Deze score is berekend op basis van 3473 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

JDC 17-11-2016 In de winkel gekocht
Wilrijk

Prachtige service

De soundbar die ik had gekocht was niet zo goed als ik had verwacht probleemloos ingeruild voor een receiver en losse luidsprekers.

Marleen 17-11-2016 Via de website gekocht

Blij met Coolblue

In de winkel vind je zéér klantvriendelijk personeel die ook echt luisteren. Via de website is alles zeer gemakkelijk te vinden en de levering is zeer snel.

Wim 17-11-2016 Via de website gekocht

Aanschaf Wasmachie

Voor Coolblue gekozen omdat de service daar zeer goed is. Op zondagavond de wasmachine besteld. Kreeg direct een mailtje dat deze niet voorradig was en kreeg daarna telefonisch een goed advies voor een alternatief. De volgende dag werd de machine keurig netjes gebracht en aangesloten.

Pluspunten

• goed service
  • snelle levering
  • kundige medewerkers

Minpunten

• geen kunnen ontdekken

HansHelm 17-11-2016 Via de website gekocht

Tevreden

's Avonds om 23:00 uur besteld; De volgende dag om 13:00 bezorgd. Precies zoals door Cool Blue werd aangekondigd. Ongelofelijk!!

Rob 16-11-2016 Via de website gekocht

De wasmachine

Via internet en via sportschoolvrienden al eerder over de Coolblue betrouwbaarheid gehoord. Bestellen laat op zondagmiddag en deze werd ruim binnen 24 uur onbeschadigd afgeleverd en getest, Super. Oude machine meegenomen.

Pluspunten

• veel

Cora 16-11-2016 Via de website gekocht

Super Cool Bedrijf

De beste prijsaanbiedingen, makkelijke site, snelle levering , goede communicatie via de mail over de bezorging en bezorgtijd en zeer service gericht personeel.

J.keulen 16-11-2016 Via de website gekocht

Aankoop dolce gusto

Aankoop op tijd ontvangen, mensen aan de telefoon zeer vriendelijk. Zal er zeker weer kopen. Artikel goed verpakt zonder krassen of deukjes

marian 16-11-2016 Via de website gekocht

heel klantvriendelijk

Duidelijke informatie over het tijdstip van bezorging. Sms met het tijdvak en kwartier van te voren een telefoontje.
Hele vriendelijke mannen die de wasmachine op de zolder hebben getild en de oude weer meegenomen. Ondanks het vroege tijdstip, 7.30!, super klantvriendelijk, ook nog de droger op de wasmachine gezet.

Peter 16-11-2016 Via de website gekocht

Top winkel

Ik vind Coolblue een top winkel. Ruim assortiment, overzichtelijk en fijn ontwerp van de website, zeer vriendelijke klantenservice en ook de leveringsvoorwaarden zijn goed (volgende dag in huis en gratis en gemakkelijk retourneren).

Pluspunten

• Ruim assortiment
  • Overzichtelijk/fijn ontwerp website
  • Zeer vriendelijke klantenservice
  • Goede leveringsvoorwaarden

Michiel van essen 16-11-2016 Via de website gekocht

Prima service

De site is helder en goed te gebruiken. De prijzen zijn competitief, bezorgen gaat snel. het product voldeed niet volledig aan wat je mag verwachten.

Soers Johan 16-11-2016 Via de website gekocht

Mr.

Bestelling online gaat zeer vlot. Ook duidelijke uitleg op de website over het product dat ik wou kopen. Service in de winkel waar ik het afgehaald heb is zeer duidelijk en zeer vriendelijk. Afhalen in de winkel was mijn keuze. Betaling verloopt vlot. Eigenlijk niets op aan te merken.

Mirjam 15-11-2016 Via de website gekocht

zoals verwacht

gemak dient de mens dus stofzuiger lekker via internet besteld, volgende dag in huis. lekker anoniem ook, dus wat valt er te beoordelen?

als ik verbeterpuntje mag aandragen: dat plastic (luchtzakjes) als opvulling is natuurlijk niet zo heel milieuvriendelijk, zou vervangen kunnen worden door kartonsnippers ofzo.

de work-out suggesties op de doos zijn overigens hilarisch. alles voor een glimlach: missie geslaagd!

