Deze score is berekend op basis van 3465 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Jan Pauwels 01-05-2016 Via de website gekocht

Je kan zo op hun site zien en zoeken wat je nodig hebt.

Ze hebben een hele goede service, dat staat bij Coolblue hoog in het vaandel.

Zeer ruim assortiment, je vindt altijd wel iets wat je hebben wilt.

Het is gewoon een top winkel, je kan ook zelfs naar een van hun winkels om het zonder internet te bekijken.

Heeft eigenlijk geen toelichting nodig.

Tanneke 01-05-2016 Via de website gekocht

website is logisch ingericht, dus je vindt alles makkelijk

goede informatie en snelle bezorging

ruime keus

ga ik de volgende keer weer heen

nee

Roy 01-05-2016 Via de website gekocht

Overzichtelijk!

Altijd bereikbaar en wordt goed geholpen bij problemen.

Alles te krijgen.

Sabine 01-05-2016 Via de website gekocht

Kiezen vanuit je zetel thuis, duidelijk uiteenzetting van produkten en vergelijken van prijs/kwaliteit!

Snel besteld ,betaald en geleverd!

Veel keuze in diverse prijsklasse,duidelijk uitgelegd.

snel , praktisch en betaalbaar!

Harry Janssen 01-05-2016 Via de website gekocht

Snel, overzichtelijk en betrouwbaar.

Netjes verpakt, track and tracing.

Ruim assortiment

Alles is goed afgehandeld.

Alida O 01-05-2016 Via de website gekocht

Hey bestellen great altijd erg eenvoudig. De product informatie Is erg volledig, zodat ik ook weet dat ik het juiste artikel bestel.

Het artikel dat ik bestelde, was nodig voor vakantie (plotseling). En omdat Coolblue ook levert op zondag, was het artikel op tijd geleverd!!

Veel keus, in veel productgroepen.

Ik shop hier graag!

coolbleu rotterdam 01-05-2016 Via de website gekocht

dit is geweldig wat een service

service is 100%

top

ik geef deze winkel een vette tien

ga zo door beter kan het niet is nu al top

Willem 01-05-2016 Via de website gekocht

Heel overzichtelijk

Goede informatievoorziening bij producten

Harald 01-05-2016 Via de website gekocht

Website was overzichtelijk en eenvoudig. Prima communicatie over de bestelling en nadat de bestelling geleverd was.

PostNL kwam bezorgafspraak niet na (ze stuurde die dag een sms dat ze na 16:30 zouden komen, dus wij hebben gezorgd dat er iemand thuis kwam want we wilde het product die dag hebben, maar PostNl kwam om 14u al langs en meldde dat er niemand thuis was en ze de volgende dag weer zouden langskomen) en Coolblue verexcuseerde zich maar kon daar niks aan doen terwijl ik vind dat zij wel verantwoordelijk zijn voor hele proces.

Tot aan de sales alles prima maar dan wordt de verwantwoordelijkheid van de aflevering afgeschoven naar bezorgdienst

Als een klant iets koopt waarbij jullie pretenderen dat het de volgende werkdag geleverd wordt als het voor een bepaalde tijd geleverd wordt, schuif dan niet de verantwoordelijkheid af naar de bezorgdienst als deze de afspraken niet nakomt of reageer anders naar je klant als dit het geval is en schuif die verantwoordelijkheid niet af.

Officiele reactie van Coolblue 01-05-2016

Hoi Harald, bedankt voor uw bestelling! Wél vervelend om te lezen dat wij de verantwoordelijkheid afschoven op PostNL. Dit is niet hoe het normaal gesproken gaat. We zijn het zeker met u eens dat de verantwoordelijkheid bij ons ligt. We nemen dit mee en zorgen dat dit intern besproken wordt. Bedankt voor uw review en nog een fijne avond.

Jerry 01-05-2016 Via de website gekocht

Makkelijk te vinden, makkelijk betalen en super snelle levering!

Duidelijke informatie over bestelling en levering.

Werkelijk alles is er te vinden!

Gewoon een goede duidelijke winkel waar van alles te koop is voor een goede prijs en snelle levering!

Bart Mudde 01-05-2016 Via de website gekocht

Assortiment is op de website overzichtelijk en levering is erg snel.

