Deze score is berekend op basis van 3407 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

g a prins 26-09-2017 In de winkel gekocht
rotterdam goudsesingel

vriendelijk personeel en duidelijke uitleg komen weer terug.

geweldige winkel geen tierenlantijnen maar recht toe de point.op zaterdag tv gekocht en zondag s om 2uur afgeleverd en om 3 uur stond hij te .spelen.hoe snel wil je het hebben plus 30 dgn bedenk tijd waar vindt je zoiets,dat vind ik wel erg cool blue,voor iedereen een aanrader.

Rodney 26-09-2017 In de winkel gekocht
Rotterdam

Beats pro

Een echte goede services, je wordt gelijk geholpen en verwezen naar de juiste plaats. En mocht het nou niet in hun winkel liggen kijken ze gelijk op hun pc of ze het kunnen bestellen en hoe jij hem wilt ontvangen thuis, winkel enz.. kortom een prettig zaak waar je snel weer terug wilt komen.

Vissers 26-09-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Ik wilde snel en makkelijk een tv bestellen. En dat is gelukt !! Voor een mooie prijs!! En een snelle service !!

Thijsvu 26-09-2017 Via de website gekocht

Super store

Prima prijzen, 2e kans is een super concept, snelle bezorging en een geweldig assortiment.
Daarnaast kun jr via social media even snel je vraag ovet een product stellen en heb je voor het eind van de dag al je bestelling gemaakt

Sam 26-09-2017 Via de website gekocht

Uitestekende service

Coolblue biedt een groot assortiment aan verschillende artikelen, en daarbinnen een ruime keuze. Artikelen worden meer dan goed omschreven, Coolblue biedt ook verschillende tools om de keuze nader te bepalen.

De service is als vanouds perfect, bested is ook echt de volgende dag in huis, zelfs op zondag. En het gelverde was uiteraard precies zoals verwacht!

Ruud 26-09-2017 Via de website gekocht

Oude TV wordt niet meegenomen

Ik had bijna een grote TV gekocht bij Coolblue maar kwam er op het laatste moment achter dat ze oude TV's niet meenemen. Uiteindelijk de zelfde TV tegen precies dezelfde prijs bij bol.com gekocht omdat die de oude wel meenamen.

Verder heb ik overigens wel goede ervaringen met Coolblue.

Hoi Ruud,

Bedankt voor je bericht. We vinden het fijn dat je de tijd hebt genomen om een review achter te laten en zijn blij dat je goede ervaringen met ons hebt. Het klopt inderdaad dat wij je oude televisie niet meenemen wanneer het nieuwe exemplaar bij jou wordt afgeleverd. Dit is geen service die wij aanbieden. Wellicht is dit iets wat wij in de toekomst wel kunnen gaan aanbieden. Wanneer wij een oud product mee terugnemen bij de levering van je nieuwe bestelling, zorgen wij ervoor dat dit op onze website staat aangegeven. Zo weet je precies wat je kunt verwachten. We willen je bedanken voor de tijd die je hebt genomen om je bericht achter te laten en wensen je onwijs veel plezier met je nieuwe televisie. Mochten wij nog iets voor je kunnen betekenen, weet je waar je ons kunt vinden.

marjolein 26-09-2017 Via de website gekocht

Aanrader

Ideaal dat bezorgers je 15 min voor aankomst bellen zodat je even een boodschap kan halen. Tijdsindicatie van bezorging op gekozen dag ook al prima.
Oude apparaat mee retour genomen, nieuwe keurig aangesloten incl uitleg.
Verpakkingsmateriaal wordt ook mee retour genomen.

Margot Hofwegen 26-09-2017 Via de website gekocht

Aardig en deskundig personeel

Inbouwkoelkast gekocht en laten plaatsen. Geweldige service en erg aardige en deskundige meneer die hem kwam plaatsen. Goede track & trace en je kan precies volgen wanneer hij geleverd wordt . De service gaat zelfs zover dat je ca. 30 minuten van te voren gebeld wordt om te zeggen dat hij er aan komt.

