Deze score is berekend op basis van 2793 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Bert Wielink 17-03-2019

Ik heb 2 koptelefoons bij Coolblue gekocht vanwege de scherpe prijs waarvoor ze werden aangeboden en de omdat Coolblue een goede naam heeft als webshop.
Ik heb vaker bij Coolblue besteld en ook nu ging alles weer prima.
Mijn complimenten

Edwin 17-03-2019

Geweldig snelle service goede bezorg tijdsvakken van maar 1 uur in plaats van bij de meeste een halve dag.
Oude apparaat en verpakkingsmateriaal retour genomen dus alles gelijk opgeruimd

M.F. Hansmann 17-03-2019

Coolbleu heeft een zeer aangename website en de produktprijzen zijn reeel. De produkten worden goed verpakt verzonden. De levering is snel.

Rob 16-03-2019

Mijn ervaringen met Coolblue zijn tot nu toe altijd zeer positief geweest,
Correcte prijzen, Correcte verwerking, Correcte leveringen. en ook niet onbelangrijk is de zeer goede service achteraf.

Elisabeth 16-03-2019

Ik bestel een strijkijzer. De levering zou om 10.15 - 12.15 zijn. 3 uur later is het er nog niet. Ik had het beter in de stad kunnen ophalen. Had me minder tijd gekost! Als je wilt bellen met het Post.nl informatienummer blijkt dat niet meer te bestaan.

Beste Elisabeth,

Dank je wel voor het kenbaar maken van jouw onvrede. Natuurlijk balen als we later leveren dan verwacht. Helaas is het tijdvak een indicatie en geen garantie. Er kan altijd iets voorvallen waardoor ze soms eerder en soms later zijn.

Wij wensen je ondanks deze vertraging vele strijk plezier.

Van der Spiegel Marc 16-03-2019

Zeer goede service, beloften worden nagekomen; Voor 23:59 hr besteld en betaald, de volgende dag, zelfs op een zondag de aangekochte goederen bij U thuis afgeleverd zonder bijbetaling. Tevens wordt je per email op de hoogte gehouden van de staat van de verzending. (Betaling in orde, Pakket klaar voor verzending, paket verzonden, enz. Ik heb reeds meerdere bestellingen gedaan bij COOLBLUE, en ben zeer tevreden over de dienstverlening.

Van der Spiegel Marc.
Kleine Brogel

Bob 16-03-2019

Groot assortiment, duidelijke website, volgende dag al in huis, snelle en volledige levering, goede klantenservice

Coby 16-03-2019

Een fijne winkel met deskundige medewerkers. Uiterst behulpzaam en vriendelijk.
Er wordt goed geluisterd. De servies is ook geweldig is mijn ervaring.

Henk 16-03-2019

Zeer ruime keuze, goede prijs kwaliteit verhouding, snelle levering, nette en vriendelijke bezorgers

Tonio 16-03-2019

Betrouwbare winkel om online aankopen te doen.
Snelle en correcte levering.
Klantvriendelijkheid.

Godfried D 16-03-2019

Het klinkt een beetje cliché, maar Cool Blue doet echt wat het belooft. Ik ken geen leverancier die zo actief klanttevredenheid nastreeft.

Stefan Cornelissens 16-03-2019

Steeds snelle en correcte levering. Heel gebruiksvriendelijke website met voldoende informatie.

Aldo45 16-03-2019

Coolblue is een site waar ik graag verblijf en die ik als eerste raadpleeg. Hun prijzen zijn een tikkeltje hoger dan de concurentie maar niet veel. De service is uitstekend en vriendelijk, en van de bijtijds levering kan je van op aan.

Marja 16-03-2019

Duidelijke site, klare info . Steeds supersnelle en correcte levering ! Electro komt bij ons enkel nog van Coolblue !

Ellen 16-03-2019

Heldere site met zinnige en juiste productinformatie, en een snelle, zeer betrouwbare levering incl. track & trace van de rit, en naam en foto van de bezorger die je in huis gaat halen.
Coolblue levert kwaliteit, is snel, en bezorgt ge-wel-dig.

Margriet W 16-03-2019

Ruime keuze, duidelijke productinformatie, goede tips, vergelijkingsmogelijkheden en uitstekende service. Zeer betrouwbaar!

