Deze score is berekend op basis van 3473 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

katrienhosselaer 16-07-2015 Via de website gekocht

bestaat niets makkelijker, duidelijk op internet ook

heel goed dat je op de hoogte gehouden wordt, ook grappige en goedgevonden slogans

goed, ik weet wel niet goed wat jullie allemaal verkopen, enkel elektronische toestellen? dat kan ik niet echt afleiden uit reclame, ik ken coolblue dan ook nog niet lang natuurlijk

heel gemakkelijk, snel en goedkoper

schijvenaar 16-07-2015 Via de website gekocht

uitstekende informatie, wat beloofd werd is nagekomen, de moeite meer dan waard.

snelle levering, duidelijke handleiding.

heel veel te koop.

in principe is iedereen vrij om te kopen waar en bij wie men wil, zou men het mij vragen kan ik alleen zeggen dat de service, snelle levering en prijs dik voor elkaar is.

gewoon goed.

wierpand 16-07-2015 Via de website gekocht

Via de merknaam kan je bij Coolblue terecht komen.

een degelijk antwoord bij telefonische infoaanvraag.

Dit doe ik gewoon niet.

Geen reëele uitspraak. Ik wacht wel af.

joel dumont 16-07-2015 Via de website gekocht

overzichtelijke site

snelle en efficiënte admin en levering

breed gamma

werken altijd met coolblue ...dat zegt genoeg ?

Lemma 16-07-2015 Via de website gekocht

Snel te vinden via de site

Snel geleverd

Vind het een groot aanbod

Omdat de site gemakkelijk is voor iedereen

wendy.vanroon 16-07-2015 Via de website gekocht

De website is heel overzichtelijk en duidelijk. De stappen die genomen moeten worden om een bestelling te plaatsen, waren goed zichtbaar en wederom duidelijk.

's Avonds rond tienen een bestelling gemaakt en binnen een uur kreeg ik al een bevestiging dat het pakket werd verzonden vanuit het sorteercentrum. Erg vlug en netjes!

Naar waar ik naar heb gezocht vond ik het assortiment goed!

De service is snel, professioneel en duidelijk.
De bezorging is eveneens snel. Als je iets bestelt op internet, wil je niet te lang wachten totdat je het thuis gestuurd krijgt. Bij Coolblue voor 23:59 besteld is nog de volgende dag in huis. In één woord: ideaal!

Ik ben erg te spreken over de service van Coolblue. Het was onze eerste bestelling, maar zeker niet de laatste. Fijne service, snelle levering en goede aflevering!

Jark 16-07-2015 Via de website gekocht

Zeer gemakkelijk om te kopen en snel geleverd waar je wilt.

Zeker genoeg keuze en zeer behulpzame reviews bij de artikelen.

Zeer gemakkelijk om iets te kopen, betalen en te laten leveren en genoeg keuze om iets te vinden dat je zoekt.

Al redelijk veel spullen gekocht bij coolblue en nog nooit problemen gehad. Altijd snel geleverd en goede service.

DvanPoelje 16-07-2015 Via de website gekocht

In een paar klikken besteld

Fijn dat je zo goed op de hoogte gehouden wordt waar je pakket zich bevind, zowel met sms als e-mail. Plus handig betalen met Pay-Pal en mogelijkheid tot afhalen bij ophaalpunt én dat je de gewenste dag kunt aangeven. Top!

Prima, genoeg keus

Zeker weten, al meerdere malen zonder problemen dingen besteld. Goede service, overzichtelijke website etc.

Hele fijne camera, het flipscherm is super handig voor selfies of jezelf filmen. Kan in het Nederlands worden ingesteld. Menu's zijn heel overzichtelijk, kwaliteit van het beeld top. Wifi functie heel handig voor op reis, je kunt ze zo direct op je telefoon zetten en delen op social media. Heel blij met deze keus!