Pluspunten

• hilarische verpakking
  • goedkoopste aanbieder

Minpunten

• plastic verpakkingsmateriaal

joost 15-11-2016 Via de website gekocht

super tevreden

Wasmachine op zondag besteld en maandag is die door coolblue bezorgd, geïnstalleerd en is mn oude wasmachine meegenomen. Toen ik later op de dag zag dat het door mij bestelde toestel in de aanbieding was kreeg ik na 1 whatsappje het verschil terug. Prima service als je het mij vraagt. Veel beter dan andere webshops. Niet moeilijk doen maar gewoon met de klant meedenken.

Pluspunten

• snelle service
  • goede service!

tako 15-11-2016 Via de website gekocht

perfecte service

Regelmatig bestel ik bij coolblue. De bestelling wordt altijd op tijd bezorgd en is nooit beschadigd. Heerlijk 's avonds laat bestellen en gewoon de volgende dag in huis. Bv gisteren om 22 uur een wasdroger besteld en vanmorgen om 11 uur gebracht. Vervolgens is de wasdroger naar zolder gebracht, uitgepakt en geinstalleerd. En de oude is gratis mee terug genomen. Perfecte service en ook zeker aan te raden voor ouderen. Zo hoort winkelen te zijn.

Pluspunten

• altijd geleverd volgens afsspraak
  • nooit beschadigd
  • goed product aanbod met beschrijving
  • goede prijs tov andere winkels

Robbert 15-11-2016 Via de website gekocht

Ik had voor het eerst een wasmachine nodig en Cool Blue had daar een hele mooie keuzehulp tool voor. Daarnaast is de bezorgservice perfect. Ik kon de bezorgdag uitkiezen, en ze installeerde de (loodzware) wasmachine op de plek waar ik hem wilde hebben. Aanrader dus.

Pluspunten

• Bezorgservice
  • Keuzehulp online

fiekeopstal 15-11-2016 Via de website gekocht

Snelle, betrouwbare en fijne webwinkel

Fijne, vrolijke bezorgers, goede bezorging en aansluiting van de bestelde producten. Goede informatie voorziening rondom bestelling en bezorging. Zeer tevreden!

Pluspunten

• Snelle verwerking bestelling
  • Vrolijke medewerkers

Buitenbaak 15-11-2016 Via de website gekocht

2e kansje blijkt het niet te doen

Ik bestelde een middenklasse pc bij Coolblue en er was een mogelijkheid om een zogenaamd 2e kansje te krijgen, een geretourneerd product dat niet meer helemaal goed in de originele verpakking zit met een beetje korting. Er zat een sticker op dat het apparaat gecontroleerd was. Maar nee hoor, gewoon Dead on arrival, het ding deed helemaal niets. Meer dan sorry kon er niet af. Ik kon voor het volle pond een nieuwe bestellen. Ook ophalen was er niet bij. Moest met die immense doos om doos, die nauwelijks in de auto paste naar het postkantoor!

Geachte heer, mevrouw

Wat ontzettend jammer om te lezen dat u zulke slechte ervaringen heeft met onze service. Kunt u de klacht en het ordernummer van uw bestelling doorsturen naar geenglimlach@coolblue.nl ? Dan kijken wij graag met u mee voor een oplossing.

Alvast bedankt voor uw reactie en wij hopen snel van u te horen.

Rovel 15-11-2016 Via de website gekocht

Coolblue service

De website is overzichtelijk en biedt door het aanbrengen van een groot aantal filters de mogelijkheid te komen tot het product dat het beste bij je past.
Voor resterende vragen is het heel fijn in hun winkel om advies te vragen. Daar wordt je vriendelijk en zonder enige verplichting geholpen.
De bestelling verloopt vlekkeloos: binnen het tijdsbestek dat bij de bestelling wordt vermeld, de status van de verzending wordt prima doorgegeven en het bestelde is goed verpakt.

M. Vlugt 15-11-2016 Via de website gekocht

Bezorging

De bezorger vroeg ik hij het pakje boven bracht en hij vroeg welke etage. De bezorger bleef te lang weg. Ik dacht ik neem de lift naar beneden om te kijken waar de bezorger is. Toen bleek het pak in de lift te staan. Dit wil ik nooit meer, op die manier is in onze flat al veel verdwenen. Ik wil het pakje aannemen en tekenen voor ontvangst.
De inhoud was prima

Geachte heer, mevrouw

Wat ontzettend vervelend dat de levering van uw pakket niet goed is verlopen, dat is natuurlijk niet waar wij voor staan bij Coolblue. Kunt u uw klacht en het ordernummer van uw bestelling naar geenglimlach@coolblue.nl sturen? Dan kijken wij graag met u mee.

