Deze score is berekend op basis van 1099 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

GJ 07-01-2018 Via de website gekocht

Top geregeld!

Snel, gemakkelijk, goede service, correct, aardig en kundig personeel bij levering. Vraag niet hoe het kan maar meer dan 10% goedkoper dan de plaatselijke keten en... oude apparaat plus afval wordt meegenomen.

Koffie 06-01-2018 In de winkel gekocht
utrecht

snelle service

Zelfs op 2de kerstdag was gelukkig voor ons de winkel op, ons koffiezetapparaat was kapot gegaan en wat is kerst zonder koffie. Met een lekker bakkie koffie en vriendelijke en snelle service

Jan Verhagen 06-01-2018 Via de website gekocht

Gigaset telefoon met 3 handsets

Onze oude dect telefoonset gaf de geest. Ín de middag rond 18.00u een nieuwe set besteld bij Coolbleu. Alles ging voorbeeldig. Men zou leveren de volgende dag tussen 11.00 en 14.00u.
Zo geschiedde. Extra service van Coolbleu was, dat op de dag van aflevering, er in de ochtend al een mail was met installatietips. Ook allerlei andere nuttige informatie zat erbij. Enorme service. Bedankt

Rellie 06-01-2018 Via de website gekocht

Super snelle levering!

Senseo koffie apparaat besteld en zelf op zondag oudjaarsdag geleverd. Top!
Gelukkig want we kregen vanaf 19.00 een huis vol visite.

Els van Beek 06-01-2018 Via de website gekocht

Goede snelle service

De site is heel gebruikersvriendelijk, het product netjes en snel geleverd. Heb zojuist weer wat besteld. Dit product (printer) is iets duurder dan bij een andere webshop maar de klantvriendelijkheid is hoog en de service goed. Dusdanig, dat ik een beetje geld meer er voor over heb.

Christian 06-01-2018 Via de website gekocht

Heerlijke webwinkel!

Volledige en overzichtelijke webwinkel met concurrerende prijzen en met snelle levering. Duidelijk aankoopproces.

VioletJade 06-01-2018 Via de website gekocht

Fantastische aankoop!

Ik heb verschillende keren bij coolblue besteld, opladers, een tas, etc. De service is uitstekend, de volgende dag heb je de bestelling al binnen, ook is mijn bestelling keer op keer netjes aangekomen, geen beschadigingen. Bestellen via internet gaat heel gemakkelijk, binnen een minuut heb je afgerekend en ben je alweer klaar! Cool blue is zonder twijfel mijn favoriete online winkel, een groot assortiment en fantastische service, niks ontbreekt!!

Guy Gilissen 06-01-2018 Via de website gekocht

Zeer goede online winkel

Bij deze weet je dat je geen kat in een zak koopt, dwz; je krijgt effectief wat je bestelt en mocht er toch iets fout lopen, de dag erna is meestal het probleempje opgelost. Ik zou zeker zeggen..... een aanrader.

Henk 06-01-2018 Via de website gekocht

Perfecte service

Alles klopt. Geen gezeur. Toezegging waarmaken. De aflevering was prima op tijd.
Wat opvalt is de communicatie, die is nl perfect.

Berend Jan 06-01-2018 Via de website gekocht

Top service en veel aanbod!

Deze site is erg betrouwbaar. Ik heb hier al ontzettend veel spullen besteld. Telefoons, Monitoren, Broodroosters, Pannensets, ze hebben echt van alles! De levering gaat heel snel (duurt 1 werkdag) en wordt gedaan met PostNL. De klantenservice werkt ook echt top! Je kan een mailtje sturen, bellen en *zelfs* appen met de mensen van coolblue! Ik had een klein mankementje met mijn telefoon maar mij werd via whatsapp binnen 10 minuten al verteld wat ik moest doen. En nu draait mijn telefoon weer als een zonnetje! Er wordt ook advies gegeven, ik stelde een paar eisen voor een piano die ik wou kopen, en ik werd direct al doorgewezen naar een mooi MIDI Keyboard. Nu 2 dagen in huis en werkt ook goed.

