Deze score is berekend op basis van 3406 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

fxm2000 20-04-2011

's avonds om 9 uur een bestelling geplaatst.
Er stond bij dat bestellingen voor 22:00 nog diezelfde dag worden verzonden, maarja...
Ik wist niet wat ik zag, toen het de volgende ochtend om 11:00 werd geleverd.

shahere 20-04-2011

Snelle service, netjes geregeld. Was een paar euro duurder dan de concurrent, maar vanwege de goede ervaringen toch hier besteld.

aygulnl 20-04-2011

Duidelijke website, goede informatie, snelle reactie, relevante informatie over het product en de bezorging.
kortom, zeker aan te bevelen!

Miepstra 20-04-2011

Zeer snelle snelle en correcte levering !!! De site geeft een goed overzicht van produkten en kenmerken.

Mikie1 20-04-2011

Zeer tevreden over de service.

Ik had een fototoestel besteld en kreeg deze op een vrijdag geleverd. Bij het aan doen van het toestel gaf het toestel gelijk een "lensfout" en wilde de lens niet meer terug.

Op zaterdag gebeld met de klantenservice waarna ik het toestel op maandag retour kon sturen (naar een antwoordnummer) en op de vrijdag had ik weer een splinternieuw toestel toegestuurd gekregen.

Perfecte service dus!!

Tex Merkelbach 20-04-2011

Deze e-reader is het derde product dat ik bij deze winkel heb gekocht.
De twee voorgaande producten waren laptops (Acer).
Alle drie de producten bevallen prima en zijn qua prijs kwaliteit verhouding, wat mij betreft uiterst aan te bevelen.
De e-reader is thuis bezorgd en was gratis, dus nog een positief aspect.

De_Hun 17-04-2011

Woensdag om 21 uur besteld en donderdag om 18 uur geleverd. Na installatie bleek het product niet goed te functioneren (regelmatig een blue screen!). Zaterdag telefonisch contact gehad met klantenservice en is op vriendelijke en deskundige wijze geadviseerd terug te gaan naar de fabrieksinstellingen. Ondanks dit advies is het probleem niet verholpen (generieke probleem met een Intel chipset!). Zondag opnieuw klantenservice gesproken en ben geadviseerd om het product terug te brengen. Zondag het product teruggebracht (tussen 12 en 17 open!) en het aankoopbedrag is zonder problemen gecrediteerd. Jammer van het defecte product maar desondanks een uitstekende service.

Elfoto 17-04-2011

Keurig op de afgesproken tijd (de volgende dag) geleverd.Mijn betaling werd gelijk verwerkt, gelijk bevestigd per e-mail en even later kreeg ik ook nog een smsje dat alles al klaar en ingepakt om verzonden te worden. Ik vond dit echt geweldig en bijzonder klantvriendelijk.

MM71 13-04-2011

Superwinkel, mischien wel de beste winkel op electronicagebied. Snelle, probleemloze levering, superklantenservice. Enige minpunt is dat ze niet bij de goedkoopste horen maar een hoger bedrag heb ik met liefde over voor alles wat ik er voor terugkrijg.

Jannie37 12-04-2011

Zeer snelle levering, de volgende dag na betaling al in huis. Werd dmv email op de hoogte gehouden over de status van de bestelling en levering.

Digiad 08-04-2011

Niets dan Lof voor DigicamShop (Coolblue). Ik koop er al heel veel jaren en het lijkt mij dat de service steeds beter wordt en deze was al zo goed.

Ik kan helaas niet naar een winkel en ben dus afhankelijk van Internet. DigicamShop heeft mij geholpen een goede keuze te maken. De eerste camera was het net niet maar geen enkel probleem. Na telefonisch contact retour verzonden en een andere camera uitgekozen. Deze had ik al binnen een paar dagen in huis. En deze camera was voor mij wel geschikt.

Klantenservice is heel vriendelijk en had erg veel geduld en begrip. Wat vooral opvalt (zeker in deze tijd) is dat DigicamShop oplossend gericht is. Ze wilde gewoon dat ik tevreden was en hielp mij daar naar toe.

Voor mij is DigicamShop de FotoShop op de hoek en dan wordt het ook nog super snel bij mij thuis gebracht.

