Deze score is berekend op basis van 3473 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

lokhorst 16-12-2016 Via de website gekocht

supersnelle levering ook in december

Al meerdere keren iets gekocht bij Coolblue. Levering tot nu toe altijd perfect en binnen 24 uur, soms zelfs binnen 12 uur.

Pluspunten

• zeer snelle en juiste levering
  • duidelijke productomschrijving
  • beter service voor zelfde prijs

Minpunten

• je moet van hun humor houden.

Nelly 16-12-2016 Via de website gekocht

kan niet echt beter eigenlijk

super webwinkel, prima telefonische service en ongekend snelle bezorging!
ook retourneren is nooit problematisch, zelfs als het artikel bij eerste gebruik tegenvalt.

AK 16-12-2016 Via de website gekocht

Scherpe prijs en snelle levering. Tevreden!

Mijn telefoon was nergens goedkoper te koop en werd binnen een dag geleverd. Beste prijs en snelle levering, dus een tevreden klant!

Pluspunten

• snelle levering
  • Geen verzendkosten

W. 16-12-2016 Via de website gekocht

JBL charge 3

Coolblue: Makkelijk vergelijken op de site wanneer je twijfelt over welk product je zult kopen. Supersnelle levering van bestelde producten! :-) Bestelde een JBL charge 3 om 23:55 en kreeg hem de volgende dan om 14:00 in huis. Top!

Pluspunten

• supersnelle levering van bestelde producten! :-)

Elke 16-12-2016 Via de website gekocht

Super service

Super goede webshop als je iets niet kan kun je altijd en overal contact opnemen met ze. via mail via chat via facebook. En nog een goede service ook ze helpen ze altijd en krijg je antwoord op al je vragen.

Pluspunten

• Goede service
  • Alles is eigenlijk wel goed

Minpunten

• niks

Thijs Colbers 16-12-2016 Via de website gekocht

CatSmartphone

De prijs was goed, het beste bij de mij bekende winkels. Ik dacht s'avonds besteld.De levering was zoals toegezegd in de aankondiging, gelijk de dag erna in huis. Super.

Pluspunten

• prijs
  • snelheid

maestripieritimo 16-12-2016 Via de website gekocht

zeer goede ervaring

ik kwam op deze site omdat het de goedkoopste was voor het product dat ik zocht.
Ook de extra korting die je krijgt als je meerdere dezelfde items koopt is mooi meegenomen.
De levering was zoals afgesproken, de producten waren goed verpakt .
kortom een zeer aangename ervaring.

Pluspunten

• combokortingen
  • competitieve prijzen

HK 15-12-2016 Via de website gekocht

Altijd leuk en betrouwbaar!

Coolblue heeft een goed proces: Goed vindbaar en vele en goede filters, makkelijk producten vergelijken, een goed bestelproces en de enige webshop die tot nu altijd zijn afspraak van de volgende dag in huis heeft waargemaakt!

Pluspunten

• Gemakkelijk
  • Overzichtelijk
  • Bestelproces
  • Filtering
  • Bezorging

Minpunten

• Moet soms elders specifieke specificaties zoeken

Kees 15-12-2016 Via de website gekocht

vervolg op review 12 december

levering op 8 december was niet gelukt (een van de twee paketten van de roeitrainer niet meegeleverd). Coolblue besloot dat ik mijn geld terug wilde hebben (had ik niet om gevraagd, ik wilde het resterende pakket op korte termijn ontvangen!). Geleverde pakket is op 13 december opgehaald. Geld nog niet teruggestort. Vandaag mail ontvangen dat pakket 2 morgen wordt geleverd?? Coolbluetelefonist geeft aan dat pakket 1 nog steeds bij mij is. Wat een chaos bij Coolblue. Kijken wanneer ik mijn geld terugkrijg. Toch ruim 1300 Euro.

