Deze score is berekend op basis van 2218 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Chris 31-05-2018 Via de website gekocht

Belofte wordt nagekomen.

Altijd ruime keuze in de producten die je zoekt, duidelijkheid of iets wel of niet op voorraad is, veilig betalen en wat er beloofd wordt word ook nagekomen.

willem 31-05-2018 Via de website gekocht

prima product ,snelle correcte levering. zeer goed verpakt/veilig, bezorger uiterst correct.
ben tevreden met coolblue.

Maarten 30-05-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, prima service

Wasmachine uitzoeken, bestellen, betalen en de volgende dag geleverd en aangesloten. Oude machine is meegenomen hoef je dus ook niet mee te slepen.

Alex 30-05-2018 Via de website gekocht

Alles voor een glimlach; Coolblue maakt het waar!

Goede aanbieding, heldere en uitgebreide productbeschrijving, goede vergelijking mogelijk, veel nuttige reviews op de site. Supersnelle service, handig dat je 's ochtends vroeg een tijdsvlak van een uur krijgt, waarin ze je dan ook nog van tevoren bellen dat ze eraan komen. Vriendelijke bezorgers. Geweldige service ook dat ze je oude apparaat meenemen (al was dat in mijn geval niet nodig). En alle kleine grapjes in de communicatie (do it yourself confetti voor de bezorger etc.) kan ik erg waarderen. Daar moet ik van glimlachen. :) Ik doe voortaan al mijn grote aankopen hier!

Gijs 30-05-2018 In de winkel gekocht
Den Haag

Goede klantvriendelijkheid

Er was een storing met het betaal systeem waardoor er niet gepind kon worden, maar de werknemers op de vloer bleven vriendelijk en probeerde direct met oplossingen te komen.

Peter E. 30-05-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service (zeker bij retournering).

Groot aanbod en voor zover ik kan beoordelen gunstige prijzen. Snelle afhandeling en geen gezeur bij retour. Dat het product retour moest was omdat ik zelf niet goed had ingeschat hoe groot, in dit geval een handcirkelzaagmachine, was. Die was veel te grootk en zwaar (ruim 7kg) voor een hobbyist.

magreta 30-05-2018 Via de website gekocht

Het gaat goed komen !

Coolblue staat bij mij voor snelheid, het streven naar perfectie en klantvriendelijkheid. Iedere aankoop liet een prettig gevoel achter.

Cindy 30-05-2018 Via de website gekocht

Goede service en snelle levering

Goede overzichtelijke en gebruiksvriendelijke website. Super klantenservice als onverhoops iets tegen zit en super snelle levering.

Jeannette Ros 30-05-2018 Via de website gekocht

Fantastisch!

Router besteld en binnen no time binnen. Werkt perfect. Werd keurig per mail op de hoogte gehouden van de zending. Fantastische service

F.J Leloux 30-05-2018 Via de website gekocht

uitstekende leveringsvoorwaarden

Prima site, met groot aanbod en keuzemogelijkheid. Duidelijke productomschrijving.Uitstekende leveringsvoorwaarden, snelle levering.

Haier wasmachine 30-05-2018 Via de website gekocht

Super service en snel!

Prima overzichtelijke website. Veel reviews bij de meeste producten wat ik erg fijn vind. Ook gebruikte apparaten te koop voor als je beurs wat smaller is. Hele snelle levering en super aardige bezorgers ondanks 30 graden hitte!

Sanne 30-05-2018 Via de website gekocht

Super service

Op zondag avond besteld en ik had het product maandag ochtend al in huis. Ik ga hier vaker bestellen!

PeggyPB 30-05-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en installatie, tijd om ff achter de machine schoon te maken.
Goede uitleg werking machine. Eenvoudig te programmeren.
Echt top!

Mw. KLeijne 30-05-2018 Via de website gekocht

Geweldige service en klantvriendelijk

Ik heb voor deze site gekozen omdat er veel keuze is. De service is buitengewoon goed, beter dan in de witgoedwinkels. De website is voor iedereen te begrijpen, en de bestellingen komen zonder meer perfect aan. En wordt alles ook nog aangesloten en oude apparaten meegenomen. Wie doet ze dat na? Geweldig ik bestel vanaf nu alles bij coolbleu.

K. Sta 30-05-2018 Via de website gekocht

Product gekocht en de volgende middag al thuis mogen ontvangen. Zeer snel en geheel naar wens verlopen

Leopoldus 30-05-2018 Via de website gekocht

Waardeloze service

Echt waardeloos. Wederom is de levering met een dag vertraagd, nu al voor de tweede keer. Vandaag zou mijn bestelling tussen 12.15 en 14.45 geleverd worden en het is dat ik op de PostNl app kijk en zie dat de levering nu op morgen staat. Geen email / bericht van CoolBlue!! Het is nu de tweede keer dat ik vergeefs thuis zit te wachten. Voor mij geen Coolblue meer!

