Deze score is berekend op basis van 12720 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Rachel 18-11-2020

Ik volgde de zogenaamde Coolblue keuze en eigenlijk ben ik er zeer tevreden mee.
Bedankt Coolblue voor zo een nuttige tool🤗

Kristof 18-11-2020

Qwa prijs en informatie is het top....
Enkel de voorwaarde “voor 23:59 besteld morgen in huis” klopt niet , dat het druk is bij bpost kan ik begrijpen, maar mijn bestelling kwam pas de dag erna aan ... dan moet er geen valse reclame gemaakt worden dat het de dag erna geleverd word op de website....

Michael 18-11-2020

Vaatwasser aangekocht bij Coolblue, maar deze is nu al drie keer kapot gegaan. Repareren of terugnemen? Natuurlijk niet! Ik word van het kastje naar de muur gestuurd zonder oplossing. Daarom probeer ik nu de koopovereenkomst maar te ontbinden, maar zelfs dan is Coolblue niet thuis.

Carla 18-11-2020

Goede prijs - kwaliteitsverhouding. Goede en duidelijke bezorgtijd. Goede mondelinge uitleg bij aflevering over garantie voorwaarden.

Avdewegh 18-11-2020

Snelle levering, mooi verpakt. Amper 48u na bestelling al geleverd. Mooi op te volgen via track & trace

Koen 18-11-2020

prima service!! geen opmerkingen! Levering was op tijd zoals gemeld, met de fiets!!!! kan niet beter.(eco en corona proof)

Pieter 18-11-2020

Ik heb besteld op zaterdagavond rond 23.15. En alles verliep zeer snel . Op zondag om rond 13.00 uur het pakketje ontvangen (ik was haar 6 de aflevering ze moest er nog 46) wouw wat een service en ze was daarnaast heel vriendelijk .
Als ik bestel op internet dan die ik dat bij Cool Blue .

L 18-11-2020

Gemakkelijke en gebruiksvriendelijke website. De reviews zijn steeds waardevol bij de producten, waardoor je een juiste keuze kan maken.

Guy 18-11-2020

Levering gebeurt steeds bijzonder snel en correct
De website is uitermate handig: productinfo lijkt altijd erg compleet + erg makkelijk om verschillende producten te vergelijken

Nadine 18-11-2020

Duidelijke informatie over de artikelen, snelle levering, duidelijke communicatie (niet te veel mails rondom een bestelling en levering)

Paul 18-11-2020

Site is overzichtelijk en de levering en installatie van de nieuwe TV was perfect.

Nancy 18-11-2020

Dit was de eerste keer dat ik bestelde en de volgende dag had ik het pakket al. Zeer vlug en in orde geleverd.

Danique 18-11-2020

contact gehad met coolblue omdat mijn levering niet goed ging. ondanks dat dit niet hun fout bleek heb ik toch de leveringskosten teruggekregen. Ik ben heel prettig te woord gestaan.
Daarnaast heeft coolblues uitgebreide beschrijvingen mij goed geholpen de juiste gamelaptop aan te schaffen.

Wouter 18-11-2020

Zit je een hele middag te wachten op een levering. Krijg je aan het einde van de middag een mailtje dat ze niet komen. Niet eens even beleefd bellen? Nooit meer CB voor ons! Gr

Norbert dp 18-11-2020

Wat ze beloven doen ze
Stipte levering
Veilige verpakking
Goede communicatie
Zeer tevreden

Raoul Werger 18-11-2020

Gebruiksvriendelijke website met goede reviews, maar hun serviceafhandeling en retourneerproces is echt zeer klantvriendelijk!

Iris 18-11-2020

Afspraken worden nageleefd, kopen bij Coolblue geeft een blij gevoel. De orderbevestiging bevat net dat ietsje meer.
Super, goe bezig.

Danny 18-11-2020

zoals steeds een vlotte en goede service , ook een snelle levering . De na verkoop service is ook steeds prima , nog niet veel moeten gebruiken gelukkig . Ook via mail snelle reactie

Lena Rodin 18-11-2020

Alles is erg goed gegaan. Onze mooie grill is op zaterdag besteld en maandag geleverd.

Claude Beckoz 18-11-2020

Ik heb voor een eerste maal besteld en zowel de bestellingsprocedure als de leveringsprocedure was oké!

