Deze score is berekend op basis van 3473 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Geert 02-01-2019

Klantvriendelijke site, correcte info via mail en zeer correcte levering. Zeer aangename samenwerking.

Michiel 02-01-2019

Prima service. Koelkast besteld en netjes de volgende dag afgeleverd. Geen gebruik gemaakt van de inbouwservice etc...

Martine 02-01-2019

Online kopen is niet zozeer aan mij besteed maar bij Coolblue heb ik er geen probleem mee omdat alles er correct verloopt vanaf het bestellen t/m het afhalen en betalen van het product.

J 02-01-2019

had al eerder wat gekocht bij coolbleu,duidelijke website,snelle levering van de webwinkel,
laptop besteld bij coolbleu heb hem zelf opgehaald de volgende dag,en kreeg een duidelijke uitleg in normale mensentaal over de laptop.

MGH 02-01-2019

snelle levering, goeie communicatie en alles wordt op z'n plek gezet. De rotzooi wordt direct meegenomen.

Gerdo 02-01-2019

De website en het bestelproces is supersimpel en goed. Bezorging snel en netjes.

Emmy 02-01-2019

De bestellingen en bezorgingen van coolblue zijn uitstekend. Als je iets besteld komt het netjes aan en wordt het netjes geleverd.

Echter, als iets kapot gaat en je moet het retourneren dan kun je het net zo goed niet eens proberen. Ik heb nu 2 keer iets ter reparatie op gestuurd en bijde keren beroepen ze zich op volgende week hoor je iets. Als eerst zeggen ze binnen 3 weken heb je het terug. Daarna zeggen ze dat de 3 weken pas in gaan als ze beginnen met de reparatie ( wat bij mij al twee weken duurde). Vervolgens bel ik de verzekeraar na, blijkt er niks te zijn binnengekomen. Na een telefoontje aan coolblue, drie dagen erna ineens wel (er zit een verwerkingsperiode in van 3 dagen). Maar fouten toegeven ho maar.

Als je dan 5 weken verder bent zeggen ze excuses, dit gebeurt normaal niet, maar het duurt nog maximaal 2 weken. Dan heb je hem echt.

Na deze 7 weken kreeg ik te horen. Sorry de onderdelen zijn niet op vooraad en worden niet meer gemaakt. (Alsof ze dat in de weken daarvoor nog niet konden weten). En werd ik verplicht weer een nieuw toestel te kopen, omdat ze weigeren geld uit te keren.

De tweede keer, toen ook dat toestel kapot ging, duurde het weer 5 weken minimaal... Ik zou hem over 2 dagen terug moeten hebben ( dan zijn die 5 weken om ). Maar ik denk dat jij wel kunt raden wat ik over 2 dagen hoor, want mijn telefoon is nog steeds niet gerepareerd (Je moet er een handtekening voor zetten, voor dat hij gerepareerd gaat worden).

Frits ten Brucke 02-01-2019

Let op!
Als Cool blue bij u aan de deur een verkeerd product levert dan moet u er zelf mee gaan slepen naar een post nl punt. In mijn geval met een TV naar een dorp verderop. Dan moet u vervolgens wachten tot het verkeerde product bij Cool bleu binnen is en pas dan wordt het goede product opgestuurd. Vandaag besteld morgen geleverd gaat dan plotseling niet meer op. Dat jij zo door hun toedoen een paar dagen zonder TV zit dat maakt hen niet uit.
Ik vind het ronduit onbeschoft dat de klantenservice en het managementteam daarvan gewoon niet reageert op mails. Als de procedure zo verloopt dan krijg je ook geen review verzoek. Blijkbaar gaat Cool blue daar selectief mee om. Een zogenaamd klantvriendelijk bedrijf laat zich het best kennen door hoe problemen oplossen. Ik was regelmatige klant van Cool blue maar ik ben er inmiddels achter dat ze daar niets om geven en dat ik elders bij meerdere bedrijven hetzelfde betaal voor dezelfde producten onder dezelfde voorwaarden.
Officiele reactie van Coolblue 02-01-2019

Beste Frits,

Bedankt voor het schrijven van jouw review. Het spijt ons enorm dat wij niet eerder op jouw e-mails hebben gereageerd. Dat is natuurlijk niet de service die je van ons mag verwachten.

