Deze score is berekend op basis van 3410 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

rojoshabin 28-07-2015 Via de website gekocht

duidelijk en makkelijk te vinden

snelle levering

heb kunnen vinden in de winkel waar ik naar zocht

betrouwbaar

IK vind de snelle levering heel plezierig en had zaterdagavond half 12 pas besteld en toch had ik zondagmiddag zoals beloofd mijn mobiel al in huis. Dus een hele betrouwbare webwinkel.

ampeeters 28-07-2015 Via de website gekocht

Eenvoudig te bestellen, snelle levering en goede service

Uitstekende service, goede informatie

Uitgebreide keuze

Snelle vriendelijke levering en uitstekende service

Uitstekende service, uitgebreid assortiment

Marcella bardyn 28-07-2015 Via de website gekocht

Kei tof om van uit je luie zetel een keuze te maken en te en de dag nadien er al van kunnen genieten 👍

Gewoon niets op aan te merken.alles verloopt heel vlot.👍

Wie hier zijn keuze niet kan vinden , is in mijn ogen een persoon die met zichzelf in een zware knoop zit!!!'

Aan iedereen , heb het ook van iemand door gekregen verleden week vrijdag , heb vandaag men derde bestelling geplaatst !!!

Alles pico bello in orde en heel correct . Aan de telefoon ook vriendelijk en behulpzaam , zal zeker men laatste aankoop niet zijn 😛

marcfrederickx 28-07-2015 Via de website gekocht

het is mijn eerste aankoop via internet en ik was verstomd van het gemak hoe eenvoudig dit allemaal gaat.

evenals mijn bestelling vond ik het fantastisch dat ik binnen de 24u over mijn bestelling kon beschikken en netjes afgeleverd.

ik vond direct wat ik nodig had met de juiste uitleg.

het is makkelijker thuis achter uw scherm te bestellen dat u zich naar een druk winkel centrum moet begeven waar je ook meestal een lange wachttijd hebt.

zoals je hier boven leest, en een tevreden klant keert steeds terug. Mvg, Marc Frederickx

Hubrecht Johan 28-07-2015 Via de website gekocht

zomaar een seintje via de PC, en het is 'geklikt'.

Nooit gedacht dat een bestelling van zaterdagnamiddag zou aan huis geleverd worden op zondagmiddag!
Proficiat voor die enige service.

Geen gebrek aan keuze. Vergeleken met andere sites en winkels. Zonder meer prima.

Alhoewel het de eerste keer is dat ik hier een bestelling plaatste, vermoed ik uit die ene ervaring dat het wellicht geen uitzondering op de algemene regel kan zijn. Zeker aan te bevelen.

Het kan inderdaad niet gemakkelijker. Thuis bestellen, en de volgende dag volgt de levering. Prijs is zeker niet in vergelijking met andere winkels. Ik had het mij niet zo eenvoudig en efficiënt voorgesteld.

ardene 28-07-2015 Via de website gekocht

Me gegevens werden direct door t systeem gepakt

K had een ruime keuze uit koptelefoons

Snelle leveringen, Personeel die goed adviseert

KimVanheer 28-07-2015 Via de website gekocht

Gebruiksvriendelijk: filter de zoekfuncties.

Er wordt zelfs op zondag geleverd!

breed assortiment, maar er mochten meer mp3-spelers zijn met toetsen i.p.v. touchscreen. En de prijs van mp3-spelers mocht ook iets lager zijn, de prijs voor een deftige mp3 is te vergelijken met een middelmaat smartphone.

zie beoordelingen van de vragen

Eva_Liekens 28-07-2015 Via de website gekocht

Zeer overzichtelijke en gebruiksvriendelijke website

Snelle service en zeer vriendelijke Facebook reactie na het stellen van een vraag

Uitgebreid assortiment met aanbieding van extra accessoires

Zeker aan te bevelen. Makkelijk, snel en betrouwbaar

Algemeen een aangename eerste aankoop bij Coolblue

lagemierde23 28-07-2015 In de winkel gekocht
eindhoven

bestel wat je wilt hebben en zelfs op zondag geleverd

ruime keuze

makkelijk winkelen, wel goed lezen wat de specificaties zijn en de revieuws zijn zodat je geen kat in de zak koopt

sarage 28-07-2015 Via de website gekocht

Je kan heel snel online bestellen en je hoeft niet buiten te gaan om je aankoop te ontvangen.

