Deze score is berekend op basis van 1700 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Dhr Tempelmans 04-10-2012

Wij zijn een schoonmaakbedrijf en hebben een Stoom reiniger gekocht via de site. De reiniger beviel niet waardoor we deze retour wilden sturen. We kregen echter ons geld niet retour omdat er een paar druppeltjes water achter zijn gebleven in het apparaat. Ook het management heeft geen gehoor gegeven.

spronkmans 04-10-2012

Tevreden over de bezorging en snel over de levering van de bestelling. Pluspunt is de gratis bezorging.

M.I. 03-10-2012

Snelle levering en prima service. Had de game als pre-order bestelt en op de dag van release had ik hem binnen.

Veld68 03-10-2012

superservice en levering van fifa 2013 ontvangen 1 dag na uitlevering. Prijs en bijbehorende (telefonische) service/bereikbaarheid uitstekend

Spaccalegna 03-10-2012

keurig en snel op tijd. Om 22.15 uur het aankoopbedrag overgemaakt en de volgende dag om 15.30 uur werd de speler bezorgd. Wat ze op hun site beloven, maken ze waar.

jeroen de vries 03-10-2012

De website is duidelijk en de producten zijn gemakkelijk te vinden. Dat is dan ook meteen het enige positieve dat ik over deze zaak kan melden.
Op de website staat heel duidelijk : Voor 22.30 besteld, volgende dag in huis.

Dit is niet het geval. We zijn nu 2 dagen verder en nog steeds geen produkt ontvangen. Derhalve een 1 voor bestelling en levering.

Toen ik het product niet geleverd heb gekregen heb ik direct via de website naar de klantenservice een mail gestuurd. Je zou dan binnen 10 minuten een bevestiging krijgen. De bereikbaarheid van de klantenservice is dus matig, je kunt wel mailen via de website maar krijgt geen bevestiging. Een 5 dus.

Ook heb ik tot op heden nog geen enkel antwoord van de klantenservice mogen ontvangen op mijn klacht.
Derhalve dus ook 1 ster voor de aftersales.

Conclusie en advies: besteed je geld maar ergens anders. Ze zijn zeker niet de goedkoopste en komen beloftes op het gebied van levering en aftersales niet na.

lucinda1968 02-10-2012

Uitstekende service bestelling volgende dag al binnen, kreeg een sms dat de tv was opgestuurd.Een gigantisch snelle levertijd gekoppeld aan een extreem lage prijs.Super dit bedrijf!!

v_rudolf 02-10-2012

Hoofdtelefoonstore is een onderdeel van Coolblue. Als ik Coolblue beoordeel, beoordeel ik alle dochters en andersom. Ik koop reeds een 10-tal jaren bij Coolblue.
Van meet af aan ervaringen, die ik elders beslit niet had in de positieve zin van het woord.
Website, zeer overzichtelijk en vooral de keuzehulp is perfect. Op grond van je wensen en bestedingspatroon kom je automatisch bij het product van je keuze.
Als je er dan nog niet uit bent, dan helpen de reviews van voormalige kopers. Verdienste van Coolblue, gezien hun uitnodigingen aan kopers om de producten te waarderen.
Telefonische bereikbaarheid nooit een probleem; men wordt vakkundig van advies voorzien.
Misschien een heel klein minpuntje: soms worden technische specificaties niet getoond die wel worden genoemd op de website van de producent.
Bestelling en levering: kan niet beter! Van meet af aan wordt je op de hoogte gehouden van het leveringsproces met emails, sms'en, etc. Levering stipt. Ik zou echt geen verbeteringspunten kunnen bedenken.
After Sales: met dit product nog geen ervaring, maar ik zal nooit vergeten, dat ik ooit een Mp3-speler heb gekocht, die ik op de eerste dag van m'n vacantie had laten vallen. Na terugkomst 3 weken later kon ik hem zo (zonder enig commentaar) inleveren voor een nieuwe. Zoiets vergeet je niet!
Dus niets dan lof.
Heel soms ga ik met mijn aankopen niet naar Coolblue. Vroeger was men naast het bedrijf met de beste service ook nog eens het goedkoopst. Dat is niet meer zo. Maar als de prijs een niet al te groot verschil maakt, kies toch voor Coolblue.
(Beslist geen aandelen) :)

senior1950 02-10-2012

Prima toestel. Werd alleen geleverd met defecte sd-kaart. Bezoek aan de shop in Ehv: kaart wordt opgestuurd. Waarom niet meteen een nieuwe kaart meegegeven? Defect was duidelijk.
Overigens was de bejegening in de shop ditmaal veel vriendelijker dan ca 4 jr geleden (bij aankoop Tomtom).