Cor 16-03-2019

Uitstekende site, voldoende informatie, vriendelijke service en een goede aflevering.

Albert 16-03-2019

Na 2 dagen brak er een letter van de toetsenbord af.
Toetsenbord terug gestuurd en na 2 dagen alweer een splinternieuwe toetsenbord teruggekregen.
Dit Is service!!
Ze hebben niet moeilijk gedaan over hoe het allemaal Is gebeurd.
Klasse Coolblue!!

Annemarie 15-03-2019

Hele snelle levering. Aardige en behulpzame bezorgers. Brengen zelfs alles naar de 4e verdieping en nemen alle oude apparaten weer mee.

Rutger 15-03-2019

Op whatsapp maar ook de bezorgers zijn heel klantgericht.
Goede afleverservice en behulpzaam om je blij te maken met je product

Iman braber 15-03-2019

Duidelijke site met veel product informatie. Tonen gelijk tips om accessoires bij te bestellen. Snelle en betrouwbare levering. Doe al jaren zaken met Coolblue. Ik word er blij van. Heb je vragen dan krijg duidelijk antwoord hierop van een deskundig medewerker(ster).

Sven van de weyer 15-03-2019

Gewoon weg top snelle service en goede producten en een zeer goede prijs bestellen en dag nadien gaan halen

Marion van Wijk 15-03-2019

Er prettig dat afspraak afspraak is bij Coolblue, je gebeld wordt voor levering en de bezorgers ook oprecht vriendelijk zijn. Prettig en daarom altijd mijn eerste keus als ik iets miet bestellen op gebied can witgoed, computers of elektronica.

Sarah 15-03-2019

ZEER NEGATIEVE ERVARING MET COOLBLUE. Onze wasmachine is zondag kapot gegaan. Vervolgens coolblue gebeld. Gaven aan dat we binnen 48 uur teruggebeld zouden worden door een monteur. Na 48 uur nog niets gehoord. Zelf maar weer gebeld. Coolblue verwijst naar de monteur dat het daar misgaat. Zelf de monteurs gebeld. Blijken geen opdracht te hebben ontvangen van Coolblue. Opnieuw Coolblue gebeld, wilden het weer afschuiven op de monteurs. Aangegeven dat we hen gebeld hebben en dat het dus niet klopt. Ze zouden het oplossen en morgen, woensdag zouden we gebeld worden. Woensdag geen telefoontje. Opnieuw gebeld, ons wordt beloofd dat donderdag gebeld zou worden. Donderdag weer geen bericht. Herhaling van zetten. Inmiddels is het vrijdag en we hebben nog niets gehoord. De service die we van Coolblue hadden verwacht, is dus ver te zoeken ...

Beste Sarah,

Dank je wel voor het kenbaar maken van jouw onvrede. Wij begrijpen dat je alles behalve blij bent met deze situatie. Wij zijn er ook niet blij mee. Wassen is niemand zijn hobby, maar is wel noodzakelijk. Helaas mist jouw klacht gegevens over de order. Wij willen dit heel graag voor je uitzoeken.

Graag ontvangen wij jouw ordernummer + korte uitleg op geenglimlach@coolblue.nl

Wij kijken uit naar jouw e-mail.

Marianne 14-03-2019

Goede service. Ik had een printer besteld waar ik ontevreden mee was. Ik heb deze kosteloos kunnen terug sturen en heb oo de bijgesloten retourbon geschreven dat ik een andere wilde. Dag later kreeg ik een sms met een betaalverzoek om het verschil bij te betalen. (De printer die ik wilde was duurder). Dag later werd de nieuwe printer geleverd.

Fred 14-03-2019

Prima winkel. Geen gezeur. Daar houden we van. Doen niet moeilijk. Koop er altijd.