Willy Boudolf 16-07-2015 Via de website gekocht

Zoeken van producten gaat via internet
snel en vlot

Bestellen, betalen gaat zeer vlot
Daarbij heb je ook nog een correcte en snelle levering.Prima service

grote gamma in producten

Heb ik al aan vrienden doorgegeven, daar zij geen internet hebben, hebben zij bestelling gedaan via mij, maar bij hun laten leveren zonder enige problemen;

Mrs. Content 16-07-2015 Via de website gekocht

Op je gemak kiezen en kijken wat voor jou de doorslaggevende redenen zijn om wel, of juist niet dit ene bepaalde product te kiezen

Omdat je via de site wel van alles kunt lezen maar soms toch ook tegen komt die niet duidelijk zijn, is de hulplijn een handige en fijne manier om zeker te zijn van je keuze

In vergelijking met andere winkels hebben jullie een royaal aanbod. Waardoor je aan meerdere wensen en prijzen tegemoet kunt komen

Ik was zonder meer heel tevreden. Het product is via thuisbezorging zelfs nog vlugger ter plaatse dan wanneer ik er zelf om was gereden !
Wat een gemak.

Ik ben enkel zeer tevreden over de service en de vlotte thuislevering !

basmen 16-07-2015 Via de website gekocht

gemakkelijk in gebruik

zeer snelle levering zoals afgesproken

ruime keuze

er is echt geen beter

geen enkele negatieve opmerking wel van concurent xxx.com

MCvLvE 16-07-2015 Via de website gekocht

Duidelijke website, makkelijk vergelijken en uitstekende product informatie

Uitstekende communicatie omtrent status bestelling en bezorgtijden. Goed bereikbare klantenservice met uitstekende klantgerichte medewerkers. Retour process is zeer goed.

Zeer uitgebreid assortiment en over het algemeen alles op voorraad

Een van de beste webwinkels van Nederland. Zeer veel keuze en goede vergelijk informatie. Niet altijd de goedkoopste maar je bent wel altijd gegarandeerd van snelle levering, goede service en duidelijke communicatie.

nessa-vgb 16-07-2015 Via de website gekocht

kei gemakkelijk via de site klik en gekocht

heel goed nog geen 24 uur erna staat de doos bij je thuis goed ingepakt inorde

zoek je iets vind je het meestal wel bij coolblue

zeker en vast

gemakkelijk,snel,proper en netjes ingepakt ,correct ,binnen de 24 uur

adena 16-07-2015 Via de website gekocht

gemakkelijk te bestellen

snelle levering

veel keuze uit verschillende artikelen

heel gemakkelijk om iets te bestellen en word heel snel geleverd.

plus : veel keuze , gemakkelijk te bestellen en heel snel geleverd. min : geen

jandemeyer 16-07-2015 Via de website gekocht

Gemak voor mij persoonlijk = keuze maken, bestellen en afhandelen. De dag nadien afhalen in een Bpost kantoor naar mijn keuze. Zo hoef ik niet thuis te wachten.

Sneller dan bij de zaak in de buurt want die moet het aan z'n (meestal verplichte) leverancier bestellen die maar 1x of 2x per week levert. Dit vind ik uiteraard ook een beetje spijtig omdat ze door de constante vernieuwingen van de producten niet alles in stock kunnen nemen omdat dat veel teveel kost :(

Ruim overzichtelijk assortiment, snelle zoekmachine binnen de eigen webstek.

Ik zou ook een 10 geven maar niks kan perfect zijn, of toch ?

Eerlijke zaak, overzichtelijk, goede snelle service

Didi78 16-07-2015 Via de website gekocht

Ja wat kan ik zeggen, super snel geleverd, leuke prijs, leuke aanbieding, heel veel sites met elkaar vergeleken voor dit product in combi met tas en autolader, nergens op deze manier verkrijgbaar voor deze prijs. Mijn vader heeft ook deze Tom Tom 20 dus ik weet al wat ik huis haal, een gebruiksvriendelijke en mooi apparaat.

svenemm 16-07-2015 Via de website gekocht

Super handige site, tot middernacht bestellen Enne morgens al in men bezit

Snelle service

Zo goed als alles verkrijgbaar, en goed materiaal

Voor iedereen super makkelijk dus voor mij is er maar 1. En das cool bleu

Alles is perfect

Royvdm1 16-07-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke, duidelijke webshop zonder irrelevante informatie.

Prima service. De bestelling was snel geplaatst en ik werd keurig op de hoogte gehouden van de vorderingen van de bestelling met daarbij aanvullende informatie. Ik werd binnen enkele uren gebeld om een en ander m.b.t. de bezorging te bespreken.

Goed, m.b.t. waar ik op dat moment naar op zoek was.

Duidelijk, overzichtelijk, je weet waar je als klant aan toe bent en een goede service.

