Deze score is berekend op basis van 3459 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Cees 07-08-2019

Ik bestel regelmatig bij Coolbleu, de gebruiksvriendelijke site helpt mij tot een goede keuze uit het brede assortiment.

JJF 07-08-2019

Supersnel op alle fronten. de vergelijking, de bestelling, de betaling, de bezorging, en het belangrijkste ....... top koekenpan!!!

Anne-Marieke 06-08-2019

Zeer goede en deskundige shop. Service in de winkel ook als zeer prettig en professioneel ervaren, het personeel is bovendien zeer vriendelijk en vrolijk. Absolute aanrader deze winkel.

Linda 06-08-2019

Zeer vlotte en nette levering. Zoals netjes per email update gemeld. Ventilator was zeer welkom met het warme weer.

H. Kole 06-08-2019

De artikelen zijn veel goedkoper dan in een andere reguliere zaak. Bv de Mediamarkt.
Het product werd zelfs op ZONDAG bezorgt op de afgesproken tijd.
2 jaar garantie en 30 dagen de tijd om het product gratis terug te sturen.
In één woord GEWELDIG.
Mijn complimenten aan Cool Blue

Henk 06-08-2019

Goede informatie over producten
Eenvoudig vergelijken van producten
Goede website gebruiksvriendelijk.
Nette prijzen.

Wimona 06-08-2019

Al heel wat dingen besteld bij Coolbleu en heb tot nu toe helemaal niks aan te merken . Heb alleen goede ervaring. Altijd op tijd met afleveren. Zelf nog geen garantie dingen meegemaakt.,maar van een kennis gehoord dat de service heel erg goed is. Wel een droger besteld die netjes is afgeleverd en geplaatst.

Paul 06-08-2019

Ik had een nieuw scheerapparaat nodig, daardoor heb ik meerdere shops bekeken, en uiteindelijk bij Coolblue.nl terecht gekomen, door met name de zeer scherpe prijs, de snelle levering en overzichtelijkheid.
dat sprak me zo aan, dat ik het scheerapparaat hier heb besteld, en mede door de goede service, ga ik in de toekomst zeker weer naar Coolblue.nl

Maria Portier 06-08-2019

Ive order a Dyson stofzuigers on 4 Aug. It supposed to be delivered on Sun,5 Aug. But it delayed so i called and a super nice and friendly customer service named Kassan answered. He really being helpful.
But when i called again this morning on 6 Aug( because until this swcond i write this email, the Postnl Track&Trace still show nothing, only said its going to delivered on Sun,5 Aug) ,the customer service named Kavita answered in a rude and not nice tone! She didnt help only kept saying "Sorry , we cannot do anything about it. You have to wait". With a rude and not feel sorry tone!
When I asked for her name , she immediately said "This conversation is recorded" which is with a threaten tone! Stupid and rude service!
On monday i haven't go to work only to wait for nothing! And I have wait for two days now! Adding the stupid service from Kavita, it just complete everything!

Dear Maria,

Thank you for writing your review on kieskeurig.nl.

Very annoying that you have had this experience with our customer service. We offer our excuse. Of course we also discuss this.

Greets,

R. van den Oever 06-08-2019

Coolblue heeft een goede shop alles was super snel geregeld. Wordt ook goed geïnformeerd hoe laat het word afgeleverd, tevens een kwartier voor aflevering tel. van de bezorgers. Wat ook gezegd mag worden dat de bezorgers van Coolblue zijn keurige personen, ik zou zeer zeker weer voor Coolblue kiezen

Wilma 06-08-2019

Deze week een vaatwasser bij Coolblue gekocht.'s avond om 23.00 online besteld en de andere dag om 16.00 uur afgeleverd door 2vriendelijke jongemannen. Ik wist niet wat ik kon verwachten maar ik ben,, om,,.Wat ze beloofde maakte ze waar.Top.

Kees de Groot 06-08-2019

De website is duidelijk en toont voldoende producten die bovendien ook uitgebreid worden omschreven, de levering kan haast niet sneller en verder is de afhandeling goed. De klantvriendelijkheid staat bij dit bedrijf hoog in het vaandel, dat merk je aan kleine dingetjes.

