Deze score is berekend op basis van 13644 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

Emiel 05-07-2021

Buiten dat Coolblue een zeer gebruiksvriendelijke website heeft, wordt je na het bestellen van je producten uitstekend op de hoogte gehouden.

Philippe bobeck 05-07-2021

Ik had een probleem met mijn stofzuiger. Cool-bleu heeft dit uitermate professioneel opgelost! Ik ben een zeer tevreden klant.

Bart 05-07-2021

Het mooie van Coolblue is dat het allemaal jonge enthousiaste mensen zijn die je erg welkom laten voelen in de winkel. De reclames zijn goed in elkaar gezet en leuk om naar te kijken. Ik kan iedereen Coolblue aanraden, de klantenservice en service zijn echt perfect.

GRokx 05-07-2021

Coolblue is een overzichtelijke website met het juiste aanbod. Levering conform afspraak en retouren is geen enkel probleem. Echt top.

Sander 04-07-2021

Razendsnelle bezorging binnen 24 uur, het product werd via fietscourier bezorgd, verdient wmb extra punten!

B. Oomsma 04-07-2021

Duidelijke website, prijs is concurrerend, werd geleverd volgens afspraak. Aardige bezorger

Hans 04-07-2021

Het is gewoon een (web) winkel zoals velen, maar de klantenservice is echt top. Geen gedoe met vreemde regeltjes of suffe protocollen. Nee, direct actie en oplossingen. Helemaal top!!!!!!

PeterV 04-07-2021

Gebruiks gemak en toelichting bij product op de site en daarnaast snelle afhandeling maken elk bezoek tot een bevredigende ervaring.

Anne 04-07-2021

Superfijne service; om 17:30 gereserveerd en om 17:50 opgehaald! Leuke medewerkers zorgden ervoor dat ik niet lang hoefde te wachten.

Leentje 04-07-2021

prijs was goed en correcte, snelle levering. Je betaalt ook geen verzendingskosten, das ook meegenomen.

Gertjan g 04-07-2021

Coolblue is voor mij mijn go to winkel voor alle groot en klein Electro geworden. Vanwege de overzichtelijke website, ruim aanbod en snelle levering. Als ik twijfel over bepaalde zaken ga ik gewoon naar hun fisieke winkel en krijg daar altijd professioneel advies!
Beste webshop van dit moment!

M.Kekkevoet 04-07-2021

Snel bezorgd, door vriendelijke mensen.Oude koelkast meegenomen. Ik ben blij met mijn nieuwe koelkast .

Frits van der Vliet 04-07-2021

Mijn bestelling is snel en keurig na een dag na de bestelling afgeleverd, wij zijn zeer tevreden.

H.Driessen 04-07-2021

Na een razend snelle levering en een aanvullend apje, de SSD schijf geïnstalleerd. Mijn laptop is nu supersnel en kan weer een tijdje mee.

010US 04-07-2021

Goed assortiment. Goede product omschrijving en reviews. Klantenservice is ook top. Soms wat duurder, maar betrouwbaar. Fijn dat ze altijd wel een fysieke winkel in de buurt hebben.

Anneke 04-07-2021

Of je nu wel of niet koopt
Belt of in de winkel komt
Trouwens lekkere cappuccino in de winkel
Vriendelijk fris behulpzaam geduldig jong personeel
Ik ben fan!

Ron 04-07-2021

Ik heb op coolblue een samsung galaxy smartwatch gekocht en deze is perfect geleverd volgens het principe nu besteld morgen in huis en dat is ook gebeurd. Kortom snelle levering en makkelijke overzichtelijke website om te bestellen. Omdat er altijd wat te verbeteren valt een 9. Ik weet alleen niet zo gauw wat er te verbeteren valt dus ik neig wel naar een 10.

Demi 04-07-2021

Je hebt artikelen altijd snel in huis. Als je vragen hebt of er is iets niet goed gegaan kun je altijd bij de snelle en vriendelijke klantenservice terecht! Ik bestel hier altijd :)

Jeroen 04-07-2021

We hebben een tweedekans-product (diepvries) gekocht via Coolblue. Deze bevatte enkel de beschadiging zoals aangeven via de website.
Product werd thuis geleverd en ook de communicatie over het tijdstip van levering was keurig.
Diepvries (95kg) werd door de mensen van Coolblue tot in de kelder gedragen (waarvoor dank!).
Al vaker producten gekocht via Coolblue en steeds zeer te spreken over de service die ze bieden!
Ook defecten tijdens garantieperiode bij voorgaande producten werden steeds probleemloos verholpen.

