Ronny M 29-01-2023

Duidelijke product omschrijving . Helder en klaar. Eenvoudig navigeren met gemakkelijke filters
Prima service, vooraf SMS/mail met leveringsmoment
Stipte aflevering. Koerier was heel vriendelijk, een voorbeeld

S 29-01-2023

Nooit problemen gehad. Alles steeds in orde. Goed verpakt en zonder schade geleverd. Snelle levering.

Tom 29-01-2023

Heel sterke prijs en snelle levering. Ook de informatie over de afhandeling en het product was zeer duidelijk.

Wim B 29-01-2023

Snel en correct geleverd aan concurentiële prijs. Produkt werkt zoals het hoort. Aan te raden.

Bob 28-01-2023

Ik bestelde een zakelijke HP kleurenprinter. Na 2 dagen werd hij geleverd. Tot daar alles ok. Vandaag deed ik hem open, en wat zat er in de doos? Een oude gebruikte Brother printer. Dit doet vragen rijzen mbt de kwaliteitscontrole van de verpakkingen. Ik bel naar Coolblue, na 30 min een vriendelijke man aan de telefoon. De oplossing: ik moet zelf met die Brother printer naar een Coolblue winkel rijden, om daar te gaan ruilen. Dit gaat mij 2 uur + 70km benzine kosten omdat Coolblue hun verpakkingen onvoldoende checkt.

Joël 27-01-2023

Reeds een aantal jaren klant en steeds tevreden over de service en klantvriendelijkheid. Bekwaam personeel en niet opdringerig. Ze doen ook wel suggesties maar als je de extra's niet wenst, gaan ze ook niet aandringen.

Houben Marc 26-01-2023

Ruim overzichtelijk aanbod, mooie promoties, steeds snelle en correcte levering. Mogelijkheid om producten te vergelijken is zeker een pluspunt. Interessante en hulpvolle gebruiktips.

Eric De Blieck 26-01-2023

Mooi assortiment. Scherpe prijzen. Professionnele aanpak. Vriendelijke, en hulpzame chauffeurs.

Cristina 26-01-2023

Zeer vriendelijk ontvangst en uitstekend verdergeholpen bij het ophalen. De wachtlijst met voornaam is ook leuker dan gewoon een nummer ;). Ik had daags voordien besteld om op te halen en de prijs bleek ondertussen gedaald. Ze hebben dat gefixt zodat ik toch de verlaagde prijs kreeg. Dik tevreden dus!

JENNY 26-01-2023

SNELLE LEVERING EN KWALITEIT.VLOTTE AFHANDELING ONLINE. ZEKER EEN BEDRIJF OM AAN TE RADEN .

Frederic Duran 26-01-2023

Één van de snelste, eventueel DE snelste webshop qua verzendingen. Met hele scherpe prijzen. 10/10

Didier 26-01-2023

Het is gewoon iedere keer een feilloos verloop vanaf dat je iets in je winkelmandje plaatst totdat je het in handen hebt. Werkelijk nooit problemen gehad in al die jaren. Bij b*l.com waren bij de afgelopen 8 bestellingen 7 missers, en een klantendienst om te huilen. Enkel spijtig dat het aanbod bij Coolblue veel kleiner is dan bij b*l, maar als dat de reden voor het kwaliteitsverschil is dan hoor je me niet klagen. Top en doe zo verder.

Marc B. 25-01-2023

Vlotte service,prijs/kwaliteit top.
Leveren op het afgesproken tijdstip en laten zelfs 15 minuten op voorhand weten dat ze er aankomen.

Bert 25-01-2023

Coolbue steekt boven zijn concurrenten uit door de uitstekende uitleg van de verschillende producteigenschappen en categoriën, wat de juiste keuze maken veel makkelijker maak. Ze hebben ook hun eigen aanraders onder "Coolblue's keuze", wat dan helpt als je zelfs met de uit de opties niet wijs wordt.

Daar staan dan weer tegenover dat ze meestal net iets duurder zijn dan de concurrentie.

Katty 25-01-2023

Website is top en laat toe om het perfecte toestel te kiezen.
Duidelijk omschreven waarvoor welke optie nuttig is of Nice To have,
Toestel correct geleverd, op het afgesproken tijdstip.
Werkt perfect zoals omschreven op de site, dus geen verrassingen !
Ik zal zeker opnieuw eerst bij Coolblue zoeken bij mijn volgende aankoop.

Louis 25-01-2023

Vlotte service bij aankoop, goeie producten (in dit geval een workstation, maar eerder ook printer en thermostaat) en goeie klantenservice.

Ingmar 25-01-2023

Wij hebben vorig jaar een winkel bezocht en werden daar heel goed bijgestaan. Nu zochten wij naar een kwalitatieve prijslijke beamer, die we dan nog als tweedekansje hebben kunnen aankopen. Superdeal!

Herm A. 25-01-2023

Coolblue is zeer betrouwbaar. Ze zijn niet altijd het allergoedkoopste, maar hebben wel steeds scherpe prijzen en een onklopbaar goede klantendienst. Klanttevredenheid is hun topprioriteit. Ik ben en blijf aldus een tevreden Coolblue-klant.

Sofie 25-01-2023

Duidelijke site met veel informatie. Ik vind het ook leuk dat alles net wat anders geformuleerd wordt. Service is ook super goed en fijn dat er tweedekans producten zijn. Ook die zijn duidelijk omschreven moesten ze toch ergens een kras of zo hebben. Zeker een aanrader!

Antony Pauwels 25-01-2023

Bij Coolblue ben je 100% zeker van de leverdatum en het wordt altijd met heel veel zorg verpakt.
Voor mij een echte aanrader!

Charly 25-01-2023

We bestellen, betalen, lie wordt op de hoogte gehouden van de juiste levertijd. Er wordt aangebeld, pakje wordt steeds correct geleverd...Zelfs op zondag! topservice

kmoortga 25-01-2023

Tijdig geleverd & kwartier voor levering nog telefoontje ontvangen !
Beter kan niet.

Happy Mom 25-01-2023

Voor de kinderen een playstation bestelt. De dag nadien is het geleverd. Blije kinderen, blije ouders.

Randy 20-01-2023

Er werd duidelijk door Coolblue gecommuniceerd over de levering. De dag voordien werd een concreet tijdslot vastgelegd van een uur. 15 minuten voor levering werd ik telefonisch gecontacteerd door een vriendelijke bezorger, om te melden dat hij over een kwartier ging aankomen.
Ik ben zeer tevreden met deze service!

Guy 20-01-2023

Veel keuze en scherpe prijzen, gecombineerd met een snelle levering! Sterke combinatie!