Anita 06-01-2018 Via de website gekocht

Binnen 24 uur geleverd!

Er wordt exact op het aangegeven tijdvak geleverd! Dit wordt ook duidelijk gecommuniceerd met behulp van een aantal emailtjes.
Aardige en goed meewerkende chauffeurs die de wasmachine netjes aansluiten.

Nathalie 06-01-2018 Via de website gekocht

Super snelle levering!

Product op zaterdagavond besteld en op zondagmiddag al in huis en dat op Oudjaarsdag! Netjes en veilig verpakt.

Guillielmus 06-01-2018 Via de website gekocht

Ruime, gedetailleerde productbeschrijvingen

En als de prijs ook nog eens goed zit -dat is gewoonlijk zo-... dan wordt het Coolblue uiteraard!!
Perfecte ervaringen gehad bij iedere geplaatste bestelling.

Laura 06-01-2018 Via de website gekocht

heel blij met de service van coolblue :)

I bought a koelkast via the Coolblue website after a bad experience with another major retailer. With coolblue you can choose the delivery date (often as soon as the next day), they also did the installation of the fridge and took away all the packaging - for free. The other retailer promised "morgen in huis" but the reality was that I had no information or choice about the delivery date, despite multiple attempts to contact them by phone and email (no answer after 10 minutes waiting on the phone, and no reply to emails). The fridge simply came 1 week later at a time when I wasn't at home (then I had to phone them to arrange a re-delivery). And with this other retailer (Not coolblue), the delivery men just dumped the fridge on the floor, in the cardboard packaging. Well I am a small woman who weighs less the the fridge, I had to call a friend around to help me lift the fridge out of the packaging! So that meant another 2 days of waiting before I could use it....And then I was left with 2 meter sheets of cardboard and polystyrene which I am supposed to manage somehow. On the back of my bike?? I sent that fridge back for being too noisy, thank god I chose coolblue the second time, it was a much faster and less stressful experience (and I am very happy with my new fridge). The only minus point was that the actual delivery time was about 90 minutes later than they said it would be, and I heard nothing until I got an SMS 30 minutes before they arrived, which was already 1 hour later than expected (that's why they get a 9 and not a 10). But I am so happy with the rest of the service that I don't mind. I will be using coolblue every time it's possible! Also I liked the extra options they offered, for extended warranty and switching the direction of the fridge door, which would not be possible with other online retailers.

Apple TV 06-01-2018 Via de website gekocht

Gemak dient de mens

Op een stormachtige middag bedacht dat foto’s op je TV bekijken er tegenwoordig wel bij hoort.
De Apple TV snel gevonden met een bijbehorende HDMI kabel. Volgende middag keurig geleverd en heel tevreden met het resultaat.
Aandachtspunten is wel de communicatie over het aflevertijdstop. Een tijdsvenster is OK. Vlak voor levermoment even een alertje sturen hoort er tegenwoordig ook bij.

Customer C 06-01-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service

Het kan soms even duren voordat je iemand aan de telefoon krijgt, maar je kunt altijd bellen met vragen en voor advies. De medewerkers gaan echt in op je vragen, nemen de tijd voor je en zoeken desgewenst naar alternatieven. Humor hebben ze zeker ook en zo'n gesprek vind ik vaak gewoon leuk. De service achteraf is mij tot nu toe erg goed bevallen: een klacht over een kapot apparaat na de garantieperiode is meer dan fatsoenlijk afgehandeld.

Gonnie Braspenning 06-01-2018 Via de website gekocht

Geweldig

De shop is overzichtelijk. Erg vriendelijke bezorgers. Fijn dat je op de hoogte gehouden wordt wat de leveringstijd betreft en het klopt nog ook.

Ploeger 06-01-2018 Via de website gekocht

Helemaal top dat ze alles tot aan zolder brenfben en dan ook gelijk installeren. En het oude weer mee nemen, en dat zonder extra kosten.

