Deze score is berekend op basis van 3473 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

schwitzgebel 10-04-2014 Via de website gekocht

je hoeft geen moeite te doen om iets te vinden

het assortiment is meer dan voldoende

we hebben niks dan lof voor deze winkel en zou hem zeker aanbevelen

goede keuzemogelijkheden, snelle reactie en zeer vlotte en keurige afhandeling. we hebben tot nu toe niets op winkel aan te merken

richard_B 09-04-2014 Via de website gekocht

makkelijk te begrijpen website, een kind kan de was doen

Nog wat telefonisch contact gehad en alles perfect afgehandeld. Sterk punt is de koppeling van telefoonnummer zodat je direct naar de vraag kan

goede service goede prijs enige wat beter kan is "follow the driver" zodat je nog beter weet wanneer eea wordt afgeleverd

garmin007 09-04-2014 Via de website gekocht

Het is jammer dat je zo'n goede service niet standaard verwacht. Je wordt vaak op onverschillige wijze geholpen.Dus pluim voor zoveel gemak!!!!

Niets dan lof en dat is vaak niet het geval. Pluim.

Valanne11 09-04-2014 Via de website gekocht

Kwam in leuk pakketje.

Kleur Smart Gear kwam niet overeen met plaatje.

max en rikie 06-04-2014 Via de website gekocht

vanuit je luie stoel, de juiste informatie, bestellen, betalen, klaar!

snelle bevestiging en je word op de hoogte gehouden vanaf je bestelling tot de dag van levering

op maat en uitgebreid, in alle prijsklassen

het snelle correcte gemak, prima

zie bovenstaande motivaties, niets aan toe te voegen

sjpg68 06-04-2014 Via de website gekocht

Overzichtelijk en alles is makkelijk te vinden.

Zó hoort een webwinkel te zijn: overzichtelijk, veel artikelen en goede informatie over de artikelen. Snelle communicatie en verzending.

Veel keus!

Coolblue (GPS-shop) is vaak de goedkoopste en de service is alom bekend: goed.

De prettige overzichtelijke webshops van Coolblue nodigen uit om nog eens langs te komen. Minpunten heb ik eigenlijk niet.

bertbouwens 06-04-2014 Via de website gekocht

doen wat er op de site staat dus gewoon morgen in huis

prima in orde

gewoon alles in huis ( webwinkel )

3 x wat gekocht bij Coolblue prima geregeld

geen minpunten deug gewoon een 9,5

hemaned 05-04-2014 Via de website gekocht

Snelle levering en goede prijs/kwaliteit verhouding

fpjsalemans 05-04-2014 Via de website gekocht

Prima. Ik zou niet weten wat er beter kan. Alles is conform verstrekte info afgehandeld. Telefoon keurig en veilig verpakt in ruime schokvrije doos.

Idem, maakt een gedegen en betrouwbare indruk.

Ale beloften worden nagekomen. Zeer goede verpakking voor een teer product als een smartphone.

Frank Wijgers 04-04-2014 Via de website gekocht

Je wordt bijna 'als vanzelf' geleid naar hetgeen je zoekt.De uitleg en het overzicht van bijgbehorende assecoires is duidelijk en overzichtelijk

Vriendelijk personeel, dat er werkelijk álles aan doet om je te laten glimlachen.

Prima assortiment. Ze hebben bíjna alles. Ook voor wat al oudere assecoires kun je bij hen terecht.

Ik zou ze zéker aanbevelen. Ik heb er prima ervaringen mee. Oók als er een probleempje is - dat lossen ze lachend en snelop.

Zie uitleg per beoordelingspunt

Sewa92 04-04-2014 Via de website gekocht

Wat een geweldige service en winkel. Ik had de ci module pas laat besteld, maar wat geweldig dat zij gewoon tot 23:59 open blijven voor bestellingen!!!! Top!! Zal vaker hier bestellen dat zeker

harsuz 03-04-2014 Via de website gekocht

Erg overzichtelijke website,en volledige en prima info beschrijvingen.

Topservice!!!S'middags een wasmachine besteld en al de volgende morgen geleverd en geplaatst.Heel fijn was dat ik in t begin van de avond werd gebeld over t tijdstip dat ze de volgende morgen de bestelling komen leveren.

