Miki Van Camp 22-08-2020

Duidelijk website, snelle levering en goed prijzen, veel keuze aan verschillende merken en prijzen. Vriendelijke man die de aan huis levering doet.

Jo 21-08-2020

Online gereserveerd, dag nadien opgehaald in winkel in Zaventem.
Zeer klantvriendelijk medewerkers

Simonne Rooman 21-08-2020

Levering is correct uitgevoerd en op de afgesproken datum stipt geleverd ! Bij een volgende bestelling ga ik zeker Coolblue nemen.

Patrick 21-08-2020

Makkelijke website
Uitgebreid gamma
Zeer goede prijs
Snelle en correcte levering

Philippe 21-08-2020

De beste prijs voor mijn product op de markt. BIj Coolblue heb je geen laagste prijs garantie nodig, ze HEBBEN gewoon de beste prijs.
Levering zoals afgesproken, met mailtjes vooraf, en een oproep als de levering onderweg was naar mij thuis. Mooi afgezet door vriendelijke man.

Seppe G. 21-08-2020

Ik heb al een aantal bestellingen bij Coolblue gedaan en ik ben nog nooit teleurgesteld geweest. Naast hun excellente service is het ook fijn dat hun reclame, verpakkingen e.d. wel grappig zijn. Alles voor een glimlach, en bij mij is dat alvast gelukt. :)

BertB 21-08-2020

Duidelijke website, korte levertermijnen, zeer goede (gedetailleerde) track & trace, goede prijszetting.
Kleine bemerking: vóór 23:00 besteld = morgen levering klopt niet tgv 'de drukte'. Beetje misleidend, maar levering was slechts 2 dagen later wat nog supersnel was.

annie.depuydt2@gmail .com 21-08-2020

Als oudere persoon vindt ik het heel gemakkelijk, je besteld er iets, kan dagen kiezen voor de levering,

jozef 21-08-2020

Alles was heel duidelijk en aan de beloofde voorwaarden werd perfect voldaan. Om 19 uur besteld en de dag erna om 11 uur was de bestelling reeds geleverd. Top!!!

Hotel Amethist 21-08-2020

Correcte levering, snel en goed, vriendelijk personeel.
Facturen worden snel geleverd!

Kulwinder singh 21-08-2020

Duidelijke website met voldoende informatie en mogelijkheden over hun producten. Snelle, betrouwbare levering

Ali 20-08-2020

Ik heb via coolblue een ip cam gekocht van imou met Duidelijk vermeld dat als je vandaag nog ene koopt krijg je 1 jaar graties cloud , na mijn aankoop blijkt dat niet waar is,
En als ik coolblue contacteer zeggen ze dat de actie niet via coolblue is maar wel door fabriekant, ik heb gezegd dat de reklame wel door coolblue is gemaakt ,dus coolblue vertrouw ik niet meer

Marc D C 20-08-2020

Steeds goed advies, om de juiste keuze te maken. En een snelle service. Dit geeft mij een goed gevoel om mijn aankopen bij CoolBlue te doen.👍

Tania 20-08-2020

Goede prijs/kwaliteit verhouding, gebruiksvriendelijke website, correcte levering.

Celine 20-08-2020

Goed aankoop, goede levering, vriendelijke werknemers.
Wel spijtig dat er een groot prijsverschil is tussen de nederlandsche en belgische website..

Lennik 20-08-2020

snelle en correcte levering. Levering melde zich aan op het geplande uur. Heel vriendelijke, professionele en behulpzame levermannen.

Patricia 20-08-2020

Defect gemeld binnen de garantie termijn. Pc all in one terug gestuurd en die hebben ze ontvangen buiten de garantie termijn. Nu geen reactie via mail, fb en telefonisch ook niet te bereiken! Eindelijk iemand te pakken en die zegt momentje ik check dit even bij de afdeling. Na half uur van ellende de telefoon erop gesmeten. Nu staat de pc daar, En nu Coolblue??? Nooit meer! Jullie worden te groot en kunnen het niet meer aan!!!

Alan 20-08-2020

Zondag namiddag besteld en maandag geleverd. Dat is snel. Producten tiptop in orde en conform de bestelling.

pat 19-08-2020

goede beschrijving bij aankoop en daarna heel goede begeleiding bij installatie

FS 19-08-2020

Duidelijke omschrijving van het product, voordelige prijzen, Correcte levering en zeer behulpzame chauffeur.

Lisa 19-08-2020

Snel en correct geleverd.
Had per ongeluk verkeerd adres als bestemming, maar kunnen annuleren en opnieuw bestellen.
Bedrag stond de dag erna terug op mijn rekening.

vandroogenbroeck 19-08-2020

Snelle en verzorgde levering !!
Alle faciliteiten in de " na-verkoop"
Er bestaat geen twijfel, bij mijn volgende aankopen, ga ik eerst langs bij Cool ,Blue

Rudi 17-08-2020

Eerste keer Coolblue en nooit meer !!!! Klantenservice meer dan ondermaats ! We bestellen een Dyson ventilator, deze wordt tijdig geleverd maar doet het niet. We sturen deze terug op 07.08.2020 en het pakje wordt door hen ontvangen op 10.08.2020... ondertussen zijn we 17.08.2020, wachten we nog steeds op ons geld van het defecte toestel (omruilen konden we niet, dus hebben we onmiddellijk een nieuw toestel bij hen besteld), want zij hebben het pakje niet ontvangen, toch hebben wij het bewijs van Bpost dat ze het ontvangen hebben. Heel waarschijnlijk is het toestel verloren gegaan... Ondertussen al uren versleten aan de telefoon en worden wij van het kastje naar de muur gestuurd. Hun service is in strijd met wat er op hun site staat !

Telly 15-08-2020

Ik heb bij coolblue een airco besteld, deze zou op zondag geleverd worden. Na 3 dagen wachten nogsteeds geen airco! Als ik dan de klantenservice bel krijg ik te horen dat deze fout bij bpost ligt, terwijl bij bpost staat dat het pakketje door coolblue nog niet geleverd is bij hun. Bij het sturen van een bericht via messenger krijg ik steeds iemand anders en word er pas na uren gereageerd, zo kan je geen vloeiend gesprek krijgen! Na 5 dagen wachten nogsteeds geen airco. Heb hem geannuleerd. Hun service slaat echt nergens op, je wordt niet geholpen en ze zijn niet klantgericht!

AHE 04-08-2020

Zeer slechte ervaring met de aankondiging van een product dat bij levering helemaal niet compleet was. Misleidend en nooit enige compensatie ontvangen. Schandalig, ik koop er niets meer, terwijl ik een zeer trouwe klant WAS.