Frank777 18-11-2020

Makkelijk te bestellen, snel en correct geleverd! Superservivce! Thanks Coolblue.

Linda 18-11-2020

Wat een prima, snelle levering van mijn nieuwe wasmachine! Keurig een berichtje welke tijd ze komen leveren, en 10 minuten voor tijd een telefoontje. Blij mee!

Judith 18-11-2020

Hadden product dat we zochten voor een mooie prijs, goede en snelle service, aan te raden!

Camiel 18-11-2020

Laat in de avond besteld en gewoon de volgende dag al weer in huis. Zelfs ruim eerder dan dat de PostNL aangaf langs te komen.

Johan 18-11-2020

Coolblue geeft uitgebreide informatie en vergelijkingen voor diverse artikelen. Daarna vindt de betaling en aflevering snel en correct plaats.

Williamz 18-11-2020

Wel zo fijn dat er nog winkels zijn die doen wat ze beloven, namelijk daags na bestelling leveren. Niet meer zo vanzelfsprekend dezer tijden. Anderen melden meestal meteen dat er vertragingen zijn wegens COVID 19. Order werd 16 uren na bestelling netjes geleverd. Hier houd ik van!

Jort 18-11-2020

Ik vind van alle webshops waar ik producten gekocht heb de klantenservice bij Coolblue veruit de beste. Coolblue heeft niet altijd de scherpste prijzen, maar dat maken ze zeker goed met de klantenservice. Ik heb goede ervaringen gehad met zowel de telefonische klantenservice als de service bij de levering van producten. Ik heb bijvoorbeeld bij andere webshops zware/grote producten gekocht waarbij de site beloofde dat ze tot de 4e verdieping zonder lift (bijv. in een appartementencomplex) tot aan de drempel leveren; toen de producten werden geleverd werd vervolgens door de koeriers geweigerd de producten mee naar boven te tillen. Bij Coolblue kwamen ze die belofte netjes na.

klaas de jong 18-11-2020

snelle levering, koelkast gekocht een oven en een magnetron.
Goede service! zonder problemen!

Han 18-11-2020

Alles supersnel, professioneel en klantvriendelijk afgehandeld! Geldt voor website met prima zoek en selectie functie, telefonisch klantencontact naar aanleiding van een simpele vraag tot aflevering in de bekende blauwe doos

Linda 18-11-2020

Ideaal, in de avond besteld en de volgende dag al geleverd met de milieuvriendelijke bakfiets van Coolblue. Topservice!

Mark 18-11-2020

Zeer goede service, je wordt goed op de hoogte gehouden over orderverwerking. Snel bezorgd.

Jaap 18-11-2020

Goede afhandeling van de bestellingen, vriendelijke mensen, aandacht voor de klant.

q 18-11-2020

Supersnelle en vriendelijke bezorging. Vind het top dat je om 11 uur 's avonds vanaf de bank kan beslissen iets te kopen, er een nachtje over kan dromen en het de volgende dag in huis hebt!! Overigens ook erg blij met het product; we waren wel toe aan een niet-lekkende waterkoker deze fase van ons leven.

123_JH 18-11-2020

Zeer goede klantenservice. Snel geholpen met retour, nieuw product gekozen dat keurig en snel geleverd werd binnen één week tijd.

Peet 18-11-2020

Keuze en aanschaf van was/droogcombi was makkelijk via de site.
Afgerekend en gelijk de bevestiging in de mail. Volgende ochtend mailtje en sms met tijdvak.
's Middags, ruim een halfuur voor t tijdvak een telefoontje: "wij zijn onderweg, komt t gelegen als we eerder komen? " Absoluut!
"We nemen uw oude apparaat ook mee terug, indien nodig" Dat is helemaal super: het was geen probleem dat t niet 1 maar 2 apparaten waren: wasmachine en droger. Na de wissel kregen we nog wat super uitleg, tips en tricks!
Netjes 1,5m afstand en zeer beleefd en gezellige bezorgers!

José 17-11-2020

Toen ik bestelde, was ik enthousiast. Goede communicatie, snelle levering. Echter de aflevering is slordig verlopen. De wasdroger is niet goed aangesloten en tegen het einde van het droogprogramma schoot de afvoerslang los en stond de boel onder water. Niet tevreden dus.

