Deze score is berekend op basis van 3457 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Ruud 25-02-2019

Waarom coolblue? Dat is niet zo moeilijke vraag. Ze zijn betrouwbaar, snelle levering, goede service, en in mijn geval ook nog gunstig geprijsd.

Marteijn 25-02-2019

Via Coolblue.nl een TV gekocht. Deze 's avonds besteld en werd de volgende ochtend al voor 10.00 uur bezorgd. De bestelwijze was eenvoudig. De bezorger maakte een correcte indruk en was bereid de oude TV mee terug te nemen. Ook toonde hij belangstelling in de gekochte TV. Dit is niet het eerste product wat we via Coolblue kochten en gelet op onze ervaringen, zal het vermoedelijk ook niet het laatste zijn.

Robin 25-02-2019

Naar mijn mening is de website van coolblue heel duidelijk. Alles is snel en makkelijk te vinden. Ze hebben eigen verpakking met grappige dingen er op staan. De kwaliteit van de levering is zo goed als altijd perfect.

ignace 25-02-2019

steeds goede service mogen ondervinden bij m'n aankopen
als er dan toch eens iets fout ging( een defecte machine is verloren gegaan bij transport) werd dit onmiddellijk en in mijn voordeel opgelost

Bert 24-02-2019

Helemaal top! Wordt aan alle kanten goed geholpen door zeer klantvriendelijke en klantgerichte medewerkers. Ook de bezorgers waren heel netjes en legde alles goed uit. Kreeg het gevoel dat ze niet weg gingen voordat ze zeker waren dat ik alles begreep. 100 punten voor Coolblue!

arendhuismus 24-02-2019

Duidelijke frisse website, personeel die weet waarover ze praten, service, koffie.

mevr JP van der Rest-Bakker 23-02-2019

ik koop wel wat vaker bij Coolblue
zo ook een wasmachine die door hun bij mij geplaatst is
de service is fantastisch
Dus als ik iets groots nodig heb kijk ik altijd als eerste op de site van coolblue

Joost 23-02-2019

Nadat wij onze wasmachine hadden besteld leek het heel even mis te gaan met de betaling, maar dat bleek al snel toch allemaal goed te gaan. Desondanks ontvingen wij 2 dagen later een persoonlijk geschreven ansichtkaart van de dame van de klantenservice. De koeriers waren erg vriendelijk. Alles was binnen een mum van tijd aangesloten en ze gaven nog enkele tips. Als kers op de taart kreeg onze dochter een kleurplaat en een ballon. Het zijn de kleine dingen die het doen ;).

Arne 23-02-2019

Via Google Chrome kon ik niet bestellen, via Safari wel. Twee medewerkers hielpen me laat op de avond verder!

Paul 23-02-2019

Coolblue is professioneel, betrouwbaar en klantvriendelijk. Prima prijs/kwaliteit verhouding.

Karel 23-02-2019

Snel, vertrouwd en accuraat. Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Ten zeerste aanbevolen.

Carine 23-02-2019

Het gemak om een product en de beschrijving te vinden en te vergelijken. Eenvoudig te bestellen en te betalen. Maar vooral de stipte levering en vriendelijke bediening EN hulpvaardigheid van de installateurs ! Die mensen verdienen een pluim !!!!

Gian Battista Marci 23-02-2019

Excellent leveringsproces, met updates per sms zodat je altijd weet wat je pakketje doet.

Olivier 23-02-2019

Door de vele reviews van andere klanten krijg je een min of meer duidelijk beeld van het product dat je zou willen kopen ...
Gemakkelijke betaling en snel geleverd ... top 👍

Hans van Hoegee 23-02-2019

Betrouwbaar, snelle levering, goede kwaliteit, goede service, klant gericht, goede en vriende lijke klantenservice.

