Deze score is berekend op basis van 3453 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Joost 11-10-2019

De website zit prachtig in elkaar en de prijs-kwaliteit is helemaal in orde. De levering is fantastisch op de tijd zodat je niet de hele dag voor niks zit te wachtten. De levering is echt perfect. Super aardige jongens en nergens te beroerd voor. Cool Bleu geef ik een 10.

Harriët Andriessen 11-10-2019

assortiment, hulp bij kiezen, prettige toon van communicatie, makkelijke website, snelle levering

Marion 11-10-2019

Snelle en keurige levering en besteld product voldoet volkomen aan onze verwachting.

Ilse 11-10-2019

Goede service, fijne mensen in de winkel, kwaliteit van de producten zijn super en tijdens het wachten stond mijn bekertje water al klaar. Super!

Roel 11-10-2019

Duidelijke website met makkelijk bestelproces en super levering door eigen bezorgdienst.

jouck vw 10-10-2019

Fijne webshop, snelle levering, zeer goede klantenservice. Als je belt wordt je goed geholpen zonder lange keuzemenu's en irritante wachtmuziek. Verder wordt je niet verplicht een account aan te maken.

C. Reijnen 10-10-2019

Als ik wat nodig heb bestel ik dit bij Coolblue. Ruim aanbod, fijne en gebruiksvriendelijke website met uitgebreide product informatie. Zeer goede service en snelle levertijd, helemaal top!!

Sien 10-10-2019

Ik had geen tijd om naar de winkel te gaan, ik werk van 10 tot 18u en had dringend een gsmlader nodig. Ik kreeg de bestelling vlugger dan dat ik in de winkel zou geraken. Voor 23u59 besteld en de volgende dag kreeg ik mijn pakje op het werk geleverd.

Shaab 10-10-2019

Regelmatig bestel ik via Coolblue en het gaat altijd heel soepel; bezorging is super snel (voor een aantal euro extra nog dezelfde avond!) en anders kan het nog sneller door het even op te halen in de coolblue store. Dit blijft mijn favoriete webshop voor gadgets!
Onlangs ook zo de nieuwe iPhone 11 pro besteld, die was elders niet op voorraad maar als je coolblue regelmatig checkt dan hebben ze het vaak wel en anders heel snel weer. ‘s Ochtends besteld en om 6 uur in de avond had ik de telefoon binnen! Makkelijker kan haast niet.

June 10-10-2019

Goede en duidelijke website. Je kunt producten met elkaar vergelijken. Bestellen gaat makkelijk en snelle levering. Ook groot aanbod van artikelen

Henk Don 10-10-2019

Het uitgebreide assortiment op de website ende uitgebreide uitleg van mijn wasmachine. Ook bij levering door de bezorgers werd een uitleg gegeven.

Manou 10-10-2019

Coolblue is vooral duidelijk en makkelijk. De website is makkelijk in gebruik en samen met het brede assortiment en de uitgebreide productomschrijvingen vind je snel het product dat het beste bij je past, ongeacht het nu om een koptelefoon, laptop of koelkast gaat.

Brischinsky 10-10-2019

Ik bestel meestal online bij Coolblue, dikwijls ga ik ook naar de fysieke winkel (Groningen, in mijn geval) om het product te kunnen zien en extra advies te verkrijgen, of om mijn bestelling zelf op te halen. (Maar bellen naar de klantenservice werkt ook prima.) Als je in de buurt van een Coolblue-winkel woont is het een absolute aanrader om eens te gaan kijken. Altijd een vriendelijke ontvangst en prima medewerkers, en met kennis van zaken. Gewoon eens doen, is hartstikke leuk. En je kunt het zo gek maken als je wilt, het moet al heel raar lopen als Coolblue het niet heeft. Dat vind ik een heel sterk punt, dat er veel keuze is uit merken, modellen, e.d. en dat ze veel productlijnen hebben, en veelal uit voorraad leverbaar. En de prijsstelling van de producten is goed. De retourregeling is uitstekend voor elkaar, zo ook service en reparatie na je aankoop.

Roy 10-10-2019

goede vergelijking van producten wat het overzichtelijk maakt om te kiezen, afspraken worden perfect nagekomen, duidelijke informatie en uitleg gegeven door de medewerkers.

Rene 10-10-2019

Duidelijke website met een snel bestel- en leveringsproces. Steekt de concurrerende websites/winkels de loef af in service en klantbeleving!

