Deze score is berekend op basis van 1719 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Isaa013 13-08-2015 Via de website gekocht

Mooi keuze menu, je kunt ook nog met een optiemenu een andere kleur/type aanklikken als je bij de verkeerde zit.

Ik was verkeerd ingelicht, en had geen walibi voucher gekregen bij de bestelling wat ik wel zou krijgen.

Coolblue opgebeld en werd meteen gefixt, 10 euro waardebon als excuses. Walibivoucher alsnog op de post!

ze hebben wel veel keuze, alleen qua accesoires (hoesjes) niet heel veel.

Een 9 omdat het goedkoop is en snel geleverd, min een puntje omdat ik verkeerd was ingelicht en geen walibi voucher kreeg, maar uiteindelijk toch gelukt, vandaar alsnog het hoge cijfer: 9,3!

Wat ik wel goed vind is de snelle levertijd, en de verwachte levertijd (soms staat er bij andere webshops 10:00-18:00, coolblue gaf mij 12:00-14:00). Ook de klantvriendelijkheid zijn geen woorden maar daden! De quote "alles voor een glimlach" past zeker bij de webshop. Verbeterpuntjes zijn iets meer keuze uit hoesjes voor de iPad. Een dikke voldoende voor deze webshop!

steve.derden 13-08-2015 Via de website gekocht

Gebruiksvriendelijke site en betalingsmogelijkheden

onmiddellijke feedback over bestelling, betaling en verzending.

Gevonden wat ik zocht.

Zeker doen

Prima service, snel en duidelijk.

willowsprings 13-08-2015 Via de website gekocht

Ruime keuze; kopen in enkele clicks

Leverring zoals beloofd

raydela 13-08-2015 Via de website gekocht

Het aanbod, de website, de manier van bestellen.

De vlotte levering (de dag nadien).

Zeer groot assortiment, de website waar je met filters zeer goed je keuze kan maken.

Hermanenz 13-08-2015 Via de website gekocht

5,5

Als je het type-nr weet, kun je een vergelijking maken. Mijn eerdere ervaringen met Coolblue: perfect.

Service was in ons geval beneden peil. Telefonisch: "Men kon er niets aan doen .. en alle problemen waren begrijpelijk en echt heel erg vervelend ... maar .... Excuus ..., en daar bleef het bij.

Bij Coolblue kun je echt alle apparatuur bestellen.

De communicatie in verband met aflevering van de wasmachine, verliep eenzijdig. Vele malen excuus voor het probleem (men leverde tot 3 maal toe de wasmachine niet volgens afspraak)en daar bleef het bij.

Negatief: het was voor ons onverteerbaar te vernemen dat Coolblue, na meerdere malen telefonisch contact met hen, heel veel begrip toonde voor het tot 3 maal toe niet afleveren van het product c.q.communiceren daarover en evenzoveel keren excuses aanbood, maar niet tot een oplossing kwam. Een aanbod van 10 euro (!) voor een volgende aankoop (?) vonden wij alleen maar afkoop.

Michster 13-08-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke website, ik vond onmiddellijk wat ik zocht.

Ik werd perfect op de hoogte gehouden van mijn bestelling.

Zeer ruim assortiment, bovendien was mijn aankoop 50 euro goedkoper dan in de gemiddelde winkel.

Betrouwbaar en snel.

RvandenBroek 13-08-2015 Via de website gekocht

Artikelen zijn goed te vinden op de webshop

Snelle levering. Nog nooit problemen gehad. Wel al meerdere malen iets besteld.

Levering is snel. Je wordt goed via mail en sms op de hoogte gehouden van de status.

dhoksbergen 13-08-2015 Via de website gekocht

Duidelijke filters in de webshop, duidelijke specs bij de laptops, duidelijk wat er aan gegevens van mij verwacht werd. De aankoop ging zo makkelijk als maar zijn kon.

