Deze score is berekend op basis van 3440 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Tonnie 16-04-2019

Goede prijs, goede reviews en gemakkelijk. Op de site kun je producten gemakkelijk vergelijken.

Kees 16-04-2019

Dit weekend een Nintendo switch gekocht voor mijn zoon. Omdat hij meebetaalde werd het er eentje met een tweede kans (vanwege de prijs). Geen probleem, want daarmee hebben wij hele goede ervaringen. Ik heb gezocht en het zal best een tweede kans systeem zijn geweest, maar dat was alleen te zien aan de sticker "tweede kans" op de doos.

Lekker om te weten dat een aankoop bij Coolblue, en dat zijn er in de loop der jaren toch al behoorlijk wat nooit problemen zijn!!

Jammer alleen dat PostNL aankondigde dat ze eerst tussen 12:05 en 14:05 zouden komen en daarna tussen 14:05 en 16:05 dat bleek gelukkig te kloppen

Jacobus D. 16-04-2019

Betrouwbare website met goede prijzen, snelle levering en zeer ruim aanbod. Top service

Walter 16-04-2019

Het pakket werd begeleid via mijn pc Keurig netjes hoor .Ik heb het pakket bij Bruna afgehaald zo was afgesproken .

EMJ 16-04-2019

Donderdags bestelling voor een oven en magnetron geplaatst, incl. Inbouwservice. Maandags afspraak voor inbouwen op dinsdag ingepland, dinsdagochtend tussen 7 en 8 (!) uur vergeefs gewacht op de oven en magnetron. Na een belletje met de inbouwservice en Coolblue blijkt dat de bestelling vrijdags al in z’n geheel door Coolblue was geannuleerd, omdat alleen de magnetron niet leverbaar was. Geen bericht daarover naar mij, sterker nog, maandags werd de afspraak voor inbouwen nog gewoon met mij gemaakt. Toen ik dit dinsdags naging bij de klantenservice werd ook geen enkele poging gedaan om deze fout te herstellen, dan wel om mij een alternatief te bieden. Van een bedrijf als Coolblue vind ik dit echt heel erg tegenvallen. Het gaat kennelijk goed genoeg met dit bedrijf, om zich mindere klantenservice te kunnen veroorloven. Ik zal er in ieder geval niets meer bestellen.
Officiele reactie van Coolblue 19-04-2019

Beste,

Dank je wel voor je review. Wat ontzettend vervelend dat de bestelling niet volgens afspraak is verlopen. Dit hoort natuurlijk niet en daarvoor Sorry!

Helaas kan het voorkomen dat een product niet meer leverbaar is, natuurlijk dienen wij dit dan wel netjes met jouw te communiceren. Dat dit niet gebeurt is maken wij direct binnen de betreffende afdelingen bespreekbaar om herhaling te voorkomen. Spijtig genoeg lost dit voor jou nu niets meer op.

Ondertussen is jouw order geannuleerd en heb je het aankoopbedrag terug.

Edward 15-04-2019

Qua tijdstip conform afspraak geleverd en geplaatst. Goede extra informatie v.w.b. gebruik en onderhoud.

Ellen 15-04-2019

Ruime keuze op de site. Voldoende informatie bij elk product. Wij hadden een wasmachine, droger en koelkast besteld en alles is prima afgeleverd en geïnstalleerd door zeer vriendelijke jongen. En de oude koelkast is meegenomen. Daarbij was het erg handig dat je zelf kunt aangeven wanneer en op welk dagdeel je het bezorgd wilt hebben en dan krijg je op de dag zelf nog een bericht om hoe laat het afgeleverd wordt, echt top. Prima service allemaal!

Karin 15-04-2019

Makkelijk verschillende types vergelijken, fijn dat er veel reviews van andere consumenten staan. Bezorging is snel en je kunt een tijdsvak uitkiezen voor je levering, zelfs 's avonds!

Lianne 15-04-2019

Heb al vaker producten via Coolblue gekocht. Laatste aankoop was een laptop.
Coolblue heeft een goede overzichtelijke website met een ruim aanbod. Fantastische service, producten snel in huis.
Ikzelf kocht een 'tweedekans' product, deze is helemaal prima, laptop werkt perfect, nog echt in nieuwstaat. En hierdoor zeer goed product, voor een nette prijs ;)! Coolblue is top.

Littelleedie 15-04-2019

deze winkel heeft een zeer goede service en zeer snelle levering. Ze doen effectief wat ze schrijven. Binnen de dag geleverd en mailings i.v.m. verzending en aflevermoment.

Mooi aanbod en juiste prijs zettting zorgen ervoor dat het zeker de moeite is om hier langs te komen voor het plaatsen van een bestelling.

Zeer tevreden klant 15-04-2019

De service van Cool Blue was perfect. De heren hebben hun werk voor 200 % verzorgd.
Goede uitleg en advies gegeven. Super.