Mark G 23-02-2019

Ik heb voor coolblue gekozen omdat ik met spoed een product nodig had. Rond 23:00 uur besteld,volgende dag voor 12:00 uur in huis!!
Bestelde product voldoet prima!!

arthur 23-02-2019

coolblue is snel goed en betrouwbaar, prima klantenservice en natuurlijk logistiek op orde. Soms is prijs iets hoger

Wobbe 23-02-2019

De bezorging was erg slecht. Ik heb een koelkast bij CoolBlue besteld. Waarom CoolBlue? Omdat ze al hun processen origineel en professioneel organiseren. Maar niet het bezorgen dus. Ik heb drie keer telefonisch nagevraagd 'klopt het dat ik mijn oude koelkast kan meegeven aan de chauffeur?'. Inderdaad, dat kan en daarom wordt er ook bezorgd met twee man. Heb ik zelf maar geholpen met sjouwen. Want ik was al een hele week bezig de koelkast bezorgd te krijgen. Maandag had ik ervoor vrij genomen. Toen kreeg ik een telefoontje van de bezorger dat de koelkast op een verkeerde route was terechtgekomen. Ik zou worden gebeld voor een nieuwe afspraak. Gebeurde niet. Ze kwamen twee keer langs toen ik aan het werk was. Uiteindelijk maar op zaterdag laten bezorgen. Toen moest ik dus sjouwen en had ik krassen op de houtvloer en trap, omdat de bezorger haast had. Wel een vriendelijke bezorger trouwens. Compliment voor bezorger, slechte review voor CoolBlue
Officiele reactie van Coolblue 01-03-2019

Beste Wobbe,

Vervelend om te zien dat de bezorging van je koelkast zo bijzonder slecht is gegaan. Sorry hiervoor.

Er zijn meerdere dingen fout gegaan. Ik zou dit graag allemaal willen nakijken en voor je willen oplossen. Zou je je bericht onder vermelding van ook je ordernummer kunnen sturen naar mt-klantenservice@coolblue.nl?

Dan pakken we het daar verder op. Ik vertrouw erop dat we er dan samen alsnog uit gaan komen.

Met vriendelijk groet,

Marit 22-02-2019

Coolblue doet echt alles voor een glimlach. In het hele proces, van oriëntatie tot aanschaf, staat gebruikers gemak voorop. Zelfs de tekst op de factuur zorgt inderdaad voor een glimlach :-) Het is voor mij ook een voorbeeld van Hostmanship: net dat beetje meer doen dan wordt verwacht en daar op voorhand ook al over na gedacht hebben; de klant staat centraal.

Etienne uit Landen, Vlaanderen 22-02-2019

zeer snelle levering, zeer concurentiele prijzen, goede service, ten zeerste aan te raden

Broer 22-02-2019

Snelle service! Goed verpakt... met een glimlach. We kijken steeds of we een artikel via Coolblue kunnen bestellen. Heel vertrouwd.

Janssens 22-02-2019

Duidelijke website ,ze doen wat ze beloven kwestie van levering en ook met de betaling was het onmiddellijk in orde.
Op tijd verwittiging wanneer levering plaats vind
Personeel dat kwam leveren zeer vriendelijk en beleefd

Jasper de Geus 22-02-2019

Coolblue is betrouwbaar. Komt beloften na. Deskundig. Snelle levering. Ze doen gewoon wat zij beloven.

Robin 22-02-2019

Altijd weer helemaal prima, ik bestel er vaak; en zelfs als ik hun after-sales nodig heb bevalt het altijd weer.

M.Catherine 22-02-2019

Ik vond het heel gemakkelijk en alles is perfect verlopen! De mannen waren heel vriendelijk en stipt op tijd, men belt ook vooraf om te zeggen wanneer ze er ongeveer zullen zijn. Ik kan coolbleu aan iedereen aanbevelen ! Top!!!

Robert 21-02-2019

Fijne winkel met goede service en het wordt snel geleverd de eerst volgende dag .

HV 21-02-2019

Super service en snelle levering!
Meestal ook de goedkoopste en gratis levering!

Kees Faber 21-02-2019

Duidelijke productinfo,simpele bestelprocedure,snelle levering.
Noot: verpakking was nogal beschadigd (tijdens het vervoer?).

Rietmolen 21-02-2019

Prima product omschrijving, groot assortiment, goede kwaliteit en snelle levering. Zeker een aanrader.

Marc 21-02-2019

Post.nl gaat niet mee in de klantbelofte van Coolblue. Na debestelling kwam mededeling dat het de volgende ochtend geleverd zou worden, maar helaas. Door het weekend werd het drie dagen later.
Ook van belang: ik bestel een apparaat ter vervanging en het oude apparaat blijkt tot mijn verrassing repareerbaar. Dat is nog wel een tip voor Coolblue. Vraag even of de bestelling een vervanging is en zo ja biedt de optie om het te recyclen of te repareren. Vaak kan dat niet, maar als het wel kan, ben je koopman.