Aankoop ging gemakkelijk en snel, bestelling was in een dag bezorgd.

Niet alle laptops zijn er te vinden, maar wel verreweg de meeste en hiervan ook de meest populaire laptops. Ook de prijzen zijn uitstekend. In de meeste gevallen is Coolblue goedkoper dan andere laptop- of elektronicawinkels.

Goede service, goede prijzen, ruim assortiment. Bestellingen worden op tijd bezorgd.

Hein Jansen 13-08-2015 Via de website gekocht

Bestellen via E-mail en s'anderendaags al geleverd ... prima!

Je blijft op de hoogte van de levering, en ze bellen je 20' voor ze aan je deur staan ... prachtig toch!

Ze hebben zo wat alles in huis, zeer uitgebreid.

Omdat ik zeer tevreden ben!

Ik kan er niks op afkeuren!!!

Nico Be 13-08-2015 Via de website gekocht

4,5

Laattijdige levering (2 dagen te laat geleverd), niet prettig als je een trampoline verwacht op je dochter haar verjaardagsfeest. Ik had ze natuurlijk ook eerder kunnen bestellen maar wou zeker zijn dat ik op de dag van levering thuis zou zijn.

Ruim assortiment.

Indien je een levering stipt op tijd wenst, zou ik Coolblue niet aanraden.

NielsGui 13-08-2015 Via de website gekocht

Het bestellen bij Coolblue verliep zeer makkelijk.
Het product dat ik wou heb ik nagenoeg meteen kunnen vinden door de overzichtelijke pagina.
Het afrekenen verloopt even vlot, een aantal basisgegevens zijn vereist.
Wat betreft de betaling verliep ook alles even vlot, ruime keuze aan betaalmogelijkheden, en snelle afhandeling.
Kortom top!

Uitstekende service!
Winkels zijn vrij makkelijk bereikbaar, net zoals de website.
Bestellen en afhandelen gaat veel vlotter dan eerst verwacht!
Door een kleine zelfgemaakt fout heb ik coolblue moeten contacteren, zeer snelle en professionele hulp werd aangeboden, het probleem was in minder dan 30 minuten opgelost.
De mogelijkheid tot retourneren is een zeer handige functie, ondanks dat ik er geen gebruik van heb moeten maken.

Zeer ruim aanbod! Alles is overzichtelijk, verschillende producten binnen een bepaalde prijsklasse.
Er is voor iedereen wat wils!

Door de snelle afhandeling en levering zou ik coolblue in het eerste geval al aanbevelen aan anderen.
Ten tweede, door het grote assortiment en door de rechtvaardige prijzen zou ik meer mensen aanbevelen om hier te bestellen.
Naar eigen ervaring is dit een perfect voorbeeld van hoe een winkel tegenwoordig zou moeten zijn!
Ik ben vanaf nu vaste klant! ;)

Naar mijn persoonlijke mening heb ik niets aan te merken aan deze winkel of de webshop. Alles is zeer duidelijk, zeer vlot. De medewerkers blijven professioneel zoals het hoort en zijn ijverig om problemen op te lossen. Snelle levering en rechtvaardige prijzen zijn een enorm pluspunt! Kortom dé winkel waar je tegenwoordig moet zijn, ik zou hem aan iedereen aanbevelen!

Wijnvoord 13-08-2015 Via de website gekocht

zo achter je laptop even iets regelen, perfect.

sneller kan je het niet krijgen

ruim aanwezig en eenvoudig te vinden

Eenvoudig en snel en perfecte prijs pret verhouding zoals ik dat noem.

John Jungerius 13-08-2015 Via de website gekocht

top veel keus

duidelijk veel aanbod

Mickboy4 13-08-2015 Via de website gekocht

Alles was duidelijk en werd uitgelegd. Super makkelijk. Zelfs mijn moeder kan bij jullie dingen bestellen.

Had het in de avond besteld en had het de volgende dag al in huis. Het kan niet beter.

