Deze score is berekend op basis van 3473 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Cain_w 11-10-2015 Via de website gekocht

Het gewenste product had ik meteen gevonden en het bestellen ervan was ook 2x niets! top

De volgende dag zat het mooi en vroeg in mijn brievenbus. Niets op aan te merken!

Ik raad het iedereen aan! Omdat ik geen enkel probleem heb gehad! Ik heb okal eens iets besteld bij bol en daar had ik niets anders dan problemen!

Goede winkel met een topservice!

mantap 11-10-2015 Via de website gekocht

duidelijke overzicht van de webshop en heel heel eenvoudig om keuzes te maken

je wordt duidelijk naar de volgende handeling verwezen

voldoende keus

afhandeling en bezorging verliep vlot en via tracking kan je zien hoe ver ze zijn met de bezorging.

Arlon 11-10-2015 Via de website gekocht

Ik kocht via Coolblue 2dekans, dezelfde dag nog een orderbevestiging en een betaal link. De andere dag keurig geleverd!

Ik ben zeer goed, snel en kundig geholpen door Mike. Hij reageerde snel op mijn verstuurde mails.

Ruim en breed assortiment. Mocht ik weer iets nodig hebben, dan weet ik jullie te vinden.

Ik kan Coolblue aanbevelen omdat, er naar mijn idee zeer kundige mensen zitten die echt alles doen om die beloofde glimlach op je gezicht te toveren. Voor mij een positieve ervaring als het gaat om winkelen op het internet.

Jacobs5 11-10-2015 Via de website gekocht

Goede informatie laat toe een geschikt product te kiezen dat bovendien zeer snel geleverd wordt, dikwijls goedkoper is dan elders en dan hoef ik me nog niet te verplaatsen (= minder auto's op de baan, minder brandstofkosten en minder fijn stof).

Snelle levering! 's Avonds besteld, levering de dag daarop in de voormiddag!

Verwachten dat je alles kunt vinden aan de voordeligste prijs is niet redelijk denk ik. Maar bij Coolblue is toch zeer veel te vinden

Ik kan iedereen aanraden bij elke aankoop Coolblue zeker te raadplegen, maar elke klant is daar natuurlijk vrij in.

Goede informatie, gemakkelijke betalingswijze, snelle levering.

Jan 11-10-2015 Via de website gekocht

prima, ik zou niet weten of hoe het makkelijker kan. Product makkelijk gevonden. Bestelproces eenvoudig zonder valkuilen.

geen klachten, levertijd werd vrijwel direct aangegeven.

sightcs 11-10-2015 Via de website gekocht

Gemakkelijke website, zeer toegankelijk. Bijna alle producten beschikken over voldoende reviews en je kunt precies zien wat wel en niet goed verkoopt. Heel gemakkelijk om een goed product te vinden. Niets op aan te merken.

'Daarom' is ook goed genoeg om een product terug te sturen naar Coolblue. Ze accepteren werkelijk alles, hier is de klant werkelijk koning.

Geweldig assortiment, ik heb nog geen situatie meegemaakt waar ik niet kon vinden wat ik nodig heb. 9/10, ze zijn niet altijd de goedkoopste, wel vaak de beste en de snelste!

Goed, snel, gemakkelijk. That's it!

Dit is juist een goede webwinkel vanwege de waarde die Coolblue hecht aan klanttevredenheid. Dit is een geweldige insteek, en draagt zeker bij aan mijn positieve mening. Zoals ik zei, niet altijd de goedkoopste, wel vaak de beste.

RobbeD 11-10-2015 Via de website gekocht

snelle en simpele site

snelle en goede service

veel en groot assortiment

altijd betrouwbaar en goede service en snelle service

Gewoon groot assortiment, in de winkel vriendelijk personeel, altijd op de hoogte als je iets bestelt, snel in huis , geen nadelen

tjawolfs 11-10-2015 Via de website gekocht

Bestellen via de internetsite of marktplaats gaat super eenvoudig en mega snel

Dikke 10 op klantvriendelijkheid. Vriendelijk, zorgvuldig, deskundig etc.

Assortiment is uitgebreid. De meest verkochte types en merken zijn te koop. Zoek je echter een exoot, dan ben je wellicht niet aan het juiste adres.

