Deze score is berekend op basis van 2218 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Andrea 17-05-2019

Duidelijke site, veel info en keuzehulp. Via mail en sms wordt je goed op de hoogte gehouden over de bezorging van je product. Bezorgers zijn correct en erg vriendelijk, oude apparaten worden zonder problemen mee terug genomen.

Anita Corte-Degen 17-05-2019

Telefonisch om advies gevraagd nadat onze all in one printer van Epson het ''loodje had gelegd''. Vriendelijke jongedame is naar aanleiding van mijn ''eisenpakket'' binnen het assortiment van Coolblue op zoek gegaan naar een soortgelijke printer qua afdrukkwaliteit en gebruiksgemak. Geduldig en zorgvuldig uitleg over div. printers gekregen en 'n goede keuze kunnen maken ! Levering was nog dezelfde avond (kleine extra kostenpost) op de aangegeven bezorgtijd.

José Dukker 17-05-2019

Coolblue levert inderdaad met een glimlach. De jongens, die mijn nieuwe koelkast kwamen leveren waren zeer vriendelijk en behulpzaam. Ze plaatsten deze koelkast op de juiste plek en namen netjes mijn oude apparaten mee retour. En dat alles keurig in de aangegeven tijd op tijd geleverd met een telefoontje vooraf dat ze met een half uurtje er zouden zijn en inderdaad. Keurig op tijd. EN ALLES MET EEN GLIMLACH! TOP JONGENS!

Spaans 17-05-2019

Fantastische service. Bezorging precies zoals afgesproken. Echt een aanbeveling

Patrick 17-05-2019

Prima productinformatie, goed bestelproces, snelle en punctuele levering door keurig personeel.

Ria 17-05-2019

Duidelijke omschrijving van producten, ruime keus. Vanwege uitverkochte producten en geen mogelijkheid om producten te vergelijken in 1 bestand geen 10. Levering is altijd volgens afspraak, zelfs dezelfde avond nog als je iets meer betaalt.

Roy 17-05-2019

Ik wou een nieuwe laptop aanschaffen met specifieke doeleinden. Coolblue heeft mij goed geholpen bij mijn keuze dmv messenger live chat. Daarnaast super vriendelijk en snelle levering. Producten waren goed ingepakt en beschermd.

C.J. Dekker 16-05-2019

Levering via eigen vervoersdienst, er wordt inderdaad vooraf gebeld, het apparaat geïnstalleerd met korte, duidelijke uitleg. Het oude apparaat wordt meegenomen.

Tazelaar 16-05-2019

Ik kan helemaal niets negatiefs bedenken. Zeer snelle levering. Oude grasmaaier retour. Lage prijs. Zeer prettige bezorgers. Zeer informatieve site. Zeer groot assortiment. En het product (PowerPlus grasmaaier) voldoet volkomen aan de verwachtingen. Coolblue anytime.

Marijn 16-05-2019

Ik heb al meermaals iets gekocht bij Coolblue.nl. Afgelopen weekend ben ik ook voor het eerst in de winkel in Utrecht geweest. Ik ben erg enthousiast, vriendelijk en goed geholpen.

Jill 16-05-2019

Onlangs besteld bij Coolblue wegens het goede aanbod en aanbiedingen. Website is heel gebruikersvriendelijk en bestellen gaat gemakkelijk. Bestelling was de volgende dag al in huis (en gratis verzending)! Voordat ik het product in huis had kreeg ik via mail instructies hoe het product te gebruiken is, super handig! Tevens nog contact gehad met de klantenservice vanwege het willen toevoegen van een verzekering omdat dit via de website niet lukte. De medewerker heeft mij daar meteen mee geholpen via de chat en zo was het snel gefixt. Kreeg een dag later nog een kaartje van die medewerker waarbij hij mij veel plezier wenste met de aankoop en een opmerking die refereerde naar ons gesprek via de chat. Super persoonlijk en tevens grappig, echt leuk vond ik dat! Kort samengevat: Coolblue is een super winkel die het totale proces (van oriëntatie tot service ná aankoop) snapt, dat merk je wel. Dikke bonuspunten en daarom is deze webshop/winkel zeker aan te raden!

