Deze score is berekend op basis van 3410 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Corine1962 03-08-2015 Via de website gekocht

Heerlijk vanuit je stoel bestellen

Gewoonweg perfect met alles! Bestelling geplaatst, gelijk een bevestiging, bericht dat ze je artikel aan het inpakken zijn, bericht dat het de deur uitgaat en bericht wanneer de postbode er is, beter kan toch niet!! Gewoonweg super!!

Genoeg keuze in allerlei artikelen!

Wij promoten Coolblue al ;-)

Wij, mijn partner en ik worden gewoonweg blij van Coolblue hahaha

lincy1975 02-08-2015 Via de website gekocht

3 winkels bezocht op zoek naar identiek artikel en nergens te vinden. bestelbaar op coolblue en heel snel geleverd.

Snelle en gratis levering

zeer uitgebreid aangezien artikels en verschillende winkels niet te verkrijgen

zeker aan te raden, makkelijk van thuis leverbaar, gratis levering en groot assortiment

Marianne-mjo 02-08-2015 Via de website gekocht

Hele goede service. Ben vrouw alleen en ze hebben de droger van de oude wasmachine afgehaald en weer op de nieuwe gezet ondanks dat ze dat niet hoefde te doen.

Ik vond het makkelijk op internet en ik kon ook vragen stellen ondanks dat het zondag was. Ik vind het een hele goede service. Ik ben heel goed geholpen. Als ik weer iets nodig heb ga ik weer bij deze winkel bestellen.

Ronebald 02-08-2015 Via de website gekocht

Wellicht iets te gemakkelijk om snel een keuze te maken en het product zeer snel in huis te hebben. Bij voorkeur zelf afhalen want de post wacht niet te lang na het aanbellen. (Als ze al aanbellen en niet direct een kaartje in de bus steken.)

Gewoon goed

Veel keuze, snelle levering.

Zoals gezegd, goed aanbod, duidelijke uitleg en snelle levering

anitazuurbier 02-08-2015 Via de website gekocht

Makkelijke site om iets te zoeken.

Super snel geleverd.

Assortiment is enorm, wel moeilijker om een keuze te maken hierdoor.

Super hoe snel dit ging.
Geen verzendkosten makkelijk met betalen en de volgende dag in huis. En nog goedkoper ook.

Ik vond het erg makkelijk om een artikel te zoeken van een bepaald merk. Ook een goeie omschrijving van het artikel en een duidelijke foto erbij. En duidelijk hoeveel er betaald moet worden en wanneer het gebracht wordt.

SikkeP 02-08-2015 Via de website gekocht

snel gevonden wat we zochten

beloofde volgende de dag in huis, alles correct en orgineel, en zo was het ook.

ruim voldoende, misschien te veel voor een leek als ons

zou zeker aanbevelen, wij zijn er erg tevreden over, dus waarom een ander er niet mee laten kennis maken?

Totaal te vreden, zonder klachten

schilden 02-08-2015 Via de website gekocht

Prima website

laat op de avond besteld, volgende dag in huis.

perfecte winkel, groot assortiment, snelle levering

LieselotteStienstra 02-08-2015 Via de website gekocht

perfecte service, nette vriendelijke mensen, groot assortiment

whaan 02-08-2015 Via de website gekocht

Het gemak is dat je vi internet maar visueel het product niet ziet, je hoort het niet en voelt het niet, maar als je weet wat je nodig heb is dit geen probleem.

er is geen enkele opmerking

de producten welke ik wil kopen bij jullie, kan ik vinden

aan eenieder welke mij vraagt voor huishoudelijke apparatuur of Pc's zal ik jullie doorgeven.

Nogmaals alleen maar lof van bestelling tot aflevering. Prijs en kwaliteit top.

bruce jones 02-08-2015 Via de website gekocht

Gewoon alles is gemak

Even een voorbeeld. Vanavond iets bestellen en morgen voor 10u s'morgens al geleverd. Als dat geen service is.

Veel

Reeds 2maal een bestelling geplaatst. En beiden heel vlot verlopen.

Alles is goed. Weet zelfs niet wat er nog beter kan.

krollebolbruno 02-08-2015 Via de website gekocht

Handige websites per productcategorie met overzichtelijke onderverdeling.

