Deze score is berekend op basis van 3448 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

annemarie 09-09-2016 Via de website gekocht

Vertrouwen

Ik kan Coolblue van harte aanbevelen. Ik ben soms sceptisch over het online bestellen van spullen, maar de duidelijke uitleg bij het product en de vele en duidelijke informatie erbij maken dat ik Coolblue vertrouw. Ik ben heel tevreden met de snelle en goede levering.

De Keijzer 09-09-2016 Via de website gekocht

Goede snelle service!

Site is duidelijk en het bestellen gast allemaal heel makkelijk.
Goede en snelle service. Ideaal wanneer je wat snel nodig hebt maar door werk of omstandigheden geen tijd hebt om naar de winkel te gaan.

Pluspunten

• Snelle levering

annie 09-09-2016 Via de website gekocht

Top

zeer snelle en goede levering. ook de transporteur verdiend een aanbeveling. precies op tijd! ook heel prettig dat je op de hoogte word gehouden van de route van de transporteur, waardoor je niet de hele periode thuis hoef te zijn en ook nog een bericht als hij in de buurt is zodat je naar huis kan komen.

Pluspunten

• snel
  • goed

Nancy 09-09-2016 Via de website gekocht

Eerste bestelling bij Coolblue

Website is overzichtelijk en duidelijk. Volgende dag in huis door postnl bezorgd met track en trace. Mail bevestigingen waardoor je op de hoogte wordt gehouden over stand van zaken. Geen schade en goed ingepakt.
Ik heb nog niets retour hoeven terug te sturen / schade aan product / garantie periode / ruilen etc., dus ik weet niet welke ongemakken erbij komt.

Pluspunten

• volgende dag geleverd
  • postnl bezorgd

E 09-09-2016 Via de website gekocht

Snel en goede communicatie

Vaker bij Coolblue besteld. Ook wel eens iets wat niet goed was. Dit zijn pas de momenten waarop je de service van een bedrijf leert kennen. Je hoeft niet te zoeken naar contactgegevens, ze zijn goed bereikbaar, werd keurig afgehandeld. Dit keer een wasmachine gekocht via Coolblue. S avonds besteld en de volgende dag door bezorgdienst gebracht incl. tijdsindicatie bezorging.

Pluspunten

• Goede communicatie
  • Correcte afhandeling
  • Snelle bezorging

AV 09-09-2016 Via de website gekocht

aankoop rugzak

duidelijke afspraken bij bestelling,correcte levering,materialen degelijk verpakt.
Zo hoort het ! bedankt aan het team van Coolblue

Pluspunten

• gemakkelijk te bestellen
  • correcte levering

Thea B 09-09-2016 Via de website gekocht

SUPER WEBSITE

Duidelijke website, supersnelle levering!! Ik heb een laptop besteld goed verpakt, niets op aan te merken , ga in de toekomst zeker weer bestellen. Helemaal Top!!

Anniek 09-09-2016 Via de website gekocht

Coolblue the best!

Goede site, met snelle levering, dat vind ik een groot pluspunt! Wel is het een minpunt dat je de laptop dus helemaal zelf moet installeren en klaar moet maken om te gebruiken.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Duidelijke track en trace

Minpunten

• Thuis zelf installeren

beek 08-09-2016 Via de website gekocht

super service

fijne winkel zowel online maar ook de winkel waar je heen kunt gaan. Fijn dat als je niet kunt kiezen hun wat aanbevelen en dat is niet het duurste. kwaliteit prijs verhouding is perfect.

Frank Leenaers 08-09-2016 Via de website gekocht

Supersnel en betrouwbaar

Al verschillende bestellingen gedaan en altijd dag later de levering ontvangen. Nog geen problemen gehad of minpunten die ik kan bedenken.

Joris 08-09-2016 Via de website gekocht

Glimlach

Kopen bij coolblue zorgt altijd voor een glimlach om mijn mond. Niet alleen word je blij van het aankopen zelf (website op orde, levertijd, updates over levering zelf), ook de teskten op de doos doen me altijd grinniken. Diegene die die woordgrappen bedenkt is briljant en een bedrijf die deze grappen op de doos durft te zetten, verdient alleen al lof; in Nederland moet je altijd maar normaal doen , anders word je als 'gek' gezien. Coolblue niet, die is fris, nieuw en houdt zich lekker aan haar eigen principes.

Vooral doorgaan!

