Deze score is berekend op basis van 3408 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Peet 30-12-2016 Via de website gekocht

Sporthorlogecentrum

Van de bestelling , betaling tot aan de aflevering uiterst keurig op de hoogte gehouden. Aflevering idd de volgende dag om 9.00 uur. Op deze manier iets bestellen is leuk en nog voor de laagste prijs ook !!! Hulde aan coolblue !!

• Levering
  • Aftersales

Minpunten

• Nvt

Marcel 30-12-2016 Via de website gekocht

Kewl Blue

Ik vind de websites van CoolBlue erg overzichtelijk en gemakkelijk in gebruik en kan ze met harte aanbevelen aan een ieder die op zoek is naar een webwinkel met een uitgebreid assortiment.

Pluspunten

• Overzichtelijk
  • Groot assortiment
  • Leuke prijzen

Daan 30-12-2016 Via de website gekocht

Prima, klantgerichte conmunicatie

Hebben grappige extra's, zoals gratis wachttherapie en brdankkssrtje als je buren t pakketje voor je aannemen.
Tuurlijk leverden ze volgens afspraak.

Pluspunten

• Goede communicatie
  • Gied gekeverd

pien 30-12-2016 Via de website gekocht

Coolblue samsonite koffer

Goede prijs (laagste die ik vond) maar de levering was niet zoals beloofd de volgende dag maar een dag later. Ik had wel vrij laat besteld (23.00u.) maar op de site wordt beloofd voor 23.59 u besteld morgen in huis. Ik geloof dat het probleem bij de bezorger lag (TNT bij Bruna).

Jolien 30-12-2016 Via de website gekocht

Niet nauwkeurig wel goed opgelost

Middels dit schrijven wil ik aangeven dat ik vaak heel tevreden ben over Coolblue.
Ze zetten zich leuk neer in de markt, snelle levering maar enkel deze keer een verkleurde kleur ontvangen. Gelijk gemeld bij de klantenservice en die namen mij erg serieus en boden oplossingen aan. Fijn, dat waardeer ik enorm!

Pluspunten

• Klantgericht
  • Snelle levering
  • Veel aanbod

Alfred Molendijk 30-12-2016 Via de website gekocht

Stofzuiger

Ruime keuze en goede review over de producten. Overzichtelijk site en alle relevante informatie is beschikbaar. De prijzen zijn scherp zonder verrassingen achteraf.

Pluspunten

• Groot assortiment
  • scherpe prijzen

S.Otaredian 30-12-2016 Via de website gekocht

Je mag kieskeurig zijn! Een review van S. Otaredian

Beste Coolblue,

Ik ben dik tevreden over jullie. Uit de administratie van de facturen die ik als klant bij jullie heb achtergelaten, blijkt dat Coolblue mijn eerste keuze is. Hierbij geef ik als reviewer een aantal positieve punten aan, die ik tot nu toe als klant zeker bij jullie heb gemerkt:

1. Coolblue denkt mee met de klant om de beste keuze te maken. Medewerkers van Coolblue zijn gedreven technici die het leuk vinden om de specificaties van de apparaten samen met de klant door te nemen.

2. Snelle levering en herroepingsrecht is bij Coolblue als voorwaarden een belangrijke prioriteit.

3. Track & trace code is handig en helpt voor een betrouwbare sfeer bij de aankoop.

Wat Coolblue beter maakt dan andere webshops zijn de Youtube videos voor het tonen van de producten met de bijbehorende uitleg. Daarnaast helpen de makkelijk toegankelijke pagina’s vol met downloadbare handleidingen enorm om het toestel beter te begrijpen.

Beste wensen allemaal en heel veel succes in het komende jaar!

Groetjes,

S. Otaredian

Pluspunten

• Snelle levering
  • Herroepingsrecht

Minpunten

• Weinig technische videos
  • Geen downloadbare handleidingen

Lisa 30-12-2016 Via de website gekocht

Top service van Coolblue

Snelle levering en goede informatievoorziening mbt (het tijstip van) de levering. Super goede service van de twee vriendelijke jongemannen die mijn droger naar de tweede verdieping hebben getild.