Fout adres bij bestelling opgegeven. Even gebeld, en onmiddellijk aangepasst.

Goeie websites, degelijke prijzen en vooral snelle levering.

xelizabethx 02-08-2015 Via de website gekocht

Coolblue.nl ken ik als betrouwbaar en snel. Gegarandeerd het product de volgende dag in huis.

fredduijzer 02-08-2015 Via de website gekocht

veel keus van goedkope tot dure merken

vandaag besteld, morgen thuis

ruim

fijn voor mensen die geen vertrouwen hebben in internet aankopen

veel keus in alle prijsklassen; heb je een vraag, je kan op diverse manieren bij hun terecht en krijgt snel antwoord; 14 dagen omruilgarantie;

Donder57 02-08-2015 Via de website gekocht

bijzonder goed georganiseerde webwinkel

veel is er te vinden en ook accessoires die er echt toe doen

De manier waarop er wordt omgegaan met jouw product dat je gekocht hebt vanaf het moment dat het hebt gekocht is heel goed slim en betrokken

patrickpronk1986 02-08-2015 Via de website gekocht

Ik heb een humax HD decoder gekocht en op de doos stond dat er een gratis startpakket bij hoort van Ziggo voor interactie televisie. Deze ontbrak in de doos. De medewerker van Coolblue gaf aan dat het om een oude zending gaat van 2014 en dat het wel op voorraad is, maar tegen betaling. Terwijl op de doos geen einddatum staat voor de actie. Ik vind dit geen service en een makkelijke oplossing. Verkoop dan deze dozen niet of plak het af. Naar mijn mening moet je je nu aan de actie houden!

Service vind ik bij deze aankoop minimaal.

Hammi58 02-08-2015 Via de website gekocht

op de site kin je gemakkelijk je producten vinden.

Als er iets mis is met een gekocht product wordt je snel en kundig geholpen.

Tja ze kunnen niet alles hebben maar wel erg veel.

makkelijk zoeken wat je nodig hebt, snelle levering en prima services

makkelijk, snel en betrouwbaar. Ik zou zeggen probeer het gewoon en je ervaart het zelf.

Nakosa20 02-08-2015 Via de website gekocht

Alles was prima in orde

Alles was goed geregeld

jokekeizer 02-08-2015 Via de website gekocht

In alle rust kiezen en vergelijken

Zeer uitgebreid

Altijd omruilgarantie of geld terug, betere service vindt je nerhens

Ik ben het zelf 01-08-2015 Via de website gekocht

Het is bijzonder makkelijk te bestellen en na te kijken of het item aan je wensen voldoet.

Door omstandigheden kon mijn zoon niet aanwezig zijn bij de levering. Zelf ben ik hulp behoevend. Door de fantastische service bij de levering was dit echter geen probleem.

Ik kon zonder probleem een keuze maken uit het assortiment. Dit mede omdat alles uit de gangbare en nieuwe types bestaat.

De prijzen zijn zeer concurrerend met anderen, ze hebben gratis verzending en de service is enorm.

Ik kan alleen maar positieve punten noemen v.w.b. het totaalpakket dat Coolblue levert. Dit is dan inclusief levering, snelheid, service, correcte afhandeling, enz., enz.,......................

f.z.lachhab 01-08-2015 Via de website gekocht

Je kan heel gemakkelijk bestellen op de website van coolblue. Alles is duidelijk. Per product staan de specificaties goed beschreven, waardoor je niet zelf nog op het net hoeft te zoeken naar specifiecaties.

Perfect! Vaker dingen besteld bij coolblue en slechts in één geval niet helemaal tevreden geweest met het product (koelkast van Samsung, besteld voor mijn moeder). Coolblue heeft mij goed geholpen dit op te lossen met Samsung. We hebben korting gehad op de koelkast. Verder top dat ik hen altijd kon bereiken en lekker makkelijk en gratis via whatsapp! Beloofde bevestigingen en reacties via de mail waren snel binnen. Kortom, zeer tevreden!

Genoeg keuze en diverse productgroepen.

Duidelijke webshop met ruime keuze aan producten en een top service! Ik ben nog nooit in hun winkel geweest en doe alles online, waar ik zeer tevreden over ben.