arendvreugdenhil 02-10-2012

Gewoon niets op aan te merken, zondagmiddag besteld, dinsdagmiddag geleverd volgens afspraak. Alles geinstalleerd en het werkt prima.

Rob Es 02-10-2012

Ik begrijp dat het doosje een beetje scheef is dichtgeplakt om te accentueren dat het handwerk is, maar het mag van mij ook gewoon recht. Verder helemaal zoals het hoort, op tijd bezorgd, telefonisch contact ok, en prettige communicatie via e-mail!
Ik hoop van harte dat dit zo blijft!!

michael1965 30-09-2012

Zeer duidelijke website. Na bestelling krijg je direct een email met de datum voor af te halen. Dit geeft al meteen het gevoel dat er niets fout kan gaan. Op het moment dat het produkt af te halen is wordt je meteen via sms en email op de hoogte gebracht. Baliemedewerker bood aan om mee te helpen met naar de auto te sjouwen. Dit is mijn tweede aankoop bij Coolblue. Zeer positieve ervaringen!!

Peppone 30-09-2012

Goede website, is goed doorzoekbaar en geeft veel informatie. Probleemloze bestelling, levering door TNT op de volgende dag, factuur per e-mail. Winkelprijs was inclusief verzendkosten.

billie3 29-09-2012

supersnelle correcte levering,goed en duidelijk omschreven op hun site.
Verkopen ook artikelen in een bundel waarbij je dan meerdere gerelateerde artikelen koopt met wat korting, niet verkeerd.In het geval van de fritel was het een prima fritessnijder en vetoplossers ,we zijn er blij mee.fritel pakt snel en goed.

tank99 28-09-2012

Netjes mijn spel ontvangen, goed beschermt en door een persoonlijk fout, alsnog heel snel mijn bestelling ontvangen dankzij de snelle service van de klantenservice.

Bonbonvanjohn 26-09-2012

Telefoon besteld eind van de middag. Ik werd netjes op hoogte gehouden via email over de levering. Ik heb het op m'n werk laten afleveren. Volgende dag kwam ik op m'n werk en daar lag het pakketje al te pronken. Superservice!

LaThJu 23-09-2012

Na lang zoeken viel mijn keus op de Oregon 450t.

Op vrijdag de gps besteld, netjes op de hoogte gehouden en 's maandags had ik mijn nieuwe gps in handen.

Goep verpakt, en makkelijke en fijne afhandeling.

tante bet 21-09-2012

1,7
telfeonn gezien op kieskeurg 254 euro ,15 min verder kijken voor een sim only te bestellen,terug naar de pda shop en telefoon 268euro,wij bellen .blijven ze volhouden dat de telefoon al vanaf augustus deze prijs is,niet dus,15min verschil?bovendien kijkt mijn dochter al bijna dagelijks naar deze telefoon en wilde hem nu bestellen,klantservice niet vriendelijk en doen of je staat te liegen,erg vreem 2 mensen die kijken op 2 verschillende computers en zien hety zelfde ,maar nee pda houdt vol gelijk te hebben

Anoniem 21-09-2012

Ik was op zoek naar een nieuwe smartphone (HTC One X inclusief T-Mobile abonnement) en de Smartphoneshop.nl kon mij dit toestel in tegenstelling tot de Phonehouse meteen leveren. De website is overzichtelijk en ook voor mensen die geen account aan willen maken is bestellen bij deze webshop mogelijk. De telefonische bereikbaarheid viel in positieve zin op, geen lange wachttijd en je wordt te woord gestaan door kundig personeel. Het hele bestelproces is erg duidelijk en je wordt binnen de afgesproken tijd teruggebeld voor de bezorgafspraak. Ook de bezorging zelf was een fluitje van een cent dankzij een zeer punctuele koerier, alles binnen 24 uur geregeld.