J M Gilhuis 15-11-2016 Via de website gekocht

Service en duidelijkheid

Prettig en snelle levering met bruikbare nederlandse beschrijving waar men wat aan heeft en er feitelijk geen vragen overblijven
Chapeau

AW 15-11-2016 Via de website gekocht

Vlotte, vlugge en correcte afhandeling van de bestelling.

De goedkoopste voor dit apparaat. Vlotte manier van bestellen en betalen. Snelle levering. Precies zoals vermeld op de site, besteld in de namiddag, levering volgende morgen.

Pluspunten

• Snelle en vlotte levering

Tamara 15-11-2016 Via de website gekocht

Wat een service!

Ik kon zo op internet een goede wasmachine vinden die goed werd beoordeeld. Ik kon het prima bestellen. Ik had bij het invullen van mijn gegevens mijn email adres niet goed doorgegeven en dat probleem werd prima verholpen.
Het bezorgen ging ook goed. Vond het wel jammer dat ik de hele dag kwijt was omdat ze pas een halfuur van te voren laten weten als ze komen. Telefonisch konden ze me, de dag ervoor, ook niet bij helpen.
Maar het installeren ging ook top! Ik ga zeker hier vaker wat bestellen!

Pluspunten

• Makkelijk te bestellen
  • Goede service bij het installeren

Minpunten

• geen duidelijk indicatie over hoe laat ze komen
  • Pas een half uur van te voren een sms dat ze komen

r.maas 15-11-2016 Via de website gekocht

Goed werk mannen bij coolblue

Goede service. snel geleverd. Medewerkers hadden verstand van het product.
De mensen die de producten leveren, zetten het netjes neer en installeren het product

Pluspunten

• snelle service,
  • je kan tot 24 uur bestellen volgende dag geleverd
  • ook op zondag levering

Minpunten

• niet kunnen vinden

Angelique 15-11-2016 Via de website gekocht

Fijne internetwinkel, nette prijzen en snelle levering.

Ik heb al meerdere producten aangeschaft bij Coolblue. De website is duidelijk, de producten worden duidelijk omschreven en de prijzen van de producten zijn vaak lager dan bij andere websites/bedrijven. Bovendien worden de producten altijd op tijd geleverd.

Pluspunten

• bestelgemak
  • product specificaties
  • levering

eldijomo 15-11-2016 Via de website gekocht

Onovertroffen service en gemak

Ik koop steeds meer spullen hier. Ze zijn niet altijd de goedkoopste maar als je een vraag of probleem hebt voor of na de koop lossen zij het ook echt klantvriendelijk op. Dat is vaak veel belangrijker.

Pluspunten

• klantvriendelijk
  • Afhalen in een winkel
  • Perfecte aftersales
  • Levering 7 dagen p/w
  • Levering zelfde dag mogelijk

Minpunten

• Niet altijd de goedkoopste

Ivonne 15-11-2016 Via de website gekocht

Klantvriendelijk en super levering

In de winkel helpen ze je altijd fijn en geven goeie adviezen. De webshop is duidelijk en overzichtelijk en de levering is super snel. En toen we onze vaatwasser kregen hebben ze die zelfs nog keurig gemonteerd kortom super service

Pluspunten

• Klantvriendelijk
  • Snelle levering
  • Overzichtelijke webshop

Laurent (België) 15-11-2016 Via de website gekocht

Goedkoper dan bij de leverancier.

Gek eigenlijk. De all-in prijs bij Coolblue is lager dan de prijs op de site van de leverancier. Als ik leverancier was zou dat niet kunnen. Maar ik ben natuurlijk Coolblue niet.
Goede prijs, snelle levering (24 uur), stipt. Wat wil een mens nog meer ?

• leveringssnelheid

Tom 15-11-2016 Via de website gekocht

Supersnelle service

Een kapotte vaatwasser, balen! Maar dankzij Coolblue stond er de volgende ochtend een nieuwe in mijn keuken en werd de oude netjes afgevoerd. Het bestel-proces ging soepel, de levering kon ik goed volgen en was conform afspraak. Ook super dat ik een half uur vantevoren werd gebeld.

Frans 15-11-2016 Via de website gekocht

recht op garantie

Begin 2016 een dure Dyson stofzuiger gekocht. Al vanaf begin direct bij uitpakken vermoedelijk een klein haarscheurtje in de kap borstel. Ik dacht een normaal productie effect. Zag bij buren dat het anders moet en probeerde alsnog binnen garantietermijn aanspraak op garantie te maken. Na 10 mails over en weer moet ik alles incl stofzuiger opsturen en garant staan voor €50,00 onderzoekskosten. Schandalig.