Zéér aan te bevelen.

Prima winkel/webshop, goede prijzen en goede service,, aanrader.

rianauta 03-04-2014 Via de website gekocht

zeer goede overzichtelijke site

snelle levering gratis

heb niet alles gezien maar op het gebied van stofzuigers hebben ze erg veel

nog niet veel ervaring met deze winkel maar de levering is supersnel

berper 03-04-2014 Via de website gekocht

Duidelijke omschrijving

Vele keuze mogelijkheden om rustig te zoeken met duidelijke omschrijvingen

Het was mijn eerste keer dat ik zo'n bestelling via een web shop aanschafte.
Met telefonische ondersteuning ging het perfect.

Goede machine, helaas geen tweede accu en of deze extra geleverd kan worden daarover heb ik (helaas) geen informatie. De meegeleverde bits zijn waardeloos zijn snel versleten na een(1) dag gebruikt te hebben doch ik zie de levering van de bits als een reclame stunt.

irenco 02-04-2014 Via de website gekocht

Duidelijke site en simpel te bestellen

Snelle levering op de afgesproken tijd.

Voor speciale seniorentelefoons was er niet zoveel keus, maar misschien zijn er ook niet meer in de handel. Ik ben wel tevreden.

De levering was correct en op tijd tegen een billijke prijs zonder verzendkosten.

correpop 02-04-2014 Via de website gekocht

Prima service, snel en keurig bezorgd, toppie!

John vd Plas 01-04-2014 Via de website gekocht

Binnen 24 uur alles geregeld achter je pc, nieuwe wasmachine geleverd, geplaatst en aangesloten en oude machine afgevoerd

Iets te ruime aflevertijd, tussen 10.00 en 16.00, 15.59 geleverd, verder alles uitstekend!

Alles wat ze beloven hebben ze waargemaakt, nu hopen dat de machine dit ook doet. Tot nu toe bevalt de machine. Mis nog de functie dat we een berichtje ontvangen wanneer de was klaar is.

EllenGroenhof 31-03-2014 Via de website gekocht

Goede webwinkel, snelle service, scherpe prijzen en duidelijke communicatie. heb hier ook bij andere Coolblue winkels al dingen besteld, o.a. voor m'n gsm. Ben zeer tevreden.

john1469 30-03-2014 Via de website gekocht

Besteld vanuit je stoel in binnen één dag in huis. Super.
TIP: Indien je zelf niet altijd thuis bent, laat het product afleveren bij een punt. Kan je het zelf op een geschikt moment gaan afhalen.

Ruime keuze voor stoomgenerators, echter weinig keuze voor de bijbehorende strijkplank. Hiervoor even verder moeten zoeken.

Zeer zeker in verband met de zeer snelle levertijd en de concurerende prijzen.

Zoals aangegeven in de motivatie, voor de stoomgenerator een zeer uitgebreide keuze en zeer snelle levering. Allen jammer dat er minder keuze was voor de strijkplanken.

Valentina-2 30-03-2014 Via de website gekocht

Duidelijke website met veel informatie

Snelle en accurate levering, goed verpakt en geen problemen met retourzendingen

Het assortiment is groot en goed geordend, zodat het gemakkelijk te vinden is. De service is dermate goed, dat als het product soms iets duurder is, ik dat er graag voor over heb.

Een zeer betrouwbare winkel, voor mij de beste die er is.

Dit is mijn favoriete website en ik kan geen punten vinden die ik niet goed vind. Als ik iets nodig heb, kijk ik eerst bij Coolblue.

vdheijden-rp 30-03-2014 Via de website gekocht

Zeer betrouwbaar. Zelfs met de SSN top, maken ze hun beloften waar.

