Deze score is berekend op basis van 4136 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Geert 23-11-2020

Precies zoals het hoort voor een webwinkel ! Juiste product,snel geleverd en alles zoals gepland . Wat wel een klein beetje spijtig was : weinig keuze voor accessoires voor het aangekochte product misschien samenwerkingsverbanden sluiten met externe partners. 👍👍👍

Felix 23-11-2020

Duidelijke omschrijvingen, goed overzicht op de website om een keuze te maken. Ze hebben ook tweedekans producten en alternatieven (zoals de meeste concurrentie) maar een verfrissende manier om hun proces te beschrijven en ze nemen zichzelf niet al te serieus. Dat gezegd worden de producten op tijd geleverd en voldoen volledig aan de beschrijving. Kortom ik heb altijd een fijne ervaring gehad met deze webwinkel.

Lise 23-11-2020

Coolblue heeft een zeer snelle en uitstekende service!
Kleine pakketten worden eveneens met de fiets geleverd, hetgeen alleen maar aangemoedigd kan worden.
Daarnaast krijg je ook een duidelijke tijdsaanduiding van de levering, waardoor je hiermee tijdig rekening kan houden.

Anci Lundqvist 23-11-2020

Very quick delivery, order one day delivered next!
Easy to order on the website and easy to pay securetley.

Roy 23-11-2020

Wat geweldig is, is dat je om 22:00 een bestelling plaatst, de volgende ochtend vroeg je informatie terugvindt over bezorging, netjes van tevoren wordt gebeld over de verwachte aankomsttijd en het er dan ook is op de afgesproken tijd.

Helemaal top!

Davia Claessens 23-11-2020

Zeer grote keuze online, prijs/kwaliteit is zeker in orde. En daags nadien al geleverd. Al paar grote aankopen gedaan en steeds in orde. Ook de levering is zeer correct.

Dian 23-11-2020

Prima contact met mensen van de klantenservice, begripvolle reactie. Gewoon goed en tot een volgende aankoop

Jordy 23-11-2020

Goede producten, snelle levering. Als je vragen hebt staat de klantenservice altijd klaar.

Mariska 23-11-2020

Duidelijke en gemakkelijk navigeerbare website.
Goed vergelijken is mogelijk en aflevering verloopt ook netjes.

Dam 23-11-2020

Het is een heel gebruik vriendelijke site en makkelijk iets te kopen erop heb geen ene probleem gehad met bestellen tot bezorging.

Piet 23-11-2020

Bestelling rap geleverd, duidelijke site ook.
Ruime keus met billijke prijzen.

Diane 23-11-2020

Een overzichtelijke website. Fijn om producten te vergelijken. Snelle levering. Goede kwaliteit.

Felix S 23-11-2020

Gemakkelijk uit te zoeken. Snel besteld en snel afgeleverd. En vriendelijk.

Jordy 23-11-2020

Bestelling ging heel snel en soepel en alles ging goed bij de levering. Raad deze winkel zeker aan!

Jorisba 23-11-2020

Correct en snel. Ook terugzend voorwaarden zijn ok. Het ram geheugen werkte onmiddellijk zodat ik verder ben geholpen en nu een snelle laptop heb.

Paul Huybrechts 23-11-2020

Geen problemen tijdens de bestelling. Direct mail ontvangen met informatie over levering. Op tijd geleverd zoals beloofd, goed verpakt en coronaveilig afgeleverd.

Timo Boschman 23-11-2020

Echt super service! Ik heb een Apple Watch SE gekocht in de vestiging Rotterdam centrum. In de winkel werd ik erg vriendelijk en snel geholpen. Ik heb de Apple Watch voor de black friday deals gekocht, maar op de online klanten service vertelden ze me dat ik het verschil in een actie met de normale prijs teruggestort kon krijgen, dit had ik niet verwacht! Was dus echt fantastische service!

Martin 23-11-2020

Duidelijke website prettig om naar tekorten en te zoeken. Snelle levering. Helemaaltop

Anna 23-11-2020

Altijd erg goede ervaringen met Coolblue. Ze zijn vriendelijk en zeer behulpzaam. Ook ontvang je altijd aanvullende informatie en wordt je goed op de hoogte gehouden. De reden dat ik het geen 10 heb gegeven is dat ik bij de productomschrijving van mijn Garmin Vivoactive 4S niet kon vinden welke onderdelen (zoals een oplader) erbij geleverd zouden worden. Verder perfect!

Leo Nijmegen 23-11-2020

Het bestelde artikel ontving ik snel, goed verpakt en met goede begeleiding via de mail, zodat ik wist wanneer ik thuis moest zijn.

Meijer en ten Hove 23-11-2020

duidelijk en heel veel keus, maar makkelijk aan te geven wat onze wensen zijn, zodat wij snel de juiste vaatwasser vonden, die netjes op afspraak bezorgt is door keurige beleefde bezorgers

Fred 23-11-2020

Ruime keuze, met voldoende informatie over de artikelen. Levering snel en naar wens. Alles zat goed verpakt.

Roxanne 23-11-2020

Gemakkelijk online bestellen. Zowel in de winkel als online goede service en advies.

Peer 23-11-2020

Na bestelling online, keurig mail inz afhalen. Vriendelijk personeel bij entree, even gewacht en uiterst vriendelijk geholpen met afhalen onze aankoop! Prima

Maria 23-11-2020

Geweldig, alles klopt zoals op de site beschreven ! Snelle en correcte service . Top !!

Michele 23-11-2020

Topkwaliteit voor een schappelijke prijs en een vlugge levering. Coolblue voldoet aan al mijn wensen!

S. 23-11-2020

Goede service en snelle levering.
Duidelijke omschrijving van de producten en eenvoudig te vergelijken.