Ed 10-10-2019

Super goede service.
Groot assortiment.

Coolblue komt OP TIJD bij het leveren, volginformatie up to date.

Ria 10-10-2019

De site van coolblue is duidelijk en de levering snel. Ben uiterst tevreden.

Motormous 09-10-2019

Niet verder gaan zoeken! Uitstekende service! Prima producten, enorme keus! Goede "after sale" service, doen echt niet moeilijk!"

C.D. Booij 09-10-2019

Ik werd in de winkel keurig geholpen. De TV die ik gekocht heb werd zelfs (het regende) door de medewerkster in de auto gezet. Nooit meegemaakt. Super!

Leo Reynderw 09-10-2019

Ruim aanbod
Duidelijke productinformatie
Stipte en correcte levering
Vriendelijk personeel

Marian 09-10-2019

Heel tevreden Correcte levering En hele vriendelijke bezorgers We kopen heel vaak bij Coolblue

Liam 09-10-2019

Brilliant store with extremely helpful employee's and a wide range of well-priced products. Also adding to this the main reason I like this store is the peace of mind that if something doesn't go right with your product then you will be well looked after by their policies in place

Has stopped me having to trek all the way to MediaMarkt :-)

Wilma 08-10-2019

Prima webshop.
Je koopt op afstand, maar het voelt alsof je persoonlijk geholpen word. De site is duidelijk.
De berzorgers waren zeer vriendelijk en bekwaam.

Peter 08-10-2019

Ik heb een laptop besteld en kon het bezorgmoment zelf kiezen. Toen de laptop bezorgd was bleek er een beschadiging in het beeldscherm te zitten. Gelukkig was de servicedesk nog vrij laat bereikbaar en ik kreeg vrij snel de toezegging, dat ik de laptop de volgende dag in de lokale coolblue-winkel kon ruilen. Ging allemaal erg goed.

G 08-10-2019

Zondag een bestelling gedaan voor levering op dinsdag op bepaald tijdvak waarvoor we extra betaalde. Vlak voor de levering werd deze schriftelijk afgezegd. Contact opgenomen met Coolblue en na enig aandringen konden ze toch wel in contact treden met Dynalogic de transporteur. Het zou nu in de avond geleverd worden, helaas pakket is op foute locatie en kan niet bezorgd worden - er wordt nog contact opgenomen. Dit alles na meerdere tegenstrijdige berichten van Dynalogic en Coolblue. Telefonisch gesprek met coolblue en we zouden kosteloos!! woensdag een nieuwe levering krijgen echter niet compleet want een item was uitverkocht. Ze konden nu niet het tijdvak kiezen voor Woensdag hoewel we hier bijna 10 EUR voor betaald hebben om een tijdvak te kiezen. Dan maar geld terugvragen en dat kan alleen als het pakket dat op een foute locatie staat bij Dynalogic terug bij Coolblue is. Dus klant moet wachten totdat interne processen op orde zijn voordat deze zijn geld terugkrijgt..een keer en nooit meer!

Maria 08-10-2019

Een zaak, die een snelle service biedt
De bezorger was zeer vriendelijk
Mensen zeker iets bestellen bij Cool Bleu. Ik vind hetTOP..

Peter Sonder 08-10-2019

Bij Coolblue een wasmachine besteld. Binnen enkele dagen werd deze (in het weekend) geleverd. De medewerkers sloten de wasmachine aan (ik heb twee linker handjes) en namen de oude mee. Helemaal top.

Eva 08-10-2019

Vriendelijke en snelle service, groot aanbod, enorme productkennis, medewerker neemt uitgebreid de tijd om te helpen en is erg geduldig. Ook de naservice is uitstekend: er wordt niet moeilijk gedaan over retourneren, defecten of klachten... Een aanrader !!!

LDDS 08-10-2019

Fijne winkel, zowel online als de fysieke winkel. Leuk en gemotiveerd personeel. Een aantal keren een maandagochtend model gekocht en het omruilen ging erg vlot en zonder morren. Goede service!

