Deze score is berekend op basis van 1380 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Marcel 06-01-2020

Prijs en service top!
Vooral de service doet ons altijd blijven kopen bij cb

Jan Willem 06-01-2020

Vorige week een Belkin draadloze oplader besteld om cadeau te geven. Apparaat is netjes op tijd binnen gekomen, echter werkt het apparaat niet. Dit is al het 2de product wat ik besteld heb bij Coolblue welke het niet doet.

Beste Jan Willem,

Dank je wel voor je review. Vervelend dat een cadeau bij ontvangst defect blijkt te zijn. Hier zijn wij ook niet blij mee, maar kan helaas wel gebeuren.

Wij ruilen de oplader graag voor je om.

Jannes Kamphuis 06-01-2020

Leuke shop en gemakkelijk zoeken. Juiste omschrijving en strakke prijzen. Beetje prettig gestoorde site met de extra’s die je er gratis bij krijgt.

Anton 06-01-2020

Makkelijk te bestellen, goede prijs, snelle levering, goed product. Helemaal TOP!

Ad 06-01-2020

De site is zeer goed te bekijken en alles is makkelijk te vinden. Ook zoals beloofd de ene dag besteld andere dag in huis zeer goed er tevreden over Cool Blue

Rob 05-01-2020

Snelle correcte levering, makkelijk bestelsysteem, zou een dag later bezorgd worden wegens drukte maar kwam toch op de eerstgenoemde tijd.

Rico 05-01-2020

Geen verrassingen. Maten op site kloppen met werkelijkheid. Verder duidelijke levering en op tijd en goede communicatie rondom levering.

Leonie T. 05-01-2020

Duidelijke website. Goed in te stellen filters bij zoekopdracht. Ruim aanbod. Veel beoordelingen over producten te vinden. Levering op de gekozen dag, ook op zondag.

Rosemary 05-01-2020

Leveranciers zijn wettelijk verplicht oude apparaten in te nemen. Coolblue maakt daar echter een potje van; ze laten jou met je oude magnetron naar het postkantoor sjouwen. Terwijl de oplossing zo simpel is: gewoon met elke orderbevestiging een retourlabel meesturen. Geen glimlach dus van ons.

Beste Rosemary,

Dank je wel voor je review. Wat ontzettend vervelend dat onze externe vervoerder jouw magnetron niet heeft meegenomen.

Gelukkig is dit op te lossen. Via onze website vind je opties om dit alsnog milieuvriendelijk in orde te maken,.

Wiljo 05-01-2020

De bezorgers waren goed geïnstrueerd en namen de tijd om de wasmachine/droger te installeren met kennis van zaken.