Met een eerdere aankoop waren problemen en ik kreeg een nieuw apparaat.

je kunt het eigenlijk niet bedenken of ze kunnen het leveren

Ik ben zeer tevreden met coolblue en kijk dan bij een aanschaf ook eerst bij hen.

Laura 01-05-2016 Via de website gekocht

Makkelijk het product te vinden, duidelijke uitleg en overzichtelijke website

Super snel!

jenny hoogland 01-05-2016 Via de website gekocht

vandaag besteld morgen in huis
fantaschtis

goede service

nee

Ernesto 01-05-2016 Via de website gekocht

Super

Onlangs een hoesje gekocht voor mijn i-phone 6s, deze zou waterdicht moeten zijn maar helaas brak een pennetjes af. Binnen twee dagen had ik een nieuw product op de mat.
Het is niet de 1e keer dat Coolblue zo mijn problemen oplost. Ik koop regelmatig (zeg maar bijna alles) bij Coolblue en elke keer overnieuwd zijn ze de beste in service. Ze maken nooit een probleem achteraf.
Het is nu wel het moment om ze een grote
compliment te geven.
Super en bedankt
P
Gr . Ernesto Garay

Het assortiment kan iets beter

Super service. Vooral als het niet goed gaat

Super winkel en ze komen altijd hun woord na

Henk Langelaar 30-04-2016 Via de website gekocht

Fijne overzichtelijke site

Goede retourmogelijkheden. Zeer vlotte reactie

Heb tot nu toe altijd gevonden wat ik zocht.

Fijne webwinkel. Zeer klantvriendelijk.

Fijne overzichtelijke website

Arjan 30-04-2016 Via de website gekocht

Bestellen, account aanmaken, betaling en bezorging liep allemaal erg soepel. Alles zit logisch in elkaar en is makkelijk te vinden op de website.

bestelling netjes en snel afgehandeld

Pieter 30-04-2016 Via de website gekocht

Duidelijk

Genoeg keuze

Duidelijke overzicht

Goede webshop en duidelijke overzicht

adrie 30-04-2016 Via de website gekocht

duidelijk en een goed overzicht

zeer correct met goede na info

Wat ik zocht vond ik bij coolblue mijn gekocht product voldoet aan alle eisen.

Is in alle opzichten een winkel met betrouwbaarheid.

Wij zijn zeer tevreden met zoals aankoop als afhandeling.

Harry 30-04-2016 Via de website gekocht

Vanuit de site van Kieskeurig kwam ik na de selectie van het koffie-apparaat op basis van kostwn- en service-afweging op de site van coolblue. Het kostte slechts een paar stappen om het juiste apparaat in de juiste kleurstelling te selecteren. Simpel en effectief!

Na het invullen van mijn bestelling op zaterdagmiddag (na mislukte bezoeken bij Media Markt en BCC, met weinig servicegerichte ondersteuning) kwam in beeld, dat de bestelling op zondag zou worden bezorgd. Ik vermoedde, dat dat een vergissing was en de bestelling maandag bezorgd zou worden. Nee dus, bezorgen echt op zondag. Was het eerst nog een tijdvak tussen 12.00 en 18.00 uur, later werd dat bijgesteld naar het tijdvak 14.00 - 16.00 uur. En inderdaad, bezorging van het Nespresso-apparaat om 14.30 uur. Prima en toch ook onverwachte (aangename) service!

Daar waar ik het Nesoresso-apparaat in de kleur Sky Blue wilde hebben was dat op dat moment niet mogelijk bij de Media Markt en ook niet bij BCC. Ook geen verdere poging mij te helpen. Niet op voorraad in de winkel? Jammer dan, wij kunnen u niet helpen. Bij coolblue kon ik direct via de site elke gewenste kleur kiezen! Zo moet het! Ook de aandacht na de aankoop is mij opgevallen!

De webwinkel is erg overzichtelijk en het wordt heel snel duidelijk hoe een en ander functioneert.

De duidelijkheid van de site, het uitgebreide assortiment op meerdere gebieden, het gemak van het bestellen, de servicegerichtheid van het bedrijf tijdens de koop van het product en de aandacht voor de klant ook na de aankoop van het product hebben mij aangenaam verrast. Het staat voor mij vast, dat ik bij een eerstvolgende aankoop automatisch aan coolblue zal denken!

Dennis 30-04-2016 Via de website gekocht

Overzichtelijke website, producten zijn makkelijk te vinden.

