Deze score is berekend op basis van 3410 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Hans 06-05-2017 Via de website gekocht

Uniek simpele retour en geld terug procedure!

Omdat de eenvoudige versie van deze cam net niet goed genoeg was toch de grotere duurdere aangeschaft en de eerste weer teruggestuurd. Binnen 4 dagen alles geregeld, incl. geld terug en alles zonder verzendkosten. Werkelijk subliem!

A. Stuy 06-05-2017 Via de website gekocht

Ik had een nespresso app. besteld met voor 30€ koffie tegoed en de volgende dag al supersnel ontvangen, Nu is dat voor de grotere bedrijven tegenwoordig eigenlijk al normaal. Maar het gaat mij dus om de service, want ik kreeg het niet voor elkaar om het gratis koffiepakket van nespresso te bestellen. Zelfs met nespresso gebeld maar dit was een teleurstellend telefoontje.....waar ik niks mee opschoot!! Met klantenservice van Coolbleu gebeld, met het voorstel om dan maar naar de winkel te komen met alle gegevens. Daar stelde de medewerker voor dat het door hun in behandeling werd genomen en ik niet zelf naar de winkel hoefde te komen. Vlak daarna kreeg ik al een mailtje dat mn koffiepakket onderweg is. Dus van mij een dikke duim voor de service. Ik vind het trouwens ook een pre dat ze genoeg hebben aan je naam, bij andere bedrijven moet je alles zelf opnoemen kl.nr., bestelnr., enz. De medewerker aan de telefoon was direct van alles op de hoogte.

Joke 06-05-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service

Snelle service. Bij vragen vriendelijke en behulpzame medewerkers aan de telefoon.
Als product niet goed is, makkelijk te retourneren en snel nieuw product.

Aksr 06-05-2017 Via de website gekocht

Snelle bezorging en goede prijs!

FitBit Charge 2hr besteld, snelle reactie op wanneer de levering mét track en trace - een levervenster bezorgd wordt. Een nette prijs voor een 'aparte' kleur.

Bruno 06-05-2017 Via de website gekocht

Snelle en uitstekende service zonder gezeur

Coolblue heeft een breed assortiment, prima prijzen en levert supersnel, ook op zondag. En als er een keer wat stuk gaat aan en product leveren ze ook snel een nieuw product, zonder extra kosten en zonder gezeur. Ook al is het product meer dan een jaar geleden gekocht. Een voorbeeld voor andere bedrijven.

I. 06-05-2017 Via de website gekocht

fantastisch sevice

betrouwbare bezorgdatum en tijdstip; het monteren ging super efectief; de wernemers waren vanzelf erg zorgvuldig met de wasmachine dragen en plaatsen zonder dat ik iets moeste zeggen (ik waardeerde dat enoorm omdat ik nieuwe houten vloeren heb)

Zaar 06-05-2017 In de winkel gekocht
Online

Super snelle levering

Fijne duidelijke site, goede snelle service. Uitgebreid assortiment, dus genoeg keuze. Mijn aankoop was inderdaad de volgende dag in huis, duidelijk per mail aangegeven wanneer er geleverd wordt!

lydia 06-05-2017 Via de website gekocht

geweldige service en ook na service bij reour

zeer snel een nieuwe headset gekregen na een defect onder garantie.
Zeer vriendelijke klantenservice via mail.

Sophie 06-05-2017 Via de website gekocht

Goede productinfo en prima prijzen plus service

De productinformatie is specifiek en je kunt vergelijkbare producten onderling vergelijken. Prijzen zijn altijd scherp en de service is prima. Ik heb hier al veel gekocht en ben tevreden.

Helga 06-05-2017 Via de website gekocht

Betrouwbaar!

Inmiddels al een aantal producten via deze webshop gekocht. Zeer tevreden over de adviezen die online gegeven worden en de prijzen zijn concurrerend. Service is geweldig. Het motto van Coolblue is "alles voor een glimlach" en dat maken ze ook echt waar. Van de omdoos alleen al ga je glimlachen!

patkr 06-05-2017 Via de website gekocht

top winkel

Overzichtelijke website, goede service en snelle service. Producten zijn goed, netjes en stevig verpakt. Je kan tot laat in de avond bestellen en toch vaak volgende dag geleverd. Altijd goede ervaringen gehad met deze winkel.