Leo 16-05-2019

Ik ben 70 jaar en niet zo goed op de hoogte van de moderne technologie. Mijn eerste bezoek aan Cool Bleu schetste mijn verbazing. De wijze waarop ik werd ontvangen, en de manier waarop ik werd geinformeerd over het product dat ik kwam kopen was geweldig. Ook de service nadat ik het product had aangeschaft was fenomenaal. Van mij krijgt Cool Bleu een dikke tien

Raoul 16-05-2019

Geen flauwekul en praatjes. Alles wat je zoekt en tegen de goede prijs. Bovendien snel in huis.

Kuiper 16-05-2019

Coolblue is een goede webshop, snelle levering en betrouwbare service. Tevens kun je alles over je gewenste artikel vinden in de uitgebreide productomschrijving.

Dianne 16-05-2019

Ja volledig tevreden, product op tijd geleverd en goed geïnformeerd door Coolblue.

R. Maatman 16-05-2019

Top! Goeie service. Aardige jongens die alles regelen. Wasmachine geplaatst, aangesloten en aangezet. Oude meegenomen. En....je hoeft maar een uurtje thuis te zijn.

Ashley 16-05-2019

Betaald voor bezorging in de ochtend en krijg s’ochtends vroeg een bericht dat ze om 14:45 komen Voor niets vrij genomen alles moeten cancellen en verder geen meedenken over oplossing Bedankt Coolblue
Officiele reactie van Coolblue 24-05-2019

Beste Ashley,

Dank je wel voor het kenbaar maken van je onvrede. Natuurlijk balen als je een tijd afspreekt en wij komen niet. Dit hoort niet.
Heb je al contact gehad met onze klantenservice?

Want voor een dienst die wij niet nakomen hoef je natuurlijk niet te betalen.

AV 16-05-2019

Prima service, handige website, uitstekende prijs-kwaliteit verhouding en snelle levering

René Nelissen 15-05-2019

Overzichtelijke site, en een top service van zeer correcte en vriendelijke bezorgers. Gewoon geweldig!!

Jos 15-05-2019

Het loopt gewoon allemaal als een trein. Bestellen, betalen en levering. Tegen meestal hele concurrerende prijzen.

J. Mulder 15-05-2019

Mooie duidelijke website, ruim aanbod en goed prijs/kwaliteit.
Bij problemen keurige hulp! Gewoon een aanrader.

Tamara 15-05-2019

Snelle bezorging, goede prijs en super service! Ze hebben ruime keuze en een duidelijk overzichtelijke website.
Zeer tevreden!!

Karel 15-05-2019

Goede snelle levering, product goed verpakt geleverde kwam overeen met omschrijving met goede uitleg via filmpje.

Femke 15-05-2019

Ruime keuze, handige optie om producten naast elkaar te vergelijken, maar met stip op 1: goede service! Goed bereikbaar voor vragen, duidelijkheid over de levering en klantvriendelijke bezorgers die de tijd voor me hebben genomen om onze wasmachine te plaatsen en uitleg te geven.

Agnieszka 15-05-2019

Echt vriendelijke en behulpzame medewerkers van de klantservice. Een goede product voor een goede prijs. Snele bezorging op de volgende dag. Ik ben echt super blij mee met de gekozen product en met de contact met klantservice.

Ivka 15-05-2019

Goede, duidelijke website. Goede service. Ze maken online winkelen tot een feestje.

Loes 15-05-2019

Supersnelle levertijd en gratis bezorging. Veel keus in artikelen en duidelijke website.

Sita 15-05-2019

De levering is zoals gemeld, voor 23.59 besteld morgen in huis, bij navraag aan een medewerker ook op heel korte termijn antwoord

Elina 15-05-2019

Super service. Telefoon online gereserveerd en daarna naar de winkel gegaan om hem op te halen. Binnen 1 minuut was alles afgehandeld.