Jullie hadden bijna alles wat ik zocht.

Niets op aan te merken. Het is een top winkel.

Erik vd W 13-08-2015 Via de website gekocht

Uitzoeken, vergelijken, bestellen en retourneren gaan allemaal bijna vanzelf. Het enige dat nog makkelijker zou zijn is een drone die de laptop op je schoot dropt. Misschien ooit ;)

Via facebook gaat het nog niet zo rap, maar aan de telefoon is het prima. Zeer aanvaardbare wachttijden met een heerlijk muziekje eronder. Gesproken met Maurice en die is officieel mijn held van de dag: duidelijk, begripvol, geduldig, oplossingsgericht: letterlijk alles wat je van een support-medewerker mag verwachten en meer. Dik tevreden!

Ik heb gevonden wat ik zocht. Helaas was er met de laptop die ik had uitgezocht een serieprobleem. Niet de fout van CoolBlue, en ze hebben deze uit het assortiment gehaald en me een vergelijkbare laptop aangeboden.

Ze doen alles wat ze beloven. Ze zijn vriendelijk, begripvol, snel, klantgericht, etc. Niets dan lof. Zowel de levering van de wasmachine als de rocky road met m'n laptop is door CoolBlue prima begeleid.

De laptop was helaas niet best, maar dit geldt niet CoolBlue. Deze winkel begrijpt dat het doel van een bedrijf verder gaat dan het verkopen van producten. Zij zijn niet tevreden tot de klant tevreden is, en dat siert hen ontzettend. Veel bedrijven hebben klanttevredenheid op papier hoog in het vaandel staan, maar bij CoolBlue ervaar je dit als klant ook echt. Ga zo door!

DennisRomijn12 13-08-2015 Via de website gekocht

makkelijk op je bank je nieuwe producten uitzoeken en bestellen.

Ze maken waar wat ze communiceren.

Bijna teveel keus.

Iedereen wil gemak en snelheid.

R.H.Jager 12-08-2015 In de winkel gekocht
Groningen

Ben naar de winkel in groningen geweest en ben daar uitermate goed te woord gestaan door vlgs mij Sebastiaan, met een uitstekende uitleg. Heb daar een otterbox aangeschaft die besteld is via de computer en betaald is met de pin in de winkel.

Goede service, omdat er in mijn geval iets fout is gegaan met de invoer, waardoor het produkt de otterbox niet volgens afspraak een dag later is afgeleverd. Heb gebeld met de klantenservice en ben wederom twee keer uitstekend te woord gestaan met excuses.

Ondanks dat niet alles goed ging had ik drie dagen later. Levering op de tweede dag ging ook niet helemaal goed, mijn otterbox.
Zoals te zien in de beoordeling was ik toch positief over het geheel en zal er in de toekomst ook zeker nog een keer kopen.

Heb met een goed gevoel bij Coolblue gekocht en ben content met mijn aankoop. Zeker een aanrader.

Tonneijck 12-08-2015 Via de website gekocht

1. Handig direct doorklikken naar juiste product vanuit e-mail met productinformatie
2. Ultrakorte levertijd

1. Directe informatie over bestelling en betaling
2. Directe informatie per mail en sms over verzending

Af en toe van die onweerstaanbare aanbiedingen en verder een compleet assortiment tegen scherpe prijzen

Snelle levertijd, scherpe prijzen, productinformatie op orde, klantenservice

Lientje97 12-08-2015 Via de website gekocht

Zeer vriendelijk en behulpzaam

Ik vind Coolblue echt verrassend klantgericht. Zeer vriendelijk en behulpzaam. Als je ze belt, met wat voor vraag ook, dan denken ze mee of ze je kunnen helpen. Een aanbod om dezelfde dag nog het artikel al in huis te hebben. De verzending van dit artikel verliep echt fantastisch. Div berichtjes wanneer verzending weg ging, en wanneer ik wel bericht kon verwachten. Je kon online kijken waar je pakket zich bevond. En een half uur voor aankomst een sms met een aankomsttijd. De chauffeur belde ook echt op dat moment aan. Wederom zeer nette en vriendelijke bezorger. Echt nog nooit zo compleet meegemaakt. SUPER!

dierenvriendin148 12-08-2015 Via de website gekocht

Zeer hulpvaardig personeel .
Zeer correct .
24/7 bereikbaar.
Kom je er op de website niet uit, je kan Coolblue bellen , en je wordt zeer correct te woord gestaan.