FvO 05-08-2019

Een dure laptop gekocht en twee jaar na de aankoop datum is de accu op. Reactie cool blue met veel mooie woorden jammer voor u. Na twee jaar een feitelijk waardeloze laptop en cool blue denkt op geen enkele manier mee over een oplossing. De service bij cool blue is aan het veranderen kijk maar naar het aantal klachten dat binnenkomt. Cool blue lijkt zich af te waarderen tot een dozen schuiver. Uiteraard kan ik dit aan de hand van bescheiden onderbouwen.

Beste,

Bedankt voor het schrijven van jouw review op kieskeurig.nl. Wat ontzettend vervelend dat accu het begeven heeft. Spijtig genoeg zit er op een accu maar maximaal 1 jaar garantie. Deze is inderdaad royaal verlopen.

Het spijt ons, dit kunnen we niet voor je oplossen.

HJJ 05-08-2019

goede duidelijke site,snelle levering,goede prijs ,geen minpunten: kortom aanrader

Robert Roovers 05-08-2019

De shop en personeel stralen een kennis van zaken uit,dit geeft aan de klant het vertrouwen dat hij au serieus wordt genomen en het verlaagd sowieso de drempel om over een produkt de nodige info te verkrijgen.

M. Vos 05-08-2019

Cool blue heeft een duidelijke website, ik ben zeer tevreden met mijn nieuwe Miele wasmachine.
De monteurs zijn kundige monteurs, ze weten precies hoe de Miele wasmachine aangesloten moet worden en hoe deze werkt. Goede uitleg en vriendelijke heren. Ook geen gemopper dat de 23 jaar oude Miele wasmachine naar beneden getild moet worden, terwijl deze loodzwaar is! Bedankt heren voor de goede service.

Zwan 05-08-2019

Zonder koffie = geen leven. Dus toen mijn apparaat stuk ging heb ik bij Coolblue een andere gekocht, omdat het snel geleverd werd, omdat het de goedkoopste was en omdat de manier waarop de website in elkaar steekt me zeer aansprak.

Heel kort dus maar zonder koffie gezeten, dankzij Coolblue en dat maakt me eeuwig dankbaar :)

Nathalie 05-08-2019

Super service! 2 vriendelijke jongemannen hebben mijn oude wasmachine van zolder gehaald en een nieuwe geplaatst. Dat scheelt een hoop gesjouw. Echt top

Rob 05-08-2019

Mijn eerste aankoop bij coolblue heeft mij enorm verbaasd met de professionele aanpak, snelheid en zoals ik dat wou: ophalen in een echte winkel waarbij je op alle mogelijke manieren kon afrekenen (pin/creditcard/contant). Zondag middag besteld en maandag ochtend kon ik het al ophalen en dat zelfs in vakantie tijd.

Thomas 05-08-2019

Ik vindt de service top.
Goeie producten.
Alles is vakkundig aangesloten.
Volgende keer weer Coolblue.

Chris 05-08-2019

Goede snelle levering, want Vrijdag een nieuwe televisie besteld en de volgend dag in huis terwijl dat bij andere sites langer zou duren.
Ook keurig netjes mijn oude kapotte televisie mee terug genomen voor recycling.
Vriendelijke service, ook de klantenservice die ondanks dat ik mijn levering al binnen had toch nog navraag deden of alles goed gegaan was.

Debby 05-08-2019

Coolblue is een hele fijne webshop. Wij kopen hier graag. De shop is erg overzichtelijk en de producten zijn heel makkelijk te vinden.
Ook zijn de prijzen zeer gunstig.
Ook is de levertijd, binnen 24 uur, heel erg fijn. De bezorging is ook erg goed en de bezorgers erg vriendelijk en professioneel.

R Hoeks 05-08-2019

Snelle, duidelijke afwikkeling van bestelling. Vandaag besteld is ook echt morgen in huis. Al meerdere malen meegemaakt, ook in winkel professioneel advies. Naar een andere winkel? Ik ben toch niet gek😉👍

Sylvia 05-08-2019

Erg goede service en hele snelle levering. Wat beloofd wordt, maken ze waar.

Percy 05-08-2019

Ze hebben me een laptop verkocht die volgens hun prima zou werken voor powerpoint en word. Na de 30 dagen proeftijd bleek het dat hij Powerpoint niet aan kan. Heb hem nu 3x terug gestuurd en nu krijg ik me geld ook niet terug, want er is niks mis met de laptop. Ik voel me opgelicht.