Hanny 14-03-2019

Ik vind Coolblue een fijne winkel bestel hier regelmatig iets tot nu toe tot alle tevredenheid

PW 14-03-2019 In de winkel gekocht
Koop kon niet door gaan door gebrek aan informatie

Twijfelachtige info en niet luisteren

Ik wilde graag weten waarom de vermelding van "beste koop" en "beste printer"van de consumentenbond niet meer wordt aangegeven op hun site. Eerst een verhaal over hun eigen label (dat zou vaak beter zijn). Dat dit label niet objectief is werd niet begrepen (Ik kreeg de verzekering dat ze echt heel eerlijk zijn!). Ook na lang wachten en navragen kwam er geen antwoord op mijn vraag naar het niet tonen van het Consumentenbondlabel. Verder wilde ik graag een all in one printer die het minst verbruikt. Dat kon, maar alleen wanneer ik meer specifieke opties aan vinkte. Alleen de opties maken voor mij niet uit. Het werdde medewerker niet duidelijk dat het betekent dat ik alle all-in-one printers door moet (en dat zijn er echt heel veel!)

Roger 14-03-2019

een makkelijke website met een grote keuze, duidelijke product omschrijving en snelle levering

Carola 14-03-2019

Ik was op zoek naar een nieuwe laptop en had verscheidene sites bezocht. Maar toen ik bij coolblue keek en de hp laptop zag was ik gelijk verkocht. De levering was top en ik ben dit nu op mijn nieuwe laptop aan het typen.

Charlotte 14-03-2019

Duidelijke website, verstaanbare info. Steeds snelle en vlotte service. Prima, hulpvaardige klantendienstmedewerkers, die zeer goed op de hoogte zijn van de producten en hun uiterste best doen om je te informeren.

Wendy 14-03-2019

Super snelle en correcte levering. Goed product vriendelijk personeel........

R.Borsboom 14-03-2019

Super snelle levering en een concurrerende prijs.
Is weer top voor elkaar bij 🥶bleu. 👍🏻

Marc 14-03-2019

Bezorgers nemen tijdig contact op dat men onderweg is, denken goed mee bij de plaatsing van de machines (Wasmachine+Droger) en werken netjes en correct.

Paul 14-03-2019

Duidelijke website. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Perfecte levering. Aardige monteur.

Kees de Haas 14-03-2019

het betrof een hartslagband.
De verpakking van dit kleine item aanpassen en deze band kon door de brievenbus geschoven worden. Ik was niet aanwezig en diende de volgende dag (na het weekend..) het pakket bij het postkantoor op te halen

D. Keeskamp 13-03-2019

Leuke frisse aanpak en ze maken het waar .Kan het aanbevelen.En dat maakt het verschil

rdevries 13-03-2019

Ik heb al ontzettend vaak besteld bij hen, altijd echt betrouwbaar, echt heel erg goed, snel geleverd, ken geen beter bedrijf dan deze mensen. De service is ongelofelijk hoog, medewerkers zijn zo relaxt aan de telefoon en echt bereid om te helpen.
Vandaag contact gehad over een printer van het merk HP, die weer eens niet wilde doen waar ze voor gemaakt zijn, namelijk printen. Eerst gepoogd contact te krijgen met HP, (niet gelukt uiteraard, die haten mensen, blijkt uit alles dat ze doen en leveren, proberen ons het leven zuur te maken, te krenken, ;-) ).
Daarna gedacht laat ik Coolblue eens proberen waar ik hem had besteld. Die dame die ik aan de lijn had, die kreeg een zwaar gefrustreerde kerel aan de telefoon en die was zo goed in haar werk, begripvol, rustig, beetje humor, heeft alles uitgezocht en bleek dat deze HP niet met mijn modem samen kon (HP??). Ik heb een ander merk gekozen, uiteraard weer bij Coolblue!

Coolblue: verstand van zaken, service kan letterlijk niet beter, dank. Glimlach.

RG 13-03-2019

Duidelijke website en snelle levering. Daarna ook nog een goede mail met tips en instructies.

Charlotte 13-03-2019

Coolblue maakt zijn belofte waar: zeer klantvriendelijke levering en plaatsing nieuwe wasmachine. En meenemen oude. Inclusief korte uitleg. En zelfs op zondag. Top!

pvl 13-03-2019

Snelle en juiste levering. Aanvaardbare prijzenpolitiek. Duidelijke beschrijving van produkt op webside + aantal behulpzame reviews.

Luuk 13-03-2019

Ik schijf deze recensie naar aanleiding van het retourneren van een laptop. Deze was kapot gegaan binnen de garantie. (Hij startte wel op maar kon verder niks). Vervolgens werd mij verteld dat het 3 tot 4 weken zou duren. Na deze tijd heb ik de laptop terug gekregen. Toen ik de laptop wilde opstarten ging deze helemaal niet eens meer aan.