Pluspunten

• Aankoop zelf
  • Teksten op doos

Minpunten

• Prijzen kan nog lager
  • Merknaam

Lena Liesveld 08-09-2016 Via de website gekocht

Geweldig!!!

Wij zijn voor het eerst klant van Cool Blue De ervaring was vanaf het begin van bestellen tot de plaatsing in huis van onze koelvriescombinatie subliem geregeld Zelfs de verwachte tijd van levering klopte als een bus 2aardige jongemannen waren zeer netjes en beleefd Met andere woorden ZEER aan te bevelen L F

kees 08-09-2016 Via de website gekocht

aanschaf koelkast

zeer tevreden over afhandeling ik heb mijn bestelling geplaatst rond 19.00 uur in de avond, de volgende morgen om 08.45 stond hij bij ons in huis.
ook de mensen die hem brachten hulde voor het in huis zetten.

Pluspunten

• correcte afhandeling

Arjan 08-09-2016 Via de website gekocht

Top bedrijf!

Superservice, snelle levering, duidelijke site! Coolblue is een internetwinkel zoals internetwinkels moeten zijn!

Pluspunten

• Snelle service
  • Groot assortiment
  • Gratis levering

Minpunten

• Geen!!!!!

Kris Pissens 08-09-2016 Via de website gekocht

Ervaringen coolblue

Duidelijke site, vergelijk optie tussen verschillende toestellen , snelle leverin, bij slechte werking toestel perfecte service gekregen

Pluspunten

• Snelle levering

Olena 08-09-2016 Via de website gekocht

Heel tevreden met Coolblue

Ik ben heel tevreden met ruim assortiment aan producten,goede prijs kwaliteitverhouding,snelle levering,goed overzichtbare site

Consument D 08-09-2016 Via de website gekocht

Supersnelle levering en plaatsing

's avonds besteld en 's ochtends om 8 uur stond de droger aangesloten bij ons thuis! Keurig een belletje een kwartier voor levering. Echt prima.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede service

ScenicSurfer 08-09-2016 Via de website gekocht

Gewoon, zoals beloofd!

Alle zoals beloofd! Het juiste aanbod met een goede prijs/kwaliteit verhouding. Duidelijke en transparante informatie. Snelle verzending.

Jeroen VdP 08-09-2016 Via de website gekocht

Superwinkel!

Groot aanbod van verschillende merken en prijscategorieën. Een heel overzichtelijke en makkelijke website waardoor je meteen het geschikte product vindt en een heel snelle levering. Echt top!

Mieke 08-09-2016 Via de website gekocht

Horsje galaxy A5

Mooi hoesje. Wel snel vol met vingerafdrukken, oogt dan wat vettig. Makkelijk dat uur en datum erdoor zichtbaar blijven.

Annouchka 08-09-2016 Via de website gekocht

iPhone 5s

Donderdagavond (net phone verloren die dag) besteld en de vrijdagmorgen 9.30u reeds geleverd. Prima service voor een uiterst goeie prijs. Voortaan onze nummer 1 voor aankopen echte aanrader snelle service.

Pluspunten

• Gemakkelijk bestellen,
  • Snelle levering
  • Veilige betaling

M 08-09-2016 In de winkel gekocht

medewerker was erg behulpzaam

Duidelijk ingedeelde winkel, een fatsoenlijke stoel zou het wel gemakkelijker maken met wachten op je beurt. De (bar)krukken zijn Voor minder validen te hoog en onveilig.

Pluspunten

• goed toegankelijk
  • overzichtelijk

Minpunten

• geen gewone stoel

Officiele reactie van Coolblue 09-09-2016

Goedemiddag,

Fijn dat u over het algemeen een goede ervaring heeft gehad bij ons in de winkel. Het is echter wel jammer dat u niet prettig kon wachten op uw beurt. Het is inderdaad iets om in overweging te nemen als het gaat om minder valide personen. Als u nog andere vragen of opmerkingen heeft, horen we dat graag van u via geenglimlach@coolblue.nl

Vriendelijke groeten,

Marc 08-09-2016 Via de website gekocht

Prima

Snel en betrouwbaar. Groot assortiment, cocurrerende prijzen, volgende dag in huis, prima website en vergelijkende producten aangeboden als alternatief.

Pluspunten

• Veel keuze
  • Snel
  • Prima website
  • Concurrerende prijzen

Ron veld 08-09-2016 Via de website gekocht

Goedkoop en veel keuze

Er is veel keuze in elke artikel groep en de prijzen zijn daardoor laag. Ook kan je refurbished artikelen kopen.

