Deze score is berekend op basis van 1398 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

7,4

Michelle 26-04-2017 Via de website gekocht

Prrrima winkel

Ik vind Cool Blue prettig winkelen. De website heeft goed werkende zoekfuncties (kunnen andere bedrijven van leren) en service is prima. Verbeterpunt: de overdreven grote doos waar m'n product in zat. Het product gaat retour dus dat is erg onhandig sjouwen.

Peter Heijnsdijk 26-04-2017 Via de website gekocht

Erg goede service. TOP!

Makkelijk besteld, dag erna geleverd maar ik had de foute besteld :(
Even gebeld en zonder probleem de dag erna omgewisseld. Hij was al uit de verpakking gehaald (door de bezorgers) maar dat maakte niets uit.
Heel vriendelijk, echt enorm goed bevallen.

Kooistra 26-04-2017 Via de website gekocht

Helemaal top!

Inderdaad, wasmachine s 'avonds 20:00 uur besteld. Direct mail ontvangen met voorlopige bezorgtijd. Kort daarna de definitieve bezorgtijd en een kwartier voor aankomst werden we gebeld dat ze bijna voor de deur stonden. Wasmachine werd aangesloten, oude wasmachine retour + verpakkingsmateriaal en ik kreeg uitleg over de wasmachine.
Hierdoor kan ik niet anders dan Coolblue een dikke vette tien geven!!!!

Soufian 26-04-2017 Via de website gekocht

Geweldige medewerkers

De medewerkers zijn altijd enthousiast en de bestelling was op top. Er wordt altijd op een spontane wijze met je gecommuniceerd.

Angelika 26-04-2017 Via de website gekocht

Goede sevice van Cool Bleu, vooral omdat er ook op zondag geleverd wordt. Enige nadeel hiervan is wel dat je een bericht krijgt dat je pakketje tussen 12.00 uur en 18.00 uur geleverd wordt. Op deze manier is je hele zondag weg want het pakketje werd inderdaad tussen 12.00 uur en 18.00 uur geleverd en wel om 17.40 uur!!! Hier kan Cool Bleu natuurlijk niks aan doen want het pakketje werd afgeleverd door Post NL, maar toch jammer....... Zal in de toekomst dus geen pakketjes meer op zondag laten afleveren.

Romain Bielen 26-04-2017 Via de website gekocht

Topservice van Coolblue

Zeer goede informatie over de produkten, men kan direkt de plus en minpunten in de revieuws raadplegen die de klanten eerder al gaven over hun ervaringen. Zeer snelle levering door echt beleefde en bekwame mensen van Coolblue. Mijn volgende aankopen zullen opnieuw bij Coolblue mogen geleverd worden. Topservice !!!

Willem 26-04-2017 Via de website gekocht

Zeer behulpzame klantenservice!

Bij het uitzoeken van een stofzuiger tegen enkele onduidelijkheden met betrekking tot de meegeleverde accessoires aangelopen. Na contact met de klantenservice werden alle vragen vriendelijk, behulpzaam en duidelijk beantwoord. De bestelde stofzuiger werd de volgende dag, keurig verpakt afgeleverd.

de baantjes 26-04-2017 Via de website gekocht

Alles netjes afgeleverd

Snelle levering. Makkelijk te zoeken. Gemak van op zondag leveren. En prijsindicatie is niet hoger dan bij andere winkels.

Caroline 26-04-2017 Via de website gekocht

Fantastische aankoop

Goed advies, goede prijs en snelle levering. Deze tandenborstel maakt poetsten weer leuk! Ik zou iedereen Cool Blue aanraden

Gerard 26-04-2017 Via de website gekocht

prima snelle levering voor een prima prijs !

De website van Coolblue is overzichtelijk opgebouwd. De keus voor het product was dan ook snel gemaakt mede dankzij de positieve beoordelingen die het product had gehad van andere klanten. Het bestellen was een fluitje van een cent en de volgende dag werd het product netjes thuis afgeleverd. De prijs was overigens de laagste die ik op internet had kunnen vinden. Chapeau en hulde voor Coolblue !!!

Peter V. 26-04-2017 Via de website gekocht

Steekt met kop en schouders boven de rest uit!

Al langer klant en al aardig wat zaken besteld. Bij de laatste bestelling (stepexpert.nl) werd de verkeerde kleur geleverd (kinderstep). Op de dag voor de verjaardag van zoonlief ontdekt. Via chat probleem voorgelegd en keurig opgelost. Retourservice gestart en een nieuwe step -nog dezelfde avond- bezorgd zonder extra kosten. En op de verjaardag zelf een keurig geschreven felicitatiekaart voor mijn zoon. Hij was dubbel gelukkig. Eén verbeterpuntje voor assortiment: van een stepexpert verwacht ik een assortiment van niet alleen steps en helmen, maar ook andere beschermingsmiddelen voor knie, elleboog en polsen.