Een tevreden klant, die in de toekomst zeker nog bestellingen zal plaatsen!

Bavo 04-07-2021

Afgelopen week bestelling gedaan, pakketje kwam mooi op tijd terwijl het de dag ervoor pas om 20:00 besteld was. Topkwaliteit en zeker aan te raden!

Kiva 04-07-2021

Bij Coolblue heb je altijd volledige technische specificaties + tips van Coolblue + behulpzame reviews + snelle levering

Mohamed 04-07-2021

afgelopen week heb ik een 3 reiskoffers gekocht bij Coolblue en toen ik de verpakking heb ontvangen ik zag dat 1 koffer was open geweest en dat was niet de bedoeling. En ik snap niet hoe kan de winkel een gebruikt koffer sturen naar een klanten die een nieuwe hebben besteld . Dat vind ik jammer en ik had geen versoepeling van hen zoals een korting maar ik moest de koffers terug sturen en andere nieuwe opnieuw bestellen . Het duurde lang gewoon tijd verpesten . Ik vind het niet zo goede service.

Beste Mohamed,

Dank je wel voor je review. Natuurlijk balen als blijkt dat één van de koffers niet in orde is. We lossen dit graag voor je op met een omruiling. Je hebt immers betaald voor een nieuwe.

Excuus voor het ongemak.

Annick Van Laere 04-07-2021

een heel duidelijke site en ook goed reviews en uitleg over het product.
ik heb al meerdere malen iets gekocht bij coolbleu en altijd heel tevreden geweest.

Vojta 04-07-2021

Bij Coolblue beloven ze voor middernacht besteld, volgende dag in huis = top!

Jac 04-07-2021

Ik zat op cool blue te kijken, en het was zo duidelijk wat er stond, dus ik heb geen seconde getwijfeld, en gelijk gekocht.

En het is een prima apparaat.

Wendy 04-07-2021

Duidelijke info op de site, snelle levering, goede communicatie en zeer vriendelijke bezorgster.

V. Botteman 04-07-2021

Veel keuze, scherpe prijs, product beoordelingen door Coolblue zelf, correcte levering en ze ondersteunen trooper

Mayc 04-07-2021

klantvriendelijk, en zoals ze zeggen altijd met een glimlach. als er iets mis is met de apparatuur staan ze je altijd fijn te woord

Axmen54 04-07-2021

Goede Website, zeer goede aanbiedingen
Dik tevreden met het geleverde toestel.
Alleen de levertijd klopt niet, voor 24,00 besteld de dag erna geleverd klopt niet, heb drie dagen moeten wachten, wel super netjes en goed verzorgd geleverd en voldoende informatie over eventueel retourneren. Coolblue verder zo

B.M.Coenraad 04-07-2021

Een jaar geleden een koelkast besteld, de levering werd 4 keer verplaatst, ik heb toen de bestellingen geannuleerd,
Ik dacht ik ga het nog eens proberen en heb gisteren een vaatwasser besteld.
Krijg net weer een annulering ring van levering 😂😂😂😂

Beste meneer/mevrouw,

Dank je wel voor het kenbaar maken van jouw onvrede. Het zit je niet mee he! Twee keer aan toe een annulering. Natuurlijk zijn wij hier niet blij mee.

Onze klantenservice zit voor je klaar om samen naar een oplossing te kijken.

Ons excuus voor het ongemak.

Richard 04-07-2021

Coolblue maakt waar wat ze zeggen en beloven
Goede website goede en nette snelle levering

Derix 04-07-2021

De service was snel en correct
De precieze tijd van levering scoort zeer hoog, een voorbeeld voor andere leveranciers...

A.M. Muller 04-07-2021

Omdat het product bij CoolBlue het goedkoopst was, geen verzendkosten werden berekend en de bezorger het product binnen de afgesproken tijd met een 'big smile' afleverde, geef ik Coolblue het cijfer 10!

Hendrik 04-07-2021

snel efficient en snel geleverd. courier uiterst vriendelijk en bracht het pakket tot 5 hoog met trap zonder te vragen. Chapeau courier!

