Deze score is berekend op basis van 3439 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Bjorn 13-04-2017 Via de website gekocht

Internetshop zoals een internetshop bedoeld is!

Van begin tot eind wordt je op de hoogte gehouden van de status van je bestelling, mocht er onverhoopt eens iets niet goed gaan, dan wordt dit snel en kordaat opgelost. Coolblue komt niet altijd als de voordeligste uit de bus op de diverse vergelijkingssites, het is wel verreweg weg de beste!

Joël Kooistea 13-04-2017 Via de website gekocht

Geweldige service, beter kan niet!

Coolblue is een geweldige winkel. Er is een ruime keus, vooral als je echt weet wat je wil moet je hiervoor kiezen. Mijn ervaring is heel goed. Ik zag op een bepaalt product dat een aandluiting niet klopte, ze vroegen dit na en ik had gelijk. Als dank voor mijn medewerking kreeg ik gewoon een voucher van 5 euro, wat kan je nog beter wensen!

Mols 13-04-2017 Via de website gekocht

Geweldige service en snelle levering

Goede service, behulpzaam, duidelijk en snelle levering! Helemaal Toppie!
De website is goed toegankelijk, klantenservice reageert direct.

Mark 13-04-2017 Via de website gekocht

Gewoon weer uitstekende levering

Bestellen, betalen, levering.... allemaal eenvoudig en snel en goed gegaan. Het lijkt bijna "normaal" deze service..... en zo hoort het ook.

Jens N 13-04-2017 Via de website gekocht

Supersnelle en juiste service

Ik ben al enkele jaren vaste klant bij Coolblue. Ze hebben me nog nooit teleurgesteld. Mijn laatste aankoop was een nieuwe printer. Ik koos hierbij voor een pack product + accessoire, waarbij je korting krijgt op het accessoire. In mijn geval de printer met 5 inktcartridges XL formaat als accessoire. Helaas zag ik op de bestelbon dat niet de XL-cartridges, maar de gewone cartridges werden meegeleverd. Geen probleem voor Coolblue! Ze ruilden zonder enige problemen de gewone cartridges om voor XL-cartridges. De volgende dag kon ik al aan de slag met de printer.

Bumbo 13-04-2017 Via de website gekocht

Fatastische service

Zondag avond twee items afzonderlijk besteld. Maandag ochtend om 11:30 beide afgeleverd per post voor de geschat tijd.

Ronnie 13-04-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle service.

Echt een top product. De TOMTOM via BT verbinden met je telefoon en je hebt een top Navi.
Doet niet onder voor een motor tomtom van 2 maal de prijs!

Dick Alten van 13-04-2017 Via de website gekocht

Aankoop koffiezetapparaat

Zeer tevreden over snelle afhandeling van aankoop en bezorging. Zondagavond besteld en maandagochtend bezorgd

Marc 13-04-2017 Via de website gekocht

Awesome service!

Great and fast service. you can also get your package delivered to a POST NL location for convenient pick ups.

anna 13-04-2017 Via de website gekocht

geweldig en snel bezorgt

Maandag besteld en dinsdag al in huis. Aardige en behulp samen mensen die hem bracht. Heel beleeft . Als ik weer wat bestel dan zeker bij Coolbleu.

André 13-04-2017 Via de website gekocht

Super snelle bezorging

Heldere website, geen flauwe kul of loze beloften. Dit bedrijf doet wat het beloofd. Vandaag besteld is gegarandeerd de volgende dag in huis. Grote klasse.

Henk 13-04-2017 Via de website gekocht

Duidelijk omschrijving op website. Documentatie bij artikel zelf ontbreekt helaas. Nu moet je dingen zelf gaan uitvinden.

Wouter Moerland 13-04-2017 Via de website gekocht

Videocamera

Volgende dag al in huis, meteen kunnen betalen en goede kwaliteit. Ik ben er tevreden. De website is ook erg duidelijk!

Helen 13-04-2017 Via de website gekocht

Prima service

Vriendelijke klantenservice . Prima bezorgers die de wasmachine keurig aansloten en op zijn plek hebben gezet.

Marlies 13-04-2017 Via de website gekocht

Snel leverbaar en de hele tijd duidelijk op de hoogte gehouden van de levertijd, deze was heel nauwkeurig (blok van half uur).

Hetty 13-04-2017 Via de website gekocht

Super klantgericht!

