Lotte 27-10-2021

Altijd fijn dat er 2de kansjes zijn voor een zacht prijsje.
Snelle levering.
Fijne service

Lise 27-10-2021

- heel vriendelijk onthaal (fijn om te worden verwelkomd in de winkel)
- snel geholpen
- vriendelijke winkelbediende

Stefaan 26-10-2021

Fout in het systeem waardoor niet kon geleverd worden en daarbij geconfronteerd geworden met onkunde, onwil, veel niet nagekomen afspraken, veel wachten en geen feedback. 12 dagen gewacht op een droogkast en daarna nog eens 18 dagen gewacht om mijn geld terug te krijgen.

De winkel en website zijn uitstekend. Op post-sales is duidelijk bespaard.

HWL 25-10-2021

Snelle levering, product was in voorraad, Online bestellingen uitvoeren en betalen was makkelijk en duidelijk.
Bij afhaling: ook snel en vriendelijke service (vriendelijkheid vind ik persoonlijk zeer belangrijk)

henk 24-10-2021

het bestellen gaat behoorlijk vlot ! maar dan als er iets misloopt !Mijn bestelling geplaatst maar deze had nogal wat voeten in de aarde ! De klanten dienst is telefonish te bereiken mits je eventjes een 35 minuten wenst aan de wachtlijn te hangen ! Waarna ze je nogmaals in de wacht funktie plaatsen om jou persoonlijk dossier te bekijken ! Reken op een gemiddelde tijd van ongeveer 53 minuten eer er een oplossing uit de bus komt

Vos 24-10-2021

Altijd een uitstekende service met vrolijke werknemers. Niks is voor hen te veel.

PaulJB 24-10-2021

Zoals vroeger reeds meerdere keren ervaren, een correcte en vlotte service.

Milan 24-10-2021

Efficiënte afhandeling van bestelling! Zoals het hoort!
Goede vergelijking tussen verschillende producten.

Rudy 23-10-2021

De bestelde producten worden altijd op tijd afgeleverd. Netjes en goed verpakt.
Tot op heden ben ik nog nooit teleurgesteld geweest in al de producten die ik al bij coolblue heb besteld.

Bart S 23-10-2021

De bestelling ging heel snel. Om 21u45 besteld en de dag erop om 13u ontvangen.

Jasmina 23-10-2021

Leuke functies en snelle levering :) die wachttherapie was echt lachen hahaha

Peter 23-10-2021

Gemakkelijk om te vinden wat ik zoek in de webwinkel. Bestellen: just works. Confirmatie e-mail met een knipoog: check. Op tijd geleverd: check. Happy customer: check.

Olivia 22-10-2021

Makkelijk om een keuze te kunnen maken ! Goede omschrijving, zeer duidelijk, snelle levering.

nelson 21-10-2021

Enorm snelle levering en meestal wat ik zoek in stock.
Levering steeds als beloofd.

Manolita 21-10-2021

Ik was op zoek naar een e-reader, en ben op aanraden van een collega, die uiterst tevreden was van de service, op de site van Coolblue beland. Ze hebben een heel groot assortiment e-readers. Ik kon zelfs een koopje doen en mij een Tweedekans toestel aanschaffen (een toestel dat klanten om welke reden dan ook binnen de 30 dagen hebben geretourneerd). Eén van de kabeltjes ontbrak echter... Toen ik dit meldde aan Coolblue, kreeg ik vrijwel ogenblikkelijk antwoord van een heel sympathieke medewerker die voor mij meteen een nieuw kabeltje zou bestellen. Geheel kosteloos uiteraard, en bovendien een dag later geleverd aan huis per fietskoerier! Dit is mijn eerste maar zeker niet mijn laatste aankoop bij Coolblue!

Katrien 20-10-2021

Snelle levering, prima service, vriendelijk, professioneel, goede website en sympathiek

Emiliovr 20-10-2021

Coolblue heeft een snelle, gemakkelijke en gebruiksvriendelijke werking in de winkels en op hun site/applicatie. Alles wordt piek fijn op een speelse manier uitgelegd enzo wordt dus ook het kopen aangenaam maakt. Hun leveranciers zijn nette mensen met oog voor de klant, dat hebben ze doen blijken waar ze meerdere opties aanboden om het ons gemakkelijk te maken.
Al bij al een zeer aangename ervaring voor een degelijke prijs.

Bart 20-10-2021

Alles ok. Vlotte bestelling en vlotte communicatie. Correcte levering door BPost.

Jonas 20-10-2021

Goed levering, makkelijk te bestellen en te betalen, heel gebruiksvriendelijk

Bob 20-10-2021

goede beschrijvingen uitgebreide keuze en snelle levering voor een correcte prijs

Andy 20-10-2021

Dat er ooit iets mis gaat is een zekerheid, gelijk waar je koopt. Het verschil is dat Coolblue ook echt zijn best doet ook daar klantvriendelijk mee om te gaan.

Halim 20-10-2021

De volgende dag As het product gewoon af te halen aan de balie. Ik werd met enthousiaste verkopers ontvangen en werd voldoende geholpen. Top winkel.

Freddy 19-10-2021

Volgens mij beste webshop.
Vooral voor hun fantastische service en het feit dat er een aanspreekpunt is met echte mensen.

Stefan 19-10-2021

Terwijl wij hier thuis met de voordeur open zitten te wachten, geven ze aan aan huis te zijn geweest, maar dat de klant niet thuis was. Ook het beloofde telefoontje een kwartier op voorhand hebben we niet gekregen. 03-nummer niet bereikbaar. Geen reactie via whatsapp. Zijn dat die coolblue helden? Is dat die glimlach? Dan maar zonder wasmachine …

Niels 19-10-2021

Zoals gewoonlijk weer een snelle en goede levering. Product voldoet aan de verwachtingen en was in correcte staat. Info op de site komt overeen dus simpelweg tevreden.