Deze score is berekend op basis van 7204 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

Jan 01-01-2021

Goede info, service, prijs. Mooie site en goede info over de producten. Zeer duidelijk en tevens een hele goede service. Makkelijk je factuur terug vinden als je die nodig mocht hebben. Snelle levering en vriendelijke bezorging.

Marc 01-01-2021

Een heel veilig onthaal.
Een erg vriendelijke doorsturing naar de juiste plaats in de winkel.
Een perfecte familiale ontvangst en hulp bij het afhalen van mijn product.
Erg bedankt!
Ik kom zeker en vast nog terug.

Ellen 01-01-2021

Snelle levering, goede producten, aardige bezorger. Het enige wat jammer was dat ik pas om 2 uur 's nachts wist dat het al tussen 8-9 uur bezorgd zou worden, wat wel erg vroeg is als je pas na 3.00 uur gaat slapen in de vakantie. Het zou prettiger zijn het tijdstip een paar uur eerder te weten.

sander 01-01-2021

goede webpagina veel informatie over de produkten plus
betaling gaat soepel

snelle levering betrouwbare tijd levering

Familie K 01-01-2021

Prima service en snelle levering. De site is duidelijk en zeer overzichtelijk. De omschrijvingen van de producten zijn uitgebreid, waardoor vergelijken makkelijk is.

Femke 01-01-2021

Ruime keuze, goede keuzehulp, supersnelle levering en goede service met humor.

Serge 01-01-2021

Zeer snelle levering , eenvoudig bestellen.
Prijzen en keuze was zeer goed !

Bob Jennes 01-01-2021

Vlugge levering gekoppeld aan een goede prijs, correcte opvolging!
Dat maakt het voor mij makkelijk om voor Coolblue te kiezen👍👍

Anoniem 01-01-2021

Ik vind de keuze hulp altijd fijn om een product uit te kiezen zonder veel research te hoeven doen

MICHEL 01-01-2021

Heb eerst een afspraak gemaakt in de winkel in Zaventem..Heb er al de mogelijke uitleg gekregen over een smart tv en een droogkast ..dit zonder morren en en met de glimlach ...geen overdreven gedoe ..gewoon het antwoord op mijn vragen..Ben thuis gekomen heb nog even alles overlopen en mijn bestelling geplaats voor mijn smart tv( Sony 50 inch 49XH8505 en de droogkast..Siemens WT48XMV0F0 ) En met deze moeilijke tijden is alles toch geleverd met ne grote smile....

Lucien 01-01-2021

razend snel, goede producten, vriendelijke bezorgers, kan bijna niet beter:)

S. 01-01-2021

Groot aanbod, snelle levertijd en tips via de mail m.b.t. gebruik van aangekochte goederen

Laurien 01-01-2021

Voordelig, duidelijke site met goede uitleg, snelle levering, goede service. Top! Ik ga vaker op coolblue bestellen.

Kristina 01-01-2021

Ik ben steeds weer onder de indruk van de hele persoonlijke service. Een service die ook absoluut met alles rekening houdt. Je wordt als klant ook ontzettend goed geïnformeerd en koopt daardoor zo mogelijk nog een veel beter product dan dat wat je al op het oog had. Ook de prijzen en de site zijn perfect.

muhammed 01-01-2021

product duidelijk omschreven. ook uitleg werking. vandaag besteld morgen in huis. kwaliteot service alles in 1. je hoeft niet ver te zoeken

Marianne Goekoop 01-01-2021

Had geïnformeerd over een product en op basis van de informatie besteld maar dat bleek niet te kloppen. Erover gebeld en ik kon het product zonder kosten terug geven. Ik was natuurlijk niet blij met dat het niet klopte maar dat is wel goed opgelost

A. Molenaar 01-01-2021

Zoals steeds weer supersnel binnen een dag geleverd, zelfs tijdens de drukte van oud op nieuw.

Co2J 01-01-2021

Prima website, snel en overzichtelijk te bestellen en dit keer werd het ook per fiets geleverd in een dikpapieren zak... wat ook weer verpakking scheelt.

Rihana 01-01-2021

Een snelle levering ondanks Corona en netjes geïnstalleerd en uiteraard een mooi toestel! En dat alles met de anderhalve meter afstand; echt super

Mark 01-01-2021

Duidelijke omschrijving van het artikel, veel reviews en een helder bestelproces.

Marlies 01-01-2021

Snelle levering...... het is nl een ramp als je stoomgenerator het begeeft. Ene dag besteld andere dag geleverd 👍🏻 Top. En de keuze was reuze

Annq 01-01-2021

Ik ben direct naar de website gegaan en heb daar naar verschillende oortjes gezocht. De levering was binnen een dag, dus goed.

Jacobine 01-01-2021

Goede producten. en goed te vinden op een overzichtelijke site.
Mooie platenspeler gekocht met een goed prijs kwaliteitverhouding.
En de levering wordt altijd door prettige mensen gedaan.

Sjaak 01-01-2021

Goede shop goede service en snelle levering en dat alles voor een goede prijs.

Chantal 01-01-2021

Prima service, heldere afspraken. Aardige mannen die mijn wasmachine prettig aansloten met goeie info

Astrid 01-01-2021

Snelle levering op de door mij gewenste dag en nog gratis bezorgd ook. Product was prima.