Jakarta007 18-09-2012

Dit is de zoveelste aankoop bij Coolblue,bij veel artikelen kun je ook een beoordeling van Coolblue bekijken. De leverantie is top en ook de informatievoorziening rondom de bestelling. Ik ga zeker devolgende keer wel weer vergelijken maar als het leverbaar is bij Coolblue hebben zij mij voorkeur als de prijs oke is, en leverantie is al inbegrepen bij de prijs.

NatasjaV 16-09-2012

Snelle en goed verpakte levering. De site is goed voorzien van informatie zodat je zelf een afweging kunt maken.

M. Hazenoot 16-09-2012

overzichtelijke site, snelle levering.
je wordt goed geinformeerd over de status van de bestelling. zeer tevreden!

Sasteras 15-09-2012

De website is makkelijk en overzichtelijk.
Snelle levering.
En zelfs zo klantvriendelijk, dat ze je bellen als er niemand thuis is omdat je vrouw een bakkie doet bij de buurvrouw. 1 telefoontje en de bezorger kon weer verder.

Sandra Werkman 15-09-2012

Ruime keuze, supersnelle keurige levering: prima!
De betaling gaat goed met Ideal en is betrouwbaar.
We moesten plotseling een nieuwe Casio voor mijn zoon kopen, zo snel mogelijk en Rekenmachinestore was echt een uitkomst. Wij waren er blij mee.

gebrouwe 14-09-2012

De keuzehulp op de website maakt het erg gemakkelijk een printer uit te kiezen die aan je wensen voldoet. De printer werd gelijk de volgende dag geleverd. Helaas bleek de printer te groot voor de studentenkamer van mijn dochter. Gebeld met de klantenservice, geen lange wachtrij, meteen geholpen. Ze stuurden meteen een mailtje met een PDFje om uit te printen en op de doos te plakken. Terugzenden was gratis, naar een antwoordnr. De doos naar het postkantoor gebracht en de volgende dag een mailtje terug van de printershop dat de printer was ontvangen en dat het geld binnen 10 werkdagen wordt overgemaakt.
Tijdens de hele procedure van aankoop tot retourzending wordt je de hele tijd via email en sms op de hoogte gesteld van de status. Heel wat anders dan die webshops waar je iets bestelt, en na betaling vervolgens niets meer hoort, tot je produkt wordt afgeleverd.

piet van bergen 14-09-2012

Overzichtelijke site en zeer snelle afhandeling van de bestelling en van de factuur.
Daarbij een goede verpakking voor het bezorgen.
Bedankt en graag weer

Marion S 13-09-2012

Veel informatie over elk artikel, inclusief + en - punten (die je dus zelf kunt beoordelen op belang); ruime selectiecriteria en vergelijkingsmogelijkheden (waarmee je je keuze dus voor jezelf rationeel kunt onderbouwen) en prima bestel- en leveringsproces + een verpakking die niet alleen je artikel goed beschermt, maar je ook een glimlach ontlokt!
Kortom: een zeer goede (webwinkel)keuze!

Svb2012 11-09-2012

Goede website met veel informatie over het product en vergelijkingen met soortgelijke producten . In het weekend het product besteld, dinsdags al in huis.

Johan Elfrink 08-09-2012

Doordat mijn vorige fotocamera de geest had gegeven, ben ik op zoek gegaan naar een andere camera.
Na veel zoeken en prijsvergelijking kwam ik tercht bij Digicamshop.
Hier kon ik alles vinden wat ik van een fotocamera wilde weten.
De webshop is lekker overzichtelijk en duidelijk.
De levering was weer als vanouds vandaag besteld de andere dag thuis.
Kortom de service is 100%.
Zal deze shop en ook andere shops van Coolblue zeker aanbevelen bij vrienden en kennissen.

bert69 01-09-2012

Online besteld, website doet professioneel aan en dat geeft net even meer vertrouwen, duidelijke informatie met een aantal accessoire pakketten op website.
Vanaf bestelling tot levering keurig op de hoogte gehouden per mail. Goederen kwamen zeer goed verpakt aan.