TS 05-01-2020

Eerst koop je een tv van totaal ruim € 2.000. Ik bestel er een soundbar bij en op aanraden van een medewerkster een passende soundbarbeugel. Ondanks mijn twijfel bevestigd zij dat ik echt de juiste soundbarbeugel heb. Bij levering blijkt dat de soundbarbeugel niet past. De doos met de soundbar is zeiknat. Ondanks mijn tegenwerpingen wordt dat ding neergezet. Het werkt toch is de conclusie van de monteur. Ik spreek af dat ik ga bellen om om te ruilen: ik vertrouw het niet dat als de soundbar nat is geweest er geen gevolgschade kan zijn. De medewerkers die moeten installeren kunnen niet met de ziggo module overweg. Ik installeer ter plekke met hulp van ziggo mijn module en se tv. De heren gaan in galop de deur uit. Een laat zijn handschoenen liggen in de haast. Ook hangen er twee draden nog onder uit de tv! 😡ik bel maar met de klantenservice hoe dit nu kan allemaal! Omdat ik geen soundbar wil hebben met mogelijk water erin, bel dus ook om om te ruilen als afgesproken met de monteur. Dat kan niet, ik moet een nieuwe kopen en de oude retourneren. Dat doe ik dus maar. Ik betaal weer een soundbar en retourneer de oude. Op zaterdag komt er weer iemand van Coolblue en knipt de uitstekende draden weg. Ook verwijderd hij de ten onrechte door de monteur aangebrachte oude chromecast uit de nieuwe tv(de nieuwe tv zit er een ingebouwd) dus volkomen overbodig wat hij heeft gedaan. Bovendien stoort het ding de chromecast in de tv. Ook weer tegen mijn instructie in. Toch geplaatst door de eerste monteur. Moet ik wel weer extra voor thuis blijven. Ondertussen heb ik afgesproken dat ik alle installatiekosten terug krijg vanwege alle ondeskundigheid en overlast. Dan moet ik nog €242 euro terug krijgen van de soundbar, de soundbarbeugel en de installatiekosten. Ik ben nu al weken bezig mijn geld terug te krijgen van geretourneerde artikelen. Men crediteert maar raak op de oude facturen en geeft slechts een klein deel geld terug. Dit heeft tot gevolg dat ik bij mijn bestellingen 3 tv’s zie met evenzoveel soundbarrren. Mailen, bellen en telkens zeggen ze wat vervelend dat u op uw geld moet wachten. Telkens zeggen de medewerkers uw geld wordt teruggestort: Naisja, Amal, Luca , Kyra en anderen van wie ik de naam nu niet direct paraat heb geven aan dat het geld komt en nu Arnel begint weer opnieuw met zijn vragen omdat ze het kennelijk ook niet meer snappen. Wat ook niet zo vreemd is als je in mijn bestellingen kijkt door alle crediteringen door Coolblue. Al met al heb ik nu 5 keer gevraagd om mijn geld: heb 5 keer gehoord dat het komt. Ik heb echter de resterende € 203 euro niet ontvangen. In plaats van € 242 die gestort zijn komt er nu €40 terug.
Wat een winkel: advies is ondeskundig, geleverde elektronica is beschadigd, plaatsing is ondeskundig en de administratie in een puinhoop ..nu net heeft Rick specialist van Coolblue trouwens weer bevestigd dat het geld terug komt: de afdeling heeft het verwerkt ( net als alle andere keren trouwens) we wachten maar weer af..drie werkdagen weer ...Kyra zegt vervolgens nu dat er niets gebeurd is : zij heeft een opdracht ingeschoten naar de afdeling: ik wacht het af.....over drie werkdagen moet ik het geld ontvangen op mijn bankrekening. Nu voor de 8-10e keer contact gehad met Coolblue. Ik ben de tel kwijt.

Danielle 04-01-2020

Coolblue is betrouwbaar, goede kwaliteit producten, snelle levering, goede productinformatie.

Lua 04-01-2020

Top service, daar zouden andere bedrijven een voorbeeld aan moeten nemen. Bij CoolBlue begrijpen ze in ieder geval wat de consument verwacht. No nonsense, wat men belooft wordt ook waar gemaakt. Top!

jb 04-01-2020

Zeer slechte ervaring met coolblue heb er een nieuwe soundbar besteleld,gekocht voor nieuwprijs.
En blijkt een tweedekans te zijn de doos is behoorlijk beschadigd en de soundbar zat onder vinger afdrukken,die was dus al bij iemand anders geweest.(maar wel nieuw prijs betaald)
Als er iets mis gaat bij coolblue dan is niemand thuis,ja ze proberen je af te schuiven met een tegoed bonnetje ik noem dit ......vul het zelf maar in.
Ik koop er niets meer.

Beste JB,

Dank je wel voor het kenbaar maken van jouw klacht. Je hebt gelijk, dit klinkt als een Tweedekans en dat mogen wij niet als nieuw verkopen.

Heb je al contact gehad met onze klantenservice? Zij pakken dit graag meteen voor je op.

Theo 04-01-2020

Gemakkelijke site hoewel ik niet echt hoefde zoeken. Bestellen was heel simpel.

Goossens 04-01-2020

Snelle correcte levering !
Al een paar dingen besteld nergens problemen mee

Judith 04-01-2020

Coolblue is vaak goedkoper dan de anderen. Mijn bestelling een TomTom 52 werd al heel snel geleverd, op een zondag nog wel. Dat had ik niet verwacht. Wij waren daar heel blij mee.
De site is prima voor elkaar , overzichtelijk en duidelijk.

atina 04-01-2020

Alle afspraken worden keurig nagekomen. Omdat ik op zaterdag bestelde werd het product op zondag geleverd. In mijn geval was dit niet echt nodig en zou een optie om later te leveren kunnen ingevoerd maar kan me voorstellen dat het voor veel mensen een uitkomst kan zijn.