Er werd gedaan wat er beloofd werd.

Keuze genoeg!

Alles is perfect verlopen!

Alles verliep zoals gepland, bestelling, betaling en levering. Zelfs op zondag geleverd! Ook fijn om te weten dat er een fysieke winkel is, voor het geval de communicatie online mis zou lopen.

vloob01 28-07-2015 Via de website gekocht

Kijk. Bestellen op zaterdag. Ontvangen op zondag. Dat is gemak zoals gemak bedoeld is. Zoals gemak is bedacht toen iemand dacht ... "wat is gemak eigenlijk?".

Ik heb niks met de mensen van Coolblue te maken gehad tijdens mijn orientatie en aanschaffase. Geen service is soms de beste service...

Zelfs aan mijn ouders. En dat zegt heel wat.

Op zondag leveren. Dat is voor mij doorslaggevend. Op zondag een pakketbezorger voelt als een kadootje van eigen deeg. Of zo. Je wordt er in ieder geval blij van. En je hoeft niet naar een koopgoot of winkelplein met mensen die toch niet gek zijn. Dat scheelt ook een hoop. Daar heb ik zelfs wel geld voor over.

eddy x 28-07-2015 Via de website gekocht

Eenvoudig te vinden wat je nodig hebt

Zeer vlugge levering zonder extra kosten zelfs op zondag

Zeer veel te vinden in de webshop misschien assortiment
van zelfde productgroepen uitbreiden

Goede prijs kwaliteit en snelle levering

Alles zoals gewenst gebeurt

fred3756 28-07-2015 Via de website gekocht

Duidelijke omschrijving van het product, snel gevonden op de site. Simpel aanklikken en bestellen en via ideaal betalen, kan het nog makkelijker.

Bevalt het product niet kan je hem zo omruilen of je geld terug. Voor 24 uur besteld echt de volgende dag in huis, ze doen echt wat ze zeggen.

Zeer uitgebreid, ben heel blij met de beschrijvingen van de producten, kon hierdoor een goede keuze maken.

Zeker weten, mooie website, spullen op voorraad en super snelle bezorging!

Coolblue is een zeer betrouwbare webwinkel, je hebt de garantie wat ze zeggen ook echt doen. Uitleg is zeer fijn, vaak met filmpje erbij, duidelijke omschrijving en volop keuze en grote voorraad. En vooral van belang super snelle bezorging.

C.kox 28-07-2015 In de winkel gekocht
Eindhoven

Netjes bezorgd op zondag nog wel

Vriendelijk geholpen

leieweg 28-07-2015 Via de website gekocht

Zeer duidelijk en geen problemen.

Ik had een fout leveradres ingevoerd. Onmiddellijke hulp en zo opgelost.

Zeer compleet

Ik doe dit als tevreden klant.

Gewoon uitstekend.

ansepans67 28-07-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke site waaruit ik makkelijk de producten kon kiezen.

Ik had 10 minuten van elkaar op vrijdag vlak voor 18.00 zowel een koelkast als een wasmachine gekocht. Fantastisch dat beide producten zaterdag (ja, met die enorme storm) werden geleverd. Vroeg me alleen af waarom door twee verschillende bezorgdiensten laten leveren? LIjkt me wel zonde van de extra kosten maar dat ligt misschien aan de voorraad? Je bent er wel een dagje zoet mee...Levering van wasmachine was overigens top! De jongens waren keurig en hadden het nieuwe apparaat netjes gemonteerd, aangesloten en het oude apparaat meegenomen, waarvoor dank!

Keuze te over! dan helpen recensies enorm in het maken van een juiste beslissing

Ik heb vaker bij coolblue besteld en het is nooit tegengevallen. Geen fratsen, je weet wat je koopt voor nette prijzen. Geen bezorgkosten te zien krijgen bij de afrekening is ook erg fijn.

Lees het onderstaande, dat lijkt me genoeg reclame voor Coolblue :)

stijnverplancke 28-07-2015 Via de website gekocht

Filter, Kies, Betaal en leg opgewonden het oor tegen de vloer om de postbode alreeds te horen naderen!

