Deze score is berekend op basis van 1401 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Jan 27-12-2016 Via de website gekocht

Zoals altijd perfect

Voor sommige dingen hoef je niet lang te zoeken. Als ik iets moet kopen wat ze bij Coolblue hebben koop ik het (bijna) altijd daar. Uitstekende service, deskundig personeel, snelle levering, eenvoudig gratis retourneren en dat allemaal voor de laagste prijs. Wat moet je nog meer?

Pluspunten

• goedkoop
  • snel
  • eenvoudig retourneren

Robert 27-12-2016 Via de website gekocht

Coolblue is top

Coolblue komt de gemaakte afspraken uitstekend na levering snel telefonisch goed te bereiken tot 23.59 (en dat klopt) ruime keuze in te bestellen artikelen voor mij geen andere webwinkel. Ga zo door Coolblue

Pluspunten

• Levering
  • Bereikbaarheid

Marion 27-12-2016 Via de website gekocht

Veel keuze en goede service

Een internetwinkel met veel keuze in allerlei producten. Je kunt gemakkelijk producten met elkaar vergelijken en zo tot een goede keuze komen. Coolblue biedt een goede service en snelle levertijden. Hun klantenservice is zeer toegankelijk en komt de reactietermijn netjes na.

Pluspunten

• Snelle levertijden
  • Productvergelijking
  • Veel keuze
  • Vaak leuke aanbiedingen

B de Jonge 27-12-2016 Via de website gekocht

Dhr

Goede site,veel informatie,makkelijk bestellen/betalen.
Bestelling op tijd afgeleverd.
Prima dus.
Cool Blue = cool.
Post.nl heeft natuurlijk ook zijn best gedaan om het te doen slagen.

C Groenewald 27-12-2016 Via de website gekocht

Gemakkelijk shoppen

Site werkt makkelijk en overzichtelijk. Tijdig bezorgt ook tijdens de feestdagen. Prima ervaring en volgende keer gewoon weer hier kijken.

Kristel 27-12-2016 Via de website gekocht

Tefal snelkookpan

Mooie snelkookpan van Tefal gekocht via Coolblue. Mooie webshop, groot assortiment en de beste prijs! Het ''snel koken'' kan beginnen!

Pluspunten

• Beste prijs
  • Snel geleverd

Bram 27-12-2016 Via de website gekocht

Alles wat je van een moderne webwinkel mag verwachten

Snelle bezorging mogelijk, ook af te halen op diverse PostNL punten, afhandeling en betaling vertrouwd. Kortom een Webwinkel van deze tijd. Je wordt goed op de hoogte gehouden over de levering van het product.

Ontevreden Klant 27-12-2016 Via de website gekocht

Tegenvaller

Voorheen al eens wat bij Coolblue bestelt zonder problemen, maar nu ben ik niet van plan dit te herhalen.

Wij hadden donderdag via de klantenservice een nieuwe (tweedekans) wasmachine besteld. Deze zou zaterdag worden aangesloten en de oude wasmachine zou worden weggehaald. Wij wilden zeker weten dat alles geregeld werd omdat wij niet veel geld hebben om nieuwe apparatuur te vervangen dus dit hebben wij meerdere malen gevraagd. Er werd ons verzekerd dat alles zou worden geregeld. Alles voor een glimlach ten slotte. Nou, mooi niet.

Zaterdag kwamen de vriendelijke bezorgers aan, netjes even van tevoren gebeld dat zij er binnen 10 minuten zouden zijn. Wij hadden alles uit de badkamer getild zodat zij hier makkelijk bij zouden kunnen. Na ongeveer 2 minuten kijken werd ons verteld dat er een probleem was. Wij hadden een 'trekschakelaar' en zij konden niets voor ons betekenen. Het enige wat ze mochten doen was de nieuwe wasmachine aansluiten die dus midden in de deur van de badkamer zou komen te staan. Omdat het, het weekend voor kerst was, hadden wij geen keuze anders zouden wij tot dinsdag moeten wachten om een was te draaien (die al dagen niet was gedaan).

