Deze score is berekend op basis van 2809 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

fpprene 04-04-2017 Via de website gekocht

Perfect verzorgde bestelling

Wat beloofd wordt, wordt ook waargemaakt. Snelle afhandeling en bezorging (met nauwkeurige vooraankondiging van tijdstip van bezorging)

Roegge 04-04-2017 Via de website gekocht

Geweldig assortiment en snelle levering !

Al vaak hier wat gekocht en nog nooit teleurgesteld.
Op de site staan ook veel gebruikersreviews en zelf zijn ze ook eerlijk over hun producten.

Norman 04-04-2017 Via de website gekocht

Snel, goeie info, acceptabele prijs

De keuze is groot, beschrijving van het product is ok. de bestelprocedure is duidelijk, en eenvoudig te volgen. De snelheid van leveren, en de informatie daaromheen is uitstekend!

Bianca1303 04-04-2017 Via de website gekocht

Snelle levering!!

Ik kwam toevallig op jullie website terecht toen ik een product zocht via google. Zaterdagavond besteld en zondag door Post NL bezorgd. Top dat jullie ook op zondag bezorgen, dat vind ik echt een pluspunt!

Ilona Bakker 04-04-2017 Via de website gekocht

Glimlachend stofzuigen...

Mooie en duidelijke website!! Gemakkelijk en snel bestellen vanachter de computer..Ik heb nu een stofzuiger besteld en dankzij de snelle levering, glimlachend het huis kan schoonmaken!!

Marjo 04-04-2017 Via de website gekocht

Service is geweldig

Perfecte service! Zaterdagmiddag besteld en zondag direct geleverd. Alleen jammer dat levertijd tussen 12.00 en 18.00 was (en bleef) maar daar kan Coolblue niets aan doen. Slechte service van PostNL.

Hans Schrederhof 04-04-2017 Via de website gekocht

Alles goed gegaan.

Bestelling op tijd en goed ontvangen. In eerste instantie zou de bestelling binnen een tijdsvak van een gehele dag worden afgeleverd. Daarna opnieuw aangeboden in een kleinere tijdspanne waardoor je niet de gehele dag op de leverantie behoeft te wachten.

Jeroen Huizinga 04-04-2017 Via de website gekocht

Op een prettige manier mijn artikel gevonden

Het blijft me verbazen hoe goed de klantenservice je helpt, telkens weer.
Mocht u nog nooit gekocht hebben bij deze winkel. Praat gewoon eens (kosteloos en zelfs via de what's app) met de klantenservice. Zij helpen u een passend artikel te vinden. En zijn totaal niet opdringerig je het dan ook bij hun moet kopen, ze praten ook vol lof over hun concurenten. Ik vindt het een erg prettige winkel.Tot nog toe heb ik mijn koelkast, droger, vaatwasmachine, tv en koffieapperaat hier gekocht. allen werken nog net als toen ik ze aanschafte.

Shanna 04-04-2017 Via de website gekocht

Top service

Goede service en goede kwaliteit. De levering is snel en op tijd.
site is overzichtelijk en duidelijk.
in één woord top.

Mario 04-04-2017 Via de website gekocht

Levering ook op zondag!

Zaterdagavond om 22:00uur besteld en de volgende dag om 13:30uur in huis. Ook de administratieve afwikkeling verloopt snel en vlekkeloos. Een voorbeeld hoe iedere webwinkel zou moeten functioneren.

Marcel 04-04-2017 Via de website gekocht

De allerbeste shopping site!

Zeer snelle service! Alles is heel duidelijk aangegeven, kwa producten maar ook hoe de afhandeling te werk gaat! En ze zien alles met humor in en dat voelt vertrouwd.

Wim 04-04-2017 Via de website gekocht

vlot en eerlijk

vlot en eerlijk,
overzichtelijk aanbod met juiste beschrijving en een vlotte bediening. Altijd vriendelijke mensen aan de balie.

Tmh 04-04-2017 Via de website gekocht

Prima

Zeer gebruiksvriendelijk.
Als je niet precies weet wat je zoekt wordt je zeer eenvoudig maar duidelijk begeleid naar een goed advies

C. Hoevenaar 04-04-2017 Via de website gekocht

Snel Geleverd

Ben zeer tevreden hoe deze aankoop is verlopen.
Zal zeker anderen aanraden om hier zaken mee te doen.
Bij windows 7 geen probleem cd er in en het was zo gepiept en werkt prima
Alleen mag er bij deze wel een aanmelding bij waar het stuurprogramma voor windows tien precies te vinden is.
Niet iedereen is een computer techneut.
Werkt nu prima na een zoektocht naar het stuurprogramma en installatie daarvan.
Al met al toch zeer tevreden.

