Nicolson 07-06-2023

Zeer goede en vlotte service. Snelle levering behalve als het via B-Post gaat. Dan kan het een extra dag duren.
Tevreden van Coolblue behalve als de levering wordt gedaan door B-Post. Dat brengt onzekerheid en de wachttijden worden langer.

Pieter 07-06-2023

Coolblue is zeer betrouwbaar en biedt de beste producten aan. Aan die kwaliteitsvolle producten hangt ook uiteraard wel een prijs.

Dries 07-06-2023

Website gaf aan dat computermuis op alle vlakken kan bewegen en goed te gebruiken is. De muis kan echter niet op alles bewegen want dan is het schokkerig. Echter de levering en dergelijke was goed.

Boudica 06-06-2023

Heel erg goed overzicht van wat een product allemaal te bieden heeft. Ook fijn dat je ze kan vergelijken (het zou leuk zijn mocht je meer producten met elkaar kunnen vergelijken, dit kan niet met alle producten) prijs is goed (ik heb de Sony koptelefoon xm4 gekocht)

Samuel 06-06-2023

Super snelle service en duidelijke beschrijving product met extra info filmpje etx

Cas 06-06-2023

Net een 2dekeuze product gekocht, namelijk de Sony WH1000-XM5. Doordat het een 2e keuze product was, kreeg ik extra korting wat heel mooi meegenomen was. Nadat het product me toch niet volledig beviel hielp Coolblue me met een zeer makkelijke afhandeling voor de retour en kreeg ik mijn geld vlotjes terug. Heel tevreden met Coolblue!

Isabelle 05-06-2023

De Mac Book air voldoet perfect aan wat ik verwachtte, ik mocht het de dag zelf komen halen. Ik zat vast met hoe een venster verplaatsen (niet zoals met mijn vorige Mac) , ben teruggegaan. Personeel heel vriendelijk, ik kreeg heel goede en terechte raad. Alles werkt nu.

Mo 05-06-2023

Goeie service en super vriendelijk… volgende dag lag bestelling al klaar

Charlotte 04-06-2023

Ik zocht een e-reader en heb via Coolblue veel e-readers met elkaar kunnen vergelijken. Tevreden van de levering en van de tips die ik achteraf nog toegestuurd kreeg via mail. Aanrader!

Dries 04-06-2023

Ruime catalogus, goede prijzen, snelle levering, goede support. Het blijft 1 van de beste online electronica winkels.

Wim 04-06-2023

Snelle afhandeling van bestelling, eventuele retours enz. Uitstekende telefonische klantenservice.

Luc 04-06-2023

doos zwaar beschadigd(ingedeukt) geleverd door bpost
eerdere leveringen door coolbleu zelf waren altijd in orde
vanf nu wil ik op voorhand op de hoogte zijn wie de volgende levering zal uitvoeren

Chantale 03-06-2023

Zeer vriendelijke en behulpzaam personeel.
Ruim aanbod te verkrijgen.
Ik kocht een halfjaarlijks pakket Wastubes Phase 1 en2 voor Miele wasmachine. Zuinig in verbruik.
Je hebt de producten sneller dan bij Miele zelf. Vandaag bestellen en morgen afhalen. Super👍!

Stef Pluymers 03-06-2023

Goeie service, snelle levering. Duidelijke structuur. Kan het alleen maar aanraden

Vanwesemael Marc 03-06-2023

Webshop is makkelijk in gebruik, snelle levering inclusief montage, de 2 mensen die de bestelling hebben geleverd waren zeer beleefd en vriendelijk

G. Szostek 03-06-2023

Prijzen zijn goed. Veel keuze . Snelle en gratis bezorging . Prima keuze van bezorger (Bpost)

Katinka 02-06-2023

Vlotte levering, altijd goed verpakt en goede dienst na verkoop indien je vragen hebt.

DJI Mini 3 02-06-2023

Een uiterst snelle levering, 7u na het bestellen stond de postbode er al mee aan m’n voordeur.

Louis 02-06-2023

Zeer snelle levering van een pakket in goede staat (laat bij andere diensten soms de wensen over). Vriendelijke bezorging. Uitermate tevreden!

Marc 02-06-2023

Het is Perfect item dag ervoor besteld snel geleverd is voor herhaling vatbaar

Sophie 02-06-2023

De levering was veel sneller dan verwacht, op minder dan 24 u stond met pakketje al voor de deur! Op de website krijg je altijd duidelijk en betrouwbaar advies over verschillende producten, onafhankelijk van de prijs. Echt een aanrader!

Mvdborght 01-06-2023

Super website met een groot assortiment snelle levering en een eerlijke prijs ook de tweede kans aanbiedingen mogen er zijn kortom voor mij een topwinkel

Leunens Charles 01-06-2023

Deze Web shop is perfect, voor iedereen, te gebruiken. De levering van mijn bestelling was vlekkeloos verlopen.
Een aanrader voor iedere consument, evenals als Coolblue.

erik 01-06-2023

geen fout van coolblue maar ik moest eerst via een ifone firmware updaten vooraleer dit toestel met android wou werken , ik ben daarwel even met bezig geweest voor het werkte

Jorick 31-05-2023

Coolblue is mijn go-to E-store om electronica te bestellen, altijd goede producten, nooit geen beschadigde leveringen gehad in tegenstelling tot sommige andere E-stores. Klantenservice is altijd vriendelijk en er zeer snel bij als je vragen hebt.