Op advies van de bezorgers hebben wij toen de klantenservice gebeld en ons probleem uitgelegd. Ik kreeg een man aan de lijn die mij vertelde dat er een ander team zou worden geregeld die de wasmachine zou aansluiten en de oude zou weghalen (tegen een extra aanbetaling ..). Dit zou echter wel pas de week erna kunnen. Dit was voor ons niet een heel groot probleem; wij konden tenminste wel wassen tot die tijd. (Helaas konden we tot die tijd niet douchen met de deur dicht aangezien de wasmachine in de deur stond..)

De bezorgers waren erg vriendelijk en wachtten tot wij klaar waren met de klantenservice bellen. Ik vertelde hen dat het volgende week geregeld zou worden door een ander team die wel bevoegd was. Een van de bezorgers keek bezorgd en raadde mij aan nogmaals voor de zekerheid te bellen om te vragen of zij het daadwerkelijk zouden aansluiten op een trekschakelaar. Dit werd mij net verteld, maar voor de zekerheid toch nog even terug gebeld.

De klantenservice heeft naar het externe team gebeld en het was dus inderdaad NIET zo dat hij zou worden aangesloten. Heeft andere klantenservice medewerker dus geheel verkeerd aan mij doorgegeven. Ik vroeg dus aan de klantenservice; wat moeten wij nu doen? Wij staan met een oude kapotte wasmachine nog en de nieuwe die in de deur staat. Hun antwoord: zelf een externe technische dienst regelen die dit komt doen. Dus mooi weer 125 euro hier aan kwijt.

Dit had allemaal voorkomen kunnen worden als wij van te voren hadden geweten dat, indien het gaat om een trekschakelaar, Coolblue helemaal niets voor je zal betekenen. Onze gehele buurt heeft een aansluiting op trekschakelaar, dus wij waren ook niet zo bijzonder geval naar ons idee.

Erg jammer allemaal. Zal zeker niet nogmaals een bestelling bij Coolblue doen.

Pluspunten

• Vriendelijk bezorgpersoneel

Minpunten

• Geen duidelijkheid
  • Hele slechte klantenservice
  • Geen hulp bij aansluiten
  • Alles zelf moeten regelen met bijkomende kosten

Hallo,

Dit is inderdaad een vervelend verhaal. We gaan hier direct aan werken. Het aansluiten van een trekschakelaar is geen probleem, echter is dit een extra dienst die we handmatig moeten toevoegen en waarvoor een vergoeding voor staat. Op onze website staat dit wel aangegeven in de algemene voorwaarden, echter had het netjes geweest als hier aan gedacht zou zijn op het moment dat u het telefoongesprek voerde.

We kunnen, eventueel, nog wel een afspraak maken om de oude machine op te halen als deze nog aanwezig is. Is dat het geval? Dan kunt u hiervoor een e-mail naar: geenglimlach@coolblue.nl sturen met daarin het verzoek en het ordernummer. Dan regelen wij dit alsnog voor u. Welgemeende excuses voor het ongemak.

Cas Boots 27-12-2016 Via de website gekocht

Coolblue is top!

Kopen en bestellen via Coolblue.nl is super makkelijk. De productpagina's zijn logisch opgebouwd en geven alle informatie die je als klant zoekt. Verder is het een "no nonsense" winkel. What you see is what you get. Als laatste opmerking; coolblue is een winkel met humor maar toch met de grootste zorgvuldigheid naar hun klanten toe. En nee, ik wordt hier niet voor betaaald :)

Pluspunten

• ruim assortiment
  • klantvriendelijk

Jan. van. Klooster 27-12-2016 Via de website gekocht

Jan

Ik ben voorheen in een winkel geweest, werd perfect ontvangen door een leuke dame, waar mij ook koffie werd aangeboden. Ook aan de balie goed geholpen. Tevens laatst een aankoop gedaan via de web shop. Goede afhandeling, en snelle bezorging. Al met al geweldig Coolblue.

Michel H. 27-12-2016 Via de website gekocht

Enkel goede ervaring

Zoals de titel aangeeft, enkel goede ervaringen. Kon de humor na het bestellen en op de verzend doos om wel waarderen.. :)

Pluspunten

• Snelle levering
  • Assortiment

Karel Winkel 27-12-2016 Via de website gekocht

Keuzerijkdom

Op de bijzonder overzichtelijke website heb ik verschillende mobiele telefoons uitstekend met elkaar kunnen vergelijken op gebruiksvriendelijkheid en technische specificaties. Het mooiste is dat ik mijn bezorgmoment zelf heb kunnen kiezen, waardoor het cadeau is afgeleverd op een moment waarop de ontvanger niet thuis was. Een extra keuzemogelijkheid die ik zeer waardeer. De gekochte telefoon voldoet in alle opzichten aan de wensen van de gebruiker, mijn oudste zoon in dit geval. Bedankt Cool Blue!

