Deze score is berekend op basis van 2821 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

HappyMe 08-05-2018 Via de website gekocht

Één woord - super!

Voordat je het product besteld heb je een uitgebreide keuzehulp en goede vergelijkingsopties. Daarnaast is de prijs/kwaliteitsverhouding ook prima, zeker voor de service die je krijgt en de snelle levering.

Ook de communicatie is helder en je weet vooraf wat je mag verwachten.

Laatste keer een droger besteld, die helemaal naar boven is gebracht (3e verdieping) en geïnstalleerd. Ook nog gezorgd voor de afvoer.

Super vriendelijke bezorgers!

Corinne 08-05-2018 Via de website gekocht

Veel betaalbare keuze

Veel keuze in apparaten
Makkelijk te filteren. Fijne keuze om op te filteren
Vriendelijk en behulpzaam personeel
Wordt snel gereageerd
Wat ze zeggen doen ze bellen voor ze arriveren alles netjes installeren en dozen enz weer meenemen

Bekumar 08-05-2018 Via de website gekocht

Low cost and quick delivery

Outstanding. To motivate customers, CoolBlue should include some kind of loyalty program.
Then, it feels like family.

Edwin 08-05-2018 Via de website gekocht

Altijd tevreden als ik iets besteld heb.

Meerdere keren hier besteld, producten zijn makkelijk te vergelijken en hebben altijd een scherpe prijs. Bestellen en betalen gaat makkelijk en vlot. De levering is snel en goed en is makkelijk te volgen. De meest uiteenlopende dingen besteld bij Cool blue en ben altijd zeer tevreden geweest.

Sabine 07-05-2018 Via de website gekocht

Super service

Ik was opzoek naar een BBQ en kwam op de site van Coolblue terecht. Het is een zeer overzichtelijke site met genoeg productinformatie en de service was uitstekend. Had het de volgende dag al in huis. Topwerk!!! :-)

Familie Post 07-05-2018 Via de website gekocht

Supersnelle levering, uitstekende service en zeer klantvriendelijk. Top!
Oude product meegenomen. Bij kleine schade een tegemoetkoming, maar omruilen of teruggeven is ook mogelijk.

Nijmegenaar64 07-05-2018 Via de website gekocht

Uitmuntende webwinkel

Ik bestel al jaren een diversiteit aan spullen bij Coolblue en tot op heden is elke bestelling (en dat zijn er toch aardig wat geweest inmiddels) 100% juist geleverd. Zowel de kwaliteit van de producten, als de snelheid van leveren ... altijd perfect. Tot op heden was ook altijd alles op voorraad.

Willeke 07-05-2018 Via de website gekocht

Communicatie is top!

Prijs/kwaliteitverhouding sprak me aan. Telefonische en mailcommunicatie heb ik als prettig ervaren én in de mails zit een juiste dosis humor 😊 Maar bovenal een geweldige service van het bezorgteam: top!

Bruno Budeners 07-05-2018 Via de website gekocht

Fantastische en snelle levering.

Ben zeer tevreden over het aanbod, de prijzen en de zeer snelle levering. Als je voor een bepaald product zou kijken, zijn er meerdere van die artikels, waaruit je kan kiezen.

Con 07-05-2018 Via de website gekocht

Nog beter dan de reclame!

Aangename kennismaking met Coolblue. Duidelijke website met goede productomschrijvingen. En dan de levering die is helemaal geweldig!

M.M.vande Graaf 07-05-2018 Via de website gekocht

aankoop

het is voor mij de eerste keer dat ik online iets bestelde.
Ik ben er zeer tevreden over. Alles keurig verzorgd en zo snel thuisbezorgd.

Anouk 07-05-2018 Via de website gekocht

Goede en snelle service

overzichtelijke site met veel keuze uit producten. heb hier mijn wasmachine, droger, vriezer, boxen, koptelefoon en nu ook stofzuiger gekocht. snel in huis.

Marc 07-05-2018 Via de website gekocht

Place to be!!!

Beste service online, zoek niet verder. Alles verloopt perfect. Zelfs heeft men schade door vervoer, alles word goed opgevolgt tot in de puntjes. Nice.

rosientje 07-05-2018 Via de website gekocht

service gericht en alles is prima.

ik vind het prettig winkelen en wat ze zeggen doen ze ook.En het word netjes afgeleverd.En al je vragen worden beantwoord.

janm 07-05-2018 Via de website gekocht

Snelle en zorgvuldige levering. Prima prijs.

Zie titel. Prima totaalplaatje. Duidelijke pagina's op het web met goede informatie.Servicegericht afleverteam. Kortom de volgende aankoop wordt indien mogelijk weer bij Cool Blue

Sven 07-05-2018 Via de website gekocht

Super service.