Karin 15-04-2019

Snelle levering, wasmachine stond binnen 10 minuten boven ondanks 2 steile trappen.
Oude machine meegenomen. Keurig op tijd, na een smsje.
Wasmachine stond niet helemaal waterpas maar na 4 rubberen dopjes was dat zelf opgelost.

Ron 14-04-2019

Nadat ik eerst had bepaald welke wasmachine en droger ik wilde hebben, ben ik deze zondagavond bij Coolblue gaan bestellen. Deze konden direct de volgende maandag geleverd worden. Maandagmorgen kreeg ik de melding dat ze tussen 11:00 en 12:00 zouden komen afleveren. en inderdaad, ze kwamen met z'n drieën. Binnen een kwartier hadden ze de oude voor de nieuwe machines verwisseld en geïnstalleerd en getest. Sneller kan je het volgens mij niet krijgen. Top jongens!

MCJ 14-04-2019

Heel vakkundig geholpen in de winkel met de aankoop, het thuisbezorgen en de service zijn prima! Bedankt!

P.Dubbeling 14-04-2019

Ik ben zeer tevreden met het geleverde product
Ook ben ik zeer tevreden met de snelle levering door Coolblue ,
En hebben ze keurig geleverd op het afgesproken tijdstip.

L Franken 14-04-2019

Snel en keurig geleverd en prima help desk voor ondersteunig bij installatie

Erik 14-04-2019

Alles aan Coolblue klopt. Eerlijk, op tijd en goede service. Wij kopen alles wat we nodig hebben en verkrijgbaar is bij Coolblue

de Abacus 14-04-2019

Groot aanbod en een zeer snelle levering, zelfs als je op zondag avond besteld heb je het de volgende ochtend al in huis. Over garantie doen ze niet moeilijk, problemen worden snel en goed afgehandeld.

henk 14-04-2019

correcte levering. door de bezorger vriendelijke uitleg hoe te handelen bij retourzending.

Paul 13-04-2019

Via Coolblue op vrijdagavond besteld zodat ik het de volgende dag gemakkelijk thuis zou ontvangen, helaas werd het door vage redenen pas op Maandag geleverd. Niet onoverkomelijk maar irritant vond ik het wel.... Verder is het produkt goed en verdere behandeling van Coolblue wel gewoon goed verlopen.

antonissen peter 13-04-2019

eigenlijk veel sub-websites
gemakkelijke search finder
snelle betalingen en veel verschillende mogelijkheden om te betalen
snelle leverservice

Franky986 13-04-2019

Snelheid, betrouwbaarheid en een feilloze en snelle dienst naverkoop. Hier kunnen veel online en offline shops veel van leren.

Ton 13-04-2019

Duidelijke site snelle levering goede prijs en voldoende keuze.
Service is goed

Toon 13-04-2019

Ik heb voor Coolblue gekozen vanwege de prijs/kwaliteits verhouding. En daarbij komt de zeer snelle levering.

Wouter 13-04-2019

Een van de beste en betrouwbaarste Webshops die ik ken.
De site is zeer overzichtelijk en er staan altijd veel klanten reviews op die het gemakkelijk maken om de beste persoonlijke keuze te maken.

Evert Huizing 13-04-2019

In de avond eindelijk de knop door gehakt voor een nieuwe laptop. (Asus Zenbook Flip UX562FD)
De bestelling verliep vlotjes gemakkelijk en zonder problemen.
De volgende morgen nog voor begin van mijn werkdag was die al afgeleverd op kantoor.

Super snel dus.

Apparaat bevalt ook uitstekend.

Ik raad Coolblue dan ook zeker aan.

C van Kessel 13-04-2019

Snelle levering, goede service. Uitgebreide specificaties/uitleg en reviews op de site van een product. Superblij met mijn Combi magnetron. Top...cool!!

Peter 13-04-2019

De bezorgers waren erg vriendelijk en behulpzaam !!! Ook de bezorging op zondag is voor ons erg prettig 👍🏻

Hetty 13-04-2019

Producten dijn prima. Service van een zeer hoge kwaliteit. Medewerkers super vriendelijk en kundig. Niets is te veel en ze oas weg is de klant tevreden is.

Ser 13-04-2019

Gebruiksvriendelijke en overzichtelijke site. Tot 00:00 bestellen en volgende dag in huis. Met je persoonlijke account kun je werkelijk binnen enkele clicks je bestelling afronden omdat het systeem je betaal en adresgegevens bewaard. Heel handig! 20 minuten voor bezorging wordt je gebeld, zodat je niet een heel dagdeel aan huis gekluisterd zit. Daarbij staat de klantenservice je zeer bereidwillig te woord als je nog enkele vragen over het product heb. Ik ben al vele jaren een zeer tevreden klant en heb er alle vertrouwen in dat dit zo zal blijven.

bojure 13-04-2019

Hele slechte service. Op zondag een wasmachine besteld met de belofte dat hij de volgende dag geleverd zou worden, dit is uiteindelijke zaterdag geworden, een week later!
Vele toezeggingen gedaan maar niks na kunnen komen.
Officiele reactie van Coolblue 19-04-2019

Beste Bojure,

Dank je wel voor je review. Natuurlijk balen als het zo lang duurt voor we leveren. Helaas kunnen wij jouw bestelling er niet bij vinden en weten daarom niet wat de reden is geweest. Heb je misschien gekozen voor een extra (aansluit) dienst of woon je misschien op een van de waddeneilanden?

