Deze score is berekend op basis van 1379 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Jan 12-10-2016 Via de website gekocht

Jan

Levering en service tijdens plaatsing is zeer goed te noemen.
Bezorgers waren zeer vriendelijk en behulpzaam

Lim 12-10-2016 Via de website gekocht

Al vele vele jaren een topwinkel

Zeer grote productkeuze, veel informatie en goed te vergelijken. Snelle gratis levering, ook in het weekend. Geen problemen als iets eens retour moet. Prijsstelling soms ietsje duurder dan de concurrenten maar kwaliteit en betrouwbaarheid is ook wat waard!

Pluspunten

• Assortiment
  • Serivice

Annette 12-10-2016 Via de website gekocht

Mijn ervaring met Coolblue is zeer positief. Onderscheidend in communicatie, zeer klantvriendelijk, behulpzaam op een positieve manier. Hebben zich zeer goed ingeleefd in de klant. Zijn op alle fronten in staat om je een glimlach te bezorgen, tot aan de verpakking toe! Concept zit heel goed in elkaar. Fijn dat ze ook op zondag bezorgen. AANRADER!

Pluspunten

• Alles!!

ARO 11-10-2016 Via de website gekocht

Zeer tevreden met CoolBlue

Goede duidelijke en overzichtelijke informatie, super snelle levering en je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling. Zeer tevreden, volgende keer weer.

Nina 11-10-2016 Via de website gekocht

Super webshop

Nu al twee keer wat besteld.
Uitgebreide informatie.
goede service. Snelle levering.
Fijne communicatie.
Zal zeker hier vaker bestellen.

Pluspunten

• goeie service
  • snelle levering
  • snelle en duidelijke communicatie

Jan 11-10-2016 Via de website gekocht

Alles voor een glimlach is 100% waargemaakt!

Bij CB een wasmachine gekocht. Na lang vergelijken bleken de meeste winkels wel aanvullende service te leveren maar óf tegen meerkosten óf wel heel scherp omschreven wat wel en niet werd gedaan. Coolblue werd het en ze hebben het meer dan waargemaakt voor ons. Onze droger stond bovenop de wasmachine, pokkewerk (excuze le mot) en zonder te vragen boden ze aan dat in orde te maken. Verder werd de wasmachine werkend opgeleverd en met goede tips en instructies vertrokken de goedgehumeurde mannen. Duidelijke checklist voor alles wat ze moesten doen en controleren. Daar past maar 1 woord voor: TOP

Pluspunten

• uitstekende service
  • concurrerende prijs

Roger 11-10-2016 Via de website gekocht

snel en correct

Betaling, verzending en aflevering waren in een mum van tijd geregeld. Ik kan geen minpunten bedenken...

Jos 11-10-2016 Via de website gekocht

Aanschaf autonavigatiesysteem

Website heeft goede zoekmachine, relevante info en reviews, ruime betaalmogelijkheden en bovenal ook voldoende keuze in de bezorgservice. Nu kon het geleverd worden op het moment dat het mij schikt en hoef ik niets te regelen met vrienden, buren of ergens op te halen.

Pluspunten

• zoekmachine
  • betaalmogelijkheden
  • keuze aanbod
  • bezorgmogelijkheden
  • relevantie van de info (specs + reviews)

Peter D 11-10-2016 Via de website gekocht

Heel erg goed !

Gemakkelijk kiezen op je gemak, groot assortiment, altijd up-to-date, bestellen en betalen werkt super goed, en SNEL geleverd !

Fam Timmer 11-10-2016 Via de website gekocht

wasmachinestore

Ik heb voor deze shop gekozen vanwege de eerdere positieve ervaringen met Coolblue. Nu hadden we een nieuwe wasmachine nodig en onze voorkeur ging uit naar een snelle leverancier en duidelijke omschrijvingen en reviews van een toekomstige wasmachine. Beiden voldeden aan onze verwachtingen dus na wat vergelijkingen op de site op zaterdag een machine besteld die op maandag geleverd werd en op de 2e verdieping aangesloten werd.
Vooraf nog even een telefoontje om te laten weten dat ze er aan kwamen. Helemaal top!

Pluspunten

• duidelijke omschrijving
  • snelle levering

dlimpens 11-10-2016 Via de website gekocht

Supersnelle levering op zondag!

Overzichtelijke website, makkelijk bestellen en levering op zondag. Ideaal! Zo kan alles geïnstalleerd worden en is alles klaar voor we weer moeten werken op maandag.

