Deze score is berekend op basis van 3236 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

vdheijden-rp 30-03-2014 Via de website gekocht

Zeer betrouwbaar. Zelfs met de SSN top, maken ze hun beloften waar.

Geen punten kunnen ontdekken.

daddykoel 28-03-2014 Via de website gekocht

goede overzichtelijke website met duidelijke beschrijving

om 22:30 besteld, reeds de volgende dag afgeleverd

ruime keuze, scherp geprijsd

totaal geen minpunten, hier zal ik zeker de volgende keer weer bestellen !

nadat mijn oude beeldscherm defect raakte, uitgekomen bij Monitorstore. de website geeft een zeer ruime keuze met duidelijke specificatie,s van de producten, het fijne is dat je drie producten kan selecteren om deze met elkaar te vergelijken. Op een vrijdagavond om 22:30 beeldscherm besteld, kreeg direct een E-mail waaruit bleek dat het beeldscherm de dag erna al geleverd zou worden, ik had dit pas na het weekend verwacht. via een link in de E-mail kon ik precies volgen waar mijn beeldscherm was, net na het middaguur werd het beeldscherm bezorgd. Na aansluiten bleek dat wat beschreven staat in de beschrijving op de website volledig waar wordt gemaakt, een prachtig beeldscherm met ongelooflijke kleuren en scherpte. voor een 24 inch scherm een uitstekend product tegen een concurrerende prijs !

CorKet 25-03-2014 Via de website gekocht

Bestelproces is gemakkelijk, goed assortiment.

perfect

prima

Gemakkelijk, snel en betrouwbaar

Snelle, vlotte levering. Je wordt goed op de hoogte gehouden na je aankoop.

Benbrug 23-03-2014 In de winkel gekocht
Groningen

Thuis op de bank bestellen of naar een echte winkel om het product te 'voelen'. Product wat ik zocht was niet op voorraad zag, maar na een telefoontje lagen er verschillende modellen voor mij klaar.

Altijd goed geholpen. En als er iets is lossen ze het goed op.

Compleet.

100%

Een écht goede winkel profileert zich het beste door het oplossingsgerichte gedrag wanneer je niet tevreden bent. Dat doet Coolblue naar mijn mening zeer goed. Al vaker kocht ik in de internet - en fysieke winkels van Coolblue. Die enkele keer dat ik niet tevreden was lost Coolblue het op gewoon op. Niet meer, niet minder. Gewoon goed. Ondanks dat er verschillende modellen waren heb ik achteraf toch de verkeerde gekozen. Ik was niet tevreden over de TomTom Go 6000, niet de schuld van GPSshop. Wel ruilen ze het gewoon om voor een TomTom Go Live 1005 HDT&M. Zorg dat je de verpakking netjes en compleet bewaard en (letterlijk en figuurlijk) geen centje pijn! Zolang ze zich met deze goede aftersales onderscheiden van de 'moeizame rest' blijf ik klant en positief spreken over Coolblue. Het handgeschreven kaartje de volgende dag in de bus doen ze goed (lees:slim ;)). Je weet dat het marketing is maar het is toch leuk. Het draagt bij aan het algehele positieve gevoel.

kikilech 22-03-2014 Via de website gekocht

Super overzichtelijke winkel, mooie simpele user interface, snel zoeken, top prijzen, fijne bestel methoden en super garantie afhandeling met tevredenheidsgarantie. Benchmark voor andere electronica winkels. Hele leuke manier van consumeren ook met consument. Op de site doen ze dit entertaining en dat gaat helemaal door tot en met de aflevering waar leuke teksten op de omdozen staan.

Heb net een mobiele telefoon gekocht (BlackBerry) die na een paar dagen een stuk goedkoper werd. Baalde ik best wel van, hen gebeld en kreeg meteen een super afhandeling. Ze gaan mij het verschil terug betalen. Kom daar maar eens om bij andere shops.

Kan hier alles wel vinden wat ik zoek. Zoek je via Google kom je nogal eens op hun site via de mooie seo en blijken artikelen niet leverbaar. Mooi gedaan vanuit seo perspectief, minder prettige experience voor consument echter.