Ivonne 08-10-2019

Bijna 3 weken geleden ging mijn wasmachine kapot gelijk coolblue gebeld'binnen 48 zou ik gebeld worden door een monteur helaas,donderdag nog maar even gebeld Ojee vergeten in het systeem te zetten oke uiteindelijk komt de monteur dinsdag wasmachine kan niet meer gemaakt worden helaas hadden ze mijn model niet meer wel 1 van 100 euro duurder oke na bijna anderhalve week zonder wasmachine moet je wel hehe eindelijk zondag staat hij boven op zolder blijken ze een droger neergezet te hebben!! Mee terug genomen dinsdag een andere bezorgd Ojee het is een kapotte weer mee terug donderdag om 9 uur in de avond jippy ik kan wassen niks dan lof voor de bezorgers
Resultaat bijna 7 uur telefonisch in de wacht gestaan 4 vrije dagen opgeofferd het heen en weer gesleep met werkkleding naar vrienden om daar iets te wassen
Compensatie van Coolblue een wasmiddelpakket nooit ontvangen een tegoedbon van 20 euro
De 100 retour die ik moest bijbetalen omdat ze mijn model niet meer verkopen dit alles nog in de garantie van mijn oude wasmachine

Dus geen enkele compensatie of wat dan wat ook
Bedankt coolblue voor deze zeer stressvolle 3 weken

B-nice 07-10-2019

Iets bestellen is op zich al leuk, maar Coolblue maakt t nog net even wat leuker door kleine opmerkingen en details.
Verder ervaar ik altijd een snelle en betrouwbare levering (incl de beloofde glimlach).

Henri 07-10-2019

Uitstekende site en webwinkel met een ruime keus uit allerlei producten. Je kunt heel eenvoudig filteren en verfijnen tot hé precies te zien krijgt wat je wilt. Het bestellen en betalen is een makkie, kan niet verkeerd. En vervolgens wordt het product inderdaad de volgende dag afgeleverd. Heb al vaker via Coolblue besteld (oa laptop) , is altijd prima gegaan en ook hun garantie en medewerking bij omruilen is supertop!

Lientje 07-10-2019

Snelle levering van de laptop (de volgende dag al), goed strak en veilig (redelijk schokbestendig) verpakt, online duidelijke weergave van de productspecificaties.

Er wordt helaas geen gebruiksaanwijzing om het apparaat te installeren meegeleverd. Die kreeg ik online, maar was niet helemaal up-to-date.

Gaby 07-10-2019

Goede service, bestelgemak, ruime keuze, prijs/kwaliteits verhouding. Super snelle bezorging

Theo 07-10-2019

Goede duidelijke webshop met een goede service en je wordt goed geinformeerd over de status van je bestelling. Ze leveren heel snel.

George 07-10-2019

Shop heeft een uitgebreid assortiment, is betrouwbaar, betaalbaar en heeft personeel dat een stapje harder z'n best doet dan andere zaken. Je kunt met al je vragen of eventuele problemen bij hun terecht. Als het mogelijk is lossen ze het voor je op.

Sandra 06-10-2019

Een fijne website snel het de wasmachine gevonden die we graag wilde. Bestellen afrekenen zeer snel.
Het meest blij werden we van de twee bezorgers nette en vrolijke mannen . Goede uitleg . En netjes aangesloten Je voelt dat je er als klant toe doet heel erg fijn. Wij worden zeer blij van coolbleu

H.L 06-10-2019

had op internet mijn artikel (autoradio) gereserveerd en het meteen opgehaald uit de Coolblue winkel in Groningen. werd daar aangekomen meteen geholpen en binnen tien minuten had ik betaald en het artikel mee naar huis lekker snel en geen gezeur Top!

Boudewijn Visser 06-10-2019

Ik ben buitengewoon tevreden over de bijzonder vriendelijke en deskundige bediening en vooral ook om service na aankoop. Hoe lang kok geleden, altijd als er problemen zijn worden die verholpen. Vooral dit laatste is voor mij aan leiding om al mijn aankopen van door jullie geleverde artikelen bij jullie zal (blijven) doen.

MichelVS 06-10-2019

* Heel correct, scherpe prijzen,
* grote keuze
* heel kwalitatief
* super goede filtermogelijkheden,
* beloven wat ze schrijven,
* effectieve levering de dag erna (niet bij concurent...)
* heel goed en veilig verpakt

Claudia 06-10-2019

Veel keuze, gebruiksvriendelijke website, goede kwaliteit producten. Maar vooral hele snelle levering.
Het leukste was de bevestigings/leveringsinformatie-mail!

