Deze score is berekend op basis van 13713 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

Suzanne De Clerck 26-10-2020

Is mijn eerste kennismaking met Coolblue en mijn bestelling werd snel en goed afgeleverd. Voor herhaling vatbaar.
Ik vind jullie reclame in rebusstijl heel goed gevonden, dit terzijde.

Mira 26-10-2020

Via de webshop de mogelijkheid om machines te vergelijken benut. Heel nuttig en fijn. `s Avonds besteld en de volgende morgen keurig thuis afgeleverd.

Raymond 26-10-2020

Zoals altijd is de service van Coolblue top, prima website, heldere communicatie en fijne bezorging (met een smile). Daar betaal ik graag iets meer voor.

Visser 26-10-2020

Zeer snelle levering, volgende ochtend bezorgd. uitstekende en vriendelijke service, keurig bericht wanneer levering plaats zou vinden. Heldere, makkelijke en overzichtelijke website. Prima prijs-kwaliteit verhouding.

Simone 25-10-2020

Goede producten en fantastische klantvriendelijke service: levering op de fiets door hun eigen leverdienst én aankondiging van die levering met een precies tijdsslot van een uur (ipv bv ‘tussen 14 en 22.00 komen we’).

Edwin 25-10-2020

Ik heb via Coolblue een kleine Philips tv gekocht. Bestelling ging gemakkelijk en de tv zou direct de volgende dag geleverd worden. Ik kreeg een mail dat de bezorging vertraagd was. Kan gebeuren geen probleem. Toen kwam de tweede mail dat het pakketje weer was vertraagd en daarna heb ik niets meer vernomen. Ik heb uiteindelijk zelf gebeld en na 15 minuten kreeg ik een damei aan de lijn. Zij heeft mij heel vriendelijk en professioneel geholpen. Ik heb de tv direct de volgende dag ontvangen en een compensatie aangeboden gekregen.
Zeer goed opgelost. Top service.

Jasper 25-10-2020

Super snelle en professionele service, bestellingen lopen altijd vlot en indien er een probleem is wordt dit zonder probleem opgelost. Bij de klantenservice kan in terecht met al mijn vragen en die worden snel beantwoord zodat ik nergens hinder ondervind.

Nicky Schoofs 25-10-2020

Heb al een paar keer een aankoop gedaan bij Coolblue en ben super tevreden over mijn aankopen.alkes snel geleverd en prima in orde.

Alle producten zijn duidelijk beschreven en voorgesteld.
Ben wel fan van Coolblue en wil deze winkel zeker aanbevelen , Top

Hans G 25-10-2020

Assortiment is ruim voldoende. Omschrijving van de producten ook(informatie)
Bezorging is top. Ook de keuze om het product sneller af te leveren.

Martijn 25-10-2020

Nieuwe koelkast via Coolblue besteld.
Middels mail en daarna via de bezorger telefonisch op de hoogte gehouden wanneer deze geleverd zou worden.

De oude wasmachine ging zonder problemen mee en het aansluiten en installeren van de nieuwe vwasmachind was voor de bezorgers een eitje. Gaven ook allerhande tips mee over de machine waar we als gezin echt wat aan hadden.

Eigenlijk een super ervaring 👌🏻

Michel 25-10-2020

Verschrikkelijk goede service! Komen afspraken na en klantenservice is daarnaast ook nog eens goed. In de winkel ook heel goed geholpen.

Michiel Pintens 25-10-2020

Zeer compleet aanbod, correcte prijs.
Artikel niet beschikbaar? Via sms en mail wordt je instant op de hoogte gebracht van zodra het artikel terug beschikbaar is. Ideaal dus!

Timothy 25-10-2020

Camera werkt goed zuiver beeld ook snachts.
Zeer tevreden gemakkelijke installatie

Lanjouw 25-10-2020

Wij zijn erg tevreden over de verleende service. De TV is door de medewerkers geïnstalleerd en dat is prima verlopen.

Marleen 25-10-2020

Snelle en correcte levering.Ben tevreden over de ewatch.
Had bloeddruk schommelingen en kan het nu op mijn iphone volgen.

Stan 25-10-2020

Goede service. Altijd de volgende dag in huis. Fatsoenlijk prijzen. Hebben alles wat je zoekt. Top winkel.