Pluspunten

• levering op zondag

Maria 11-10-2016 Via de website gekocht

snelle levering en duidelijkheid over levering

Fijn dat direct duidelijk is wanneer apparaat geleverd wordt en via sms-service ook een duidelijke tijdsindicatie wordt gegeven

Pluspunten

• levering

Ronald 10-10-2016 Via de website gekocht

Goede ervaring

Eenvoudig bestellen, snelle levering, goede prijs en gebruiksvriendelijk door het kunnen volgen van de levering

Pluspunten

• Snelle levering
  • Volgen van je bestelling

Bernadette 10-10-2016 Via de website gekocht

Altijd opnieuw superservice en snelle levering

Alles wat ik bestel wordt volgende dag bezorgd. Retourzenden geen enkelmprobleem, en is gratis. Telefonisch kontakt is prettig, en een vraag is snel beantwoord of opgelost.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Superservice
  • Prettige helpdesk
  • Goede prijs/ kwaliteit verhouding

sera 10-10-2016 Via de website gekocht

russel hobbs all in one cooker.

heb de all in one cooker van russel hobbs besteld. de volgende dag al een uur eerder dan gepland kunnen ophalen bij AH pick up point. heel tevreden over de levering en bestelprocedure. ook mijn kook pan die ik besteld heb om mijn gerechten via de langzame manier te berijden in de slow functie bevald tot nog toe goed. het fijne van deze pan is dat je het fruiten al in de pan kan doen en daarna op slowcook verder kan. ik heb hem net een paar dagen in bezit en ben er nu al blij mee. over de duurzaamheid kan ik nog niets zeggen dat zal de toekomst moeten leren.

Willy 10-10-2016 Via de website gekocht

Na ontvangst van de bestelde tablet bleken de zegels van de binnendoos met daarin de tablet te zijn verbroken. Na contact met Coolblue werden de volgende dag al de adresstickers om de tablet te kunnen terugsturen ontvangen. Vier dagen na ontvangst van de tablet ontvingen we een vervangend exemplaar. Geweldig!!!! Een dikke 10!!!! voor service.

Arjan Verboom 10-10-2016 Via de website gekocht

Wasmachine gekoscht Samsung

Snelheid en organisatie niets op aan te merken heel snel geregeld allemaal. Alleen baal ik een beetje van een deukje aan de rechterkant, niet echt grote deuk maar wel beetje jammer. Ging even wat te snel allemaal met tekenen, was ook zo vroeg, nog niet helemaal wakker. Doet het verder goed, al heb ik nog maar 1 keer gewassen, trilt wel flink.

Pluspunten

• Snel
  • Veel reviews
  • Makkelijk zoeken

Minpunten

• Het deukje
  • Gebruiksaanwijzing beetje onduikelijk
  • Trilt meer dan ik uit de reviews kon lezen
  • Worden negatieve reviews weg gehaald?

Irene 10-10-2016 Via de website gekocht

Coolblue laat je echt glimlachen!

Coolblue heeft een groot assortiment en op de site wordt goed advies gegeven. De levertermijn is kort en helemaal te volgen. Ik vind het daarnaast fijn dat er geen extra verzendkosten worden berekend. De producten die ik heb besteld voldoen helemaal aan mijn verwachting.

Pluspunten

• Snelheid
  • Geen extra kosten

jolanda 10-10-2016 Via de website gekocht

100% klantenservice

blij verrast met een supersevice. van online bestellen tot de aan huis aflevering van mijn wasmachine. geen gedoe met de oude wasmachine die werd gewoon meegenomen. en de bezorgmedewerkers hadden er echt zin. een echte aanrader!! de 1e keer maar zeker niet de laatste

Pluspunten

• bezorging
  • alles

Mark 10-10-2016 Via de website gekocht

Droger supersnel bezorgd

Op vrijdag om 1800 een nieuwe droger bestellen en op zaterdag voor 1100 al was aan het drogen! Goede communicatie over het bezorgmoment! Voor wat betreft service en communicatie zeer aan te raden. Ook een goede droger trouwens....

Pluspunten

• Service
  • Communicatie
  • Snelheid

JaSteef 10-10-2016 Via de website gekocht

Wat een superservice van twee super snelle gasten.