Minpunten

• garantieafhandeling

Goedenavond Frans,

Wat ontzettend vervelend om te vernemen dat je Dyson stofzuiger kapot is en dat het probleem nog niet is opgelost. Kunt u het ordernummer van uw bestelling doorsturen naar: geenglimlach@coolblue.nl
Dan kijken wij graag nog een keer met u mee en hopen wij alsnog samen tot een goede oplossing te kunnen komen.

Wij hopen snel van u te horen.

Fam Louman 15-11-2016 Via de website gekocht

Coolblue ov evertreft alle verwachtigen

Goed afhandeling van de bestelling, goede levering , top bezorgers. doen alles om de klant tevreden te stellen. en zijn beschijden

Niels 15-11-2016 Via de website gekocht

Goede prijzen snelle service

Niks te klagen of aan te merken na een minuutje of 5 zoeken op de site gevonden wat ik zocht
in het winkelwagentje gezet, makkelijk betalen en de volgende dag in huis

Pluspunten

• snelle levering
  • uitgebreid assortiment
  • goede prijs

Peter 15-11-2016 Via de website gekocht

EPositieve ervaring met aankopen bij Coolblue

Nu ik ondertussen toch meer dan een 10tal aankopen heb gedaan via Coolblue kan ik zeggen dat ik steeds goed geïnformeerd werd zowel op de webshop als via de klantendienst.
Indien nodig steeds hulpvaardig geholpen werd door klantendienst .
Zij steeds een goed aanbod van producten hebben waardoor vergelijken makkelijk is.
Meestal ook een goede prijszetting in de markt hebben.
En als het nodig is ook niet moeilijk doen over omruiling of herstellingen en dat deze steeds snel en vakkundig terug aangeleverd worden.

Pluspunten

• late bestelmogelijkheid
  • snelle leveringen
  • ruim aanbod
  • Meestal goede prijszetting

Minpunten

• Soms meer technische info nodig over een product
  • Mag en kan altijd nog betere prijszetting

super blue 14-11-2016 Via de website gekocht

tevreden

Een van de beste online winkels.Een breed scala aan keuze.Alle kopers zou deze winkel aanraden.Zeker zal worden voldaan.

Nathalie 14-11-2016 Via de website gekocht

onovertroffen service

Ruime keuze uit A kwaliteit producten. Service is uitmuntend: op tijd, goed aangekondigd, keuzevrijheid, als er ook maar iets aan de hand is word je geweldig geholpen. Heel prettige mensen die je vriendelijk te woord staan en met echte oplossingen komen. Wasmachine was het laatste product: jonge jongens die ons uit komen leggen dat je na 2 maanden een onderhoudswasje voor de machine moet doen voor een langere levensduur. Vrolijk, sjouwen dat zware ding naar boven met grote voorzichtigheid, de oude machine met dezelfde zorgvuldigheid naar beneden. Kom er maar eens om. Toppers!

Pluspunten

• service
  • klantvriendelijkheid
  • prijs/kwaliteit
  • ruilen geen probleem

Nancy 14-11-2016 Via de website gekocht

Altijd goed!

Ik bestel de laatste jaren bijna alles bij Coolblue. Het assortiment is zo ruim en zoveel keus. Makkelijk vind ik op de website dat je artikelen kunt vergelijken met elkaar. De website zit goed in elkaar en met de in te stellen filters kom je snel en makkelijk bij het product waarnaar je op zoek bent.
Al verschillende keren net voor 23.59 uur besteld en dan al gewoon de volgende ochtend in huis! Dat vind ik echt Top! En ideaal dat er op zondag ook wordt geleverd.
Ik vind het een betrouwbare winkel, goede service wordt er verleend.

Ik ben ook een keer in de winkel in Eindhoven geweest en ook daar ben ik prima geholpen.
Zal deze winkel zeker aanbevelen.

Pluspunten

• zeer ruim assortiment
  • goede service
  • goede prijzen
  • overzichtelijke websites
  • snelle levering

Serife Y. 14-11-2016 Via de website gekocht

Prima service!

Vanaf de bestelling tot aan bezorging prima geïnformeerd! De bezorgers waren vriendelijk, correct en snel. Niets anders dan lof!

Pluspunten

• Communicatie
  • Service

Minpunten

• Niet!

Victor 14-11-2016 Via de website gekocht

Top service! Goed apparaat!