Nel2007 05-04-2011

Super snelle service. Op dinsdag mijn bestelling geplaatst en direct er achteraan gebelt of de levering in plaats van binnen 24 uur de donderdag erna geleverd kon worden, want dan was er iemand thuis aanwezig om het pakket in ontvangst te nemen.
Dit was geen probleem en idd. donderdag is de stoomcleaner netjes afgeleverd, zoals afgesproken.
Stofzuigerstore.nl is een prima winkel waar je snel en veilig online kan kopen.

Renenr1 05-04-2011

's avonds bestellen en het de volgende ochtend in huis hebben, echt helemaal top deze winkel, ik ga hier zeker vaker bestellen.

Martijn.M 05-04-2011

Coolblue adverteert met een snelle levering. Dit hebben ze (wederom) weer waargemaakt. Vrijdagavond iets over 19.00 besteld en de volgende ochtend vroeg in huis. Daarnaast goed geprijst.

Ed Glas 05-04-2011

Niets dan lof voor deze winkel!! Makkelijk bestellen en snel leveren!! Alleen servicedesk (voor het stellen van vragen) kan zich iets meer verdiepen in de antwoorden die ze geven maar ook dat is uiteindelijk goed gekomen.

rbakker 05-04-2011

Een paar weken geleden een tondeuse besteld en wat me opvalt is dat je zelf kan kiezen welke dag het product geleverd moet worden, top!
Ook een prima service was dat op het moment van verzending een sms en mail werd verstuurd om mij op te hoogte te brengen, ook helemaal goed!
Levering was dan ook precies zoals gepland.

Zoef01 05-04-2011

Duidelijke website met goede informatie. Voor dit product ook nog eens verreweg de goedkoopste.
Nog geen eerdere ervaringen, maar computerstore heeft mij niet teleurgesteld.
Snelle en goede levering. Aanrader.

prahalanda 05-04-2011

...echt toppie, zeer aan te raden , lage prijs en zeker vlotte levering , de volgende dag heb je het in huis

harmjan6000 04-04-2011

Duidelijke en overzichtelijke website met veel informatie.
En belangrijker nog; zeer goede service! Na twee jaar werd er niet moeilijk gedaan over de garantie van een product. (GPS-apparaat) Tot laat bereikbaar (22:00h), en korte wachttijd. Binnen een week had ik zelfs een totaal nieuwe GPS.
Wat mij betreft een prima winkel!!!

Sand- 04-04-2011

Wederom goede service, faire prijzen en vriendelijke klantendienst.

Sand- 04-04-2011

Zeer goede service, goede hulp per telefoon. Snelle levering en prijs/kwaliteit tiptop.

Peter--2011 30-03-2011

We hebben al meerdere malen iets via deze website besteld.
Het is altijd netjes op tijd geleverd.
Ook de factuur is overzichtelijk en alles wordt correct
verwerkt.

Tieme Mennink 30-03-2011

Garmin fiets computer gekocht. Paar keer contact gehad telefonisch met allerlei vragen en steeds keurig en snel geholpen. Medewerkers hadden alle tijd voor me en waren goed op de hoogte van de mogelijkheden. Later contact gehad in de winkel waar ik apparaatje heb opgehaald. Hier precies hetzelfde vlotte service en prettig contact.

Adrie Hokke 30-03-2011

De site was heel duidelijk,de bestelling ging gemakkelijk. Er werd daarna steeds de status van de bestelling gemaild: bestelling ontvangen, bestelling ingepakt en bestelling verzonden per TNT waarbij ook vermeld werd hoe je de bestelling kon traceren, SUPER! Nog nooit zo goed meegemaakt! 's Middags om 4 uur besteld, de andere dag om 13 uur binnen.Heel snel volgens afspraak.
Het apparaat werkt trouwens ook super en we zijn er hartstikke blij mee.

Jamesman 30-03-2011

prima service, snelle levering.

R. Batist 30-03-2011

Ik ben zeer te spreken over de service van de webwinkel. Ik had een speedo aqaubeat aangeschaft. Na 1 x gebruik hield deze er echter mee op. Dus stuurde ik een mailtje. Vervolgens kreeg ik al snel een nette mail terug, dat ik mijn product kon terugsturen. Hiervoor zat ook een sticker bij die mij verzendkosten bspaarde. Binnen een week kreeg ik vervolgens een nieuwe mp3speler opgestuurd. Deze doet het wel goed. Zeer tevreden over de nette en vooral zeer snelle service!!

