Yvo 18-11-2023

Snelle levering en je wordt goed op de hoogte gehouden van het tijdstip dat ze langskomen

pjotr 17-11-2023

Snelle levering, juist product. Heerlijke wafels, enkel zorgen dat je niet teveel deeg in de machine doet (overstroming). Handige timer.

Ann 17-11-2023

Ik was op zoek naar een usb c stick en cool blue had deze in voorraad en werd geleverd na 1 dag, perfecte levering tevreden klant!

Sam 16-11-2023

Super vriendelijke bezorgers en zeer tevreden over de klantenservice. Er liep iets fout bij mijn bestelling maar dit werd onmiddellijk rechtgezet en ik kreeg een voorziet oplossing.

Stino 16-11-2023

Altijd alles van goede kwaliteit, ook de Bluebuilt stuff van Coolblue zelf.
Altijd de dag na aankoop geleverd, maar 1 dag gehad dat het 1 dag later was maar dat lag aan de kourier.
Beste online winkel van België!!

Patrick 16-11-2023

Prima service en op tijd geleverd. Coolblue heeft verder een zeer ruime keuze aan producten.Een aanrader!

Max 16-11-2023

Klantenservice is top bij jullie. De site is goed ontwikkeld en heel informatief. Mijn bestelling is in een goede staat en tijdig aangekomen.

Stefan 16-11-2023

Coolblue garandeert vlotte en snelle levering.
Dasrnaast is de duidelijke en gebruiksvriendelijke website een pluspunt .

Sam 16-11-2023

Altijd net iets goedkoper en wat een service, 's avonds besteld en de volgende dag al in huis! Levering verliep ook top, ik was niet thuis maar ze hebben het netjes bij de buren geleverd en me dit ook laten weten, bij andere firma's moet ik altijd op zoek naar mijn pakje

Joffrey 15-11-2023

Geweldige winkelervaring bij Coolblue!

Ik heb onlangs een fantastische ervaring gehad bij Coolblue en ik kan niet wachten om mijn positieve indrukken te delen! Vanaf het moment dat ik de website bezocht tot het ontvangen van mijn bestelling, was alles gewoonweg geweldig.

De website van Coolblue is gebruiksvriendelijk en overzichtelijk. Het assortiment is uitgebreid en goed georganiseerd, wat het winkelen een plezier maakt. Het vinden van het juiste product was een fluitje van een cent, dankzij de duidelijke productinformatie en reviews van andere klanten.

Wat me echt opviel, was de snelle en efficiënte bezorgservice. Mijn bestelling werd op tijd geleverd, en ik werd constant op de hoogte gehouden van de status van mijn pakket. De vriendelijke bezorger zorgde ervoor dat alles in perfecte staat werd afgeleverd.

Wat de klantenservice betreft, was mijn ervaring ook uitstekend. Ik had een vraag over mijn bestelling en werd snel en vriendelijk geholpen door de klantenservice. De medewerker was zeer deskundig en nam de tijd om mijn vraag grondig te beantwoorden.

Een ander aspect dat ik waardeerde, was de zorgvuldige verpakking van mijn product. Alles was stevig ingepakt om schade tijdens het transport te voorkomen. Het toont de aandacht voor detail en de toewijding van Coolblue om ervoor te zorgen dat klanten hun bestelling in perfecte staat ontvangen.

Ten slotte wil ik de geweldige aftersales-service benadrukken. Coolblue stuurde me zelfs een follow-up e-mail om te controleren of alles naar wens was en of ik eventueel nog verdere hulp nodig had.

Al met al ben ik buitengewoon tevreden met mijn ervaring bij Coolblue. De uitstekende service, snelle levering, vriendelijke klantenservice en zorgvuldige verpakking maken Coolblue voor mij de nummer één keuze als het gaat om online winkelen. Ik kan deze winkel ten zeerste aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een geweldige winkelervaring!

Julie 15-11-2023

Een zeer snelle levering zonder problemen. Heel tevreden met de levering en de verzorgdheid van de verpakking!

betul 15-11-2023

De website is heel simpel te begrijpen, de zoekfunctie en links de submenu's helpen u om iets snel te vinden.
De korte beschrijving is duidelijk, je ziet ook ineens de punten van de reviews, of er een goedkoper alternatief is (tweedehands), een eventuele vergelijking en wanneer deze leverbaar is zonder dat je al door moet klikken.
Je hebt de optie om gratis te ruilen, snelle en gratis levering en achteraf heb ik nog een mail gekregen met tips over mijn product (stofzuiger), dit was wel een leuke verrassing. Onderaan de pagina kan je ook zien welke combinaties er mogelijk zijn met jouw product en de optie om het product te verzekeren. Coolblue heeft ook een fysieke winkel voor moest je fysiek willen vragen, ook handig.