Heldere informatie, ook tijdens bestellen en tot moment van bezorgen. Ze doen wat ze beloven. Product was precies zoals vermeld.

Ray 13-04-2017 Via de website gekocht

vertrouwd, goed en snel geleverd

Doen wat ze beloven, duidelijke website, goede rijs kwaliteit verhouding en snelle levering. Tot nu toe altijd zeer tevreden.

Elise Westerveld 12-04-2017 Via de website gekocht

Echt geweldige, persoonlijke service!!!

Heb nu een aantal keer wat bij Coolblue besteld. Het blijft bijzonder hoe vriendelijk, klantgericht en geduldig deze organisatie is. Aan de telefoon, in de winkel. Ze denken mee, en hebben alle aandacht. Heb zelfs al een aantal keer een handgeschreven, persoonlijke kaart van ze thuis gehad met een persoonlijke wens nav contact. Ik maak dat echt nergens mee. Dit maakt dat ze echt een gevoel bij je losmaken dat jij er toe doet, en dat dat centraal staat. Voelt bijna als "eigen". Ook met een product wat hapert verlenen ze alle steun en hulp. Terugbetaling binnen 1 dag. Een TOP bedrijf. Je kan ze echt alles vragen. Wie je ook spreekt van Coolblue. Dank jullie wel. Ik blijf terugkomen. Een zeer tevreden en dankbare klant!

Gerry 12-04-2017 Via de website gekocht

Snelle levering , goede service

Ben zeer tevreden over Coolblue , altijd een snelle levering
Goede producten
Eerlijk en betrouwbaar

madeleine 12-04-2017 Via de website gekocht

super service

Top service, telefonisch goede uitleg over oroduct, savonds online besteld, volgende ochtend op de afgesproken tijd binnen. Vriendelijke jongens netjes geïnstalleerd , en oude machines mee

Ludo Gelders 12-04-2017 Via de website gekocht

Prima service

Snel en correct geleverd binnen 12 uur tussen zondagavond en maandagmorgen. Idem mbt facturatie en afrekening. Geen enkel probleem.

Etiennejb 12-04-2017 Via de website gekocht

Grappige doos!

Gewoon goed. Zondag besteld, maandag in huis. Prijs goed. 30 dagen omruil service gaf voor mij de doorslag. Nu kan ik eerst rustig testen of de router aan mijn verwachtingen voldoet.

Rob P 12-04-2017 Via de website gekocht

Echt hele goede respons op vragen, ook op een zondagmiddag!

De bestelling leek niet goed gegaan te zijn. Gebeld, en op zondagmiddag controleerde men het keurig en belde later terug; nog een kaartje er achteraan ook nog. Erg blij mee!

Wim 12-04-2017 Via de website gekocht

Snel en goed

Vrijdagavond besteld en zaterdagmiddag in huis en dat zonder problemen. Overzichtelijke website met veel keuzefilters waardoor je eenvoudig een keuze kan maken, in mijn geval voor een stofzuiger.

Helene 12-04-2017 Via de website gekocht

Duidelijke overzichtelijke website met een ruim aanbod en vergelijkingsmogelijkheden. Makkelijk bestelproces en goede service.
Je wordt goed op de hoogte gehouden van de levering.

Bart 12-04-2017 Via de website gekocht

Puike service en opvolging

Duidelijk overzicht in aanbod en info tijdens de aanschaf. Zelfs een opvolging na levering is er zodat de actie die geldt als verrassing niet wordt vergeten.

Ingeborg 12-04-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service

Via chat goede begeleiding. Duidelijke antwoorden. Duidelijke site, goede selectiecriteria. Snelle levering

Sylvia 12-04-2017 Via de website gekocht

Altijd degelijk advies, duidelijk en handig. En wat een snelle levering! Telkens ik bij Coolblue iets bestel valt de geweldige service me op.