Pluspunten

• overzichtelijke site
  • heldere keuzemogelijkheden

fam van Staalduinen 27-12-2016 Via de website gekocht

Gewoon TOP TOP TOP

Een heel verhaal kort samen gevat:
Goed, op tijd, schoon, veel informatie, vriendelijk en de prijs is heel goed.
Gewoon TOP TOP TOP.

Pluspunten

• Ze zijn goed
  • ze zijn snel

Minpunten

• niet gevonden

Sterre Eline 27-12-2016 Via de website gekocht

Uitstekende, vriendelijke en snelle service!

Vorige week heb ik een iPhone 7 bij Coolblue besteld, rond 18.30 uur 's avonds. Ik werd een uur later door een vriendelijke medewerker opgebeld om alle gegevens door te nemen en een leverafspraak voor de volgende dag te maken. Ik had helaas geen inspraak over de bezorgtijd/het tijdskader waarin de bestelling bezorgd werd, maar dit kan ermee te maken hebben dat de bezorging de dag voor kerst plaats zou vinden. De volgende ochtend werd mijn iPhone al om 8.45 uur bezorgd, en dat nog wel op de dag voor kerst! De bezorger kwam binnen en nam de tijd om de gegevens nog eens door te nemen en ik kreeg de kans om te checken of het goede product in de verpakking zat. Al met al een uitstekende, vriendelijke en uiterst snelle bezorging en service!

Pluspunten

• Vriendelijke medewerkers die de tijd voor je nemen
  • Uiterst snelle bezorging!
  • Kans om inhoud van bestelling te checken

Minpunten

• Geen inspraak over tijdskader van bezorging

Bert 27-12-2016 Via de website gekocht

Snelle levering, net als altijd.

Bij Coolblue weet ik dat de levering en het produkt goed zijn. Ook over terugsturen wordt nooit moeilijk gedaan.Snelle levering, net als altijd.

Bart Drost 27-12-2016 Via de website gekocht

Mijn favoriet voor electronica

Duidelijke webshop met veel filtercriteria. Werkt daarom zeer goed als je diverse factoren met elkaar wilt vergelijken. Makkelijk bestelproces, zeer snelle levering, en natuurlijk de humor die elke stap in het proces net even leuker maakt.

Pluspunten

• duidelijke filters
  • snelle levering
  • humor

Axeltju 27-12-2016 Via de website gekocht

Levering koelkast

Ondanks belofte op de website "voor 23:39 besteld, morgen in huis" maakt coolblue deze belofte niet waar. Gebeld met de klantenservice en overladen met smoezen maar geen levering vandaag van de koelkast. ZEER ONTEVREDEN.

Hallo Axeltju.

Vervelend dat uw bestelling niet zoals afspraak is geleverd. Zou u uw verhaal met ordernummer door kunnen sturen naar: geenglimlach@coolblue.nl? Dan nemen wij dit meteen in behandeling. Excuses voor het ongemak.

Frans 27-12-2016

Super webshop/winkel

Zowel de webshop als de winkel in Eindhoven zijn geweldig. Snelle en duidelijke levering met track en trace, maar ook uiterst vriendelijk personeel en klantenservice.

Pluspunten

• snelle levering
  • track & trace
  • vriendelijke klantenservice

Janneke 27-12-2016 Via de website gekocht

tandenborstel voor hem en haar

Snelle levering en goed product tegen een scherpe prijs.
De tandenborstels doen precies wat ze moeten doen en geven je tanden een glad en schoon gevoel! Handig is dat ze 2 kleuren handvaten hebben, zodat je altijd je eigen borstel te pakken hebt!

Pluspunten

• Geeft tussenpozen aan
  • Lange gebruiksduur

Minpunten

• maar 1 lader bij 2 borstels
  • Geen reis etui erbij geleverd

S. 27-12-2016 Via de website gekocht

Super Shop!

