Deze score is berekend op basis van 3473 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Nancy 04-06-2019

Alles gaat gemakkelijk en in Jip en Janneke taal. Voor elke digibeet is deze website geweldig. De service, vriendelijkheid, snelheid en gemak alles is top.

Jan 04-06-2019

Winkel waarbij je van te voren op internet kunt bestellen en laten verzenden, of in de winkel ophalen. Is de voorraad van de winkel op, dan ligt het artikel (meestal) de volgende dag klaar om af te halen, danwel wordt het gratis bezorgt. Valt het product na thuiskomst toch tegen, of is het niet wat je er van verwacht had, dan mag je het weer terugbrengen, of sturen. En dat is mooi.

Petra Kemna 04-06-2019

Zaterdag avond een monitor besteld en zondag middag bezorgt, altijd goed bij Cool blue

Marnix 04-06-2019

Zoals altijd keurig op tijd geleverd en een goede service als je achteraf nog vragen hebt over het product :)

Joana 04-06-2019

Wat een slecht service van Coolblue.
Hiervoor altijd goede ervaringen gehad maar nu.....
tijdje terug, tv gekocht, helemaal compleet teruggestuurd voor reparatie, 3wkn later TV terug, helaas voetensteun en afstandbediening niet mee. Nu al 3-4 wkn bezig met onderdelen terug krijgen. Van kast naar de muur gestuurd, verkeerd informatie die gegeven wordt. Eerst word er gezegd dat de onderdelen gevonden zijn en binnen 2-3 werkdagen thuis bezorgd worden, na die termijn wordt er gezegd dat ze “nu echt onderweg zijn.” Nu blijkt dat ze helemaal niet gevonden zijn maar nu pas opnieuw besteld. Niemand kan aangeven hoelang dat nog gaat duren, en iedere x als we bellen dan moeten we geduldig afwachten, weer een taak sturen naar de backoffice, en weer afwachten. Inmiddels al 3 bijna 4 wkn met hetzelfde bezig.
Echt wel jammer van coolblue. We zijn al jaren trouw en tevreden klanten, maar dit slaat echt nergens op. klantenservice is telefonisch heel vriendelijk, alleen jammer dat we niet tot een oplossing kunnen komen.
Officiele reactie van Coolblue 21-06-2019

Beste Joana,

Dank je wel voor je review. Wat ontzettend vervelend dat het zo moeizaam verloopt met de oplossing. Dit hoort natuurlijk niet.

Helaas kunnen wij op jouw e-mail adres geen order/reparatie terug vinden. Wij kunnen je niet vertellen wat de status is.

Henro de Witt 04-06-2019

Wat zijn we weer blij met jullie bezorgers.
Super afgeleverd. Kei beleefd.

Fijn Coolblue dat jullie goed personeel aan nemen.

Rina 03-06-2019

Op zoek naar een nieuwe telefoon na meerdere keren rond gekeken besloten om er een te kopen bij Cool Bleu. Het model kwam er nog het voordeligst uit ook. Besteld en dan super blij met de snelle en goede service. Ook thuis goede begeleiding hoe te gebruiken en dat s dan ook super gelukt allemaal. Blij met mijn samsung10e.

C. Bosschieter 03-06-2019

Ze hebben een duidelijk product omschrijving, en de levering is ook prima, 's avonds om 23.00 uur besteld en s'morgens om half 11 had ik het in huis.

M.D. 03-06-2019

Goede website en een fysieke winkel waar je eventueel de producten ook kan bekijken/kopen.
Snel en duidelijk leveringsproces. Aanbevelingen om passend product te kiezen. Duidelijkheid over alles.

Cover 03-06-2019

Fijne webshop. Doen wat ze beloven! Bestelling altijd de volgende dag in huis gehad. Fijn is dat ze bij een product waarin je veel keuze hebt, 'cool blues keuze' aangeven. Dat hielp ons een keuze te maken in het grote aanbod. Wij plaatsen hier met een gerust hart een grote bestelling!