Bovenstaande recensie spreekt boekdelen.

theovd39 21-03-2014 Via de website gekocht

Supersimpel en voldoende detailinfo

Gewoon wat je van een goede webwinkel mag verwachten

ruime assortiment, maar niet een simpele ophangbeugel bij mogelijk

wrbaars 19-03-2014 Via de website gekocht

Producten zijn op de site makkelijk te vinden.

Levering is inderdaad zo snel als beloofd

Van de aangeboden merken is bijna elk type beschikbaar

Zeer tevreden. PDAshop komt belofte na

keukenradio 15-03-2014 Via de website gekocht

goede vegelijkingssite, ruim assortiment ietsje duurder dan elders, maar daarvoor ook een goede retourservice (indien nodig)

Died81 14-03-2014 Via de website gekocht

Prima bedrijf. Snelle levering. Niks mis mee.

G. Langendoen 11-03-2014 Via de website gekocht

Snel besteld

Vandaag besteld, morgen in huis.

BartHop12 11-03-2014 Via de website gekocht

Heel erg goed/handig

Ik had pas namelijk een tv gekocht en wist iets niet en tvstore was de enigste die het wist (zelfs LG ZELFS WIST HET NIET ) tvstore is kortom de beste service

Heel veel spullen en zijn absoluut de goedkoopste

Zijn kortom de beste
-beste service
-goedkoopste
-eerlijkste
-en natuurlijk de beste
- en nog heel veel meer goede dingen

Kortom ze zijn gewoon de beste tv winkel van heel Europa

Ik geen minpunten Maar de pluspunten zijn gewoon super Echt de beste service Echt de goedkoopste Echt de beste kwaliteit Echt de eerlijkste Echt gewoon de beste Kortom ze zijn gewoon echt waar de beste

marleen 1959 11-03-2014 Via de website gekocht

Alles makkelijk te vinden op de site.

Zéér snelle levering, zonder verzendkosten.

Goede service en snelle levering.

Alles zéér overzichtelijk en makkelijk te vinden op de site, verder een supersnelle levering zonder verzendkosten!

eroelo 10-03-2014 Via de website gekocht

Prima service. Snelle 24-uurs levering en beste prijs plus gratis zakken.

farina2000 06-03-2014 Via de website gekocht

Recent een TomTom aangekocht voor totaalbedrag van 194,99 euro. Pakket omhelsde een TomTom en een luchtroosterbevestiging.Twee dagen later wordt hetzelfde apparaat plus beschermingshoes en bevestigingsbeugel voor 149,95 euro aangeboden via de website Koopjedeal
Dan denk je dat CoolBlue marktprijzen hanteert. Kennelijk dus niet.

Als klant verwacht je dat CoolBlue marktprijzen hanteert. Helaas blijkt dit dus niet zo te zijn. Betaalde in de webshop 194,95 euro voor dit pakket. Twee dagen later werd een uitgebreider pakket door de website Koopjedeal voor 149,95 euro aangeboden. Je voelt je dan toch wel genept.

Officiele reactie van Coolblue 10-03-2014

Beste meneer Bongers,

Het klopt dat Coolblue niet altijd het meest voordelig is. Graag geef ik u hieronder een uitleg:

Wij proberen ons te onderscheiden in service door te werken met ervaren en deskundige productspecialisten. Zowel voor, tijdens als na uw aankoop kunt u daarom rekenen op een antwoord op al uw (technische) hulpvragen. Deze specialisten zijn zeven dagen per week bereikbaar, doordeweeks zelfs van 8:00 tot 23:59 uur.
De meeste van uw vragen kunnen tijdens hetzelfde gesprek worden beantwoord. Verder is het zo dat verschillende aanbieders werken met verschillende leveringsvoorwaarden. Bij een aankoop doet u er altijd goed aan te letten op hoe en wanneer uw product geleverd zal worden.

Wij hebben geen samenwerking met de website www.koopjedeal.nl en daarom kunnen we u niet tegemoet komen in het prijsverschil. Omdat we het toch vervelend voor u vinden, sturen we u daarom een aparte email met een kleinigheidje.