Joanna Kurdubelska 16-07-2015 Via de website gekocht

Vlotte toegang tot de producten, eenvoudig en overzichtelijk bestellingsproces, een topper in gebruiksvriendelijkheid

mega klantgericht

Is prima! maar een grotere productengamma zou het nog fijner maken

100% tevreden

Aangenamer en vlotter online bestellen bestaat niet!

Bouk 16-07-2015 Via de website gekocht

Site is goed en eenvoudig in gebruik.

Helaas wordt de beloofde levertijd "volgende dag" niet gehaald. 2 dagen geleden besteld en ook vandaag wordt het pakketje niet bezorgd. Weet niet of dit aan postNL ligt of aan Coolblue, maar resultaat voor mij is hetzelfde. Product kan niet mee op vakantie. Jammer.

Zeer breed assortiment.

Helaas is leverervaring bij deze bestelling niet best. Kan me niet voorstellen dat dit de standaard is, helaas voor mij wel een "negatieve" bijsmaak. Denk dat ik het nog wel een keer ga proberen.

koessien 16-07-2015 Via de website gekocht

De website duidelijk, het bestelproces was makkelijk en ik krijg mijn producten altijd de volgende dag thuis.

Betere service dan bij Coolblue heb ik nog bij geen andere (web)winkel ervaren. Niet goed? Geld terug of ander product uitzoeken, zonder vragen.

Het assortiment is ook hartstikke goed. En alles tegen goeie prijzen. Ook de marktplaats afdeling heeft nog wel eens een leuke aanbieding.

De beste webwinkel waar ik de afgelopen jaren bij besteld heb.

Ik ben onder de indruk van de scherpe prijzen en de service van Coolblue. Minpunten heb ik nog niet ontdekt/ervaren.

gijscollet 16-07-2015 Via de website gekocht

Het is soms wat moeilijker om kleinere dingen, zoals lege DVD's te vinden.

Altijd zeer vriendelijke feedback en vooral zeer snel! Ook altijd in voor een leuk mopje.

Groot assortiment van populaire producten. Bij lege DVD's vond ik echter maar 1 product.

Scherpe prijs, fantastische service

Zoals aangehaald is de service fantastisch en het aanbod over het algemeen ook.

daviddefryn 16-07-2015 Via de website gekocht

Online, snel en eenvoudig. Ik zoek iets, vind het vrijwel meteen. een simpele klik, betalen en ik hoef me geen zorgen te maken.

Wat ik ook zoek, het zit altijd in het assortiment. Heb nog niet veel effectief gekocht, maar zeker veel rondgesnuisterd. En ik moet zeggen dat jullie assortiment indrukwekkend is.

Voor snelle, gebruiksvriendelijke en goede producten en service raad ik dit iedereen aan.

Kuyam 16-07-2015 Via de website gekocht

Extra laat bestellen, extra vroeg ophalen, gratis met PayPal betalen, een ideale website enz. enz. enz.

salocinellon 16-07-2015 Via de website gekocht

Het zoeken naar de geschikte cover/bumper voor mijn iPhone 6+ verliep zeer vlot door de filters die beschikbaar zijn in het keuzemenu

Op het eerste gezicht was mijn bestelling ergens verkeerd afgeleverd maar bij navraag via de coolblue klantendienst bleek de levering wel degelijk in de brievenbus te steken i.p.v. een overhandiging aan onze receptionist. Eind goed, al goed

De keuze voor de iPhone 6+ covers is heel uitgebreid

Ten zeerste aan te raden vooral als je weinig tijd hebt om te gaan winkelen en tegelijk ook een heel brede keuze wil.

Gamma, prijszetting, efficiëntie en klantgerichtheid zijn van zeer hoog niveau.

rudylabeke 16-07-2015 Via de website gekocht

altijd stipt

bijna alles te verkrijgen

ikzelf ben tevreden dus waarom niet doorgeven aan vrienden?

Ik heb altijd netjes op tijd mijn levering gekregen.

wim claes 16-07-2015 In de winkel gekocht
Aartselaar

Gewoon online reserveren.... En dan in wagen stappen ...... En 15 min later heb je uw toestel al mee naar huis

Geven goede uitleg... En zoeken samen met klant naar het voor hun best geschikte product.

Zeer uitgebreid assortiment.. Als je daar uw noden niet kan vinden.. Zal je ze nergens vinden

Nergens vriendelijker, en behulpzamer dan bij coolblue

PascalZinken 16-07-2015 Via de website gekocht

Gemakkelijke website met intuïtieve links. Werkbare search engine.