Ik heb nu al een aantal keer bij Coolblue besteld en ben tot nu toe altijd snel blij gemaakt. De levering is snel, de producten zijn vaak net wat goedkoper, beschrijvingen voldoen en service is top! Zo hebben we ooit een wasmachine en droger besteld waarvan de bezorgers eerlijk zeiden dat ik teveel accessoires had besteld; deze ook gelijk weer mee terug namen; en daarnaast nog gouden tips geven over hoe de machines het beste te gebruiken. Ook is het retourneren bij Coolblue eenvoudig.

Pluspunten

• snel
  • eenvoudig
  • makkelijk retourneren
  • goede service
  • lage prijzen

Edwin en Marga Bot 27-12-2016 Via de website gekocht

Coolbleu heeft er een nieuwe klant bij :)

Overzichtelijke en duidelijke webschop. Vandaag besteld morgen in huis, tevens afhalen in filiaal naar keuze. Goede kwaliteit prijsverhouding.

Als bestelling is verzonden direct een mail met daarin een track en tracé code waarin je het bestelde goed kan volgen, ik twijfel niet langer maar bestel voortaan mijn elektronica bij Coolbleu.

Coolbleu heeft er een nieuwe klant bij :)

Pluspunten

• snelle levering
  • duidelijke / overzichtelijke webstie
  • Goede prijs / kwaliteit verhouding

Ans 27-12-2016 Via de website gekocht

Goede informatie en snelle levering

De website is heel duidelijk en overzichtelijk. De informatie die ik wilde hebben was ruimschoots aanwezig. De levering is super snel. Wel een erg grote doos voor zo'n pakket.

joke 27-12-2016 Via de website gekocht

mevr Frijlink

We hadden nog niet eerder bij coolblue besteld maar zijn zeer tevreden het artikel is 's avonds besteld de volgende dag werd het al bezorgd en goede service als je met vragen zit.

Pluspunten

• netjes
  • vlot

Richard 27-12-2016 Via de website gekocht

Tevreden

Goede communicatie per mail ,alles klopt. Verzoek 15 minuten voor levering bellen doen ze ook. Keurig bezorgt en alles opgeruimd. Onze wasmachine staat perfect op de plaats.

Henk Smith 27-12-2016 Via de website gekocht

Fijne nieuwe Philips quadrante bij Coolblue.

Omdat ik al vaker apparaten heb gekocht bij Coolblue en dit mij altijd goed bevallen is heb ik onze oude Philips quadrante daar gekocht.
Dat beviel weer goed, snelle, goede levering tegen een prima prijs!

Pluspunten

• Snel geleverd
  • Goed verpakt

Rosalie Kummel 27-12-2016 Via de website gekocht

Fantastisch!

Mijn ervaringen met deze webshop zijn onovertroffen. Zowel de snelle levering, als de service via de telefoon, kunnen niet beter.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede hulp aan de telefoon.
  • Ook buiten kantooruren goed bereikbaar

Minpunten

• Nvt

Sammy 27-12-2016 Via de website gekocht

26 dec en nog aan het wachten op kerstcadeau

Kan er weinig over zeggen daar ik nog steeds niks ontvangen heb, product op stock en zou geleverd worden op vrijdag 23dec, ganse dag gewacht ( verlof genomen) niemand gezien en ook geen mail gehad dat er iets tussen gekomen is. Je zou dan denken dat het op zat. geleverd zou worden, niks is minder waar, dan maar zelf contact genomen met firma, schuilen zich achter coolblue dat zij niet op tijd geleverd hebben. Zouden dan pakje maandag leveren tussen 11u30 en 14u30. Briefje in bus, langsgeweest om 11u10, 20min te vroeg en niemand thuis, tuurlijk niet, ze zouden pas vanaf 11u30 komen, nieuwe afspraak maken volgens chauffeur, oeps , via de site kan het niet vandaag, alsook bellen brengt geen soelaas, ze werken vandaag niet, wanneer en of ik ooit mijn pakje zal hebben is de vraag, misschien toch maar de winkel gaan en centen terug vragen ? Les voor in de toekomst, voor 23u besteld morgen in huis , toch niet bij mij thuis !?