Geen punten kunnen ontdekken.

daddykoel 28-03-2014 Via de website gekocht

goede overzichtelijke website met duidelijke beschrijving

om 22:30 besteld, reeds de volgende dag afgeleverd

ruime keuze, scherp geprijsd

totaal geen minpunten, hier zal ik zeker de volgende keer weer bestellen !

nadat mijn oude beeldscherm defect raakte, uitgekomen bij Monitorstore. de website geeft een zeer ruime keuze met duidelijke specificatie,s van de producten, het fijne is dat je drie producten kan selecteren om deze met elkaar te vergelijken. Op een vrijdagavond om 22:30 beeldscherm besteld, kreeg direct een E-mail waaruit bleek dat het beeldscherm de dag erna al geleverd zou worden, ik had dit pas na het weekend verwacht. via een link in de E-mail kon ik precies volgen waar mijn beeldscherm was, net na het middaguur werd het beeldscherm bezorgd. Na aansluiten bleek dat wat beschreven staat in de beschrijving op de website volledig waar wordt gemaakt, een prachtig beeldscherm met ongelooflijke kleuren en scherpte. voor een 24 inch scherm een uitstekend product tegen een concurrerende prijs !

CorKet 25-03-2014 Via de website gekocht

Bestelproces is gemakkelijk, goed assortiment.

perfect

prima

Gemakkelijk, snel en betrouwbaar

Snelle, vlotte levering. Je wordt goed op de hoogte gehouden na je aankoop.

Benbrug 23-03-2014 In de winkel gekocht
Groningen

Thuis op de bank bestellen of naar een echte winkel om het product te 'voelen'. Product wat ik zocht was niet op voorraad zag, maar na een telefoontje lagen er verschillende modellen voor mij klaar.

Altijd goed geholpen. En als er iets is lossen ze het goed op.

Compleet.

100%

Een écht goede winkel profileert zich het beste door het oplossingsgerichte gedrag wanneer je niet tevreden bent. Dat doet Coolblue naar mijn mening zeer goed. Al vaker kocht ik in de internet - en fysieke winkels van Coolblue. Die enkele keer dat ik niet tevreden was lost Coolblue het op gewoon op. Niet meer, niet minder. Gewoon goed. Ondanks dat er verschillende modellen waren heb ik achteraf toch de verkeerde gekozen. Ik was niet tevreden over de TomTom Go 6000, niet de schuld van GPSshop. Wel ruilen ze het gewoon om voor een TomTom Go Live 1005 HDT&M. Zorg dat je de verpakking netjes en compleet bewaard en (letterlijk en figuurlijk) geen centje pijn! Zolang ze zich met deze goede aftersales onderscheiden van de 'moeizame rest' blijf ik klant en positief spreken over Coolblue. Het handgeschreven kaartje de volgende dag in de bus doen ze goed (lees:slim ;)). Je weet dat het marketing is maar het is toch leuk. Het draagt bij aan het algehele positieve gevoel.

kikilech 22-03-2014 Via de website gekocht

Super overzichtelijke winkel, mooie simpele user interface, snel zoeken, top prijzen, fijne bestel methoden en super garantie afhandeling met tevredenheidsgarantie. Benchmark voor andere electronica winkels. Hele leuke manier van consumeren ook met consument. Op de site doen ze dit entertaining en dat gaat helemaal door tot en met de aflevering waar leuke teksten op de omdozen staan.

Heb net een mobiele telefoon gekocht (BlackBerry) die na een paar dagen een stuk goedkoper werd. Baalde ik best wel van, hen gebeld en kreeg meteen een super afhandeling. Ze gaan mij het verschil terug betalen. Kom daar maar eens om bij andere shops.

Kan hier alles wel vinden wat ik zoek. Zoek je via Google kom je nogal eens op hun site via de mooie seo en blijken artikelen niet leverbaar. Mooi gedaan vanuit seo perspectief, minder prettige experience voor consument echter.

Bovenstaande recensie spreekt boekdelen.

theovd39 21-03-2014 Via de website gekocht

Supersimpel en voldoende detailinfo

Gewoon wat je van een goede webwinkel mag verwachten

ruime assortiment, maar niet een simpele ophangbeugel bij mogelijk

wrbaars 19-03-2014 Via de website gekocht

Producten zijn op de site makkelijk te vinden.

Levering is inderdaad zo snel als beloofd

Van de aangeboden merken is bijna elk type beschikbaar

Zeer tevreden. PDAshop komt belofte na

keukenradio 15-03-2014 Via de website gekocht

goede vegelijkingssite, ruim assortiment ietsje duurder dan elders, maar daarvoor ook een goede retourservice (indien nodig)

Died81 14-03-2014 Via de website gekocht

Prima bedrijf. Snelle levering. Niks mis mee.