TjerkD 05-03-2014 In de winkel gekocht
Groningen

Ze hebben een vestiging in mijn woonplaats

Ik had steeds terugkerende problemen met mijn Nike sportwatch, steeds door coolblue opgestuurd en door Nike vervangen. Na mijn tweede kapotte Nike sportwatch stuurde Nike een nieuwe in de oude verpakking. Ondanks mijn grote teleurstelling en boosheid bleven ze keurig en correct. Om mij tegemoet te komen stelden ze wel dat als dit exemplaar ook kapot zou gaan, ik zonder problemen een nieuwe zou krijgen. Toen ook de derde Nike sportwatch (binnen een week) kapot ging, kreeg ik zonder verder commentaar gewoon de door mij gewenste Polar RC3 Bike.

Gezien het feit dat ik, zonder enig aandringen van mijn kant, mijn oorspronkelijk betaalde 149 euro vergoed kreeg in plaats van de 129 euro die een Nike sportwatch tegenwoordig bij coolblue kost, vind ik heel goed. Ook de vriendelijkheid waarmee ik steeds ben geholpen (ondanks dat ik in mijn teleurstelling niet altijd redelijk was) heb ik als heel prettig ervaren. Coolblue (van o.a. pdashop) bedankt.

alidavlim 04-03-2014 Via de website gekocht

joke62 04-03-2014 Via de website gekocht

snelle service en geen bezorgkosten en toch goedkoper dan de rest

Rompelbk 03-03-2014 Via de website gekocht

androidmarvin 27-02-2014 In de winkel gekocht
Rotterdam

Website is overzichtelijk en snel. Informatie bij de producten is uitgebreid.

Iets mis gegaan met het opslaan van mijn e-mail adres waardoor een aantal zaken niet goed is gegaan.
Nabellen levert zeer soepele aanpassing en herstel van proces!

Fietscomputer met navigatie en alles er op en er aan was compleet voor handen. Eigenlijk geen relevante producten gevonden die wel elders en niet hier beschikbaar waren.

Top, ook in live contact in de winkel en telefonisch.

Om te beginnen trof ik een website die overzichtelijk en snel is. Daarnaast waren alle computers waar ik positieve reviews over had gevonden en ontvangen uit mijn omgeving aanwezig in de webshop met complete overzichten van wat ik voor mijn geld zou krijgen. Vervolgens in de winkel gekocht en daar vriendelijk geholpen door iemand die goed luisterde naar mijn vragen en ook mijn vragen beantwoorde. Meer een dienstverlener dan een verkoper. Bij de aankoop in de registratie een typefout gemaakt die mij ook niet was opgevallen. Over gebeld en in no time opgelost. Deze combinatie van positieve aspecten kom ik zo zelden tegen, vandaar hier mij review.

Paull01 24-02-2014 Via de website gekocht

goede hulp door terzake kundige mensen als je keuzehulp wilt,.

Ik ben al vele jaren klant bij Coolblue. Service is altijd super goed. Snelle levering en betrouwbaar. Ik beveel Coolblue zeker aan. Ook als het bij Coolblue iets duuder is dan bij anderen. Met name omdat men een goed retourbeleid heeft. nooit moeilijk doet en de klant hier echt koning is.

joop3569 24-02-2014 Via de website gekocht

De site is zeer overzichtelijk en duidelijk. Het is direct mogelijk om d.m.v een zoekfunctie snel naar het gewenste model te klikken. Alle kosten zijn overzichtelijk.

Uitstekende service. Zeer snelle levering en goed verpakt. Binnen 1 dag in huis.

Voldoende keus in diverse merken en types.

Levering wordt verzorgt via Cool-Blue. Dit werkt altijd prima. Reeds meerdere bestellingen gedaan en altijd prima verlopen.

Geen minpunten kunnen ontdekken. Snelle en accurate levering in leuke verpakking.

Berendje1 24-02-2014 Via de website gekocht

Alleen maar plus punten. Tas is om 23.15 besteld en ik dacht dat er wat mis ging na de betaling. Kon ze gewoon nog bellen. Er was niks misgegaan. Daarna verschillende mailtjes gekregen dat de tas was ingepakt en naar post.nl onderweg was. De volgende dag om 10.00 uur kreeg ik een mail dat ik de tas op de afgesproken afhaalpunt kon ophalen. Super dus.

pieko 23-02-2014 Via de website gekocht

Veel keuze en indien nodig ondersteuning

Altijd bereikbaar en zeer snelle service

Voldoende. Zullen altijd wensen overblijven

Heb meerdere artikelen bij Coolblue gekocht en enkele ook weer retour gestuurd. Je wordt van alle handelingen op de hoogte gebracht en bij retour zending gaat alles snel en overzichtelijk. Ben zeer tevreden over coolblue

Kbmaat 23-02-2014 Via de website gekocht

Met de informatie op de site is goed een printerkeuze te maken.