Laurens 03-06-2019

Zondag 26 mei rond 22.30 uur een tv besteld bij Coolblue. Maandag 27 mei al geleverd. Je wordt duidelijk op de hoogte gehouden van het tijdvak wanneer je je bestelling kan verwachten en ontvangt daarnaast nog een sms en een belletje van de eigen bezorgdienst zodra ze er bijna zijn. Levering is netjes en correct.
Niets dan lof!

Jos 03-06-2019

Als vaste klant van Coolblue werd ik wederom niet teleurgesteld. Alles verliep op rolletjes en de bestelling kon correct verpakt op de afgesproken tijd afgehaald worden.

Corry 03-06-2019

Prima prijs/ kwaliteit. Snelle levering. Vriendelijk personeel . Ik raad iedereen Cool Bleu aan.

Ilse 03-06-2019

Snelle en correcte service/levering. Komen.afspraken zeer goed na. Kan mee met prijzen tov andere leveranciers. Ben ZÉÉR tevreden!

Maurits 03-06-2019

Na wat problemen op de website met het bestellen is Coolblue erg behulpzaam geweest met het oplossen van dit probleem. Het is dat ik zelf scherp ben anders had ik 2 keer betaald voor het product. Verder ook keurige servicemails ontvangen.

Arthur 03-06-2019

Opzoek naar een accu boormachine, Cool blue heeft een ruim assortiment. Kon dezelfde dag nog geleverd worden ondanks dat het hemelvaartsdag was.
Zeer tevreden over m'n aankoop en de webshop.

Charlotte 03-06-2019

Zojuist onderstaande review geschreven:

Zeer slechte service. Wasmachine zou zondag om 10:10 geleverd worden. Rond deze tijd krijgen wij een berichtje dat de bezorgers ons gemist hebben, dit is vrij sterk aangezien we thuis waren en ongeveer naast de bel zaten. Vervolgens ontvangen we een mail dat de wasmachine de volgende dag bezorgd zou worden en dat we ons tijdvak voor 02:00 toegestuurd krijgen.

Vanochtend worden we wakker, maar geen mail van cool blue met het tijdvak. Direct opgebeld en er werd ons verteld dat ze vergeten waren de wasmachine in te plannen en dat het bezorgen vandaag niet meer gaat lukken, maar dat het morgen wordt. Er kon niks aan gedaan worden en we moeten maar tot morgen wachten. Ook kunnen wij geen tijdvak kiezen waardoor we geen idee hebben of we morgen thuis kunnen zijn ivm werk.

Echt absoluut niet tevreden over de service!

Medewerker van de klantenservice belt net terug dat hij een fout gemaakt heeft en dat de wasmachine pas op donderdag geleverd kan worden, wel zouden we een kleine vergoeding krijgen. Aan het eind vraagt de medewerker: Dus wat is nou je keuze?? Medewerker toonde absoluut geen Respect, had een lachje tussendoor waarmee die ons een soort van uitlachte. Ik bestel nooit meer wat op cool blue

Beste Charlotte,

Dank je wel voor je review. Ontzettend vervelend dat het zo mis is gegaan met jouw bestelling. Dit hoort natuurlijk niet. Daarvoor ons excuus.

Met jouw casus gaan wij intern aan de slag om herhaling te voorkomen.

Voor het ongemak sturen wij jouw graag een aardigheidje op. Bel je even met onze klantenservice?

Murat 03-06-2019

- Snelle levering.
- Retouneren is in de meeste gevallen mogelijk, daar doen ze niet moeilijk over.
- Producten worden altijd in goede staat geleverd

Coolblue is the way to go!

Auke 03-06-2019

Zeer prettig om bij te bestellen. Kwamen op de aangegeven tijd aan de deur en hebben alles op de gewenste plek geïnstalleerd. Daarnaast hebben ze ook nog een korte uitleg gegeven over de apparaten en het vervoeren daarvan.