G. Langendoen 11-03-2014 Via de website gekocht

Snel besteld

Vandaag besteld, morgen in huis.

BartHop12 11-03-2014 Via de website gekocht

Heel erg goed/handig

Ik had pas namelijk een tv gekocht en wist iets niet en tvstore was de enigste die het wist (zelfs LG ZELFS WIST HET NIET ) tvstore is kortom de beste service

Heel veel spullen en zijn absoluut de goedkoopste

Zijn kortom de beste
-beste service
-goedkoopste
-eerlijkste
-en natuurlijk de beste
- en nog heel veel meer goede dingen

Kortom ze zijn gewoon de beste tv winkel van heel Europa

Ik geen minpunten Maar de pluspunten zijn gewoon super Echt de beste service Echt de goedkoopste Echt de beste kwaliteit Echt de eerlijkste Echt gewoon de beste Kortom ze zijn gewoon echt waar de beste

marleen 1959 11-03-2014 Via de website gekocht

Alles makkelijk te vinden op de site.

Zéér snelle levering, zonder verzendkosten.

Goede service en snelle levering.

Alles zéér overzichtelijk en makkelijk te vinden op de site, verder een supersnelle levering zonder verzendkosten!

eroelo 10-03-2014 Via de website gekocht

Prima service. Snelle 24-uurs levering en beste prijs plus gratis zakken.

farina2000 06-03-2014 Via de website gekocht

Recent een TomTom aangekocht voor totaalbedrag van 194,99 euro. Pakket omhelsde een TomTom en een luchtroosterbevestiging.Twee dagen later wordt hetzelfde apparaat plus beschermingshoes en bevestigingsbeugel voor 149,95 euro aangeboden via de website Koopjedeal
Dan denk je dat CoolBlue marktprijzen hanteert. Kennelijk dus niet.

Als klant verwacht je dat CoolBlue marktprijzen hanteert. Helaas blijkt dit dus niet zo te zijn. Betaalde in de webshop 194,95 euro voor dit pakket. Twee dagen later werd een uitgebreider pakket door de website Koopjedeal voor 149,95 euro aangeboden. Je voelt je dan toch wel genept.

Officiele reactie van Coolblue 10-03-2014

Beste meneer Bongers,

Het klopt dat Coolblue niet altijd het meest voordelig is. Graag geef ik u hieronder een uitleg:

Wij proberen ons te onderscheiden in service door te werken met ervaren en deskundige productspecialisten. Zowel voor, tijdens als na uw aankoop kunt u daarom rekenen op een antwoord op al uw (technische) hulpvragen. Deze specialisten zijn zeven dagen per week bereikbaar, doordeweeks zelfs van 8:00 tot 23:59 uur.
De meeste van uw vragen kunnen tijdens hetzelfde gesprek worden beantwoord. Verder is het zo dat verschillende aanbieders werken met verschillende leveringsvoorwaarden. Bij een aankoop doet u er altijd goed aan te letten op hoe en wanneer uw product geleverd zal worden.

Wij hebben geen samenwerking met de website www.koopjedeal.nl en daarom kunnen we u niet tegemoet komen in het prijsverschil. Omdat we het toch vervelend voor u vinden, sturen we u daarom een aparte email met een kleinigheidje.

TjerkD 05-03-2014 In de winkel gekocht
Groningen

Ze hebben een vestiging in mijn woonplaats

Ik had steeds terugkerende problemen met mijn Nike sportwatch, steeds door coolblue opgestuurd en door Nike vervangen. Na mijn tweede kapotte Nike sportwatch stuurde Nike een nieuwe in de oude verpakking. Ondanks mijn grote teleurstelling en boosheid bleven ze keurig en correct. Om mij tegemoet te komen stelden ze wel dat als dit exemplaar ook kapot zou gaan, ik zonder problemen een nieuwe zou krijgen. Toen ook de derde Nike sportwatch (binnen een week) kapot ging, kreeg ik zonder verder commentaar gewoon de door mij gewenste Polar RC3 Bike.