M de Maat 12-04-2017 In de winkel gekocht
Den Bosch Soetelieve

Slechte informatie klantbediening

Uitleg over stofzuigers was goed door medewerkster. Vervolgens gaf ze aan dat met bijbetalen van € 29 ik 5 jaar garantie op alles zou hebben. Bij het afrekenen bleek dat dit € 39 was en geen 5 maar 3 jaar toen had ik al betaald. Stogzuiger was niet op voorraad negens dus winkelmodel meegekregen. Broodrooster was helemaal niet op voorraad en zou maandags gebracht worden.
Maandag heel de dag gewacht werd hij dinsdag bezorgd toen ik er niet was.
Officiele reactie van Coolblue 14-04-2017

Beste meneer of mevrouw De Maat,

Bedankt voor uw review en natuurlijk voor de tijd die u heeft genomen om ons te voorzien van feedback. Wat ontzettend vervelend om te lezen dat u geen fijne ervaring heeft gehad met de klantenservice van Coolblue. Dit willen we graag voor u nakijken en natuurlijk een passende oplossing aanbieden. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw ordernummer te mailen naar het volgende mailadres: geenglimlach@coolblue.nl? Zodoende pakken we dit meteen op en kijken we mee naar de mogelijkheden binnen deze situatie. Alvast bedankt voor de medewerking en we zien uw reactie graag tegemoet.

Marco 12-04-2017 Via de website gekocht

Goede en snelle bezorging

Een duidelijke site, een goede beschrijving van de producten, mooie prijsjes en een super snelle bezorging zelfs op zondag.

Pieter Jan 12-04-2017 Via de website gekocht

Snel & kwaliteit

Coolblue heeft een zeer ruim aanbod, en tegen redelijk scherpe prijzen. Daarnaast wordt er snel geleverd en is de service prima.

Hans 12-04-2017 Via de website gekocht

Erg fijne webwinkel

Plus:
Groot assortiment
Handige productvergelijker en keuzehulp
Goedwerkende website
Productpresentaties
Tweede kans (geretourneerd product tegen lagere prijs)

Min:
Specs soms incorrect
Specs soms dusdanig geformuleerd dat ze niet te vergelijken zijn
Productpresentaties weinig diepgang.

joop 12-04-2017 Via de website gekocht

prima shop

prima website, uitgebreide sortering televisies, muurbeugel en soundbar, met goede omschrijvingen. levering is ook goed gegaan

Mits 12-04-2017 Via de website gekocht

Toppers. Vriendelijk, behulpzaam en super service

Voor mij een top winkel online met goeie telefonische uitleg en hulp. Oude apparaat wordt ook meegenomen en super bezorgers die niks te veel is met een positieve houding en lach.

Lenste 12-04-2017 Via de website gekocht

Niet meer wat was...

Ik heb al keiveel gekocht bij hun. Al van toen ze nog in dat kleine winkeltje zaten. De laatste jaren zijn ze op prijs niveau niet meer goed maar desondanks bleef ik kopen omdat de service goed was. Maar tenwoordig is hun personeel ronduit ONBESCHOFT. Laatst kreeg ik zelfs een mail dat ik een racist was terwijl de klacht over leveringen ging. Foute beloftes bij 2dekeusjes en zeggen dat ik het verkeerd begrepen heb ondanks hun mail. Telefoon afsmijten als je ze klem kan praten. Enz...
Ik koop nu meestal elders waar de service misschien niet beter ( tot nu toe wel) is maar de prijs wel.

Emiel 12-04-2017 Via de website gekocht

Behulpzame medewerkers, snel antwoord, goede service

Ik had een bestelling naar eenn verkeerd adres laten bezorgen. Mijn eigen fout. Medewerkers van coolblue hebben mij echter ontzettend goed geholpen, weten de bestelling terug te halen van PostNL, en het aankoopbedrag teruggestort. Heb een nieuwe bestelling geplaatst met het correcte adres en deze werd de volgende dag bezorgd. Jullie zijn geweldig! En dit allemaal zonder extra (bezorg)kosten.

Carla 12-04-2017 Via de website gekocht

De levering is heel snel. Je weet precies wanneer ze komen en ze bellen ook nog een kwartier van te voren. Ook ben ik eens in de winkel geweest en werd daar ook prima geholpen.

Jan 12-04-2017 Via de website gekocht

Topservice en zeer attend.

Zeer vriendelijk en goede service.
Bijv.laatst een muis besteld maar was defect.
Mailtje gestuurd,word onmiddellijk op gereageerd.
Binnen 2 dagen had ik een nieuwe muis

GuusW 12-04-2017 Via de website gekocht

irritante emails na aankoop

irritante e-mails na aankoop (ongewenst en nooit aangemeld). Flut antwoord van klantenservice nav bezorging (3 1/2 uur later bezorgd dan de bedoeling was).