Frans 04-04-2017 Via de website gekocht

Wasmachine snel in huis!

Vrijdag avond laat besteld, zaterdag ochtend vroeg geleverd. Prima service! Wel deden de monteurs erg moeilijk omdat zij van hun werkgever maar 5 minuten krijgen om een wasmachine weg te halen en een nieuwe te plaatsen. Dat vindt ik echt belachelijk! Ook zeiden ze dat ze officieel geen droger van de wasmachine mochten tillen.... bijzonder toch!? Gelukkig deden ze het wel en heb ik nu een top wasmachine!

Juan Alvarez 03-04-2017 Via de website gekocht

Top klantenservice en goed kwaliteit

Ik heb eerst een laptop bij Coolblue gekocht en door enkele privé omstandigheden moest ik mijn laptop terug brengen, ze hebben niet moeilijk gedaan met retourneren. Twee maanden geleden neem ik contact met het winkel via Facebook en ze hebben mij geholpen om een goed komputer te kizen die voldoen aan mijn voorwaarden. Die komputeren waren op offerte en ik heb op andere sites gezien en blijkbaar Coolblue had het beste prijs.

Ans 03-04-2017 In de winkel gekocht
Rotterdam

Super service

Mooie winkel en zeer vriendelijk personeel. Ook de bezorging is perfect de wasmachine moest toch maar even naar 4 hoog gedragen en de mannen waren erg vriendelijk. De nieuwe Fitbit werdt ook nog even voor me ingesteld.

T 03-04-2017 Via de website gekocht

Buitengewoon goed geholpen door twee jongens van Coolblue. Ze waren vriendelijk en hebben goed werk afgeleverd. Zo hebben ze mijn wasmachine 3 verdiepingen omhoog getild en keurig met waterslot geïnstalleerd. En het terug zetten van de droger op de wasmachine was zo gedaan.

Ad Franken 03-04-2017 Via de website gekocht

Beugel past niet bij TV

Ik had bij Coolblue een Samsung TV gekocht met een beugel om deze aan de muur te bevestigen.
Na uitpakken bleek dat de beugel niet paste; de beugel zat voor de aansluitingen van de TV.
Wat me het meest stoorde is dat Coolblue -na opmerkingen mijnerzijds- helemaal niet reageerde.

Officiele reactie van Coolblue 04-04-2017

Beste meneer Franken,

Allereerst willen je bedanken voor de tijd die je hebt genomen voor het schrijven van de review. Enorm vervelend dat de muurbeugel niet past. We vinden het al helemaal vervelend dat er niet is gereageerd door ons. Dit is zeker niet de bedoeling en wat je van ons mag verwachten. We willen je dan ook onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak.

We willen dit graag nog zo snel mogelijk voor je rechttrekken. Zou je het ordernummer en een kleine toelichting naar geenglimlach@coolblue.nl willen sturen?

Alvast bedankt voor je reactie.

robbe 03-04-2017 Via de website gekocht

zeer goede service

het pakketje dat ik besteld had werd snel geleverd en was goed verpakt. wel vind ik dat er misschien te grote dozen worden gebruikt op kleine goederen te verpakken. een iets kleiner formaat zou beter zijn voor sommige zaken en ook voor de natuur. voor de rest ben ik uiterst tevreden over alles. ik zal zeker nog bij jullie bestellen.

Ad de Koning 03-04-2017 Via de website gekocht

Snel en accuraat geleverd

Omschrijving van de bestelde autonavigatie klopte precies.Ook de levering was goed en snel en paste binnen de genoemde aflevering.

Joke 03-04-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, netjes verpakt, keuze uit uitgeprinte factuur of digitaal duidelijk website en gratis verzending.

Truus 03-04-2017 Via de website gekocht

Top geregeld en lekker vlot verzonden!

Makkelijke website en ook hebben ze alles wat je er maar bij kan verzinnen aan accessoires en diverse spulletjes die je niet zelf kan verzinnen

Anneke 03-04-2017 Via de website gekocht

Topbedrijf! Supergoede service!

Coolblue is echt een geweldig goed bedrijf.Er werken hier keurige & vriendelijke bezorgers en ze hebben een supersnelle service! Klantenservice is ook echt heel klant en servicegericht en je wordt er keurig geholpen.TOP!!

Hans 03-04-2017 Via de website gekocht

Perfecte shop, dito afhandeling!!

Mijn ervaring bij de aanschaf van een nieuwe smartphone was perfect. Overzichtelijke shop, goede info, drie click en een perfecte afhandeling. Een digitale factuur; handig en duurzaam.