Webshop is overzichtelijk. Je kunt snel vinden wat je zoekt. De levering verloopt heel prettig. Je wordt goed op de hoogte van de status en de bezorgers zijn erg klantvriendelijk.
De wasmachine doet wat er over beschreven staat op de website.
Kortom: Top!

PAscal 14-11-2016 Via de website gekocht

Gewoon goed!

Makkelijk en simpel te bestellen, goede service en de goedkoopste prijs. Aardige bezorglui die alles installeren.

Nick H 14-11-2016 Via de website gekocht

Helemaal mooi

Ook ik heb een bestelling gedaan bij Coolblue. Wat ik wou (een nieuwe telefoon) was door de vele filters die je kan toepassen gauw gevonden. Direct na het betalen van de telefoon bevestiging per mail gekregen. Bij het versturen weer een mooie mail gekregen met het track nummer van Post NL. De klantenservice is tot 23.59 open wat zeer handig is, omdat ik wat vragen had over het betalen en het al na 18 uur was, veel klantenservicen sluiten dan al. Ook het pakket kwam goed aan en in een doos die niet zoals je wel eens hoort nog 10 kilo piepschuim en overige rommel bevat. In het kort: helemaal mooi.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goed bereikbare klantenservice

Sandra 14-11-2016 Via de website gekocht

Ontzettend blij met wasmachine van Coolblue

Voldoende keuze om een nieuwe wasmachine te kiezen ook alle productspecificaties duidelijk in beeld. De nieuwe wasmachine werd direct de volgende geleverd. Op zijn plek gezet en aangesloten. De oude machine namen ze nog mee ook. Top service!

Ikkelijn 14-11-2016 Via de website gekocht

Snel en correct

Ik heb gekozen voor Coolblue vanwege de prijs, daar kwam nog de supersnelle levertijd bij. Zondagavond 23:30 besteld, maandagmorgen 11:00 geleverd!
Communicatie ook duidelijk, ik ben tevreden.

Joruso 14-11-2016 Via de website gekocht

Misleidende en slinkse verkooptechniek Coolblue

Misleidende en slinkse verkooptechniek van Coolblue. staat afgebeeld met kist en toebehoren. Maar wat afgebeeld staat krijg ik niet. Ik krijg alleen de schroefboormachine in een ander koffertje. Bovendien doen ze net of dit een aanbieding is maar de schroefboormachine in dit plastic koffertje is al zeker een jaar overal te koop voor dit bedrag. Niks geen aanbieding. Ze hopen alleen dat ik erin trapt en dat ik het uiteindelijk toch niet retourneert. Ik kan gewoon niet geloven dat dit product per vergissing op deze manier op de site is gezet (van online winkelen moeten zij het hebben) . In elke online winkel is er duidelijk verschil gemaakt tussen alleen de schroefboormachine in het koffertje en dezelfde aankoop maar dan met de uitgebreide kist met toebehoren. Nooit verwacht van coolblue. Ik heb de bestelling wel geretourneerd en toch maar weer naar de winkel als er aanbieding is.

Officiele reactie van Coolblue 14-11-2016

Beste Joruso, wat vervelend dat u het gevoel hebt dat u bent misleid. Dit is niet de bedoeling. We vinden het jammer dat u een product hebt ontvangen dat niet aan uw verwachtingen voldoet. Het is ook zeker niet de bedoeling om iets te adverteren wat niet gelijk is aan het werkelijke product. Kunt u via Facebook contact opnemen met onze klantenservice om het ordernummer door te geven? We willen het graag nakijken of wij nog iets voor u kunnen betekenen.

Eric Kooreman 14-11-2016 Via de website gekocht

kan beter

Kort geleden bij een andere aankoop een cadeaubon gehad en deze was nu al niet meer geldig, vind ik weinig klantvriendelijk.

Officiele reactie van Coolblue 14-11-2016

Hey Eric! Bedankt voor je review. Wat vervelend dat uw waardebon is verlopen. We willen graag nakijken of wij nog wat voor u kunnen betekenen. Kunt u via Facebook contact opnemen met onze Klantenservice?

M. Nieuwveld 14-11-2016 Via de website gekocht

Dik tevreden!

De site sprak me erg aan. Ondertussen al meerdere producten besteld naar dikke tevredenheid. Er was één product wat niet goed functioneerde, dit werd erg snel zonder problemen opgelost. Een aanrader dus.