Eliza 20-02-2019

De snelle levering en het goed op de hoogte houden via mail en telefoon over het tijdstip van bezorgen.

mw26a 20-02-2019

Komt afspraken niet na voor levering en installatie. Zouden één werkdag na bestelling contact opnemen. Moet er ruim 1,5 week op wachten en pas na paar keer mailen eindelijk contact. Afspraak gemaakt voor (eenvoudige) installatie in namiddag na veel aandringen omdat men geen dagdeel kon inplannen. En wat blijkt: op afgesproken dag komt men toch in de ochtend aanzetten (na telefonisch bericht en ondanks aangeven dat dit niet schikt) Gelukkig was even snel heen en weer vanuit werk met veel moeite mogelijk anders rekenen ze ook nog eens extra kosten. Kortom waardeloze service. Coolblue komt niet na wat ze beloven na bestelling en levering en installatie verloopt ook niet zoals afgesproken. Daarnaast is het niet van deze tijd om geen dagdeel te kunnen afspreken!
Officiele reactie van Coolblue 21-02-2019

Beste,

Dank je wel voor het kenbaar maken van jouw klacht. Ontzettend vervelend dat het zo moeizaam is verlopen. Dit is natuurlijk niet wat je van ons mag verwachten.

Je hebt gekozen voor een extra dienst. Deze bieden wij inderdaad zelf niet aan, dit vermelden wij ook op onze website. Nu duurt het in jouw geval ook langer dan wij beloven. Dit maken wij bespreekbaar met Extra@Home.

Wij begrijpen dat je in de huidige tijd graag voor een tijdvak kiest, helaas biedt Extra@home deze service niet aan. Er wordt achter de schermen bij Coolblue hard gewerkt naar een andere oplossing. Helaas heb jij hier helemaal niets aan.

Wij hopen dat de machine naar wens werkt.

Eekhoorn52 21-02-2019

Het zou Coolblue sieren als zij zich voor deze gang van zaken rechtstreeks bij de klant excuseren en compensatie aanbieden. Dat dit via een review moet verlopen is merkwaardig. Daarnaast kiest Coolblue zelf voor samenwerking met Extra@home en niet de klant. U mag er dan ook vanuit gaan dat Coolblue op de hooge is van de beperkingen van Extra@home en dit op haar website plaatst zodat de klant bij bestellen daar rekening mee kan houden. Dit is helaas niet het geval.

Roeland 20-02-2019

Coolblue vertelt altijd precies wanneer je levering aankomt, zo hoef je niet de hele dag thuis te zitten wachten. Ze waren een uurtje later dan verwacht. Dat kan altijd gebeuren en dat melden ze ook netjes op tijd.
Ik had een keer een defect met een oven die ik besteld had. Daar kon Coolblue niets aan doen, het defect ontstond pas na levering. Binnen een dag hadden ze de oven kosteloos omgeruild!
Coolblue is soms wat duurder dan de concurrentie, maar wat service betreft kan het niet beter.

Danielle 20-02-2019

Top service en nette afhandeling van je product. Bezorgers even vriendelijk en attent.

Dicky 20-02-2019

WAT EEN GEWELDIGE SERVICE! Keurig een mailtje dat ze tussen 8 en 9 de vaatwasser zouden komen brengen. Ook nog een belletje. Hele aardige bezorgers. Nieuwe aangesloten, oude meegenomen. Binnen een half uurtje was het klaar. TOP!

Marian Born, Bussum 20-02-2019

Omdat Coolblue doet wat zij beloofd. Zondagavond om 22.30 de bestelling geplaatst. Onmiddellijk de bevestiging ontvangen en 's-nachts de melding om hoe laat de zending ontvangen zou worden. Ook dit klopte perfect

Marian Born, Bussum 20-02-2019

Coolblue doet zij beloofd. Heb zondagavond om ca. 22.30 een bestelling geplaatst. Kreeg onmiddellijk de bevestiging en 's-nachts al de bevestiging dat via Post nl de zending maandag tussen 11.00 en 12.50 geleverd zou worden. En dat klopte ook!!!