We zien dat je meerdere keren hebt gemaild. Wanneer je een nieuwe e-mail verstuurt, komt jouw e-mail weer als het ware onderaan de lijst te staan. Hierdoor duurt het langer voordat je een reactie ontvangt. Gelukkig hebben wij op basis van jouw naam de e-mail kunnen vinden.

Binnen enkele minuten ontvang je per e-mail een reactie vanuit het Managementteam. We hopen dat wij jou via het Managementteam een duidelijk antwoord kunnen geven over jouw retour. Wij willen jou ook vragen om op de e-mail te reageren voor eventuele andere vragen.

F. 03-01-2019

Dit niets zeggende antwoord en geen reactie van het managementteam! lost het probleem dat veroorzaakt is door Cool Bleu niet op. Het was eenvoudig op te lossen geweest als ze de TV bij mij thuis hadden omgeruild. Ze hebben gemaild dat ze een groter model wel hadden omgeruild. Dan laat CB dus gewoon een goede klant lopen voor een paar centimeter. Gewoon een TV bij mediamarkt kopen en laten bezorgen. Dezelfde prijs dezelfde voorwaarden en meer fysieke winkels.

Jorn 02-01-2019

Duidelijke website, correcte prijzen. Verder zeer duidelijke communicatie en vriendelijke leverancier!

Neko 02-01-2019

Eindelijk een bedrijf zoals het hoort. Gewoon kunnen bestellen, gewoon snel kunnen betalen, gewoon snel geleverd, en ook hetgeen je besteld hebt. En het werkt ook, niet beschadigd. Gewoon zoals het moet, Maar gewoon is tegenwoordig heel speciaal. Top geregeld in ieder geval bij CoolBlue.

Monique 02-01-2019

Veel producten en merken, goede prijzen en aanbiedingen. Uitmuntende site: zeer uitgebreide productinformatie, mogelijkheid artikelen te vergelijken, er is erg veel extra informatie te vinden over o.a. productkeuze, waar op letten, installatiemogelijkheden enz. En de Coolblue humor hier en daar maakt het nog leuker. Alle communicatie is ook uitstekend, denk aan bestellingsbevestiging, factuur, bezorging. Verder goed geregelde en goed aangegeven levering, aardige hardwerkende bezorgers. Ik ben fan van Coolblue!

Marcel Van Goethem 02-01-2019

bij een bezoek aan een van de toonzalen altijd heel vriendelijk onthaal en zeer bekwaam personeel om om een vakkundige uitleg te geven over de producten.

An 02-01-2019

Ze komen leveringen in een tijdspanne van 1u dus je hoeft niet de hele dag te wachten. Nadat de gekozen tv niet naar behoren werkte, binnen de 2 dagen een nieuwe ontvangen! Zeer tevreden, super vriendelijk mensen aan telefoon!

Anneke 02-01-2019

Ik had een luchtreiniger besteld. Levering de volgende dag was gratis, behalve als je het artikel in de avond geleverd wil hebben, dan moet je 9.95 verzendkosten betalen. Dat heb ik dus gedaan en ik kreeg zelfs een bevestiging dat het tussen 18 en 22 u geleverd wordt. "s morgens krijg ik een berichtje dat het na 14.45u geleverd wordt!! Na veel moeite kreeg ik de pakketbezorger te pakken. Nee het kon niet 's avonds. Ik melde dat ik wel na 16 u kon, Deze persoon melde dat hij wel even in de route moest kijken en het zou goed komen en pas aan het eind van de route geleverd worden. Door andere meevallers was ik om 14.45 u al thuis en om 14.46 u stond de bezorgen al voor de deur!! Ik heb geklaagd bij Coolblue en kreeg als doekje voor het bloeden een cadeaubon van 10 euro die slechts 3 maanden geldig is. Voor mij is dit geen compensatie voor het ongemak dat ik heb gehad bij een bestelling van 500 euro. Dit is de tweede keer dat ik iets bestelde bij Coolblue, de eerste keer werd het pakket niet thuis geleverd, maar gelijk werd er een briefje in de bus gedaan dat ik niet thuis was, wat niet klopte. Ik kon het zware pakket toen zelf gaan ophalen. De pakketleverancier verzaakt zijn taak. Ik ga nooit meer bij deze winkel bestellen.
Officiele reactie van Coolblue 02-01-2019