Ans van der Kroef 04-07-2021

Aanvankelijk ging de bestelling niet zoals gebruikelijk naar op 30 juni 2021 is door uw installatiedeskundige Eric alles tot meer dan volle tevredenheid opgelost. Een deskundige vriendelijke servicegerichte monteur!

nu niet meer 04-07-2021

Geen klantgericht antwoord op mijn vraag waarom ik mijn oude stofzuiger niet mee kon geven?
Desbetreffende formulier wordt ergens in de info genoemd. Zeer onduidelijk dat je eerst een retouretiket moet downloaden.
Ben slecht ter been kreeg advies dat ik dan maar aan de buren hulp moest vragen.

Owen Puylaert 03-07-2021

Coolblue is een zeer duidelijke en gebruiksvriendelijke website die het orderproces zeer vlot laat verlopen van begin tot einde.

Janet 03-07-2021

Snelle levering, duidelijke productinformatie op de website , vriendelijke en vakkundige bezorgers/installateurs.

peter 03-07-2021

Goed overzicht van beschikbaarheid producten, goede uitleg, goede foto's van het product, gemakkelijk te vergelijken met andere producten en veel reviews beschikbaar.

Jeet 03-07-2021

Great service and quick delivery!
would be great to include customer service number with the delivery package to assist for assembly or for technical help

thank you.

Lydia schmitjes 03-07-2021

Ik had een nieuwe wasmachine gekocht en kwamen 2 jongens brengen, heb zelden zulke aardige jongens meegemaakt die iets kwamen bezorgen,mede door hen ga ik zeker vaker bestellen bij coolblue

Bert 03-07-2021

Makkelijk bestellen. Supersnelle levering, hoewel ik het pakketje bij Post NL heb opgehaald.

fransje 03-07-2021

kan er eigenlijk geen antwoord op geven. Ben blij dat ik weet hoe ik moet bellen een apps leze/versturen. Meer kan ik ueberhaupt niet meer. Kennelijk te oud om het hoe en wat nog te kunnen opslaan.

lin 03-07-2021

De beste elektronika winkel. Nooit gedoe met omruilen of garantie, goed advies, veel keuze.

J de Haan 03-07-2021

Bestelde werd keurig op tijd gebracht door een beleefde nette man met een vriendelijk praatje. Het bestelde werkt prima dus ik ben blij

Anoniem 03-07-2021

Moest een uur in de rij wachten en een kwartier binnen de winkel om een bestelling op te halen bij een coolblue winkel. Ondertussen liepen er mensen binnen die een afspraak hadden om een product te kopen. Heel jammer dat je geen afspraak kunt maken als je al een product hebt aangeschaft.

Beste,

Dank je wel voor je review. Balen zeg, zolang wachten voor een simpele ophaling. Wij begrijpen dat je baalt.

Wij doen er alles aan om de wachttijden zo kort en plezierig mogelijk te maken. Sorry voor het ongemak.

Anoniem999999 08-07-2021

Is dit jullie reactie? Geen tegemoetkoming, geen genoegdoening?

Paul 03-07-2021

Groot assortiment, goede en snelle levering
Goede service met vriendelijke medewerkers (sters)

Arnold Blekkink 03-07-2021

Bestellen is eenvoudig en de levering was snel. Alleen het bezorgen en vooral het plaatsen van de machines verdient een dikke onvoldoende.
Niets van een glimlach en het leek er alleen om te gaan zo snel mogelijk weer weg te zijn.
De machines stonden (wat bij een controle van mij achteraf bleek) niet waterpas en ook scheef ten opzichte van elkaar. Zowel in de breedte als in de diepte. Geen gezicht, maar volgens de mannen kon dat niet anders vanwege de vloer. Vloer is echter niets mis mee. Heb het zelf allemaal overgedaan en was wel wat werk zo alleen, maar geen probleem.

Beste Arnold,

Dank je wel voor het kenbaar maken van jouw onvrede. Dit is natuurlijk niet wat je van Coolblue mag verwachten en daarvoor ons excuus.

Jouw feedback wordt binnen Coolblue besproken om herhaling te voorkomen.

Ondanks het ongemak, veel plezier met jouw aankoop.

Michiel 03-07-2021

Ondanks dat oude stofzuiger die ik ook bij Coolblue heb gekocht snel stuk is gegaan, half gerepareerd is door Coolblue of hun oartner ben ik toch zeer tevreden met de oprechte heldere en snelle service. Vandaar dat de nieuwe stofzuiger ook bij Coolblue is gekocht 😀

Jos 03-07-2021

Een snelle en foutloze bezorging, een duidelijke website en dan ook nog een scherpe prijs! Klasse dus!