Gezien het feit dat ik, zonder enig aandringen van mijn kant, mijn oorspronkelijk betaalde 149 euro vergoed kreeg in plaats van de 129 euro die een Nike sportwatch tegenwoordig bij coolblue kost, vind ik heel goed. Ook de vriendelijkheid waarmee ik steeds ben geholpen (ondanks dat ik in mijn teleurstelling niet altijd redelijk was) heb ik als heel prettig ervaren. Coolblue (van o.a. pdashop) bedankt.

alidavlim 04-03-2014 Via de website gekocht

joke62 04-03-2014 Via de website gekocht

snelle service en geen bezorgkosten en toch goedkoper dan de rest

Rompelbk 03-03-2014 Via de website gekocht

androidmarvin 27-02-2014 In de winkel gekocht
Rotterdam

Website is overzichtelijk en snel. Informatie bij de producten is uitgebreid.

Iets mis gegaan met het opslaan van mijn e-mail adres waardoor een aantal zaken niet goed is gegaan.
Nabellen levert zeer soepele aanpassing en herstel van proces!

Fietscomputer met navigatie en alles er op en er aan was compleet voor handen. Eigenlijk geen relevante producten gevonden die wel elders en niet hier beschikbaar waren.

Top, ook in live contact in de winkel en telefonisch.

Om te beginnen trof ik een website die overzichtelijk en snel is. Daarnaast waren alle computers waar ik positieve reviews over had gevonden en ontvangen uit mijn omgeving aanwezig in de webshop met complete overzichten van wat ik voor mijn geld zou krijgen. Vervolgens in de winkel gekocht en daar vriendelijk geholpen door iemand die goed luisterde naar mijn vragen en ook mijn vragen beantwoorde. Meer een dienstverlener dan een verkoper. Bij de aankoop in de registratie een typefout gemaakt die mij ook niet was opgevallen. Over gebeld en in no time opgelost. Deze combinatie van positieve aspecten kom ik zo zelden tegen, vandaar hier mij review.

Paull01 24-02-2014 Via de website gekocht

goede hulp door terzake kundige mensen als je keuzehulp wilt,.

Ik ben al vele jaren klant bij Coolblue. Service is altijd super goed. Snelle levering en betrouwbaar. Ik beveel Coolblue zeker aan. Ook als het bij Coolblue iets duuder is dan bij anderen. Met name omdat men een goed retourbeleid heeft. nooit moeilijk doet en de klant hier echt koning is.

joop3569 24-02-2014 Via de website gekocht

De site is zeer overzichtelijk en duidelijk. Het is direct mogelijk om d.m.v een zoekfunctie snel naar het gewenste model te klikken. Alle kosten zijn overzichtelijk.

Uitstekende service. Zeer snelle levering en goed verpakt. Binnen 1 dag in huis.

Voldoende keus in diverse merken en types.

Levering wordt verzorgt via Cool-Blue. Dit werkt altijd prima. Reeds meerdere bestellingen gedaan en altijd prima verlopen.

Geen minpunten kunnen ontdekken. Snelle en accurate levering in leuke verpakking.

Berendje1 24-02-2014 Via de website gekocht

Alleen maar plus punten. Tas is om 23.15 besteld en ik dacht dat er wat mis ging na de betaling. Kon ze gewoon nog bellen. Er was niks misgegaan. Daarna verschillende mailtjes gekregen dat de tas was ingepakt en naar post.nl onderweg was. De volgende dag om 10.00 uur kreeg ik een mail dat ik de tas op de afgesproken afhaalpunt kon ophalen. Super dus.

pieko 23-02-2014 Via de website gekocht

Veel keuze en indien nodig ondersteuning

Altijd bereikbaar en zeer snelle service

Voldoende. Zullen altijd wensen overblijven

Heb meerdere artikelen bij Coolblue gekocht en enkele ook weer retour gestuurd. Je wordt van alle handelingen op de hoogte gebracht en bij retour zending gaat alles snel en overzichtelijk. Ben zeer tevreden over coolblue

Kbmaat 23-02-2014 Via de website gekocht

Met de informatie op de site is goed een printerkeuze te maken.