Minpunten

• komen tot dusver hun afspraken niet na
  • transporteur Dynalogics

Officiele reactie van Coolblue 16-12-2016

Beste Kees,

Wat vervelend dat het zo mis gaat met jouw bestelling. We kunnen ons helemaal voorstellen dat je hier niet blij van wordt. We kijken graag voor je na of we nog iets voor je kunnen betekenen. Zou je misschien het ordernummer van je bestelling en een samenvatting van alles wat er is gebeurd willen sturen naar geenglimlach@coolblue.nl? Dan gaan we voor je aan de slag!

Met vriendelijke groeten,

René 15-12-2016 Via de website gekocht

Super snel en zelfs savonds

Top had snel een vervangende laptop nodig. 15:00 besteld en 's avonds om 22:00 bezorgt. TOP!!!

Het vervelende is wel dat je vervolgens via internet gaat kijken waar de koerier rijd en je vervolgens thuis niets zit te doen. Afgezien daarvan is de service uiteraard uitstekend!!!

Pluspunten

• Ook savonds

gerrie 15-12-2016 Via de website gekocht

philips tv

eerlijke winkel vroeg om op een bepaalde dag tebezorgen is ook gebeurd
verder alles en makkelijk afgehandeld

J. 15-12-2016 Via de website gekocht

iPad

Zeer tevreden met de afhandeling van de product en de website is overzichtelijk.
Ik zou vaker bij Coolblue mijn aankopen doen.

Rode smartLav+ 15-12-2016 Via de website gekocht

Prima service

Cool Blue levert goede spullen en ook lekker snel. Zeer tevreden. Kan het iedereen aanraden om hier te shoppen.

Rob 15-12-2016 In de winkel gekocht
Eindhoven

super winkel

Vriendelijk personeel, ruilen geen probleem, ze nemen de tijd voor je en uitleg of meezoeken naar een oplossing is hier de normaalste zaak van de wereld. Super !
Voor mij de ideale match tussen internet en een winkel.

Pluspunten

• vriendelijk personeel
  • ruilen geen probleem
  • deskundig personeel

Wendy 15-12-2016 Via de website gekocht

Super service

Ik was op zoek naar een sporthorloge. Op deze site vond ik alle informatie die ik zocht. In een kort maar krachtig filmpje werd iets verteld over het horloge. De volgende dag al werd het netjes thuisbezorgd in een zorgvuldig ingepakt pakketje. Ik ben er kaai blij mee!! ;-)

Pluspunten

• duidelijkheid over het product
  • goede service
  • goede en duidelijke communicatie

Ad Lips 15-12-2016 Via de website gekocht

WAHOO TICKR X

Afgeleverd op exact het afgesproken dag en tijdstip. Het is een Kerst cadeau dus nog geen review van het product zelf. Maar verwachtingen zijn hoog.

Pluspunten

• Snelle en correcte levering
  • Reviews die kloppen met reviews die je elders vind
  • Product snel te vinden op website

william 15-12-2016 Via de website gekocht

De service is geweldig, de levering van mijn pakketje ging niet goed maar toen ik dat aangaf hebben ze het gelijk uitgezocht en had ik het pakketje dezelfde dag nog in huis

K 15-12-2016 Via de website gekocht

Oneerlijke handelspraktijken van Coolblue

Het ontgaat mij volledig hoe het komt dat dit bedrijf zoveel goede beoordelingen kan krijgen. Ik veronderstel dat als de bestelling op tijd geleverd wordt en er geen problemen zijn men het een ok bedrijf vindt. Maar wanneer de situatie iets ingewikkelder wordt kan een aankoop bij coolblue een rampzalig verloop kennen, en blijk je nadien nog wat extra centen kwijt te zijn ook.