CdN2012 31-08-2012

Mijn bestelling was na een week nog niet aangekomen en waarschijnlijk kwijtgeraakt oid (en ik had het al niet zo op Post NL...)
Na contact met Shavershop.nl werd er direct een nieuwe gestuurd, ditmaal als pakketje met Track&Trace. De volgende dag kon ik mijn baard van een week eindelijk gedag zeggen!
Net als met de overige online winkels van Coolblue niets dan goede ervaringen met een uitstekende service!

M.Kloek-Wielenga 30-08-2012

Om te beginnen is dit gewoon een goede webshop, maar de manier waarop ze met je bestelling omgaan is een en al belevenis. Ze houden je continu op de hoogte van waar je pakje is tot het moment dat het in je brievenbus is beland. Zo krijgt het een extra toegevoegde waarde. Het verpakkingsmateriaal is een cadeautje op zich met allerlei grapjes erop. Je bent al in een goede stemming om het uit te pakken. Maar het meest tevreden ben ik toch wel over de after sales. Ik moet erg wennen aan het nieuwe toestel (jongens, ik ben 61 dus dan weet je het wel) en op hun mail over hoe de pda voldeed had ik dan ook een beetje lullig een paar frustraties terug gemaild. Ik kreeg toen een schattig bemoedigend mailtje van ze terug. Op mijn klacht dat ik buiten het scherm niet goed kon lezen en zo ook geen foto's kon maken adviseerden ze me om de helderheid hoger in te stellen. Nou, ik wist natuurlijk ook weer niet hoe dat moest, daar hebben ze me toen stapje voor stapje doorheen geleid. Ik heb er echt een goed gevoel over ik durf nu ook wat meer met het toestel, gewoon omdat ik weet dat als er iets onverhoopt mee misgaat ik ze altijd kan bellen.

R. van der Velden 26-08-2012

Heb bij beamercenter de Panasonic PT-AT5000E gekocht.
Zeer goede service bij Beamercenter!
Snelle levering,zoals beloofd binnen 3dagen.
Via email en SMS service prima op de hoogte gehouden betreft de bestelling en levering van het product.
Zeer goed verpakt.{in de originele fabrieksverpakking}
Een aanrader!
En deze 3D beamer is prima!Mooier en scherper 3D als in de bioscoop!

PaulavW 21-08-2012

Een betrouwbare winkel met goede (after)sales. 's Avonds laat een babyfoon besteld via internet en werd zoals beloofd keurig de volgende ochtend afgeleverd. Helaas bleek de babyfoon bij aankomst defect te zijn, meteen telefonisch gemeld. Vrijwel direct ontving ik een retourprocedure per mail waarmee ik het pakket weer kosteloos retour kon sturen. Volgende (werk)dag ontving ik een bevestiging dat mijn pakket was aangekomen en een dag later had ik de nieuwe babyfoon alweer in huis. Echt top! Buitengewoon goede en snelle service. Wij zijn er zeer over te spreken en zullen in de toekomst hier zeker aan denken mochten we weer iets nodig hebben.

Louise K 17-08-2012

Heb telefoon aangeschaft bij Prepaidstore.nl waar achteraf geen SDkaartje bij bleek te zitten. Ik kwam pas na een week tot de ontdekking.
Dit per email laten weten en gelijk antwoord dat het werd uitgezocht. Niet te achterhalen waar het mis is gegaan, dus is Prepaidstore zo klantvriendelijk geweest om mij een (gratis) SD kaartje toe te sturen!!
Chapeau!
Beveel deze internetwinkel bij iedereen aan.
Groet van een zeer tevreden klant.

pietc00 14-08-2012

Een gigantisch snelle levertijd gekoppeld aan een extreem lage prijs. Prima sewrvice d.m.v. het op de hoogte houden van het verloop van de offerte. Complimenten.

Smak1 12-08-2012

's-avonds 19.30 de navi besteld, volgende dag om 10.00 stond de pakjesman al aan de voordeur, perfekt!!

Navi was degelijk verpakt, ook een pluspunt dus.

Aankoopprijs was in orde, zeker vergeleken met de concurrentie.