MJ 04-01-2020

Altijd netjes en correct. Aangezien ze nooit moeilijk doen als er iets niet goed is, bestel ik vrijwel alles via Coolblue.
Dit keer jammer, dat de prijs een dag later € 20,00 lager was......

Ineke 03-01-2020

Prima site, gebruiksvriendelijk. Kijk altijd eerst op deze site voordat ik artikelen bestel. Goede vergelijkingen

Maud 02-01-2020

Shop okay, product okay, levering okay, maar de doos was belachelijk groot - slecht voor het milieu!

Danny 02-01-2020

Als er iets misgaat aan de kant van Coolblue met het verzenden dan ben je als consument de pineut. Koffieautomaat besteld en verkeerde gekregen (goedkoper model). In plaats van dat ze de fout erkennen en zelf aan de slag gaan om dit te verbeteren en direct de correcte versturen (en de oude ophalen) legt Coolblue dit 100% neer bij de consument. Je mag zelf labeltjes printen, inpakken en het apparaat retour sturen via een PostNL punt, vervolgens een week wachten totdat het verwerkt is en je geld terug krijgt of een ander apparaat. De "snelle" optie die Coolblue mij gaf; koop gewoon het apparaat nog een keer (bijna 400 euro) dan heb je morgen wel de goede in huis! .... echt heel slecht.

Karin Swets 01-01-2020

Zeer overzichtelijke site die concurerende prijzen heeft. Komen hun afspraken goed na. Goede communicatie en zeer vlotte manier van handelen.

Peter Bruggheman 31-12-2019

Duidelijke informatie, gemakkelijk zoeken en bestellen en snelle levering. Altijd perfecte service !

Guido 31-12-2019

Ik ben al sinds 2016 klant van coolblue maar vind de kwaliteit met name in het afleveren van producten erg achteruit gegaan. In september een karcher verfspuit besteld. Twee keer voor niks thuis zitten wachten op mijn pakket maar wel een email sturen dat ik niet thuis was. In oktober een koelkast besteld maar krijg dan een koelkast geleverd met een stekker voor aansluitingen in Engeland. Koelkast moest weer opgehaald worden en een nieuwe moest weer geleverd worden. Op 23 december bestel ik twee dali oberon 7 luidsprekers. Op de website werd beloofd dat ik hem de volgende dag zou krijgen. Je raad het al voor niks zitten wachten. Een belletje met de klantenservice van coolblue leert mij dat de bezorging van mijn bestelling wordt uitgevoerd door dynalogic. Als je dit bedrijf googled krijg je een waslijst aan slechte recensies te zien en negatieve ervaringen. Affin, op 29 december krijg ik bericht dat mijn bestelling op 30 december tussen 0800 en 1000 geleverd wordt. Echter de koerier van dynalogic staat pas om 1130 voor de deur. Bij de controle van mijn pakket blijkt dat ze maar 1 luidspreker bij zich hebben i. p. v. twee. De koerier vertrekt weer. Weer bellen met de klantenservice. Dame aan de telefoon zegt dat ze toch echt twee speakers hebben verzonden en dat de fout bij dynalogic ligt. De dame aan de telefoon helpt mij keurig en beloofd een nieuwe te sturen. Waarschijnlijk krijg ik mijn tweede luidspreker de volgende dag zegt ze nog. Je raad het al, de volgende dag geen luidspreker. Weer bellen met coolblue. Ik krijg te horen dat het product is uitverkocht. Ergens begin 2020 verwachten ze weer voorraad. Ik was er helemaal klaar mee en heb mijn geld teruggevraagd. Coolblue maakt op tv mooie reclame over de bezorging van hun producten en dat ze het zelf komen afleveren maar in de praktijk maken ze vaak van derde partijen gebruik zoals postnl en dynalogic. En daar gaat het mijns inziens mis. De klantenservice van coolblue is overigens top. Vriendelijke mensen die je echt proberen te helpen. Toch, vanwege de slechte bezorgservice zal ik niet snel meer gebruik maken van coolblue.