Franka 17-11-2020

Geweldig aardige klantenservice met kennis van zaken en een supersnelle bezorging !
Topbedrijf!!

Familie Spanu 17-11-2020

Ik zocht een specifieke iphone in een kleur die minder gangbaar is. Bij webshops was de levering meerdere dagen, de enige winkel waar ik hem snel (dezelfde dag) kon halen was Coolblue. Zij hebben een enorme voorraad. In de winkel zijn we netjes geholpen, daar is alle tijd voor genomen. En de prijs is ook goed in vergelijking met alle (internet)winkels. Zoals de slogan is "met een glimlach"!

Armando 17-11-2020

Ik vind het fijn dat coolblue altijd snel en verzorgd levert. Als er wat is helpen ze snel en nemen ze de tijd voor je. Ik geef geen 10, want soms wordt er nog wel is onverzichtig gedaan met de producten en de klantenservice is soms zo vol dat er soms een half uur wachttijd voor staat. Maar over het algemeen erg tevreden met de service van coolblue :)

PR 17-11-2020

Erg tevreden over mijn aankoop. Ruime keuze, hulp bij het selecteren van de juiste artikelen en snelle en correcte service!

S. 17-11-2020

Duidelijke omschrijving van het product. Dankzij de recensies kan je makkelijker het juiste toestel kiezen. Snelle levering.

John 17-11-2020

Duidelijke website met veel informatie en breed aanbod. Helder bestelproces met duidelijke voorwaarden.
Ook de instructiefilmpjes hebben toegevoegde waarde.

Ronald Dehaen 17-11-2020

Zeer snelle levering en product geleverd zoals beschreven !
Top service met levering op zaterdag en zondag!

Nanou Olthof 17-11-2020

Zeer grote keuze van upto date materiaal; de site is zeer gebruiksvriendelijk; zeer duidelijk, en met de levering was alles OK !

Ben 17-11-2020

Uitstekende productuitleg op de site over de verschillende WiFi oplossingen en supersnel geleverd, op zaterdagmiddag besteld en op zondag binnen.

Annelies Schrijver 17-11-2020

Snelle levering per fiets, vind ik ludiek en milieu vriendelijk! Fijn om de reviews van verschillende producten te lezen! En een pluspunt dat er tweede kansjes zijn! Gaat verspilling tegen!

Kees 17-11-2020

Nadat mijn via Coolblue geleverde LG wasdroogcombinatie binnen garantie onherstelbaar defect was geraakt weigerde Coolblue gedurende 5 weken deze te vervangen. In plaats daarvan verschool Coolblue zich achter LG. De klantenservice van Coolblue is een absolute ramp. Na vele malen bellen en vooral heel veel geduld met wachtrijen is mijn conclusie: niet deskundige mensen en vooral niet behulpzaam. Dat is blijkbaar de realiteit achter `alles voor een glimlach.' Jammer hoor.

Karin Wieland 17-11-2020

In eerste instantie heel blij dat de gekozen wasmachine snel geleverd werd
Helaas ik had tweekans gekozen / in nieuw staat
Tot mijn verbazing
Scheur in bovenblad en de afvoer slang lengt als een gieter. Dus weer een dag van mijn spaarzame vrije tijd wachten op een monteur
Wat ik wel netjes vind het telefoontje dat ze onderweg zijn

Wim 17-11-2020

Goede website, artikelen makkelijk te vinden. Duidelijke aanduiding wanneer het geleverd kan worden. Levering bij alle bestellingen tot nu toe uitstekend en volgens de aangegeven datum en tijd. Ik had de Dualit tosti klemmen nodig, zie ik makkelijk kon vinden en al de volgende dag (Zondag) in huis had, erg tevreden over aankoop en service.

Kim 17-11-2020

Het gebruik van de site is heel goed. Alleen wacht ik nu (17/11/2020) al sinds 12/11/2020 op een levering en die komt maar niet aan. Tracking is niet meer up to date en Bpost kan mij niet verder helpen. Meermaals werd gemeld dat 'vandaag' de levering zou gebeuren, maar ondertussen zijn we alweer dagen verder. Nogal onrustwekkend gezien ik de indruk krijg dat mijn dure aankoop nu verloren is gegaan...