Pluspunten

• Veel keuze
  • Lage prijzen

Minpunten

• Slechte service bezorging
  • Artikelen niet uitgepakt

Luc 08-09-2016 Via de website gekocht

Schot in de roos!

Ik kocht een laptop. De productbeschrijving is heel duidelijk en volledig zodat je precies weet wat je voor je geld krijgt. Bovendien werd al snel duidelijk dat prijs/kwaliteit verhouding zeer goed zat. Vlotte bestelwijze en dito levering! Goede punten voor Cool Blue!

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit
  • Overzichtelijke info
  • Vlotte afhandeling

Danny 08-09-2016 Via de website gekocht

Veel keuze, snelle levering

Heel leuk om vanuit je zetel te kiezen uit een groot aanbod, en je spullen heel snel geleverd te krijgen.

Petra 08-09-2016 Via de website gekocht

Coolblue geweldig! (HP kan beter...)

Coolblue snel en efficiënt als altijd: top!! Helaas ontbrak bij mijn all-in-one HP-laserjet essentiële info over het scannen. Ik werk met Mac OS El Capitan. Om te kunnen scannen heb je dan de HP Easy Scan app nodig. Alleen, dat staat nergens in de handleiding of op de website van HP. Een omissie die uren zoeken, proberen, denken etc. heeft gekost. Dus Coolblue een dikke 9, HP voor het apparaat zelf ook een 9, maar voor communicatie en klantvriendeljkheid een 3.

Pluspunten

• snel
  • makkelijk

joke wouters 08-09-2016 Via de website gekocht

echt blij met mijn nieuwe wasmachine.

Goede bediening. En uitleg.over de wasmachine.afgesproken tijd.ik ben echt heel blij er mee.en ook snelle levering.hartstikke bedankt.

Pluspunten

• heel tevreden.

Hagenaar 08-09-2016 Via de website gekocht

koelast

Goed en op tijd geleverd , moet nog ingebouwd worden,
Dan weet ik zeker dat alles goed.
Als het niet goed is kijk i0k of het omruilen net zo goed is

leo wols 08-09-2016 Via de website gekocht

Cool Blue --- een 10 met een griffel---

een stofzuiger gekocht,Nisfisk,prima apparaat.
s,avonds besteld,s,morgens afgeleverd.

Gewoon een prima bedrijf,grote concurrent voor Bol.com

Pluspunten

• goede service
  • snelle aflevering

Minpunten

• niet dat ik weet
  • niet dat ik weet

dutchglorius 08-09-2016 Via de website gekocht

goed en snel

goede kwaliteit producten en snel binnen en maar 9,95 voor levering op de zelfde dag.
bestellen is snel gemakkelijk met voldoende betaal opties

Pluspunten

• snelle levering
  • veel annbod lage prijs

Minpunten

• grote verpakking

Kipoewee 08-09-2016 Via de website gekocht

Geweldige site!

Niet voor alles de goedkoopste, dikwijls wel. Geweldige service met een beetje humor tussendoor. Tot nu toe enkel correcte ervaringen met Coolblue.

Pluspunten

• service
  • humor
  • correct
  • vaak goedkoopste

elmah 08-09-2016 Via de website gekocht

Very good

Magnificents service, good prices and very fast delivery. I would recommend coolblue and would order any time again withouta my hesitation.

H. de G. 08-09-2016 Via de website gekocht

Goede printer en snelle bestellingafhandeling

Ik heb de printer nu een week. Installeren ging probleemloos. Dubbelzijdig printen moet ik nog uitproberen. Verder geen problemen gehad

Pluspunten

• Afhandelings snelheid
  • Prima verpakking

Jack 08-09-2016 Via de website gekocht

Coolblue is cool

De website is overzichtelijk en kon ik makkelijk vinden wat ik zocht.
De levering was als afgesproken, dat wil zeggen vandaag besteld, morgen in huis.

Willem 08-09-2016 In de winkel gekocht
Amsterdam

Aankoop Ipad Air2

Een hele fijne winkel waar het personeel ruimschoots de tijd neemt om alles duidelijk uit te leggen, ondanks dat het druk in de winkel is. Zeer deskundig personeel dat mij heeft geholpen.

Pluspunten

• deskundigheid personeel

René Van de Laarschot 07-09-2016 Via de website gekocht

Goed en snel, coolblue levert wel!!!