Bij uitpakken had ik de indruk dat er een verkeerd accessoire bijgeleverd was, nam eerst contact op met Garmin Support NL maar na een lijdensweg van 1 1/2 uur aan de telefoon hangen en nog niet geholpen worden (1ste keer, na 30 minuten wachten, kreeg ik een enkel engelssprekend persoon aan de telefoon die ook nog eens niets van navi's en accessoires afwist, na opnieuw bellen een nederlandsesprekende vrouw aan de lijn die absoluut niet bereid was om te luisteren en zeer snel en onbeschoft het gesprek afkapte met de woorden: voor vragen, hulp, opmerkingen en klachten moet u bij de leverancier zijn) besloot ik GPSshop te bellen: 10 sekonden wachttijd en ik had een zeer vriendelijke en deskundige helpdeskmedewerker aan de lijn die ook nog eens precies wist waar het over ging en meteen aan het werk ging om mijn 'klacht' van verkeerd geleverde accessoire (wat naderhand toch het goede bleek te zijn...) af te handelen.

GPSshop: ga zo door, dit levert jullie trouwe klanten op.

Martin 1983 12-08-2012

Ik heb eerder al wat spullen bij Coolblue gekocht en de levering is netjes de volgende dag zonder extra kosten. Ook dit keer weer perfect geleverd.

De site zelfs mist luidpsrekers maar voor receivers en blu-ray speler ga je zeker vinden wat je zoekt. Je hebt een filter met opties en kan dan vergelijken. Verder heb ik gemerkt dat de klantenservice erg goed is. Al meerdere keren vragen gesteld en altijd goed geadviseerd. Qua prijzen zijn ze niet de scherpste maar ze staan altijd op een prima prijs en de service en levering maakt het voor mij goed. Ik heb nooi zo'n vertouwen in buitenlandse prijsvechters.

Simone & Michiel 10-08-2012

Op 6 augustus omstreeks 16.00 uur telefonisch bestelling geplaatst bij vestiging Rotterdam, omdat de gewenste laptop niet op voorraad was. Volgende dag netjes zowel per e-mail als per sms bericht, dat de laptop vanaf 12.00 uur afgehaald kon worden. Ook in de winkel prima en correct behandeld. Goede ervaring dus met deze (web)winkel.

Ikweetnie 10-08-2012

Gisteren voor 12.00 een navigatie besteld.wordt helaas pas maandag na 14.30 bezorgd.jammer had hem morgen nodig gehad....

frederik de groot 03-08-2012

wederom erg tevreden over mijn bestelling bij coolblue/digicamshop. De informatie over het product was erg overzichtelijk. via sms en email netjes op de hoogte gehouden van mijn bestelling. aftersales ervaring bij andere aankopen bij coolblue tot dusver altijd erg goed

Koenie80 31-07-2012

1,8
Zeer teleurstellende levering en service door deze zeer matige winkel. Ik bestelde een draadloze digital analog convertor, de Arcam rDAC KW. Draadloze kit volgens de site, dus je verwacht een werkend product. Na bestelling kreeg ik het apparaat thuisgestuurd, maar de draadloze USB dongle ontbrak. Op de site stond niet vermeld dat deze er niet bij werd geleverd. (Dit staat er nu overigens wel, na mijn boze telefoontjes) Ze wisten in eerste instantie niet eens, dat er een USB-dongle bij hoorde. Oftewel, ik kon niks met mijn aankoop van E499,- Ze gingen het uitzoeken en zouden terugbellen. Maar dat deden ze een week lang niet.

De dongle zou worden nageleverd, maar was niet op voorraad. Na 3 weken was deze nog steeds niet binnen. Ik belde maar weer eens zelf en vroeg wat ik bij zou moeten betalen voor deze dongle. Ik zou worden teruggebeld, maar dit gebeurde alweer niet. Na een derde telefoontje, werd gezegd: "dat is niet netjes van onze kant, ik zorg dat de persoon die hier over gaat u zsm terug belt". Weer geen reactie dagenlang. Toen voor de vierde keer bellen. Ik kon 10e korting krijgen op de dongle, oftewel nog een extra 89e bijbetalen. Dit schoot mij in het verkeerde keelgat. Ik zei dat ik zeer teleurgesteld was in de omgang met klanten. En dat ik ook een teleurgestelde recensie ging schrijven. "Dat moest ik dan maar doen", zei de medewerker. Valt je mond open van verbazing. Deze internetbedrijven interesseert het blijkbaar weinig wat de klant vindt.

