Ron 23-03-2023

Groot aanbod, snelle levering en vlotte opvolging van het geheel maakt het compleet

N 23-03-2023

Ik heb 2 monitors besteld. Deze waren heel snel geleverd. Er staat ook veel uitleg op de website.

Bart 22-03-2023

Steeds goeie uitleg , prijzen en dienst naverkoop.
Op tijd verzonden , geen woorden maar daden !
Doe zo verder Coolblue 👊

Nico Bouckaert 22-03-2023

Eerste ervaring met Coolblue. Beetje vreemd dat iemand je opwacht aan de ingang maar we kregen onmiddellijk een lekkere kop koffie. Ik kwam een macBook ophalen die ik pas de dag ervoor besteld had. Na het ingeven van mijn bestelcode kwam mijn naam op één van de schermen in de winkel te staan en even later werd mijn naam omgeroepen. Een vriendelijke jongeman haalde de laptop erbij, vertelde me over de 2 jaar waarborg en na betalen liep ik buiten met mijn toestel. Al bij al dus een vlotte ervaring.

Elke 22-03-2023

De "Keuze van Coolblue" helpt me vaak om knopen door te hakken. Ik vind het ook nuttig dat je per categorie/product tips krijgt over de eigenschappen die je moet overwegen voor dit type product. Hier heb ik altijd een heel correcte service gekregen, ook na verkoop, en meestal ook de goedkoopste prijs. Voor elektronica bezoek ik dus automatisch de website van Coolblue!

Stephanie 21-03-2023

Goede service & snelle levering.
Zeker aan te raden, ze hadden voor deze hoofdtelefoon ook de laagste prijs waardoor ik voor Coolblue heb gekozen.

Elle' 21-03-2023

Heel vriendelijk en vlot voor afhalen online bestelling. De winkel is ook mooi ingericht. Ik vond het een fijne ervaring met de onthaalmedewerker die een drankje aanbood en me aanmeldde voor het afhalen van de bestelling.

Vervolgens werd ik door een vriendelijke medewerker aan de kassa geholpen.

Extra fijn vind ik ook dat enkel mijn emailadres nodig is bij eventuele herstelling en geen papierwinkel.

Gitte 21-03-2023

De webshop van Coolblue wijst zichzelf makkelijk uit en brengt je binnen no time bij het product dat je zoekt. Het geeft je de kans om alle opties te bekijken en te vergelijken met andere producten. Door deze goede begeleiding heb ik een keuze kunnen maken waar ik meer dan tevreden over ben. Daarnaast is de klantenservice ook super. Echt op maat van de klant als persoon!

Ludo 20-03-2023

Goede omschrijving, duidelijke foto's en een prima (tweedekans) product. Voor mij is hier niets mis mee. Misschien had de oorspronkelijke koper andere verwachtingen maar voor mij voldoet de usb-hub 100%. Het is trouwens niet de eerste keer dat ik een tweedekans product koop en tot nu toe heb ik maar één keer een gsm hoesje willen terugsturen omdat het niet goed pastte. Na telefonisch contact met de winkel moest ik het zelfs niet terugsturen maar hebben ze wel mijn geld teruggestort. Top dus.

Laurens 20-03-2023

De shop zelf is prima, het bestellen ging vlot. Ik heb op vrijdag 17/03 mijn gsm besteld en het pakketje zou op zaterdag 18/03 al geleverd worden, maar dit is niet gebeurd. Nu zou de levering dan vandaag (maandag 20/03) gebeuren, maar opnieuw werd het pakket niet geleverd. Dit is vrij vervelend, gezien mijn huidige gsm niet meer werkt, dus ik heb deze nieuwe dringend nodig. Ik begrijp dat dit aan het falen van de post kan liggen, maar feit blijft dat 'levering morgen' nu al minstens een 'levering 4 dagen later' wordt. Hierdoor kan ik niet tevreden zijn over de geleverde dienst.

Dirk 20-03-2023

Overzichtelijke aanbod met goede filters en gerichte begeleiding bij de keuze

Francois 20-03-2023

Bestelling is niet geleverd en ik moet wachten op het onderzoek met bpost terwijl ik niets te maken heb met bepost

Siona 20-03-2023

Duidelijke website, goede en duidelijke informatie bij de producten, Coolblue's keuze is een pluspunt, snelle levering

Gabriël Storme 20-03-2023

Alles perfect volgens afspraak.
Prijs zeer competitief.
Zeer snelle levering.

wendy 20-03-2023

GSM gekocht online, maar kreeg de gegevens niet voldoende overgezet van oude naar nieuwe GSM.
In de winkel hebben ze mij voortgeholpen en altijd zijn de medewerkers heel vriendelijk en behulpzaam!

Sander 19-03-2023

Coolblue levert snel, biedt vele producten aan, en geeft ook een ruime keuze aan tweedehandsproducten. Aanrader!

Marc 19-03-2023

snelle levering zonder onaangename verassingen .
zoals beschreven in de advertentie

Danny 19-03-2023

Wederom heel snelle en correcte levering zoals bijna altijd en indien het niet zo is dan ligt het aan de postbedeling.

Céleste annon 18-03-2023

Ik heb mijn pakket avonds besteld en de dag erna kreeg ik het al dus ben heel blij met de vlotte servies.

Roland 18-03-2023

-Uitgebreide keuze
-Bekende website
-Met de nodige commentaar per artikel
-Goed ingepakt

Renn Verbeke 18-03-2023

Steeds super service. In de shops zijn ze even vriendelijk. Telefonisch support helpt je ook zoals het hoort. Nog nooit klagen van gehad

Danielle Fransen 18-03-2023

Doen wat ze beloven.
Perfecte omschrijving, vlotte afhandeling in winkel.
Zeer tevreden over toestel!

Jean 17-03-2023

Goede service geen opmerking , Levering van bestelling op tijd; Doe zo verder

Robbe 16-03-2023

Ik ben nog nooit teleurgesteld door Coolblue. Daarom staat Coolblue in mijn top 3 van online bestelplatformen. Je moet nooit op je pakketje wachten en het wordt altijd netjes geleverd. Als er dan toch iets niet helemaal naar je zin is staat de zeer vriendelijke klantendienst voor je klaar en zoeken ze samen met jou naar de best mogelijke oplossing.

Dieu Frederik 16-03-2023

Mooie goedzittende headset, na langdurig luisteren merk je niet dat je deze headset op je hoofd heb.
Geluidskwaliteit is ook uitmuntend