Deze score is berekend op basis van 3406 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Yarno van de Wiel 22-08-2018 Via de website gekocht

AANRADER!!!!

Ik bestel al jaren bij Coolblue en iedere keer weer sta ik versteld van het bestelgemak, het grote aanbod, de nuttige reviews en vele productvideos, snelle leveringen, hoe goed en netjes alles is verpakt en hun keurig nette retourbeleid. Hier koop je echt met een gerust hart bijna alles wat je hartje begeert.

Raouk 22-08-2018 Via de website gekocht

Betrouwbaar en veelzijdig

Coolblue heeft een groot en divers assortiment en zorgt altijd voor snelle levering. Bij coolblue weet je dat je bij een betrouwbare webwinkel bent!

Mas 22-08-2018 In de winkel gekocht
Amsterdam

Betrouwbaarder dan de meeste concurrenten

Online een product gereserveerd bij de Mediamarkt half Amsterdam afgereden maar telkens nul op rekest. Voorraad komt niet overeen met hetgeen online wordt vermeld. Vervolgens in de auto product bij Coolblue gereserveerd en na een half uur in mijn handen!

Coco 22-08-2018 Via de website gekocht

Prima webwinkel

Ruime keuze en goede beschrijving van de producten.Makkelijk om te bestellen en zeer vlotte levering

Anita 22-08-2018 Via de website gekocht

Snel en vakkundig!

Duidelijke site, goed gestructureerd menu en je hoeft geen account aan te maken. Verder mag je ook de sfkverdag zelf kiezen.

weer snel én goed geleverd 22-08-2018 Via de website gekocht

Coolblue levert snel én goed.

al diverse producten besteld bij Coolblue. Ze leveren snel en goed. Zo wordt bijvoorbeeld witgoed op de etage afgeleverd én geïnstalleerd.

yoni 22-08-2018 Via de website gekocht

Fijne service!

Duidelijke website, goed op de hoogte gehouden van de levering en vriendelijk personeel! Televisie werd helemaal tot in het appartement bezorgd (flat), dat zien we niet vaak.

Mevrouw T. Musch 22-08-2018 Via de website gekocht

Geweldig:website, keuze, betaling, geleverd, geinstalleerd.

Overzichtelijke website, goede kleurstijl, duidelijk met de foto's.
Goede balken met keuzes van prijs van hoog naar laag en andersom.

Marc 22-08-2018 Via de website gekocht

Top bezorging

Ondanks een klein prijsverschil, concurrent was 12 euro goedkoper, gekozen voor Coolblue.
Bezorging en communicatie was perfect en gratis retour (indien nodig).

albert 22-08-2018 Via de website gekocht

goede en snelle service

leuke shop! gekozen voor de aanbieding van de heu lampen. 6 stuks in een pakket. alleen jammer dat je moet betalen voor een avondlevering! Daarom laten bezorgen bij het postkantoor.

Rien 22-08-2018 Via de website gekocht

Prima webwinkel met uitstekende service.

Uitstekende website met een groot aantal producten en goede informatie met o.a. duidelijke instructie filmpjes.
Vriendelijk en hulpvaardig personeel zowel aan de telefoon als in de winkel.
Zeer snelle levering, een printer besteld om 23.45 uur en de volgende middag al in huis!
Prima retourbeleid met duidelijke voorwaarden.
Kortom een web winkel waar ik erg blij van wordt!

Joëy de Man 22-08-2018 Via de website gekocht

Service met een hoofdletter S

Website is overzichtelijk. Kom je er toch niet uit dan kun je bellen en word je super geadviseerd.
Coolbleu mag van mij trainingen in service en klantvriendelijkheid geven bij heel veel andere bedrijven. Wordt erg blij van ze!

Julia 22-08-2018 In de winkel gekocht
Amsterdam

Hele fijne klantenservice. Mijn ereader deed het niet meer binnen 2 jaar, maar meteen een nieuwe ontvangen omdat het een technische fout was. Ontzettend blij mee!

sonia jennings 22-08-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en geweldig klantvriendelijk personeel!

Website is helder, overzichtelijk en duidelijk. Track en trace met informatie tot binnen een uur levering met een telefoontje een half uur van te voren om te checken of je thuis bent is echt super. Het personeel dat de wasmachine leverde deed werkelijk alles voor een glimlach. Inclusief een half uur in een rare houding op de grond liggen om een koppeling los te krijgen! Echt super!