Aan een bestelling die ik plaatste wordt ongevraagd een microSDHC kaart toegevoegd. Ik moest echter niets extra betalen dus ik veronderstelde dat het om een promotie ging.
De bestelling omvat onder andere een pc met RAM modules die ondanks het advies van Coolblue niet compatibel blijken te zijn. Coolblue verzekert mij dat het om de juiste modules gaat en ze vermoedelijk defect zijn. Dus 2 nieuwe besteld en de andere in retour. Omdat de retourzending nog niet is aangekomen moeten de nieuwe eerst betaald worden.
Maar wederom werkt de combinatie niet. Geen andere keuze dan nu ook de pc om te ruilen. Ik kies voor een soortgelijk exemplaar, terug met extra RAM modules. Men zou het niet geloven maar helaas, opnieuw is de RAM niet compatibel. Ik kan deze zelfs niet plaatsen omdat het formaat niet overeenstemt met de slots in de pc. Opnieuw omruilen dus.
Dan krijg ik te horen van Coolblue dat ze zich vergist hebben en mij van bij aanvang foutieve RAM hebben geleverd. Eindelijk krijg ik dan toch de juiste modules en werkt de pc naar behoren.
De opeenvolgende geretourneerde producten en nieuwe aankopen zorgen voor een iewat complexe verrekening. Ik heb recht op een teruggave van €102. Coolblue geeft me echter slechts €62 terug. Zonder enige duidelijke afrekeningsfactuur die zou bewijzen waarom, wordt er €40 ingehouden.

Mijn herhaalde vraag om mij een duidelijke afrekening te bezorgen wordt daarna doodleuk genegeert door Coolblue. Het enige wat ik krijg is een mail waarin men stelt dat ik €20 korting heb gekregen bij de oorspronkelijke aankoop, en deze bij de omruiling terug moest betalen. Ik herbekijk de oorspronkelijk aankoopfactuur en blijkt dat de toegevoegde microSDHC kaart van €20 mee in rekening is gebracht en er daarbij ook €20 koring is gegeven. Ik mag hier dus opdraaien voor de kosten van een microSDHC kaart die ik nooit besteld heb. Over het feit dat het wel om een tekort van €40 gaat geen woord.
En ook wel grof dat ik een ‘korting’ moet terugbetalen als ik een van de producten omruil. Ik kocht naast de pc namelijk ook een mac, twee toetsenborden, en een microfoon bij die bestelling.
Ik besluit een klacht in te dienen. Op de website staat een mail adres en dat je binnen 3 dagen antwoord krijgt. Ik leg de hele situatie uit in de mail, voeg alle bestelformulieren en facturen toe, en vraag nogmaals mij een duidelijke afrekening te bezorgen. Ik krijg simpelweg geen antwoord.

In vergelijking met de hoeveelheid tijd en de frustratie die de hele situatie me ondertussen gekost hebben is €40 terug krijgen natuurlijk niet meer relevant. En Coolblue weet ook dat ik voor €40 niet naar de geschillencomissie ga stappen. Maar het blijft regelrechte oplichting en ik wil met deze review anderen waarschuwen voor de botte wijze waarop je door Coolblue behandelt kan worden.
Het imago van klantvriendelijkheid dat Coolblue zich bouwt op hun websites staat in schril contrast met de werkelijkheid wanneer er problemen zijn. Als Coolblue 4 jaar op rij de prijs voor de beste online winkel krijgt kan men toch beter twee keer nadenken voor men iets online gaat bestellen, en lijkt een gewone winkel met een menselijk contact me toch een veiligere keuze.

Minpunten

• Geen correcte terugbetaling retourzendingen
  • Niet antwoorden op klacht

A. Nieuwkoop 15-12-2016 Via de website gekocht

zonder blues, zonder opwinding, cool bestellen

Via google kwamen we op coolblue terecht voor de aanschaf van een printer. IK heb zelf research gedaan en heb dus geen ervaring met de klantenservice, bestellen en betalen ging gemakkelijk. Wat vooral fijn was dat je goed op de hoogte wordt gehouden over waar je pakketje is en wanneer deze (ongeveer) bezorgd wordt. Prima service.

Wat het voor mij af zou maken: Bij elke printer gelijk de link naar de cardridges en als kers op de kaart zou het fijn zijn als er info bij zou staan hoeveel pagina's je met die cardridges (ongeveer) zou kunnen printen. dit maakt het vergelijken van printers op aanschafprijs en verbruik makkelijker.