Jannet Scholten 06-05-2017 Via de website gekocht

Goede service, snelle levering

Ik had gehoord dat er bij coolblue producten zijn van goede kwaliteit met een goede prijs. Dit vind ik heel belangrijk als het gaat om smartphones. Dus ben ik een kijkje gaan nemen op de website. Hier ben ik de smartphone tegengekomen die ik uiteindelijk ook heb gekocht: goede kwaliteit, goede prijs en zeker een snelle levering! Voor 23:59 = de volgende dag in huis, dat wil toch iedereen!

Hetty 06-05-2017 Via de website gekocht

Gemakkelijk besteld, tijdig en goed verpakt geleverd

Ik heb gekozen voor Coolblue voor deze bestelling omdat de winkel goed bekend staat en ook een eerdere bestelling goed is verlopen. Je wordt ook goed op de hoogte gesteld over de status van je bestelling. Klein minpuntje,, je wordt overladen met mails. Op zich geen groot probleem, wel irritant, De kwaliteit van de producten, de prijs en het feit dat je bestelling op tijd wordt geleverd, goed verpakt, is natuurlijk veel belangrijker.

Anouk 06-05-2017 Via de website gekocht

Top bezorging

Veel keuze binnen het assortiment, goede leveringsvoorwaarden en topbezorgers. Ik kreeg hele duidelijke instructies wanneer de bezorgers er waren en werd ook nog gebeld dat ze over een kwartier voor de deur stonden en of er bijzonderheden waren. Top!

Nico 06-05-2017 Via de website gekocht

Fantastische service

Al meerdere ervaringen met CoolBlue en zoals altijd, worden afspraken nagekomen en worden de juiste producten geleverd.

Chris 06-05-2017 Via de website gekocht

Goed qua apparaat en informatievoorziening en snel geregeld

Goed qua apparaat en informatievoorziening en snel geregeld. Heldere website en nog even telefonisch contact gehad wat plezierig was.

Eveline 06-05-2017 Via de website gekocht

Mijn koffieschuimer werkte niet goed meer. Ik werd geholpen door het callcenter en binnen no-time kreeg ik een nieuwe toegestuurd.

Treble 06-05-2017 Via de website gekocht

Snel en keurig geleverd

Overzichtelijke website, prima prijs. Snelle service :'s avonds laat besteld, de volgende ochtend in huis.

Fleur 06-05-2017 In de winkel gekocht
Groningen

Keurige en uitstekende service

Ze nemen de tijd voor je en kijken goed met je mee. In mijn geval voor n wasmachine en tv. Donderdagmiddag besteld vrijdagochtend voor 11 uur had ik alles in huis. Ik zeg petje af. Was mijn eerste kennismaking met cool blue maar zeker niet mijn laatste.

Y. Goutier 06-05-2017 Via de website gekocht

Een goede aankoop. Geen spijt van.

Je hoeft niet eindeloos te wachten aan de telefoon als er per ongeluk iets verkeerd gaat. De service is super. Ik koop graag bij Coolblue.

Jolanda Schouten 06-05-2017 Via de website gekocht

blij met coolblue

in de coolblue webshop vind ik vaak de laagste prijs , als je ze belt wordt je goed en met humor geholpen en de verzending gaat altijd perfect. Je wasmachine plaatsen ze gratis boven en ze nemen de oude en alle verpakkingsmateriaal netjes mee. bij mij liep er nog wat water uit mijn oude machine en toen kwamen ze zelfs nog een dweiltje vragen om dat op te ruimen.

Vroomen yolande 06-05-2017 Via de website gekocht

cool blue ok voor hun goed service bravo

Doe zo voort bravo heb al verschillende artikelenbesteld uiterst tevreden ook voor terugzendingen de service is zeer goed en ook kwaliteit

Valerie 06-05-2017 Via de website gekocht

Fijn, iets waar je op kunt rekenen

Mijn ervaring tot nu toe (4 bestellingen) is erg positief, in tegenstelling tot sommige andere shops heb je hier wel je bestelling direct de volgende dag én waar je dat maar wilt.
Ook de service als een product niet goed is of je bent gewoon van gedachten veranderd is meer dan top

Esther 06-05-2017 Via de website gekocht

super geregeld

precies zoals omschreven op de site en volgens afspraak op mijn keuze dag geleverd en nette bezorg dienst

Melissa 06-05-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Duidelijke website. Fijn dat de min en de pluspunten erbij staan. Duidelijke overzichten. Fijn dat je kan kiezen welke dag ee bezorgt word en het kan ook in de avonduren.