Arjan 26-09-2017 Via de website gekocht

Bestelgemak en betrouwbare levering als voorheen en verwacht je ook als terugkerende klant. Echter niet de beste prijsaanbieder en dat is jammer.

Sophie 26-09-2017 Via de website gekocht

Snelle bezorging en top service

Fijne webwinkel om elektronica te bestellen en service is top! Bij mijn bestelling was er iets misgegaan met de betaling. Gelukkig had kreeg ik snel contact met een medewerker via WhatsApp, die het probleem snel kon oplossen waardoor ik mijn bestelling alsnog de volgende dag in huis had! Product verder prima, ik ga zeker vaker bestellen bij Coolblue!

Henny 26-09-2017 In de winkel gekocht
Amsterdam Buitenveldert

Zoals men als klant in de winkel in Amsterdam ontvangen word en vervolgens wordt geholpen kan menig bedrijf een voorbeeld aan nemen, echt super klantvriendelijk. Dit is voor het eerst in een winkel in Nederland waar wij dit hebben mogen ervaren dat men weet hoe men met klanten om moet gaan.

Jeev 26-09-2017 Via de website gekocht

Goede snelle service!

De wasmachine werd in de aangegeven tijd bezorgd door 2 toffe jongens en was in een mum van tijd aangesloten, waterpas gezet even uitgelegd hoe die werkt en vervolgens hebben ze de oude netjes meegenomen

Zeer tevreden!

Willie 26-09-2017 Via de website gekocht

Precies op tijd, snel en vlot.

Goed zoek programma, nette product omschrijvingen en eenmaal besteld goeie communicatie over het leermoment en exact op tijd volgens email, sms en telefoon (misschien is het aantal meldingen hierover wel beetje overdreven).

Cees 26-09-2017 Via de website gekocht

Prima, snelle levering en duidelijke informatie

Gewoon goed en een goede prijs. Duidelijke uitleg over het product op de website. Concurrerende prijs in vergelijking met anderen en een Sneek bezorging.

Tiny 26-09-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service

Mijn zoon adviseerde mij om bij Coolblue te kopen. En dat was een prima advies. overzichtelijke website . Levering na één dag èn op tijd. 3 vriendelijk heren kwamen mijn koelkast brengen en plaatsten het op de juiste plek. En de koelkast werkt prima en zoals beloofd: geluidloos. Ik ben dik tevreden.

Jolanda 26-09-2017 Via de website gekocht

Prima online winkel

Al meerdere dingen besteld in de loop van de jaren. Snelle levering en hele goede service als er een keer toch iets niet goed is met het product. Als ze iets duurder zijn dan kies ik toch voor cool blue

TdeHaas 26-09-2017 Via de website gekocht

Slechte service

BIj deze winkel een telefoon-set gekocht. Volgens de fabrikant zou deze telefoon een stand-by duur hebben van 200 uren. Na 12 uur dus al leeg.
Contact opgenomen met Coolblue. Heb wel een half uur moeten praten om een nieuwe set opgestuurd te krijgen. Eerst wilde ze de telefoon laten repareren! We weten allemaal dat dat tegenwoordig niet meer zo werkt.
Medewerker van Coolblue deed ook wel heel erg amicaal. Voelde niet goed. Continu mijn voornaam noemen en alles met "je" en "jij". Nooit van omgangsvormen gehoord?
Coolblue: dat moeten jullie niet doen!
Uiteindelijk voor elkaar gekregen dat ze een nieuwe set sturen. Krijg ik een bericht met de volgende boodschap: je pakketje zal geleverd worden tussen 08.30 uur en 21.30 uur. Dit is wel een hele ruime marge.