Minpunten

• Nog niks ontvangen
  • Geen en foute communicatie

HP 27-12-2016 Via de website gekocht

Super webwinkel

Levering altijd bijzonder snel en betrouwbaar. Leuk, herkenbaar en goed ingepakt. Website makkelijk en super duidelijk met tevens aanbevolen accessoires.

Pluspunten

• bijzonder snel
  • betrouwbaar
  • Leuk, herkenbaar en goed ingepakt
  • Website makkelijk en super duidelijk

Minpunten

• Soms iets te grappig willen zijn

Renato 27-12-2016 Via de website gekocht

Zonder probleem bestelen en gegarandeerd top service.

Coolblue zet de standaarden vrij hoog.

Als eerste heb je een overzichtelijke en duidelijke website, ik ben vaak gewoon even browsen naar nieuwe gadgets en reviews lezen op de website, je kunt goed filteren zo je vind altijd de beste product, ook zijn de video reviews handig.

Ik heb ook 2 keer de winkel van Rotterdam bezocht, en dat was ook een goede ervaring.

Direct leverbaar = direct leverbaar, ik heb tot vandaag de dag altijd mijn bestellingen op tijd gekregen, 2 keer gebruikt gemaakt van VandaagNog, dat ging echt prima.

Maar verkopen en leveren doen vele andere, voor mij, de hoofd reden om bij Coolblue te kopen i.p.v. een andere is de service, ik heb gelukkig niet zo vaak problemen gehad met mijn producten, maar wanneer ik een probleem heb, is de afhandeling soepel en snel, geld terug, reparatie, garantie, noem maar op, je meld de retour aan, en alles wordt snel en zorgvuldig afgehandeld, als je dat gewent bent, je moet echt "gek" zijn om uren lang in een service balie rij te staan voor een simpel reparatie aanvraag.

Pluspunten

• Website + filters
  • Verzend mogelijkheiden
  • Service

Minpunten

• Ik mis sommige merken als ZTE
  • Nog weinig keuze van kleine gadgets

bobo1950 26-12-2016 Via de website gekocht

Powershot sx420si

wereld shop heb al koelkast vriezer printer en nu een digitale fotcamera allemaal super spullen zeer tevreden over cool blue

Jeannine Geebelen 26-12-2016 Via de website gekocht

Samsung A5 2016 hoesje

Zeer goede kwaliteit, net als beschreven. Zeer snelle levering. 'S Avonds erg laat besteld en 's morgens vroeg al bezorgd.
Ongelooflijke service. Prijs/kwaliteit ook heel goed.

Geert 26-12-2016 Via de website gekocht

snelle en vlekkeloos

's avonds mij telefoon besteld en de middag erop binnen. Net zo makkelijk. Snel en betrouwbaar dus. Geen klachten. Ook bij eerdere leveringen ging dit zonder problemen.

Pluspunten

• snel
  • duidelijk

Helga 26-12-2016 Via de website gekocht

Cool Blue echt cool

Zeer gebruiksvriendelijke en logische site.
Goede relevante en beknopte omschrijving van het product.
De aanbevelingen zijn ook echt het aanbevelen waard en maken je keuze en vergelijken makkelijker.
Keurige levering, uitstekende service en snelle en zeer klantvriendelijke reactie op vragen!

Faheem Khan 26-12-2016 Via de website gekocht

Slechte afhandeling retourproces

Ik heb onlangs de IIYAMA PROLITE XUB2490HS-B1 monitor besteld bij Coolblue, 2 stuks zelfs omdat ik mijn kantoor opnieuw aan het inrichten ben.

Zoals ik vaker in het verleden bij Coolblue heb besteld, was deze bestelling per direct mijn allerlaatste bij coolblue.

1 van de 2 schermen had een defecte voedingsadapter, en hier kwam ik pas laat achter nadat ik mijn kantoor en monitor setup had ingericht.
De schermen zelf werkten wel, maar voor 1 van de schermen was de voedingsadapter dus helaas defect meegeleverd.

Hierop belde ik naar de Coolblue klantenservice, en ik kreeg een vriendelijke dame aan de lijn die aangaf dat zij er alles aan zouden doen om een vervangende adapter te regelen.