Pluspunten

• Snelle Levering
  • Goede informatievoorziening
  • Vriendelijke, behulpzame bezorgers

Gerard Verhagen 30-12-2016 Via de website gekocht

Prima webshop, goede service

Coolblue heeft prima web-shops, overzichtelijk ingedeeld en een goede vergelijkingstool. Is erg prettig zoeken naar een gewenst product. Levering en service (mail-info) zijn uitstekend. Wordt vrolijk van het blauwe pakketje !

Pluspunten

• Keuze
  • Service
  • Prijs - kwaliteit

Remco Sterke 30-12-2016 Via de website gekocht

Aankoop wasmachine

Net na de kerst gaat de wasmachine kapot. Naar de winkel en helaas is de levertijd meerdere dagen. Dezelfde wasmachine in de middag bij Coolblue besteld en de volgende dag binnen. Je wordt volgens het bestel en leversysteem goed op de hoogte gehouden hoe laat men bij je op de stoep staat. We werden 10 minuten van tevoren ook nog opgebeld. Voor dat we het wisten stond de machine boven op de plek en aangesloten en ook nog met uitleg erbij. De oude machine werd meegenomen de vrachtauto in. Binnen 10 minuten klaar. Heb al vaker bij Coolblue besteld maar de service wordt alleen maar beter. TOP!!!

Pluspunten

• snelle levering
  • superservice

Z.Hord 30-12-2016 Via de website gekocht

Erg blij

CoolBlue komt zijn afspraken goed na. Echter vandaag besteld volgende dag thuis! Ben een tijdje al klant en nooit last ervan gehad. Producten terugsturen terugbetaling gaan ook makkelijk. Prima klantenservice ! Compliment!

Alisabel 30-12-2016 Via de website gekocht

Snelle en betrouwbare levering

Overzichtelijke website met mooie aanbiedingen. Makkelijk en snel betalen en vervolgens wordt het ook afgeleverd zoals beloofd.

Pluspunten

• Informatief en overzichtelijk
  • Snelle levering
  • Betrouwbaar

Marc Kooistra 30-12-2016 Via de website gekocht

Geweldig

Ik ben heel tevreden zowel over het product als over de surfers ik vind het echt dat ik goed en behandeld door de medewerkers ik zou het zeker aanbevelen aan vrienden en familie

Mariska 30-12-2016 Via de website gekocht

Goede en snelle levering

De site is erg gebruiksvriendelijk en ik vond al snel wat ik zocht (fitbit charge 2). Voor de levering kreeg ik een mailtje met tips voor m'n product, heel leuk! Het product werd snel geleverd.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Tussendoor mailcontact

Huub 30-12-2016 Via de website gekocht

Gemakkelijk, snel en betrouwbaar

Ik heb een afwasmachine gekocht en laten installeren (oude machine uitgebouwd en samen met verpakkingsmaterialen afgevoerd). Alles is buitengewoon vlot en prettig verlopen. En dat tussen kerst en oud en nieuw. Kudos.

Pluspunten

• Gemakkelijk
  • Snel
  • Betrouwbaar

Piet 30-12-2016 Via de website gekocht

dhr van slooten

Het is een duidelijke site en als je hulp nodig hebt bij iets word je telefonisch perfect geholpen. Je word goed op de hoogte gehouden bij de status van aflevering.

Bert 30-12-2016 Via de website gekocht

Inventum airfryer met de snelheid van hete lucht

De dagen voor kerst een Inventum airfryer besteld bij CoolBlue. Op de site werd aangegeven voor 23.59 uur besteld morgen in huis. Ja, ja dat zal wel met deze feestdagen, dacht ik nog. Maar de volgende dag werd er keurig om 17.30 uur de airfryer bezorgd. Prima bestelservice dus!

John 30-12-2016 Via de website gekocht

Zelfs rond de kerst een top service

Op 1e kerstdag besteld, tweede kerstdag gebeld voor een bezorg afspraak, de 27e een bevestiging van het tijdslot en de 28e mooi op tijd bezorgd door een zeer correcte medewerker.
Al met al zou ik niet weten op welke punten het beter moet/kan.

Pluspunten

• zie motivatie

J. Holla 30-12-2016 Via de website gekocht

In één woord: voortreffelijk!

Sta iedere keer weer versteld van de service van cool bleu. Van bestellen tot leveren en van de info op de site tot de info van de levering. Echt voortreffelijk! Heb al een aantal keren besteld, maar sta iedere keer weer versteld er van.

