Richard 30-11-2021

Compleet assortiment met voor iedere beurs wel wat. Alles wordt snel en netjes geleverd ook in de huidige drukke tijden.

Peter 30-11-2021

Prijs kwaliteit, een winkel waar je bijna alles kunt kopen.
Voor de webshop levertijd van een pakket is super, er wordt ook op zondag bezorgd, klantendienst is ook super, een woord Coolbleu is Super.

Sander 30-11-2021

Vast klant, ze doen in 95% van de keren de beste prijs met daarbij een top service en steeds veels te snelle levering. Een totaalpakket dat je nu eenmaal nodig hebt in deze digitale pakjes tijd. Nergens zorgen over maken en vanuit je zetel krijgen wat je wil, beter kunnen we niet bediend worden toch?

poulain gerard 30-11-2021

Très satisfait du magasin. Article reçu en très bon état, et en parfaitement à la date prévue.

Roland 30-11-2021

Zoals steeds vlot en snelle correcte levering. Reeds meerdere bestellingen op dezelfde manier.

Francis 30-11-2021

aanvankelijk heel lang op antwoord moeten wachten voor een simpele vraag ivm opneembaarheid in delen van een cadeaubon. Staat helemaal niet duidelijk op de bon zelf uitgelegd.
Uiteindelijk wél goed geholpen via de mail, niet via chat (robot). Alles bijeen wel snelle levering. Communicatie over bonnen kan en moet beter, niet in kleine lettertjes.

Serkan 30-11-2021

Heel tevreden met coolblue! Heb eerder al een tv besteld via coolblue en die gebruik ik nog steeds zonder problemen en voor het laatst een toffe headset.een echte aanrader is het en ik zal altijd met een goed gevoel verder leuke dingens bestellen.

C.Wielockx 30-11-2021

Coolblue heeft me volledige voldoening geschonken met het bij hen aangekochte artikel. Ze maken al hun beloftes waar en dat is in de huidige tijden een niet te onderschatten voordeel : scherpe prijzen, stipte levering, keurige, beschermende verpakking en geen waaier van kleine lettertjes die je in de maling kunnen nemen. Kortom: Coolblue verdient van mij een flinke aanbeveling.

David 30-11-2021

Duidelijke site met veel info, vergelijking tool is echt een meerwaarde. Er is ook voldoende keuze

Gukke 30-11-2021

Zeer gebruiksvriendelijke website met de opportuniteit om artikelen in een overzicht te kunnen vergelijken, snelle levering

Sarah Callebert 30-11-2021

Snelle levering en duidelijk wanneer het aankomt. Laptop in goede staat en is precies zoals in de beschrijving. Zeer content

Dieter 30-11-2021

Snelle service, vriendelijke medewerkers, eventuele problemen worden snel opgelost.

Benjamin 29-11-2021

Zeer vriendelijke klantendienst, nog nooit problemen gehad met retour van producten. Altijd de dag na de bestelling geleverd. Kortom als ik het kan kopen bij coolblue, dan koop ik het daar

Piet Meeusen 29-11-2021

Volledige omschrijving van gekocht artikel, met daarnaast allerlei alternatieven in diverse prijsklassen. Ook levering 's zaterdags was een verrassing....binnen 24 uur.

J.V. 29-11-2021

Een goede en gebruiksvriendelijke website. Reeds verscheidene aankopen gedaan en steeds werden de artikelen goed verpakt en snel geleverd.

Christine 29-11-2021

Geacht coolblue,
Ivorige week heb ik een draadloze deurbel besteld. De levering in de winkel van Zaventem gebeurde uiterst snel. De medewerkers in de winkel hebben me uitstekend te woord gestaan en geholpen . Zij verdienen alle lof.
Maar in de bestelling ontbraken enkele onderdelen: nl. Een batterij en een nederlandstalige gebruiksaanwijzing. Deze waren in de beschrijving van wat ik besteld had voorzien. Ik heb bijgevolg in de winkel een batterij gekocht, terwijl die eigenlijk inbegrepen was in de prijs van mijn bestelling.

Van Hyfte Alain 29-11-2021

Ik ben een vaste klant bij Coolblue. Iedereen is daar super vriendelijk en ze doen er alles aan om je te helpen om het juiste product te kiezen. Ik heb nog nooit iets moeten terugbrengen dat kapot is maar heb van andere mensen horen zeggen dat dit altijd correct wordt afgehandeld.
Ik heb nu een nieuwe TV nodig en terug zal ze van Coolblue komen. Ik hoop dat ze op deze wijze blijven verder werken want zo gaan ze de populairste winkel blijven.
Proficiat aan het volledige Coolblue team !

Gr

Rudi 29-11-2021

Goede begeleiding en motivatie

Heel goeie punten voor alles
Goede service en bedeling

Faes 29-11-2021

- site heeft goed overzicht en is duidelijk om te vergelijken
-levertijd is betrouwbaar en netjes (zelfs sneller of rechtstreeks vb. OnePlus)

TWI 29-11-2021

Mooie aanbieding, scherpe prijs en snel geleverd.

Mijn bestelling zat in een grote doos, helaas mijn bestelde product kon heen en weer schuiven in de verpakking.... Toen ik mijn aangekochte product uit de verpakking haalde zat alles door elkaar... In de verpakking waren er dus geen buffers aanwezig die tijdens het transport de schokken konden opvangen...als ik de beelden zie op TV hoe pakjes in een camionette worden gesmeten bij sommige pakjesdiensten, dan ik stel me dus wel de vraag wanneer er mogelijks defecten zullen vastgesteld worden... wie is dan nog aansprakelijk?

Walter01 28-11-2021

Prima en correcte levering. Levering gebeurde perfect corona proef. Mooie voordeel prijs.

Callewaert Cindy 28-11-2021

De shop is heel gebruiksvriendelijk, snelle levering. Ik woon op het 1ste verdiep zonder lift, niet iedereen levert dan tot binnen. Ben alleenstaande vrouw dus was dit wel belangrijk. Heel vriendelijke leveraars. Super tevreden van mijn aankoop.

Nick kindt 28-11-2021

Super gemakkelijk en overzichtelijke website.
Zoeken en Vergelijken gaat in een mum van tijd.
Ook leuk dat je in een lokaal coolblue punt kan ophalen.
Al mijn electronica komt al jaren van coolblue.
....

Cristy 28-11-2021

Webshop is gemakkelijk te gebruiken, mijn bestelling is in orde en snel geleverd. Het product dat ik gekocht hebt is in orde. Ben heel tevreden.

Viviane 28-11-2021

onze bestelling werd heel stipt geleverd en aan een zeer scherpe prijs
wij bevelen Coolblue zeker aan