Ik ga hier zeker vaker bestellen. Had een vraag over de levering , netjes te woord gestaan door jullie zeer vriendelijke en leuke medewerkers.

Bianca 07-05-2018 Via de website gekocht

Prima opvolging. Snel. Ruime keuze

Ruime keuze. Overzichtelijke website. Snelle afhandeling. Prima opvolging per mail.

W kooi 07-05-2018 Via de website gekocht

Bezorgen zelfs in het weekeinde met een glimlach!

Uitsekende service, fijne bezorgers. Zelfs in het weekeinde een goed humeur! Oude koelkast en magnetron gelijk weg.

Gerolf De Backer 07-05-2018 Via de website gekocht

Zeer goede service

Ik had vrijdagavond laat nog een artikel besteld, en inderdaad de volgende ochtend stak het in mijn bus! De opvolging via mail klopte perfect. Aan de hand van anderen hun review heb ik inderdaad mijn beslissing durven maken. het betrof RAM geheugen van 16GB kaartjes voor mijn macbook pro late 2012 i5 2.5mhz processor. Het werkt super goed nu!!! Dank jullie wel!!

Mike 07-05-2018 Via de website gekocht

CB stelt nooit teleur, snel besteld, snel geleverd.

CoolBlue heeft een zeer breed assortiment wat ook nog eens goed te sorteren en te filteren is. De prijzen zijn niet extreem laag maar marktconform. Mijn ervaring uit het verleden is dat de aftersales service gewoon super is zelfs als het product niet bevalt. Géén ellenlange discussies maar gewoon snelle en klantvriendelijke oplossingen.

Truusje uit Mokum 07-05-2018 Via de website gekocht

Opgewekte en vriendelijke hulp bij de klantenservice

De klantenservice is mijn redder in nood. Ik ben niet handig met drukke webpagina's, dus zoek ik me een hoedje om de juiste info te vinden. Nu ik weet, dat de klantenservice prettig is bemand / bevrouwd , pak ik tegenwoordig wat sneller de telefoon om door een levend mens verder geholpen te worden. Daar wordt niet moeilijk over gedaan, men stuurt je zelfs een mail met een link, zodat je je bestelling nog gemakkelijker kunt plaatsen. Fantastisch.

Flauwekully 07-05-2018 Via de website gekocht

Geen enkel minpunt!!!

Juiste product, duidelijke bestelprocedure, goede prijs, snelle levering! Verpakking ook prima enmaskt gebruik van Post NL die op de afgesproken tijd komt.

A.R. 07-05-2018 Via de website gekocht

Fijne webwinkel

Nee, ze zijn niet de goedkoopste (overigens ook niet de duurste) op het internet. JA, ze zijn beregoed: snelle levering, veel keuze (ook voor de leveringsmogelijkheden), zeer uitgebreide info over het product op de website (zo ontzettend fijn). Dus ik koop er graag, want dan weet ik wat ik in huis haal en ook dat als het niet bevalt of als ik mij bedenk, ik het altijd kan terugsturen, ongebruikt dan wel gebruikt (bij gebruikte spullen krijg je onder voorwaarden 75% van je geld terug). Samenvattend: je weet wat je koopt en onder welke voorwaarden je het koopt.

Lisa 07-05-2018 Via de website gekocht

Verkeerd aangesloten

Ben zeer tevreden over het apparaat, droogt goed, maakt wel redelijk veel geluid, helaas hebben de bezorgers van de wasdroger de leiding voor de waterafvoer verkeerd aangesloten waardoor mijn bijkeuken, blank kwam te staan. We waren niet aanwezig toen het gebeurde, gelukkig hebben we plavuizen, we gebruiken nu maar het opvangbakje.

Liesbeth van Ampting 07-05-2018 Via de website gekocht

Duidelijke website en snelle levering

De website is erg overzichtelijk, productinformatie is compleet en duidelijk. Bestellen is makkelijk en product wordt snel verzonden.

Josh 07-05-2018 Via de website gekocht

SERVICE, niet met een hoofdletter, maar IN HOOFDLETTERS

Elk contact met Coolblue is weer een verademing ten aanzien van vriendelijkheid, behulpzaamheid en vakkennis.