Snel besteld, snel van antwoord gediend bij vragen én snel recht gezet als er iets niet aan de verwachtingen beantwoordt. Wat moet dat meer zijn?

Hebben ze 't niet bij Coolblue? Dan zal er wel een goede reden voor zijn :-)

Ik zou Coolblue aan iedereen aanbevelen, en misschien nog vooral aan zij die online winkelen maar niets vinden. Want die zijn zó bekeerd.

Ik kan geen minpunten bedenken, tenzij die bon van €100 natuurlijk niét in mijn brievenbus valt!

Josselin 28-07-2015 Via de website gekocht

De volgende dag al binnen, dus niet hoeven wachten.

Geen gezeik

Snelle levering, duidelijke formulering en goede informatie op de website.

nanda sielens 28-07-2015 Via de website gekocht

Superoverzichtelijke website, ruime keuze uit toestellen. Van plaatsen bestelling over betaling (deden wij via BC) naar levering (reeds de volgende ochtend om 08.30u geleverd en geplaatst. Kan niet beter.

Geen ander woord voor dan "Top"
Steeds bevestigingsmails voor elke handeling die je doet. Zelfs het te leveren pakket kan je online opvolgen en de levering de volgende dag gebeurde stipt volgens afspraak. Zelfs half uur op voorhand nog telefoontje gekregen dat ze er aan kwamen. Plaatsing nieuw toestel en meenemen van oud toestel (wasmachine) werd gedaan door hele vriendelijke en beleefde mannen. Supertevreden met de service.

Héél ruime keuze aan merken, modellen, en types...voor elk wat wils.

Dit was onze eerste online aankoop en zijn er zo tevreden van dat we in de toekomst steeds op deze manier tewerk zullen gaan. Topservice bij Coolblue.

Gebruiksgemak en overzichtelijke website. De prijzen liggen opmerkelijk goed. Gaande van bestelling over betaling tot levering (de volgende ochtend al) was alles zoals Coolblue het beloofde en aangaf. Dus méér dan tevreden over zowel onze nieuwe wasmachine als de service van Coolblue.

skittel82 28-07-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijk en duidelijke website

Super snel en netjes en zelfs op zondag

Gewoon een goede webshop fijne voorwaarden en snelle levering, ze houden zich aan de afspraken en daar kunnen nog veel shops van leren.

laurabyn 28-07-2015 Via de website gekocht

Online was er een ruime keuze met veel uitleg waardoor het gemakkelijk kiezen was. Het bestellen gaat ook heel vlot.

De zondagservice is iets wat ik zeer erg kon appreciëren. Perfect geleverd de dag erna.

Jullie hebben niet àlles maar het assortiment is ruim voldoende.

Alles was perfect in orde dus zeker aan te raden.

Ik vind de hoge punten verdiend omdat alles zeer vlot verliep en heel erg in orde was.

kathyvana 28-07-2015 Via de website gekocht

vanuit je zetel bestellen, is er iets eenvoudigers ?

zeer snelle en goede service

ik heb nog niet het hele assortiment bekeken, het is de eerste keer dat ik iets bij jullie koop

ik zou jullie absoluut aanbevelen, snel, correct, goedkoop

Ik vond alles dik in orde, niks negatiefs. Goede prijs, snelle service, correcte informatie over de levering,...

edwin113 28-07-2015 Via de website gekocht

ja zeer gemakkelijke zeker op de zaterdag avond als je zondag echt iets moet hebben het is ene grote uit komst

als hier boven beschreven:D

de kans is best wel erg groot geworden. en zeker als het nodig is zal ik het aan geven.

deze shop is een uit komst zeker op zaterdag als er in het weekend iets kapot gaat en het echt zondag nodig hebben ook de mensen die het dan bezorgen zijn echt great en gewelldig. over de Creative Sound Blaster Play! USB Geluidskaart deze usb werkt voor mij behoren goed helder geluid en snel aan te sluiten de instaltie ging snel maar zal een update geen luxe zijn dit omdat het cdtje iets oudere versie is ik zal aanraden om het via het internet te downloaden en te installen coolbleu zelf moet ik zeggen dat het echt een uit komst is en erg fijn is dat het op een zondag (middag) wordt geleverd dank.

spannemans 28-07-2015 Via de website gekocht

Als je ooit een account hebt aangemaakt is bestellen werkelijk in een paar klikken gedaan. Perfect!
En de dag erna al meteen geleverd. Hoe gemakkelijk wil je het hebben?