Elbrich 22-08-2018 Via de website gekocht

Beste webshop!

Coolblue is een hele makkelijke en toegankelijke websites voor iedereen. Het maakt niet uit naar wat je opzoek bent, Coolblue zorgt ervoor dat jij de beste keuze maakt! Dit doen ze door een filtersysteem waardoor jij erachter komt welk product het beste bij jou past. Het is heel makkelijk en super handig. Bovendien zijn de pakketjes altijd leuk en origineel qua teksten die erop staan. Kortom; het is een zeer goede webshop waar je makkelijk een keuze kan maken. De service is bovendien ook heel goed en de producten die ze verkopen hebben een goede prijs!

Pieter Boer 22-08-2018 Via de website gekocht

Duidelijke communicatie en pakje lag klaar in de winkel.

Prima service, had pas voor de eerste keer wat besteld. Enige wat ik mis dat opname de bon geen BTW vermeld stond. Ter wijl ik het gekochte meetapparaat zakelijk wil boeken.

Mia Mermaid 22-08-2018 Via de website gekocht

Beste webwinkel. Zeer klantvriendelijk.

Snelle levering, ook op zondag. Enorm klantvriendelijk. Goede informatie op website en mogeliklheid apparaten te vergelijken.

Stefan 22-08-2018 Via de website gekocht

Bestelling met vertraging door creditcard checks

Mijn bestelling, welke ik betaald had met Mastercard, werd niet geleverd de volgende dag omdat er iets mis zou zijn met mijn creditcard. Vreemd dat de bestelling prima zonder klachten succesvol geplaatst kan worden, maar later alsnog niet gebeurd. Na bellen en overleg om via PayPal te betalen krijg ik een link om weer via Ideal of creditcard te betalen. Alsnog maar weer via creditcard betaald en dit keer geen enkel probleem hiermee. Bestelling was volgende dag afgeleverd. Ik zou zeggen Coolblue doe hier wat aan.

Officiele reactie van Coolblue 23-08-2018

Beste Stefan,

Bedankt voor je feedback. Vervelend te lezen dat het zo is gelopen met jouw bestelling en betaling.

Alle creditcardbetalingen worden gecontroleerd ter voorkoming van fraude ten koste van jou als creditcardhouder en Coolblue. Een betaling kan worden afgekeurd wanneer bijvoorbeeld de CVC-code of vervaldatum van de creditcard niet goed is ingevuld, maar ook wanneer de betaling plaatsvindt vanaf een onbetrouwbare, openbare wifi-locatie.

Geen zorgen, dit betekent niet dat wij de creditcard gaan registreren op zogenoemde zwarte lijsten. Lees hierover meer op onze klantenservicepagina: https://www.laptopshop.nl/klantenservice?utm_source=manually-refused-creditcard-payment&utm_medium=mail

Heeft ons controlesysteem je betaling onterecht geweigerd? Dat is natuurlijk enorm vervelend, maar hier is helaas niets meer aan te doen. Onze Klantenservice heeft geen inzage in de redenen waarom je specifieke betaling afgekeurd is.
Het gereserveerde bedrag zullen wij niet opnemen (er wordt dus niets van je creditcard afgeschreven) en de bestelling is voorlopig geannuleerd.

Connie 21-08-2018 In de winkel gekocht
Utrecht

Geweldige service!

Via de site een printer besteld en de volgende dag opgehaald in de winkel.
Even wennen aan het soort winkel, daar je een nummertje moet pakken bij de ingang en met een bakje koffie gezellig kan gaan zitten totdat je opgehaald wordt. (Wachttijd een minuut of 8)
Je wordt persoonlijk opgehaald om mee te gaan naar de balie waar je verder wordt geholpen.

Vriendelijk personeel die zich voorstelt en je informatie geeft over het product die je besteld heb en in mijn geval ook vragen over een andere printer. Ik wou graag weten wat het verschil was tussen deze 2 printers.
Ze hadden deze printer niet in de verkoop maar er werd moeite gedaan om via het internet de verschillen voor mij op te zoeken, zodat ik een goeie keuze kon maken voordat ik mijn bestelling ging betalen.

Ik ben met een goed gevoel en een nieuwe printer de deur uitgegaan en zal zeker terugkomen als klant.

Eline 21-08-2018 Via de website gekocht

Prima service

Prima site om me te oriënteren. Prima bezorgmogelijkheden (zelfs op zondag) Vriendelijke en hulpvaardige bezorgers.