Pluspunten

• makkelijk bestellen
  • Je wordt op de hoogte gehouden van je bestelling

Minpunten

• Links naar cardridge bij de printer

WF 15-12-2016 Via de website gekocht

Verkeerd product geleverd

Tweede kansje geleverd gekregen (bewust voor gekozen,) bleek ander model te zijn, mocht hem terugsturen (op zich netjes) maarja wilde ook graag wel het model wat ik besteld had. Dus aangegeven hem terug te willen sturen en met bijbetaling de juiste te ontvangen als die binnen was... helaas dat was niet mogenlijk stuur deze maar terug.. wil je wat verkopen of niet

Officiele reactie van Coolblue 15-12-2016

Beste heer of mevrouw,

Wat een buitengewoon vervelende situatie. We willen dit graag voor u verder uitzoeken. Zou u het ordernummer naar geenglimlach@coolblue.nl sturen?

Alvast bedankt voor uw reactie.

JWS 15-12-2016 Via de website gekocht

Sofzuiger wisselt sneller van prijs dan de beurs!!

Super stofzuiger die vooral opvalt door zijn stilte. Dag 1 keek ik op de site, de volgende dag wilde ik bestellen en ineens €11,-- duurder. Pech! Toch maar besteld.

Pluspunten

• zeer compleet
  • wendbaar
  • zeer stil

Minpunten

• in 1 dag €11,- duurder

Peter 15-12-2016 Via de website gekocht

Panneset

Na een lange tijd weer eens iets gekocht via Coolblue. Net zoals de vorige keer netjes op tijd leveren en geen gezeur. bij mijn werkgever bestellen wij veel bij Coolblue altijd op tijd en nooit problemen. Dus dik en dit te vreden met de tijden en service

• prijs

Minpunten

• jij blijft terug komen

Petra 15-12-2016 Via de website gekocht

Aankoop vaatwasser

Duidelijke website, snelle levering. Kon de bezorgdatum aanpassen via whatsapp. Goed op de hoogte gehouden via mail. Op bezorgdag een tijdvak van 1 uur en netjes kwartiertje van te voren gebeld. Nette bezorgers, alles afgevoerd. Helaas vaatwasser niet geheel correct aangesloten.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede bezorgtijden, niet hele dag wachten
  • Snel te bereiken en op veel verschillende manieren

Minpunten

• Verkeerd aangesloten, dus beetje lekkage

Backjoy 15-12-2016 Via de website gekocht

Tanden borstel

Staan voor wat ze zeggen dat ze staan. Nooit problemen gehad met bestellingen en leveringen.
Prijzen zijn ok.

Pluspunten

• service
  • klankgerichtheid

Angelique 15-12-2016 Via de website gekocht

Super service

wel eens post pakketje besteld maar nu mijn lang gekoesterde droger... dinsdag besteld en woensdag ruim op tijd uurtje eerder dan vermeld waren de super aardige heren er al.
met 15 minuutjes was de oude droger weg en stond de nieuwe al te glanzen op zolder.
Ga zo door met jullie TOP service verlening. dat is iets waar nog veel bedrijven wat van kunnen leren.

Pluspunten

• op tijd
  • netjes en beleeft
  • vakkundig

Seamus O'Hara 15-12-2016 Via de website gekocht

IT Manager

I bought from Coolblue because I wanted to look at a variety of possible products at a good price. Coolblue have an extensive selection of products and very good pricing.

Pluspunten

• Good delivery tracking
  • easy to operate website.

Officiele reactie van Coolblue 16-12-2016

Hi Seamus,

Thank you for your positive feedback. We see you've only rated us with one star. Is there anything else we can do for you?

With kind regards,

Diane 15-12-2016 Via de website gekocht

Prima!

Goed en niet te duur! Product wordt goed en netje verpakt, snelle levering. Site ziet er betrouwbaar uit, je kan goed je keuze maken.