Wim 05-10-2019

Gisteravond een bestelling geplaatst vanwege de garantie dat voor 23.59 uur besteld het product de andere dag wordt bezorgd. Ik ontvang geen verzendbevestiging. Ik moet er zelf achterheen bellen (lang in de wachtstand) om te horen dat mijn bestelde product uitverkocht is.

D.T Wijdemeren 05-10-2019

Top bezorging met een duidelijk tijds slot ,en erg vriendelijke bezorgers ,wij hebben dit al vaak ervaren ,o.a met een wasser, een koelkast en een vaat wasser , en nu weer met onze inbouwoven .ook is de site erg duidelijk

Ronnie 05-10-2019

Zeer tevreden met de service. Helaas hebben ze me niet kunnen helpen, maar ze zijn daar eerlijk en transparant in. De batterij van mij telefoon kan helaas niet vervangen worden door een nieuwe, dit omdat er defect was op het moederbord. En dit zou te kostbaar worden. De achterkant van de telefoon die gebroken was door de reparatie hebben ze kosteloos vervangen. En het geld voor de reparatie heb ik terug gekregen. Helaas geen nieuwe batterij, maar super service?

J. Visser 05-10-2019

CoolBlue geeft oprecht een eerlijk advies. Als ik naar de MediaMarkt loop, willen ze mij daar het duurste product aansmeren. En jullie geven eerlijk advies. En als ik zeg dat ik niet meer dan €300 voor een mobiel wil uitgeven, dan geven zij mij daarvoor het beste product wat aan mijn eisen voldoet.

Jullie service is GEWELDIG!! Je komt binnen en trekt een nummertje? Iedereen die in de winkel rondloopt heeft overal een beetje verstand van maar ze geven ook aan je een vraag stelt en ze daar geen antwoord op weten. Maar ze willen hoe dan ook dat je vrolijk de deur uit gaat.

Met de medewerkers heb ik een heerlijke discussie gehad over wat beter is, iPhone of Samsung. Ik vond dat zo leuk.

Als je iets wilt kopen wat ze niet in de winkel hebben liggen, dan bestel je het en dat is het de volgende dag in je huis.

En als je product niet bevalt en je zit nog binnen je 30 dagen bedenktermijn, dan kan het product ALTIJD terug. Als ik naar de mediamarkt een product koop, en ik kan er niet aan wennen, dan moet ik nog maar eens zien of ik mijn geld terug krijg. Bij Coolblue weet ik 100% zeker dat ik zinder vragen mijn geld terug krijg.

Al met al ben ik dik tevreden met de service.
Ik raad deze (online)winkel aan bij iedereen!

A.vd.Bosch 05-10-2019

Alles in op tijd geleverd,zowel de levering als de plaatsing .Alles op tijd en bovenalvriendelijke monteurs.

René 05-10-2019

super dat je 's avonds gewoon kan bestellen en dat dit de volgende dag bezorgt wordt! heb al meerdere producten hier gekocht en altijd goed en als er een keer iets niet goed is dan neemt de klantenservice de juiste maatregelen!

Eric 05-10-2019

Heb nu een paar keer wat besteld, maar vind helaas dat de klantenservice en afhandeling steeds slechter wordt. Vandaag al de hele dag een bandje als je de klantenservice belt met daarop de mededeling dat het door onverwachte drukte langer duurt dan normaal voor je een antwoord krijgt. Je hoort alleen dat er nog meerdere wachtenden voor je zijn. Kunt dus niet inschatten of het zin heeft nog even te wachten. Verder woon ik in Nederland maar staat in de bestelbevesting dat mijn pakket morgen door B-post (Belgie) bezorgd wordt. Ik reken dus maar nergens op.

B. Kas 04-10-2019

Website is overzichtelijk en goed geordend. Alle product informaties staan vermeld en een super snelle levering! De webshop waar ik een laptop heb besteld had het niet op voorraad en het stond er ook niet bij, dus ik heb mijn bestelling geannuleerd. Ik heb mijn nieuwe laptop hier besteld en daar stond er wel bij vermeld dat het op voorraad was. Rond een uur of 21 besteld en de volgende dag in huis. Super levering!

Ronald 04-10-2019

Ik vind het een geweldige winkel en dat komt met name door het personeel altijd vriendelijk en hulpvaardig en vooral meedenken met de klant.spuullen kun je overal kopen maar advies en vriendelijkheid niet