Ik heb vervolgens meteen gebeld. En dat zou een foutje zijn geweest van 1 van hun 'erkende specialisten'. Kan gebeuren dacht ik.

Vervolgens weer opgestuurd en weer 3 tot 4 weken moeten wachten. En vervolgens deed mijn laptop nog steeds niks. Weer aan de telefoon met coolblue. En dit was weer een foutje van hun 'erkende specialisten'. Dus weer de laptop opgestuurd.

Dit zou de laatste keer zijn werd er aan de telefoon verteld. Omdat als ze hem nu niet zouden kunnen maken zouden ze hem daar houden.

Zonder mij te informeren of hij nog te maken was, is hij daarna weer teruggestuurd naar mijzelf.

Tot mijn grote verbazing deed mijn laptop het. Het was ze toch gelukt. Dacht ik...

Toen ik ging kijken welke componenten er nu in mijn laptop zaten en het verschil met toen ik hem kocht.
Ik had origineel 16GB ram geheugen en de ' erkende specialisten' hadden er 8 GB in gedaan. Kortom weer geknoei.

Weer aan de telefoon en vertelt dat ik wel klaar mee was. Moest nu de laptop opsturen en zou het aankoopbedrag terug krijgen in de vorm van shoptegoed. En ik zou in aanmerking komen voor compensatie.

Vervolgens moet ik zelf bellen voor de compensatie. En ik had daar wel wat van verwacht aangezien ik zelf 4x mijn laptop heb moeten opsturen en meer dan 100 minuten aan de telefoon heb gehangen. En mij op het laatst probeerde te bedonderen met het ram geheugen. Maar helaas het beste wat ze mij konden aanbieden was mijn geld terug op mijn rekening en een voucher van maar liefst 30 euro.

Ik koop hier nooit meer wat.

Beste Luuk,

Dank je wel voor je review. Wat een ontzettend vervelende situatie. Dit hoort natuurlijk absoluut niet. Helaas kunnen we dit niet meer terug draaien, maar wel van leren.

De koop is ontbonden en de voucher is een gebaar voor het ongemak. Het spijt ons als dit anders voelt.

Corrie kleijn 13-03-2019

Netjes en snel en een goed assortiment met een goede laag en hoge prijsklasse

Marielle 13-03-2019

Alle bestellingen van Coolblue worden geleverd op het tijdstip dat ze beloven, op de plek van keuze (thuis of op een afhaalpunt). Mijn -beperkte- ervaring met de aftersales (alweer jaren geleden) is prima. Ik ben zeer tevreden over deze winkel. De prijzen zijn soms iets hoger dan bij bepaalde andere webwinkels, maar dit betaal ik graag voor de goede service.

Maria Hall 13-03-2019

Wat een heerlijke website, zo makkelijk om te vergelijken.

Bestellen en betalen is ook makkelijk en de bevestigings mailtjes die je krijgt zijn anders dan anders, zeer leuk!

Levering 7 dagen in de week, wanneer het jouw uitkomt...ideaal!

Truus 13-03-2019

Meest perfecte webwinkel en leverancier. Van eerste click tot aan levering niets op aan te merken ! Er kwam op zondag in harde wind en bakken met regen een CoolBlue fietsbezorger een pakketje bezorgen met een.... goed humeur en een dikke glimlach ! Top

Ron 13-03-2019

Duidelijke informatie op de site, redelijke prijzen, maar vooral de service na aankoop is prima! Iets kapot, ruilen is geen probleem.
Problemen met installatie? Telefonisch of in de winkel zelf (in mijn geval in Eindhoven) wordt je uitstekend geholpen!

Ron de Jong 13-03-2019

Eenvoudig in gebruik, mooie (web)winkels, groot assortiment, duidelijk, aardig personeel, scherp geprijst, snelle levering, niks aan veranderen, helemaal goed!

Ton 13-03-2019

Snelle levering , goed en mooi verpakt en duidelijke website met juiste feedback

patrick 13-03-2019

zeer vriendelijk personeel.
en snelle levering.
producten heel erg tevreden mee..