Johnnie 25-10-2020

Duidelijke site. Voldoende productinfo. Eenvoudig bestellen. Goede snelle levering

Frank 25-10-2020

Bijzonder vlotte afhandeling van een garantiegeval: de volumeknop van de radio die ik een jaar geleden gekocht had werkte niet goed meer: donderdag teruggestuurd voor herstelling en zondag (!) werd er een splinternieuw toestel aan de deur geleverd. Topservice.

Hans jonker 25-10-2020

Ik bestel graag bij cool blus omdat zij altijd correct zijn in de afhandeling . De beeldspraak zeg wat je doet en doe wat je zegt gaat hier zeker op.
En de ervaring leert dat als het dan toch fout gaat zij het goed oplossen .

Hans 25-10-2020

Geheel conform afspraken/toezeggingen afgehandeld. Bestelling ging gemakkelijk en artikel werd op tijd geleverd.

Jan 25-10-2020

Overzichtelijk en duidelijk goede zoektermen. Goede specificatiebeschrijving.

Henk 25-10-2020

groot assortiment, al was ik nu op zoek naar een bepaalde tv. Bestellen gaat makkelijk en de volgende dag geleverd volgens afspraak. Je wordt gebeld als de bezorger onderweg is, ongeveer een kwartier van te voren. Super

Tsjibo 25-10-2020

Na mijn bestelling digitaal te hebben gedaan, werd het product de volgende dag al geleverd zonder verzendkosten en zelfs de aankoopsprijs was erg scherp tov andere aanbieders.

Mark 25-10-2020

Keurig snelle levering, goed georganiseerd en alles verliep volgens schema.

Rander 25-10-2020

Ja, ik durf echt te zeggen dat ik zeer tevreden ben over de winkel.
De dag voordien had ik een draadloze stofzuiger besteld via online en telefonisch contact.
Gezien de winkel kort bij is kon ik deze bestelling laten overbrengen naar de winkel.
Ik kreeg het gepast uur via e-mail, zodanig dat ik niet hoefde te wachten en de bestelling klaar lag.
De dag zelf, bij de afhaling, was het onthaal uiterst vriendelijk en ook een directe bediening..
Ik kan het ieder aanbevelen, ook de prijzen zijn zeer interessant .

Jens V. 24-10-2020

Om 20u besteld, om 11u al geleverd! Prijzen op website ook aangepast aan concurrentie.

Immy 24-10-2020

Vd week een wasmachine besteld het ging om een bovenlader....zo gevonden op de site van Coolbleu.
2dg later werd de machine bezorgd door 2 mannen van Coolbleu uiterst vriendelijk de machine aangesloten en de machine laten draaien uitleg was prima....

De Gier 24-10-2020

Online een iPhone besteld die ik de volgende dag op kon halen ! Deze was bij Coolblue echt de goedkoopste. We zijn vriendelijk ontvangen en ze namen echt de tijd voor uitleg!!
Zeker omdat we nog twijfelde over een andere iPhone !
Echt een aanrader Coolblue!

Marco 24-10-2020

Zeer snel met pakket klaar te zetten , en zeer vriendelijke personeel en behulpzaam zeker een aanrader om bij coolblue te bestellen !

P.M. 24-10-2020

Coolblue brengt alles aan huis zeggen ze zo braaf, maar waarom dan niet bij mij. Ik moest het bij de Bruna ophalen, dat is geen probleem, of ik heb iets fout gedaan

Cindy Van Craeynest 24-10-2020

De webshop is enorm goed en alles word heel goed aangeven.
De prijzen zijn zeer goed, omdat jullie aventoe goed kortingen aanbieden.
De levertijd is ook echt enorm goed zo kan ik op het ltste nippertje iets kopen.

Frank 24-10-2020

Goed aanbod, goede prijs/kwaliteit verhouding.
Bezorging stipt en vriendelijk. Top dus!

Brigitte Verstraete 24-10-2020

Correcte en snelle levering, goede info over producten, gebruiksvriendelijke website

Connie 24-10-2020

Gedwongen thuiswerken en dan ook nog een kapotte oplader voor de laptop.. hoe fijn is het dan dat je precies weet hoe laat deze de volgende dag bezorgd wordt door ook nog eens een vriendelijke bezorger met een grote glimlach.. fijn die positiviteit in deze tijd! .