Eerlijk gezegd heb ik in al die jaren dat ik bij Coolblue bestel nog nooit een defect gehad of iets terug hoeven sturen. Maar het feit dat je kosteloos en zonder opgaaf van reden ('daarom' is ook een reden!) terug mag sturen is natuurlijk perfect.

Met al die diverse webwinkels voor verschillende producten heeft Coolblue gewoon een ontzettend breed assortiment.

Een enkele keer is een product niet op voorraad of niet meer leverbaar (meestal oudere modellen).

Niet altijd de goedkoopste, wel altijd goede levering en service.

assenbergh 28-07-2015 Via de website gekocht

zocht iets meteen gevonden en besteld, nog nooit eerder hier gedaan was benieuwd of het geleverd werd.

super snel.

zocht iets ander materiaal maar deze is ook goed.

niets op aan te merken.

alles goed niets op aan te merken.

hugokeg 28-07-2015 Via de website gekocht

Betalingsgemak. Door één keer te betalen zijn zijn gegevens gekend en moet ik niet telkens door alle in te vullen velden.

supersnelle levering.
Maar écht supersnel. Zaterdagavond besteld. Zondagnamiddag het pakje ontvangen.

ik ga wel eens naar andere leveranciers kijken, maar komt toch altijd weer bij Coolblue terecht. Grote voordeel: vandaag besteld, morgen in huis. Wel zo handig om te kunnen laten leveren op een moment dat je thuis bent.

Floris1984 28-07-2015 Via de website gekocht

Goede site met duidelijke omschrijvingen van de producten. De video reviews zijn zeker een plus.

Goede site met reviews waar je wat aan hebt ipv reclame maken voor een bepaald merk. De snelle levering (ook op zondag) is heel fijn. Zeker als je oude laptop het de vorige dag heeft begeven.

damirkro 28-07-2015 Via de website gekocht

overzichtelijke site

snelle reactie en response

in principe kom ik deze site regelmatig tegen bij mijn zoekopdrachten

voorlopig alleen positieve ervaring

overzichtelijk, snel en doen wat beloofd wordt, een prima site die mijn voorkeur heeft bij zoekopdrachten.

vavoom99 28-07-2015 Via de website gekocht

Snelste levering ooit

Ik heb zelf een extra gadget erbij gekregen

zeer groot assortiment

geweldig

aanrader

FlorisAvO18c 28-07-2015 Via de website gekocht

Met een paar klikken had ik betaald.

Jullie garanderen binnen 24 uur te leveren. Ik heb vrijdag betaald, en nog STEEDS niet mijn pakket binnen. Elke keer wordt mijn pakketje vertraagd. Ik heb inmiddels al twee vrije dagen moeten opnemen en weggegooid omdat ik thuis moet zijn voor een handtekening. BELACHELIJK.

Er wordt weinig moeite gedaan om mij te helpen bij het uitblijven van mijn pakket...

Nogmaals, ik vind jullie aanbod en gemak erg goed. Maar als jullie je onderscheiden van de concurrent door ons te garanderen dat jullie binnen 24 uur leveren, dan verwacht ik dat ook. Het is niet mijn probleem dat jullie bezorgers falen. Dan maken jullie van jullie probleem, mijn probleem. Ik heb inmiddels 2 werkdagen opgeofferd door thuis te werken...hoe moet ik dat tegenover mijn baas verkopen dat ik weer een derde dag thuis blijf werken. Een waardebon van EUR 5,- staat daarbij in schril contrast.

Heeren4711 28-07-2015 Via de website gekocht

Makkelijk bestelling plaatsen

Top levertijden, duidelijke communicatie per email en sms !

Ruim assortiment met laagste prijs garantie !