Pluspunten

• Uitgebreid assortiment
  • Kunt zeer goed vergelijken
  • Goede info ver de leveringsstatus
  • Altijd geleverd op afgesproken tijdstip

Minpunten

• Geen minpunten!

Justine 30-12-2016 Via de website gekocht

coolblue doet wat hij belooft

Van veel artikelen staat een handige top 10 online, de prijzen zijn concurrerend en ze komen hun belofte; vandaag besteld, morgen in huis, ook echt na!

Pluspunten

• goede service
  • snelle levering

Nikita 30-12-2016 Via de website gekocht

Super service

Super snelle service!!! Tis echt zo dat t product de volgende dag in huis is. Ook super dat ze producten een 2de kans geven voor een mooie prijs!

P. van Wijk 30-12-2016 Via de website gekocht

Top levering

In de avond besteld, volgende dag ophalen bij een Post NL afhaalpunt. Keurig verpakt, juiste artikel en belangrijk, laag geprijsd!

Pluspunten

• Snelle verzending

Rob 30-12-2016 Via de website gekocht

Makkelijk,snel, betrouwbaar en een goede prijs!

Makkelijke site, goede reviews en nog NOOIT teleurgesteld in de service van COOLBLUE.
En zelfs de klantenservice is goed en snel bereikbaar.

Pluspunten

• Makkelijk zoeken op de site
  • Duidelijke reviews
  • Zeer goede klantenservice

Jaspar 30-12-2016 Via de website gekocht

CoolBlue, een coole shore met geweldige capaciteiten.

Ik werd door een collega enthousiast op CoolBlue gewezen en deed zelf ook onmiddellijk geweldige ervaringen op. Bij vergelijk.nl bleek dat ze gesorteerd zijn in goederen van een prima kwaliteit, maar ook nog eens veelal de voordelingste zijn. Inmiddels heb ik diverse producten afgenomen en ik word er alleen maar blij van. ( ; )) Geweldige informatie, prima no-nonsens service, snelle betaling en een on-the-spot levering uit voorraad. Ik blijf hier voorlopig vaste klant met een glimlach.

Koos 30-12-2016 Via de website gekocht

Niet duurder wel beter en een eerlijke voorlichting

Niet duurder wel beter en een eerlijke voorlichting met nog de mededeling mocht het toch niet volgens de verwachting zijn mag u het gratis terugsturen.

Pluspunten

• Eerlijk
  • Niet duurder

Ans55 30-12-2016 Via de website gekocht

Altijd goed bij Coollbue.

Bij Coolblue wordt duidelijk gecommuniceerd: wanneer je het zult ontvangen, waar je dit wilt. Je krijgt de factuur digitaal en het wordt zeer snel verzonden en bezorgd. Kortom: een betrouwbare (web)winkel.

Pluspunten

• duidelijke communicatie
  • snel verzonden

Martin 30-12-2016 Via de website gekocht

Top winkel

Webshop is duidelijk en overzichtelijk. Levering is snel en correct. En uiteraard is de prijs en kwaliteitsverhouding uitstekend.

Raymond 30-12-2016 Via de website gekocht

Cool Blue

Gekozen voor Cool Blue omdat ze de spullen bij me thuis brengen, dit was mijn eerste aankoop. Van anderen vernam ik al dat de service er goed moest zijn. 'Alles voor een glimlach', die slogan doen jullie eer aan. In jullie heldere bevestigingen maar vooral de persoonlijke en informele benadering. En, niet onbelangrijk, zelfs humor...

Pluspunten

• Doen wat ze zeggen
  • Prettige communicatie

Bert Nak 30-12-2016 Via de website gekocht

Goede en snelle levering

Alles is perfekt verlopen goede en duidelijke site bij het bestellen goed te zien of artikel op voorraad is. Snelle levering.

Pluspunten

• Alleen maar

Minpunten

• Nog niet gevonden

Dikky 30-12-2016 Via de website gekocht

prima kennismaking

Voor het eerst hebben we iets bij Cool Blue besteld. Het productaanbod wordt overzichtelijk gepresenteerd en tegen een redelijke prijs aangeboden. De bestelling werd snel bezorgd. Dus een uitstekende eerste kennismaking met Cool Blue.