Aldy 15-05-2019

Coolblue is súper handig! Snel met leveren en afhandelen. Èn super fijn van de 3 berichten die je krijgt: een mail met een afleverdatum, een sms met een tijdsbestek van 1 uur afkeveringstijd èn kwartier ervoor word je gebeld dat ze eraan komen!!!! Niet hoeven te wachten van bv tussen 7:30 uur en 20.00 uur. TOP!!!!

Francis 15-05-2019

Cool Blue is altijd mijn eerste keuze als ik online iets wil kopen. Ze hebben een zeer ruim aanbod aan zeer goede prijzen.
En daarboven op hebben ze ook nog eens een fantastische klantendienst!
De leveringen verloren ook altijd zeer vlot, of het nu"iets kleins" is via de post, of een grote koelkast, of diepvries die ze zelf leveren, 2 super vriendelijke mannen, niets was teveel gevraagd.
Kortom, cool Blue is gewoon top!

Thornball 15-05-2019

Kan het aanschaffen van een nieuwe wasmachine een feestje zijn? Ja! Zeker bij Coolblue.
Vanaf het uitzoeken op de website tot de aflevering en installatie van de machine is alles super professioneel georganiseerd. De site is helder en het productaanbod heel groot. Toch is het makkelijk zoeken, en biedt de site een vergelijk-optie tussen de potentiële modellen. Je wordt zeer goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling, en van het moment van afleveren. Bij ons kwamen er twee keurige en enthousiaste bezorgers. Ze hebben de wasmachine naar boven gebracht, geïnstalleerd en proefgedraaid. De oude machine hebben ze meegenomen. En dit alles in een tijdsbestek van 16 uur!
Wat wil je nog meer..........?!

Tim 14-05-2019

Alle producten zijn snel en makkelijk op de website te vergelijken. Bestelling is snel geplaatst en betaald. ik heb om 23u50 besteld/betaald en de volgende morgen om 10u30 had ik mijn bestelling al aan de deur aangekregen.

Bas 14-05-2019

Goede en tijdige levering en bij vragen kreeg ik meteen een antwoord. CoolBlue is echt Cool en Blue is mijn lievelingskleur :-)

Jan Willem van Holst 14-05-2019

Prettige website (met name productinfo en vergelijkingsmogelijkheden) en perfecte levering (inclusief informatievoorziening)

Jos 14-05-2019

Webshop met duidelijke informatie over het product alsook de zichtbare beschikbaarheid .
Snelle levering met vervoerder die zijn verplichtingen wat de het leveringstijdstip aangaat goed na komt.

Kleine broertje 14-05-2019

Net een nieuwe wasmachine gekocht. De dag erop (moederdag) is deze bezorgt.
Kon deze dus gelijk als moederdag kado bestempelen.
De bezorgers zijn kundig en zeer klantvriendelijk.

Als ik weer iets nodig ben wat bij Coolblue scherp geprijsd is ga ik zeker weer bestellen!

H 14-05-2019

Snelle levering,heel vriendelijke bezorgers. Heb nu 4 maal iets besteld( witgoed) en alle keren zeer tevreden,alles gebeurd netjes en de bezorgers weten ook veel van alle producten.Jullie zijn echt top!!!!

S. Hameleers 14-05-2019

Op zondag 12 mei een magnetron besteld die de maandag erop geleverd werd maar te klein bleek te zijn. Op aanraden van de bezorger een andere magnetron uitgezocht. Deze telefonisch besteld voor levering op dinsdag 14 mei. Bevestiging ontvangen dat er op dinsdag geleverd werd. Niet dus. Magnetrons zijn vrijwel gelijk in prijs en er werd al op zondag betaald. 2 euro om precies te zijn. Bij navraag bleek dat de “procedure” gevolgd moest worden. Eerst de retour -meegenomen door de Coolblue bezorger op maandag, was dus in bezit van Coolblue !- in het magazijn voor er een andere uit mag. Wel bevestigen en niet leveren omdat je je eigen mensen niet vertrouwt ? De bezorger zou er vandoor kunnen gaan met de magnetron. Waardeloos argument. 1 keer doen en baan kwijt ! Nee, de echte reden is dat de software niet in staat is een retour als ontvangen te accepteren wanneer hij door de bezorger is meegenomen. Ondertussen de klant vakantieuren laten opnemen voor niets. Ik heb de order geannuleerd.
Officiele reactie van Coolblue 24-05-2019

Beste Hameleers,

Dank je wel voor het kenbaar maken van je onvrede. Natuurlijk balen als blijkt dat de magnetron niet past. Wij ruilen graag jouw product om. Helaas is het onmogelijk om op één betaalde order, een tweede te versturen.

