Deze score is gebaseerd op 772 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Bart Van der Haegen 20-06-2022

Heel duidelijke shop, goeie filtering mogelijk zodat je snel tot het juiste product komt dat je kan gebruiken en nodig hebt!

Patrick 20-06-2022

Mooi en overzichtelijk van de artikelen.
Vlugge zending.
Zeer degelijke verpakking van de artikelen.

Griet G 20-06-2022

Goede prijzen en supersnelle levering zoals beloofd, duurzame levering per fietskoerier, Top! Wij blijven toch steeds terugkeren bij Coolblue voor onze aankopen, echt een betrouwbare winkel.

Patrick 20-06-2022

Goede overzichtelijke site grote keuze en duidelijke uitleg wat het beste bij u past
Zeer vriendelijke en hulpzame medewerkers in de winkel
Mooi winkelruimte
Met andere woorden ik ben zeer tevreden als klant en kom zeker terug

Kelly 20-06-2022

Makkelijke shop, goede filters om te zoeken wat je nodig hebt. Goede mogelijkheid om een aantal items te vergelijken en een keuze te maken.

Kvdl 20-06-2022

Gemakkelijk op al te sluiten .
Goede kwaliteit
Compact toestel

minpuntje :netwerkkabels worden niet bijgeleverd !
Fietskoerier was een dag te laat voor de aflevering !
(Wel mail ontvangen aangaande de late levering)

Gilles 19-06-2022

Concureert goed met andere online verkopers, je zal niet vaak veel meer betalen voor hetzelfde product. Ook maken ze zelf producten zoals cases en dergelijke die ook zeer kwalitatief zijn. Snelle levering waar ik nog nooit problemen mee heb gehad

Leo 19-06-2022

Correct!!! Ik kreeg exact wat ik bestelde. Een bosmaaier van goede kwaliteit aan een goede prijs!

Hans Bombeke 19-06-2022

Ongelofelijke snelle levering en niet ten koste van de kwaliteit! Tot nu toe altijd hyper tevreden.

J-P D S 19-06-2022

Twindos wasproduct voor wasmachine.
Snelle levering en keurig verpakt.
En de prijs was ook goed.

M Renders 18-06-2022

Makkelijk besteld en betaald, heel vlot geleverd.
Site Coolblue makkelijk te raadplegen en telkens veel uitleg en meningen (positief/negatief) over producten.

Kenneth 17-06-2022

Coolblue werkt correct en alles word snel geleverd. Goeie dienst naverkoop.

Anja 17-06-2022

Shoppen bij Coolblue is gemakkelijk en veilig, er is een ruime keuze aan producten met regelmatig interessante kortingen maar wat ik het beste vind is dat ze supersnel leveren en de klant altijd goed informeren over de bestelling via e-mail. Ik heb al vaak besteld bij Coolblue en nog nooit beroep moeten doen op de klantendienst dus dat zegt genoeg! (En mocht dit ooit nodig zijn, ben ik zeker dat ze ook op dat vlak ook top zouden zijn.)

Danielle 17-06-2022

Bestelling van vandaag is morgen geleverd is hier echt.
Eveneens groot assortiment en producten in voorraad.

Albert 17-06-2022

De laatste bestelling was geww0n een Google Chrome Cast. Zelfde prijs overal maar toch voor Coolblue gekozen want ze hebben me tot de perfectie geholpen bij een technisch probleem bij vorige bestelling. Nogmaals hoed af voor jullie support

Pieter 17-06-2022

De website is makkelijk te hanteren, vlotte keuze, ruim aanbod van producten.

Meert Catharine 17-06-2022

levering is zoals vermeld, dag nadien was ons artikel bezorgd. Vlotte betaling en duidelijke website.

Gwen 17-06-2022

Goede webshop! Pakje wordt snel geleverd en met goede kwaliteit. Nog geen problemen gehad met coolblue. Top!

Kristel Huet 16-06-2022

steeds uiterst snelle levering
erg jammer dat er geen regeling mogelijk was om de ereader die stuk was gegaan tijdens onze vakantie binnen te brengen 2 dagen na het verlopen van de garantie
melding van probleem werd gemaakt op 31/5, garantie liep tot 11/6, ik kon de ereader binnen brengen na terugkeer op vakantie op 13/6

Karel Lewi 16-06-2022

Heel goede beschrijving en hulp bij het kiezen van producten, daarnaast werd het pakketje met de fiets geleverd. Kwaliteit

Rynders 16-06-2022

Steeds snelle en correcte levering, veel info vind je op de site of in de app

Danny Kerremans 16-06-2022

Uitstekende service en goede levering werd tot 2 verdiepingen hoog gebracht en was zelfs ruim op tijd te vroeg zelfs. Goeie service en uitstekend apparaat

Rachel Loenders 16-06-2022

Wij hebben gekozen voor Cool Blue omdat: snelle levering , vriendelijke communicatie via e-mail, hartelijk dank hiervoor. COOL BLUE staat bij ons op nr 1.

Blender in goede ontvangsten 16-06-2022

Ik zocht een blender en heb deze vrij snel gevonden. Website is zeer gebruiksvriendelijk en makkelijk. Bestellen is vlot verlopen alsook het leveren, danku!

Hanne 16-06-2022

Na 2 dagen heb ik mijn tweedekans foodprocessor ontvangen en hij was zo goed als nieuw, zoals in de beschrijving stond toen ik hem bestelde. Werkt goed.