De volgende dag kreeg ik een e-mail waarin werd aangegeven dat dit toch niet mogelijk was en dat ik de gehele monitor + alle toebehoren moest afgeven bij de postkantoor om zo een retourzending te maken.

Ik kan niet beginnen met uitleggen wat voor ongemak dit met zich meebrengt voor een klant, vooral als een simpele adapter defect is. Na het uiten van mijn ongenoegen kreeg ik de optie om via internet te zoeken naar een vervangende adapter, zodat Coolblue deze zou vergoeden en ik niet de rompslomp zou hebben van het gehele retourproces waarbij mijn monitor ook terug moest.

Echter kon ik mezelf niet vinden in deze 'oplossing', want waarom moet ik gaan googlen en weer tijd spenderen om mijn product weer werkend te krijgen?
Ik snap dat technische mankementen kunnen voorkomen, ik hou Coolblue ook niet aansprakelijk voor het defect aan de voedingskabel/adapter voor mijn monitor, maar wat ik Coolblue wel aanreken is de afhandeling van mijn zaak.

Je moet van een klant simpelweg niks gaan verlangen wat je zelf als bedrijf of medewerker niet zou willen doen, namelijk deze werkende monitor bijvoorbeeld te demonteren, alle kabels en plastic weer proberen terug te stoppen en de monitor weer te gaan inpakken om vervolgens langs een postkantoor te gaan. Dit kost mij ontzettend veel tijd en ik heb het al zo druk met mijn dagelijkse werkzaamheden.

De reden dat ik bij coolblue bestelde was juist voor die "glimlach" in situaties als deze, maar de medewerkers gaven te kennen (na een valse belofte in eerste instantie) dat ze niks voor mij konden betekenen.
Ik ben geen onredelijke klant nogmaals, en ik snap dat fouten gemaakt kunnen worden, maar om nou een werkende monitor terug te sturen vind ik echt onzin en een verspilling van mijn tijd en geld.

"Alles voor een glimlach" Yeah right... Ik bestel uit principe niet meer bij Coolblue, en zal mijn sociale en zakelijke kringen dit ook afraden opdat zij ook niet een dergelijke nare ervaring hoeven mee te maken.
Inmiddels heb ik al meerdere producten INCLUSIEF de monitor bij bol.com besteld, en dat is vlekkeloos verlopen.

Ik ben bang naarmate coolblue blijft groeien, dat de klant of de individu verder achterop raakt en dit soort zaken zullen worden afgedaan als 'kleine incidenten'.

Ik heb in ieder geval geleerd van mijn les. Coolblue nooit meer.

Pluspunten

• Snel reactie op mijn mails
  • Overzichtelijke website

Minpunten

• De gemakszucht van het personeel

Petrie 26-12-2016 Via de website gekocht

Philips smart tv

Ik bestelde een philips smart tv en deze zou vrijdag geleverd worden net voor de feestdagen. Echter kreeg ik een andere tv dan besteld en nu is coolblue natuurlijk niet te bereiken vanwege de Kerst. Ook wel logisch maar voor ons niet zo fijn. Hopelijk gaan ze het komende dinsdag voor mij oplossen en krijg ik alsnog het bestelde produkt.

Hallo Petrie,

Onze welgemeende excuses, vooraf, dat het verkeerde toestel u heeft bereikt. Als u nog geen contact heeft gezocht met de klantenservice nodig ik u uit om uw verhaal en het ordernummer naar: geenglimlach@coolblue.nl te sturen/ We pakken dit dan meteen voor u op en zorgen voor een passende oplossing.

Julien De Mol 26-12-2016 Via de website gekocht

Met enig wantrouwen.

Zoals de titel zegt, de site bezocht om een product te bestellen. Dit ging echter allemaal vèèl vlotter dan verwacht. De keuze van aanduiding ging heel snel, eveneens zoals de afrekening, waarbij men meerdere keuze's van betaling heeft. De info die men naderhand via E-mail krijgt is top.
- Bevestiging bestelling geplaatst.
- Bevestiging betaling ontvangen.
- Directe start van behandeling voor verzending product.
- Opvolging van product tijdens verzenden via Track en Trace.
Ik kan eenieder aanraden om deze bezorger van producten te bezoeken, wanneer men zou beslissen wat aan te kopen.