Anna30 29-03-2011

Prima afhandeling van de bestelling.

Kyra 2 29-03-2011

Bestellen werkt heel strak. correcte informatie. Levering zoals beloofd de dag na bestelling

TB-V 29-03-2011

Gewoon prima.
Produkt biedt meer mogelijkheden dan verwacht.
Verder supersnelle levering.

chia 29-03-2011

uitvoerige informatie en snelle, correcte levering

Patrick en Angela 29-03-2011

De tondeuse de ene dag besteld, de volgende dag al geleverd.

marja13 29-03-2011

Op internet gezocht naar een niet al te groot printerje gezocht. Terecht gekomen bij de printershop. Woensdagavond besteld en dondedagmiddag in huis. Super! En ook nog uitermate tevreden over de printer. Hij is compact en werkt prima.

Beempie 29-03-2011

Snelle levering met extra service zoals een sms-je en je aankoop is te volgen via track en trace. Duidelijke website kortom geen opmerkingen prima zaak!!

TB1948 29-03-2011

Van websites word ik niet snel warm. Deze is gewoon goed, overzichtelijk en laat je eenvoudig bestellen. Mijn bestelling is vlot en foutloos afgewikkeld en iedere stap is to the point en persoonlijk gecommuniceerd. Deze internetondernemer is een verademing.

Bergje81 29-03-2011

Erg snelle levering. Produkt voldeed precies aan de beschrijving. Erg tevreden met deze winkel

F. vdMortel 29-03-2011

Op de website duidelijke omschrijvingen van de artikelen, bestelling volgende dag al binnen. Via e-mail ongedwongen contact. (nog) Geen gebruik hoeven te maken van eventuele service bij mankementen, maar heb daar alle vertrouwen in.

123Rene 28-03-2011

Vrijdagmiddag om 13.30 uur besteld en zaterdagmorgen om 9.00 uur al in huis. Interne afhandeling zeer accuraat en ingehuurde bezorging ook volgens afspraak!

Esther Gruppen 25-03-2011

2 jaar geleden dit hele pakket gekocht. Na een maand was er iets met het drumstel. langsgebracht, gemaakt en opgehaald. Kon ook laten halen en bezorgen. De garantie was bijna voorbij, wat ik niet wist ( nog 5 dagen) drum en guitar defect. Heb al mijn geld ervoor teruggekregen. Nu de nieuwste gekocht. de service, bestellen, alles is super goed.

Martine85 18-03-2011

Goed op de hoogte gehouden over de levering. Een paar weken terug heb ik een cardreader gekocht. Meerdere malen telefonisch contact hierover gehad waarbij ik erg goed geholpen werd en ze erg flexibel waren. Fijne manier van het kopen van producten!
Mijn complimenten!

Helmuth Kohl 16-03-2011

Ik heb hier in augustus 2009 een Iphone 3GS gekocht. Het toestel heeft tot 1,5 week geleden goed gefunctioneerd. Hierna werkte echter de GPS functie totaal niet meer.
Na een mail aan de klantenservice heb ik het toestel toen in Eindhoven in de Coolblue vestiging binnengebracht.
1,5 week later had ik een nieuwe Iphone 3GS thuisgestuurd gekregen van Smartphoneshop ondanks dat de 1 jarige fabrieksgarantie van Apple reeds verlopen is.

Je ziet niet vaak dat bedrijven dit op zo een goede en snelle manier regelen.
Coolblue, Smartphone shop, verdient hier mijns inziens een grote pluim voor en daardoor zal ik ook in de toekomst bij hun producten blijven kopen.

Jverhulst 08-03-2011

4,3
Meerdere malen contact gehad met winkel. Zeer ondeskundig personeel. Op de vragen die ik stelde wist de medewerker geen antwoord en moest dit telkens navragen. Medewerker sprak heel traag en daardoor vreselijk irritant om naar te luisteren. Website erg slordig. Niet makkelijk een product te vinden.