Jan 05-08-2019

Niet de aller, allergoedkoopste maar wel eentje met een bijzonder goede organisatie en service. Jammer alleen dat deze wasmachinebrengers er zich te makkelijk vanaf maken door bijvoorbeeld de gaten van de verwijderde transportbouten niet te dichten met de daarvoor beschikbare afdichtingsdoppen (het kost wat moeite de doppen er goed in te plaatsen). En waterpas zetten is niet voldoende als de vier pootjes niet strak en stevig op de vloertegels staan. Kortom: het puntje op de i ontbrak bij hen op deze vroege dinsdagmorgen 😳.

Paul 05-08-2019

Zoals iedere keer dat ik bij Coolblue iets heb gekocht, zowel online als in de winkel in Groningen, advies van een deskundige medewerker die begrijpt wat ik echt nodig heb. Daarnaast wordt je heel persoonlijk geholpen, goede uitleg met het nodige geduld en, zie de dozen, met de nodige humor!

leukvooreenander 04-08-2019

Ruim een week van te voren besteld en de hele dag aanwezig geweest. Geen pakketje en geen bericht. Komen ze op maandag wanneer ik geen vrij heb. Regel ik dat er iemand aanwezig is komen ze veel te vroeg en is er weer niemand.

Beste,

Bedankt voor het schrijven van jouw review op kieskeurig.nl. Het spijt ons dat wij niet eerder op jouw review hebben gereageerd. Wij doen ons best om te reageren op alle geplaatste reviews op verschillende reviewwebsites. Gelukkig is jouw bericht nu aan de beurt!

Wat ontzettend vervelend dat jouw bestelling vertraging heeft opgelopen, dit hoort natuurlijk niet. Ondertussen zijn wij een paar dagen verder. Is het netjes geleverd?

Paul 04-08-2019

Toegankelijke site, veel keus. Prima communicatie over lever- en bezorgtijden. Uitmuntende bezorgers! Kundig en uiterst vriendelijk.

Bram 04-08-2019

Duidelijk, goed assortiment, snel, supersnel bezorgd, scherpste prijs.
Waar voor je geld en afspraken nagekomen.
Dikke 10!!

Cor van Driel 04-08-2019

Snelle levering en correcte behandeling van de mensen goede producten, makkelijke betaling.
Het makkelijk volgen wanneer er geleverd wordt

Marjolein 04-08-2019

Tijdens onze verbouwing sneuvelde de stofzuiger. Snel op zoek naar een nieuwe... Het gewenste model bleek bij Coolblue veel goedkoper dan bij de plaatselijke winkelketens.
‘s Middags een nieuwe stofzuiger besteld, ‘s avonds om 21.00 hadden we hem in huis. Perfecte service!

Roelof 04-08-2019

Ivm verhuizing hadden wij een nieuwe wasdroger nodig. Coolblue heeft een ruim assortiment, biedt goede informatie en de prijs van het gekozen model was concurrerend. Aflevering was keurig, door vriendelijke medewerkers die ook nog een paar goede adviezen hadden.

Wim van den berk 04-08-2019

Heb een bosch wasmachine besteld op 31 juli jl.
Zou de volgende dag geleverd worden.
Via track and trace zou hij tussen 13.15 en 14.15 afgeleverd worden.
Werd tussen 18.30 en 19.30 uur.
Toen we een bericht kregen dat hij bijna bij ons huis was kregen we het volgende bericht : gefeliciteerd met uw nieuwe wasmachine en wanneer kunnen we hem bij u afleveren?
Half uur aan de telefoon gezeten voordat je aan de beurt bent bij de klantenservice van cool blue belgie.
Was een vergissing en er werd een nieuwe afspraak gemaakt voor vrijdag 3 augustus.
Volgens track and trace zou hij tussen 13.15 en 14.45 geleverd worden.
Werd tussen 16.30 en 17.30 uur.
Om 16.30 uur kregen we bericht dat de wasmachine afgeleverd was om 14.45 uur terwijl we niemand gezien hadden.
Nadat we weer gebeld hadden werd de machine om 17.00 uur afgeleverd.

Thimo Van Elst 03-08-2019

Bij coolblue heb ik nog nooit problemen gehad. Hun klantrn service is de beste die er is, als een product niet voldoet aan je verwachting is er geen discusie je krijgt gewoon zonder problemen je geld terug of kan het inruilen voor iets anders. Persoonlijk koop ik alles op coolbue vanwege hun top service.