AL mijn bestellingen worden op tijd geleverd. Retour sturen is ook nooit een probleem.

Ruime assortiment voor elk budget.

Als webwinkel vind ik coolblue de beste van Nederland

Kevin 30-04-2016 Via de website gekocht

Snelle en duidelijk informatie op de site. Ook retouren is zeer gemakkelijk

Hier heb ik nog geen gebruik van gemaakt maar de hulp in de winkel bij aankoop was al ok. Dus veronderstel de service ook

Soms ontbreken er toch interessante accessoires

Zeker aan te bevelen gezien het grote gemak

Julia Koppejan 29-04-2016 Via de website gekocht

Fijne website!

Niet normaal zo goed als de service is. In ons geval geweldige opvolging van ouderenmobiel die na een maand kapot was door val van oude vader samen met zijn mobiel en binnen 3 dagen een nieuw exemplaar in huis. Fantastisch!

Door onze ervaring met hun geweldige klantenservice. Hier is de klant nog koning en ga je voortaan met al dit soort behoeften eerst naar Cool blue!

doubleyou 29-04-2016 Via de website gekocht

zeer eenvoudig en duidelijke omschrijving voor een besgtelling te plaatsen

technisch goed onderlegd en respekteren van vooropgestelde leveringstermijn

keuze tussen verschillende toestellen met motivatie van hun technische mogelijkheden...;

Geen noemenswaardige opmerking. Een betrouwvolle en klantvriendelijke leverancier van diverse produkten met een duidelijke omschrijving van de mogelijkheden van het product.

geen

Bas 29-04-2016 Via de website gekocht

De website is zeer gemakkelijk te gebruiken.

De router werd snel en zonder problemen geleverd.

Je hebt de keuze uit voldoende verschillende apparaten en het is gemakkelijk te sorteren op prijs of best verkocht etc.

Ik ken geen betere webshop in NL.

Ton O 29-04-2016 Via de website gekocht

Goede en snelle bediening.

Uitstekende coulance: omruil van defecte camera werd nog dezelfde dag geregeld.

Identieke camera was niet onmiddellijk leverbaar; een vergelijkbare camera van een ander merk was twee dagen later geleverd en het prijsverschil teruggestort.

Duidelijke omschrijvingen van producten, prima prijs-kwaliteit verhouding, bijzonder coulante behandeling en zeer vriendelijke telefonische service.

Gewoon héél goed. Ik kom terug!!

Stefaan 29-04-2016 Via de website gekocht

Heel gemakkelijk het beste product te vinden

Product niet ok is gratis terugsturen en 2 dagen later staat er een ander nieuw product aan de deur

Groot en gemakkelijk te vergelijken

Zeer overzichtelijke site waar je snel en makkelijk het beste product kan kiezen. Gedaan met tientallen sites te doorzoeken om het beste product te vinden. Zeer bereikbaar om vragen te stellen en hun service is top.
Een product voldeed niet aan ons wensen deze terug gestuurd dit zonder allerlei moeilijke vragen te hoeven beantwoorden en na 2 dagen hadden we een ander nieuw product in huis.

Jochen 29-04-2016 Via de website gekocht

afbeeldingen van diverse radio's is welkom voor de juiste keuze

niet de juiste kan je m kosteloos terug sturen, en de volgende proberen indien nodig.

keuze in verschillende series radio's van dezelfde type auto.

vriendelijkheid, juiste raad (geen 'geld verdien instelling') menselijke adviezen etc.

wat betreft de iso stekker voor de auto's, radio typeaanduiding zou de aankoop vereenvoudigen.

eef blommers 29-04-2016 Via de website gekocht

bestellen gaat makkelijk

als je pakket niet wordt afgeleverd, dan begint het drama bij Coolblue

als blijk dat Post NL het pakje niet heeft afgeleverd, zie dan maar je spullen te krijgen

Jochen82 29-04-2016

dit is een bekend verhaal!
maar dit is niet alleen bij Coolblue.nl

dit probleem is ook bij Mediamarkt.nl Bol.com en nog andere webshops zelf bij Marktplaats.

zelf ook aan de hand gehad en dit is een probleem van postnl erg hinderlijk.
en als oplossing geeft postnl slechts 1 oplossing:

je mag 1 maal op hun kosten nog een soortgelijke zending doen (wel binnen 3 maanden).