Uitgebreid genoeg.

Goede service, snelle afhandeling, netjes bezorgd. Precies wat ik verwacht van een zichzelf serieus nemende webshop.

stg74 16-07-2015 Via de website gekocht

Je hebt zo gevonden wat je moet hebben en bestellen/betalen gaat binnen enkele minuten

Nog geen gebruik gemaakt van after sales services (m.b.t. garanties en retourzendingen), maar tot nu toe heeft men steeds waar gemaakt wat er beloofd werd

Wat hebben ze niet?

Snelle levering en over het algemeen steeds bij de goedkoopste aanbieders.

Voor mij is "woord houden" belangrijk. Daarom stel ik op prijs dat mijn bestellingen steeds zoals beloofd dezelfde dag nog verstuurd werden.

RiskyR 16-07-2015 Via de website gekocht

Zeer duidelijke website en een goed, duidelijk en gemakkelijk bestelproces.

Zeer snelle levering, je krijgt zelfs berichtjes als het product ingepakt is en verstuurd wordt met direct een track and trace code. Ideaal!

Voor zover ik heb gekeken, want heb niet de hele site doorgespit.

Ruime keuze aan producten, goed geprijsd en super snelle levering!

Super goede webshop, echt een aanrader! Als ik weer iets nodig heb ga ik zeker op deze site kijken. Dit was mijn eerste aankoop maar nu al zeer tevreden over.

Anneleen3210 16-07-2015 Via de website gekocht

Mooie overzichtelijke website met voldoende productinformatie.

Ik had een smartphone 's avondslaat besteld, de volgende morgend rond 9u had ik hem al ontvangen. Snelle en goede leveringsservice dus!

Voldoende keuze

Zo'n goede service dat ik het iedereen aanraad!

Goede website, perfecte service!

MarcusVB 16-07-2015 Via de website gekocht

Supersnelle levering. Zondag besteld, maandag geleverd.
Verder heb ik nog geen gebruik moeten maken van hun service diensten?

Denise3404 16-07-2015 Via de website gekocht

De site is gemakkelijk opgebouwd.

je weet precies waar je aan toe bent. Je wordt goed op de hoogte gehouden via de mail.

het mobieltje dat ik bij jullie heb besteld was nog op voorraad waar andere winkels hem nog voor mij moesten bestellen.

Prima webshop!

Ik ben erg tevreden over de manier van behandelen. Van elke voortgang wordt je op de hoogte gesteld via de mail en staat dus niet voor verassingen. Die service voor een glimlach is ook prima bevallen.

wimdenroover 16-07-2015 Via de website gekocht

Prima website!

Zaterdag terrasverwarming defect. Zondagnamiddag nieuwe besteld....maandagmorgen reeds geleverd! Zondagavond al bericht gekregen dat alles ingepakt was en klaar voor verzending. Man man dit is fantastisch

nancy3105 16-07-2015 Via de website gekocht

bestellen van op je stoel

sneller kan gewoon niet, perfect !!

voldoende keuze

het kan niet gemakkelijker en sneller

je hoeft er niet de deur vooruit en de levering het kan gewoon niet sneller, gaweldig

mgoeyvaerts 16-07-2015 Via de website gekocht

rustig thuis winkelen

Ik bestelde een verkeerd type, omwisseling gebeurde vlot.

Levering gebeurde zoals gepland. Omwisseling, te wijten aan een foute keuze van mij, gebeurde vlot en zonder gedoe.

Ze doen wat ze beloven: leveren en omruilen.

frans12sm 16-07-2015 Via de website gekocht

het was ff zoeken om de juiste gegevens te vinden en om de beoordelingen gaven ook niet veel uitkomst.

ook buiten normale werktijden is Coolblue bereikbaar en behulpzaam. alleen adviserend had ik meer verwacht

assortiment is uitgebreid, maar niet veel anders dan andere winkels. helaas geen 2e handse spullen

ja, maar meer om de service en snelheid dan om adviserend en prijs

winkel met een juiste uitstraling, komt niet altijd als voordelige winkel uit de bus en met de zoekfunctie via google komt de winkel niet als eerste uit de hits. medewerkers kunnen wel iets meer adviserend zijn.