Beste meneer/mevrouw De Haas,

Bedankt voor de door u achtergelaten review. Wij vinden het onwijs vervelend om te lezen dat er al zo snel na aanschaf van de nieuwe telefoon, problemen opspeelden met de batterij hiervan. We vinden het prettig dat dit inmiddels is opgelost, maar balen er wel van dat het gesprek niet fijn is verlopen. Het is zo dat wij iedereen aanspreken met 'je' of 'jou' en met de voornaam. Wanneer u dit niet prettig vindt, kunt u dit altijd aangeven. In dat geval zullen wij zonder problemen u op de gewenste manier aanspreken. Het is tenslotte niet de bedoeling dat u zich niet prettig voelt bij de manier waarop wij met u omgaan. Wij hopen dat u het nieuwe pakket in huis heeft en dat deze helemaal naar wens is. Mocht dit niet zo zijn, horen wij graag van u via geenglimlach@coolblue.nl. Uiteraard kunt u ook via deze weg contact met ons opnemen wanneer u nog feedback of tips voor ons heeft. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op.

Annema 26-09-2017 Via de website gekocht

Snel geleverd

vrijdagavond ca 22:00 uur bestelling gedaan en zaterdagmiddag TV al thuisbezorgd.
En zaterdagavond konden wij al genieten van onze Philips Tv 49PUS6401. Wat een beeld en wat een mogelijkheden heeft deze TV.

Familie De Winter - D'Hondt 26-09-2017 In de winkel gekocht
Wilrijk

zeer goede service!

De klantvriendelijk is uitstekend bij Coolblue.
Zowel in de winkel als tijdens de levering werden wij enorm goed geholpen .
Ook het product is qua prijs-kwaliteit zeer goed in verhouden.
Ik zou zeker terug kiezen voor Coolbue!

Desiree 26-09-2017 Via de website gekocht

Gewoon goed

Prijzen zijn vaak hetzelfde als bij andere webshops, soms zelfs iets goedkoper. In het geval van mijn bestelling was het een paar euro duurder, maar dat heb ik er graag voor over om er zeker van te zijn dat alles goed gaat. Bestellen is mogelijk tot middernacht, volgende dag in de ochtend al geleverd. Alles was keurig verpakt, niks op aan te merken.

Rick Bakker 26-09-2017 Via de website gekocht

Beter kan niet!

Na een AEG van 22 jaar oud nu gekozen voor de Miele want de nieuwe moet ook minimaal 20 jaar mee😉 De smile van coolblue is terecht, er waren drie monteurs nodig om de 100 kg zware machine naar boven te brengen maar uiteraard met een glimlach! Na tien minuten het eerste programma gestart en na een half maar eens gaan kijken of hij het nog wel deed. Deze machine is echt heel stil, benden hoor je helemaal niets. Zo zie je maar dat de techniek niet stilstaat.Sorry coolblue maar ik bestel voorlopig de komende 20 jaar geen wasmachine meer😃

Fam. Floor 26-09-2017 Via de website gekocht

Echt fantastische service, kan niet beter!

Alles top! Wasmachine en magnetron met gezelligheid gebracht en wasmachine zelfs aangesloten en demo gekregen hoe het werkt. Dat zie je toch nergens meer? Bijna overdreven, maar wel goed natuurlijk... :) Oude apparaten meegenomen, ook heel fijn. Ga zo door, Coolblue!

jolanda 26-09-2017 Via de website gekocht

22:00 bestellen om 11:00 de volgende dag in huis. Geweldig !

coolblue maakt het je makkelijker om een keuze te maken door de reviews van andere mensen en overzichtelijke pagina

wilmet frans 26-09-2017 Via de website gekocht

goede service

makkelijk andere sites te ingewikkeld ruim aanbod aan producten en makkelijk op te volgen waar je product zich bevind

BCL 26-09-2017 Via de website gekocht

Super service en bezorging

Via de klantenservice advies gevraagd welke wasmachine voor mij het beste zou zijn. Prima geholpen. Via een paar keer klikken de wasmachine besteld en op de door mij gekozen datum en tijd thuis bezorgd gekregen. Bezorgers stelden zich netjes voor en hielden rekening met mijn spullen en waren voorzichtig met het oude trappenhuis. Wasmachine werd netjes aangesloten en kreeg nog advies hoe hem te gebruiken. Super tevreden met Coolblue.