Officiele reactie van Coolblue 03-05-2016

Beste heer/mevrouw Blommers,

Hartelijk dank voor uw terugkoppeling maar wat ontzettend vervelend om te zien dat u zo lang heeft moeten wachten. Onze oprechte excuses voor dit ongemak, dit is zeker een vervelende situatie geweest. We zien dat u intussen alles in ontvangst heeft kunnen nemen. Is de inhoud verder helemaal naar wens? We horen het graag als we eventueel nog iets voor u kunnen betekenen.

Vos 29-04-2016 Via de website gekocht

Leuke site, gemakkelijk bestelling te plaatsen

Geen minpunten

Ruime keuze

Kan geen minpuntje bedenken

Elly 29-04-2016 Via de website gekocht

GEmakkelijke en snelle website

Volgende dag al geleverd, ondanks bestelling op zondag

Genoeg keus uit uitgebreid aanbod

Geen minpunten. Gekochte artikelen voldeden aan de verwachting

Bekend bij Kieskeurig.nl 29-04-2016 Via de website gekocht

4,5

Alles keurig tot dat er wat met het product aan de hand is, dan wordt het cijfer 8 van gemak een 8 van ergernis.
Jammer deze optie niet inde review zit. ;)

Alles prima geregeld tot er wat fout gaat. Dan zijn ze niet thuis.

Bij problemen krijg je geen of slecht reactie en ze komen niet met oplossingen. Alleen met niet na gekomen beloftes.

Ik heb een Asus i3 Laptop gekocht bij de laptopshop. Deze laptop was de keuze van Coolblue. Ze hadden een mooie aanbieding. Deze aanbiedings laptop was helemaal nagekeken en echt helemaal nieuw, alleen maar uit de verpakking geweest. Gewoon met de volledige twee jaar garantie. Bij aankomst bleek de laptop ventilator een te luid lawaai te maken, een heel erg doordringend geluid. Vervolgens de laptop terug gestuurd onder garantie. Na ontvangst bij Coolblue een standaard mail ontvangen dat ze de oplossing hadden en ik mijn geld terug zou krijgen.... Gelijk gebeld met ze, belofte dat ik die dag terug gebeld zou worden. NIET gebeurt. Weer zelf gebeld, weer de belofte dat ze de volgende dag zeker terug zouden bellen, weer NIET gebeurt. Weer zelf gebeld, er zou toch zeker aan het einde terug gebeld worden. Weer NIET gebeurt. Weer zelf gebeld, oplossing aangebracht ik kon anders wel de zelfde laptop weer bij ze kon bestellen, Ik moet dan wel MEER geld betalen voor precies dezelfde laptop. Oh ja, voor deze bestelling ook dezelfde laptop besteld. Deze werd na een uur geannuleerd. Zou automatisch direct of anders met 2 a 3 dagen mijn geld terug krijgen. Hier ook twee keer achter aan moeten bellen. Bij elk gesprek kreeg ik te horen: sorry meneer op een of andere manier is de terug betaling niet goed verwerkt, het zou nu in orde moeten komen. Dus uiteindelijk een week moeten wachten voor ik mijn geld terug had.

Officiele reactie van Coolblue 29-04-2016

Beste,

Hartelijk dank voor uw terugkoppeling maar wat ontzettend vervelend om te moeten vernemen dat het zo mis is gelopen. Onze oprechte excuses hier voor, dat is zeker niet onze bedoeling geweest.

Graag kijken we dan ook met u mee. Kunt u eventueel het ordernummer van deze bestelling aan ons doorgeven? Hopelijk kunnen we snel tot een oplossing komen. We horen graag van u.

Bekend bij Kieskeurig.nl 29-04-2016

Beste Coolblue,

Het gaat om order 16604507 c.q. retour 1344701.
Tevens zou ik nog steeds worden terug gebeld, over uitleg van de gang van zaken, hoe het zit met mijn 2 jaar garantie.
Dit is UITERAARD nog steeds NIET gebeurt. Dus gelukkig zijn jullie wel consequent. ;)

M.v.g.

Bekend bij Kieskeurig.nl 05-05-2016

Mijn bevinding is dat, ook na bovenstaande mooie reactie van Coolbue er geen contact wordt opgenomen.
Mijn conclusie: Dus veel mooie praatjes maar als het er op aankomt zijn ze niet thuis. Mijn bevindingen zijn: Coolbue geeft alleen maar valse beloftes.