B van Bennekum 06-01-2018 Via de website gekocht

Super service

Een overzichtelijke website, groot assortiment.
Rustig thuis artikelen met elkaar vergelijken.
Zeer snelle levering en een prima service.
Ook levering via Pakjesgemak, is ideaal.

R Franken 06-01-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en dat nog wel op zondag

Al vaker producten hier gekocht. snelle levering goede service en een goed advies als je twijfels tussen twee produchten

Dennis 06-01-2018 Via de website gekocht

Super geregeld allemaal werd gewoon op oudjaars avond geleverd! Volgens afspraak. Ga zo door met die service!

Diana 06-01-2018 Via de website gekocht

Goeie service

Makkelijk om producten te bestellen alles is duidelijk. En je wordt duidelijk op de hoogte gehouden van de bezorging

Brink 06-01-2018 Via de website gekocht

Perfect

Ik kon perfect vergelijken, en kon door de juiste filters precies vinden welke thermostaat bij mij past.

Sil Algoet 06-01-2018 Via de website gekocht

de klantenservice is heel goed

Mijn ervaring met coolblue is heel positief, vooral de service die ik ontvang indien er "problemen" zouden zijn. Ook hun retour policy is heel goed, zonder probleem nemen ze het terug. De 2de kans vind ik ook interessant, indien de schade niet belangrijk is voor je kun je soms een goed deal doen.

Ed 06-01-2018 Via de website gekocht

Leuke bevestigingsemails, maar late levering

Na bestelling werd ik keurig op de hoogte gehouden van de voortgang van de levering, deze bleken echter geen juiste informatie te geven. De levering zou vanaf 15uur op te halen zijn bij het afleverpunt, maar bleek daar niet te zijn. De volgende dag heb ik nogmaals langs moeten gaan en toen bleek dat de levering de dag ervoor pas rond 18 uur plaats had gevonden.

Officiele reactie van Coolblue 08-01-2018

Beste Ed,

Bedankt voor de review. Wij zijn natuurlijk ook niet blij wanneer er een vertraging heeft plaatsgevonden. Wij leveren het liefst alles zoals gepland en zoals beloofd. Helaas is dat deze keer niet gelukt. Wel goed om te horen dat het wel goed is gekomen. Onze excuses hiervoor en een hele fijne week toegewenst.

johan hartman 06-01-2018 Via de website gekocht

top snelle levering en topmachine

we hebben gekozen voor coolblue omdat de keuze super is en ook de uitleg bij de artikelen..!
bovendien snelle en betrouwbare levertijd

Eddy 06-01-2018 Via de website gekocht

Goede service en klantvriendelijk

Vriendelijk personeel.
Ze kwamen wat later ivbm materiaal pech
Dat werd duidelijk op tijd aangegeven.
Alle verpakking materiaal werd mee genomen en de oude apparatuur ook.

Prima service en vriendelijk

Marc de Werdt 06-01-2018 Via de website gekocht

Zaterdagavond besteld, zondag in huis. Wat wil je nog meer. Website is zeer gebruiksvriendelijk. Prijzen zijn goed. Zeker een aanrader.

Maho 06-01-2018 Via de website gekocht

Correcte levering

Een LG 43UJ630V gekocht bij Coolblue, omdat ik gewoon thuis wil zijn als het pakket aankomt. Dit is bij Coolblue gegarandeerd en dat vind ik goede service. TV stond als beste koop bij Consumentenbond vermeld, maar op dit moment ingehaald door een Philips. TV is bijzonder licht en is in een handomdraai werkend. Heerlijk om zo een product in huis te krijgen... Lekker vanaf de bank besteld, betaald is toch wel veel fijner dan naar een winkel toemoeten..... En de volgende dag levering is gewoon een hele goede service.