Voldoende keuze om datgene wat je wilt met een printer goed af te kunnen wegen en de juiste printer te kiezen.

Snelle levering, goede prijs-kwaliteit verhouding, ruime keuze

nhimf 21-02-2014 Via de website gekocht

Rond 21:00 op vrijdag besteld en zaterdag geleverd. Precies zoals geadverteerd!

Prima bereikbaar en duidelijke antwoorden op onze vragen

De levertijd was korter dan verwacht... We hadden rond 21:00 uur op vrijdag wat besteld en zaterdag om 7:15 stonden ze al voor de deur! Ze mogen van mij wel wat later beginnen met leveren, aangezien de levertijd tussen 6:30 en 7:30 was gesteld. Erg vroeg op zaterdag! (voordeel is dan wel dat je niet de hele dag hoeft te wachten :-) ) De mannen die de wasmachine kwamen leveren tilde deze zonder probleem naar boven en namen de oude gelijk mee terug (vanaf zolder). Prima dus!

Hans00007 19-02-2014 Via de website gekocht

snel, overzichtelijk, gemakkelijk

snel, in een keer goed.

uitgebreid, goed geprijsd.

gewoon super

Golio49 19-02-2014 Via de website gekocht

6,2

Niet moeilijk of zo, maar lekker snel vergelijken is er niet bij. Ook niet omdat het assortiment beperkt is en de reviews vaak nietszeggend zijn.

Zolang het op voorraad is en heel blijft tijdens het transport gaat alles naar wens. Maar service merk je eigenlijk pas als er iets mis gaat. Dus een vraagteken was ook op zijn plaats geweest.

Slechts een paar merken en types op voorraad. Dit zijn wel de hardlopers, dus de meesten vinden wel wat ze zoeken. Er wordt verder niets uitgelegd over het verschil tussen de verschillende scheersystemen van de merken.

Ik ben niet het reclamebureau van Coolblue. Dus ik ga geen spontane aanbevelingen doen. Als men mij er naar vraagt zou ik ze zeker aanbevelen. De vraagstelling is dus krom.

Snel en duidelijk. Gelukkig gaat het verzenden met de beste verspreider, dus dat gaat helder en goed. Al geven zij nu al jaren aan dat zij bezig zijn om de afleverperiode die zij aangeven korter te maken. Maar dat lukt dus niet. Maar verder wordt goedwoord gehouden.

PvdH 18-02-2014 Via de website gekocht

Makkelijk bestellen

Uiteindelijk tevreden met service, ze hebben onze grasmaaier uiteindelijk terug genomen en geld terug. Was wel heel veel contact nodig en 2x hebben ze maaier terug naar on gestuurd met gebruiks aanwijzing toegevoegd. Maar dat lost een niet werkende maaier op. Maar uiteindelijk goed opgelost

Veel

Uiteindelijk tevreden met service, ze hebben onze grasmaaier uiteindelijk terug genomen en geld terug. Was wel heel veel contact nodig en 2x hebben ze maaier terug naar ons gestuurd met gebruiks aanwijzing toegevoegd. Maar dat lost een niet werkende maaier niet op. Maar uiteindelijk goed opgelost door hen.

emooijman 18-02-2014 Via de website gekocht

Telefonisch advies en gelijk bestelling geregeld.

Zeer goed advies en alle vragen beantwoord.

andere bedrijven adverteren maar niet op voorraad bij bij Coolbleu wel.

Snelheid van leveren, zeer goed telefonisch advies. Afspraak is afspraak.

zie bovenstaande beoordeling .

C.J. van Tilburg 17-02-2014 Via de website gekocht

Site goed .

laat in de avond besteld en de andere dag netjes bezorgd.

Goede, duidelijke site. En betrouwbaar lijkt mij. Dit was mijn eerste aankoop.
Er zullen er beslist meerdere volgen.

De aankoop is een verjaardag cadeautje voor onze dochter. Ze heeft het nog niet gekregen. Dat wordt as. vrijdag 21 februari. Maar alles wat besteld is dus inclusief de extra's zitten in de doos. De snelheid tussen de bestelling en bezorging is bijzonder.