Deze score is berekend op basis van 13713 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

Cor 07-05-2021

Vlotte en nette bediening en goede uitleg over de aankoop ook goede uitleg over eventuele andere mogelijkheden.

Dominique 07-05-2021

Altijd vlotte en correcte levering. Bij vragen, geven ze snel een antwoord.

Damian 07-05-2021

Het is een fijne winkel om te shoppen, zowel online als bij de fysieke winkels. Het personeel is vriendelijk en zorgt ervoor dat je met een goed gevoel de deur uit gaat.

Bob 07-05-2021

Fijn zo'n officiële reactie van Coolblue zonder dat ze zich in het onderwerp hebben verdiept.
Natuurlijk kan een levering vertraagd raken door weer- en verkeersinvloeden maar dat was hier helemaal niet aan de orde.
De bestelde wasdroger stond volgens jullie eigen medewerkster al lang en breed weer in het magazijn terwijl mij werd aangegeven dat de levering gegarandeerd nog die dag zou plaatsvinden.
Ben dus vanaf 13:45 (moment van levering volgens jullie eigen track en trace) en 21:45 (moment waarop uiteindelijk werd aangegeven dat de wasdroger allang weer in jullie magazijn stond omdat de vrachtwagen na de eerste levering was omgekeerd. Dat was dus voor 13:45 want ik was niet de eerste levering) thuis aan het wachten geweest op de levering. Heb tussendoor nog gebeld met Coolblue en alleen maar verhalen dat de levering echt nog die dag zou plaatsvinden. Zelfs om 21:30 werd eerst nog aangegeven dat de rit actief was en de levering dus zou plaatsvinden.
Nooit heeft Coolblue zelf gebeld, gemaild of ge-sms't om mij uit mijn wachten te verlossen.

Lander 07-05-2021

Zoekfunctie van de site is goed.
Technische fiche van de producten zou soms wat uitgebreider mogen zijn.
Levering en communicatie in orde.
Het beloofde telefoontje (15min voor levering) was er niet, maar is misschien een detail.

Suzanne 07-05-2021

Snelle service, vriendelijke bezorgers. Alleen al daarom bestel ik graag voor een paar extra tientjes bij Coolblue :-)

J. Gastens - Coolen, 07-05-2021

Coolblue is eigenlijk een 10 waard. Ze zijn snel en goed met leveren.
Goede prijs zoals zakelijk als prive, men hoeft niet verder te googelen, dus bespaart een hoop tijd.
Altijd up to date en waar het voornamelijk bij mijn man om gaat , een supergoede service en afhandeling !

Rob 06-05-2021

Meestal niet de goedkoopste, maar altijd fantastisch service. Dit hadden ze al jaren geleden en ondanks de enorme groei hebben ze nooit op service ingeleverd.

Als ze soms iets goedkoper waren geweest had ik ze een 10 gegeven.

VDE 06-05-2021

Zeer goede site, duidelijkheid producten. levering super snel geregeld. zeker voor herhaling vatbaar.

koli 06-05-2021

fijn dat ik geattendeerd werd op een aanbieding van jullie, en de bestelling verliep snel en goed en ik had de volgende dag het artikel al in huis.
goed verpakt en in prima staat ontvangen

Haroekoe 06-05-2021

Ik ken Coolblue nog uit de tijd dat zij in Kralingen zaten.
Een van mijn eerste smartphones bij hen gekocht.
Wanneer ik hun blauw/oranje bussen door Rotterdam zie rijden, word ik vrolijk. KLOPT
Wanneer je (even) in de wacht staat: vol met humor.
De cadeaubon die ik ongevraagd kreeg (er was een bestelling misgegaan, snel gecorrigeerd maar toch een cadeaubon ontvangen!) was voor mij de definitieve klap: wat een leuke zaak!

Zondag geweest om mijn bestelling op te halen. Wachtrij Covid. Klein. Efficiency. Groot. De host was de vriendelijkheid zelve.
Goed hoor....

CoolBlue is sooo cool.