Rumon 05-03-2011

Deze week heb ik een Ereader gekocht bij Coolblue Ereaderstore.nl. Deze was bedoeld voor mijn moeder.
Ik heb em hier gekocht vanwege 'geen' verzendkosten waardoor het goedkoper was dan bij Bol.com

Door de interface in de website, wat gemaakt is voor gemak, heb ik door de poscode verkeerd in te toetsen het pakket naar een verkeerd adres gestuurd. Ik heb toen direct contact opgenomen via het 'gratis telefoonummer en gevraagd wat ik hier aan kon doen. De medewerker legde mij uit dat het proces niet aangepast kan worden maar als het pakket gewijgerd word bij de geadresserde word het terugestuurd naar Coolblue. Hier werd deze gelukkig gewijgerd
Ik heb er toen nog een besteld naar het juiste adres.
Dit op advies van de medewerker coolblue die ik weer redelijk direct aan de lijn kreeg. Deze had ik binnen een dag binnen.
Zodra het verkeerd geadreseerd pakket weer terug was bij Coolblue is mijn geld teruggestord zonder kosten.

Nelleke04 04-03-2011

Duidelijke website. Leveren als beloofd, voor tien uur 's avonds besteld is ook echt volgende dag bezorgd! Zending goed te volgen eerst via e-mail's van Coolblue en daarna via track & trace van TNT. Makkelijk betalen via Ideal, maar ook mogelijk via rembours e.a.. Gekochte telefoon voldoet ruimschoots aan de verwachtingen!!! Ik ben een tevreden klant en aangezien Coolblue vele soorten webwinkels heeft: tot de volgende keer!

Michiel van R. 03-03-2011

De website is goed, en meer zoekmogelijkheden zou een hoger cijfer kunnen geven.

De levering was mij een 9 waard omdat ze binnen een dag leveren en dat ze het pakket zo ingepakt hadden dat het door de brievenbus kon. Daardoor hoefde ik niet naar postkantoor en dat scheelt.

De aftersales was helaas nodig omdat de screenprotector niet goed was. Ze reageerden binnen een uur op mijn email met mijn klacht en sturen een nieuwe op. Ik kan niet meer verwachten dan dit, dus vandaar een 10.

jan nummer zoveel 03-03-2011

Alles perfect geregeld en snel in huis (NB binnen 15 uur !) ;precies zoals een internetbedrijf kan en moet zijn !

Cat72 28-02-2011

Duidelijke site. Product was op voorraad en zou de volgende dag geleverd worden, ware het niet dat Nederland toen helemaal ingesneeuwd was. Hierdoor werd de netbook later bezorgd, maar dit is laptopshop niet aan te rekenen. Ook het terugsturen van de sleeve verliep goed en duidelijk en het betaalde geld werd netjes naar me overgemaakt.

happyness 24-02-2011

Wij kochten een printer die niet goed functioneerde en hebben dit aan Printershop medegedeeld. Zij hebben met ons meegedacht om dit probleem op te lossen, hetgeen helaas niet lukte. Zonder pardon en verzendkosten konden wij de printer retour zenden.
Wij ontvingen daarna een andere totaal nieuwe printer. Als dat geen goede service is?
Een dikke pluim voor Printershop.

erasmus10 22-02-2011

Informatie en levering goed en zoals beloofd.
De reden voor deze review is de uitstekende service die ik gekregen heb: de earbuds die ik gekocht had bevielen mij absoluut niet. Mij werd de mogelijkheid geboden deze te ruilen tegen een paar andere (niet zonder meer vanzelfsprekend vind ik). Inmiddels dik tevreden met de earbuds die ik nu heb (Klipsch Custom-3). Prima service, grote klasse!

Arco Janse 16-02-2011

Lens besteld op de heldere site. Belooft levering de volgende dag indien besteld voor 22:00. Ik bestelde op 22:15. Om 22:40 al bevestiging van aankoop en leverklaar maken. Volgende dag werd de lens al bezorgd. Buitengewoon. Over service of aftersales geen mening, geen ervaring mee.

gerard 48 15-02-2011

geweldig wat een service en je wordt ieder moment op de hoogte gehouden van je bestelling door middel van emailtjes, ook als er iets retour moet snelle afhandeling, ik heb dit nog niet eerder meegemaakt van een online shop, voor mij is die zaak een 10 waard,