Officiele reactie van Coolblue 04-06-2018

Beste meneer/mevrouw,

Allereerst willen wij onze welgemeende excuses aanbieden voor de vertraging. Wanneer je bij ons een bestelling plaatst, kun je normaliter de volgende dag al een levering verwachten. De afgelopen dagen hebben wij enorm veel bestellingen ontvangen.

Een hoop klanten hebben na het ontvangen van vakantiegeld onwijs veel bestellingen geplaatst bij Coolblue en andere verkooppunten waardoor een aantal pakketten ook zijn vertraagd. Tot ons spijt is jouw pakket ook de dupe geworden. Wij hopen dat het pakket inmiddels is geleverd. Mocht dit niet het geval zijn, dan vernemen wij dit graag per e-mail. Je kunt jouw e-mail versturen naar onze Klantenservice-afdeling of je kunt telefonisch met hen contact opnemen.

Hans 30-05-2018 Via de website gekocht

Een Webwinkel zoals het hoort!

Een goed assortiment tegen schappelijke prijzen, en prompt bezorgd, zoals beloofd.
Een vriendelijke bezorger maakt het plaatje compleet. Helemaal goed!

Tonnie Poot 30-05-2018 Via de website gekocht

geweldige service

Vanaf de bestelling tot de bezorging 100% tevreden. Zelf het bellen voor wat informatie, zeer korte wachttijd daarna directe informatie waar ik om vroeg.

Jenny 30-05-2018 Via de website gekocht

Heel vlotte website/bestellen/betalen én levering!

Cool blue heeft een duidelijke en erg fris ogende website met een heel uitgebreid aanbod. Bestellen gaat erg vlot, je bestelling is op een minuutje tijd geplaatst! verschillende betalingsmogelijkheden, en je weet meteen wanneer je je artikel thuis zal ontvangen. Helemaal top dus!

Mark B. 30-05-2018 Via de website gekocht

Beste online winkel van Nederland

Enorm aanbod, duidelijke en overzichtelijke website, snelle en accurate levering en super service. Doen nooit moeilijk over ruilen of geld terug. Beste in zijn soort.

Menno 30-05-2018 Via de website gekocht

Top bedrijf

Goede prijzen, groot assortiment, lekker makkelijk gewoon zien wat de beste keus is. En prima service!

Peter 30-05-2018 Via de website gekocht

sd kaartje

zondag middag sd kaartje besteld en maandag om 10uur in huis klasse kon hem gelijk gebruiken
dus volgende keer weet ik het wel

Niek 30-05-2018 Via de website gekocht

afspraak is afspraak is Coolblue

Wat moet een webshop hebben? Aantrekkelijke prijzen, snelle levering en nakomen van afspraken. En dat klopte allemaal weer

Nico van der Molen 30-05-2018 Via de website gekocht

vanaf de bestelling tot aan de levering geweldig

gewoon alles top zoals het hoort leuke site, vriendelijke mensen, goed bereikbaar,verrassende prijzen, en heel goede afhandeling van het bestelde product. top

JanDewitAmateurfilm 30-05-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!

Alles loopt perfect én eenvoudig: van bestelling, over betaling tot de supersnelle levering. Ook een product retourneren verloopt probleemloos en daar doet Coolbleu niet moeilijk over. Ieder mail wordt binnen het uur beantwoord en het dat antwoord is steeds zinvol en terzake. Tenslotte en niet onbelangrijk: hun prijzen zijn best concurrentieel.

Eartha 30-05-2018 Via de website gekocht

Service zoals ie bedoeld is

Op aanraden van vele anderen voor Coolblue gekozen . Ik had snel een printer nodig. Zondagavond om 22.00 besteld, maandag om 14.00 in huis. Bezorger kwam hem zelfs tot 3 hoog brengen. Prima service!

Lisa 30-05-2018 Via de website gekocht

Topservice, kan niet beter.

Topservice van Coolblue! De mannen van Coolblue hebben netjes gebeld voordat ze kwamen, mijn oude wasmachine ontkoppeld (ik kreeg het zelf niet voor elkaar), de nieuwe wasmachine 3 verdiepingen naar boven gebracht, geïnstalleerd, waterpas gezet, eerste programma aangezet en de oude wasmachine weer meegenomen. En dit alles binnen 15 minuten. Echt een top service. Beide mannen waren ook zeer aardig, maakten even een praatje en hadden zelf wel plezier in hun werk (daar leek het in ieder geval op). Ook het bestellen via de website geen heel eenvoudig. Vond de website duidelijk ingericht, werd netjes op de hoogte gehouden wanneer mijn wasmachine zou komen, of het gelukt was met de betaling en wat ik eventueel zelf nog zou kunnen doen voordat ze mijn wasmachine zouden brengen. Echt een topservice, kan het iedereen aanraden om bij Coolblue te bestellen!