DF van der Giesen 26-12-2016 Via de website gekocht

niet geleverd (voor) kerst 2016 ??

Ik had voor mijn dochter een Iphone besteld voor onder de kerrstboom, helaas is deze niet geleverd op zaterdag 24 december, zoals de afspraak was.

Mark 26-12-2016 Via de website gekocht

Prima winkel, met zover een keurige service

Ik ken Coolblue al een tijdje natuurlijk en koop er af en toe wat. Vaak accessoires voor mijn telefoon, waar verder niet heel veel fout mee kan gaan. En dat ging sowieso goed.
Maar dit is de eerste keer dat ik een gadget bestel, en ook nu heel blij met de snelle levering. En het apparaatje doet het ook gewoon :D
Wat me wel opviel is dat ik de dag nadat ik hem besteld/gekregen had, een mailtje kreeg met tips over hoe ik hem moest gebruiken. Voor mij niet nodig, sinds ik geen digibeet ben zoals mijn ouders :p, maar desondanks een heel goede en klantvriendelijke service die niet veel andere winkels leveren.

Pluspunten

• Snelheid
  • Betrouwbaarheid
  • Extra Service

ron de ruiter 26-12-2016 Via de website gekocht

Een geslaagde aankoop

Onlangs was ik op zoek naar een nieuwe hoofdtelefoon en ik vond hem op de site van Coolblue. Het viel me op, dat er bij de specificaties zulke duidelijke en relevante informatie wordt gegeven, dat je het product op basis daarvan met een gerust hart kunt kopen. Hoe ging het verder/ Ik bestelde hem op vrijdagavond omstreeks 21.00 uur. De andere ochtend stond volgens afspraak reeds om 10.30. Post.nl met het bestelde product voor de deur. Kijk ook nog eens naar het leuke filmpje op de site over de werkwijze van Coolblue. Humor wordt daar blijkbaar niet vergeten. Cool blue, jullie zijn toppers!

Mark van de Beek 26-12-2016 Via de website gekocht

aankoop bij PDAshop, onderdeel van Coolblue

alles wat je zoekt en nodig hebt kun je altijd wel vinden bij 1 van de shops van Coolblue. Doordat alle shops op dezelde manier werken, is iedere shop altijd een feest van herkenning. De duidelijke sites, het eenvoudige bestelproces, de snelle levering en de heldere communicatie maken het tot een prettige online shop ervaring.

Pluspunten

• duidelijke website
  • eenvoudig aankoopproces
  • snelle levering
  • heldere communicatie

J.van Eden 26-12-2016 Via de website gekocht

het is gezellig bij Cool Blue

Aller eerst de prijs en de zeer vlotte levering, viel mij op. maar wat ik het leukste vond is het moment dat je de bestel knop hebt in gedrukt. Dan krijg je een filmpje te zien, dat je bestelling in een pakketje om te versturen veranderd. Ook als de bestelling is af geleverd, grote lol gehad wat er op de doos stond, ik heb inderdaad zitten genieten bij het openen van de doos. en nog meer van mijn goed zuigende stofzuiger.

Chris 26-12-2016 Via de website gekocht

"Gewoon" goed

Als je iets nodig hebt, ga je naar de winkel waar je altijd naartoe gaat. Lekker no nonsense, gewoon een eerlijk advies, goede produkten en normale concurrerende prijzen. En de keuze is ook zeer divers.

Pluspunten

• Ruim assortiment
  • Nette prijzen
  • Ook fysieke winkels

Jan van den Beemt 26-12-2016 Via de website gekocht

Voor 24 uur besteld maar niet de volgende dag bezorgd!

Ik heb afgelopen vrijdagavond een telefooonhoes en een SD-kaart besteld: kerstkadootjes voor mijn vrouw. Ze zouden afgelopen zaterdag via de brievenbus bezonrd worden maar dat is niet gebeurd. Coolblue maakt reclame met 'voor 24 uur besteld volgende dag bezorgd'maar heeft dat dus niet waargemaakt. Dat worden dus verlate kerstkadootjes!

Beste meneer Van den Beemt,

Bijzonder ongemakkelijk dat de bestelling niet is aangekomen voor Kerst. Zou u uw verhaal en ordernummer kunnen doorsturen naar: geenglimlach@coolblue.nl? Dan pakken wij dit op en kijken we waardoor de besteling is verlaat. Onze excuses voor de vertraging.