Pluspunten

• Snelle levering

Henk 15-12-2016 Via de website gekocht

Betrouwbare winkel met goede service met een glimlach

Ik ben erg tevreden over de manier hoe Coolblue haar producten verkoopt. Altijd met een glimlach, goede service en snelle levering.
De informatie op de website is meestal ook zeer compleet.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede informatie
  • Altijd een glimlach

Eline 15-12-2016 Via de website gekocht

Bumper

Alles is goed te vinden op de site, je krijgt direct een mail ter bevestiging en wanneer het geleverd wordt weer. Dus top

Lize_b 15-12-2016 Via de website gekocht

Kerstcadeaus

Wegens weinig tijd om te gaan winkelen voor kerstcadeaus heb ik op Coolblue kerstaankopen gedaan. Vandaag bestelt, morgen geleverd in een afhaalpunt. Kan niet beter, perfect zelf bepalen wanneer ik de pakketjes ga afhalen.

Levering was perfect in orde. Leuk doosje voor de cadeaubon gekregen.

Henriette 15-12-2016 Via de website gekocht

stofzuiger

Slim idee: produkten met video uitleg.

Razendsnelle levering in goede verpakking.

Gratis verzending en gratis retour. Top!

Anja de Weerd 15-12-2016 Via de website gekocht

Printer

Een uitgebreide printerkeuze. Erg prettig dat de printers ten opzichte van elkaar beoordeeld kunnen worden zodat je een printer kunt kiezen die het beste aansluit bij je eigen voorkeuren. Snelle levering. Prettig om op de hoogte gehouden te worden waar en wanneer je pakket afgehaald kan worden.

Pluspunten

• Ruime keuze in assortiment

Spike 15-12-2016 Via de website gekocht

Overzichtelijk, snel, kloppend.

Op de dag besteld en nog dezelfde avond geleverd. Keurig verpakt, conform order en alles was in orde.

Pluspunten

• Overzichtelijk
  • Bestelproces
  • Leveringstermijn

Arjen Tervoort 15-12-2016 Via de website gekocht

Weer snelle prima service!

In de avond rond 22:00-22:15 besteld en gewoon de volgende dag einde ochtend in huis! Gewoon zoals je het wilt

Pluspunten

• Snelheid
  • Heldere communicatie

Chantal 15-12-2016 Via de website gekocht

Fijne wasmachine, supersnel bezorgd!

Ik heb gekozen voor Coolblue, omdat ze erg snel zijn en goed leveren. De producten zijn top en de reviews en beoordelingen van producten zijn erg handig om te beslissen wat je wilt kopen.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede producten

Bart Danckaers 15-12-2016 Via de website gekocht

zeer goede en snelle service

Ik heb voor Coolblue gekozen omdat ik extra korting kreeg bij aankoop van 2 Sonos Play 1's. Bovendien ben ik zeer tevreden over de service en de zeer snelle levering. En door de winkel in Wilrijk kan ik desgewenst daar terecht voor een oa. degelijke uitleg.

Pluspunten

• service
  • snelle levering
  • fysieke winkel in Wirijk

Minpunten

• niet altijd de goedkoopste

Taco1978 15-12-2016 Via de website gekocht

Zeer slechte voorwaarde cadeaubon coolblue...gewoon diefstal

diep triest hoe coolblue omgaat met hun klanten.
De Coolblue cadeaukaart is 1 jaar geldig na de factuurdatum en moet in 1 keer besteed worden.

De Bol.com cadeaukaart is onbeperkt geldig en hoeft niet meteen in één keer besteed te worden.

Pluspunten

• snel

Minpunten

• Cadeaubon voorwaarden zeer slecht.
  • Laconieke houding personeel

Officiele reactie van Coolblue 15-12-2016

Beste heer of mevrouw,

We vinden het betreurenswaardig dat u dit zo ervaart. Echter wordt er op de website wel duidelijk vermeld dat de kaart één jaar geldig is en in één keer moet worden besteed.

Als u hier verder nog vragen over heeft, vernemen we dit uiteraard graag. U kunt uw reactie sturen naar geenglicmlach@coolblue.nl

Alvast bedankt.

Ruud Hoogenboom 15-12-2016 Via de website gekocht

Snel en goed

Redelijk geprijst, makkelijk te bestellen, snel geleverd en keurig op tijd bezorgd.
Een goede informatie over de status van de levering.