Als je excellente service wil en niet bang bent om ook nog eens de laagste prijs te betalen, moet je bij Coolblue zijn.

negatieve punten kan ik niet bedenken

Marian1166 11-10-2015 Via de website gekocht

Super snelle levering en je word goed op de hoogte gehouden van waar je pakket is dus helemaal TOP

Ze hebben veel keus.

Ze hebben veel keus en goede prijzen en zoals ik hier boven al schreef een snelle levering.

Wimsfrituur 11-10-2015 Via de website gekocht

Onhandig ding , je kan je scherm van je i phone niet goed overal aanraken met de cover errond . Hij ligt al na twee dagen in de schuif en komt er Wss nooit meer uit . Miskoop !

Ton Rooding 10-10-2015 Via de website gekocht

Prima en duidelijk

Heel erg goed: duidelijke mails .Snelle service.

We zochten heel gericht en voor onze zoektocht: prima!

Zeer aan te bevelen en dat zullen we zeker doen.

Eveline Osewoudt 10-10-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke website

Bezorging op dag dat is aangegeven en ook op tijd dat zouden komen. Allemaal perfect gegaan!

Genoeg keuze

Niets op aan te merken en je kunt ook vergelijken

Ga zo door!!

Gerard 10-10-2015 Via de website gekocht

Je krijgt alle informatie die je nodig hebt

maken echt waar wat ze op de site schrijven top!

Fetxe 10-10-2015 Via de website gekocht

Zoals altijd super snel geleverd en goed communicatie. Daarnaast en goede fysieke winkel.

Netjes s avond afgeleverd

Zakmessen, telefoons, etc

Famkes 10-10-2015 Via de website gekocht

Bestellen is simpel en de bezorging is snel, efficient en goed

De wasmachine wordt gratis naar boven gebracht en aangesloten en de oude wordt ook van boven af meegenomen. Alle verpakkingsmaterialen worden netjes meegenomen

Ze hebben alle types die ik in overweging had

Ik ben zeer tevreden en dat gun ik anderen ook

Leuke website met humor en luchtigheid met daarachter een efficiënte en klantvriendelijke dienstverlening. Bestellen gaat snel en eenvoudig en je hebt het de volgende dag al in huis. Bezorging is zeer snel en efficiënt en je hoeft niet een halve dag te zitten wachten, maar je krijgt de avond van tevoren het uur te horen waarin ze zullen komen en kort van tevoren een telefoontje dat ze er aan komen. De wasmachine die ik uiteindelijk gekozen heb, was ook nog eens goedkoper dan op andere websites op dat moment, dus ik ben helemaal tevreden!

dessenri 10-10-2015 Via de website gekocht

Online bestellen met makkelijke keuze hulpen

Volgens afspraak wordt er snel geleverd. Heb je vragen, dan krijg je een duidelijk antwoord

Ruim assortiment voor scherpe prijzen

Goede winkel die zijn afspraken na komt.

Coolblue is een goede winkel die duidelijk aangeeft wat ze hebben en daarnaast zorgen voor duidelijk omschrijvingen bij het produkt. De chromecast 2 is de nieuwe smart maker van je TV. Je plugt hem in je TV en kunt met telefoon of tablet allerlei programma's doorsturen naar je TV. De kwaliteit is super goed. (KLeine opmerking hierbij, dit staat ook bij de product informatie, je dient wel voldoende bandbreedte te hebben. (5 MB is voldoende voor HD).

Przybylek 10-10-2015 Via de website gekocht

Mijn iPad is altijd dichtbij.
Dat is zo gemakkelijk jullie aanbod bekijken

Echt vakman werk

Met overtuiging

Goedkoper, vriendelijke service, snel levering en nauwkeurig tijd gegeven voor levering. Proficiat.

femsel89 10-10-2015 Via de website gekocht

Duidelijke en heldere website, betaalgemak, goed te vergelijken

Coolblue maakt het leuk om je spullen te bestellen.