'S avonds laat besteld. Volgende ochtend een smsje en tegen bezorgingstijd een vriendelijk belletje van de bezorgers. Ruim op tijd bij mij voor de deur. De oude wasmachine was zo van zolder naar beneden en de nieuwe wasmachine was nog sneller boven. Even aansluiten en klaar. Deze twee bezorgers werkten echt heel goed samen. Via kieskeurig kwam ik op deze wasmachine en site uit. Een goed en vooral zuinige machine voor een hele zuinige prijs bij Coolblue. Ik ben zeer tevreden.

Pluspunten

• Goedkoop
  • Snelle levering
  • Vriendelijke bezorging.

Minpunten

• Kan niets verzinnen

ben 10-10-2016 Via de website gekocht

goed en snel

Goede service en snelle levering.doen wat beloofd.prijs kwaliteit verhouding is goed ben heel tevreden.

Mario 10-10-2016 Via de website gekocht

Altijd een correcte en vlugge en vooral vriendelijke afhandeling van uw aankopen. Enorm veel support en duidelijke filmpjes met de nodige uitleg. Hier vind je altijd wel wat je zoekt en ben je perfect geholpen.

Pluspunten

• meestal binnen 24 u in huis
  • correct verpakt, geen beschadigingen
  • duidelijke uitleg op de site
  • en vooral in mensentaal

Minpunten

• nog geen gevonden

SharonV 10-10-2016 Via de website gekocht

Stoomgenerator

Coolblue is heeft een snelle en zeer nette service. Ik vind het een ontzettend positief bedrijf. De site is overzichtelijk en komt zeer betrouwbaar over

Pluspunten

• Service
  • Assortiment

Geert-Jan 10-10-2016 Via de website gekocht

Beste prijs, afspraken/beloften worden nagekomen

Beloofd werd "voor 23:59 besteld de volgende dag in huis" klopte helemaal! Alles verliep zoals beloofd en vriendelijkheid en stiptheid van de bezorgers was uut de kunst.

Angelique 10-10-2016 Via de website gekocht

Condensdroger

Het produkt is makkelijk te bestellen en te betalen.
Goede service en vriendelijk personeel.
Nemen de oude apparaat mee en ook de verpakking.

Tijhuis 10-10-2016 Via de website gekocht

Retour nemen niet gelukt.

De wasmachine staat op de 1e etage. Naar boven brengen ging goed. Onze oude Miele bleek voor de transporteurs te zwaar. Deze is in januari nog door 2 verhuizers naar boven gebracht. Als er beperkingen zijn met de inname zou dit duidelijker vermeld dienen te worden. De transporteurs gaven aan dat deze situatie haast dagelijkse kost voor hen was. De machine staat dus nog boven.

Yvette 10-10-2016 Via de website gekocht

Siemens wasmachine

De wasmachine ging kapot op een vrijdagmiddag. Om 17.00 uur die middag kocht ik een Siemens WM14Q363NL iQ500 iSensoric via Coolblue. De volgende ochtend werd ik keurig om 8.00 uur gebeld dat de mannen onderweg waren. Om 8.45 uur was de machine geïnstalleerd en draaide het testprogramma al. De oude machine werd ook meegenomen. Al met al, snelle en goede informatie, snelle levering en super service.

Pluspunten

• informatie op site
  • service
  • snelle levering

DJ 10-10-2016 Via de website gekocht

Alles voor een glimlach

Als je iets zoekt dan is het (bijna) altijd tegen een prima prijs/kwaliteit verhouding bij Coolblue te vinden. Voeg daar de geweldig snelle levering en het betaalgemak aan toe dan kan ik niet anders concluderen dan dat COOLBLUE daadwerkelijk alles doet voor een glimlacht (zelfs de verzenddoos is mooi en leuk)

Pluspunten

• assortiment
  • levertijden (en de informatie hieromtrent)
  • betaalgemak

Minpunten

• geen enkel minpunt

Paul 10-10-2016 Via de website gekocht

indrukwekkende service

Dit is niet de eerste keer dat ik iets bij/via coolblue besteld heb, en de service en snelheid blijven mij verbazen. De aflevering van de wasmachine verliep correct en snel, oude weer meegenomen, en dat voor nop! Wasmachine ia verder prima, doet wat hij moet doen en ziet er netjes uit.