Herman 21-08-2018 Via de website gekocht

correcte afhandeling van bestelling

Correcte afhandeling en goede bezorginformatie. De druk van 'morgen afleveren' mag wel wat minder. Een dagje later mag ook wel (scheelt mogelijk nachtwerk). Maak latere bezorging daarom ook gratis.

J a van Dort 21-08-2018 Via de website gekocht

Netjes geleverd

Coolblue heeft het product geleverd netjes verpakt en optijd zoals bij de levering is afgesproken . En geleverd binnen 24 uur

Ivo 21-08-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service en altijd snelle levering!

Zeer vriendelijke en betrouwbare service. Krijg altijd een goed gevoel in de communicatie met coolblue. Als het even kan bestel ik vanaf nu alle elektrische apparaten, mijn laptops en witgoed bij coolblue. Zij maken ook altijd de snelle levering waar vandaag besteld morgen geleverd. Andere bedrijven zeggen dit vaak wel, maar ga je dan bestellen komt er te staan levering in 2 tot 5 werkdagen.

Luc en Anneke 21-08-2018 Via de website gekocht

Van bestelling tot levering/plaatsing perfect gegaan

Duidelijke site, supersnelle levering bij ons 1 dag later op zondag. Uiterst vriendelijke en vakkundige bezorgers. Heldere uitleg over de wasmachine ontvangen. Oude retour plus al het verpakkingsmateriaal.

Cor 21-08-2018 Via de website gekocht

Fantastische service

Laptop besteld, volgende dag al bezorgd.
Zelfs direct mailtje van Coolblue gekregen met tips voor opstarten en installatie van Windows. Goed op de hoogte gehouden over het verzend proces door verschillende mailtjes.
Voor 2e keer bij Coolblue product gekocht, net als 1e keer zeer tevreden.

Thomas v Kesteren 21-08-2018 Via de website gekocht

Topshop!

Zelf gebruik ik coolblue voor electronica als bijvoorbeeld laatst een headset van Jbl.
Altijd vind ik precies hetgene dat ik zoek, de service is prima, als je vragen etc. hebt staan de mensen van de coolblue service-lijn voor je klaar, de producten zijn van hoge kwaliteit en met PostNL wordt de levering vlot gedaan. Ben erg tevreden!

M.v.g.

Thomas

andries 21-08-2018 In de winkel gekocht
coolblue in de stad groningen geholpen door marieke

keurige winkel, en nette medewerkers

ik vind het een keurige winkel , koop hier geregeld een product , klantvriendelijk altijd vrolijke medewerkers , en weten waar ze over praten, zowel in de winkel als voor de telefoon, heb net weer een telefoon gekocht waar ik weer zeer over te spreken ben, en als je het product zondag wilt hebben , bezorgen ze het op zondag , niks mis mee en ga zo door een toppie bedrijf

Nina Saelmans 21-08-2018 Via de website gekocht

Top service

Coolblue geeft de mogelijkheid om producten met elkaar te vergelijken, wat heel erg handig is voor mensen met keuzestress zoals ik.
De levering en de betaling verliepen heel soepel, en ik had mijn laptop de volgende dag al in huis, zelfs een paar minuten voor de geschatte levertijd.
Ook kreeg ik meteen een mail toegestuurd met daarin een stappenplan voor de installatie van de laptop.
Top website en een top service!

Barbara 21-08-2018 Via de website gekocht

Gewoon zoals het hoort. Goed

Simpel bestellen, snelle levering duidelijke informatie wanneer levering.
Aandacht voor het te verzenden product.

Miranda 21-08-2018 Via de website gekocht

Geweldige webshop en service

De website is zeer gebruikersvriendelijk. Door de filters is het heel eenvoudig om snel en gericht te zoeken naar het gewenste artikel. Alle informatie die je nodig hebt is aanwezig en het is makkelijk om te vergelijken en een goeie keuze te maken.
Na het plaatsen van de bestelling krijg je meteen een mail met alle informatie over de bestelling en verwachte levering.
Ik heb een fietsdrager gekocht en in de mail zat tevens een instructievideo over de montage op de auto, super handig. Aan alle details is gedacht.
Toen de fietsdrager klaar lag om afgehaald te worden bij een ophaalpunt kreeg ik meteen een grappige mail ter herinnering.
Kortom, uitstekende website en service, ik beveel deze (web)winkel van harte aan!