Theo Bouwman Arnhem 01-01-2021

We hebben bij jullie opnieuw een positieve ervaring opgedaan: een beeldscherm gekocht, waarbij geselecteerde voorkeuren en specificaties duidelijk geholpen hebben voor het maken van de juiste keus. Levering, ondanks de eindejaarshectiek prima en correct verlopen. Het vertrouwen in Coolblue is ook dit keer weer prima waargemaakt.

Jackolenas 01-01-2021

Spontaan besloten dat ik een melkopschuimer wilde omdat de melktoevoer van mijn koffiemachine het niet goed deed. Bij de concurent 2 tot 3 dagen voor levering, bij Coolblue, voor dezelfde prijs, om 17:30 besteld en 14 uur later in huis. Toppers!

Tom 01-01-2021

Tijdens de drukke feestdagen besteld bij coolblue. Je wordt netjes op de hoogte gehouden van de verwachte leveringsdatum en tijdig geïnformeerd over mogelijke vertraging door de drukte. Geen valse beloftes, maar gewoon het eerlijke verhaal! Ook eerdere ervaringen zijn altijd positief geweest.

Ronald 01-01-2021

Makkelijk bestellen en vlotte levering! Klantenservice is ook altijd goed te bereiken.

Conny 01-01-2021

Coolblue heeft een hele goede service. Levert de bestelling atijd zoals beloofd. Stipt op tijd.
Voor mij is Coolblue de beste.

Eliza 01-01-2021

Ze doen wat ze zeggen. En als er iets is helpen ze je altijd netjes. Heb al meerdere dingen besteld, van wasmachine tot oven tot horloge en ze hebben mij tot op heden nog nooit teleurgesteld. Ik betaal liever een paar euro meer als ik het hier kan bestellen, omdat ik gewoon weet dat de service goed is en de levertijd ook is wat ze zeggen. Top winkel!

Dieter 01-01-2021

Heb twee stofzuiger gekocht van Philips, goede kwaliteit, goede prijs,goede service, snelle levering, echt een aanrader

Gilles 01-01-2021

Hele snelle en goede bezorging, zelfs in drukke tijden! Het product is precies als geadverteerd en werkt naar behoren.

Kvrud 01-01-2021

Eenvoudig aankopen van nieuwe producten via Coolblue is nogmaals, eenvoudig en betrouwbaar.

Arnold 01-01-2021

Heel veel keuze, en de bezorgtijd is supersnel. Houden je op de hoogte als het niet lukt om een pakketje te bezorgen.

Steffi 01-01-2021

Product overal uitverkocht, maar Coolblue was degene die het het snelst terug in stock had. Dag erna ontving ik mijn pakket al!

Ook over de Apple Watch SE uiterst tevreden. Biedt een echte meerwaarde, zeker voor wie reeds andere Apple producten in bezit heeft. De synchronisatie tussen al dezen is ongelooflijk.

Anwar van Naerssen 01-01-2021

Bij Coolblue kocht ik de Sony zv-1. Dit is een top vlogcamera en coolblue leverde er gratis de Bluetooth grip bij! Volgende dag in huis en de beste prijs in NL. Helemaal blij mee. Nu maar mooie video’s maken. :-)

Els Brandligt 01-01-2021

Een snelle service ondanks corona drukte ik zou vaker wat bestellen ondanks dat het bij de grote winkels goedkoper was.bedankt

Arthur 01-01-2021

Erg goede opvolging van je bestelling. Je krijgt ook direct een bevestiging van je bestelling.

Pascal 01-01-2021

Geweldige service in combinatie met goede prijzen en snelle levering. Coolblue is een top bedrijf!

Zeer tevreden !!! 01-01-2021

Gewoon top !!!!
Zelfs in de avond goed geholpen via de chatfunctie, goed meegedacht en keurig op de hoogte gehouden voor de levering !!! Ga zo door !!!

Jonira 01-01-2021

Overzichtelijke website, ruime keuze, mogelijkheid tot vergelijken van meerdere artikelen, eerlijke prijzen, snelle levering.

Esther 01-01-2021

Apple Watch “tweede kans” besteld. Twee dagen voor Kerst ‘s middags besteld, een dag later om 11u al op te halen op een PostNL punt.
Product in perfecte staat met leuke “tweede kans” korting.

TheBri 01-01-2021

Goede en duidelijke beschrijving van de producten.
Overzichtelijk en duidelijke Website.
1 keer contact gehad met de servicedesk, bijna middernacht en ik werd keurig geholpen.

Tim 01-01-2021

Altijd snelle levering zelfs nu tijdens piek tijden en een groot assortiment.

Herbie 01-01-2021

Zeer uitgebreid aanbod. Goede garantie procedure met kosteloze retour mogelijkheid bij foutieve of ontevreden aankoop.

Julian van Gulik 01-01-2021

Coolblue is een fijne webshop. Ze hebben veel in huis en leveren heel vaak op tijd!!

Isaac Callens 01-01-2021

Van alle bestelde paketten werd slechts 1 een dag later geleverd. We werden hiervan steeds up to date gehouden

Han 31-12-2020

Artikel dat ik heb besteld kwam (ondanks enorme drukte rond de feestdagen) zeer snel geleverd. Artikel is zonder opsmuk precies zoals op de site.