Beter wordt het niet

Ruim assortiment , beste prijzen en op en top service ! Altijd goede communicatie ! Deze winkel is perfect in alle aspecten !

sylvanobrink12 28-07-2015 Via de website gekocht

Zaterdag avond besteld, zondag binnen, TOP

groot assortiment

Herr Vredy 27-07-2015 Via de website gekocht

Eenvoudig bestelproces

Snelle levering, goed verpakt, snelle antwoorden via e-mail

Het assortiment is zeer ruim, maar kan nog beter

Overzichtelijke website met goeie service

Overzichtelijke website met goeie service

Marianne G 27-07-2015 Via de website gekocht

Supersnelle levering. Mijn grasmaaier ging kapot en dan is het fijn dat er de volgende dag een op de stoep staat want het gras moest er af! Goede site en gemakkelijk bestellen.

Koekmonster 27-07-2015 Via de website gekocht

Gemakkelijke site

Snelle service binnen 1 dag geleverd.

Uitgebreide keuze voor ieders wat.

Goede prijs en snelle service

Uitgeprobeerd en goed voor 2 e-bikes. Ziet er stevig uit. Moet nog even kijken na verloop van tijd maar heb er alle vertrouwen in.

Carine Van Den Bosch 27-07-2015 Via de website gekocht

thuis bestellen en laten leveren waar je wenst!

sms bij het inpakken en klaarzetten, mail met de factuur, super service!

is zeker voldoende - als je echt iets speciaals wenst kan je nog altijd naar een winkel gaan

zeker en vast de moeite waard!

delphy01 27-07-2015 Via de website gekocht

Uitgebreide keuze, supersnel geleverd ! Duid het artikel aan wat je wenst.. soms een paar uur later al thuis.

Onmiddellijk mail van bestelling. Amper dag later bestelling in huis, zelfs op een zaterdag !
Moest het artikel niet voorradig zijn weet je het al voor je je bestelling plaatst en wat nog sterker is dat ze je laten weten wanneer het terug ter beschikking is.

Er is meer keuze in sommige 'normale' winkels. Het enige probleem in een winkel is dat ze het artikel(s) niet altijd in voorraad hebben, en wat erger nog dat ze niet weten wanneer ze het in voorraad gaan hebben. Dat is een zeer sterke troef van Coolbleu.
De reden waarom ik een 9 geef is omdat je in een winkel mondeling soms raad kan vragen. Maar iemand die graag zelf de touwtjes in handen neemt om wat opzoekwerk te verrichten is dit ideaal. (Men weet natuurlijk nooit of de verkoper een eerlijk advies geeft)

Heb reeds vele malen bij Coolbleu besteld en tot op heden nog geen enkele klacht over hun producten of service gehad.

Het gemak om iets uit te zoeken en te kiezen, onmiddellijk informatie en weten of het artikel in voorraad is. De service is uitstekend, supersnelle levering. Voor de scherpste prijs moet je misschien elders zijn, maar als je gaat berekenen wat het u kost aan transport en uitzoeken dan kom je uiteindelijk duurder uit.

mireilleboink 27-07-2015 Via de website gekocht

Snel geleverd, en gratis uitgepakt, aangesloten en getest door twee vriendelijke heren

rosecutter 27-07-2015 Via de website gekocht

Website heeft gemakkelijke filter instellingen. en zelfs auto product vergelijkingen.

altijd snel en vriendelijk.

veel toestellen te vinden, op bijna allemarkten thuis

prijzen zijn zeer goed, en veel correcte informatie.

axe316 27-07-2015 Via de website gekocht

Website is zeer zorgvuldig en leesbaar gemaakt.
Handig om Engels taal versie van de pagina te zijn - voor een buitenlander kan een probleem zijn (gelieve niet te gebruiken snelkoppelingen - maken het moeilijk voor vertaling;))
Er zijn kleine problemen met sessies over betaling op een bankrekening (ING)
Bestellen was geen speciaal probleem - is duidelijk in het medium.

Goede prijs en de kosten opgenomen maakt de uiteindelijke prijs en dus is zeer goed.
Volledige controle van de zending - super.