Geert Klinkhamer 31-12-2019

Ze doen wat ze beloven. Scherpe prijzen. Je voelt je nooit bekocht. En een groot assortiment. Ook de Webpagina werkt zeer prettig.

Harm 30-12-2019

Alles naar verwachting. Vaatwasser is netjes gebracht en oude mee retour gegaan. Via de mail duidelijk alles vermeld. Website is duidelijk en overzichtelijk. Scherpe prijzen.

Frans 30-12-2019

Duidelijke website, snelle levering, goede prijs en vriendelijke personeel bij aflevering.

gerard 30-12-2019

Samsung tablet gekocht bij Cooblue. Netjes verpakt geleverd. Levering was enkele dagen later vanwege de kerstdrukte, maar dit werd keurig gemeld.

Frans 29-12-2019

Product zou vandaag geleverd worden, niet dus. Afhankelijk van Post NL. Niets mooie blauwe auto of bakfiets. Maar zien of ze morgen komen. Hele middag voor niets thuis. Wel goeie service in de winkel gehad.

Erwin Langeveld 29-12-2019

Alles wat ze zeggen/beloven betreft bezorgen maken ze niet waar , en bellen met de klantenservice mag ook niet baten.
Een slechte service dus.
Fouten maken we allemaal maar hoe je ze oplost , dat is wat telt !
Met vriendelijke groet
........

R Bal 29-12-2019

Heb de Bose301 v5 besteld bij Cool Blue, hett fijne van Cool Blue vind ik dat de keuze heb om je bestelde artikelen te laten bezorgen of op te halen in de winkel. Ik heb ze opgehaald in Rotterdam, dat geen zeer snel, ook het personeel is prima.
Ben zeer tevreden over mijn aankoop en Cool Blue

Chris 29-12-2019

de aankoop ging erg soepel , heerlijk was de duidelijkheid bij de bezorging, een duidelijk tijdvak de vond van te voren en een keurig telefoontje een kwartier van te voren door de bezorgers.
De bezorgers waren erg vriendelijk, controleerden alles en maakten zelf foto's voor het hoofdkantoor, ik heb ze een mooie fooi gegeven voor de werkzaamheden, ik kan je vertellen dat ik als servicemanager in ons bedrijf hier erg van kan genieten, bravo

Gert 28-12-2019

Heb via facebook account aangemaakt bij coolblue. Niet gezien dat ik op Belgische site terecht kwam. 6 december Bestelling ingediend en betaald. Volgende dag mailbevestiging ontvangen waarin wel mijn adres staat maar als land België. Vanuit bezorging en klantenservice is alles opgestart om zending naar mijn adres in Nederland te krijgen. Niet gelukt melden ze op 10 dec. Vanuit bezorging België komt mail dat het geleverd is op mijn adres.... beetje vreemd want mijn adres bestaat niet in België. Ook is het bij de buren afgeleverd. Deze nemen het blijkbaar dankbaar inontvangstneming, vanuit coolblue hoor ik alleen dat ze er alles aan doen maar moeten wachten totdat het pakket retour wordt gestuurd.. ja ja.. denk dat ik naar mijn centen kan fluiten.. nooit meer coolblue dus.

jp-lux 28-12-2019

Volgens Coolblue reclame "vandaag besteld,morgen in huis". Niet dus !! Wasdroger als kerstkado besteld op 21.12. Eerstvolgende mogelijke levering donderdag 26 december. Toch maar besteld en vrije dag genomen. Donderdag komt een mail: sorry sorry vandaag niet maar morgen. De chauffeur belt: hij komt over 15 minuten. Ik vertel hem dat ik net een mail heb ontvangen dat er niets geleverd wordt. Hij kijkt in zijn auto en stelt vast dat er inderdaad niets is om te leveren. Vrijdag weer vrij genomen: niets geleverd ! Na diverse mail, whatsap en tel. naar klantendienst: de wasdroger wordt maandag geleverd. Een tijd afspreken kan niet dus weer een verlofdag weg. Nooit meer coolblue

Martijn van Hees 28-12-2019

Makkelijk bestellen, eerlijke prijsvergelijk. mogelijkheden, vriendelijke bezorgers die gelijk de eerste gebruikers opties met je doornemen.