Officiele reactie van Coolblue 14-04-2017

Hoi Guus,

Bedankt voor je review en natuurlijk voor de tijd die u heeft genomen om ons te voorzien van feedback. Wat ontzettend vervelend om te lezen dat u geen fijne ervaring hebt gehad met onze collega's van de klantenservice. We willen dit graag voor u nakijken en natuurlijk, indien mogelijk, een passende oplossing aanbieden voor de situatie waar u in zit. Ook willen we u graag afmelden voor de nieuwsbrieven die u ontvangt per e-mail. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw ordernummer van de bestelling willen toe mailen naar het volgende mailadres: geenglimlach@coolblue.nl? Zodoende pakken we uw mail meteen op en kijken we naar de mogelijkheden binnen deze situatie. Alvast bedankt voor uw medewerking en we zien uw reactie graag tegemoet.

Met vriendelijke groeten,

Marc 12-04-2017 Via de website gekocht

Cool die Cool Blue

Cool Blue nog niet zo lang klant maar wij hebben nu al 2 aankopen gedaan waar wij zéér tevreden over zijn. Duidelijke site dat voorop want daar komt de informatie vandaan, producten worden goed weergegeven in woord en beeld zodat er een goede vergelijking kan plaatsvinden en je ook weet wat je koopt. Super snelle service zelfs op zondag... Ik word er Cool van..
Erg fijn zo bedrijf die zegt wat hij beloofd, enne.... Goedkoper...

Cindy 12-04-2017 Via de website gekocht

Ik ben goed geholpen!!

Ik was op zoek naar een laptop voor mijn zoon, maar had geen idee welke geschikt was. Coolbleu stelde een aantal vragen en ging voor mij op zoek. Ik kreeg snel een antwoord; er waren 2 goede keuzes. Daarin ben ik me verder gaan verdiepen. Toen ik een keuze had gemaakt was er geen twijfel; ik bestel bij coolbleu!
Ben dus goed geholpen, fijne service, snelle levering. Top!

Diem 12-04-2017 Via de website gekocht

Snelle levering/ overzichtelijke product informatie

Ik zocht al een tijdje een tablet en kon geen wijs worden uit alle aanbod.
De Cool Blue site is goed overzichtelijk zodat ik beter een keuze kon maken en de levering de volgende dag zorgde ervoor dat ik meteen kon genieten.

Marijke 11-04-2017 Via de website gekocht

Erg blij dat ook op zondag geleverd wordt!

Heel goede (web)winkel met gedegen en eerlijk advies. Dat maakte een online aankoop van een nieuwe laptop gemakkelijk. Dat mijn aankoop op zondag geleverd kon worden gaf uiteindelijk de doorslag bij de aankoop.

Iris 11-04-2017 In de winkel gekocht
Groningen

Super service

Ik ben hier voor een mp3 speler, e-reader en iPhone heen geweest. Alle keren voortreffelijk geholpen. Super service en persoonlijke aandacht en tijd voor de klant.. Erg tevreden!! Voor mijn elektronica ga ik naar Coolblue!

Maurice 11-04-2017 Via de website gekocht

Binnen 1 dag in huis.

Je kunt de volgende dag alles in huis krijgen zonder daar extra voor te betalen.. top!! Dat is nu service ..

zeertevreden 11-04-2017 Via de website gekocht

Topzaak!

Prima prijzen, razendsnelle levering, goede retourservice. Kleine vriendelijke details zorgen voor een extra positieve koopervaring. Deze gasten begrijpen het!

Jacob 11-04-2017 Via de website gekocht

Snel geleverd en prettige communicatie.

De uitstraling, service en betrouwbaarheid van CoolBlue zijn de reden waarom ik altijd bij CoolBlue bestel. Meestal zijn de prijzen van CoolBlue ook laag, ook al zijn ze dat niet, zal ik er nog bestellen.

Els 11-04-2017 Via de website gekocht

Eenvoudig, snel en betrouwbaar

Voor mij perfect ! Veel keus en snelle levering. Fijn om het elders te laten afleveren de volgende dag waar je het kunt halen. Beter voor bezorger en voor ophaler.

Arne 11-04-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

Groot aanbod, gemakkelijk online aankopen doen en vooral zeer goede service na aankoop. Zeker een aanrader!

Elvira 11-04-2017 Via de website gekocht

Helemaal goed!

Alles was goed: duidelijkheid website, goede communicatie over het tijdstip van de levering, zorgvuldige levering en bovenal 2 vriendelijke bezorgers die keurig het apparaat geïnstalleerd hebben en het oude apparaat hebben meegenomen!