Pluspunten

• Redelijk geprijst
  • Makkelijk besteld
  • Snelle bezorging
  • De bestelling is zeer goed te volgen

millies 15-12-2016 Via de website gekocht

Tevredenheid

Cool blue vraagt aan ons of we tevreden zijn, nou zeker als je iets bestelt word dit heel snel
bezorgd. Zelfs op zondag. alles gaat zonder problemen je kan je bestelling volgen en de tijd uitkiezen, gaat er iets anders als beloofd dan regelen ze gelijk iets anders voor je. wij vinden het een Top winkel.

Pluspunten

• snel
  • prima service

Arjan 15-12-2016 Via de website gekocht

Snelle service, pakketje heel aangekomen perfect gewoon! Verder heel erg blij mee en alles doet het goed! Naast dit een goed emailsysteem wat je duidelijk en snel op de hoogte houd!

Pluspunten

• Snel
  • Goede service

gerrie 15-12-2016 Via de website gekocht

hdtelevisie

fijne site erg tevreden en de service is prima wilde hem graag op een bepaalde dag ontvangen en dat was ook zo

Jasper 15-12-2016 Via de website gekocht

Professioneel met een dikke knipoog

Ja, ik zou deze winkel aanbevelen. Online marketing op z'n best. Goede info (en ik geloof het ook nog), algoritmes die meedenken en alternatieve suggesties geven en gewoon super snel! En dan die doos van Coolblue zelf. Al een cadeau op zich die een glimlach op je gezicht tovert.

Pluspunten

• klantgedreven
  • assortiment
  • informatie
  • humor
  • benaderbaar

Minpunten

• spullen kosten nog gewoon geld ;-)

Marjo 15-12-2016 Via de website gekocht

Helemaal happy!

Mijn bestelling is supersnel behandeld en afgeleverd. De bestelprocedure is duidelijk en ook toen mijn (1e) betaling niet goed lukte, was de annuleringswijze ook heel gemakkelijk = gewoon na een uur is de bestelling geannuleerd, dan zit je tenminste niet per ongeluk aan twee bestellingen vast!

Pluspunten

• duidelijke productinformatie
  • zeer gebruikersvriendeljike site

Leen 15-12-2016 Via de website gekocht

Televisie

Heel makkelijk en de volgende dag in huis!!
Alleen bracht de postbode hem niet boven, dat doen ze alleen xl produkten!!!!

Nog niet bekend 15-12-2016 Via de website gekocht

keurige levering

Duidelijk antwoord op mijn vraag per app over de Samsung oortjes. De site is ook zeer duidelijk.
Alles naar tevredenheid!

Pluspunten

• Verpakking
  • Levering

Bianca 15-12-2016 Via de website gekocht

mooi apparaat, een toevoeging aan de keuken

prettige site goede info en supersnelle levertijd.
Netjes verpakt en veel goede info wat het product kan.

Anneloes 15-12-2016 Via de website gekocht

Het is snelle/vriendelijke service. Alles word netjes neergezet en aangesloten en de rommel nemen ze mee terug.

piet 15-12-2016 Via de website gekocht

Goede pasvorm en zit goed.

Groot assortiment voor uit te kiezen en goede beschrijving van het product.
Verder een leuke site voor alles te controleren en te vergelijken.

Mike 15-12-2016 Via de website gekocht

Duidelijk, overzichtelijke en snel

- Zeer duidelijke en overzichtelijke website
- Goede informatievoorziening (zowel op website als na het plaatsen van een bestelling)
- Scherpe prijzen

Pluspunten

• Overzichtelijke website
  • Goede informatievoorziening (ook na bestelling)
  • Scherpe prijzen

p.c.donders 15-12-2016 Via de website gekocht

gewoon super!

ik bestel wel vaker bij coolblue en altijd een super service,als er iets niet goed is een goede snelle oplossing en een vriendelijke service,daar hou ik van.

Pluspunten

• goede service
  • altijd snel in huis
  • vriendelijke klantenservice