Tko 29-04-2016 Via de website gekocht

Als je de winkel binnenkomt, word er gelijk vriendelijk gevraagd of ze mogen helpen

Duidelijk voor de klant en vriendelijk

Heel uitgebreid en overzichtelijk

Vriendelijk en uitnodigende winkel

Daniela 29-04-2016 Via de website gekocht

De producten zijn goed te vinden, groot assortiment. Alleen de omschrijving van telefoonabonnementen is soms onduidelijk. Aanbiedingen zie je niet terug in je bestelling maar krijg je uiteindelijk wel.

Ik werd zowel via de chat als per email snel en netjes geholpen.

Gewoon fijne winkel.

HS 29-04-2016 Via de website gekocht

Super handig, vanuit de keukentafel bestellen. Weten dat via kieskeurig.nl je altijd de juiste keuze maakt.

Geweldig, om 18.00 uur besteld en de volgende morgen om 10.30 uur gaat de bel. Pakketje is geleverd! Top.

Miranda 29-04-2016 Via de website gekocht

bestellen volgende dag in huis

snel

voldoende keuze

Mooi telefoonhoesje, was goedkoopste via google.

Frans 28-04-2016 Via de website gekocht

Duidelijke site overzichtelijk en filters om alles wat je niet nodig hebt te laten verdwijnen

Maakt waar wat het belooft

Heeeeeeeel veel spullen van alles wel iets. Je kan nooit alles hebben

Heerlijk om hier rond te struinen

De " Een tweede kansje" was een lot uit de loterij. Gewoon prima alleen de verpakking was wat mis mee. Aanrader

johan 28-04-2016 Via de website gekocht

goed overzicht; duidelijke beschrijvingen en zoekhulp indien nodig

what you see is what you get; with a smile and then some!.

voldoende keuze tegen een prima prijs/kwaliteitsverhouding

ik hou van bedrijven die business met een knipoog naar humor bedrijven.

ga vooral zo door en blijf de klanten verrassen

Evert 28-04-2016 Via de website gekocht

Zeer veel en duidelijke informatie en producttoelichting.
Makkelijke en goede bestelprocedure.

Uitstekend. Nette en correcte telefonische afhandeling vraag over product. Zeer vriendelijk.

Zeer uitgebreid met diverse mooie aanbiedingen.

Compleet; uitgebreid assortiment; bijzonder goede en mooie uitstraling. Prettig om door de winkel te 'surfen'.

Prijzen zouden nog iets scherper in de markt gezet mogen worden.

Rene Kuipers 28-04-2016 Via de website gekocht

producten makkelijk te vinden op de site

snelle bezorging

ruim

lage prijzen, goede kwaliteit

Acmlm5480 28-04-2016 Via de website gekocht

Bestellen en betalen snel, via iDeal. Ook andere betaalmogelijkheden; helaas alleen achteraf betalen via creditcard.

Snelle levering (zelfs op zondag), retourneren zeer eenvoudig

Ruime keuze aan producten, bijna altijd alles op voorraad

Zie bovenstaande motivatie

yvon pijl 28-04-2016 Via de website gekocht

heel gemakkelijk via internet besteld ideal betaald en verder wordt het allemaal geregeld

ze kwamen het met twee man brengen en naar boven gebracht en de oude machine meegenomen

een groot assortiment maar we wisten al welk merk en type nr. we wilde hebben

ik ben helemaal tevreden met cool blue alles is gedaan volgens onze wens geweldig

ga zeker meer bestellen via cool blue

Miranda 28-04-2016 Via de website gekocht

ruime aanbod en snelle levering

snelle levering en voor 23.59 uur besteld volgende dag in huis super

AvG 28-04-2016 Via de website gekocht

Bestelling die via Dynalogic bezorgd worden is een drama.

Coolblue gaat goed tot dat er wat fout gaat met de levering via Dynalogic. Heb je de pech dat Dynalogic er een puinhoop van maakt hoef je van de service van Coolblue niets te verwachten. Tot 3 keer toe weet Dynalogic een sorteerfout te maken waardoor product niet op de afgesproken datum geleverd wordt. Dan neem je contact op met Coolblue als opdrachtgever van Dynalogic. Hoe meer medewerkers je aan de lijn krijgt en even zoveel toezeggingen, al dan niet in overleg met de supervisor Bob, als klant trek je aan het kortste eind. Nog nooit meegemaakt, maar in dit geval is de service van Coolblue ronduit slecht. Ook al ben je vaste klant, de service is ver te zoeken

Niets mis mee, ruime keuze. Maar daar heb je niets aan als er niet geleverd wordt volgens afspraak.