DAT GAAT VLOTJES EN SNEL 06-05-2017 Via de website gekocht

Groot assortiment en snelle service

Site werkt prima en zeer gebruiksvriendelijk. Vlotte manier van betalen en zoals beloofd, vandaag bestellen morgen in huis! Super gewoon !

Willem 05-05-2017 Via de website gekocht

Prima service

Prima service, heldere tijdige en zorgvuldige communicatie. Behulpzaam personeel dat pas vertrok nadat gecontroleerd was dat het apparaat werkte.

Ray 05-05-2017 Via de website gekocht

Zoals altijd geweldige servive

Duidelijke site, Perfecte levering producten netjes en geleverd volgens afspraak, al meerdere keren producten besteld

S 05-05-2017 Via de website gekocht

Snelle en nette levering

Werd op de hoogte gehouden van verzending. Duidelijke informatie en snelle levering. Super netjes verpakt.

Judith 05-05-2017 Via de website gekocht

Top service!

Bestelproces prima in orde. Levering heel snel en goed, informatie hierover ook echt goed. Installatie geregeld, we zijn echt ontzorgd!

Martijn van den hout 05-05-2017 Via de website gekocht

Snelle reactie en goede service

Ik had een gebruikte Tom Tom runner 2 gekocht, er stond schijnbaar in de advertentie (marktplaats) dat de oplaadkabel er niet bij zat. Ik had binnen 5 minuten een reactie op mijn mail met daarbij de oplossing dat ze de kabel op zouden sturen. Dit hadden ze niet hoeven doen maar uit coulance hadden ze dit toch gedaan: super

Arjan Koopmans 05-05-2017 Via de website gekocht

Snel en informatief

Je kunt snel je weg vinden op hun site en reviews en testen bekijken. Je bestelling heb je zelfs al de volgende dag. Ondertussen ontvang je e-mails en sms berichten over je pakket. Super!

Jeroen 05-05-2017 Via de website gekocht

Coole gasten die weten wat service is

Webshop met uitstekende prijs en kwaliteit verhouding, service met bezieling, kwalitatieve artikelen.

Joke 05-05-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service

Uitstekend, duidelijke site, uitstekende communicatie, vriendelijke jongens die alles zeer netjes afgehandeld hebben. Duidelijk, vlot kan niet beter.

JKR 05-05-2017 Via de website gekocht

Coolbleu doet wat het belooft!

Je krijgt hulp bij het uitzoeken van je product; met de geweldige vergelijkingstool heb je snel inzicht in de prestatie-en prijsverschillen. De bestelling verloopt soepel, je wordt up to date gehouden met leveringsinfo, tot de bezorger bijna aan je deur staat. Zelfs nog een mail met handige tips om met je product aan de gang te gaan en na afloop 'ben je tevreden'. De glimlach is echt waar.

Morice 05-05-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering.

Snelle levering en zeker niet duurder dan andere winkels, ben zeer te spreken over de service van deze webshop!

Ingrid 05-05-2017 Via de website gekocht

Topbedrijf!

Goede service, en leuke communicatie. Alles kwam wanneer het besteld was en er werd goed over gecommuniceerd. De bezorger liet zelfs een handgeschreven kaartje achter waarop hij me veel plezier met mijn spullen wenste.

De wasmachine was heel snel aangesloten en getest, alleen er is iets net te strak aangedraaid waardoor iets een beetje lekt. Gezien de rest van de service, ga ik er geheel vanuit dat dit snel gerepareerd is.

Ik geloof dat ze het echt menen bij CoolBlue: alles voor een glimlach!

Fred 05-05-2017 Via de website gekocht

Absolute aanrader

Coolblue doet wat het belooft: vandaag besteld (tot 1 minuut voor middernacht) en je hebt je bestelling de volgende dag echt in huis. Al veel besteld en 1x een probleempje dat supersnel werd opgelost. Kan Coolblue bij iedereen aanbevelen b

Jeroen Teeuwisse 05-05-2017 Via de website gekocht

Soepel bestelproces, keurig en snel afgeleverd

Het bestellen van een telefoonhoesje ging heel gemakkelijk. Ik werd goed geïnformeerd over alle stappen. Pakje werd snel (de volgende dag) afgeleverd. Coolblue is niet per se de goedkoopste, maar de service is van hoog niveau en het bedrijf wekt vertrouwen. De pagina’s van website zijn wat aan de volle kant, niet superelegant, maar wel duidelijk.