Inge Kentie 26-09-2017 Via de website gekocht

Cool Blue een echte aanrader. Eerst op de site gekeken daarna voor extra info naar de schop geweest. Prima advies. Na bestelling duidelijk wanneer onze wasmachine geleverd zou worden.
Service filmpje gezien service is echt zoals in het filmpje . Na plaatsing wasmachine hebben ze de droger er ook nog even opgezet zonder dat ik er om vroeg. Erg vriendelijke en professionele bezorgers. volgende bestelling word zeker weer bij Cool Blue gedaan.

George 26-09-2017 Via de website gekocht

Coolblue is topper.

Huistelefoon besteld via de website van Coolblue , site zeer overzichtelijk met alle info die men wenst . De afhandeling prima geregeld geen omkijken aan , alles zeer overzichtelijk via mail doorgestuurd gekregen , wat betaling en levering pakket betreft , zaterdag besteld zondag netjes afgeleverd top .
Zou zeggen , stay cool with Coolbue..

Wilma 26-09-2017 Via de website gekocht

Super geholpen via Whatsapp

Was op zoek naar een tablet voor onze zoon, via Whatsapp om hulp gevraagd en gekregen. Koop regelmatig bij Coolblue vanwege goede begeleiding bij aankoop, maar ook bij een eventueel defect is de afhandeling super.

Louis 26-09-2017 Via de website gekocht

Duidelijke site, perfecte afhandeling.

Goede site, makkelijk de gegevens van het te kopen apparaat te achterhalen, genoeg reviews om een oordeel over het apparaat te kunnen vellen, perfecte en klantvriendelijke bezorging.

Jacky 26-09-2017 Via de website gekocht

Geweldige service doen wat ze schrijven

Coolblue doet wat ze beloven op de website, retourneren geen probleem mee, garantie geen problemen mee, doen wat ze beloven.

Erik Stel 25-09-2017 Via de website gekocht

Super service en klantvriendelijk

Aan de hand van jullie geweldige reclamecampagne.
En na bestelling( telefonisch) super afgehandeld en perfect geleverd volgens uw reclame. Ik ben overtuigd en praat/ vertel dit door.

Rosa 25-09-2017 Via de website gekocht

Alles is goed gegaan

Ik heb ervoor gekozen om mijn rugzak bij Coolblue te kopen omdat ik had gehoord dat de service heel goed was. Ik had 's avonds om 11 uur een bestelling geplaatst en de volgende dag kwam de postbode al langs (hoewel er werd aangegeven dat het pakket tussen 13:30 en 15:30 zou komen, en het vervolgens pas om 20:30 kwam toen ik net een kwartier de deur uit was... De volgende dag was een zondag dus ik kreeg het pakket 2 dagen later. Maar daar kan Coolblue zelf niks aan doen). Verder ook goede Whatsapp service toen ik een vraag had over een bepaalde rugzak.

Albert Pols 25-09-2017 In de winkel gekocht
Groningen

Uitstekende productkennis en service

De Samsung Galaxy Note 8 die ik bij voorinschrijving besteld had werd keurig op tijd geleverd.
De Note 8 is smaller dan de Note 2 die ik 4,5 jaar geleden ook bij Coolblue kocht, dus ik heb in de winkel in Groningen een passende houder voor in de auto gekocht.
Omdat ik direct na de aankoop een afspraak had waarvoor ik de routeplanner op de telefoon nodig had bood de medewerker (Jeroen) spontaan aan om de nieuwe houder in de auto te monteren. Klasse!

Jacqueline 25-09-2017 Via de website gekocht

Top service!