Keep up the good work. For mij ben jij de beste! Kijk altijd eerst of ik het bij jullie kan halen...

MM 06-05-2021

Van online bestellen tot ophalen in de winkel en het digitaal ontvangen van de factuur vlekkeloze service.

Gaby 06-05-2021

Goede bereikbaarheid en vriendelijke service. Duidelijk wat er bij de levering en installatie was inbegrepen incl verhelderende filmpjes met uitleg.

Mijndert 06-05-2021

Altijd op tijd,en hele goede website.
En als er is wat is niet lastig maar gewoon oplossen.

Dennis 06-05-2021

Dichtbij bij huis en snelle service! Nummertje trekken en de bestelling lag klaar! Uitleg over de producten en hoppa aan de slag ermee!

Ellen 06-05-2021

Duidelijke omschrijving van het artikel, makkelijk te bestellen en een snelle levering.

Amarins 06-05-2021

Overzichtelijke website, erg fijn dat tweede kans producten worden aangeboden met een omschrijving en duidelijke foto's. Voor 12.00 besteld is tegen een klein bedrag al dezelfde avond geleverd. Klantenservice werkt snel en is goed te bereiken. Vaker al producten besteld bij coolblue. Factuur meteen op de mail. Alles goed in orde.

Stephan mouton 06-05-2021

De service was super vanaf het bestellen tot aan het bezorgen bij mij thuis telkens via de mail op de hoogte worden gehouden en op de dag van bezorging een smsje krijgen en een belletje dat ze in 10 minuten bij de deur waren super netjes afgeleverd en inderdaad vandaag besteld is morgen in huis

De Kleine Mote 06-05-2021

Overzichtelijk aanbod; goede productinformatie; correcte prijs; snelle levering.

Pieter Debruyne 06-05-2021

Een fantastische ervaring end to end. Van keuze en specifieke informatie over de tweedehands die we uiteindelijk kozen tot de uitstekende levering en terugname van ons oude toestel!

Ella 06-05-2021

Het is een gebruiksvriendelijke site en ik heb al goede ervaringen gehad met klantendienst.

Rob 06-05-2021

Goed leesbare site, ruime keus, bezorging keurig op tijd, goed te volgen een echte aanrader. Coolblue, Warm Aanbevolen!

Tonny 06-05-2021

Duidelijke afspraken en info over levering.
De bezorgers doen goed hun werk en denken met de klant mee. Perfect.

Hildegarde 06-05-2021

Coolblue heeft een zeer gebruiksvriendelijke website waarop je gemakkelijk jou keuze kan maken en de producten vergelijke.
De levering aan huis is heel stipt en de bezorger is super vriendelijk.

Stefan 06-05-2021

Goede service. Duidelijke communicatie over de leverdatum en tijdstip en prima service. Koelkast moest geleverd worden in een strandhuisje, op het strand dus. Maar was geen probleem, super!

Mieke 06-05-2021

Snelle levering, fijne communicatie. Heel prettig dat je via de mail op de hoogte wordt gehouden wanneer de bestelling arriveert. De PostNL pakketautomaat werkt super! kortom hartstikke tevreden!

Haico 06-05-2021

Altijd snelle verzending en accurate bezorgers. Ook de prijs is vaak het beste.

Eric Hoogeweg 06-05-2021

Mijn aankoop van 2 Samsung Buds+ (draadloze in ear koptelefoon) was snel en en goed geregeld, zoals ik inmiddels gewend ben van Coolblue. Door goede productinfo en advies op de site, met nette marktconforme prijs en snelle levering. Product bevalt ook helemaal goed. Wat fijn om steeds op zo'n goede en betrouwbare webwinkel te kunnen terugvallen. Dat is elders nogal eens anders, weet ik helaas ook.

N 06-05-2021

Klantvriendelijkheid is heel erg goed. Ook ontzettend prettig om een eigen bezorgdag uit te kiezen. Tot slot: aardige bezorgers

kevin 06-05-2021

Zoals altijd netjes en op tijd verzonden en bezorgd en waren ook nog eens de goedkoopste

Pascal 06-05-2021

Snelle levering en hoe milieu vriendelijk!
De aardige jongen kwam dooe de wind en regen met de fiets 't pakket bezorgen!