Pluspunten

• super coolblue service
  • wast schoon en fris
  • goede prijs/kwaliteit verhouding

Mike85 10-10-2016 Via de website gekocht

Snelle, vriendelijke Service

Heel snelle levering, goede feeback via Facebook Berichten, kortom degelijk, degelijk, en nogmaals degelijk

Aanrader voor snelle service en goede kwaliteit

Pluspunten

• Snelheid
  • Communicatie

Wasmachineshop.nl 10-10-2016 Via de website gekocht

Snel en netjes

Keuze snel gemaakt op overzichtelijke website. Tijdens bestellen makkelijk bezorgdag gewijzigd. Mailtje en telefoontje van tevoren, keurig op tijd en prima geïnstalleerd.

Marijn 09-10-2016 In de winkel gekocht
Utrecht

Zoals altijd goed geholpen bij coolblue er werd in de winkel tijd en aandacht besteed. Uit eindelijk goed en eerlijk geholpen en heb uiteindelijk wat goedkopers besteld dan ik op oog had want dit was een betere keuze. Levering was ook snel en goed. Alleen jammer dat een trekschakelaar aansluiting niet direct wordt aangesloten en kosten worden berekend als je de optie kiest terwijl dit 3 minuten werk is voor iemand die er handig mee is.

Pluspunten

• Goed en eerlijk advies
  • Snelle levering
  • Fijne winkel

Minpunten

• Trekschakelaar aansluiten is niet kosteloos

Moonjules 09-10-2016 Via de website gekocht

Verkoop met een glimlach

De snelle levering. Ook klantenservice, indien je die nodig hebt, doen er alles aan om aan je verzoek te voldoen. En de humor die deze site gebruikt bij het benaderen of helpen is zo heerlijk vernieuwend. Daar krijg ik absoluut een lach van op mijn gezicht!

Celine 09-10-2016 Via de website gekocht

Heel goed

Erg goede winkel met duidelijke site en goede service. Ben erg tevreden over het product en over de snelle levering. Had het product s'avonds gekocht en de volgende dag al in huis. Super!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede site

Minpunten

• Die heb ik geen

Roelie 09-10-2016 In de winkel gekocht
Groningen

Prima website, vlotte levering, ook bij het afhalen prima service tot aan de auto toe.
Snelle service in de winkel zelf, zeer klantvriendelijk, normale prijzen.

Pluspunten

• Overzichtelijke website
  • Klantvriendelijk

Jan H S 09-10-2016 Via de website gekocht

aanschaf inductie kookplaat Indesite

woensdag een kookplaat besteld, op verzoek vrijdag geleverd, je wordt bijna op de seconde nauwkeurig op de hoogte gehouden hoe laat men komt, product boven onze verwachting. Wij kopen vaker bij coolbleu en zijn nog nooit terleurgesteld geweest. SUPER webshop

Pluspunten

• ruime keus
  • duidelijke omschrijving
  • concurerende prijzen
  • zeer goede levering proces

Rani 09-10-2016 Via de website gekocht

Snelle levering, goeie service

Coolblue heeft een groot aanbod aan artikelen. Als je twijfelt of het artikel al dan niet hetgeen is wat je zoekt, kan je het nog steeds terugsturen indien het niet overeenkomt met wat je nodig hebt. Ook leveren ze zeer snel, en zelfs op zondag!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Groot aanbod artikelen
  • 2 weken retourtijd

Simone 09-10-2016 Via de website gekocht

Eerste Coolblue ervaring

Allereerst betrouwbaar! Ontzettend groot assortiment met uitgebreide productomschrijving. De beste prijs en snelle levertijd! Super dus.

Pluspunten

• Assortiment

P.M. Poland 09-10-2016 Via de website gekocht

Dhr. P.M. Poland

Coolblue alsmede de site was voor mij zeer gebruiksvriendelijk en inderdaad de bestelling werd binnen 24 uur bezord. Geweldig

Pluspunten

• snelheid van levering
  • overzichtelijke site

Dirk L 09-10-2016 Via de website gekocht

power house

snelle levering, top management en goede kwaliteit. Ik heb voor de 2e keer een 2e kans product laten komen en was wederom als nieuw! laat je kans niet ontglippen als je dit soort artikelen tegekomt hier :)

Pluspunten

• klantvriendelijk
  • snelle levering
  • kwaliteit
  • kwantiteit

Minpunten

• geen lollies gevonden in de doos

Jacqueline 09-10-2016 Via de website gekocht

Prima service in de winkel en duidelijke bestel procedure

Prima geholpen in de winkel in Amsterdam, verschillende modellen laptops bekeken en prima uitleg over de verschillende specificaties. Besteld op de webshop met een duidelijk betaal- en leveringsprocedure.