Zeer overzichtelijke webshop. Snelle levering!!!!! Veel afhaallocaties. En makkelijk dat je ook via Paypal kan betalen

Pluspunten

• Snel
  • Overzichtelijk

SisterRJ 07-09-2016 Via de website gekocht

Ruime keus en goede, betrouwbare informatievoorziening.producten van goede kwaliteit. Zeer snelle levering met tijdstracering.

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Snelle levering

Luciano 07-09-2016 Via de website gekocht

Samsonite guardit

Hallo, mijn naam is L.di rocco een aantal dagen geleden heb ik via coolblue.nl een nieuwe rugzak besteld van het merk samsonite wegens een laptop mee naar school nemen, door het gemak van de coolblue filters die je gemakkelijk kunt toe passen in het linker menu was de keuze na een aantal filters al snel gemaakt het was de samsonite guardit 15,3 inch geworden door de goede info en een aantal goede foto's erbij is mijn keuze op de rugzak snel en gemakkelijk gemaakt, daarom erg tevreden over coolblue en natuurlijk niet te vergeten door de snelle levertijd van een dag

Pluspunten

• Snelle levertijd
  • Makkelijke site

Esther 07-09-2016 In de winkel gekocht
Oostplein Rotterdam

Coolblue Oostplein Rotterdam

Vriendelijk personeel, professionele hulp. Je wordt geholpen om een weloverwogen keuze te maken in een breed assortiment.

Pluspunten

• Vriendelijk
  • Professioneel
  • Breed assortiment

Minpunten

• Soms lange wachttijd

Silke Hofman 07-09-2016 Via de website gekocht

Beoordeling

Goede prijs kwaliteit, leveren wanneer je het uitkomt, goede servies, vragen worden binnen het uur beantwoord, zijn steeds bereid om meer uitleg te geven, zoeken met je mee naar het juiste product

Pluspunten

• Vragen beantwoorden
  • Prijs kwaliteit
  • ...

Heer 07-09-2016 Via de website gekocht

Ben tevreden zaterdag wasmachine besteld. Maandag binnen

Aanrader dus . Super service. Zou de volgende aankoop weer bij coolbleu doen. Ben zeer tevreden met service en ook vriendelijke bezorgers . Zeer beleefd en netjes.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Geen verzendkosten

Minpunten

• Niets
  • Niets

Mike 07-09-2016 Via de website gekocht

Makkelijk wat besteld en snel bezorgd. Prima service. De prijs is ook goed, niet extra duur of iets dergelijks.

Pluspunten

• Snel bezorgd
  • Overzichtelijk

Minpunten

• doorgestuurd naar subsite

Deja Vu 07-09-2016 Via de website gekocht

Snelle Service

Prima snelle service / levering tegen een aantrekkelijke prijs. Verpakking in verhouding tot product wel erg groot. Memory card in doos van 20x20x10

Roy 07-09-2016 Via de website gekocht

Snelle levering, mooi product !!

Na de bestelling was het product snel thuis, het zag er goed uit en ik was helemaal happy.

De extra aangeboden opties sloten precies aan bij de rugzak en wat andere bezoekers hadden bekeken was ook nuttig.

Een tevreden klant erbij !

Pluspunten

• Mooie rugzak
  • goed verpakt
  • informatie per mail

Bert 07-09-2016 Via de website gekocht

Zoals gewend

Alles prima geregeld.Site overzichtelijk met de juiste informatie. TV besteld en de volgende dag geleverd.Helemaal top.

Moos 07-09-2016 Via de website gekocht

Prima webshop

Duidelijke productomschrijving, veel foto's en uitleg zorgde ervoor dat ik een weloverwogen keuze kon maken. Snelle bezorging

Pluspunten

• Snelle bezorging
  • Duidelijken website
  • Goede omschrijving

Eddy 07-09-2016 Via de website gekocht

Aanschaf nieuwe smartphone

Coolblue is een goede no nonsense webwinkel met prettige levering en servicevoorwaarden. De website heeft goede filters en goede produktinformatie waardoor het makkelijk is de telefoon te vinden die aan jouw eisen voldoet tegen een scherpe prijs.

Pluspunten

• levering
  • filters op specificaties
  • levering
  • voorwaarden
  • prijs

Simone 07-09-2016 Via de website gekocht

Top service!

Bestellen bij Coolblue is een feestje. Op zondag besteld, maandagmiddag al in huis. En hele duidelijke communicatie over de levering!

Francis 07-09-2016 Via de website gekocht

Coolblue-Prima winkel

Gewoon prima, grote keuze met verschillende merken, gemakkelijke online bestelling en supersnelle levering. Houden zo.