Gert 06-05-2021

De site is heel helder en duidelijk, filmpjes om zaken te verduidelijken. Vergelijken gaat ook heel gemakkelijk. En wat ik zelf belangrijk vind: je weet dat het goed geregeld is bij Coolblue. Dat de producten goed zijn en dat je snel en safe kunt retourneren. En ik blijf altijd lachen om de verpakkingen :-)

Robin dG 06-05-2021

Ik kon mijn bestelling de dag erna al oppikken. Zeer vriendelijke en Coronaproof bediening ontvangen. Mijn aankoop is ook helemaal in orde!

jan 06-05-2021

maandag besteld, toen werd het dinsdag toen donderdag toen zaterdag nog steeds niet geleverd, wordt nu waarschijnlijk morgen

Yvonne 06-05-2021

Erg snelle levering, product zoals omschreven. Ik zou er de volgende keer ook weer bestellen

Nick Jansen 06-05-2021

Goeie, snelle service en de prijzen zijn medium. Kreeg zelfs nog een persoonlijke brief thuis over de bezorging, of alles naar wens was.

M. Nijenhuis 06-05-2021

Coolblue is een prima shop. Overzichtelijk, makkelijk. Via een bedrijf heb ik cadeaucheqeus gekregen.
Levering en verpakking (zeer sterk) waren prima in orde.

BarfieldMV 06-05-2021

Levering snel en optijd voor moederdag. Pakketje was netjes en product was top.

Kai 06-05-2021

Top product, doet wat het beschrijft. Ook een snelle levering. Alleen de verpakking was erg overdreven groot.

Sabrina Saro 06-05-2021

Ik kan van Coolblue niets verkeerd zeggen service is echt top de help van de mede werkers zijn ook heel duidelijk en heel vrindelijke ge kreegt echt goede gevoel om bij Coolblue te bestellen echt en aanrader. Zij houden hun ook heel goed an het huur dat ze u door geven dit word ook op voorhand door gestuurd den moet je niet heel u dag op geven om te wachten op hun. Voor me zijn ze top en kregen en dikke 10

Claudia 06-05-2021

Heel overzichtelijk ,ruime keuze van laptops en de levering was snel. Ze doen wat ze beloven.

Hans van Wijk 06-05-2021

Snelle en adequate afwikkeling van de bestelling. Duidelijke website en overzichtelijk.

JOlst 06-05-2021

Alles prima geregeld. 10 minuten later eerste (proef) wasje gedraaid.
Levering was niet de volgende dag maar dat was geen probleem.
2de kans wasautomaat scheelt toch weer 75,=

Brent vda 06-05-2021

Snelle levering, veel reviews op hun site en levering dan ook nog met de fiets. Fantastisch!

Jos De Ling 06-05-2021

Het product is besteld en betaald bij coolblue.be maar het staat vast in België (alsof het china is) en verder hoor je niets. Moest zelf bellen voor een antwoord.Geld wordt geretourneerd en ik kan hem bij coolblue.nl bestellen.

Dennis 05-05-2021

Al vaker wat besteld bij Coolblue en zeer tevreden over de snelle levering met erg vriendelijke en behulpzame bezorgers.

François 05-05-2021

Levering gebeurde dag na bestelling zoals beloofd (besteld voor middernacht, levering volgende dag). Perfect!!!

Rogier 05-05-2021

Zeer snelle levering. Het product werd bezorgd met de fiets. Helemaal top !! Aanrader.

linke Leo 05-05-2021

Duidelijke site en vooral zeer belangrijk komen gemaakte afspraken na en maken ook je beloftes waar.

Wim W 05-05-2021

Goed product, goede prijs, snelle en milieuvriendelijke bezorging (fiets), minimale verpakking (zak om doos) ook goed voor milieu