Binnen 24 uur na de bestelling , nieuwe wasautomaat in huis staan.
Geweldig!!

Goed assortiment

Concurrerende prijzen, maar zeer goed service

Ik heb alleen zeer goede beoordeling. Goede service . Correct. In 1 woord geweldig!

aline vermeersch 12-08-2015 Via de website gekocht

Gemakkelijk bij het bestellen en men houd zich aan zijn woord de volgende dag is alles op het adres aangekomen. Doe zo verder

Lindsey Hendrickx 12-08-2015 Via de website gekocht

Alles dik oke

alles dik oke

heel uitgebreid

Coolblue levert snel, heeft de beste producten in de aanbieding! Alles is gewoon TOP!

Ze doen het heel goed, ik heb nergens iets op aan te merken en ben ook van plan om hier binnenkort nog aankopen te doen!

joshanneke 12-08-2015 Via de website gekocht

thuis achter de computer bij regen of zonneschijn makkelijk af te werken

bestellen, betalen en levering gaat makkelijk en snel

wat ik zocht vond ik snel

op basis van service, snelheid, gemak en goede prijs- kwaliteitsverhouding

mijn cijfers zeggen al veel en de motivatie bevestigd e.e.a.

Studio Freddy 12-08-2015 Via de website gekocht

Kwaliteit

Zoals altijd UITSTEKEND

Aanbod bevat werkelijk alles wat je maar van kunt dromem

Coolblue "The Best"

Paar dagen geleden tekentablet gekocht online bij Coolblue, service zoals altijd UITSTEKEND, ik ben Prof. Fotograaf, Intuos is een must voor iedereen die een grafisch programma gebruikt, echt uitstekend voor het retoucheren van portretten en andere fotos waar het op detail aankomt echt een aanrader, hoef tenslotte geen reklame te maken voor WACOM heeft reeds lang zijn kwaliteit bewezen. Voor mij geen negatieve punten.

Evert69 12-08-2015 Via de website gekocht

Product snel gevonden. Makkelijk te navigeren op de site.

Snelle en vlotte levering. Je wordt netjes per sms en mail op de hoogte gehouden van de status van je bestelling

Groot assortiment

Groot assortiment, goede service en vlotte levering. Kortom prima web-shop

ghuyge 12-08-2015 Via de website gekocht

Duidelijke en overzichtelijke webshop met plus en minpunten opgelijst.

Ultrasnelle levering

Zelfde als bij anderen, maar ruim voldoende

KellyToeti 12-08-2015 Via de website gekocht

Producten waren zeer gemakkelijk te vergelijken en makkelijk te bestellen.

Helaas was het product iets later dan verwacht, maar dat ligt aan PostNL en niet aan CoolBlue.

Vrijwel alles in huis!

Alles verliep soepel en makkelijk.

Alles prima geregeld. En de volgende dag in huis, zoals beloofd.

ofreriks 12-08-2015 Via de website gekocht

Kijken op marktplaats of op de site,...belletje, bestellen, betaal link sturen ze je met de mail en binnen 24 uur heb je het artikel in Nieuwstraat, met garantie in huis.
En dat met zoveel korting.

Ik heb eens een artikel gekocht dat niet voldeed aan de omschrijving, binnen 24 uur had ik een ander artikel dat wel voldeed. De mensen aan de telefoon kijken samen met je of alles is zoals je wilt. Goede raad en een scherp advies echt top.