Beste Anneke,

Bedankt voor het schrijven van jouw review. Wat verschrikkelijk om te lezen dat de bezorging van jouw bestelling niet naar verwachting is geweest. Wanneer je bij ons een bestelling plaatst, mag je de volgende dag al het product in huis verwachten. Natuurlijk willen wij graag meedenken voor een gepaste vergoeding.

Onze collega's van de Klantenservice-afdeling hebben jou voor het ongemak een waardebon aangeboden. Je geeft nu duidelijk aan dat je niet akkoord gaat met dit voorstel en geen bestellingen meer bij ons zal doen.

Wij balen enorm van jouw besluit. Jouw feedback gaan wij zeker meenemen ter verbetering van onze service en bezorgdiensten. Wij hopen dat je in de toekomst ons nog een kans geeft. Wij beloven jou bij de eerstvolgende bezorging de beloofde Coolblue service te bieden. Als je nog andere vragen hebt, laat het ons direct weten in jouw reactie. Je kunt ons natuurlijk ook bellen of een bericht versturen via één van onze Social Media kanalen.

Yvonne 01-01-2019

Erg duidelijke site. Groot assortiment. Fijne filters. Hebben op basis van onze voorkeur een stofzuiger gekocht. Levering volgende dag door een aardige bezorger. Al met al, top service

Gerard 01-01-2019

Prima koop. Alles verliep helemaal precies zoals tevoren afgesproken: een afgesproken tijdslot en 15 minuten voor de aflevering nog een reminder.

Marjo 01-01-2019

Doen wat ze beloven, wordt goed op de hoogte gehouden van de levertijd!
Behalve een link ook nog geïnformeerd via sms!

Patriek 01-01-2019

Overzichtelijk aanbod met relevante informatie. Meestal een interessante prijs. Snelle en correcte levering.

Bart 01-01-2019

Nadat we bij de concurrent (mediamarkt)een soortgelijk product gekocht te hebben bleek de cashback in hun prijs was meegerekend. Dus kwamen we er pas bij de kassa achter.
Vervolgens het product op internet gereserveerd bij COOLBLUE en direct in de winkel opgehaald. In de winkel werd mij alle informatie gegeven over het product en zelfs hoe ik de cashback zou moeten terugvragen.

Super service en kwaliteit.
Bedankt Coolblue.

dorien 01-01-2019

Snelle levering, goede uitleg, duidelijke web-site.
Geweldige aardige mannen die zelfs op oudjaarsdag de machine leverden, aansloten en met geduld uitleg gaven.
Hiervan ga je vanzelf glimlachen.

Vicky 01-01-2019

Zéér vriendelijk en behulpzaam ... zij doen wat er is beloofd ! Toestel wordt uitgepakt en netjes geplaatst.

Myrte 01-01-2019

Top winkel met zondag levering. Ze onderscheiden zich daarin echt met de rest en de glimlach wordt waargemaakt. Alleen al sommige quotes op dozen, fantastisch! De app mag daarentegen hier en daar nog wat duidelijker, bij het zoeken naar een specifiek product. Ga zo door!

Aubrecht 01-01-2019

Altijd vriendelijk, geduldig en competent geholpen. Snelle en akuraate levering. Goede informatie over artikelen. Cool Blue keuze help echt.