Pluspunten

• productaanbod
  • prijs-kwaliteitverhouding
  • snelle bezorging

Minpunten

• te grote doos

Margo 30-12-2016 Via de website gekocht

klantenservice nam alle tijd voor mij

Ik heb de klantenservice 3 x gebeld met vragen over de aanschaf van een draadloze telefoon. Ze namen rustig de tijd en ik kreeg duidelijke antwoorden.

Pluspunten

• goede klantenservice
  • goede website
  • de reviews op de website zijn ook heel behulpzaam
  • vlotte verzending

Ron 30-12-2016 Via de website gekocht

Eerste aankoop bij CoolBlue

Was op kerstavond met spoed op zoek naar een nieuwe wasdroger; je wilt niet te lang zonder in de winter. Gezocht tussen verschillende aanbieders die mijn voorkeuze merken op voorraad hadden en snelle levering en dan ook nog een goede prijsstelling hadden

Pluspunten

• op de site goed te selecteren
  • snelle levering
  • bezorgd door gemotiveerde CoolBlue medewerkers
  • oude droger werd afgevoerd

Minpunten

• op de site max 3 producten ter vergelijken

Ina Abrahams 30-12-2016 Via de website gekocht

mevr

snel en goed ik was op zoek naar een speciale rugzak voor mijn kleindochter en die kon ik nergens vinden totdat ik toch nog maar eens op interne ging zoeken en kwam ik bij cool blue terecht en die stuurde hem de volgende dag zodat alles nog op tijd was.

CV 30-12-2016 Via de website gekocht

Gemakkelijk bestellen

Ik heb voor coolblue gekozen omdat het verschil in prijs met andere winkels groot was voor hetzelfde product en omdat het een snelle levering heeft.

Bautje 30-12-2016 Via de website gekocht

Geweldig

Makkelijk bestellen en supersnelle levering! Gewoon top!
Geen flauwekul: doen wat ze beloven.
Prima bedrijf.

Pluspunten

• Snel en accuraat

Jerry 30-12-2016 Via de website gekocht

CooooooooL een Bluewe doos!

Gewoon een goeie duidelijke shop met regelmatig de laagste prijs. Items altijd op voorraad en levering snel en zonder vertraging, zelfs met de kerstdagen!!

Dion Lombard 30-12-2016 Via de website gekocht

Snel makkelijk en goedkoop! Niets over te klagen!

Website is makkelijk te navigeren en het aanbod is zeer ruim. Bestellen en betalen is heel eenvoudig en levering gebeurde precies zoals aangegeven.
Ik ga zeker weer gebruik maken van deze site!

Jeroen 30-12-2016 Via de website gekocht

Het is een geode website, welke makkelijk door te zoeken is en overzichtelijk..
Snelle levering...
Zeer veel spullen op voorraad

Pluspunten

• Snelle levering
  • Makkelijk te bedienen website

Marga 30-12-2016 Via de website gekocht

Snel op weg de favoriete webshop van Nederland te worden.

Tja, ik ben best wel een beetje erg dol op Coolblue, wat een zalige webshop om te kopen. Ik kocht er mijn eerste aankoop toen ze nog in een klein pandje in Rotterdam zaten. Destijds waren ze nét ietsje duurder dan andere (web)winkels maar dat hebben ze vrij snel veranderd. Ze zijn nu één van de goedkoopste, met een service die torenhoog in hun vaandel staat. Hier koop ik met een fijn gevoel, ze doen wat ze beloven en meer, en verkopen geen onzin zoals je helaas maar al te vaak ziet bij andere (web)shops. Alles is helder en overzichtelijk. Je word perfect van elke stap op de hoogte gehouden, vanaf het moment dat je je bestelling plaatst tot aan het moment dat je pakje keurig wordt afgeleverd. Hier koop ik met een goed gevoel. En heb je eens een probleem, kun je ze altijd bellen of langsgaan in één van de winkels waar je perfect word geholpen. Petje af voor deze winkel. Probeer het maar met je volgende aankoop, en je koopt voortaan nergens anders meer.

Pluspunten

• Scoort een dikke 10 op alle punten

Minpunten

• Geen enkele gevonden.

Eef 30-12-2016

Op 2e kerstdag heb ik een product besteld en de volgende dag werd dit al bezorgd! Fijn deze snelle bezorging. Ook over het product ben ik helemaal tevreden.