Tineke 23-11-2020

Heel blij met mijn telefoon die ik heb besteld. Was in eerste instantie niet op voorraad, maar kreeg een mailtje toen de telefoon weer leverbaar was. Werd gelijk de volgende dag geleverd. Wat ik fijn vind aan Coolblue is de duidelijke uitleg en reviews bij de producten. Ook de "coolblues keuze" vind ik altijd erg handig!

Pieter 23-11-2020

Na contact name met klantendienst, keurig geholpen.
's Avonds besteld, de middag nadien stond alles op z'n plek!
Keurig en zoals het hoort, service en al wat daarbij hoort.

Sacha 23-11-2020

Top shop, Service is goed, scherpe prijzen en eigenlijk altijd enorm snel met bezorgen!

Marc Pronk 23-11-2020

Prettige lay-out, product informatie en uitstekende service. Heel snel geleverd!

Eric V 23-11-2020

Eerlijke prijs, vlotte bestelling, gemakkelijke betaling, vlotte levering op de gekozen datum.

Justus te Breda 23-11-2020

Altijd uitstekende ervaringen met (op tijd) bezorging en met de kwaliteit van de producten. Ook de after-sales service is heel goed, wat bleek bij problemen met een printer die nog in de garantieperiode was. Meest recente ervaring ging hier zelfs overheen: nadat de dag na bestelling van een gsm de (aanbiedings)prijs 60 euro lager was, was één belletje genoeg om dit bedrag teruggestort te krijgen terwijl je daarop als klant formeel geen recht op hebt. Klasse!

Rogier 23-11-2020

Razendsnel bezorgd, en op de fiets bovendien - mooie, milieuvriendelijke manier van leveren.

Waldo 23-11-2020

Coolbleu heeft een heel gebruiksvriendelijke website met vergelijkingsfunctie. Degelijke producten aan een scherpe prijs. Ik ben fan.

Cor 23-11-2020

Ik wilde de Apple iPad 2020 en was nergens op voorraad maar wel bij Coolblue. Keurig de volgende dag geleverd. (Met een glimlach van de bezorger ondanks de stortregen)

Marieke 23-11-2020

Ik bestel heel graag bij Coolblue. De service is bij mij altijd perfect. De product video's vind ik heel behulpzaam en de 'Coolblue's keuze' aanrader is ook erg prettig.
Pakketjes werden geleverd door een enthousiaste fiets (!!) koerier en zijn verpakt in een papieren zak. Er wordt duidelijk veel aan het milieu gedacht; een super voorbeeld voor andere webshops!

Conny 23-11-2020

Ontzettend blij en tevreden hoe mijn reparatie en uiteindelijk mijn nieuwe aankoop opgelost is. En met een super snelheid

Laten bezorgen 23-11-2020

Heb voor bezorgen gekozen binnen 24 uur bezorgt héél tevreden met stofzuiger en afhandeling!

Ben 23-11-2020

mijn vrieskast werd snel geleverd, en de bezorging was meer dat goed hele aardige mannen.

Thierry Lints 23-11-2020

De machine werd aangeboden als "tweede kans machine" in NIEUWSTAAT.
De staat van de machine stemt niet overeen met uw omschrijving NIEUWSTAAT.
Er zijn zeer duidelijke beschadigingen zoals zware krassen en blutsen.

Ronald den B 23-11-2020

Coolblue gaf de juiste informatie om tot de beslissing te komen welk product het meest geschikt voor ons was. Daarbij was de laagste prijs voor de Stoomgenerator van Philips ook van belang. We hebben reeds meerdere ervaringen met Coolblue en die zijn allen tot grote tevredenheid. Ook al een keer een product teruggebracht zonder problemen. Ook directe vervanging van Apple Airpods pro bij kraakprobleem zonder enige moeite.

Ronald 23-11-2020

Inderdaad, vandaag nor besteld en morgen in huis. Het ging bij mij om een essentieel onderdeel wat ik voor een presentatie nodig had. Kortom, top levering, top onderdeel!

Deep fish 23-11-2020

De levering door Coolblue is snel. Daar zijn wij heel tevreden over. Wij zijn vooral heel blij dat jullie je vervoer en inpak op een milieu vriendelijke wijze doen.

Corine 22-11-2020

Als je wasmachine kapot is wil je zo snel mogelijk een nieuwe geleverd krijgen. Op donderdagavond besteld en vrijdagochtend geleverd. We werden zoals beloofd keurig op de hoogte gehouden van de bezorgtijd. De nieuwe wasmachine werd aangesloten en een reinigingsprogramma werd gestart. Onze oude wasmachine werd netjes meegenomen. Vriendelijke bezorgers ook. Kortom, Coolblue komt zijn beloftes na tegen een zeer redelijke prijs.

Geert van de Sant 22-11-2020

makkelijk te bestellen duidelijk te volgen en prettige mensen die het komen bezorgen. zakelijk maar ook persoonlijk.

Natasha 22-11-2020

Ik had een vraag ivm een actie en ik heb binnen de 12u een antwoord gekregen van Coolblue. Ik had het zo vlug niet verwacht omdat het superdruk was door een andere actie en toch heel goede informatie aangekregen.

Peet 22-11-2020

Duidelijke site. Snelle levering. Super vriendelijke jongemannen die de wasmachine kwamen brengen. En namen zelfs de verpakking mee.

Thuur 22-11-2020

Super goeie service; snelle bezorging, ongecompliceerde reparaties en vervanging, vriendelijk personeel, gevoel voor humor

Marc 22-11-2020

Coolblue geeft altijd goed advies, er zijn veel reviews en we weten dus zeker dat we iets goeds kopen. ‘s Avonds besteld en al de volgende dag binnen. Handig dat we ons oude apparaat makkelijk kunnen retourneren.