Anne 02-06-2019

Snelle levering, goede prijs, goede omschrijving van het product. Netjes ingepakt

Adem 02-06-2019

Gewoon goed net als al mijn vorige bestellingen bij Coolblue gewoon zoals het hoort goeie levering goeie prijs goeie site

Frans Graveth 02-06-2019

wij vinden deze schop geweldig,wij hebben lang lopen zoeken totdat wij bij kieskeurig terecht kwamen,dan wordt het zoeken een peuleschilletje.

Bert 02-06-2019

Duidelijke website met een ruime sortering aan producten. Bestellen en betalen erg eenvoudig. Levering was zoals afgesproken, artikel 100% in orde.

J.Blokker 02-06-2019

Snelle levering,redelijke prijzen.
Snelle antwoorden op vragen.
Gebrijks aanwijzingen op de site.

Nijman 02-06-2019

Coolblue levert op tijd, dmv een sms wordt de levertijd aangegeven. Heel fijn.

Manuel Donath 02-06-2019

Snel, overzichtelijk en eenvoudige bestelling. Ook de levering is prima geregeld. Of thuis, bij iemand anders of pakje gemak.

Helena 02-06-2019

Overzichtelijke site, met goede omschrijvingen. Snelle levering, zelfs mogelijk dezelfde dag. Goede uitleg, filmpjes over producten. Extra mail met tips voor aangeschafte product. Vriendelijke, behulpzame telefonische dienstverlening.

Martijn 02-06-2019

Snelle levering voor een scherpe prijs. Het is altijd een feestje om bij CoolBlue te bestellen.

Johny 02-06-2019

Altijd snelle levering .Als er een probleem is word dit snel en naar tevredenheid opgelost.

Hunter53 02-06-2019

Prima produkt ,prijs prima
Zeer snelle levering en prima verpakt.
Wij komen zeker trug

Heino Boer 02-06-2019

Goede prijs en service vriendelijke bezorgers. Alles wat je graag ziet als je een aankoop doet.

MhO 02-06-2019

Compleet assortiment. Bestellen is eenvoudig, overzichtelijk en duidelijk. Levering snel en verzorgd. Kortom top!

Richard 02-06-2019

De shop vind ik zeer goed overzichtelijk en de medewerkers zijn goed op de hoogte van de producten

Elbert 02-06-2019

Voor kopen printer kun je voor snelle en gedegen dienstverlening tegen redelijke prijs uitstekend terecht bij CoolBlue.

David van Es 02-06-2019

Bij Coolblue.nl is net alles iets anders dan anders, waardoor het meer vertrouwd is. En dat is de reden waardoor ik hier steeds terug kom!

Han 01-06-2019

Eenvoudig bestelproces en perfecte levering. Ook de uitgebreide produktinfo leest prettig. In geval van een defect produkt wordt dit prima en klantvriendelijk opgelost.

Martijn 01-06-2019

Voor 23.59 besteld, volgende dag geleverd. Vergeet het maar, wel sms gehad over half uur zijn we er, dus gehaast. Maar geen bezorger, volgende mogelijkheid pas 5 dagen later. Dan ook nog beschadigde machine afgeleverd op een niet afgesproken tijdstip. Klantenservice bellen heeft geen nut, staan je vriendelijk te woord maar je schiet er niks mee op. Op mail reageren ze niet. Dus coolbleu nooit meer.

Beste Martijn,

Dank je wel voor het kenbaar maken van je onvrede. Wat ontzettend vervelend dat het mis is gegaan met jouw bestelling. Dit hoort natuurlijk niet.

Onze klantenservice willen je altijd helpen, maar soms kunnen wij niet de gewenste oplossing van de klant aanbieden.

Jouw e-mail wordt absoluut nog behandeld. Iedere klant krijgt netjes een reactie van ons.

ingrover 01-06-2019

coolblue is een prima shop,ze hebben veel keus en een supersnelle levering,zelfs op zondag en ze zijn goedkoop.

Mp 01-06-2019

Snelle levering en zelfs op zondag (had niet eens gehoeven).
Tevens goede prijs voor prima product.

Jos 01-06-2019

Ik bestel regelmatig bij Coolblue en dat is altijd tot volle tevredenheid gegaan. Altijd vriendelijke bezorgers en ze helpen uitstekend

Marco 01-06-2019

Klantvriendelijk, ruim assortiment, uitgebreide product omschrijving en snelle levering.
Prima winkel.