Wat een waardeloze service. Gebrekkige informatie op de site. De fout toegeven maar geen enkele tegemoetkoming. Tot 3x toe, niet worden teruggebeld na de belofte dat dat zou gebeuren.

Ik heb het apparaat teruggestuurd. Ik bestel hier nooit meer iets. Zo ga ja toch niet met klanten om.

Jasper3105 28-07-2012

Met de kerst bij Digicamshop deze lens en een filter besteld binnen enkele minuten gepiept. Ik werd van alle stappen op de hoogte gehouden via de e-mail en de sms (ingepakt, verstuurd). Netjes volgende dag geleverd en review geschreven toen ik een e-mail hiervoor ontving. Een tevreden klant.

renate1991 19-07-2012

Zoals op de site staat beschreven wordt de levering de volgende dag geleverd als je voor 22.30 besteld. Om 22.00 heb ik besteld en om 22.15 was de betaling van mijn rekening af. Ik kreeg geen bevestiging, dus toch maar even gebeld. Ze hebben de betaling niet binnen en kunnen verder niks voor me doen.... Ook niet als ik voorstel om een kopie van mijn afschrift op te sturen via de mail. De volgende dag krijg ik geen laptop. Meerdere keren aan de lijn gehangen en aangegeven dat er haast bij is, maar de winkel is niet bereid om mij te helpen. Zeer slechte klantenservice en de belofte dat de bestelling de volgende dag binnen is kunnen ze ook niet nakomen! laatste keer dus dat ik hier iets bestel.

Rotjedam 19-07-2012

TV 's avonds 22.15 besteld, volgende dag 15.00 in huis.
Op de hoogte gehouden via mails en sms berichten !!
Goed gedaan COOLBLUE

Marco 00001 16-07-2012

de Sony cybershot RX100 camera was als een van de eerste bij Coolblue te koop. Werd de volgende dag netjes volgens afspraak afgeleverd (in een mooie blauwe doos). Gewoon goed! After sales nog geen ervaring mee gehad.

Ruud_cool 13-07-2012

Vanmiddag mijn camera ontvangen. Nette website die het zeker begrijpt. Keurig op de hoogte gehouden per sms over mijn bestelling en ook een mail gekregen waar ik mijn pakketje kon volgen.

Jammer dat ze alleen geen echte winkel hebben, had hier graag eerst mijn camera willen zien, nu eerst gekeken bij de Mediamarkt en vervolgens online besteld voor een lagere prijs. Maar als je ergens koopt online, dan zeker bij deze shop, hebben alles op voorraad en doen wat ze beloven! Ga zo door

Julien90 13-07-2012

Ik was op zoek naar een nieuwe camera voor m’n vakantie. Via kieskeurig uitgekomen bij de digicamshop en daar een camera besteld. Ik heb
mijn bestelling keurig ontvangen. Toen hij was bezorgd, had ik nog wel een vraagje en had ik gebeld, maar dat duurde toen vrij lang.
Verder tevreden over de digicamshop.

A. van Schijndel 09-07-2012

Goede site met een groot assortiment. De uitgebreide productomschrijvingen waren erg duidelijk. Aangezien ik niets van lichtontharing wist heb ik ook de klantenservice gebeld en om extra informatie gevraagd. Daar ben ik erg goed geholpen met het maken van mijn keuze. En als je niet tevreden bent, of problemen hebt met je bestelde product mag je het zelfs gratis terugsturen. Ik vond het ook erg fijn dat mijn bestelling de volgende dag al thuisbezorgd werd. Wat mij betreft is epilatorshop een aanrader.

Maupvantol 08-07-2012

Op de website was het eenvoudig om een keuze tussen de verschillende typen BB te maken.
Na het bestellen kreeg ik direct een bestelbevestiging en werd het pakket de eerstvolgende dag verzonden, waarvan ook weer bevestiging werd verzonden. Binnen 2 dagen werd de BB geleverd. Het pakket is goed te volgen via track&trace.