Als ik wat nodig heb kijk ik eerst of het door tweede kans van cool blue wordt aangeboden, meestal vind ik wel wat ik zoek en altijd voordelig.

Ik ben een groot fan en heb al meerdere artikelen met grote tevredenheid gekocht. Dus doen...

Ik ben erg tevreden over cool bleu, niet alleen over de tweede kans artikelen, maar ook over de nieuwe uit de online winkel. Goede advieze, snelle betaling via de betalingskenmerk en supersnelle levering. Ze houden je keurig op de hoogte van de betalingsbevestiging, het inpakmoment en de verzending. Of je nu nieuwe of tweede keus artikelen koop, je wordt echt super geholpen.

thierry43 12-08-2015 Via de website gekocht

Eenvoudige bestelprocedure, kind kan de was doen.

in de tijd vòòr aflevering wordt je goed op de hoogte gehouden, waar je bestelling zich bevindt

Ruim voldoende, ik heb gevonden wat ik nodig heb

Alles verloopt zeer soepel en snel. Ik koop nu nu al een jaar of 5 bij Coolblue en nooit problemen gehad. Ik heb vertrouwen in deze zaak en dat is zeer belangrijk bij webwinkels.

Coolblue is een webwinkel met een ruim assortiment, is niet duur, heeft een snelle website, levert supersnel af, geeft goed advies en goede informatie na de koop.

Voorhenk 12-08-2015 Via de website gekocht

heldere, duidelijke website. vooral de algemene uitleg vooraan over de soorten monitoren die Coolblue aanbiedt, vond ik subliem!

levertijd: korter kan haast niet. Vooral goed was de rits van mails om je op de hoogte te stellen van de voortgang

prima assortiment. doet niet onder voor andere grote concurrenten.

Absoluut.

Ik kan geen foutjes ontdekken. Websites hebben professionele maar vooral klantgerichte en vriendelijke uitstraling. Meer dan voldoende gerelateerde productinformatie en....ik krijg inderdaad 'een glimlach op mijn gezicht' nav de payoff: alles voor een glimlach....

Verdwelt 12-08-2015 Via de website gekocht

Zeer overzichtelijke site waar alles makkelijk te vinden is

Heldere en uitgebreide informatie!

Veel!

Alleen al voor de overzichtelijkheid en heldere informatie product en informatie over de bestelstatus zijn een pluim waard!

Wat mij opvalt is de zeer duidelijke en heldere info

R. Picauly 12-08-2015 Via de website gekocht

duidelijke website en zoekfunctie

Belde de servicedienst. Werd zeer vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan

Grote keuze

Het is een duidelijke website, ruime keuze, vriendelijke service en snelle afhandeling.

lievemeynen 12-08-2015 Via de website gekocht

eenvoudig en snel vanaf de zetel

suppersnelle levering

zeer uitgebreid

snel en eenvoudig , vandaag besteld morgen geleverd.

Jakezuid 12-08-2015 Via de website gekocht

HEt instellen van de levertijd van het product is suppa

Ik heb altijd gevoel gehad dat cool blue webshop overzichtelijker is dan mediamarkt om een keuze te maken. Ook is de assortiment best redelijk.

zeker doen!

brientje666 12-08-2015 Via de website gekocht

Heerlijk thuis achter je pc alle artikelen bekijken zonder dat er kinderen aan je arm staan te trekken zoals in een winkel.

Snelle levering. 2 artikelen besteld en de volgende dag al thuis geleverd zoals in de mail aangekondigd werd.

Een zeer ruim gamma waar je je keuze uit kan maken zowel voor dure als budgetvriendelijke artikelen. Voor elk wat wils.

Door de zeer vlotte behandeling en betalingsmogelijkheden zou ik de winkel zeker aanbevelen aan vrienden en familie.