Duidelijke en heldere website, betaalgemak, items goed te vergelijken Van het uitzoeken tot betalen en uiteindelijk de super snelle bezorging is een compleet leuk en fris plaatje Breed assortiment, niet zo veel als sommige andere groothandelaren. Maar dat heeft ook weer voordelen en het wekt de indruk dat de producten doelbewust zijn geselecteerd door coolblue Coolblue maakt het leuk om je spullen te bestellen.

duiveltje47 10-10-2015 Via de website gekocht

Vind het gemakkelijk dat je online kan bestelle en dat het thuis geleverd wordt

Zeer goede en snelle service

Ruime keuze

Zal het zeker aanraden

Vind het gemakkelijk dat ik online kan bestellen en dat het thuis bezorgd wordt. Grote keuze, snelle levering. Zeer tevreden can mijn aankoop.

jadeco 10-10-2015 Via de website gekocht

zeer gemakkelijk te bestellen , u kunt beslissen naar de beoordelingen te lezen

perfecte levering

voor dit artikel weinig keuze

zeer aan te bevelen

geen opmerkingen

Twan 10-10-2015 Via de website gekocht

Alleys is make link te vinden

Keurige levering om 23.00 besteld de volgende dag binned zoals beloofd

Groot assortment en laagste prijs

Kla 10-10-2015 Via de website gekocht

6,8

door afwezigheid van vertrouwde fysieke winkel

hulp bij installeren was moeilijk te vinden in de handleiding

ruim voldoende keuze

kan ik niet goed beoordelen; geen vergelijk mogelijk met andere webwinkels.
De snelle aflevering (volgende dag )was positief

ik koop liever in een fysieke winkel, maar de mij vertrouwde was kortgeleden gesloten. Installatie was veel lastiger dan reviewers suggereerden

RayvdP 10-10-2015 Via de website gekocht

goed ontworpen site

snel en klantenservice is goed en vriendelijk

een geweldige site met snelle service en je hebt tijd tot 12 uur 's avonds om te bestellen wat erg handig is voor mensen die laat thuis zijn.

Pieter 10-10-2015 Via de website gekocht

Zaterdag middag besteld, zondag al in huis, hoeveel makkelijker kun je het maken.

Geen service nodig gehad, alles verliep geheel volgens plan.

Heb lang moeten dubben welke tablet ik wilde kopen, maar kon met de beschikbare informatie een prima keus maken.

Heb eerder andere artikelen bij de Coolblue keten besteld, en nog nooit problemen ondervonden

Raoul S 10-10-2015 Via de website gekocht

Beter dan het hoort

Beste service ooit!

Eigenlijk te veel, kan geen keuze maken. Gelukkig zit er een eenvoudige vergelijker op de site

Noem mij maar een ambassadeur voor Cool Blue

Het kan altijd een keer fout gaan, dat is niet erg. Het gaat erom hoe snel en goed het opgelost wordt, en daarin heeft Cool Blue zich uitermate positief in onderscheiden. After Sales bij Cool Blue is zo mogelijk nog beter dan de verkoop!

Geadebruinbruin 10-10-2015 Via de website gekocht

Vandaag besteld. Morgen in huis

Door sms op de hoogte blijven over voortgang bestelling

Ruim assortiment

Top winkel om te kopen.

Prima winkel

Pomp47 10-10-2015 Via de website gekocht

Bij 5 sterren of minder is een motivering verplicht. Gebruik hiervoor minimaal 50 tekens.

Super klantgericht! Denken altijd mee! Staan je keurig te woord en afspraak is afspraak!

Van zoveel verschillende markten thuis! Een zeer groot aanbod en hele goede prijs/kwaliteit verhouding!

Goede winkel! Prima website! Ik ben fan!

Sam.Deschuymer 10-10-2015 Via de website gekocht

Zeer gemakkelijk te gebruiken website. Het product dat je besteld is de volgende dag al geleverd met de post.

Wanneer je besteld word het de volgende dag al geleverd, behalve als er je de zondag wil bestellen zal het pas de dinsdag geleverd worden.

Ik gebruik deze website al een hele tijd voor elektronica te kopen en vind altijd de producten terug die ik wil bestellen.

Heb ik al veel aangeraden aan vrienden.