Martin 03-04-2017 Via de website gekocht

Alles ging snel

Snel en duidelijk zolas ik gewend ben bij coolblue. Fijne winkel. Mail zou wel iets duidelijker mogen wat betreft de dagvan levering bij het ophaalpunt.

Gonnie Dekker 03-04-2017 Via de website gekocht

Supershop; duidelijk en overzichtelijk.
En waar ik heel blij van werd; supersnelle levering.
Had in eerste instantie de stofzuiger in een winkel in de stad (geen coolblue hoor)besteld, daar moest ik 2 maanden wachten. Bij Coolblue, zondag besteld en maandag aan de deur bezorgd.
Kreeg van te voren keurig een mail over het tijdstip van levering.
Ben erg tevreden!

Jan Z 03-04-2017 Via de website gekocht

Ze doen wat ze beloven

We kennen deze winkel van een vroegere leverantie. Toen was alles perfect en dus zijn we hier teruggekomen. En weer perfect.

Marcel 03-04-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle levering en ruim assortiment

Coolblue heeft een ruim assortiment en goede beschrijving van aangeboden artikelen. Dit maakt vergelijken eenvoudig!

Lieke 03-04-2017 Via de website gekocht

Topservice!

- Supersnelle levering
- Heldere uitleg via de klantenservice en via whatsapp over de installatie van het product
- Topkwaliteit van het product

pauline 03-04-2017 Via de website gekocht

Snelle service!

De wasmachine was er super snel! Kreeg alleen pas om 01.30u een bericht dat hij om 9.45 aankwam. Fijn dat ze belden dat ze er bijna waren.

J.L.H. Boom 03-04-2017 Via de website gekocht

Snelle service!

Er wordt duidelijk, overzichtelijk en gedetailleerde informatie over de producten aangeboden, daarnaast laat de shop goede vergelijkingen met de vergelijkingshulp (die overzichtelijk is) en scherpe prijzen met een snelle levering.

Koos van der Waart 03-04-2017 Via de website gekocht

Enthousiaste medewerkers. Prima service.

Doet wat Cool Blue belooft. Goede planning, goed op tijd. Medewerkers stellen zich netjes voor, zijn behulpzaam en leveren prima service. Als je hieraan terugdenkt, word je opnieuw blij.

Rob 03-04-2017 Via de website gekocht

Te late kevering

Vrijdag een artikel besteld en dit zou zaterdag geleverd worden op mijn werkadres. Blijkt dat dit zaterdag ineens gewijzigd is ivm een dichtmelding vh bezorgadres???

Officiele reactie van Coolblue 03-04-2017

Beste Rob,

Wat ontzettend balen dat het niet goed is gegaan met de levering van jouw bestelling. Daar willen we graag onze excuses voor aanbieden. Natuurlijk willen we ook de situatie nog voor je bekijken. Zou je hiervoor jouw ordernummer en een kort begeleidend schrijven per mail willen versturen naar geenglimlach@coolblue.nl? Dan duiken we er gelijk in voor je! Excuses voor het ongemak en bedankt voor je reactie.

3R1K 03-04-2017 Via de website gekocht

Fijne printer, na goed advies, voordelig en snel geleverd

Op Coolblue vond ik precies de juiste informatie over deze printer.
Vooral dat de printer automatisch dubbel kan afdrukken was voor mij belangrijk.
De productinformatie is veel beter dan bij ander winkels en nauwkeuriger dan op kieskeurig.nl Bovendien durft Coolblue ook een advies te geven in de vorm van Coolblue's keuze.

Uit eerdere ervaringen wist ik dat de levering supersnel en betrouwbaar is.
En dat heeft Coolblue ook nu weer waargemaakt. 's avonds besteld, de volgende dag in huis.

Op tweakers.net bleek dat de prijs ook goed was, daardoor was de keuze snel gemaakt.

Monique 03-04-2017 Via de website gekocht

Goede koelkast, slechte bezorgers!

In februari een koelkast besteld voor mijn moeder. Deze werd door Coolblue zelf bezorgd. Top service. Ik heb toen een zeer tevreden Reactie geplaatst. Nu had ik vorige zelf een nieuwe koelkast nodig en natuurlijk vanwege deze prettige ervaring voor Coolblue gekozen. Wat een teleurstelling... De koelkast werd bezorgd door Dynalogic. Wat een negatieve ervaring. Krassen op de vloer, moest tekenen dat de koelkast onbeschadigd was voor ik kon kijken (niet gedaan), niet waterpas neergezet, alle karton en piepschuim erin laten zitten, dat doen wij niet mevrouw, dat moet u zelf doen. Allemaal dingen die door de Coolblue bezorgers wel werden gedaan. Sorry, maar dit doet jullie naam niet goed. Vandaar mij slechtere beoordeling.