's Avonds besteld en rond lunchtijd de volgende dag bezorgd. Half uur voor bezorging krijg je een sms dat ze er aan komen, 10 minuten er voor wordt je gebeld. Wasmachine wordt netjes uitgepakt, naar boven gesjouwd en aangezet. Oude wasmachine wordt weer keurig netjes meegenomen. Echt een super service! Vriendelijke en correcte bezorgers!

AB 25-09-2017 Via de website gekocht

wasmachine

Scherpe prijs. Uitstekend. Vrolijke jongens die de wasmachine kwamen brengen, aangesloten, tijd genomen voor de uitleg.

Droge 25-09-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, ondanks slechte planning toch nog bezorgd

Snelle levering, ondanks dat flink uitliepen, werd de wasmachine toch bezorgd en geïnstalleerd om 23:30uur.
Alleen kwamen we er de volgende dag achter dat ze de slang niet goed hadden aangesloten, waardoor de aansluiting lekte.

Beste meneer/mevrouw Droge,

Bedankt voor je review. Wat ongelofelijk vervelend om te lezen dat de levering van je nieuwe wasmachine zo is uitgelopen. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Het is vervolgens helemaal naar wanneer blijkt dat de aansluiting niet juist is. We willen je hiervoor dan ook allereerst onze excuses aanbieden. Dit is niet wat je van ons mag verwachten en wij vinden het vervelend dat dit zo misloopt. Heb je inmiddels al contact met ons opgenomen zodat we dit voor je kunnen oplossen? Mocht dit niet zo zijn, ontvangen wij graag je ordernummer en een korte toelichting via geenglimlach@coolblue.nl. Wij kijken dan zo snel mogelijk met je mee naar een oplossing.

Sam 25-09-2017 Via de website gekocht

Goed advies, Snel geleverd, Correcte afhandendeling

Na telefonisch advies met een vriendelijke meid (sorrie) meisje, kon ik snel een keuze maken en heb een Surface Pro aangeschaft. Binnen 12 uur was het apparaat geleverd bij mij thuis.
Goed advies, Snel geleverd, Correcte afhandeldeling

Marc 25-09-2017 Via de website gekocht

Coolblue altijd dichtbij

Geweldig gemakkelijk winkelen bij Coolblue, een grote variatie in producten,en een heel snelle levering.

klasse service 25-09-2017 Via de website gekocht

snel besteld en snel geleverd

De wasmachine wilden we snel geleverd hebben en het liefst naar zolder. Dit was geen probleem voor de bezorgers. Ze vertrokken niet voordat alles werkte, klasse!

Miranda 25-09-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en geweldige service

Ik heb al vaker iets bij coolblue besteld. Het is een fijne online winkel en de telefoonist/e zijn zeer vriendelijk en behulpzaam en kijken direct voor een oplossing

Eline 25-09-2017 Via de website gekocht

- levering tot in huis
- TOP

van Hooff 25-09-2017 Via de website gekocht

Goed geregeld!

Duidelijke site, vriendelijke klantenservice.
De levering was helemaal top. Geen dag thuis zitten om te wachten op je bestelde spullen. Je krijgt op de dag zelf een nauwkeurig tijdsbestek van een uur wanneer ze komen en 10 minuten voor de bestelling er is wordt je ook nog gebeld!
Vriendelijke bezorgers die je spullen snel, netjes, en vakkundig installeren.

Dimitry 25-09-2017 Via de website gekocht

Wel betaald Wasmachine nooit gekregen

Wasmachine kon niet binnen een week geleverd worden.

Ze maken hier wel reclame mee, dat je de volgende dag gebeld wordt en dan binnen 3 dagen geleverd wordt.