Su 27-12-2019

Altijd goede service met Coolblue. Communicatie over bezorgtijd was helder en de afspraak verliep precies zoals aangegeven Levering en plaatsing van mijn koelkast was snel, zorgvuldig en vriendelijk. Ik kijk altijd eerst bij Coolblue en zal dat zeker blijven doen.

Ed 27-12-2019

Ik heb een was machine gekocht ( al vele andere producten ), de afhandeling was zeer correct en de levering was uitstekend. Vrolijke bezorgers die open stonden voor vragen.Je betaalt misschien iets meer maar de servoce en afhandeling zijn zeer correct

Yvonne 27-12-2019

Coolblue in Den Haag is een hele grote winkel, veel deskundig personeel. Ik werd heel snel geholpen en goed. Ik kon daarna een goede keuze maken en heb daarna thuis mijn bestelling geplaatst. Complimenten voor Den Haag.

Tiny Werkman 27-12-2019

Snel!, goede verpakking, uitgebreide kieswijzer product, leuke teksten in mail en op verpakking, doet je glimlachen.

Chris 27-12-2019

Ik bestel witgoed etc altijd bij Coolblue.
Fijne en duidelijke site. Lekker makkelijk met de filters vind je snel het passende product. En de levering is altijd supersnel en de heren installeren alles keurig.
Ohja, de teksten op de dozen zijn hilarisch

Marloes 26-12-2019

Coolblue heeft een hele fijne website:
- Duidelijke specificaties
- Goede achtergrondinformatie / toelichtingen (bijv. over features van tv's en computers, waar moet je op letten bij aankoop, etc.)
- Veel recensies van klanten, altijd handig om je keuze te bepalen.

Daarnaast worden goederen snel geleverd, hebben ze een uitstekende klantenservice en onderscheidt Coolblue zich ook in de wijze waarop ze met hun klanten communiceren.
Door meerdere goede ervaringen is Coolblue mijn Go To winkel geworden voor elektronica.

M. Molegraaf 26-12-2019

Er was een groot probleem, maar dat is (nota bene op 2e kerstdag) zo goed opgelost dat de glimlach toch terug is.

Michiel Koch 26-12-2019

Ondanks de moeilijke omstandigheden in onze schuur is het.
Toch gelukt om de vriezer onbeschadigd te plaatsen.
Complimenten voor het bezorgteam van Coolblue.
En de topservice (het uitpakken en plaatsen).
De klantvriedelijkheid van het bezorgteam

j fermont 26-12-2019

2maal betaald via ideal ,(fout in betalingsverkeer wordt gevraagd nogmaals betallen ) coolblue zou terug storten .niet gebeurd

Bea 26-12-2019

Snelle correcte levering en tevens was het product bij Cool blue het goedkoopst!!

Berty 26-12-2019

De beste koop van de consumentengids hadden jullie op voorraad .
De afwikkeling ging voorspoedig, dus een tevreden klant

Lena 26-12-2019

Makkelijk winkelen. Wij hebben een koelkast gekocht. Netjes thuis bezorgd, oude meegenomen. Goed geregeld met bezorging, smsje een telefoontje 15 voor arriveren. Echt top. En een prachtige koelkast.

Sander Coolen 26-12-2019

8 november de laptop van mijn zoon ingeleverd bij Coolblue ter reparatie nu 23 December wachten we nog steeds en hebben nog geen idee hoe lang dit nog gaat duren. inmiddels al heel vaak achteraan gebeld maar niemand kan echt helpen.
Mijn zoon heeft deze laptop nodig voor school en zit dus al bijna 2 maanden zonder.

M. Molegraaf 25-12-2019

Uitzonderlijk slecht. Cool Blue houdt je ijskoud voor de gek. Een wasmachine gekocht. De oude zou, volgens afspraak met de verkoper, worden verwijderd en de nieuwe worden geïnstalleerd. Maar de afspraak nakomen ho maar, dus zitten we nu met twee wasmachines en staat het kerstkeukentje overvol. Alles voor een glimlach zegt Cool Blue. Hoongelach zul je bedoelen.