Louise 30-11-2022

Ik heb de artikels waartussen ik twijfelde eerst goed kunnen vergelijken via de site. De dag nadat ik besteld hebt had ik meteen het artikel in huis en dit zelfs op zondag!

Steven 30-11-2022

Snel en correct geleverd!! Vlot verlopen bestelling. Ik vond alles goed terug op de website.

Danielle 30-11-2022

Makkelijke, klantvriendelijke webshop. Zeer snelle bevestiging en levering. 100% tevreden.

Berthe 30-11-2022

Geweldige service !!!! Levering zoals beloofd !!! Heel veel respect voor de dappere fietsende mensen die de pakjes leveren !!
Dankuwel

ThomasW 30-11-2022

Bestelling online, snelheid van levering, contacteerbaarheid klantendienst, vriendelijkheid en professionalisme vd klantendienst en de service zowel online als in de Coolblue winkel Hasselt maken dat ik zonder twijfelen een 10 geef

Romina Van Driessche 30-11-2022

Beste,

Ik zou normaal maandag (28/11/2022) mijn pakje ontvangen hebben maar nu 2 dagen verder nog steeds niets ontvangen.

Groeten
Van Driessche Romina

eric 30-11-2022

Snelle en correcte levering en omschrijving. Het product voldoet volledig aan de beschrijving.

Flo 30-11-2022

Duidelijk advies, makkelijk filteren en uitleg over filters op de website, vriendelijk personeel in de winkel. Vaak goeie promotie.

Tim G 30-11-2022

In de loop van de jaren is er een enorme verbetering geweest in klantensupport . Waar er in het begin wat problemen waren met retour is dit totaal van de baan.
Het aanbod van merken en variatie in prijsranges is ook zeer goed.
Klantgerichtheid is uitstekend.
Dit is voor mij de nr 1 , one-stop, shop voor elektronica en IT.

Seppe 30-11-2022

Geweldige service, snelle levering, vriendelijke en gratise plaatsingen van de kwaliteitsvolle toestellen.
Zeer tevreden !

NJ 30-11-2022

Coolblue heeft een zeer uitgebreid aanbod, maar vooral een eigen voorraad en eigen winkels. Je weet bij wie je koopt en de voorwaarden zijn steeds dezelfde. Wij zijn er al heel lang klant en hebben er al heel veel gekocht. De uitzonderlijke keer dat er iets niet beviel werd dit snel, correct en met de glimlach opgelost, en vooral, zonder stress voor ons als klant. Leveringen zijn in zo goed als 100% van de gevallen de dag na bestelling. De informatie op de website is uitermate volledig en duidelijk en laat toe een verantwoorde keuze te maken tussen merken en types producten. Super professioneel. En als het echt te technisch wordt, dan kan je vooraf advies inwinnen bij één van hun specialisten, eventueel in een winkel. Betere service is bijna onmogelijk. Top.

Ine 30-11-2022

Steeds opnieuw snelle levering, betrouwbaar, groot assortiment producten, correcte prijzen, duidelijke communicatie, goede opvolging. Tevreden van de site.
Geen problemen bij omruiming ingeval van beschadigd product bij levering.
Verschillende contact mogelijkheden en vooral lang bereikbaar via telefoon of chat (tot laat in de avond, wat voor iemand die oveedag werkt handig is).
Wat ik vooral ook handig vind, is dat er enkele fysieke winkels zijn, waar je desgevallend terecht kan.

Marva 29-11-2022

Vriendelijke ontvangst, goed georganiseerd om wachttijd te beperken. Het was er heel druk en toch werd er tijd gemaakt om heel uitgebreide info te geven

AnneliesJ 29-11-2022

Coolblue heeft op zijn website een zeer handige keuzehulp om voor jou het ideale toestel te kiezen. Zo vond ik een stofzuiger precies voor wat wij nodig hadden: handig formaat, gewicht, enz. Je kan tevens handig de specificaties van verschillende modellen met elkaar vergelijken en zo de juiste keuze maken voor je aankoop. De levering was zeer vlot: 's avonds besteld, de volgende ochtend in huis. Top!

Linda Vantomme 29-11-2022

Altijd vriendelijk,heb je problemen met kiezen van een product schrijf je via Messenger je probleem. Steeds staan ze je te woord . Altijd bereikbaar ook na 10u of de zondag. Ik heb juist een nieuwe thuisprinter gekocht en wist niet wat te kiezen,via Messenger een paar foto’s doorgestuurd met uitleg van mij wat we maar enkel doen met een printer hebben het team van coolbleu de geschikte printer uitgekozen. De zondag gekregen en proberen te installeren maar het liep niet zo vlot,geen probleem,ik heb een berichtje gezonden via Messenger en ommidelijk hebben ze mij geholpen,dus TOPP team!!! Enkel één nadeel dat ze wat duurder zijn dan andere winkels of site maar deze keer waren ze de goedkoopste.🤟🤟. Ook al in één van hun winkels geweest en heel heel vriendelijk,ik heb zelfs een kopje koffie gekregen,super als je moet wachten toch?

Stef 29-11-2022

Gemakkelijk, snel, dag erna in huis en topproducten aan een mooie prijs, zal zeker niet de laatste keer zijn dat ik hier bestel!

Em D. 29-11-2022

Heel vlot, zonder poespas, en overzichtelijk, supersnelle levering! Ik hoefde niks echt op te volgen en het kwam in orde.
De prijzen zijn ook competitief tegenover andere winkels.

Sami 28-11-2022

Ik heb gekozen voor Coolblue voor drie redenen. Ten eerste juiste prijzen. Ten tweede betrouwbaar. Ten derde voor 24 uur besteld morgen voor je thuis voor geen extra kosten . BONUS: ALTIJD EEN GLIMLACH.

Carine 28-11-2022

Ik heb al vaker iets besteld bij coolblue en ze zijn altijd stipt en correct. Had eens iets besteld om 5 voor twaalf 's avonds en
de volgende dag stonden ze al om half acht voor mijn deur, van een snelle levering gesproken! Ze zijn enorm transparant, je
weet wanneer je levering vertrekt en je krijgt nog een sms wanneer de koerier er bijna is, top toch?!

Emmy 28-11-2022

Wij moesten dringend een nieuwe droogkast hebben. Met Coolblue hebben we gemakkelijk het gewenste model gevonden. Duidelijke en bruikbare tips gevonden op de site. De levering was heel snel en stipt.

katrien 28-11-2022

Vandaag ben ik langs geweest in de winkel om een verkeerd bestelde hoofdtelefoon te ruilen. (aansluiting was verkeerd).
Zeer goed geholpen, duidelijke uitleg gekregen, nieuwe hoofdtelefoon getest en aangekocht. Top service!

James 28-11-2022

Veel keuze, goede uitleg en specificaties. De levering gebeurde heel vlot en stipt.

Mathias 28-11-2022

De Leverdienst is echt top! Snelle levering en ze hebben mijn veel te grote TV de trap op gedragen.

Luc 28-11-2022

Perfecte service, breed aanbod, eerlijke informatie, goede prijzen, relevante reviews.

Els Devogelaere 28-11-2022

Eenvoudig en snel
vriendelijke madam bij de levering, en dan wel nog met de fiets!