Ron63 06-01-2018 Via de website gekocht

Een eerdere bestelling in hectische periode feestdagen 2017 ging niet geheel naar wens.
Ondanks het feit Coolblue achteraf hier weinig aan kon doen, zijn ze tegemoet gekomen.
Deze bestelling ging zoals je mag verwachten. Prima dus
Makkelijk te bestellen via website, producten worden goed uitgelegd, en snel geleverd.

Jochem 06-01-2018 Via de website gekocht

Snelle en goede service

Je besteld iets bij coolblue en je hebt het de volgende dag. Een zware koelkast komen ze zelfs nog op de 4e verdieping brengen. Super winkel!

Anton 06-01-2018 Via de website gekocht

fantatstische levering

Product degelijk verpakt. Levering volgende dag, zoals beloofd. Berichtgeving over levering geweldig. Overzichtelijke site. Mooi, dat voorraad te zien is.

Esther 06-01-2018 Via de website gekocht

Voor 23 uur besteld? Over 2 dagen pas in huis

Ik had snel een nieuwe stofzuiger nodig. Dinsdagavomd om 21.30 uur besteld, zodat ik woensdag weer aan de slag kon. Alles leek goed te gaan. Op de bestelbevestiging stond nog dat woensdag de stofzuiger zou komen. Toen de verzendbevestiging kwam stond er ineens donderdag. Volgens de klantenservice was er een storing geweest met de betaling waardoor het geld pas op woensdagochtend binnen was geweest. Terwijl het toch echt dinsdagavond van mijn rekening was afgeschreven. Voelde als een slexhte smoes...

Officiele reactie van Coolblue 08-01-2018

Beste Esther,

Bedankt voor de review. Wij zijn natuurlijk ook niet blij wanneer er een vertraging heeft plaatsgevonden. Wij waren inderdaad op de hoogte van de storing bij de bank. Dit is echt geen slechte smoes. Wij leveren het liefst alles zoals gepland en zoals beloofd. Helaas is dat deze keer niet gelukt. Wel goed om te horen dat het wel goed is gekomen. Onze excuses hiervoor en een hele fijne week toegewenst.

Sanne 06-01-2018 Via de website gekocht

Fantastisch, super snelle service

Hele aardige mannen met kennis over de apparaten! Snel naar boven gebracht en aangesloten. Nog extra uitleg en advies gekregen. Echt fantastisch Coolblue! :)

Marion 06-01-2018 Via de website gekocht

Snel en goede communicatie!

Ideaal om goed te vergelijken. Productinfo is goed. Service is snel en bezorgers zijn vriendelijk en gezellig. Zijn zelfs nog teruggekomen toen ik bijna thuis was en zij voor een gesloten deur stonden. Heel.fijn! Enige puntje is dat ze de boekjes van de wasmachine mee hebben genomen bij het afval ipv achter te laten.

Laura 06-01-2018 Via de website gekocht

Onze vaste site voor electronica

Goed werkende duidelijke site. Goede vergelijk opties en specificaties . Helpt zeer goed bij het maken van een keuze. Dit is inmiddels de 7de keer dat wij iets besteld hebben via coolblue.
Zeer snelle levering. Nog geen slechte ervaring gehad.
En zeer grappige video's op YouTube:-)

P. Haverkamp 06-01-2018 Via de website gekocht

Met een paar klikken uit de zorgen.

Binnen 2 dagen een nieuwe wasmachine.
Een ruime keuze met verhelderende informatie.
Tevens geen zorgen over het afvoeren van de oude machine.
De service is zeer uitgebreid en vriendelijk.

Henk Schoemaker 05-01-2018 Via de website gekocht

Nagekomen wat is afgesproken

Goede weergave op de site van de mogelijkheden van het product, vooraf al informatie over hoe te handelen met de installatie van de programma´s op het te leveren product, in dit geval een laptop, die geheel aan mijn wensen voldoet en prima bevalt.

FransV 05-01-2018 Via de website gekocht

Coolblue service is zoals beloofd

Duidelijke omschrijvingen en specificaties, gemakkelijk bestellen en snelle levering. Eventuele retourzendingen zijn al bij voorbaat geregeld. Meer gemak kun je niet wensen.

kimberly 05-01-2018 Via de website gekocht

Super service!