Wiet27 16-07-2015 In de winkel gekocht

zeer vriendelijk personeel, mooie artikelen , prijzen lager dan ergens anders... gewoon heen gaan.

jaak.naulaerts 16-07-2015 Via de website gekocht

Thuis vanuit de luie zetel , perfect.

Tip Top en snel

véél, héél véél

Gewoon goed en snel

Hij is snel geleverd en kosteloos.

twee kleinkindjes 15-07-2015 Via de website gekocht

Heelgemakkelijk

zeer goed! zondagvoormiddag besteld en maandagvoormiddag aan de deur geleverd !!Super tevreden .

Je hebt heel veel keuze

Het aangekocht product was goedkoper dan in de winkel ! de verzending is gratis ! top !!!

berend de jong 15-07-2015 Via de website gekocht

Super snelle levering, bullet proof verpakt en geen al uitgepakte spullen dus mooi nieuw spul.

Heb nog geen slechte punten kunnen constateren

jitskes 15-07-2015 Via de website gekocht

heel overzichtelijk
mogelijkheid om te vergelijken
stap voor stap uitleg over procedure

snellere service kan niet
coolblue komt bijzonder sympathiek over
geen verzendingskosten
voeren uit wat beloofd wordt

voldoende keuze
groot assortiment aan merken en modellen binnen een merk
scherpe prijzen

zeer zeker

Gemak, service en assortiment krijgen topscore ! Dit spreekt voor zich, toch !

balintqq 15-07-2015 Via de website gekocht

je vindt snel wat je wilt, en de site ziet er goed uit.

zeer snelle bezorging, goed gevoel voor humor.

ze hebben bijna alles

Ik vind het gewoon een hele mooie website met goede service en handige video's

Er is niets negatiefs, en zoals ik net al zei: - handige video tutorials - leuke vorm van humor - snelle verzending

rik van dael 15-07-2015 Via de website gekocht

Bij 5 sterren of minder is een motivering verplicht. Gebruik hiervoor minimaal 50 tekens.

meer keuze als in gewone winkel met meer dan voldoende uitleg

ben zeer tevreden, hoop dus van vrienden hetzelfde

Stoikof 15-07-2015 Via de website gekocht

Makkelijk te bestellen

Snel leveren

Uitgebreid

Zeker naar kijken

Snelle service en goede spullen. Ik koop graag bij coolblue

AurelieVI 15-07-2015 Via de website gekocht

Gebruiksvriendelijk.

Veel keuze!

Veel keuze en snelle bezorging.

Goed: Veel keuze, snelle bezorgtijd, goede staat van pakket.

C.Verhaeren 15-07-2015 Via de website gekocht

Zeer simpele en en gebruiksvriendelijke site

Correcte en goede begeleiding! snel en direct voor je klaar

Groot assortiment van alle vormen en maten :) alle voor en nadelen van elk toestel staan ook duidelijk opgeschreven

Geen klachten whatsoever over mijn bestelling. zeer aangename winkelervaring!

JoopToa 15-07-2015 Via de website gekocht

een goede duidelijke site, de zoek functie geeft soms een iets verkeerd artikel

zeer ruim assortiment

door de duidelijkheid waarmee de zending wordt afgehandeld, orderbevestiging, inpakbevestiging en verzendbevestiging met de track and trace service maakt het makkelijk de zending te volgen

Het gemak waarmee gekozen en betaald kan worden met de daarbij behorende afhandeling die gevolgd kan worden tot en met de levering is een heel prettige ervaring, men komt de afspraken na. een klein minpunt is de zoekfunctie op de site die wil af en toe een ander artikel weergeven dan wat wordt gezocht, maar dit is sporadisch.

marionmj 15-07-2015 Via de website gekocht

hele snelle levering

gelijk bericht over de levering

binnen 24 uur de stofzuiger in huis

heel tevreden goed contact en snelle levering

Denlars 15-07-2015 Via de website gekocht

Makkelijk te bestellen. Winkelmandjes worden onthouden.

snelle terugname indien iets aan het product scheelt. Snel aan huis bezorgd zelfs op zondag.

Er is nog plaatst voor een iets ruimer aanbod.

Ik ben tevreden van coolblue. Deze winkel leverd gratis aan huis en indien iets aan het product scheelt kan je het terug gratis opsturen. De website is gebruiksvriendelijk. De webschop reageert binnen de 4 u op een vraag wat zeer snel is te vergelijken met andere winkels. Enkel het assortiment kan nog iets uitbreiden.