Marc Meirens 15-06-2022

Ik kocht al meermaals producten bij Coolblue. Telkens tevreden geweest over de informatie, leveringstijden en zelfs over de fysieke levering door Coolblue zelf. Een keer kocht ik zelfs een 'voordelige tweedekans' en ook dat product werd in de beste omstandigheden geleverd.

Stef 15-06-2022

Heb examens en inkt van HP was op. Besteld op een zondag rond 22uur en was aangekomen thuis de volgende dag om 8 uur. Ik kon direct mijn slides afprinten en aan mijn studies beginnen. Bedankt!!

9ntevreden 15-06-2022

We sturen je uiterlijk om 05.00 uur 's nachts een verwacht bezorgmoment met een tijdvak van één uur en een Track & Trace link om op de hoogte te blijven.
speciaal verlof gevraagd zit hier van 7u30 te wachten !!!ik wil een deftige compensatie reeds paar keer moeten bellen, rekening telefoon is niet gratis na 15 minuten telkens valt de verbinding uit.. totaal + 1 uur gebeld!! en dan 2 dagen congee om 7u30 klaarzitten voor den buk zien klooten...
Door jou verzonden
en niet NA de levering, ik wens een tegoedbon ! op zijn minst!

Elien 15-06-2022

Hele snelle levering.
Zeer goeie communicatie! En milieuvriendelijke aanlevering.
Win! WIn ! Win !

Sabbe 15-06-2022

Bestelling voor middernacht, dag erna geleverd, klopt langs geen kanten. We zijn nu 3 dagen verder, nog steeds mijn bestelling niet ontvangen!

Tineke 15-06-2022

Groot aanbod.
prijs kwaliteit top producten en ook steeds alternatieven of suggesties voor wat erbij kan/hoort.
Super snelle 'groene' levering met de bakfiets.

Mieke 14-06-2022

In de mededeling stond ´ vandaag besteld, morgen geleverd ´. Spijtig genoeg kreeg ik de dag nadien een mail met de melding dat mijn bestelling vertraging had. Ondertussen nog steeds niet toegekomen. Mijn dochter had haar koptelefoon nodig om te studeren. 😔

Miguelmolly 14-06-2022

De website is altijd heel duidelijk. Na een slechte ervaring met bol.com heb ik hetzelfde artikel besteld bij coolblue en de dag erna had ik het al.

Kirsten 14-06-2022

Leuke interactieve internet site. Op deze manier vond ik de pc die het best bij mij past
Hij werd de dag erna met de fiets geleverd door een zeer vriendelijke man.
Van A tot Z een positieve ervaring. Bedankt!

SO 14-06-2022

Zeer snelle levering. Vrijdagavond besteld, en zaterdagmiddag al geleverd. Goede service.

Cirkelzaag 13-06-2022

Goede kwaliteit en goede prijs. Tevens is er een snelle en correcte levering door Bpost

Philip 13-06-2022

prijs kwaliteit top,zonder poespas.vriendelijk personeel,vlotte bediening,correcte afhandeling

Steven 13-06-2022

Goede site, duidelijke info, gemakkelijk en overzichtelijk. Snelle levering en prima service. De beste webshop die ik ken!

C W 13-06-2022

Goed overzicht, competitieve prijzen, correcte inschatting levertijd, en veilige aflevering.

Judith 13-06-2022

Coolbue is bij uitstek de website waarin ik het meeste vertrouwen heb. Leveringen gebeuren snel en correct, de informatie van moment van bestelling tot levering in een ophaalpunt zijn duidelijk en correct. Heb je uitzonderlijk eens de pech om een artikel met fabrieksfout te ontvangen, dan wordt dit steeds snel en correct opgelost door de klantendienst.

Dominique 12-06-2022

Heel snelle levering, zeer milieuvriendelijke fietslevering.Hoedje af voor de mensen die door weer en wind de pakjes aan huis leveren.supervriendelijke koerier.

L.B 12-06-2022

De webshop is zeer gebruiksvriendelijk. Je vindt snel waar je naar op zoek bent en je kan eenvoudig vergelijken. Levering loopt steeds zoals gewenst.

MeKri 12-06-2022

Overzichtelijke website, duidelijke omschrijving van het product.
Goede opvolging van de levering: op dag en tijdstip zoals gevraagd, met regelmatige feedback over stand van zaken van de levering.

Wolfgang 12-06-2022

Supersnelle en vriendelijke bezorging en op, de door mij als voorkeur opgegeven, tijd

Benoit Allaeys 12-06-2022

Hebben veel keus en alles staat goed uitgelegd op de dit , ook de verzending is super 😃

Vik 12-06-2022

1.) De prijs: gelijk of lager dan de concurrentie
2.) Probleemloos en heel gemakkelijk te bestellen
3.) Onmiddellijke respons i.v.m. bestelling, verzending en levering
4.) Correcte en heel snelle afhandeling
5.) Degelijke verpakking en correcte overhandiging

Marc De Clerck 12-06-2022

vriendelijke en helpvolle mensen en min of meer concurrerende prijzen en gemakkelijk

Loni 12-06-2022

Super snelle levering! Netjes ingepakt. Handige webshop. Goede prijzen. Kortom ik ben zeer tevreden over mijn aankoop.

Bram 12-06-2022

Super duidelijke communicatie. Zeer vlot ook, goeie website.
Na een defect toestel te hebben gehad (onder garantie) is het probleem heel snel opgelost.

Rudi 11-06-2022

Goede service en goede prijzen vandaag besteld morgen in huis, als Bpost niet moeilijk doet of op tijd levert