Russell 07-05-2018 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Het is een goede website duidelijk en betrouwbaar en een goede service en levering is netjes op tijd wat ze beloven

LDC 07-05-2018 Via de website gekocht

geen echte aanrader

1. Acer laptop gekocht. Verscheidene malen moeten terugbrengen naar de winkel voor herstelling. 2x een nieuwe gekregen, met dezelfde defecten. Uiteindelijk ander model gekocht met nog altijd een vervelend defect (touchpad werkt na tien minuten niet). Daarom tweede laptop gekocht (Lenovo) bij Coolblue om me uit de nood te helpen telkens de Acer het liet afweten (Dat is net zoals een tweede nieuwe auto kopen als je een eerste hebt gekocht, voor het geval de eerste nieuwe auto in panne valt). Lenovo is na een herstelling ok. In totaal heb ik zo'n zestal bezoeken moeten afleggen aan de Coolblue winkel. Coolbue heb ik dan twee jaar geleden links laten liggen.
2. Had een nieuwe stofzuiger nodig. Je zou denken: daar kan niets fout mee gaan! Een stofzuiger is geen laptop. MIS!!!! Stofzuiger geleverd, maar geen hulpstukken: die zaten er gewoon niet bij. Worden nageleverd: wachttijd tot 10 werkdagen.

Coolblue is idd snel, goedkoper, modern, vlot, sexy, goede naverkoopservice, ... maar kwaliteit van de producten laat te wensen over. Wat heb je aan een goede naverkoopservice wanneer je producten levert die niet voldoen?

Als je geluk hebt dat wat je bestelt in orde is en optimaal werkt, dan is Coolblue een goede winkel. Maar omwille van hun aankoopstrategie loopt het vaak mis. Althans bij mij.

Heb binnen afzienbare tijd een nieuwe wasmachine nodig, maar die komt wellicht niet van bij Coolblue. Ik betaal liever wat meer dan dat ik keer op keer op de naverkoopdienst moet rekenen omdat het product of de levering niet deugt.

Hulsman 06-05-2018 Via de website gekocht

Website duidelijk en overzichtig, levering top. Je wordt hoed op de hoogte gebracht betreffende je bestelling. Via track tracé kan je zeer handig goed de tijd in de gaten houden wanneer de levering plaatsvind.

Lou 06-05-2018 Via de website gekocht

Nieuwe fiets bezorging ging niet helemaal goed

Nieuwe bezorg fiets service gaat toch nog niet helemaal lekker. Eerste keer konden ze niet leveren doordat het adres niet de vinden was. 2de keer was het pakket 4 uur te laat. De koerier was vrij open over de nieuwe service.

Echter vond de klanten service "dat je niet beschikbaar was op locatie en je mobiel niet opnam" de reden dat ze niet kunnen leveren op een locatie waar tijdens werktijd een receptie aanwezig is. Overigens kon PostNL wel prima het adres vinden en heeft Coolblue mij niet attent gemaakt dat mijn bestelling met een nieuwe service verzonden zou worden. Teleurstellend...

Officiele reactie van Coolblue 07-05-2018

Beste Lou,

Bedankt voor je review!

Ik kan mij voorstellen dat je op deze manier niet tevreden bent over onze nieuwe leverdienst op de fiets. Zou je ons je ordernummer willen toesturen naar geenglimlach@coolblue.nl? Dan kijken we met je mee wat we nog voor je kunnen betekenen.

Sam 06-05-2018 Via de website gekocht

Lekker oventje

Fijne klantenservice met goed advies en uiteindelijk een topproduct! Volgende keer bestel ik hier weer, veel beter dan bol

Juul 06-05-2018 Via de website gekocht

Geweldige ervaringen

Wij bestellen altijd bij coolblue. Duidelijke afspraken, prima prijzen, geweldige service. Alles klopt altijd!

Cristine 06-05-2018 Via de website gekocht

De service is gewoon Top

Ze hebben veel merken van duur tot betaalbaar. De service is perfect, de levering goede mensen metgezel kennis en zeer beleefd. De retour gaat ook naar wens dus gewoon een hele fijne zaak om dingen te bestellen.

Nicole 06-05-2018 Via de website gekocht

Super vriendelijke kundige medewerkers en snelle levering

Ik ben heel blij met CoolBlue. Ineens hield mijn wasmachine er mee op. 9u later stond de nieuwe al te draaien. Heel prettig contact aan de telefoon en ook de jongens die m kwamen brengen waren vriendelijk. Geweldig! Snel, vakkundig en vriendelijk. Wat wil je nog meer?
Ook CoolBlues keuze is prettig. Zo heb je snel een goede optie, want er is zoveel keuze dat je soms niet weet wat je moet kiezen.

De Vries 06-05-2018 Via de website gekocht

Prima webwinkel!

Bestelling zeer vlot, uitgebreid assortiment en duidelijke omschrijvingen. Ik bestel vaker bij Coolblue, gaat altijd goed.

Ludo 05-05-2018 Via de website gekocht

Prima service en dienst na verkoop.

Een vlotte en snelle levering.
Overzichtelijke website met een goede uitleg.
Reeds verschillende artikelen besteld tegen een goede prijs.

Wjlb 05-05-2018 Via de website gekocht

Betrouwbaar en snelle levering

Goede service en snelle levering ,betrouwbare winkel goede prijs ik beveel iedereen deze winkel aan.