Pluspunten

• Snelle bezorging

Fam. Michiels 30-12-2016 Via de website gekocht

Zeer snelle levering!!

Erg laat nog een Samsung A5 besteld. Ongeveer 23.45 uur en volgende dag al om 9.30 uur geleverd. Ongelooflijk hoe ze dit voor elkaar krijgen. Grote complimenten voor de logistiek!!!

De souter b 29-12-2016 Via de website gekocht

duidelijke web site die kiezen vergemakkelijkt

Web site geeft een duidelijke beschrijving van elk product met plus en minpunten, wat vergelijken en kiezen vergemakkelijkt. Ook de keuzemogelijkheid om te laten leveren in postpunt is ideaal voor werkende mensen. Min puntje is misschien wel, als je iets besteld als verrassing voor partner, je wel moet zorgen dat men de 3 communicatie mail onderschept

Pluspunten

• duidelijke uitleg over elk product
  • leveringskeuze

Minpunten

• aankoop verborgen houden

Ginger 29-12-2016 Via de website gekocht

Tweede kerstdag besteld en werd de volgende dag geleverd! Doen wat ze zeggen en beloven. Ook goed verpakt, veilig!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Duidelijke site

Minpunten

• Verkopen geen kleding

Karin 29-12-2016 Via de website gekocht

Telefoon hoesje is top en supersnel geleverd

Goede service, snelle levering en precies zoals het plaatje. Mooi. En nog altijd leuke verpakkingen ook.

Dominique Boen 29-12-2016 Via de website gekocht

veel producten om met elkaar te vergelijken , ook de reviews kunnen me bekoren zodat ook de min punten aangehaald worden . Dit heeft me geholpen om mijn keus te bepalen en ik ben content met mijn aangekocht product .

Pluspunten

• grote waterbak
  • 500gr koffie bonen kunnen erin
  • Snel warm

Minpunten

• nog niet gevonden

Jack 29-12-2016 Via de website gekocht

Mooie producten en betrouwbare service

Coolblue stelt nooit teleur. Ik koop al een geruime periode producten via deze webshop en ze hebben tot op heden altijd de beloftes waargemaakt. Ik heb zelfs één keer een product onder garantie ter reparatie aangeboden en alles is vlot verlopen!

Pluspunten

• De volgende dag in huis
  • Uitgebreide productinformatie
  • Altijd dat beetje extra

WH 29-12-2016 In de winkel gekocht
Groningen

Fris en fruitig

Open van karakter en snel bediend met daarbij in ieder geval ogenschijnlijk advies over de te doene aankoop.

Pluspunten

• lichte opstelling
  • snelle en open aandoende voorlichting
  • overzicht medewerkers over rest winkel bij verkoop

Minpunten

• dat hier maar 50 tekens mogen

Fotozuijdam 29-12-2016 Via de website gekocht

Wifi adapter TP-LINK ARCHER T2U

De TP-LINK ARCHER T2U Wifi adapter is betaalbaar, zeer klein en de software is super makkelijk te installeren. De internet verbinding is zeer goed.

Pluspunten

• Betaalbaar
  • Zeer klein
  • Makkelijk te installeren
  • Goede internet verbinding

Minpunten

• Heb geen min punten bij dit product

Jansen 29-12-2016 Via de website gekocht

Prima product, snelle levering alleen niet verpakt

Website is top, de levering snel zoals ik van Coolblue gewend ben. Het product bevalt tot op heden erg goed. Enige minpunt (hierover heb ik me erg verbaasd) was dat mijn bestelling niet verpakt was. Waarde is 300 euro en dan wordt er gewoon op de originele doos een verzendsticker geplakt....
blijf het vreemd vinden, maar gelukkig is mijn zending goed aangekomen.

Pluspunten

• snelle levering

Minpunten

• product niet verpakt

Ivonne 29-12-2016 Via de website gekocht

Ik was via internet op zoek naar een nieuw Senseo apparaat. Ik kwam al snel uit bij de site van Coolblue. Die had namelijk een mooie aanbieding van een Senseo met gratis melkopschuimer. 's Avonds om 23.00u nog snel de bestelling geplaatst en de volgende dag al in huis. En dat net voor de feestdagen!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Betrouwbaar
  • Voldoende info op website