Voldoende keuze om datgene wat je wilt met een printer goed af te kunnen wegen en de juiste printer te kiezen.

Snelle levering, goede prijs-kwaliteit verhouding, ruime keuze

nhimf 21-02-2014 Via de website gekocht

Rond 21:00 op vrijdag besteld en zaterdag geleverd. Precies zoals geadverteerd!

Prima bereikbaar en duidelijke antwoorden op onze vragen

De levertijd was korter dan verwacht... We hadden rond 21:00 uur op vrijdag wat besteld en zaterdag om 7:15 stonden ze al voor de deur! Ze mogen van mij wel wat later beginnen met leveren, aangezien de levertijd tussen 6:30 en 7:30 was gesteld. Erg vroeg op zaterdag! (voordeel is dan wel dat je niet de hele dag hoeft te wachten :-) ) De mannen die de wasmachine kwamen leveren tilde deze zonder probleem naar boven en namen de oude gelijk mee terug (vanaf zolder). Prima dus!

Hans00007 19-02-2014 Via de website gekocht

snel, overzichtelijk, gemakkelijk

snel, in een keer goed.

uitgebreid, goed geprijsd.

gewoon super

Golio49 19-02-2014 Via de website gekocht

6,2

Niet moeilijk of zo, maar lekker snel vergelijken is er niet bij. Ook niet omdat het assortiment beperkt is en de reviews vaak nietszeggend zijn.

Zolang het op voorraad is en heel blijft tijdens het transport gaat alles naar wens. Maar service merk je eigenlijk pas als er iets mis gaat. Dus een vraagteken was ook op zijn plaats geweest.

Slechts een paar merken en types op voorraad. Dit zijn wel de hardlopers, dus de meesten vinden wel wat ze zoeken. Er wordt verder niets uitgelegd over het verschil tussen de verschillende scheersystemen van de merken.

Ik ben niet het reclamebureau van Coolblue. Dus ik ga geen spontane aanbevelingen doen. Als men mij er naar vraagt zou ik ze zeker aanbevelen. De vraagstelling is dus krom.

Snel en duidelijk. Gelukkig gaat het verzenden met de beste verspreider, dus dat gaat helder en goed. Al geven zij nu al jaren aan dat zij bezig zijn om de afleverperiode die zij aangeven korter te maken. Maar dat lukt dus niet. Maar verder wordt goedwoord gehouden.

PvdH 18-02-2014 Via de website gekocht

Makkelijk bestellen

Uiteindelijk tevreden met service, ze hebben onze grasmaaier uiteindelijk terug genomen en geld terug. Was wel heel veel contact nodig en 2x hebben ze maaier terug naar on gestuurd met gebruiks aanwijzing toegevoegd. Maar dat lost een niet werkende maaier op. Maar uiteindelijk goed opgelost

Veel

Uiteindelijk tevreden met service, ze hebben onze grasmaaier uiteindelijk terug genomen en geld terug. Was wel heel veel contact nodig en 2x hebben ze maaier terug naar ons gestuurd met gebruiks aanwijzing toegevoegd. Maar dat lost een niet werkende maaier niet op. Maar uiteindelijk goed opgelost door hen.

emooijman 18-02-2014 Via de website gekocht

Telefonisch advies en gelijk bestelling geregeld.

Zeer goed advies en alle vragen beantwoord.

andere bedrijven adverteren maar niet op voorraad bij bij Coolbleu wel.

Snelheid van leveren, zeer goed telefonisch advies. Afspraak is afspraak.

zie bovenstaande beoordeling .

C.J. van Tilburg 17-02-2014 Via de website gekocht

Site goed .

laat in de avond besteld en de andere dag netjes bezorgd.

Goede, duidelijke site. En betrouwbaar lijkt mij. Dit was mijn eerste aankoop.
Er zullen er beslist meerdere volgen.