Zeker een goede kwaliteit producten.
Het kan altijd meer gerelateerde producten - het is ok.
Zeker vond ik wat ik zocht.
Goede prijzen met goede grondstoffen - de klant wil altijd goedkoper :)

U kunt goedkoper vinden - maar het is niet doorslaggevend bij aankoop - telt geheel.

Laat me een eenvoudig voorbeeld.
Aanschaffen gemaakt op vrijdagavond - zaterdagochtend levering.
Prima

Ik heb geen negatieve opmerkingen. Ik hoop dat uw bod zal groeien.

huyghea 27-07-2015 Via de website gekocht

Lekker makkelijk 's avonds rustig de producten bekijken en vergelijken.

Snelle levering; ook in het weekend

Zeer ruime keuze aan de scherpste prijzen.

Makkelijk en snel geleverd aan de scherpste prijzen.

omaaagie 27-07-2015 Via de website gekocht

de website is duidelijk alles is makkelijk te vinden

de levertijd is volgens afspraak en alles werd gratis 3hoog gebracht en dat zonderlift en ook nemen ze dan zelfs nog de oude wasautomaat mee dat is geen petje af maar een heel hoge hoed.

er was meer als voldoende om te kiezen

de snelheid,service en keuze

bgulien 27-07-2015 Via de website gekocht

Uitstekende website. Makkelijk navigeren en bestellen.

Snelle afhandeling van een garantiegeval.

Uitstekend assortiment. Goede omschrijving vann het product.

Klant beleving is uitstekend

Mijn ervaring met Coolblue is uitstekend. Heb al vaker bij deze webshop besteld en in alle gevallen is de ervaring prima

moan1 27-07-2015 Via de website gekocht

alles zeer duidelijk, overzichtelijk, gemakkelijk te volgen

levering zeer stipt, voor de rest geen gebruik moeten maken van extra services zoals ondersteuning en dergeljke

voldoende keuze, gemakkelijk te selekteren

omwille van de eenvoud , aanbod

cool blue werkt uitstekend, het aangekochte product voldoet minder aan de verwachtingen ( verf bladert af na eerste gebruik) maar daar kan cool blue niet aan doen...

rita v hoorickx 27-07-2015 Via de website gekocht

Stel voeten zijn er nog steed niet en gemonteerd en zwart onder deel lig in de machine wij weten niet voore wat

De service is niet goed

De sevice

Femke Doolaeghe 27-07-2015 Via de website gekocht

Van thuis uit besteld om 22:30 en om 11:00 kon ik de bestelling de volgende dag al afhalen aan de Delhaize bij mijn werk. Ik werd ook zeer nauwkeurig op de hoogte gehouden via email over de status van mijn bestelling. TOP!

Duidelijke communicatie via email over status bestelling. Ook duidelijke info bij het pakketje zelf over hoe ik eventueel kon retourneren.

Zeer snelle levering, duidelijke communcatie. Duidelijke site met voordelige prijzen en zelfs filmpjes waarin het product wordt getoond. Mooi voorbeeld van goede service.

Jurjen120 26-07-2015 Via de website gekocht

Als bijna 60 jarige en digibeet kan ik altijd toch alles vinden

Tot nu toe altijd alles keurig binnen gestelde tijd ontvangen

Slechts een keer iets niet kunnen vinden. Voor de rest altijd alles snel gevonden

gemak dient de mens.

alles klopt. als Coolblue een mens zou zijn denk ik dat het een aardig en dienstverlenend mens is. Voelt gewoon goed.

Spiritjuweeltje 26-07-2015 Via de website gekocht

Ik kies het tijdstip
Ik kies het kanaal

Ruim assortiment en daardoor keus

Voelt goed. Ik kom er met plezier

Dehennin 26-07-2015 Via de website gekocht

Vergelijken en direct beslissen

Nog nooit zo snel bediend geweest en machine zelfs direct op zijn plaats gezet super

Genoeg keuze

Al gedaan aan vrienden en familie

JandeSuperman 26-07-2015 Via de website gekocht

Site is compleet, veel updates over het bezorgproces, afhandeling klopt met beloften op de site

Duidelijk en zoals vermeld op de site / webshop

Ruime keuze

Kwaliteit en keuze is goed, prijs redelijk concurrerend. Niet altijd de goedkoopste, maar service mag ook wat kosten