Tot nu toe geen enkele slechte ervaring gehad altijd vriendelijk met een lach geholpen en als er iets is met het product wordt alles netjes geregeld! Kortom een perfecte service!!

Johanna 05-01-2018 Via de website gekocht

Geweldig

Super duidelijke en overzichtelijke site waarin in snel kunt vinden wat je zoekt. Snelle en vriendelijke service

Irene 05-01-2018 Via de website gekocht

Top aankoop!

Erg blij met deze aankoop! Hele nette en verzorgde levering. Het enige wat jammer was dat bij het aansluiten aanzetten van de wasmachine het instructieboekje er nog in lag...

Spruitje 05-01-2018 Via de website gekocht

Snel geregeld en thuis bezorgd. En alles via internet te volgen, alleen jammer dat de bezorgdiensten er een spelletje van maakt. Een bezorger achter in het busje het product aan het pakken en de chauffeur maar zachtjes doorrijden en weer remmen. Zo ga je noet met producten om.

Peewee 05-01-2018 Via de website gekocht

Correcte en snelle levering

De aangegeven tijd van leveren was ook de daadwerkelijke tijd van leveren. De beide leveringen hadden de juiste (bestelde en geleverde) inhoud en waren ook nog eens goed verpakt En met een glimlach gebracht!

Vincent 05-01-2018 In de winkel gekocht
Babylon, Den Haag

Matig kennisniveau van producten

Vandaag mijn eerste Coolblue Store ervaring gehad bij Babylon Den Haag.

Mooie minimalistische en daardoor overzichtelijke setup van de store. Prima begeleiding ook van de 'gastheer' (slimme zet!) naar de koffie apparaten want daar zou er een specialist aan mij voorgesteld worden. Daar ging het dus mis. Ik vroeg het verschil tussen 3 apparaten en wat schetst mijn verbazing? Dat de specialist doodleuk de kaartjes hardop ging voorlezen. Op zich een top service als je analfabeet bent, maar dat ben ik niet. Na wat doorvragen ging de specialist de knoppen van iedere display opnoemen. Nou toen brak mijn klomp.

Vriendelijk gevraagd of er een echte specialist was. Die was er die dag niet en of ik een andere dag dan terug wilde komen. Als klant vond ik dat ronduit beschamend en was dan eigenlijk ook best teleurgesteld. Ik kom immers niet voor een broodje kroket.

Uiteindelijk vriendelijk geholpen door iemand van de technische dienst nota bene. Maar u zult wel begrijpen dat dit echt niet kan. Stuur die gasten op cursus, maar doe niet alsof de klanten niet helemaal goed zijn.

john 05-01-2018 Via de website gekocht

perfecte service

alles netjes aangesloten en oude wasmachine meegenomen geen extra kosten
perfect op tijd
je wordt goed op de hoogte gehouden wanneer ze langskomen
echt top
ga zo door !!!!

Jan Zoon 05-01-2018 Via de website gekocht

Blij met coolbleu

Alles zoals altijd correct geleverd .
Blij met mijn philips tv met ambitie .
Een genot om te kijken

Francine 05-01-2018 Via de website gekocht

Mijn eerste positieve ervaring

De eerste keer dat ik gekocht heb op een webwinkel. Had dringend iets nodig. Zo vlot en snel geleverd. Ben zeer tevreden. Ging nooit iets kopen via Internet. Maar nu ben ik overtuigd.

Diny 05-01-2018 Via de website gekocht

Ontzettend snelle levering.

Snelle levering, uitstekend geholpen bij de iDeal problemen van de bank. Prettige klantenservice, daar kunnen veel andere webwinkels nog van leren.

Tonny Schelfaut 05-01-2018 Via de website gekocht

Zeer goede en snelle service

Makkelijk zoeken met goede informatie
heel makkelijk bestellen en direct naar een afhaalpunt laten sturen.