H.Graute 30-05-2018 Via de website gekocht

Super goede website en snelle levering

Overzichtelijk website goede productinformatie en makkelijke betalingsmogelijkheden en de snelle levering en ook op Zondag.

Kelly 30-05-2018 Via de website gekocht

Super service

Op 1e pinkerdag ging mijn wasmachine stuk, dankzij coolblue de volgende dag, 2e pinksterdag dus een nieuwe aangesloten op zolder bij ons. Super service toch.

Marita 29-05-2018 Via de website gekocht

Super snelle services

Goede webshop, met snelle gratis levering, hadden ineens een koelkastje nodig en was zondag gelijk binnen!

Marco van Kessel 29-05-2018 Via de website gekocht

Duidelijke en overzichtelijke site, tevens een goede service

Na hier al eerder diverse artikelen te hebben besteld is mij duidelijk geworden dat de klant voorop staat bij deze webshop. Indien iets niet naar tevredenheid is wordt dit accuraat en snel opgelost. Ook is de verhouding tussen kwaliteit en prijs uitstekend. Ook voor de kleinere portemonnee.

Nicolaas 29-05-2018 Via de website gekocht

Super service bij coolblue

Een samsung wasmachine bij coolblue gekocht, eerst bij bcc en media markt geprobeerd om in het weekend te laten bezorgen ivm met mijn doordeweekse arbeid, ging allemaal heel stroef bij bcc en media markt. Voor dezelfde prijs inclusief levering bij coolblue op zondag had ik de wasmachine de volgende dag binnen. Aardige vriendelijke jongens die de wasmachine plaatsten en goede en vriendelijke uitleg. Ik raad coolblue aan !

Diana 29-05-2018 Via de website gekocht

Prima bedrijf

Goede duidelijke website, veel producten, gratis bezorging, klantvriendelijk bedrijf.
Voor elk wat wils, ik kom steeds weer uit bij Coolblue

Shaanie 29-05-2018 Via de website gekocht

Goed product en goede service

Een aantal dagen geleden heb ik de Sony HDR-CX450 camcorder gekocht bij
Coolblue. Super blij met deze camcorder. Neemt goed op, het beeld is super en erg handig vast te houden in de hand. Tevens heb ik een standaard hierbij gekocht wat erg handig is voor mijn projecten. Over de standaard ben ik ook erg tevreden over.

De service bij coolblue is ook erg goed. Ik krijg altijd antwoord op mijn vragen en goed advies van de klantenservice zelf. En dat binnen een uur tijd.

Vader en moeder van Noah 29-05-2018 Via de website gekocht

Meer dan alleen goede service!

Wij hadden een ladder besteld bij CoolBlue. Deze bleek helaas toch te kort te zijn en CoolBlue regelde dat de ladder werd opgehaald. Dit was alles rond de uitrekendatum van mijn vrouw en jawel, zaten in het ziekenhuis toen ze voor de ladder kwamen. Ik had contact opgenomen met CoolBlue via whatsapp en alles verteld. De ladder werd op een later tijdstip opgehaald (want wij moesten 5 dagen blijven on het ziekenhuis). Toen wij thuis kwamen lag er een felicitatiekaartje van CoolBlue op de mat. Met een lief bericht van degene met wie ik contact heb gehad.
Zo lief en attent!!! Hadden wij nooit verwacht.
Super winkel met meer dan goede producten en service

Thies 29-05-2018 Via de website gekocht

Top service!

Zondag avond in de auto een wasmachine besteld. Maandag morgen voor 7 uur melding met levertijd. Half 10 belletje van aankomt met 10 minuten. Wasmachine geïnstalleerd en oude meegenomen. Dit kan niet beter!

Jantje 29-05-2018 Via de website gekocht

Oke

De volgende dag in huis is misleidend. Bestel altijd bij jullie omdat de service verder goed is evenals de geleverde producten, echter is er bij nog nooit wat ook daadwerkelijk de volgende dag geleverd. Altijd smoesjes van drukte. Haal het dan gewoon van de site af. Maar goed zoals een echte hollander het betaamd hebben we altijd wat te zeiken. Zeer vriendelijke klantenservice en voor de rest is het ook altijd prima

Harald 29-05-2018 Via de website gekocht

Goed geregeld!

