Evi 07-12-2023

Ik vond heel gemakkelijke wat ik wou. Hierbij vond ik ook een heel duidelijke uitleg over het product. Het waren gemakkelijke en duidelijke stappen om mijn bestelling te plaatsen en af te handelen. Ik heb tijdig en duidelijke mails gekregen over wanneer ik mijn pakket op de gewenste datum mocht ontvangen. Het ontvangst kwam overeen met deze mailingen.

Karoline 06-12-2023

Makkelijke website. Tijdens het proces goed op de hoogte gehouden. Snelle levering en product prima in orde. Na de levering mail gekregen om te helpen met de installatie. Top service.

Stefanie 06-12-2023

Goed aanbod, goede kwaliteit en goede service.
Al jaren zeer tevreden klant, ook voor mijn zaak.

An 06-12-2023

Duidelijke webshop
Duidelijke info en levertermijn
Vriendelijke bediening in de winkel en supervlotte levering aan huis!
💥

Paulien 05-12-2023

Als fervent online shopper ben ik altijd op zoek naar gebruiksvriendelijke platforms, en Coolblue heeft me op alle fronten verrast. Zowel de website als de fysieke winkels zijn uiterst gebruiksvriendelijk. Wat Coolblue onderscheidt, is de mogelijkheid om producten online te reserveren en ze vervolgens de dag zelf of de dag nadien in de winkel op te halen. Dit is vooral handig bij duurdere items, waarbij ik graag het risico van verzending vermijd. Het personeel staat altijd klaar om te helpen. Bij een gereserveerd product heb je de keuze om bij ophaal te betalen.

Wat Coolblue echt uitmuntend maakt, is de dienst na verkoop. Ik heb tot nu toe alleen maar positieve ervaringen gehad. Of het nu gaat om een defect product of een eenvoudige ruil, Coolblue maakt het gemakkelijk en stressvrij. Het motto lijkt te zijn: "Behandel een ander zoals je zelf behandeld wilt worden," en dat vertaalt zich duidelijk in de klantenservice. Het is geruststellend om te weten dat ze er zijn om te helpen, en ze doen het op een degelijke manier.

Al met al ben ik een zeer tevreden klant van Coolblue en zal ik zeker blijven terugkomen voor mijn toekomstige aankopen. Een absolute aanrader voor iedereen die op zoek is naar een naadloze winkelervaring en uitstekende klantenservice!

Joris 05-12-2023

Alles was weer top, de dag nadien geleverd zoals beloofd. Prima service en prima verhouding prijs kwaliteit.

Charlotte 04-12-2023

Snelle levering en afhandeling
Eenduidige uitleg op de website
Ruime keuze

Pieter 04-12-2023

Ales gemakkelijk top de website te vinden, en zoals steeds een zeer snelle en correcte levering.

Jolien 04-12-2023

Gebruiksvriendelijke site: handig de coolblues keuze artikelen. Alle specificaties zijn te vinden op de website. Genoeg filters om de artikelen die jou voorkeur hebben te showen.

Loyen 04-12-2023

ik heb inkt voor de printer besteld en de dag daarop al thuis, prima.
naar de winkel, Hasselt, ben ik een keer geweest, wat een poespas om daar te geraken met die ondergrondse parking wat een ellende is dat daar, nooit meer , want ik ben 70j.

Amal 03-12-2023

Ik ben zeer tevreden over de service die werd aangeboden in de Coolblue-winkel in Zaventem. Afgelopen week kwam ik mijn bestelling ophalen en was aangenaam verrast door de uitstekende service. Ik werd hartelijk verwelkomd en kreeg zelfs een warme kop koffie en water aangeboden. Echt een top service 10/10!

Bram 03-12-2023

Coolblue maakt hun reputatie waar van de makkelijkste en vriendelijkste winkel te zijn in België, zowel op de webshop, fysieke winkel en klantenhulp! Ze zijn heel makkelijk verstaan het probleem en zelf als deze niet opgelost kan worden doet Coolblue de moeite om u op de hoogte te brengen en voor een alternatief te zorgen.
In mijn geval was had een PS4 controller stickdrift (die ik in april dit jaar had gekocht) en had eerst gebeld naar de klantendienst of deze in de originele verpakking moest terugbrengen (niet het geval) daarna in de winkel binnengebracht wat vlot verliep en spijtig kon dit probleem niet opgelost worden, maar kreeg ik een tegoedbon om een nieuwe te kopen!

Jeannine 03-12-2023

duidelijke overzichtige website, vlotte betaling en snelle levering ! Top!