Officiele reactie van Coolblue 03-04-2017

Hoi Monique,

Wat ontzettend vervelend dat je zo'n slechte ervaring hebt gehad met de bezorging van jouw eigen koelkast. Dat is zeker niet de bedoeling en daar schrikken we eerlijk gezegd ook van. We willen heel graag de situatie voor je bekijken en ook zien wat we voor jou nog kunnen betekenen. Zou je zo vriendelijk willen zijn om jouw ordernummer en een kort begeleidend schrijven te sturen naar geenglimlach@coolblue.nl? Dan gaan we direct voor je aan de slag, want dit is zeker niet acceptabel! Excuses voor het ongemak en we zien je reactie graag tegemoet.

Jack 03-04-2017 Via de website gekocht

Zeer Goede Service

Ik had ruim een maand Sonos play 5 Gen 2 en die dee het niet meer.
Opgestuurd en na een week kreeg ik helemaal een nieuwe.
Chapeau.
En dat is nu Coolblue
De beste webwiknkel van Nederland,

Wilma 03-04-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Coolblue heeft een uitgebreid assortiment, de levering is zoals beloofd, volgende dag in huis. Via mail word je goed op de hoogte gehouden. Website is erg overzichtelijk.

Arjen 03-04-2017 Via de website gekocht

Klantvriendelijkheid en snelle levertijd.

Van begin tot eind krijgt je als klant het gevoel dat Coolblue het beste met je voor heeft. Snelle levertijden en een klantvriendelijke benadering in de winkel.

B. Gewald 03-04-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Snelle levering en het prijs van het product is concurrerend met andere webshops. Service is prima. De catalogus van de producten is overzichtelijk en een ruime keuze.

Gerda 03-04-2017 Via de website gekocht

Heel positieve ervaring!

Dit was mijn eerste bestelling bij Coolblue. De website is zeer overzichtelijk en gebruiksvriendelijk. Bijkomende telefonische info verliep vlot en de medewerkers waren vriendelijk en competent. De levering verliep snel en vlekkeloos en de verpakking was ludiek. Zeker voor herhaling vatbaar!

Penxten - Mommen nv 03-04-2017 Via de website gekocht

snelheid van afhandeling goed !

Snel en eenvoudig bestellen, goede afhandeling en levering, gewoon een makkelijke manier om via de website bestellingen te plaatsen, top !

J. Brand 03-04-2017 Via de website gekocht

Alles perfect verlopen

IK wilde een product bestellen, maar helaas was het op dat moment niet leverbaar. Ik kreeg een week later een sms dat het product weer leverbaar was. Heb het gelijk besteld en laten leveren op een dag dat het mij schikte. Er waren geen verzendkosten. Product zat goed en stevig en veilig verpakt.

L. Van Winkel 03-04-2017 In de winkel gekocht
zaventem

smartphone

Goede prijzen en goede service ter plaatse, ook voor het omruilen nadien
Vriendelijke en vakbekwame verkoper, die ook de smartphone gebruiksklaar maakte

van Rijn 03-04-2017 Via de website gekocht

Snelle service!!!

Alles is makkelijk te vinden op de website, heel overzichtelijk.
Fijn om reviews te lezen van aangekochte artikelen.
Product wordt snel geleverd.

Rob Fallaux 03-04-2017 Via de website gekocht

Een zeer aan te bevelen zaak

Tijdens bezoek aan de winkel door de medewerker er op gewezen dat ik de aanschaf van de tablet beter misschien kon uitstellen, want er zou een nieuw model uitkomen. Advies opgevolgd en nu 2 maanden later, in bezit van dat nieuw uitgekomen model!

Mirjam 03-04-2017 Via de website gekocht

Super winkel

Niet alleen beschikt Coolblue over een uitgebreid assortiment maar ook over uitgebreide kennis over alle producten, je weet echt wat je koopt!

Linda 03-04-2017 Via de website gekocht

Van bestellen tot afleveren alles verloopt prima!

Goede website en duidelijke communicatie een (web)winkel zoals het hoort!
Veel informatie en hulp bij het zoeken maar ook het filteren van informatie wetkt super handig.

Franck 03-04-2017 Via de website gekocht

Prima service..!

Heb gekozen voor Coolblue omdat ik goede verhalen had gehoord van vrienden en collega's... 's Avonds een camera besteld, de volgende middag in huis!

tevreden klant 03-04-2017 Via de website gekocht

Goed advies

Het telefonische advies heeft mij goed geholpen om een keuze te kunnen maken voor een printer die voldoet aan mijn eisen. Ze namen er ook de tijd voor, dat vond ik plezierig.