Had hier van te voren nog over gebeld, want als het niet binnen een week geleverd kon worden probeerde ik het liever ergens anders.
Maar Coolblue garandeerde me dat het er binnen een week was.
Dit lukte blijkbaar niet, waarom? Dat weet ik nog steeds niet.
Coolblue heeft me beloofd uit te zoeken waarom er niet geleverd kon worden.
Ben nu 2 weken verder, nog steeds geen antwoord gekregen waarom er niet geleverd kon worden.
Alleen mijn geld heb ik na bijna 2 weken nog niet terug gekregen.
Ze willen eerst dat de wasmachine bij Coolblue terug is, en dan storten ze mijn geld terug, maar de wasmachine is nooit verstuurd.
Het ergste vind ik nog dat ze je steeds beloven te helpen, maar niks doen.

Beste Dimitry,

Bedankt voor je review. We vinden het onwijs vervelend om te lezen dat de levering van je nieuwe wasmachine zo stroef verloopt. Dit is absoluut niet wat je van ons mag verwachten en wij willen je hiervoor onze excuses aanbieden. Het is niet de bedoeling dat je het idee krijgt dat we niets voor je doen. Wij kijken dan ook heel graag met je mee naar de situatie. Zou je ons hiervoor via geenglimlach@coolblue.nl je ordernummer met een korte toelichting willen toesturen? Wij kijken dan zo snel mogelijk met je mee.

Reposa 25-09-2017 Via de website gekocht

Jammer

Heb zulke goede ervaringen bij Coolblue, echter vanaf vandaag twijfels, mijn bestelling hangt “vast” in t systeem, 3keer gebeld, oplossing, nogmaals bestellen. Ik ga niet de software problemen van Coolblue oplossen, allemaal even vriendelijk aan de telefoon, maar inmiddels kan ik mijn bestelling na dagen nog niet verwachten. Zou al 3 keer voucher ter compensatie krijgen, nog niet gezien, jammer Coolblue.

Beste meneer/mevrouw,

Bedankt voor het achterlaten van een review. We schrikken ervan dat je, ook na meermaals contact, nog niet op de juiste manier bent geholpen. Dit is niet wat je van ons mag verwachten en wij willen je hiervoor absoluut onze excuses aanbieden. Zou je ons via geenglimlach@coolblue.nl je ordernummer met een korte toelichting willen toesturen? Wij gaan dan zo snel mogelijk verder voor je aan de slag.

Lotte Wohler- Timmermans 25-09-2017 Via de website gekocht

Keurige levering. Afgeleverd op de aangegeven tijd. Zeer vriendelijk en netjes personeel. Erg tevreden. Kan iedereen aanraden iets bij Coolblue te bestellen.

Cock 25-09-2017 Via de website gekocht

Top shop!

Duidelijke site en snelle levering
Betrouwbaar
De cadeaubon wordt geleverd in een grappige verpakking, een doosje dat je zelf in elkaar kunt vouwen.

I. Verbaan 25-09-2017 Via de website gekocht

fantastische service!

ik heb voor Cool Blue gekozen omdat me dat werd aanbevolen door vrienden; ik ben blij met de aanschaf (wasmachine) en zorgvuldige uitleg die ik heb gekregen. Het was ook plezierig om op tijd te weten wanneer de levering zou plaatsvinden, met een nauwkeurige tijdsaanduiding.

Rita 25-09-2017 Via de website gekocht

ruime keuze, snelle levering en goede service

Via de zoekmachine heb je het product snel gezocht, er is een ruime keuze met een goede productomschrijving. De levering is echt snel en de service van een sms-je en telefoontje vlak voor levering is helemaal top. Hele vriendelijke mensen die de producten graag voor jou op de goede plek zetten. En ook de service is uitstekend.

Wendy 25-09-2017 Via de website gekocht

Wederom uitstekende service

Service en klantvriendelijkheid was wederom van hoog niveau. Advies was deskundig en goed, ook de snelle levering maakt dat ik weer erg te spreken ben over Coolblue

Marina 25-09-2017 Via de website gekocht

Vrijdagavond besteld, zaterdag om 14.00 uur in huis. Top!

Betrouwbare shop zowel online als fysiek. Vriendelijk en terzake kundig personeel in de winkels. Online is de bestelling heel gemakkelijk en duidelijk te plaatsen.