Erik 01-01-2019

Makkelijke site, goede prijzen en een uitermate deskundige en vriendelijke levering. Zeer hulpvaardige en beleefde medewerkers !

Braspenning Francine 01-01-2019

Voor mij is Coolblue super! Gemakkelijk en duidelijk! Bestelling wordt snel geleverd, zelfs op zondag!!! Alles was naar wens!

Emmy Dekker 01-01-2019

Op de dag voor Oudjaar ging de wasmachine kapot. Meteen een nieuwe besteld. Op zondag bezorgd op het beloofde tijdstip! Dankjewel Coolblue voor je perfecte service! Alles met een glimlach doen jullie echt!

Elise 01-01-2019

Alles verloopt steeds keurig volgens de afspraak: leveringstijd, voldoende betalingsmogelijkheden en kwalitatief degelijk materiaal!

Peter Doorgeest 01-01-2019

Goede formule, website met deelnemende shops. Hierdoor wordt de keuze mede bepaald door prijs van hetzelfde product. Uniforme betaling en snelle levering.

Patricia Langenkamp 01-01-2019

De scherpe prijs en de goede service hebben ervoor gezorgd dat ik bij coolblue heb gekocht.

Petra 01-01-2019

Vlak voor de kerst begaf onze vaatwasser het. Coolblue garandeerde de levering op kerstavond. Doordat je bijna op de minuut weet wanneer ze het bestelde product afleveren. Dit d.m.v. Het online volgsysteem en de telefonische waarschuwing die ze een kwartier voor aankomt geven konden wij onze hulp voor de installatie ook bellen, die zo niet onnodig lang heeft hoeven wachten. Prima service, vriendelijke bestellers.

Terence 31-12-2018

Makkelijke site qua informatie en bestellen. Bestellingen zijn bijzonder snel op lokale afhaallocaties

Gerard 31-12-2018

Goede informatie op de website. Vooral de filmpjes zijn zeer verhelderen. Snelle levering.

Jan Spruijt 31-12-2018

Duidelijke website; geen portokosten; heel goede info-verstrekking via email: heldere gebruiksaanwijzing: en het voornaamste: een fantastisch product!
Ik vind Coolblue dus heel cool!

Marcel 31-12-2018

Al meerdere malen bij Coolblue bestellingen geplaatst . Voor mij is Coolblue een betrouwbaar bedrijf . Snelle levering in keurige blauwe verpakking dozen. Betaling via
IDeal en het bestelde item wordt dezelfde dag nog afgestuurd en de volgende dag bezorgd . Hulde aan Coolblue.

Jaap de Groot 31-12-2018

De website is overzichtelijk, de afhandeling snel en de service als dit nodig is goed. Als we iets van elektronica nodig hebben kijken we meestal eerst bij Coolblue. Vooral het retourproces mocht het nodig zijn geeft vertrouwen om deze winkel te gebruiken.

Frans 31-12-2018

Heel goede service. Van de bluetoothspeaker stotterde de muziek.
De medewerker nam de speaker in, haalde een nieuwe en controleerde de bluetooth functie.
Daarna met garantie en iitprobeertijd weer naar huis. Een perfecte service!

Peter 31-12-2018

Prima correcte en snelle levering.
Coolblue is betrouwbaar en doet, wat ons betreft, altijd wat het belooft voor een faire prijs. Jong en dynamische uitstraling.
Plezierig uitziende doos die makkelijk opent zonder keukenmesje.
Leuke teksten met een kwinkslag waar je vrolijk van wordt.

LD 31-12-2018

Coolblue levert snel en correct. Als de bestelling niet goed is, kan je zonder opgave van reden, gratis retourneren. De website is zeer gebruiksvriendelijk en coolblue's keuze helpt als je het niet zeker weet. Ook de klantenservice is zeer aangenaam. De verpakking is trouwens hilarisch, ook op de website vind je her en der grapjes verstopt.