Jan 03-12-2023

Coolblue heeft een ruim aanbod aan artikelen aan een concurrentiele prijs.

We hebben ook al enkele malen gebruik gemaakt van hun tweede kansen en ook deze zijn tot hiertoe goed meegevallen.

Eenmaal was was de tweede kans net verkocht en hebben we een tegemoedkoming gekregen bij aankoop van het nieuwe product.

Andermaal vertoonde de tweedekans verborgen gebreken en na een telefoontje met de behulpzame servicedesk hebben we alles zonder problemen kunnen terugsturen en werden we binnen enkele dagen correct vergoed.

Voor IT en elektro blijft coolblue steeds mijn eerste keuze.

Pascal 02-12-2023

Ik heb meerdere malen al toestellen bij Coolblue aangekocht en bij mijn laatste aankoop bleek de oplader van de aangekochte laptop defect te zijn. Ik stuurde de defecte oplader terug en kreeg een bericht van Coolblue met de vraag om ook de laptop terug te sturen, waar niets aan scheelde en waarop mijn gegevens al ingesteld waren. Als reden gaven ze op dat ze zelf geen opladers in voorraad hebben. Kunnen ze dan geen oplader uit een ander doos halen en die terug sturen naar de fabrikant? Wat een winkel! Die slaagt er nog niet in om een defect onderdeel te vervangen zonder dat alles terug wordt gestuurd. Ze zijn enkel goed in verkopen en de service na verkoop is een dikke nul. De volgende keer ga ik tweemaal nadenken voordat ik daar nog iets bestel.

Gunter 02-12-2023

Mooi aanbod en laagste prijzen op dit moment, wat betreft PS5 en toebehoren. De vernieuwde compacte "slim" editie is er reeds verkrijgbaar.

Bram 02-12-2023

IK koop al jaren bij coolblue. Reden? de top service, klant vriendelijkheid! Ook bij een probleem wordt dit zonder gemaar of wat dan ook verholpen. Klant van het eerste uur & zal dat blijven ook!

Wouter 30-11-2023

Overzichtelijk proces, vanaf het zoeken van het product op de webstite tem de levering. Het betrof een refurbished toestel en voldoet volledig aan de omschrijving op de website.
Aangename manier van communicatie aangaande de leveringsstatus van het product.
Het extra puntje (van 9 naar 10) omdat er gekozen kon worden voor duurzame levering -- eentje met een fiets, super!!

Frieda 30-11-2023

makkelijke site, veel keuze en belangrijk, mijn aankoop was aanzienlijk goedkoper dan elders voor het zelfde artikel.

Aswin 30-11-2023

Gebruiksvriendelijke webshop met duidelijke tracking omtrent levering.
Updates gebeurden stipt op de beloofde tijdstippen met als laatste fase ook een bericht van de koerier.
We kochten een tweedekans TV en de 'gebreken' waren exact zoals beschreven. Product was onbeschadigd en net nieuw, en zeker de moeite waard.

Luc 30-11-2023

Site is zo opgezet dat ik intuïtief kon navigeren om het product te vinden dat ik wilde kopen.

Myriam 30-11-2023

Supersnelle en correcte levering !
Strijkijzer is van hoogwaardige kwaliteit dus aangenaam om te strijken.
Gekocht als tweedekans waarvan enkel de verpakking beschadigd was.

Olivier Hinnekens 29-11-2023

Ik had in het verleden redelijk goede ervaringen met de webshop, maar deze keer was de levering schandalig... Ik bestel op een donderdag met de vraag om het op zondag te leveren - wat een optie was (net als de volgende dag reeds op vrijdag). Blijkt dat Cool Blue dus bewust kiest om met BPost te werken - dus nooit op zondag ging leveren en dat ze het pakket in stukken hebben gehakt. Ik heb de helft van het pakket (dat mijn thuiskantoor vormt, met o.a. meerdere schermen) op maandag ontvangen en van de rest heb ik nog altijd geen enkel nieuws... Dat is bij BPost in "voorbereiding" en ze zullen mij op de dag zelf laten weten wanneer zij klaar zijn om mij te leveren. Ook geen enkele reactie van CoolBlue, buiten een standaard mail dat het allemaal de schuld van Black Friday zou zijn...

Liesbeth 29-11-2023

Goed product met duidelijke beschrijving en instructies. Snelle levering en ook heel vriendelijk en behulpzaam. Zoals op voorhand gezegd werd ik kort voor aankomst gebeld. Heel tevreden!

Pat en Erns 28-11-2023

Zeer mooi product en het goedkoopste op het moment van aankoop, zeer snelle levering.