Op Twitter beschrijft Coolblue zichzelf als ‘het merk achter 150+ webshops’. In mijn geval betekende dat dat ik vanaf coolblue.nl doorgeschakeld werd naar PDAshop.nl. Niks om je zorgen over te maken, maar wel enigszins verwarrend. Ik heb liever één domeinnaam voor alles.

edwincap 05-05-2017 Via de website gekocht

Prima service. Ook buitengewoon stipt op tijd geleverd!

Ik ben reeds vertrouwd met Coolblue en had dus al veel goede ervaringen.
De website vind ik gemakkelijk en er is een ruim aanbod.
Levering gebeurde exact op het aangekondigde moment.

Koen 05-05-2017 Via de website gekocht

Alles prima, behalve levering

Coolblue is snel, vriendelijk en zeer behulpzaam, maar voor het afleveren van grotere apparatuur maken ze helaas gebruik van de diensten van Dynalogic. Dat bedrijf raakt steevast bestellingen kwijt, levert niet of niet volgens afspraak en communiceert onvoldoende over wanneer leveringen komen - de dag voor levering enkel melden dat de bezorger 'tussen 8.00 en 22.00' komt is simpelweg onacceptabel. Pas op de dag zelf kreeg ik bericht dat mijn bestelling tussen 11.45 en 14.45 geleverd zou worden. Ook vreemde tijden, maar goed... Zolang Dynalogic de bezorging van grotere apparaten doet voor Coolblue bestel ik er niks meer van een dergelijk formaat.

Ria 05-05-2017 In de winkel gekocht
Rotterdam

Nette service

Na aanschaf van mijn Samsung tab s2 hadden de verkoper direct een beschermfolie op het apparaat geplakt. Bij thuiskomst zaten er hindeerlijke luchtbobbeltjes onder het folie. 2 dagen later terug gegaan en het folie werd direct vervangen

mike 05-05-2017 Via de website gekocht

geweldige service

zeer goede service en afhandeling.
ons product was niet meer voorradig, coolblue nam contact met ons op voor een gelijkaardig product.dit is ook perfect afgehandeld.

Dimitri 05-05-2017 Via de website gekocht

Perfecte afhandeling van bestelling.

's middags een TV besteld in de webshop, volgende dag kon ik hem afhalen op het door mij gekozen afhaalpunt. Informatie voorziening van moment van bestellen tot aflevering was perfect.

Mark 05-05-2017 Via de website gekocht

Geweldige, vriendelijke en persoonlijke service

Cool blue is geweldig. Persoonlijk geschreven kaartje gekregen na retourneren van tv en bestellen van een andere. Wat een top bedrijf

Ron 05-05-2017 Via de website gekocht

Doen wat ze beloven

Ik weet dat service en prijs goed zijn. Kwaliteit voor een concurrerende prijs. website is gebruiksvriendelijk. Je krijgt alle specificaties in een duidelijk overzicht

Han 05-05-2017 Via de website gekocht

Te laat bezorgd

Coolblue belooft de dag na de bestelling te bezorgen.
Heb in drie weken twee producten besteld maar de bezorging een dag later kunnen ze helaas niet waarmaken

Officiele reactie van Coolblue 05-05-2017

Hoi Han,

Wat vervelend om te lezen dat uw bestelling(en) niet op tijd zijn aangekomen. Dat is zeker niet de service die je van ons mag verwachten. Graag willen we u vragen een mail te sturen naar geenglimlach@coolblue.nl. Dan gaan we gelijk kijken wat we voor u kunnen doen.

Vriendelijke groeten,

Marijke 05-05-2017 Via de website gekocht

Duidelijke webwinkel en snelle levering.

Wij hadden goede ervaringen met Coolblue dus daarom weer voor Coolblue gekozen.
Deze keer vond ik de website traag reageren.
Jammer.

Marcel Roesink 05-05-2017 Via de website gekocht

Goede service, prima chat-help en vlotte levering

Altijd goede service, overzichtelijke site en zeer snelle levering. Via chat goede ondersteuning tijdens mijn aankoop en deskundige en attente hulp.

Bas 05-05-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, goede service

Goede prijs kwaliteit verhouding. Snel en betrouwbaar. Mijn product werkte niet zoals verwacht. Na retour direct een nieuw product gekregen.