Hans 21-08-2018 Via de website gekocht

Goede service, afspraken worden nagekomen

Goede prijzen en perfecte levering op zondag, wat wil je nog meer.
Besteld zaterdagavond 21:00, geleverd zondagmiddag.

Hannah 21-08-2018 In de winkel gekocht
Zaventem

Beste ervaring ooit!

Wat een fantastische ervaring! Startend van in de winkel tot en met de installatie in mijn appartement. In de winkel te Zaventem werd ik uitmuntend geholpen door iemand met ontzettend veel productkennis. De installatie vervolgens op een door mezelf uitgekozen dag, was top! De enthousiaste heren droegen mijn wasmachine tot en met het 4e verdiep, en gaven me een uitgebreide uitleg over mijn aangekochte toestel en dat alles met de breedste glimlach! Niets was hen ook teveel. Mijn appartement voordeur diende er namelijk uitgehaald te worden gezien de doorgang anders te smal bleek voor het wasmachine. Dit deden de coolblue leveranciers met véél plezier. Terwijl ik vervolgens de productuitleg kreeg, stak de andere de deur er weer in. Fan-tastisch! Enorm veel dank aan heel de organisatie!

Satish 21-08-2018 Via de website gekocht

Fantastische service

Waren erg behulpzaam en hebben alles keurig netjes geïnstalleerd. Verder hebben ze me oude vriezer een paar straten verder afgeleverd!

Hans Peter 21-08-2018 Via de website gekocht

Geweldig

Makkelijk, handig, betrouwbaar, snel, eenvoudig, aan te raden, groot assortiment, producten zijn onderling te vergelijken. 👍

Sonja 21-08-2018 Via de website gekocht

Super snelle levering!

Makkelijk om te bestellen en super snel geleverd! Kon mijn eerste kopje koffie gewoon met de net geleverde Senseo gaan drinken!

Iris 20-08-2018 Via de website gekocht

Makkelijk bestellen, snel geleverd.

Goed advies over de aankoop, aanbevolen tablet aangeschaft, helemaal blij mee. Ook bijbehorende accesoires zijn prima.

J.D.Goosen 20-08-2018 Via de website gekocht

zeer tevreden!

goede heldere website met veel bruikbare informatie. uitstekende uitleg via de filmpjes.
en natuurlijk niet vergeten de prijs hè.....de voordeligste op dat moment en met zo een goede service en levering de beste koop!.

Fototoestel 20-08-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam

Site is zeer gebruiksvriendelijk. Product voldoet geheel aan de verwachtingen. In de winkel korte wachttijd en toch ook veel geduld en deskundigheid bij het helpen een keuze te maken tussen de verschillende camera's. Uitstekende service en garantie toen zich een probleem met de camera voordeed.

Astrid Boucher 20-08-2018 In de winkel gekocht
Cool Blue Utrecht

Optimale service

Personeel denkt goed met je mee. Vooral als je zelf geen verstand hebt van de technische snufjes van tegenwoordig Ik vroeg om een HDMI kabeltje voor tablet met de bedoeling om You tube op tv te kunnen bekijken. En ga naar huis met een Google Chromecast. Wist niet dat dit bestond. Ben er helemaal happy mee. Top.

Giuseppe 20-08-2018 Via de website gekocht

Slechtste ervaring ooit!

Snap werkelijk niet waarom Coolblue zo'n goede reviews ontvangt. Ik heb daar helaas zelf nog niet van mogen genieten.

Een groot aandeel in mijn negatieve ervaringen met Coolblue is hun gebruik van de services van PostNL, maar ook de klantenservice van Coolblue laat steken vallen.

Officiele reactie van Coolblue 21-08-2018

Beste Giuseppe,

Bedankt voor je feedback. Vervelend te lezen dat jij een zeer negatieve ervaring hebt gehad met onze vervoerder en klantenservice. Dit is zeker niet wat je van Coolblue mag verwachten en daarvoor willen wij ons excuus aanbieden.

Wij bespreken elke klacht intern om herhaling te voorkomen.

Theo 20-08-2018 Via de website gekocht

Perfecte service.

Oude radio mocht van mij wel weer gerepareerd worden onder garantie.
Maar en nieuwe DAB radio in garantieperiode had ik niet verwacht.