Pluspunten

• Snelle service
  • Goede prijs kwaliteit verhouding
  • Mooie producten
  • Goede service als een product niet functioneerd

Meindert Wentzel 13-11-2016 Via de website gekocht

Meindert Wentzel

Door positieve adviezen gekozen, wasmachine om 1600 uur besteld, de volgende ochtend om 10.30 uur draaide hij al mijn eerste was. Super vlot aangesloten, behulpzaam en vriendelijk personeel.Helemaal blij!

Pluspunten

• Ook nog eens de goedkoopste
  • de snelste
  • de vriendelijkste

Bas 13-11-2016 Via de website gekocht

Coolblue: echte dienstverlening!!

- complete informatie op de website
- soepel bestelproces
- keurige en heldere statusinfo (de avond voor de levering een breder tijdsvak, een paar uur later een preciezer tijdsvak van 1 uur, een half uur voor levering een sms en 10 minuten voor levering een belletje)
- net personeel die zorgvuldig omgaan met de spullen en efficiënt werkten
- de machine is naar de 2de etage getild en aangesloten en de oude machine is meegenomen
- geen verpakkingsmateriaal in de woning

Pluspunten

• Dienstverlening / service van het personeel
  • Weten waar je aan toe bent
  • Communicatie
  • Mooi product

Minpunten

• Geen!!!

Lars W. 13-11-2016 Via de website gekocht

Deskundig en zeer klantvriendelijk

Wasmachine gekocht via Coolblue. Super snelle levering en de jongens die hem kwamen leveren haalden zonder problemen de eerst de oude machine van zolder en liepen met het zelfde gemak met de nieuwe naar boven. Da's wel anders dan bij mijn vorige wasmachine die geleverd werd met veel schade in het trappenhuis en aan de machine zelf.
Helaas bleek de bestelde wasmachine niet over de gewenste programma's / instelmogelijkheden te beschikken. Klantenservice gebeld om advies en die kwamen direct met de suggestie om hem om te ruilen voor een andere die wel over deze mogelijkheden beschikte. En dat gewoon zonder extra kosten (de andere was wel €50 duurder, maar geen kosten voor het extra ophalen en leveren). Een paar dagen later allemaal weer geregeld en de nieuwe machine voldoet helemaal.
Coolblue is voor mij een ideale winkel, vaak de goedkoopste en zelfs als ze iets duurder zijn zou ik voor ze kiezen. De kwaliteit en de service van deze winkel geeft me gewoon een blij gevoel.

Pluspunten

• Deskundig
  • Breed assortiment
  • Service echt met een hoofdletter S
  • Snellere levering is haast niet mogelijk
  • Veel producten zelfs op zondag leverbaar

Pieter 13-11-2016 Via de website gekocht

Altijd betrouwbaar en goed geregeld. Helemaal goed.

Ik bestel vaker bij Coolblue omdat ze snel leveren en je keurig helpen wanneer je vragen hebt over een bestelling. Goed gereld en op-en-top Nederlands! Altijd goed

Pluspunten

• Betrouwbaar
  • Snel
  • Goede deals

Joke 13-11-2016 Via de website gekocht

cool blue printer

Keurig op zondag bezorgd en een hele fijne printer. Zeker een aanrader voor andere printer zoekers. Fijn dat er 7 dagen per week geleverd word.

Pluspunten

• 7dagen per week bezorgd
  • Fijne shop waar alles duidelijk wordt uitgelegd

Geenhuisvrouw 13-11-2016 Via de website gekocht

Zanussi condensdroger

Ik heb voor deze webwinkel gekozen, omdat deze er ten eerste uitnodigend uitziet. In Maart heb ik al een iPhone aangeschaft via Coolblue, verlopen zonder problemen! Dus de kans was groot dan ik wederom bij Coolblue een aankoop zou doen.

Ditmaal een droger. De prijs was ook lager dan bij andere webshops.
Op maandag de bestelling geplaatst voor een levering van afgelopen vrijdag. In de nacht van donderdag op vrijdag, netjes een SMS gekregen met het verwachte tijdsvak. In de ochtend een meer gespecificeerde tijd gekregen.

Een half uur van tevoren nog een belletje gekregen met de geschatte tijd. 3 jongemannen (netjes voorgesteld!) hebben de droger geplaatst en aangesloten en gekeken of hij het wel deed! Wat ook heel fijn is, je hebt geen omkijken naar het verpakkingsmateriaal.

De volgende keer zou ik hier zo weer bestellen!

Pluspunten

• Uitnodigende website
  • Goede reviews
  • Fijne medewerkers
  • De juiste prijzen

Minpunten

• Geen bestelupdate, je moet inloggen hiervoor.