Anna T. 13-11-2023

Elke bestelling die ik plaats bij Coolblue wordt altijd heel vlot en snel geleverd. Ook door het ruime aanbod en de tweedekansartikelen van Coolblue blijf ik terugkomen.

land.cruiser 13-11-2023

stipte en correcte levering, wifi router was volledig conform de beschrijving

Sophie 11-11-2023

Heel vlot mijn bestelling kunnen plaatsen. De bestelling was meteen leverbaar. Duidelijke communicatie. Zeer tevreden van mijn aankoop. Ik koop in de toekomst terug bij Coolblue.

Tom 10-11-2023

Superheldin om vanuit de zetel te bestellen op een zeer duidelijke site, snel en eenvoudig betalen en de dag erop het pakje te krijgen. Geen
Parking zoeken, geen parking betalen, geen benzine opstoken enz……. Gewoonweg super !

Katleen 10-11-2023

Snelle picknick-up. Zaterdagavond besteld, zondag kunnen ophalen in de winkel ( die toevallig een koopzondag had). Product is zondagochtend daar afgeleverd

Felten Noens 10-11-2023

Mijn enige commentaar zou zijn dat de levering niet de dag erna gebeurd is zoals beloofd. Voor mij is het niet erg dat het 2 dagen duurt om te leveren, alleen zou ik dan niet een vroegere levering beloven.

Lesley 10-11-2023

Alles gaat heel vlot. Leuke website, snelle afhandeling. Ook in de winkel is het een aangename ervaring

Johan 09-11-2023

Ik heb geopteerd voor COOLBLUE gezien het ruime aanbod aan IT-producten, de gebruiksvriendelijkheid bij de keuze van het gewenste product en de snelheid van de levering.

Marc Van Dorpe 09-11-2023

Bestelling via site gedaan, ging vlot en was duidelijk. Goede beschrijving en vlotte levering.

Alex 09-11-2023

Wat verkoop en levering aangaat geef ik 10/10. Echter de service dienst is het heel wat minder. Heb een laptop ter reparatie gebracht naar Coolblue wilrijk op 5 /10/2023 . Ik ben in bezit van de Ergo verzekering en heb 99 eur franchise betaald. Omdat ik geen mails kreeg betreffende de status van mijn reparatie heb ik de service dienst gebeld. Er werd me verteld dat ze met de reparatie bezig waren. Een week later terug gebeld dan werd mij verteld dat ik een tegoedbon zou krijgen om een nieuwe laptop te kunnen aanschaffen en mocht terugbellen indien ik nog niets ontvangen had. Een paar dagen later teruggebeld ,dan vertelde ze mij dat de gerepareerde laptop vanaf 7 november zou toekomen en de tegoedbon erbij zou zijn omwille van de uitzonderlijke duur van de reparatie. Vandaag 8 november zelf naar de winkel in Wilrijk geweest om te vragen hoe het in zijn werk zou gaan en info betreffende de tegoedbon. Daar vertelde ze mij dat de laptop nog steeds in reparatie was en pas ten vroegste 17 november 2023 zou toekomen. Van tegoedbon was er helemaal geen sprake meer. Betekend dat ik mijn laptop ( nodig voor beroep)meer dan 1 maand en 12 dagen zal moeten missen. Ik heb ervaren dat iets verkopen makkelijker ligt dan iets te laten repareren bij Coolblue.

Jurgen 09-11-2023

Duidelijke informatie op de webshop over de producten. Vooral handig de extra verzekering die je nemen kan, is één van de redenen waarom wij steevast voor Coolblue kiezen met kleine kinderen in huis :) Levering tiptop in orde. Het vertrouwen waard.

Eric 08-11-2023

Coolblue heeft een competitieve prijs, snelle en correcte afhandeling van de bestelling.
Kan ik sterk aanbevelen.

Johnny 07-11-2023

Super correcte service en zeer snel afgehandeld. Top gedaan
Eveneens betalen met ECO cheques was geen probleem.