- Duidelijke webshop - Voldoende keuze aan producten - Duidelijke productspecificaties - Snelle en nette levering, ook van grote producten - Super goede klantenservice, altijd en makkelijk bereikbaar op diverse manieren - Overige pluspunten: gratis verzending, installatie (van de koelkast), verwijderen oude producten (koelkast), nette bezorgers

Heleen Jansen 01-08-2015 Via de website gekocht

Duidelijke website. Producten zijn makkelijk te vinden. Ook fijn dat je niet meteen na 1 klik al een bestelling hebt geplaatst. Er wordt duidelijk aangegeven hoeveel stappen je nog moet doorlopen. Je kunt alles rustig even nakijken.

Op zaterdagavond een printer besteld. Deze werd op zondag gratis bezorgd! Prima op de hoogte gehouden via de mail over de verzending.

Zeer ruime keuze!

Super fijne webwinkel met snelle levering en prima service!

matthyssens 01-08-2015 Via de website gekocht

eenvoudige zoek keuze
betaling makkelijk en geen lange login gegevens eens ik mijn keuze had gemaakt was alles rond binnen de 5 minuten

had een vraag heb 's avonds laat nog gebeld onmiddellijk iemand aan de lijn geen lange wachtrij en vriendelijke en correcte antwoorden
levering had rond 23:00 besteld en volgende morgen om 09:00 had ik mijn bestelling

ruime keuze en duidelijk wat er in voorraad is
en prijs is zeker goed

zeker een aanrader je hebt bijna sneller dan dat je zelf gaat winkel en kost geen moeite

heb tot nu toe zeker niets af te keuren is super kijk al uit naar mijn volgende aankoop

Kikkerthee 01-08-2015 Via de website gekocht

Goede overzichtelijke webshop

De levertijd was perfect en volgens verwachting
Voor het plaatsen van de vaatwasser werden geen extra kosten in rekening gebracht.

Vind de keuzemogelijkheden van alle artikelen voldoende

Dit is mijn eerste koop bij Coolblue en de ervaring is goed tot nu toe zou Coolblue daarom ook zeker aanbevelen .

Tot nu toe niets op aan te merken Coolblue doet wat ze beloven.:-)

omi62 01-08-2015 Via de website gekocht

met hulp van de informant peace of cake.

moet ik nog ondervinden

3 stuks tegelijk geleverd,zonder probleem op voorraad.

correct behandeld,informatie,bestelling,aflevering.
afspraken nakomend!!

Met alle informatie van v. Coolblue,tot een hele goede keuze aankoop gekomen.

henk en conny 01-08-2015 Via de website gekocht

2,2

slecht terug bellen door klanten service, zie ook onderstaande motivatie

geen onderbouwing geven van afwijzen van klacht zie ook onderstaande motivatie

laatste model door mij gekocht en helaas geen alternatief product voorradig voor ongeveer dezelfde prijs