Ik vind dit een zeer goede webshop, doordat er een zeer groot assortiment van verschillende producten aanwezig is. Ook is er bij ieder product een korte beschrijving en enkele plus en minpunten die je wel kunnen helpen om een definitieve beslissing te nemen. Soms kan deze winkel wel duur uit de hoek komen vergeleken met andere webshops die elektronica verkopen. Ik vind het meestal wel niet erg om de meerprijs te betelen, dit komt doordat ik hier altijd kan rekenen op een goeie service.

P Blankwaard 10-10-2015 Via de website gekocht

Wat ik supermakkelijk vind is dat je in het zoekvenster zoekt naar het gewenste product en dat je in de juiste Coolblue webshop uitkomt, ongeacht het webadres/domein. Je kunt dus producten bestellen uit meerdere Coolblue webshop met maar 1 winkelmandje.

Ben al vrij lang terugkerende klant en natuurlijk gaat er wel eens wat mis met betalen of heb ik vragen. Meestal heb ik contact via Twitter en dat verloopt snel en soepel en met de nodige humor :)

Nog niet meegemaakt dat ik een product niet kon vinden of zo.

Klant uit Zeeland 10-10-2015 Via de website gekocht

Je kiest op de site, kunt artikelen makkelijk vergelijken met elkaar, duidelijke plaatjes van de artikelen.

De wasmachine werd niet afgeleverd aan de deur, maar op de door mij gekozen plaats neergezet, aangesloten en ook nog eens getest voordat de heren weer verder gingen. Ik kon hem dus direct in gebruik nemen. Een uur van tevoren werd ik ook alvast gebeld dat ze er aan kwamen, superhandig!

Behoorlijk grote keuze.

Geweldige service, ruime keuze, aardige en nette bezorgers, via mail en track and trace kon je alles volgen. Heel goed!

Leuke aanbiedingen!

Luc cardinaels 10-10-2015 Via de website gekocht

zelfs een leek als ik lukt het om te bestellen bij Coolblue :-)

goede opvolging via mail en perfecte vroege levering door bpost!

overzichtelijk, ruime keuze, prijs en prima service/levering. Wat wil je nog meer...

luc minne 10-10-2015 Via de website gekocht

heb nog al bij jullie besteld, supersnelle levering

hetzelfde als hierboven

er is een uitgebreide keuze

snelle service, en grote keuze

hetzelfde als hierboven

Dominique 09-10-2015 Via de website gekocht

Je kan alles snel en makkelijk vinden en er is veel keuze.

Gratis verzenden en retourneren is een hele goede service. Bij veel webwinkels is dit niet het geval. Dit maakt coolblue een betere keuze in vergelijking met andere webshops. Ook word je goed op de hoogte gehouden via de mail en de verzending is erg snel.

Er is veel keus in alle categorieën. Je hoeft niet naar meerdere sites voor meerdere producten maar je kan alles in een keer vinden.

Een winkel met goede service en veel keus.

dzemal kopic 09-10-2015 Via de website gekocht

Het is makkelijk te doen, klik in winkelwagen, winkelwagen bekijken en bestellen heel makkelijk

Service is top, volgende dag binnen. Na bestelling krijg je een email waarin staat dat je binnen 4 uur een bericht krijgt met of factuur of wanneer je pakketje de volgende dag kan arriveren. en als je de mail wat later krijgt, krijg je zelf een excuses van de manager echt top!

een hele ruime assortiment met heel veel spullen, mij interesseert niet alles maar als een persoon iets nodig heeft dat is dit de winkel waar je moet zijn

D M 09-10-2015 Via de website gekocht

Duidelijke omschrijvingen, snel bezorgd.

Handig dat er zoveel productreviews zijn, maakt een keuze maken veel makkelijker!

De ideale stofzuiger gekocht voor een huishouden met twee katten, makkelijk te legen. Zeker de prijs waard!

Horst Seidel 09-10-2015 Via de website gekocht

Beter kan haast niet,klasse !!!

Retegoed!!!

Het lijkt de Bijenkorf wel

Als de beoordeling 11 of 12 mogelijk was,ging ik er voor,

Is haast niet mogelijk

RikVB 09-10-2015 Via de website gekocht

Het product wat is zocht was gemakkelijk te vinden en het bestellen is erg makkelijk, niet teveel gedoe eromheen gewoon makkelijke stappen.