Bwil 26-04-2017 Via de website gekocht

Snel geleverd

Op zondag besteld en maandag al geleverd. Top service en fijne site! Ook gemakkelijk om producten met elkaar te vergelijken

nicky 26-04-2017 Via de website gekocht

super service

1. het is de dag erna al geleverd en eventueel geplaatst
2. heel goeie naservice, gratis terug sturen bij defect en eventueel vervangen.
3. lage prijzen.
4. kwaliteit

Henk. B 26-04-2017 Via de website gekocht

Snelle en nette levering , alleen helaas verkeerd artikel.

Heb al meerdere keren artikelen besteld. geen problemen en snel in huis .
dit is de eerste keer dat ik een verkeerd artikel heb toegestuurd gekregen.
Kortom , Prima winkel !

Victor Beekman 26-04-2017 Via de website gekocht

Dramatische retourafdeling

Coolblue, jullie adverteren over zo'n goede klantenservice en wat ook deels klopt. Maar als het eenmaal op een retourmelding aankomt dan is het echt een HEL bij jullie. MSI gaming laptop opgestuurd, omdat ik bizar weinig geheugen heb gehad op me C schijf, jullie oordeel niks aan de hand, zomaar gereset en teruggestuurd alsof er niks aan de hand was. Na weer mijn computer geïnstalleerd te hebben, heb ik nog steeds geheugen problemen, echter in mijn andere geheugenschijf D. Deze keer dan maar voor ongeveer een vijfde van het totale, uiteraard weer terug gestuurd en een helemaal nieuwe gevraagd. Dit kreeg ik zonder gedoe, maar toen kreeg ik wel een laptop waarop mijn geluid niet naar behoren werkte. Hier kwam ik pas achter nadat alles geïnstalleerd was, Coolblue heeft me toen de computer weer helemaal opnieuw laten installeren, weer tevergeefs. Door alleen maar slechte herinneringen en kansloze pogingen zou ik graag een nieuwe laptop willen van een ander merk met vrijwel dezelfde specificaties(iets beter en duurder, max €100, een meer soort gelijkere was er naar mijn idee niet). Hiervoor heb ik weer gebeld, de eerste keer dat ik belde moest dit perse met de leverancier worden besproken en zou ik geen uitsluitsel kunnen hebben voordat ik het opgestuurd heb. Komt er dus op neer dat ik geen idee waar ik aan toe ben. Hier ging in dat gesprek mee akkoord, later bedacht ik me en besloot nogmaals te bellen. In dit gesprek werd het verbazingwekkend gelijk besproken en kreeg de bevestiging dat het kon. Ze zei gaf dat alles akkoord is en dat ik de nieuwe zou krijgen nadat ik de oude verstuurd heb(ze vroeg zelf naar welke laptop ik in gedachte had). Ik heb netjes mijn kapotte laptop opgestuurd op een zaterdag. Dinsdagavond had ik mijn nieuwe laptop nog niet, dus ik besloot om te mailen met de vraag of ik morgen mijn laptop zou krijgen. Als antwoord kreeg ik dat er een storing was in Windows 10 en dat door een nieuwe patch het opgelost is en dus gewoon even mijn laptop repareren en terugsturen, ze waren nog wel zo lief om te vragen of er nog iets mee was. Over de problemen of patch is helemaal niks te vinden op internet. Ik besloot op te bellen, want ik wou natuurlijk gewoon mijn andere beloofde laptop en niet een laptop dat al kapot is geweest voordat ik het überhaupt echt heb kunnen gebruiken, voor de 3de keer. De Coolblue medewerker heeft het besproken en zou mijn beloofde laptop opsturen. Maar ik moest dan ineens wel het prijsverschil extra bijbetalen want dit kunnen hun niet voor mij regelen(letterlijk het antwoord) Ik vroeg om een manager te spreken(hij heeft het tenslotte nog met iemand besproken), dit is niet mogelijk. Verder dan de eerste lijn medewerkers kom je dus niet. Ik ben dus ongeveer 4 vrije middagen kwijt om alles te resetten, reisjes naar het postkantoor, en het liefst sturen ze me dan nog een factuur na ook. In gedachte dat ik in een zeer korte tijd, een laptop, muis & muismat, ps4 pro, een 55 inch Philips Ambilight, kaart voor interactieve TV en passende muurbeugel heb gekocht. Dat bedrag zouden ze dus alsnog er ver uit hebben gehaald. Tevens is mijn tijd en moeite dus helemaal niks waard bij Coolblue. Hiermee ging ik dus niet mee akkoord, en eindstand krijg ik dus me betaalde bedrag terug. Ben dus in vrij lange periode totaal niks opgeschoten. Ik vroeg waar ik een klacht kon neerleggen en dat iemand met bevoegdheid terugbelt, er zou een afdeling zijn die iets meer te zeggen heeft. Ik gaf aan ik wil iemand met bevoegdheid en dat was dus niet mogelijk. De medewerker die ik sprak had totaal geen tegenspraak in het gesprek en heb echt uitvoerig over de gehele gang zaken gehad.