Gewoon top! Online service ‘voelen’? Bestel dan hier. Ruime keuze(s) en zeer betrouwbaar. De automatisering achter deze site heeft mijn interesse gewekt, ben erg benieuwd hoe ze dit zo professioneel aan (kunnen) pakken.

Frank 29-05-2018 Via de website gekocht

Super geweldige service en nakomen van de voorwaarden.

Prijs en wat je er voor krijgt is zéér goed(in vergelijking met andere) en de gratis levering,dit scheelt toch weeral een paar euro's.
Zelfs levering op zondag,echt bangelijk.
En wat valt er nog te verbeteren??????Wel één zéér tevreden klant heb je al,maar ben er van overtuigd dat ik niet de enige ben.Gewoon trachten zo verder te doen,of nee het woord 'trachten' mag/moet je schrappen.

Angelica Mellabi 29-05-2018 Via de website gekocht

Geweldige service en snelle levering.????

Fijne shop!...je hart wat aan en krijgt het de volgende dag thuis😀👍daarbij krijg je uitleg/info van het gekochte product....mocht het niet lukken of je komt er niet uit je kan contact nemen per mail,telefoon dat bied Coolblue allemaal aan😀
Heel attent zijn ze ook kreeg kaartje van Coolblue 👍😀 superrrrr....zou overal zo moeten gaan.

Margriet 29-05-2018 Via de website gekocht

Zeer tevreden over de service.

Mijn magnetron ging kapot. Bij cool blue een nieuwe besteld die de volgende dag keurig op de gevraagde tijd door een vrolijke vriendelijke bezorger gebracht werd.

Roel Smits 29-05-2018 Via de website gekocht

Mijn huisleverancier

Coolblue is voor mij de huisleverancier van het grootste deel van mijn spullen. Coolblue is iets duurder dan andere maar daarbij krijg je goede pre-sale and after-sale service alsmede de mogelijkheid om tot 23:59 te bestellen.

Berry 29-05-2018 Via de website gekocht

Briljante levering

Wasdroger besteld, zou de volgende dag in huis zijn. Dat was een zondag, wel te verstaan.

Ruim van te voren kreeg ik een e-mail, met een tijdvak van een uur. Kwartier van te voren belde de bezorger dat hij er bijna was. Ze hebben de droger naar boven gebracht, aangesloten, en mijn oude droger weer meegenomen. Tot zover ook de belofte van Coolblue.

Wat ik daarnaast fijn vond waren de tips die ik er bij kreeg - ook over mijn wasmachine - en de persoonlijke aanpak. En mijn kinderen kregen allebei een ballon, een tekening en een glimlach. Kost niets, maar maakte een goede levering een perfecte levering. Dikke 10.

Eddy 29-05-2018 Via de website gekocht

Goede bezorging

Ik bestelde een thrist muis via coolblue ( mooie aanbieding trouwens) en kreeg hem zonder enkelen problemen mooi op tijd in huis!

Nel 29-05-2018 Via de website gekocht

Geweldige telefonisten met kennis van zaken

De reden dat ik voor deze shop heb gekozen was intuïtief maar bleek een geweldige keuze
Levering en levertijd is zeer oke

Arianne 29-05-2018 Via de website gekocht

Aanrader !

Heerlijk overzichtelijk en niet te veel producten zodat het ook te doen is om een keuze te maken. En zo heerlijk dat je het gewoon de volgende dag in huis hebt + ze bieden zelfs de service om het gratis ‘s avonds te kunnen laten bezorgen.
Alleen jammer dat ik nog geen vergelijkfunctie heb kunnen vinden....

Rob 29-05-2018 Via de website gekocht

Coolblue wat een verademing

Goede service, uitstekende informatie voorziening, snel, juiste prijs kwaliteits verhouding en doen wat ze beloven top!!

Lotte Haest 29-05-2018 Via de website gekocht

Coolblue for president!

2 maal in 1 week een bestelling geplaatst. Zeer correcte, goede service en steeds de volgende dag in huis. Zelfs op zondag! Prijs-kwaliteit een echte aanrader.

Ayoub 29-05-2018 Via de website gekocht

Top bedrijf!!!!!

Zaterdagavond besteld en op een zondagochtend al een wasmachine thuis!! Abnormaal wat een service en die website is niet normaal goed. Oriënteren tot aan betaling.

Koelekoper 29-05-2018 Via de website gekocht

Wil je blijven lachen?

Prachtige zaken, leuk en gezellig personeel . Je gaat glimlachend door de winkel, gezien aanbod en prijsjes. Voor elk wat wils, wat je behoefte ook is. Wordt je pakket bezorgd, dan komt meteen die smile weer op je gezicht. Maar pas op! Je kúnt verslaafd raken aan dit bedrijf, ik heb gewaarschuwd!!!!👍