Lowie Verstraten 20-08-2018 Via de website gekocht

Defecte toestellen geleverd, geld nog steeds niet terug

Onmiddelijk na ontvangen toestel gecontroleerd en dit bleek defect te zijn. Klantendienst gecontacteerd: "kan gebeuren, gewoon terug sturen en je krijgt een vervanging".
Toestel direct weer ingepakt, verzendlabel er op en naar de de post gebracht. De post heeft het een dag later bij Coolblue afgeleverd. En daar ligt het al een week te liggen op 'verwerking'.
Telkens je coolblue contacteert is het normaal dat het zolang duurt. De gemiddelde verwerkingstermijn is telkens (toevallig) het aantal dagen dat je al wacht. Bij elk contact wordt dit bijgesteld.
Ondertussen is Coolblue met je geld weg, maar je zit zelf zonder een (werkend) product....
Reken maar even uit: enkele duizenden producten 'in retour' die liggen te wachten op 'verwerking'. Dat is een stevige kredietlijn die je bij uw klanten STEELT.

Bram 20-08-2018 Via de website gekocht

Zeer slecht geinformeert

Informatie ingewonnen over een product via de app. Compleet verkeerd geïnformeerd over het product. Daarna werd het met een app afgedaan dat het vervelend is. Het product was voor een crematie en daardoor erg belangrijk voor ons. Dit maakt de slechte service extra zuur. Dit is wel aangegeven tijdens het vragen van advies. Maar ze waren zeker dat het kon.... helaas dus niet. Geen excuses of iets in die zin. Enkel vervelend.

Betaal in vervolg liever wat meer, met de juiste service en kennis van producten.

Officiele reactie van Coolblue 21-08-2018

Beste Bram,

Bedankt voor je review. Wat ontzettend vervelend dat juist deze bestelling niet soepel is verlopen. Dit is niet wat je van ons mag verwachten en daarvoor willen wij ons excuus aanbieden. Intern bespreken wij jouw situatie ook met de juiste afdelingen om herhaling te voorkomen.

Het spijt ons dat het zo gelopen is en wensen je sterkte.

Harry 20-08-2018 Via de website gekocht

Goede service en snelle levering.

Geen klachten, goede service en snelle levering. Zou er zo weer bestellen. Het geeft mij een goed gevoel om zorgeloos te bestellen en te ontvangen

D. Naafs 20-08-2018 In de winkel gekocht
Groningen

Werkelijk uitstekende service, overtreft je verwachtingen!

Perfecte service. Coolblue heeft als motto 'gewoon verwonderen' en dat maken ze waar. Ik vind het logisch dat je als bedrijf de verwachtingen van je klant niet alleen wilt waarmaken, maar zelfs wilt overtreffen. Maar er zijn maar weinig bedrijven die zich daar echt voor inzetten. Coolblue voert dat echt in alle details door, en dat merk je. Vaak is Coolblue niet de allergoedkoopste, maar dat hoeft dan van mij ook niet. De klantervaring is gewoon super. En dan die grappige verpakkingen nog ("Let op, deze doos heeft grote aantrekkingskracht op katten,") Alles voor een glimlach :-) Ga zo door Coolblue!

jasper 20-08-2018 Via de website gekocht

Niet twijfelen

CoolBlue is een fijne webshop en de bezorgers zijn altijd goed gemutst en behulpzaam.

Veel keuzes, goede service

hans 20-08-2018 Via de website gekocht

alles klopte gewoon

van eerste orientatie tot en met levering....alles klopte gewoon. Coolbue doet wat ze beloven. snelle en correcte levering. top. was mijn eerste ervaring met coolblue, maar ga hier zeker meer bestellen

Johan 19-08-2018 Via de website gekocht

Top bedrijf

De klantvriendelijkheid en service is zeer goed. Mijn kapotte powerbank opgestuurd en al de volgende dag werd mij en nieuwe toegestuurd.
De klantenservice is zeer behulpzaam en je wist vriendelijk te woord gestaan.
Bestelde artikelen al de volgende dag in huis.
Kortom ze doen wat ze zeggen en dat is heel erg fijn.

Susanne 19-08-2018 Via de website gekocht

Goede service en zeer snelle levering!

Goed bedrijf! Snel geregeld en goede service. Super fijn! Levering was zeer snel en vriendelijk en kundig personeel. Top!

Gina 19-08-2018 Via de website gekocht

Supersnelle levering, zelfs op zondag en geweldige service als er een probleem is!
Ik ga de deur niet meer uit!