mooie producten en goede service

Coolblue staat voor kwaliteit, van zowel de producten als de service. Ze zijn niet altijd de goedkoopste (vandaar de 9 ipv een 10), maar toch koop ik liever iets duurder bij Coolblue omdat er goede service aan vast zit. Ook als er iets mis is, het wordt altijd netjes opgelost.

Bmm 22-03-2017 Via de website gekocht

Gewoon zoals beloofd

De levering en het product waren zoals men had beloofd. Prettig dat het pakketje ook naar een afhaalpunt kan worden gestuurd.

Gewoon perfect! 22-03-2017 Via de website gekocht

Gewoon perfect!

Duidelijke website, duidelijke e-mails met de voortgang. Duidelijke telefoontjes wanneer ze komen. Gewoon perfect!

Johannes 22-03-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service

Zondag bezorging... heldere communicatie
Door de overzichtelijke en vriendelijke site werd mijn interesse gewekt. Via kennissen die ook dit artikel daar kochten werd ik hier attent op gemaakt

Koper 22-03-2017 Via de website gekocht

Makkelijk, handig, overzichtelijk en je hoeft er de deur niet voor uit. Het wordt ook al de volgende dag bezorgd

Bianca 22-03-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering! Zelfs op zondag!! Top!

Ruime keuze in Produkten met een goede prijs. De Bestellung werd een dag later al geleverd ( op zondag)
Een echte aanrader

Johan driessv 22-03-2017 Via de website gekocht

Service was perfect

Gebruiksvriendelijk en geheel praktisch overzicht op producten die je wilt.
Ik zou iedereen deze websitebeheerder aanbevelen

L 22-03-2017 Via de website gekocht

Fijne shop

De shop heeft een ruime keuze en komt op mij betrouwbaar over. Dat in combinatie met duidelijke communicatie over de bestelling, goede service en snelle bezorging, maakt het een fijne shop.

Frits 21-03-2017 Via de website gekocht

Prima wasautomaat aansluiten ging niet goed

Prima wasautomaat, dynalogic heeft de machine echter niet goed aangesloten waardoor de vloer blank stond en vocht in de gipswand is getrokken.