roepen de beste te zijn maar ze gedragen zich hier niet naar

betreft mijn order 13558661 een nieuwe laptop besteld bij Coolbleu, een mooie Toshiba L50B1GU, de laatste op de site en de enige in Nederland. Keurig binnen 1 dag geleverd, maar als ik kijk hoe deze was voorzien van het schermfolie en hoe het snoer in de verpakking zat, dan was er een vermoeden dat het mogelijk een reeds eerder aan Coolbleu geretourneerd artikel was, maar verder niet iets zichtbaar. De laptop opgestart en wat ingericht en dezelfde avond met opstarten geconstateerd dat er een pixelfout in het scherm zit. Hiervan de volgende morgen melding gemaakt bij Coolbleu en ze zouden die middag berichten. Helaas is dit niet nagekomen, dus zelf contact opgenomen en toen werd gevraagd om foto's, want we konden of retour sturen ( maar eenzelfde is niet leverbaar en ook geen goed alternatief voor die prijs) of ze zouden een voorstel doen voor een korting voor een fout in het product. Beloofd dat er dezelfde avond zou worden teruggebeld, maar dat is niet gedaan helaas. Een dag later ( 's middags rond 15.uur ) zelf maar weer gebeld en toen was er nog niets aan gedaan en moesten de foto's nog uit de mailbox worden gehaald ondanks de melding de vorige avond dat het binnen enkele uren zou worden afgewikkeld. Men belt terug en ja hoor binnen een half uur een telefoontje dat er geen vergoeding mogelijk was en dat de reden niet genoemd kon worden want dit was een beslissing van de supervisor. De vorige dag was retourneren alleen mogelijk als je de laptop terugzette in de fabrieksinstellingen, nu wordt er gezegd dat alles wat al geïnstalleerd is gewoon mag blijven staan. Al met al onduidelijke info , slecht terugbellen, geen klantgerichte oplossing ( een alternatieve laptop voor ongeveer hetzelfde geld is niet beschikbaar en ook een vergoeding wegens een gebrek kan zonder een reden aan te geven niet worden gedaan) Welke actie / reactie wordt er genomen/gegeven als ik de laptop retourneer? Ja hij is gebruikt... u krijgt niet uw volledige geld retour??? misschien 75% zoals voor een artikel wat gebruikt is volgens hun website voorwaarden?? Eerst blij met een prima aangeboden laptop, maar als de feiten er zijn wordt ik veel minder blij en voel me zeker niet serieus genomen als een klacht zonder reden wordt afgewezen/ er geen goed alternatief komt. Grote reclame voor de beste webshop maar de daden zijn klein.. Ik ga mij beraden op wat ik ga doen, maar blij wordt ik zeker niet van Coolbleu tot nu toe.

pietjejantje 01-08-2015 Via de website gekocht

Eenvoudig te bestellen, geen verplichting om een account aan te maken tijdens het bestel proces.

Erg gemotiveerd on klanten te helpen en tevreden te houden. Erg enthousiast per mail, telefoon en zelf op de verpakkingsmethodes van bestellingen.

Ontzettend veel (gevarieerde) producten

Heel leuk en enthousiast, goede prijzen en ontzettend strakke bezorgtijden!

Heel leuk en enthousiast, goede prijzen en ontzettend strakke bezorgtijden!

nvdbh 01-08-2015 Via de website gekocht

online, instock en makkelijk sms

savonds besteld. ik denk rond 09:00 volgende dag thuis

prima selectie van wat ik wilde

alles wat ik boven zei

alles wat ik boven zei

harman47 01-08-2015 Via de website gekocht

duidelijke website

doen wat ze beloven

nooit misgegrepen dus voldoende assortiment

Weet dat ik later niet hoor wat een slechte zaak

prijs verhouding service bij verkeerd product in 2 dagen opgelost levering en verpakking

ronnyyu 01-08-2015 Via de website gekocht

paar minuten online en keuze is gemaakt en besteld cool!

heel goed opgevolgd van eerste moment!!

ruime keuze en prijs zeker ok !!

voor de reeds aangehaalde positieve indrukken!

van eerste moment van bestellin tot levering van B-post ,s'anderdaags om 9h of 2°keer reeds om 8h,kan niks op aanmerken,gewoon COOL BLUE!!!!!!!!Een tevreden klant!!

ddo52 01-08-2015 Via de website gekocht

Fijne website , makkelijk bestellen

Vlotte levering, betrouwbaar

Fijne webwinkel, ruim assortiment, betrouwbaar

Uitermate tevreden

aalp 01-08-2015 Via de website gekocht

overzichtelijke site, snelle levering en gemakkelijke betaling

zeer uitgebreid assortiment

heb je het geprobeerd niet, doen dan je zult verrast zijn.

ze doen wat ze zeggen

johan2500 01-08-2015 Via de website gekocht

Na aankoop van een product geeft men goede telefonische ondersteuning, zelfs als het probleem bij bijvoorbeeld een PC onderdeel en of randapparatuur niet aan het door Coolblue geleverde product zelf ligt!!

Prima assortiment met name voor PC gerelateerde producten die ook zeer snel geleverd kunnen worden.

Heb zelf goede ervaringen door hun zeer klantgerichte instelling wat je vaak wel anders mee maakt. Tevens hebben de telefoondesk medewerkers over het algemeen goede kennis van de producten.