Dit heeft niets met vertrouwen te maken. Jammer dat jij dit zo hebt ervaren.

Bianca uit Papendrecht 13-05-2019

Makkelijke en duidelijke site. Zeer snel geleverd. Een mailtje, een sms'je én een belletje dat ze eraan komen, dus je hoeft niet heel de dag thuis te blijven. Ze sjouwen alles voor je naar boven en sluiten alles aan. Zeer tevreden.

Van Gaveren Eugène 13-05-2019

Wanneer je een product wenst aan te kopen dat ook wordt aangeboden door Coolblue, dan zou ik de goede raad geven om eerst daar even binnen te springen. Advies vragen en goed luisteren.
Dan pas vergelijken met een andere.
Ik spreek uit ervaring. Coolblue is en blijft mijn beste keuze.

A.h. 13-05-2019

Duidelijk informatie over producten, snel levering, meerdere betaal mogelijkheden. Aanrader

Arcoh 13-05-2019

Advies gehad door een naar mijn idee een ervaren vakman. Prima geholpen. Voor de volgende aankoop wederom naar Coolblue.

Chun Hun Lam 13-05-2019

Goeie service en duidelijk. Na een aankoop via site, krijg je gelijk een mailtje van jouw bestelling. Echt TOP!!
Voor het bezorgen krijg je ook nog een bericht wanneer de bezorger komt!
De bezorgers zijn ook vriendelijk!!!!!
Al 2 keer besteld bij Coolblue en beide keren tevreden.

Arie 13-05-2019

Gewoon een goede site, duidelijk, overzichtelijk en voorzien van veel info.

Arlien 13-05-2019

Snelle levering, nieuwe koelvriescombinatie mooi op de plek gezet. Oude weer meegenomen
Ook werd ik een kwartiertje van te voren gebeld dat men er kwam. Klantenservice nog aan de lijn gehad op de dag van bestelling. Je hebt snel een kundige medewerker aan de lijn. Super service

Soraya 13-05-2019

Werken en bezorgen super professioneel, netjes en vriendelijk. Ik had een vaatwasser gekocht (die overigens top werkt), deze was binnen no-time boven, aangesloten en aangezet. Communicatie over de levering ging heel goed en de aangegeven bezorgtijden klopten. Had dezelfde dag nog een bezorging van een koelkast via bol.com die de bezorging uitbesteed, dat was dramatisch. Ik betaal in het vervolg liever een paar tientjes meer bij coolblue voor een goede, professioneel service, dan dat ik nog eens dat meemaak voor een paar tientjes minder. Is het echt niet waard. Bestel maar gewoon hier, dan is alles gewoon goed geregeld en hoef je nergens over na te denken. Zeker een aanrader!

mikep 13-05-2019

super goede service, de bezorgers zijn uiterst vriendelijk en behulpzaam. ik wil cool blue dan ook zeker bij iedereen aanraden.

Anneke 13-05-2019

Ik ben wel tevreden over Coolblue maar niet over de levering. Deze zou binnen een dag geschieden. Het was een cadeau voor de verjaardag van mijn zoon. Levering zou op donderdagavond plaatsvinden. tot 21.50 uur werd aangegeven dat de levering onderweg was. Na 22.00 uur stond er ''levering volgende dag'', maar na 22.00 kun je geen tijd meer aangeven.
Levering werd weer in de avond en toen was ik op de verjaardag van mijn zoon en zat ik zonder cadeau.
Vervolgens moest ik de dag daarop weer thuis zijn voor de aflevering.

jan 13-05-2019

altijd netjes op tijd, goede voorlichting over aankoop, altijd netjes en duidelijk, pet je af 👍👍