Wij verwachten dat je ondertussen weer lekker kunt wassen.

Maria 12-04-2019

Coolblue zorgt er voor dat je het product heel snel bezorgd krijgt en de service is goed.

Ruud 12-04-2019

Coolblue doen wat ze beloven. (alles over voor een glimlach)
Goede informatie voor de koop en daarna vanaf bestellen tot plaatsen uitstekend. Alles netjes geplaats door vriendelijke jonge mensen. Ik ben zeer tevreden.

Olivier 12-04-2019

Het is gewoon een hele ervaring van de website tot de levering tot het openen van de doos. Overall is over nagedacht.

Lisette van Waas 12-04-2019

Twijfel niet om bij Coolblue te bestellen! Eenvoudig en alle informatie direct beschikbaar. Geen hele dag thuis wachten, want je weet precies in welke tijdvak van 1 uur ze komen. En vooraf nog een berichtje als ze er bijna zijn. Vriendelijke bezorgers die netjes het apparaat plaatsen waar het hoort en het ook voor je aansluiten. Daarbij goede tips gehad! Coolblue ga zo door!

Wim 12-04-2019

Zeer goede informatie een goede site met de juiste informatie de bezorging op tijd met zeer correcte bezorgers, m'n complimenten.

Plonk 11-04-2019

Veel keus. Goed advies. Klantgericht. Snelle levering. Prettig personeel (bezorgers).

Aad Kleijberg 11-04-2019

Alles is perfect geregeld, maar de wasmachine hebben ze niet waterpas afgesteld, zodat hij ging lopen . Ik heb hem zelf waterpas gezet. (Foutje)

Ineke 11-04-2019

We hebben diverse tuinartikelen gekocht en zijn hierover zeer tevreden. Telefonisch hebben we wat vragen gesteld en daarbij gelijk onze bestelling gedaan. Dat liep voortreffelijk. We kregen duidelijke antwoorden op onze vragen. De volgende dag was de bestelling binnen. Helemaal top!

Jos 11-04-2019

Duidelijke site en goed advies. Snelle en vriendelijke levering. En milieuvriendelijk door bezorging met de fiets.

Johnny 11-04-2019

Bij Mediamarkt en BCC was stofzuiger (Miele) niet in de winkel verkrijgbaar. Daarom via Coolblue besteld. De stofzuiger was hier nog € 30,- goedkoper dan bij genoemde winkels. EN: de andere dag in huis!

RJ 11-04-2019

Goed aanbod, snelle levering en niet duur.
Nemen de oude spullen mee en laten niet de verpakkingsmaterialen achter.
Ofwel prima service

Karien 11-04-2019

Eindelijk een reclamespotje wat klopt.
Het gaat precis zoals coolblue in reclame laat zien

Erik 11-04-2019

ik had een tijd geleden een verkeerde harddisk... na klacht ZONDER probleem mijn geld terug en nu een aantal maanden later dus iets anders en kleiners gekocht. geen gedoe snel geld terug en dat geeft vertrouwen bij aankopen

reynier 11-04-2019

het bestellen gaat zeer makkelijk en eenvoudig voor 23:59 besteld is meestal de volgende dag in huis. bij mij is het altijd goed gegaan ik vind het een zeer prettige wbshop

Martin db 11-04-2019

Het aanbod, de kwaliteit en de snelheid van levering zijn uitstekend! De originaliteit en het enthousiasme waarmee het gebracht wordt zijn top!

Anne marie 11-04-2019

Ik heb nu 2x bij Coolblue iets gekocht en zowel de levering en bezorging was prima en snel

Tuinhek 11-04-2019

Duidelijke website met goede productinformatie. Zeer snelle en correcte levering!

E.van Asselt 11-04-2019

Zeer tevreden over Coolblue. We hebben op zondagmiddag een wasmachine en een diepvries besteld. Maandagochtend tussen 9.00 en 10.00 uur al bezorgd. Zeer duidelijke communicatie over de levering en bezorging. Zonder klachten werden de(zware) apparaten naar de zolder gebracht en aangesloten. Supervriendelijke bezorgers en duidelijke uitleg. Dat is wat je hoopt als consument, en Coolblue heeft het echt waargemaakt.

G. Martens 11-04-2019

Zeer duidelijke website met een enorme hoeveelheid aan artikelen. Snelle levering op een milieuvriendelijke manier (bakfiets). Levering keurig verpakt in een doos met de bekende kleuren.