Andrea 26-12-2016 Via de website gekocht

Super goede service

De prijs is goed. Het is een product van kwaliteit.
Ik ben super blij met mijn siemens wasmachine eco bubble systeem....De levering was snel en een duidelijke communicatie. De service van aansluiting, uitleg en de oude meenemen was super. Personeel was aardig en zeer makkelijk in de omgang...Ik zou iedereen aanraden om hier wat te bestellen...En ik zou zo weer iets bij Coolblue bestellen.

Pluspunten

• service
  • product
  • aardige personeel
  • goede communicatie
  • snelle levering

CRS 26-12-2016 Via de website gekocht

zeer snelle levering voor kerst!

Bij coolblue een last minute kerstcadeau besteld, pas nodig tegen het nieuwe jaar. Niet verwacht deze de volgende dag al in huis te hebben! Zeer snelle levering, nog een mail met artikelinformatie die erg nuttig was en compleet in onbeschadigde doos geleverd!

Kreijns 26-12-2016 Via de website gekocht

Wasmachine aangeschaft

Via mond op mond reclame op jullie site gekomen. Wat mij direct aansprak was een duidelijke website, positieve en negatieve reviews van de producten worden vermeld en er staat voordat je een aankoop doet beschreven of er extra kosten bijkomen. De service is zeer goed, wordt voor aflevering sms gestuurd en gebeld. Personeel zeer correct ! Zeker een aanrader om te bestellen via Cool Blue.

Wirumada 26-12-2016 Via de website gekocht

Enthousiasme

Het uitkiezen van een product is eg simpel door de goede omschrijvingen waar ook eerlijk de min punten worden vermeld. Alles straalt wel enthousiasme uit en niet onterecht, kiezen is makkelijk, betalen is makkelijk en dat het de volgende dag al in huis is maakt de keuze voor Coolblue wel duidelijk.
En laten we de scherpe prijzen ook niet vergeten :-)

Pluspunten

• Makkelijk kiezen
  • snel bezorgd
  • scherpe prijzen

Frank 26-12-2016 Via de website gekocht

uitstekende service

mijn bestelling van een expresso-automaat verliep niet helemaal naar wens . Maar een mailtje aan de klantenservice deed alles goedkomen . Binnen een uur was het geregeld dat de bestelling alsnog dezelfde avond afgeleverd zou worden . Hulde aan deze snelle service . Voor mij een reden om vaker bij coolblue te bestellen .

Pluspunten

• klantvriendelijk
  • service gericht

Miskleun Klantenservice 26-12-2016 Via de website gekocht

Geen cash back op Tweede kans

Mijn gewenste gsm was niet meer op voorraad. Wel een Tweede kans. Weinig goedkoper dan een nieuw toestel. Gsm werd als nieuw aangeprijst. Heb over de actie met de klantenservice gebeld. Mij werd verteld dat de cash back actie van Sony gewoon geldig is.
Toestel gekocht en bij de invoer van de benodigde gegevens heb ik de actievoorwaarden gecheckt en toen bleek dat tweedehands artikelen - ook van erkende winkels - niet geaccepteerd worden. Dus maar gauw de gsm geretourneerd.
Vreemd is ook dat de Tweede keus slechts €25 goedkoper was terwijl de cash back actie €100 oplevert. Geen beste beurt van Cool Blue

Hallo,

Ontzettend slordig van ons. Sorry hiervoor. Cashbackacties gelden altijd - zonder uitzondering - op nieuwe producten. Dit had de betreffende collega moeten weten. Graag willen wij uw ordernummer ontvangen op: geenglimlach@coolblue.nl. We zullen dan proberen te achterhalen welke medewerker u heeft gesproken zodat wij haar of hem een opfrissingcursus kunnen geven.

Marco 26-12-2016 Via de website gekocht

Helder, makkelijk en snel

Heldere manier van zoeken waarna je makkelijk producten kan vergelijken en ervaringen van anderen kan lezen en na bestelling wordt je product snel bezorgd terwijl je van iedere stap in het bezorgproces op de hoogte wordt gehouden. Zo hoort online winkelen naar mijn mening te zijn!