Goed assortiment, de Video uitleg c.q. recensies zijn ook handig bij vergelijken en selecteren van de beste keuze van een bepaald product. Zeer grote plus is ook de ruime telefonische bereikbaarheid als je op zoek bent naar een bepaald product of meer van een specifiek product wil weten.

MarijnDecker 01-08-2015 Via de website gekocht

Fijn keuze menu.

Snelle levering met informatie over afhandeling.

Goed assortiment. Mag voor mij iets meer zijn bij sommige producten.

Ruime keuze, goede prijzen, snelle levering.

vekeG 01-08-2015 Via de website gekocht

Online chatmodule waardoor je direct verdergeholpen wordt bij je keuze van welk product, wat wordt aanbevolen, ;..

vele verschillende producten in elk gamma en keuze uit verschillende prijsklassen

goede prijs/kwaliteitsverhouding , snelle levering, goede online hulp bij vragen

Online kreeg ik onmiddellijk hulp ivm deze aankoop. Ze hielpen mij bij wat ik zocht en gaven de pro's en contra's van bep producten die ik gekozen had uit het assortiment. Een eerlijk voorstel, niet gebaseerd op het duurste product aanraden! top!

nickwalker97 01-08-2015 Via de website gekocht

zeer overzichtelijk
alles zeer goed uitgelegd

werd prima geholpen geen negatief nieuws

veel keuze en informatie

zeer snelle levering
en zeer makkelijk te bestellen

heb geen negatieve dingen te melden ben zeer tevreden over mijn aankoop, werd netjes afgeleverd. bevalt me prima tot nu toe!

e.deboer 31-07-2015 Via de website gekocht

Duidelijke website.

Coolblue maakt het waar! Ze houden je op de hoogte van de bestelling en komen hun belofte na.

Ruime keus.

acvelthuizen 31-07-2015 Via de website gekocht

En die filmpjes vind ik goed

Wat ik wilde was er keus genoeg

Geweldige shop

Ik kan niet iets verbeteren vind het een fijne winkel

wadhasn 31-07-2015 Via de website gekocht

Prima site, veel keuze en makkelijk te soreteren.

Vanmiddag besteld, vanavond verzonden en een dag later ontvangen. Perfect, alles acties warden netjes doorgegeven via mail en sms.

Veel keuze, voor ieder wat wils.

Ik kan Cool Blue zeker aanbevelen. Top.

Werkelijk de perfecte bestelling. Maandag besteld en dinsdag in huis, wat wil je nog meer. Hier kunnen menig ondernemer een voorbeeld aannemen.

shopmen 31-07-2015 Via de website gekocht

zelfs op zondag brengen ze aan huis

niet goed , mag retourneren zonder problemen

alles voorhanden , voorlopig nog geen charcuterie

aan iederéén die het horen wilt

Hebben alles voorhanden , zeer goede service , personeel staan je onmiddelijk ten dienst en helpen jou bij eventuele problemen . Neen , ik koop nu zo weinig mogelijk fisiek in een winkel ! service na verkoop laat te veel te wensen over . Bij Coolblue loop je nooit met jou gezicht tegen de muur ! Heb zelfs reeds in winkel geweest , en de mensen helpen jou echt ! sercice en vriendelijkheid is hier gratis !!!!

Elly Snoekx 31-07-2015 Via de website gekocht

Bestellen. s'Anderendaags levering! Ideaal!

Tot nu toe altijd gevonden wat we zochten!

Super gemakkelijk! Zeker als je weinig tijd hebt.

Wij zijn zeer tevreden!

Hubert Janssen 31-07-2015 Via de website gekocht

Op de website kun je keuze hulp aanklikken, dan krijgt met enkele voorstellen volgens jouw keuze, gemakkelijk en snel te kiezen.

Heb eerst met de winkel in Antwerpen gebeld, heb goede uitleg bekomen wat mijn keuze eenvoudiger maakte.

Voldoende keuze in alle prijsklasse.

Goede uitleg en snelle bezorging. Kan echt niet beter.