De aankoop is een verjaardag cadeautje voor onze dochter. Ze heeft het nog niet gekregen. Dat wordt as. vrijdag 21 februari. Maar alles wat besteld is dus inclusief de extra's zitten in de doos. De snelheid tussen de bestelling en bezorging is bijzonder.

LJMF1 17-02-2014 Via de website gekocht

Gemakkelijk te bestellen.

Dag later reeds bezorgd. Via e-mail werd ik op de hoogte gehouden.

Snelle levering zonder verzendkosten. Retourneren gaat ook gemakkelijk zonder kosten.

Zie hier boven.

AddVariety 16-02-2014 Via de website gekocht

Het gemak bij Koelkaststore.nl zit hem deels in de zeer overzichtelijke en informatieve website, maar ook in het feit dat je één account hebt voor vele websites van Coolblue. Hoewel Kieskeurig beter is in het vergelijken, is Coolblue net zo goed in het geven van specificaties en eigenschappen en zelfs beter op het vlak van plaatjes.

Levering was precies zoals gepland, sterker nog: het stond voor 13-17 uur gepland, maar om 12u werd ik gebeld dat ze er al om 12:30 uur konden zijn, of dat een probleem was, anders zouden ze later terugkomen. Zeer netjes en geen enkel probleem in mijn geval. Ook met twee man, die de koelkast netjes en voorzichtig voor de deur uitgepakt hebben en vervolgens op zijn plek hebben neergezet. Twee man lijkt normaal, toch is het dat niet, bleek ook bij mijn vorige bestelling bij een ander, waardoor de koelkast niet naar boven kon. Vandaar maar weer vertrouwd voor Coolblue gekozen.

Koelkaststore.nl heeft niet alles, maar wel het populairste en belangrijkste in haar assortiment. Over het algemeen zijn ze net iets duurder dan de goedkoopste aanbieders, maar daar staat een meer dan puike service tegenover.

In mijn optiek is Coolblue de maatstaf voor online winkels. Je merkt ook dat ze voortdurend aan zowel de levertijden/dagen als de website zelf sleutelen en hun telefonische bereikbaarheid heb ik ook nog nooit problemen mee gehad. Retourservice heb ik nu niet nodig gehad (gelukkig maar, met een koelkast wil je dat dit een bedrijf ook niet aandoen), maar dat is ook altijd goed bevallen.

Jordeter 15-02-2014 Via de website gekocht

Overzichtelijke website. Ook handig dat je kunt kiezen voor een bundel, waarbij je vaak korting krijgt. Voor 23:59 uur besteld, morgen in huis klopte ook.

Rectificatie doorgegeven over een product. Inderdaad binnen vier uur reactie: ze zouden het zo spoedig mogelijk wijzigen. Tegelijk met deze mail ontving ik een e-mail met een waardebon van 5 euro. Bedankt!

Zeer breed assortiment. Ook veel accessoires bij de producten te verkrijgen.

Zeer goede ervaringen met Coolblue. 's Avonds laat besteld en morgen al in huis. De service is ook goed.

Coolblue heeft een groot assortiment. Veel informatie bij de producten op de website. Voor 23:59 uur besteld, morgen in huis is wat mij betreft een groot voordeel.

Firas 15-02-2014 In de winkel gekocht
Amsterdam

De simpele en gemakkelijke website leidde mij al snel naar het gewenste product. Eenmaal besteld kreeg ik de volgende ochtend een SMS bericht dat mijn bestelling klaar stond om te worden afgehaald in de Coolblue winkel.

Bij het afhalen van de bestelling heeft de verkoper de nodige tips gegeven en nuttige accessoires aanbevolen.

Een ruim assortiment met in vrijwel elke categorie goede alternatieven om de juiste keuze te maken. Daar gaat het immers om.

Camerashop.nl (en alle overige Coolblue webshops) zijn simpel, transparant en prettig. Duidelijke website, een ruimte keuze aan artikelen, een snelle bestelprocedure en tot slot meerdere aflever/afhaalopties. Al met al een prettige winkel en webshop!

Ad en Ria 14-02-2014 Via de website gekocht

gewoon bestellen, betalen en binnen 1 dag geleverd. Wat wil je nog meer.

Super snel en goede communicatie.

Van naaimachine tot staafmixer, alles te krijgen (via cool blue) in top kwaliteit.