Een zeer duidelijke site waar je alles gemakkelijk kan vinden en bestellen. Een zeer goede service . Zo kreeg ik netjes een bericht op de gsm wanneer het artikel ingepakt was en klaar voor verzending.

Emielieo 12-08-2015 Via de website gekocht

Steeds notificatie omtrent vordering van je bestelling.

Zelfs voor een minder gangbaar model smartphone volop keuze in covers.

Prima service, goed op de hoogte gehouden van de vordering van je bestelling. Ik had geen verzendkosten, ook altijd fijn!

ton van triest 12-08-2015 Via de website gekocht

was op zoek naar een nieuwe hoes voor mijn ipad 3.
In de winkels geen keus, zeker niet bij de Media Markt.
Reactie verkoper, meneer u hebt een oudere versie er zijn alleen maar hoezen voor de ipad aie en samsung.
Ja maar ik wil er 1 voor de ipad 3 lieftst een mooie leren.
Sorry die hebben wij niet meer wel een universele met elastiekjes.
Ja en dan mijn ipad op de grond zeker. Nou dan ga ik wel naar het internet zo werken jullie het zelf in de hand dat iedereen via het internet bestel. Zie daar een schitterende leren hoes voor een schappelijke prijs!

Snel met alles en goede kwaliteit!

roulance isabelle 12-08-2015 Via de website gekocht

een muisklik en de dag nadien al thuis.

wist iets niet zeker van mijn bestelling, telefoontje en hup alles was opgeklaard.
EN DIT MET EEN GLIMLACH !!!

Altijd hebben ze wat je nodig hebt.

Vertellen er nu al over tegen vrienden.
Zo makkelijk,beste prijs en vlugge levering.

Je kan er dag en nacht bestellen,bellen voor hulp, bediend met een glimlach aan de telefoon. Dag nadien uw bestelling in huis, ideaal dus als je nog vlug een kadootje moet kopen. Beste prijs.

School078 12-08-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijk

Correct.
Vriendelijk
Duidelijk.

Veel en voldoende

Voor nu zou en heb ik al aanbevelingen doen/gedaan

De mail communicatie is niet altijd overzichtelijk Kopen bij coolbest mail bevestiging. Dan andere mail van afleverdienst was niet optijd waardoor een afspraak gemist werd. Iedereen wel vriendelijk

Alpamona 12-08-2015 Via de website gekocht

Alles is goed uitgelegd, goederen makkelijk te vinden.

Snel en efficiënt, veel leveringsmogelijkheden, zelfs op zondag. Niets aan te merken. Ik ben heel tevreden. Het was mijn eerste bestelling maar zeker niet de laatste.

Er zijn tablets of smartphones die niet voorgesteld zijn (bijvoorbeeld tablet 32gb of andere varianten).

Zeer goede service, op tijd geleverd, alles was in orde.

StijnWi 12-08-2015 Via de website gekocht

Het plaatsen van de bestelling en aanvraag op factuur was heel voor verlopen.

mijn bestelling was iets voor middernacht besteld en de volgende dag (zondag) was het al on de vroege namiddag geleverd!

Uitgebreide keus van de producten met duidelijk overzicht van de variaties.

De eenvoudigheid van bestellen gekoppeld aan de snelle levering zijn voor mij zeer belangrijk!!

jahb 12-08-2015 Via de website gekocht

Grill gezocht, en bijna direct gevonden.
Bijna direct omdat ik bij het zien van de grillen een andere grill (een automatisch instelbare) heb gekocht dan ik van plan was.

Na de mail dat de betaling is ontvangen werd de grill dezelfde dag verstuurd.

Zie boven.

Al meer artikelen bij Coolblue gekocht, en iedere keer snelle afwikkeling, en goede spullen.

Helemaal niets op Coolblue op aan te merken. Wat er beloofd wordt, wordt ook nagekomen.

Turion 12-08-2015 Via de website gekocht

Vinden wat je nodig heb, bestelling plaatsen en de volgende dag thuis.