Tom 05-05-2018 Via de website gekocht

Super service, zelf op zondag.

Ik heb deze shop gekozen omdat ze snel bezorgen en zelf op zondag! :)
Je krijgt achteraf ook nog emails met oog of het product bevalt en accessoires.

Urs 05-05-2018 Via de website gekocht

Lachend!!

Op een regenachtige zaterdag had ik er genoeg van om zonder droger door het leven te gaan. De prijs viel mee van een nieuwe droger en ik bestelde direct. Op zondag werd de droger bij mij(3 hoog zonder lift) gebracht door 2 lachende, de trap op rennende, mannen gebracht. Ze plaatsten de nieuwe droger, sloten hem aan en vertelden mij he de droger te gebruiken en hoe ik hem kon onderhouden. De oude droger, die al 4 maanden niet meer werkte, namen ze mee,... ik dacht,... waarom heb ik zo lang gewacht? Geweldige service en ik hoefde geeneens de saaie gebruiksaanwijzing door te lezen. Super!!!

Truus van den Berg 05-05-2018 Via de website gekocht

Goeie service en alles op tijd

Ik heb al eerder bij coolblue wat besteld en dat beviel goed.Ook als het niet mocht bevallen dan gaat retoerneren heel gemakkelijk.En alles gaat volgens plan met bde bezorging!

Ricardo 05-05-2018 Via de website gekocht

Gewoon helemaal top!

Ik geef niet zo snel een 10, maar Coolblue verdient hem! Hart voor de klant, zeer vriendelijke en behulpzame mensen zowel online als in de fysieke winkel. Altijd net dat beetje extra willen geven, en zeer persoonlijke service (wat ik zelf erg waarderen kan)

Als er problemen zijn wordt er ECHT naar een oplossing gezocht en wordt er ECHT rekening gehouden met de situatie en de klant. Deze oprechte goedwillendheid en eerlijkheid (zoals ik dat heb ervaren keer op keer) heb ik bij nog geen enkele andere webshop/winkel zo ervaren.

De prijzen zijn ook regelmatig zeer competitief, al zou ik voor een kleine meerprijs toch ook nog snel voor Coolblue kiezen.

Jackie 05-05-2018 Via de website gekocht

Snelle en goede service.

Wasmachine (14jaar oud) ging op zaterdagochtend defecrt. Direct een nieuwe besteld en deze stond binnen 24 uur op zijn plek en aangesloten.
Geweldige snelle en goede service

Ernest 05-05-2018 Via de website gekocht

korekt afbewerkt en geleverd.

Geweldig , her al veel koptelefoons gehad maar deze is geweldig.vele mogelijkheden van bediening het gemak om mee te nemen op verplaatsing de klank is meesterlijk

Hanny de Wit 05-05-2018 Via de website gekocht

Snelle en betroiuwbare service

Klein minpuntje was dat de zending door de post te laat bezorgd werd, maar dat ligt buiten de schuld van Coolblue...... Verder niets dan lof voor Coolblue!!!

RvW 05-05-2018 Via de website gekocht

Gewoon een heel goede webwinkel

Ruim aanbod van artikelen, betrouwbaar en snelle levering.
Een duidelijke overzichtelijke en vlotte website.

nathalie 05-05-2018 Via de website gekocht

een glimlach van oor tot oor

Aangezien ik op de tweede verdieping woon erg blij dat ze met een glimlach de wasmachine naar binnen tilde. Het af en aankoppelen van apparaat en de extra uitleg was erg prettig. Op zaterdag besteld en op ZONDAG binnen! wat een feest. goede communicatie per mail en sms

Jolanda 05-05-2018 Via de website gekocht

van A t/m Z topservice

goede en overzichtelijke website met goed en volledig aanbod. Het vergelijken van modellen werkt heel goed dankzij de optie "toon de verschillen".

Natasja 05-05-2018 Via de website gekocht

Super service

Heel vriendelijke en vrolijke mensen bij levering van wasmachine. Heel behulpzaam. Wasmachine klaar voor gebruik achtergelaten. (Waterpas gezet en 1st wasprogramma opgezet)
Echte aanrader.

Joep 05-05-2018 Via de website gekocht

Zelfs op zondag gratis bezorgd

Per direct een nieuwe magnetron nodig. Via Kieskeurig.nl bij Coolblue terecht gekomen. En meteen de dag erna, op zondag notabene, al geleverd. En ook nog gratis. Super!

Theo 05-05-2018 Via de website gekocht

Zeer goede service.

Heldere website met scherpe prijzen.
Goede communicatie met klanten.
Informeren de klant als leverdatum niet lukt (kan gebeuren).

Blijf kwaliteit handhaven want bereiken is één maar vasthouden is nog veel moeilijker.