Cools peter 17-07-2021

In een woord alles in orde van site tot bestelling en levering . plaatsing en betaling geen enkel min punt
Int verleden hebben we beroep op dienst na verkoop moeten doen en dat was ook een positieve ervaring
Zo doende dat we met een gerust hart nieuwe toestellen besteld hebben en in de toekomst zullen doen
Dus top winkel
Grtjes Fam cools

Kyaatje 17-07-2021

Uitgebreide keuzemogelijkheid.
Snel geleverd.
Bij problemen met het product steeds uitstekende klantendienst opvolging

Lucy lala en Iris 17-07-2021

Coolblue levert altijd snel en correct! Hun aanbod is ook super groot en al hun producten die ik tot nu toe heb besteld hier werken perfect naar behoren. Zelfs de tzeedekans producten zijn altijs in een prima staat en worden dan ook weer supersnel geleverd! Ben er heel tevreden over!

Anke Van Schelvergem 16-07-2021

Onlangs was er een levering fout gelopen maar de klantendienst deed er alles aan om me te helpen en de fout van de levering door derden recht te trekken. Ik ben hartstikke tevreden.

Willy 16-07-2021

Cool Blue geeft steeds faire deals en levert snel EN milieuvriendelijk. Komt daarbij nog dat de levering gedaan werd door een zeer sympathieke persoon op een bakfiets. Tof!!

frank scheirs 16-07-2021

Vooral de snelle levering was een verrassing. S.avonds besteld en pakket ontvangen bij mijn ontbijt. Super

Els 14-07-2021

De shop is handig en gemakkelijk te gebruiken.
Een dikke mercie aan de persoon die de levering deed. Het adres vergeten na te kijken maar omdat maar ik een straat verder verhuist was, was hij zo vriendelijk naar het juist adres te komen.

Marc 14-07-2021

Duidelijke aanbieding en info. Onmiddellijke reactie na betaling. Correcte levering volgens afspraak. Gevoel voor humor op de site.

Wens Walter 14-07-2021

op zondag besteld en reeds maandag voormiddag geleverd. Perfecte service zoals altijd.

Paul 14-07-2021

De prijs was zeer interessant (heb een tweedekeus product gekocht). Ik bestelde op zaterdag in de vroege avond, en zondag werd het al geleverd. Het product zelf was in uitstekende staat, ben er heel blij mee.
TOP service!

Jochem 14-07-2021

Ik bestelde een wasmachine. Door een fout in de planning bleek dat het toestel niet op de leveringsplanning stond op de dag dat ik gekozen had. De klantendienst bestelde het meteen opnieuw en ik kon een nieuwe datum kiezen. De levering zelf liep perfect. Het toestel werd door 2 medewerkers binnen gedragen, geïnstalleerd en ze lieten meteen het reinigingsprogramma lopen. Zeer negatief punt aan de levering was echter de Covid-maatregelen. Ik diende op voorhand, bij de bestelling aan te geven dat niemand ziek was in het gezin. Bij de levering echter kwamen de medewerkers gewoon binnen lopen zonder mondmaskers. Ik droeg het wel, ze maakten op geen enkel ogenblik aanstalten om dit zelf ook te doen. Hier dient echt meer en correcte aandacht besteed te worden aan de regels van het land (Levering in België, medewerkers kwamen van Tilburg, Nederland).

Gérard 14-07-2021

Sneller dan ik dacht voor levering, product is van hoge kwaliteit. Eenvoudig om te bestellen.

Ben 13-07-2021

Groot aanbod met interessante promoties. Informatieve en gebruiksvriendelijke website met mogelijkheid meerdere producten re vergelijken. Snelle levering.

Lucas 13-07-2021

Fantastiche website, gemakkelijk een scherm gevonden dat ik nodig had, snel besteld en de dag erna al geleverd. Technische specificaties zeer leesbaar en vindbaar, en vol hulpvolle reviews van andere klanten.

Yasmina 13-07-2021

Zeer goede service.
Groot aanbod.
Supersnelle levering.
Zeer vriendelijke klantenservice.

Nick B. 13-07-2021

Op website gezien dat ik mijn product kon aanschaffen met ecocheques in de winkel.
Heb de bestelling gedaan en kreeg een melding dat het klaar stond in de winkel.
Ben het product gaan ophalen en heb het makkelijk kunnen betalen met ecocheques en met mastercard.
Medewerker heeft het zware product zelfs helpen inladen in de koffer. Zéér tevreden klant!

FRANCOIS 13-07-2021

gewoon echt goed , snelle reactie op een vraag , snelle levering en bij pech zoals ik voorhad een hele snelle omruiling.Voor mij is Coolblue een aanrader

Kevin 12-07-2021

De 2 is enkel omdat het personeel vriendelijk was.
Verkeerd product gekocht omdat de specificaties op jullie product niet overeenkomt met de specificatie op de verpakking van het aangekochte product.

Bart 12-07-2021

Mooi aanbod, correcte omschrijving met oog voor detail, gemakkelijke bestelling, klare taal, goede feedback, snelle levering

Albena Valevska 12-07-2021

Zoals altijd snel geleverd. De informatie over producten is heel goed en volledig.

Jurgen 12-07-2021

Steeds opnieuw kies ik voor Coolblue omdat ik weet dat het een superbetrouwbare webwinkel is .Je kan kiezen voor thuislevering of afhaling in Coolblue winkel naar keuze en eventueel in winkel te betalen met afhaling als je liever geen grote bedragen online betaald.
De levering is supersnel en steeds op tijd zoals afgesproken en je krijgt ook een bericht wanneer ze onderweg zijn naar jou .
In de winkel zijn ze ook zeer vriendelijk en behulpzaam.
Groot aanbod van producten en uitstekend werkende website .
Veel reviews over de aangeboden producten te vinden op de website wat de keuze kan vergemakkelijken.
Ik koop hier nog.
Super doe zo verder !

Wes vdp 12-07-2021

Bestelproces gemakkelijk, veel info over product, goeie prijs, correcte levering

Vicky 12-07-2021

Artikel donderdagavond om 22 u besteld, de dag erna netjes in huis. Zelfs na contact met de klantendienst om 23u 45 toen ik merkte dat de verzending nog op ons oud adres stond. Superlieve dame die heel snel oplossing bedacht, fijn toestel, snelle service,... Wij zijn fan!

Ken 12-07-2021

Na mijn bestelling was er iets misgelopen met de betaling. Kan gebeuren, maar dan zou ik wel graag een duidelijke verwittiging krijgen en instructies over de volgende stappen. Ik heb nu zelf telefonisch contact opgenomen. De eerste keer werd na 15 minuten de verbinding plots verbroken, de tweede keer werd ik wel erg snel en goed geholpen.

danny 12-07-2021

er zat een onderdeel te kort bij de levering.
na een telefoontje naar de klantendienst, werd dit de volgende morgen reeds geleverd met een koerierdienst.