Pluspunten

• Service
  • Levering
  • Betrouwbaar

Marthe 09-10-2016 Via de website gekocht

Goed bereikbare klantenservice en snelle levering

Na het spotten van mijn artikel bij Coolblue, Had ik nog wat vragen erover voordat ik het wilde bestellen. Het was al avond, maar Coolblue was makkelijk bereikbaar via WhatsApp (ook tel. of mail). Binnen 40 minuten had ik een reactie en waren mijn vragen beantwoord. Dezelfde avond de bestelling gedaan. Levering volgde de volgende dag!

Pluspunten

• Klantenservice via WhatsApp, mail en telefoon
  • Snelle reactie klantenservice
  • Makkelijk bestelproces
  • Snelle levering

Pieter 08-10-2016 Via de website gekocht

wasmachineaankoop

prima webwinkel; aankoop wasmachine en alles dik in orde! zeer snelle aflevering en geinstalleerd en direct gebruiksklaar. PRIMA.

Liv' in choc 08-10-2016 Via de website gekocht

Online

Het assortiment en de dienstverlening is prima. De webshop is duidelijk en logisch opgebouwd. Het is een plezier iets te kopen op Coolblue

Jan Schoofs 08-10-2016 Via de website gekocht

Coolblue bestelling.

Een bijzondere webshop die aanbevelingen doet zonder duurste produkt te promoten. Bestelling en betaling verloopt vlot. Maar bijzonder positief is het kunnen volgen van de bestelling. Ook dat je kon zien wie aan de deur zou komen. E

Pluspunten

• Betrouwbaar
  • Vergelijking produkt op website
  • Snelle levering
  • Aankondiging foto bezorger

Steven D. 08-10-2016 Via de website gekocht

TOP !!!

Zeer praktische website met eenvoudige stappen om te bestellen en te betalen. Zeer snelle levering, kortom, een absolute aanrader!!

Pluspunten

• Zeer snelle levering

Koen 08-10-2016 Via de website gekocht

Zoals het hoort, en dat is niet altijd gewoon

Fijne webwinkel, website kan nog overzichtelijker. Service is geweldig, duidelijke informatie over het proces en veel voorpret door de tips die je al krijgt voordat het product arriveert

Pluspunten

• Duidelijk proces, goede informatie zonder spammail
  • Snelle verzending

Paulidez 08-10-2016 Via de website gekocht

Mijn Favoriete Webwinkel

Zeer uitgebreid assortiment met goede prijzen. De leveringstijden zijn uitstekend. Er wordt zelfs bezorgd op zondag! Klantenservice via de website of social media zijn goed bereikbaar en professioneel.

Pluspunten

• Uitgebreid assortiment
  • Leverstijden
  • Prijzen van producten
  • Fysieke winkels

P. Vreeke 08-10-2016 Via de website gekocht

Slechte service Coolblue

Deze shop is waardeloos. Ik heb een combi magnetron gekocht. Zou de volgende dag bezorgd worden. Daarmee wordt uitgebreid geadverteerd. De volgende ochtend krijg ik een mail van de bezorging dat ze pas de volgende dag komen. Coolblue gemaild. We gaan het uitzoeken hoe dat komt, u krijgt binnen 24 uur bericht. Nooit meer iets gehoord. Ook niet na een telefoontje van mij met de servicedesk. Ik wist na 1 uur al van de bezorger wat er aan de hand was: pakket was aangemeld door Coolblue voor 1 rijder. Echter is het pakket te groot/zwaar voor 1 persoon. Het had aangemeld moeten worden voor 2 rijders.
Voor niets vrij genomen en de beloftes van Coolblue zijn LOOS.
Alles voor een glimlach wordt er nog vermeld onder aan de mail. Ja ja. Het glimlachen is mij vergaan.

Officiele reactie van Coolblue 08-10-2016

Hallo meneer/mevrouw Vreeke,

Wat ontzettend vervelend dat je combi-magnetron niet op de beloofde dag is bezorgd, dit is zeker niet de service die u van ons mag verwachten. We willen graag kijken of we hier nog iets voor u in kunnen betekenen maar ook wat we kunnen doen om dit in de toekomst te kunnen voorkomen. Zou u hiervoor wellicht uw ordernummer willen mailen naar geenglimlach@coolblue.nl? Alvast bedankt en we hopen dat ondanks de vertraging de combi-magnetron wel bevalt.