Als snelle levering onder service valt dat is die perfect.

Voor mij voldoende.

Ivm bovenstaande opmerkingen.

Makkelijk zoeken, bestellen en betalen zoals je zelf wilt. Gratis verzending en de volgende dag in huis, wat kan een mens nog meer willen?

mmittaa 12-08-2015 Via de website gekocht

Bij coolblue bestellen gaat altijd zonder gedoe.

Helaas voldeed het product niet en terug sturen is dan zo gebeurt.

Ze hadden alles wat we zochten.

Nog nooit problemen bij Coolblue gehad. De website(s) zijn erg fijne en overzichtelijk.

Carreaux 12-08-2015 Via de website gekocht

Duidelijke categorieën, duidelijke productomschrijving, en snel reviews over het gezochte product te vinden + heel breed gamma aan producten met snelle leveringstijd!

Coolblue brengt me goed op de hoogte van de ondernomen stappen om mijn product tot bij mij te brengen. Er zijn verschillende betaalmogelijkheden en de service is steeds correct.

Zeer breed gamma van kwaliteitsproducten. Niet het goedkoopste assortiment, maar altijd kwaliteitsvolle producten.

Tot nu toe geen enkele reden gevonden om Coolblue niet aan te bevelen bij anderen.

Ik vind de verschillende leveringsmogelijkheden, de levertijd en de prijs-kwaliteit van het brede assortiment bijzonder waardevolle aspecten, net als de goede prijs-kwaliteit verhouding.

yeeteeho 12-08-2015 Via de website gekocht

Bij bezorging kan je diverse opties aangeven. Heel fijn is ook het af kunnen halen van je pakket bij een afhaal locatie. Daarmee weet je zeker dat je pakket binnen een dag in huis is. Top service!

Vele mogelijkheden met bezorgen/afhalen, betalen, product vergelijken etc.

Breed en diep assortiment. Veel subwinkels met specs.

Is helaas geen prijsvechter maar wel scherp in de prijs. Loont altijd om te overwegen vanwege de service en betrouwbaarheid.

Piete102 12-08-2015 Via de website gekocht

Geen rompslomp ze doen wat ze zeggen

Alles wordt netjes aangesloten en de oude machine netjes afgevoerd.

Groot assortiment

Doen!

Verschil met andere aanbieders is dat er geen bijkomende kosten zijn. Men doet wat men belooft.

dkdemen 12-08-2015 In de winkel gekocht
PDAShop

Makkelijke keuze of ik hem wil laten bezorgen of zelf bij een PostNL afhaal punt wil laten ophalen !

ik had mijn bestelling gedaan, ik kreeg nog geen uur later een smsje met ''We hebben uw bestelling ingepakt. we houden u verder op de hoogte via e-mail''
en de dag erna na 15:00 kon ik mijn pakketje ophalen

als je wat zoekt en ze hebben het daar ?
dan zou ik CoolBlue aanraden, makkelijk en snel.

ik kreeg een link van mijn zwager met iets wat ik wilde hebben, besteld en kon hem de dag erna ophalen

ngolsteyn 12-08-2015 Via de website gekocht

Overzihctelijke website en makkelijk te bestellen.

Simpel en doelmatig dat is wat je ziet en wat je krijgt, een aanrader voor iedereen.

Ik bestel al sinds jaar en dag bij Coolblue, het is eigenlijk de eerste winkel waar ik kijk als ik naar iets nieuws opzoek ben.

Gerry S 12-08-2015 Via de website gekocht

Heel behulpzaam. Telefonisch besteld en uiterst vlot en vriendelijk geholpen. De volgende dag in huis.

Coolbleu is een fantastisch service gericht bedrijf.Snelle service, uiterst vriendelijk en behulpzaam.

Geweldige service!

Meerdere keren goede ervaring gehad.Pech met aankoop, werd snel geregeld. Koop daar graag, altijd goed!