Met deze service en prijzen is cool blue een topper

Snel en goede prijs.

tanjalundert 12-02-2014 Via de website gekocht

meerdere opties qua verzenden en betalen mogelijk

geleverd zoals afgesproken

veel uitverkocht bij andere zaken, hier wel in assortiment

al veel vaker via coolblue gekocht en service is altijd uitstekend

Al jaren koop ik af en toe iets bij Coolblue, en service is altijd prima. Heb zelfs wel eens gebeld over iets dat ik bij een ander had gekocht (mediaspeler) en de klantenservice heeft me toen alsnog even geholpen. Coolblue heeft altijd mijn voorkeur als er meerdere aanbieders zijn en de prijs is ook meestal één van de laagste

erwinfluit 12-02-2014 Via de website gekocht

bestelling liep soepel

goede verpakking, reactie en tijden zoals beloofd

op tijd geleverd

MFWdB 11-02-2014 Via de website gekocht

Ik had heel bewust voor een officiële Acer-dealer gekozen (ipv de goedkoopste leverancier), en was verrast en een beetje teleurgesteld dat een accessoire als een extra voeding niet verkrijgbaar is.

R-dolfijn 10-02-2014 Via de website gekocht

heel fijn dat ze toch steeds weer hun belofte nakomen

HevaBu 08-02-2014 Via de website gekocht

Heel goeie en snelle service. Er wordt heel snel contact met je opgenomen en daarna op de hoogte gehouden over de voortgang. Dikke 10!

Ik heb geen aandelen maar als je de ruimste keuze wilt voor een goede prijs en topservice dan is this the place to be!

Alleen maar pluspunten, ik kan niets negatiefs zeggen van laptopshop.nl

bongers.erik 08-02-2014 Via de website gekocht

probleemloos

de volgende middag opgehaald bij de jumbo in het winkelcentrum

Keus al gemaakt op website van kieskeurig

Probleemloos

Snel en probleemloos. Ruime bezorgmogelijkheden

Caroline-52 08-02-2014 Via de website gekocht

Tot 24.00 uur 'savonds bestellen, volgende dag in huis! Dat vind je bij geen andere online winkel!!

En dan inderdaad volgende dag al in huis!!

Alles wat je je maar bedenken kan.

Nog nooit zo'n goede service gehad! Dus ik raad deze winkel iedereen aan.

Een 10 waard, dus geen uitleg meer nodig!

Ruud Engels 06-02-2014 Via de website gekocht

Eenvoudig, makkelijk toegankelijk, goed uitgesplitst assortiment, mensen die weten waar ze mee bezig zijn en een goed opgebouwde, heldere site.

De service kan men niet beter verwachten bij een webwinkel, 14 dagen terugstuur garantie, spullen zijn netjes "onherkenbaar" verpakt en snel bezorgd.

Zeer mooi up to date en standaard allround assortiment voor de amateur en semi pro fotograaf.

Coolblue is de webwinkel die de maatstaaf zet. Zo hoort het te zijn.

ik kan nog geen enkel minpunt melden!

Progreacja 06-02-2014 Via de website gekocht

anvalo 04-02-2014 Via de website gekocht

FRWuck 04-02-2014 Via de website gekocht

Lekker op de bank uitvogelen wat voor jou de juiste product is.

Vooral de snelle levering.

Lekker breed assortiment.

Vooral de snelle levering. En voor de prijs hoeft je het niet te laten.

Duidelijk website. Met uitleg filmpje over de producten. Prima!

elly13-6 03-02-2014 Via de website gekocht

Makkelijke website, product simpel te vinden, snel betaald via Ideal, heel duidelijk.

Product zeer snel in huis.

Op Kieskeurig product gezocht, bovenste winkel gekozen op basis van reacties en informatie, deze winkel bleek echt een perfecte levering en service te hebben zoals ook al uit de reviews bleek.

oosterhofjacco 03-02-2014 Via de website gekocht

naast de flitser had ik ook oplaadbare batterijen + oplader nodig, helaas kon ik die niet verkrijgen bij camerashop.nl. Dat vond ik wel zonde.

Pachino 02-02-2014 Via de website gekocht

HSKL 02-02-2014 Via de website gekocht

op zondagmiddag besteld, maandag ochtend afgeleverd. Het gemak dient de mens.

De snelle service is uitstekend te noemen.