Ik heb aangegeven dat ik soort gelijk werk doe, en de praatjes wel ken en hij zei daarop dan kan ik werkelijk niks meer voor je doen.

Aangezien er dus niemand is die ik kan spreken om mijn klacht serieus te laten horen, heb ik ervoor gekozen om het via deze manier met jullie te delen. Zo kan iedereen bij jullie op de hoogte zijn en ook de mensen die nog wellicht een bestelling willen plaatsen. Na hoe redelijk ik ben geweest, hoe jullie mij hebben behandeld en nu weet ik hoe jullie manier van doen is, zal ik niemand meer aanraden om bij jullie iets te bestellen.

Kort samengevat, zo lang het goed gaat is het dus helemaal mooi, maar eenmaal bij retouren is het werkelijk een zooitje ongeregeld. Zelfs met de automatische mails ging iets mis... Leuk proberen iemand te woord staan is één ding maar echt problemen oplossen maakt het verschil voor een goede klantenservice.

Officiele reactie van Coolblue 26-04-2017

Beste Victor,

Allereerst willen we je bedanken voor de tijd die je hebt genomen voor het schrijven van deze review. We kunnen ons heel goed voorstellen dat je helemaal niet te spreken bent over onze service. Het is een vervelende situatie dat je zo'n bedrag hebt geïnvesteerd, maar de laptop niet naar behoren werkt. Hoe dit verder is afgehandeld is niet wat je van ons mag verwachten. We schrikken er zelf ook erg van dat het zo onprofessioneel is gegaan. We willen het nog voor je oplossen. Zou je jouw gewenste oplossing naar geenglimlach@coolblue.nl sturen?

We horen graag van je en alvast bedankt voor de reactie.

Nancy 25-04-2017 Via de website gekocht

Top bedrijf

Wat je ook wilt kopen, ze hebben het bij Coolblue. De website is overzichtelijk, duidelijk en bevat de nodige dosis humor. Service is helemaal top!

Hansi 25-04-2017 Via de website gekocht

Service was Oke

Coolblue doet alles om de klant(en) zoveel als mogelijk is tevreden te stellen. Dat gaat (soms) maar dat is persoonlijk, mij net iets te ver. Het overdreven vriendelijk en attent zijn is allemaal net een beetje 'te' . Maar ja ik ben een nuchtere Nederlander.
Overigens zou ik wel opnieuw een bestelling doen bij Coolblue, dat dan weer wel.

c. weerts 25-04-2017 Via de website gekocht

tevreden klant!

ik heb een snelkookpan gekocht via coolblue via pannenstore.nl. snel online besteld en zondag middag (volgende dag) netjes thuisbezorgd zonder extra kosten. super handig dus. Verder de laatste prijs gehad.. nu nog even oefenen met mn nieuwe pan ;)

EV 25-04-2017 Via de website gekocht

Hele goede service, in elk opzicht

Via de reklame bij cool blue gekomen en naar de website gegaan, die goed duidelijk is.
Producten prima afgeleverd, aangesloten en keurig op tijd
Kan Niet anders zeggen prima en zeer vriendelijk.

Michel 25-04-2017 Via de website gekocht

Zaterdag stofzuiger kapot, Via kieskeurig stofzuiger gevonden die we zochten voor een concurrerende prijs bij Coolblue. Besteld en betaald via internet hetgeen heel gemakkelijk gaat. Zondag de stofzuiger al netjes geleverd gekregen zonder bijkomende verzendkosten. Direct na bestellen een bevestiging en duidelijke voorwaarden die geruststellend werken. Prima bedrijf Coolblue.

Swideni 25-04-2017 Via de website gekocht

Geweldige service en goed te volgen.