M. ten Brink 03-08-2019

Snelle levering, vriendelijke en goede dienstverlening en eerlijke prijzen.

Willem 03-08-2019

Goede webwinkel, kan supersnel leveren tegen een kleine meerprijs bezorging

Nicole 03-08-2019

Goeie webwinkel, duidelijke lay-out van de website, betrouwbaar en snelle bezorging.

Elco 03-08-2019

Tot een jaar (misschien 2) geleden één van de winkels waar service op 1 stond. Maar tegenwoordig zijn bijna al mijn bestellingen (via Dynalogic) te laat en als je klaagt mag je 72 uur wachten voordat je überhaupt reactie krijgt. Ook: waar je vroeger een goede oplossing kreeg voor een defect binnen garantie, wordt je product voortaan keer op keer op en neer naar de fabriek gestuurd ookal krijgen die het defect niet gerepareerd.
Coolblue was nooit de goedkoopste, wel de beste. Dat is tegenwoordig echt niet meer het geval.

Roxana 03-08-2019

Supergoede website, levering ging lekker snel. Doen wat ze beloven! Op de verpakking stond heel leuk "tadaaaa" en dat tovert wel een lach op je gezicht. Het is net alsof je een cadeautje mag uitpakken. Jammer alleen van de halfvolle inktpatronen die mee worden geleverd, anders zeker een dikke 10! Voortaan bestel ik alleen nog maar via coolblue!

Mw. E. van Gelder 03-08-2019

Geweldige service, snelle levering, betrouwbare info en je hebt 30 dgn bedenktijd en op zicht zonder gezeur.
Helemaal top,

Ger Hol 02-08-2019

Leuke ambiance met vriendelijk professioneel personeel.
De prijs / kwaliteit verhouding was ook een verrassende uitkomst.
Het product was de Mio 405Hc

Patricia 02-08-2019

Ik heb nu een aantal keren iets gekocht bij Coolblue, zakelijk en prive, online en in de winkel. Ik ben meer dan tevreden. Goede en snelle service. Erg klantvriendelijk. Toppers zijn het!!

Antoinette 02-08-2019

Coolblue krijgt van mij een uitstekende beoordeling omdat zij naar mijn mening de beste website hebben in hun categorie. Er is echt veel keuze in producten en prijzen. De productinformatie is zo volledig mogelijk. Bij het leveren en installeren van de producten was het personeel heel kundig, vriendelijk en behulpzaam. Al het verpakkingsmateriaal is mee genomen.

Hilde 02-08-2019

Gedetailleerde productinformatie. Handig om verschillende producten te vergelijken. Zo heb ik kunnen bepalen welke pocketcamera het best bij mij past. Vlotte bestelling en levering. Alsook de mogelijkheid om gemakkelijk te retourneren, wat niet nodig was.

Ad 02-08-2019

Ik had na een half jaar een probleem met een Karcher stofzuiger. Door Coolblue netjes geholpen en men trachtte de stofzuiger te laten repareren. Ik kreeg hem echter met het zelfde mankement retour. Teleurgesteld en weer Coolblue benaderd. Wederom klantvriendelijk geholpen. Nu alles retour gestuurd en wat schets onze verbazing....er wordt een nieuwe stofzuiger naar ons opgestuurd. Hulde. Dat dit in deze tijd nog bestaat en dat het zo wordt opgelost.

danyennancy 02-08-2019

Zeer ruim aanbod,snelle levering,prijs-kwaliteit vind je nergens beter +++++

Tineke 02-08-2019

Duidelijke website. Ruim aanbod.
Snelle en correcte levering.
Super klantvriendelijke bezorgers.

Annabelle93 02-08-2019

Top service. Aankoop online gekozen om op te halen in de winkel. Eenmaal bij de winkel heel goed en snel geholpen en stond binnen een paar minuten weer buiten met mijn aankoop. Top!! De medewerkers weten ook echt waar ze het over hebben, dit is bij veel andere tech winkels echt niet vanzelfsprekend! Experts met superservice dus :)

Peer 02-08-2019

Prima winkel, snelle levering. Prijs is alleen zoals bij alle andere winkels voor de Dyson ventilators!