Medewerkers doen toezeggingen die ze niet waar kunnen maken. Het is niet mogelijk een eerder gesproken medewerker weer aan de lijn te krijgen. Bob, de supervisor, die krijg je als klant al helemaal niet te pakken. Status updates van een klacht krijg je niet, moet je zelf achteraan.

Officiele reactie van Coolblue 28-04-2016

Beste,

Wat enorm vervelend dat de levering op deze manier is gegaan. Zeker omdat u al een aantal keren aan de bel heeft getrokken en als hier dan niks mee gedaan wordt dan kunnen wij ons voorstellen dat dit geen fijn gevoel is. Zeker als u zelf er achteraan moet.

Wel willen bekijken wat hier nog aan kunnen doen voor u, om u wellicht toch een beter gevoel te kunnen geven. Heeft u daarvoor misschien het ordernummer voor ons? Dan kijken we graag even met u mee.

Met vriendelijke groeten,

AvG 29-04-2016

En wederom de standaard copy/past tekst van Coolblue. Oh wat zijn we goed. Je moet je klant helpen als deze een klacht meld. Dit is mosterd na de maaltijd.

Galaxie 02-05-2016

Dynalogic sucks! Tot twee keer toe een beschadigde wasmachine geleverd gekregen, de tweede nog erger dan de eerste. De deuken aan de achterkant waren niet enkel optisch maar hadden effect op het centrifugeren omdat de trommel tegen de deuk aankwam en een hels kabaal maakte. Ook beschadigden de bezorgers de cv ketel naast de wasmachineaansluiting met hun gereedschap en duwden bijna een kast om. Wm ook heel slordig bevestigd; slang niet netjes weggewerkt chter machine maar stak in alle richtingen uit. Durf bijna geen nieuwe wm meer te bestellen bij Coolblue - ondanks goeie retour en bestelservice- uit vrees voor weer een logistiek drama van Dynalogic.

wil burger 28-04-2016 Via de website gekocht

Leveren en plaatsen binnen 1 dag. Machine aangesloten getest en oude machine meegenomen. Erg vriendelijke bezorgers

Service uitmuntend. Van start bestelling tot einde goede informatie dus prima

Felix 28-04-2016 Via de website gekocht

Duidelijk overzicht website en het gemak met het zoeken naar een bepaald product

Telefonisch heel goed te bereiken zonder wachttijden. Goede communicatie. Klantvriendelijk

Voor eelk wat wils

Ruim assortiment aan producten, goedkoper dan o.a. Multi-Mediamarkt. Niks geen poespas. What you want is what you get!

Sasha Bodegom 28-04-2016 Via de website gekocht

Zeer snelle levering. Ze maken waar wat ze beloven. Tevens word je goed op de hoogte gehouden van de status van de bestelling.

Mijn gewenste kleur was tijdelijk niet voorradig. Door middel van een mail werd ik keurig op de hoogte gehouden wanneer het horloge weer leverbaar was. Dat was al binnen 3 dagen!

Annette 28-04-2016 Via de website gekocht

de site is overzichtelijk

niet echt nodig gehad, maar de site is zo opgebouwd dat het service gericht overkomnt

geloof wel dat jullie aan de vraag van de klant voldoen

zit er gelikt uit

Ja, ik werd er door mijn collega op attent gebracht dat het product bij BCC € 20 goedkoper was. Maar toen had ik net al de aankoop gedaan.

Rober 28-04-2016 Via de website gekocht

overzichtelijk

zoals verwacht

Uitgebreid

geen klachten

Aad 28-04-2016 Via de website gekocht

Vandaag besteld, morgen ook echt in huis.

Ga zeker meer gebruik maken van Coolblue

luc 28-04-2016 Via de website gekocht

Van achter de pc alle gegevens ingeven en zeker als je al klant bent wordt het nog gemakkelijker...alles is reeds ingevuld.

Kan niet beter!!
Bestelling ingeven, alles wordt opgevolgd, de dag nadien aan huis geleverd, proper en stevig verpakt.

Betrouwbaar; snel; voor herhaling vatbaar!