Gonny 01-06-2019

Vanaf de bestelling totdat alles bij mij thuis stond ben ik zeer tecreden over COOLBLEU. De vriendelijkheid en kennis waarmee ze me hebben geholpen is erg goed.. de mail app en telefoontje en de vriendelijkheid en bekwaamheid van de mensen die het afleverde was top. Alles heb ik als zeer positief ervaren.

Elianthe De Ridder 01-06-2019

Altijd correcte levering. Goede service. Bij terug zenden onmiddellijk je geld terug. Top

Rieske 01-06-2019

Website prima, ze doen wat ze beloven. Echt top geregeld. Volgende keer weer zo.

Marije 01-06-2019

Wat een heerlijke shop. En vooral de keuze opties om je geduld te kunnen bewaren zijn hilarisch. Dit bedrijf heeft naast een superservice ook humor.

Brenda 01-06-2019

Overzichtelijke website, makkelijk kiezen en snel geleverd (binnen een dag). Top!

Faber 01-06-2019

Voor 24.00 uur bestellen is de volgende dag leveren belooft Coolblue. Precies om die reden dacht ik een week voor mijn vakantie nog een vriezer en koelkast te bestellen bij coolblue. Na het bestellen bleek dat de volgende dag niet geleverd kon worden en de dagen daarna evenmin. Pas op vrijdag zou het spul komen. Op vrijdag kwam hij vervolgens niet op het beloofde tijdstip. Vervolgens bleek bij de track n trace dat het wat later kwam. Elke keer dat ik daar weer keek, zou het weer even later komen. Dit ging door tot ik om 22.15 uur belde en te horen kreeg dat het niet meer ging lukken. Ze hadden zoveel bestellingen. Ik vind dit schandalig slechte service en de beloofde snelheid van levering op de site maakt het extra gênant. Ik zal niet snel meer bestellen bij Coolblue.

Beste Faber,

Dank je wel voor je review. Wat ontzettend vervelend dat het uitgerekend met jouw bestelling zo misgaat. Dit hoort natuurlijk niet. Ons excuus.

Wij proberen natuurlijk alle bestelling op het afgesproken tijdstip af te leveren, soms gebeurt er iets waardoor het toch vertraging oploopt.

Wij hopen dat een fijne vakantie hebt.

christiaan 31-05-2019

dinsdag een TV gekocht, Samsung the frame. Bezorgd en laten installeren, helaas waren de aardige jongens niet bekend met dit type toestel. Hij hangt niet 'als en schilderij' strak op de muur en maakt nog geen bluetooth verbinding met de samsung soundbar. Woensdag zou een andere monteur het corrigeren, maar deze opdracht was niet 'ingeboekt'. een sorry gekregen, maar geen nieuwe concrete afspraak. Donderdag, wederom een sorry via de mail en geen afspraak. Ben benieuwd of men vandaag alert is en dit gaat fixen...
Leuk toestel, maar de service is voor grote verbetering vatbaar!

Beste Christiaan,

Dank je wel voor het kenbaar maken van jouw klacht. Natuurlijk balen als wij langskomen en we hangen het niet naar behoren op. Dit hoort natuurlijk niet.

Wij bieden je graag nazorg aan. Bel je met onze klantenservice om een dag af te spreken? Dan lossen we het alsnog voor je op.

Jan Otten 31-05-2019

Coolblue belooft voor 23.59 besteld, levering volgende dag. Mijn pakket werd uitbesteed aan PostNL en werd niet de volgende dag bezorgd. Erg jammer!

Beste Jan,

Dank je wel voor je review. Balen dat jouw bestelling niet de volgende dag is geleverd. Helaas bezorgen we niet al onze pakketten zelf. Nu heeft jouw pakket vertraging opgelopen. Dat spijt ons.

Cees Janssen 31-05-2019

Snel en goed geleverd met een goede service en kwaliteit ook aandacht en service voor kleinere bestellingen