Wim Derks 20-02-2019

Goede en snelle levering. Voorlichting over het product is goed na te vinden.

hannie 20-02-2019

De productinformatie op de site is prima. Waar ik erg van onder de indruk was de afspraak van levering: email vooraf hoe laat men zou komen bezorgen, 20 minuten vooraf nog telefoontje . Super geregeld. Vriendelijke chauffeurs. Product prima. Top allemaal

John 19-02-2019

Leuke en goed overzichtige shop. Makkelijk om alle goederen te vinden, bestellen en betalen.
Er is zelfs zondaglevering !!

Stef 19-02-2019

Al jaren tevreden klant bij Coolblue. Bestellingen altijd correct en supersnel geleverd. Nooit problemen achteraf ofzo. Héél tevreden!

George 19-02-2019

Duidelijke productomschrijvingen, plus- en minpunten op een rij gezet en mogelijkheid om meerdere producten te vergelijken. Bezorging gaat supersnel en kon, zoals in mijn geval, zelfs op zondag. Van eerdere producten bij Coolblue aangekocht weet ik dat de service prima is (omruil en ondersteuning)

Denise gigengack 19-02-2019

Coolblue, ik heb daar niet langer dan een jaar geleden een wasmachine gekocht van Whirlpool. Tot aan 2 weken geleden kreeg ik een foutmelding F05 wat inhoud dat het een technisch probleem is. Mijn vriend heeft contact opgenomen namens mij op een donderdag en afgesproken met coolblue dat er een monteur langs zou komen. Er werd nog vriendelijk gelachen en beloofd dat er binnen een week een monteur zou langskomen. Dit viel namelijk allemaal onder de garantie van 2 jaar. De dag erna ben ik niet gebeld voor een afspraak. Op die vrijdag heb ik wederom gebeld met coolbleu en er werd weer van alles beloofd. Ik ben pas na de derde keer bellen geholpen en met wat? Een afspraak voor over 2 weken. Dus al met al heb ik al een week moeten wachten voor een afspraak en nu komen daar nogeens een paar weken bovenop voor het laten nakijken en repareren van iets dat duidelijk is. Nu kan ik 3 weken niet wassen !! Langer zelfs nog. Koop nooit meer iets bij Coolblue!!! Met hun snelle reparaties en zogenaamde klantvriendelijkheid. Ik waarschuw tegenwoordig iedereen.
Officiele reactie van Coolblue 20-02-2019

Hoi Denise,

Vervelend dat de reparatie van je wasmachine zo stroef verloopt. Zoals je het beschrijft, hoort het allemaal niet te gaan.

Ik wil je vragen om even je retour- of ordernummer samen met een korte samenvatting (of deze review gekopieerd). Dan kunnen we via die weg een gepaste oplossing bieden.

Officiele reactie van Coolblue 20-02-2019

Hoi Denise,

wimhoog 19-02-2019

duidelijke web shop, alles goed te vinden en blij met hun beste keuze. Durven ook teruggekomen artikelen in de webshop met korting aan te bieden

M.Manse 19-02-2019

Veel keus, duidelijke beschrijvingen, , leuke prijzen, snelle levering

Wasmedadde! 19-02-2019

Mijn eerste bestelling.
Het artikel was veruit het goedkoopst bij Cool blue.
Pakje van begin tot einde perfect traceerbaar.
Supersnel geleverd.
Zeer degelijk verpakt.
Een aanrader !

Ton de Held 18-02-2019

Fijne website met de juiste informatie en reviews om het meest geschikte product uit te kiezen.
Prima bestelservice, soepel betaalproces en snelle levering.

henk 18-02-2019

fijne webwinkel met veel keus en hulp om je te verzekeren van een goede aankoop plus alles was snel geleverd

Bas van Pelt 18-02-2019

ik had via essent een starterspakket Philips Hue gekregen en was lekker aan het ontdekken . dus in de avond nadat alles werkte op zoek en kwam een philips hue lamp en Tab schakelaaar tegen voor weinig , rond 22:00 besteld , en de volgende dag voor 10 uur al binnen ... als ik het in een stenen winkel had willen halen , dan wes het me niet gelukt om het de volgende morgen te hebben , want welke winkel heeft dit aanbod .. helemaal super

Yves 18-02-2019

Bij de absolute top: stipt, betrouwbaar, goed assortiment, duidelijke website, gedetailleerde productinfo.... de referentie voor veel concurrentie. Bravo, Coolblue!