Eddie 17-05-2021

10 - zeer tevreden met deze aankoop.
Behulpzaam goede uitleg vriendelijk.
Ik ben zeer tevreden met mijn aankoop. Azerty klavier.

Yvonne Crab 17-05-2021

Afbeelding van het smartphone hoesje voor Samsung A52 is ontoereikend op de website. Voldeed niet aan de verwachting en heb het teruggestuurd.

Jochen 17-05-2021

Coolblue heeft een zeer ruim aanbod en geeft een duidelijke uitleg over hun producten met diens voor én nadelen.

GS 17-05-2021

Ik bestel op vrijdagnamiddag 2 artikelen en vraag de levering te doen op zaterdag, WANT "voor 23.59 uur besteld, morgen gratis geleverd".
Op zaterdag wordt 1 artikel geleverd.
Na een telefoontje met de klantenservice wordt mij bevestigd dat het tweede artikel met een andere koerier onderweg is en nog op zaterdag geleverd gaat worden.
Ik krijg een uur na het telefoontje een mail met de melding dat de levering op ZONDAG gaat plaatsvinden.
Ik heb zowel op zaterdag als op zondag niemand gezien....
Op maandag is het tweede pakket alsnog geleverd.

Waarom wordt uw belofte op de website (voor 23u59 .....) niet nagekomen en waarom wordt er verwarrende en totaal verkeerde informatie gegeven door de klantenservice ?

Wat service betreft is een cijfer van "1" misschien een te hoge quotering

Wim Lauwerw 17-05-2021

Levering was tijdig - zelfs iets vroeger. Voorafgaandelijk ook tijdig per sms verwittigd. Chauffeur zeer vriendelijk. Was ook behulpzaam en heeft pakket tot aan de lift gebracht. Zijn uiterst tevreden van de service!

Pierrot 16-05-2021

Ik had de volgende dag reeds mijn air cooler thuis. Zeer vriendelijke meneer die de levering bracht. En dit voor een scherpe prijs. Ik ben een tevreden klant 👍

Seynaeve Ivan 16-05-2021

Prima service, heel vriendelijke mensen netjes afgewerkt , en een goed uitleg, zal zeker nog bestellen bedankt

Ruverke 16-05-2021

Reeds verschillende aankopen gedaan. Slechts eenmaal een probleem gehad. Dit werd perfect opgelost binnen de kortste tijd

Paul-Grobbendonk 16-05-2021

Naast de snelheid van levering is de telefonische afhandeling van je vraag een helder lichtbaken in de donkere jungle van de internetwinkels.
Toen de link voor retourneren niet bleek te werken, belde ik naar het contactnummer (dat je in tegenstelling tot de concurrentie niet in een uithoek van de site moest zoeken) en werd ik na slechts 1 voorkeuzetoets onmiddellijk te woord gestaan door ene uiterst vriendelijke dame die binnen de 5 min. de retour, incl. omruiling regelde, mail met postbarcode inbegrepen.
Gewoon Top en een service die je gewend bent van familiale KMO's of eenmanszaken maar niet van bedriiven van deze grootte.

Maxime Van Brabander 15-05-2021

Snelle en correcte levering, duidelijk en gebruiksvriendelijke website, goede hulp tools via de website en mogelijkheid om producten goed te vergelijken is zeer handig

Lieve 14-05-2021

Er is een ruime keuze en goede beschrijving van de producten. Makkelijke zoekfunctie. Snelle en correcte levering!

Ariane 14-05-2021

Heel gemakkelijk qua bestelling en ook de mogelijkheid te kiezen voor afhaalpunt want als werkende kan je zeker niet altijd thuis zijn . Ook afhaal in jullie winkel ging altijd correct .

Tony 14-05-2021

Bij het zoeken naar de beste deal gebruik gemaakt van de vergelijking wat simpel en gebruiksvriendelijk is besteld en binnen de 24 in huis dus snelle service en een gebruiks makkelijke website. Top

Kim 14-05-2021

Snelle en correcte levering. Stevig verpakt ook. Enkel het overzetten van de oude naar de nieuwe telefoon ging moeilijk maar daar kan coolblue niets aandoen

Francis 14-05-2021

Alles ging vlot, duidelijk en de gemaakte afspraken werden nageleefd.
Voor de eerste maal samengewerkt en het was perfect!!

Wouter 14-05-2021

Snelle levering, duidelijke opvolging, duidelijke website, enkel de productomschrijving mocht nog uitgebreider

Ruben VL 14-05-2021

Zeer tevreden van al mijn aankopen. Ook bij problemen altijd goede klantenservice. Bij het laten repareren van een product nog nooit langer dan anderhalve week moeten wachten voor ik het product terughad.

Chris 13-05-2021

Snelle, vlotte en vriendelijke bediening. De juiste prijs voor mijn aankoop, goedkoper dan elders.

Yvonne 13-05-2021

Goede en duidelijke site, bestelprocedure is gemakkelijk en daarbij een snelle en correcte levering

Karen 13-05-2021

Overzichtelijk, gebruiksvriendelijk, efficiënt, snel. Kortom, de beste eigenschappen voor webshops :)

Tunde 13-05-2021

Fijne service, ik had eerst gebeld om na te vragen of de dvd speler regiovrij was en zr hebben dit fijn voot mij nagekeken zodat ik zeker was dat ik mijn buitenlandse series kan kijken op dvd. Mijn pakketje was er de volgende dag al

Richard 13-05-2021

De levering wordt duidelijk aangegeven op welke dag, rond welk uur en op het laatste kwartier nog een sms met aankomst. Andere firma's zeggen gewoon van 8 uur tot 20 uur en wacht maar tot we langs komen.

Leo 13-05-2021

Door het uitgebreide aanbod vindt men steeds wat men nodig heeft. Bestelling via internet is eenvoudig en de levering is vlug en verzorgd. Nog nooit problemen gehad, zelfs niet in deze Corona tijd!

AnetteH 13-05-2021

Nous avons déjà acheté un laptop et maintenant un smartphone. A chaque fois service impeccable. Livraison extrêmement rapide et prix avantageux parapport la concurrence. Nous sommes très satisfait

TomK 13-05-2021

Bestelling via web kwam niet door maar telefonisch zeer goed te woord gestaan en opgelost en snelle levering!👍