Men kan snel een keuze maken, mogelijkheden en keuze zeker voldoende, zeer snelle levering, zelfs in het WE. Tot nu toe geen min punten ondervonden. Excellent doe zo verder.

roger blockx 31-07-2015 Via de website gekocht

Bij een probleem bij het opstarten een mail gestuurd naar coolblue en onmiddelijk een antwoord waar ik mee verder kon

Tussen de bestelling en het ontvangst van het product verliep slechts 1 dag

Tournataka 31-07-2015 Via de website gekocht

Zonder al teveel gedoe kunnen vinden wat ik moest hebben en dit ook nog eens tegen een redelijk scherpe prijs.
De verdere afhandeling was ook zo geregeld zonder ook maar iets van inspanning. We werden eenvoudig via mail en sms op de hoogte gehouden.

Buiten de snelle verzending en handige notificaties nog geen gebruik hoeven maken van de service.

Vrijwel alles wat je je maar kunt bedenken hebben ze wek bij een van de CoolBlue winkels

Een eenvoudige en snelle bestelling gedaan bij CoolBlue zonder al teveel moeite. Wellicht dat "Achteraf betalen" nog een volgende stap voor ze zou kunnen zijn,

ThomasMich 31-07-2015 Via de website gekocht

perfecte snelle levering!

idem, ook snel en heel gemakkelijk

uitgebreid

voor sommige zaken wel, voor andere dan weer niet

handig dat je de deur niet uit moet, zeer snel in huis. je kan het toestel wel niet eerst eens bekijken en verder opzoek werk is wel nodig. info op site is beperkt.

ed2506 31-07-2015 Via de website gekocht

website duidelijk, na vlugge registratie nodige kunnen bestellen en betalen met PayPal wat heel handig is

zeer vlugge service!! op de hoogte gehouden via SMS en mail + komt nog bij gratis verzending!

kochten wat we nodig hadden

ik zou dit zeker aanbevelen aan iedereen

vlugge service, gemak van betalen, levering op tijd, goed verpakt

jacquespeene 31-07-2015 Via de website gekocht

Vlotte website met voldoende detail, de bestellingswijze is duidelijk zodat bestellen zeker geen probleem vormt.

Zoals beloofd, 's anderendaags compleet en goed verpakt aan huis geleverd.

Ruime keuze met voldoende uitleg over de werking of mogelijkheden van een toestel.

Volledig betrouwbaar dus zeker aanbevolen.

De duidelijkheid van de website en de bestellingswijze en afhandeling zijn zeer goed.

Luc M 31-07-2015 Via de website gekocht

Makkelijk te vinden, de informatie te lezen, te beslissen en te bestellen

Snel en goed geregeld en direct de bezorginformatie. Volgende dag netjes op de aangegeven tijd in huis

Coolblue heeft alles wat je technisch of qua hobby nodig hebt.

Ik ben al meer dan 10 jaar klant van Coolblue. Ooi tbegonnen met een pda en daarna van alles voor zaak en privé. Op grond van de ervaringen heb ik al diverse malen een aanbeveling gegeven en zal dat ook nog blijven doen.

Zoals al gezegd: alles is goed te vinden. Dan ook veel aanvullende informatie, wat helpt om de juiste beslissing te nemen. En bij bestellen alles snel en makkelijk geregeld. Op een manier die betrouwbaar voelt.

dijkvisser 31-07-2015 Via de website gekocht

Prima telefoontoestel voor de Fritzbox; zwart-wit scherm is voldoende; gemakkelijk besteld bij Coolblue

universetheory 31-07-2015 Via de website gekocht

Volgende dag in huis, makkelijk betaald en handig verpakt. Erg blij.

Tot nu toe geen klachten

een telefoon gekocht voor 330 die bij Bol.com 500 is. Top!

Zie vorige notitie

Erg tevreden, goede afhandeling

heusdenvanaj 31-07-2015 Via de website gekocht

Ha eerst bij BCC besteld erwas reeds een levering afspraak gemaakt maar er kwam niemand opdagen wij opverschillene manieren kontakt te maken met BCC maar na een halve dag lukte dat en toen bleek dat ze toch niet konden leveren omdat een bepaalt onderdeel niet op voorraad was.Maar men hadden niet de moeite genomen om ons af te bellengezegt hou hem maar,gelijk gebeld met Goolblue om 3 uur s'middags volgende morgen om 7uur geleverd en aangesloten om 8 uur werd de eerste was gedraaid.Super dat zijn pas afspraken