N Neeven 31-12-2018

Super beleving, net dat beetje extra aandacht voor de consument! Snelle levering, prima prijzen en een uitstekende service!

wersitime 31-12-2018

Na een aantal slechte ervaringen elders, o.a. Mediamarkt, waren wij blij verrast met de bestelprocedure en de aflevering bij Coolblue. Wat een verademing, en geen PostNL waar het bijna altijd fout gaat maar een bodedienst (Dynalogic) met een Track&Trace die erg nauwkeurig werkt. Je ziet waar de bode zich bevindt en hij was er op de minuut nauwkeurig en nog vriendelijk ook. Niet dagen wachten zoals bij PostNL en dan toch niet komen ondanks dat Track&Trace dit wel aan gaf, meerdere keren meegemaakt. Vraag van mij via email werd netjes en snel beantwoord. Ook al was het product in dit geval een stuk duurder, wij kopen voortaan bij Coolblue. Service mag best wat kosten.

Patrick Jacobs 31-12-2018

Op coolblue kan je echt alles vinden aan de scherpste prijzen.
Is steeds zeer goed verpakt, zeer snelle levering!

Monique Fosbrook 31-12-2018

Op vrijdagavond ging onze wasmachine kapot, savonds een nieuwe besteld bij CoolBlue . Volgende dag om 9 uur werd de nieuwe wasmachine al geleverd, en aangesloten door 2 hele vrolijke en vriendelijke chauffeurs. Oude werd meegenomen, binnen 10 minuten was alles geregeld. Ik werd ook nog van te voren gebeld dat ze er bijna waren.
Super goed en snel alles! Volgende keer als we wat nodig hebben bestellen we zeker weer bij CoolBlue!!

Willem de Zwart 31-12-2018

Zeer vriendelijk personeel keurige bezorging.
Prijs / kwaliteit is ook goed.

Rafal 31-12-2018

Really happy with Coolblue. Webshop easyto use and intuitive. Payment process went without any problems , well informed about my order and delivery times and the guys delivering the equipment were really nice!

Really positive and can recommend to use their webshop and services.

Peter van Tienen 30-12-2018

Er was een overzichtelijke website zodat ik snel kon vinden wat ik nodig had. Ook de belofte om de volgende dag te leveren werd prima nagekomen. Product was zeer naar het zin.

Familie de Graaf 30-12-2018

Erg fijne en duidelijke site. De levering was erg snel én met vriendelijk/vrolijk personeel. En dat om 8 uur smorgens! Petje af :D

Jeannette 30-12-2018

Overzichtelijke webshop,vandaag besteld,morgen in huis.
Had een wasmachine besteld,werd door 2 vriendelijke bezorgers netjes geplaatst en aangesloten,ze wilden zelfs de wasdroger er weer voor me opzetten.Korte uitleg bij het wasmachine en er wordt gelijk een wasprogramma ingesteld,zodat er gezien wordt dat apparaat werkt.Oude machine werd gelijk meegenomen,en ook het verpakkingsmateriaal nemen ze mee.
Zeer tevreden.

R de Koeyer 30-12-2018

We hebben een extra vriezer nodig, dus hebben we deze bij Coolblue besteld. De vriezer is netjes uitgepakt bezorgd, ik hoefde de verpakking niet zelf af te voeren. De bezorgers hebben de vriezer netjes naar de eerste verdieping gebracht en aangesloten. Ik vind de service van Coolblue heel goed en zal in de toekomst daar meer gaan bestellen

April 30-12-2018

De levering was erg snel. Had het op dinsdag om 20:00 besteld en de volgende dag om 12:00 al in huis! Product was een tweedekansje en dit beviel top. Niks aan te zien! Super service en producten. Heb al eens eerder besteld en toen dezelfde positieve ervaring gehad.

BissQui 30-12-2018

Donderdagochtend besteld. S'nachts melding moment aflevering. Vrijdag ochtend geleverd. Belletje een kwartier voor aankomst.
Oude machines meegenomen. Gelijk info, tips&trucs. Geen beschadigingen(muren, trap etc.)
Petje af, hoor. Prettig zaken doen.