Gert Schuurman 24-10-2020

In een vloekje en een zucht geregeld. Meteen heldere informatie over wanneer er bezorgd gaat worden (bij mij zat er toevallig nog geen 12 uur tussen bestelling en levering. Knappe logistiek

Brent 24-10-2020

Ze doen wat ze beloven. Kwaliteit leveren, die de volgende aan huis wordt geleverd. (tenzij voor 23u59 besteld)
Overzichtelijke app waarbij je snel en duidelijk je keuze kan maken

Iris 24-10-2020

Ik vind jullie service en klantvriendelijkheid echt super. Belletje voor jullie komen en dan naar wens neerzetten 👍🏽

Fam. Van Leeuwen 24-10-2020

De aankoop van onze nieuwe wasmachine verliep heel vlot. Tussen bestellen en afleveren werden we goed op de hoogte gehouden van het proces. De tips om het afvoeren van de oude wasmachine voor te bereiden waren helder en duidelijk. Prettig om op de bezorgdag even gebeld te worden om te weten hoe laat ze precies voor de deur staan.
Onze wasmachine staat op de eerste verdieping. Binnen 10 minuten was de oude wasmachine afgevoerd en stond de nieuwe wasmachine zijn eerste programma te draaien!

Marie 24-10-2020

Pakketje de volgende dag ontvangen, wel heel erg duur voor een Nintendo switch poort (het zijn geen Remakes and ook GEEN Remasters) van 3 games die meer dan 10 jaar oud zijn als ik die cadeau bonnen niet had had ik het spel (daarom heeft het ook geen 10) eerlijk gezegd niet gekocht ook al bevat het 2 van mijn favoriete Mario games.

TANG 24-10-2020

Tweedekans-product besteld maar er was een probleem, na 2 dagen nog niks ontvangen. Dus maar een berichtje gestuurd via Whatsapp. Kreeg te horen dat het product was verkocht aan iemand anders.... Heb dan maar een nieuwe besteld met een compensatie.

Communicatie als een product niet geleverd kan worden mag wat beter.

Gerard Bracke 24-10-2020

Top bedrijf, vlug en correcte levering. Laat deze motivatie niet verloren gaan.

Dhr .Visser 24-10-2020

Klant vriendelijk personeel , die klant gerichte service weet te verlenen, winkel opzicht mooi ingedeeld met mooie assortiment artikelen. De moeite waard om electronische artikelen te kopen bij Coolblue

Nikkii 24-10-2020

Geweldig garantie, service, en top producten. Echt erg blij met Coolblue!!! Jammer dat ik nu pas ben overgestappen van media markt naar jullie!!

Website 24-10-2020

Op de website stond een aanbod dat echter niet meer bestond. Heeft er meerdere dagen op gestaan. De feitelijk geleverde wasmachine is beschadigd.

Zonnebloem 24-10-2020

Een prachtige laptop voor m'n dochter om haar mbo opleiding te kunnen volgen. Vooral nu met al dat thuis werken en scholing. Goed advies en mooie prijs en 's avonds al in huis. Toppie

Hans 24-10-2020

Goede en veel info over de producten op de site. Alles staat er duidelijk op vermeld.
Supersnelle en vlotte levering. Ik had op een zondagavond mijn product besteld en op maandag voormiddag had ik mijn product al. SUPER!!!

Annoesjka te Vogt 23-10-2020

Ben super tevreden, goede service van jullie, goed en snel geholpen met mijn vraag via de Whatsapp. Was zeer tevreden met de mogelijkheid dat mijn bestelling dezelfde dag 's avonds bezorgd is.

Peter Marien 23-10-2020

Meerdere malen bij coolblue besteld, overzichtelijke website, betrouwbaar en snelle levering.
Voor mij een winkel waar ik graag bestel.

Coolblue 23-10-2020

Inderdaad een super snelle levering geweldig.Wij hadden dringend een nieuwe printer nodig en de avond ervoor besteld en de volgende ochtend werd het afgeleverd!

RD 23-10-2020

super snelle correcte levering van producten die hun beloftes waar maken voor een gunstige prijs