De service is top! je krijgt enkele minuten nadat je besteld hebt een bevestigingsmail en daarna nog paar, dat je bestelling is ingepakt en is verzonden, persoonlijk vind ik het wel fijn.

Ik heb in de webshop besteld en vind het assortiment groot genoeg alles wat ik nodig zou hebben is er.

Goeie services, makkelijk bestellen en niet teveel gedoe.

j.dirkx 09-10-2015 Via de website gekocht

het is een fijne winkel en zeer gemakkelijk.

goede en snelle service.Voor bepaalde tijd besteld volgende dag al in huis.
Het bestelde artikel is te volgen en bij aflevering niet thuis word verteld dmv sms waar het artikel afgeleverd is. Netjes en correct.

het assortiment is groot en alles is vaak leverbaar.

zeer tevreden, artikel niet goed /geen probleem is altijd te retourneren.

Goede en snelle service.Voor bepaalde tijd besteld volgende dag al in huis. Het bestelde artikel is te volgen en bij aflevering niet thuis word verteld dmv sms waar het artikel afgeleverd is. Netjes en correct

skottelbraai van cadac 09-10-2015 Via de website gekocht

hartstikke makkelijk en binnen 24 u zelf in het bezit.

goede en snelle service

Het assortiment is groot en van alle gemakken voorzien

ichthus 09-10-2015 Via de website gekocht

's avonds besteld en om 10 uur in handen

zeeeeer snel

veel keuze naar wat ik zocht

coolbue daar vind je alles

woensdag gekregen en ook geinstaleerd pc's,printers ,tv's, en de camera's

Lodeke 09-10-2015 Via de website gekocht

Practig toestel, eenvoudig te programmeren, eenvoudige bediening (voor senioren) en goed werkende alarmfunctie

Reneeke 09-10-2015 Via de website gekocht

Zo gemakkelijk. Snel gevonden snel besteld en supersnel in huis. Fantastisch!

Ze hebben werkelijk alles. Petje af!

Geweldige online winkel. Kan ik iedereen aanbevelen!

petervanderkraan 09-10-2015 Via de website gekocht

Duidelijke Website met goede zoekfunctie.

Vragen worden snel (en eerlijk) beantwoord.

Hebben volgens mij zo'n beetje alles. In ierder geval waren ze voor de Huawei Smartwacth de eerste die het konden leveren

Ervaar het zelf maar

Had wel liever deze Huawei gewonnen met hun aktie ;-)

Pol Jochems 09-10-2015 Via de website gekocht

Zeer gemakkelijk te bestellen, met een paar muisklikken

Alles wordt zeer vlug opgevolgd.
's Avonds besteld, de volgende morgen geleverd.

Zeer ruime keuze

Geen enkele negatieve opmerking.

bert 09-10-2015 Via de website gekocht

Net overzicht en een groot assortiment .

Snelle levering.

Rick 09-10-2015 Via de website gekocht

Makkelijk mobiel bestellen!

Na 23uur besteld en de volgende dag in huis, super.

Alain Zwings 09-10-2015 Via de website gekocht

Vandag besteld, morgen aan huis gelrverd.

Zeer goed !

Bijna alles is te verkrijgen.

Why not?

Ales OK

Conny 09-10-2015 Via de website gekocht

Helder en duidelijk

continue op de hoogte van de bestelling

Nog niet veel ervaring, pas 2 keer besteld.

zeer clientvriendelijk

op naar de beste internet winkel

Roel Elzinga 09-10-2015 Via de website gekocht

Fijne website, groot aanbod, snel en begrijpelijk bestelproces

Als er iets is kun je altijd contact opnemen, je wordt vlot en positief geholpen

Zeer groot. Ze hebben altijd wel iets in de categorie die ik zoek

Ik zou altijd aanraden ook even bij Cool Blue te kijken, vanwege de prijs, aanbod, bestelgemak en service.
Makkelijker dan Bol.com

Ik vind het de fijnste webwinkel die ik ken. En ze zijn echt gemotiveerd om je optimaal te helpen. Zowel bij het bestellen als bij het afhandelen van vragen/problemen

Berend 09-10-2015 Via de website gekocht

Goed zoeken op de website.

Ruim assortiment

Gewoon goed en een winkel om meer producten te kopen.