Cijfer een 10. Het is een betrouwbare site en is zeer vriendelijk in gebruik. Het bestelde pakketje is daarnaast ook goed te volgen waar het zich bevind.

newcastle 25-04-2017 Via de website gekocht

Ik had het gekochte bij U snel nodig i.v.m. verjaardag van mijn dochter. Door de levering op zondag kon ik haar het cadeau op tijd geven.

Danny Oosterlinck 25-04-2017 Via de website gekocht

Vriendelijke en goede service.

Makkelijke en vlotte aankoop alsook de levering perfect. Nadien zeer goede ondersteuning voor de retourzendingen. Defect apparaat waar collie niet verantwoordelijk voor was.

Bettie 25-04-2017 Via de website gekocht

geweldige service

Geweldige service en goede prijs en krijg ook nog goede tips en ik heb een wasmachine gekocht
die ook gelijk wordt aangesloten

Natasja 25-04-2017 Via de website gekocht

Goede prijskwaliteit

Ruime keuze en goede informatie. producten vergelijking erg handig als je nog twijfelt tussen verschillende producten.

Sandra 25-04-2017 Via de website gekocht

Super blij

Snel sevicel. Overzichtelijk website met duidelijke uitleg producten. Vriendelijke werknemers. Ben zeer tevreden.

Mjv 25-04-2017 Via de website gekocht

SUPER

Coolblue Super wasmachine Vrijdag middag kapot. Website voor wasmachines opgezocht, Coolblue stond als eerste dus maar gekeken en binnen vijf minuten een wasmachine gekozen. De beste van de consumentenbond uitgekozen. Direct betaald via Internet en via SMS trek kunnen volgen. Zaterdagmiddag na 4 SMS jes kwam de machine al. Twee vriendelijke heren brachten de machine naar binnen plaatsen hem probeerde de machine uit en Ik kan weer wassen Super dus!

Gregory 25-04-2017 Via de website gekocht

Falende service; ook hier..

Goederen besteld "met dezelfde dag levering". Werd niet geleverd doordat het "te laat" was. ik heb zelf toen gebeld en gevraagd of het dan de volgende dag geleverd kon worden, maar doordat de goederen nu bij de vervoerder lag, kon dat pas na 3 dagen... Wel kon ik hetzelfde nogmaals bestellen (en betalen) om het alsnog de volgende dag in huis te krijgen en de eerdere opdracht annuleren. Dat maar gedaan, want ik moest de goederen per direct hebben.

Ze hadden natuurlijk gewoon bedrag a tegen b moeten wegstrepen en direct tot alternatieve levering moeten overgaan, zonder mij dubbel te laten betalen. Echter gaf de Klantenservice gewoon Dynalogic de schuld (lekker professioneel!) en vonden het "erg vervelend" en dat was het.

Een tip voor een ieder: gebruik in ieder geval NOOIT op vrijdag "dezelfde dag levering" service, Coolblue kan het gewoon niet waar maken en je wacht uiteindelijk alleen maar langer.....

Officiele reactie van Coolblue 28-04-2017

Beste Gregory,

Dankuwel voor uw review. Het is is duidelijk: hier is het mis gegaan met de bezorging. We willen dan ook onze excuses hiervoor aanbieden. U mag van ons verwachten dat we onze bezorgafspraken nakomen. Ook is het vervelend om even dubbel te betalen. Weet dat we het bedrag binnen drie werkdagen terugstorten. Klopt het dat uw product alsnog is binnengekomen? Zo niet, laat het ons direct weten. En heeft u nog andere vragen of opmerkingen? Stuur ons dan een mail via geenglimlach@coolblue.nl. Dan kijken we gelijk wat we extra voor u kunnen doen.

Met vriendelijke groeten,

Jørgen 25-04-2017 Via de website gekocht

The quick and the easy.

Alles is overzichtelijk en de service verloopt langs alle kanten prima. Eenvoud siert de mens en daar weet Coolblue zich goed aan te houden.

Fermberger 25-04-2017 Via de website gekocht

Super!

Ten eerste: wat een tof initiatief om tweede kans-producten aan te bieden. Verder erg tevreden over de service; levering de volgende dag (een zondag!) en duidelijke info over de bestelling. Zou het iedereen aanraden om bij coolblue te bestellen!

jan b. leiderdorp 25-04-2017 Via de website gekocht

Voortreffelijk

Het screen van mijn 3 jaar oude laptop zei afgelopen zaterdag bij het openklappen zomaar "krak" en gaf daarbij voor ongeveer de helft de geest. Maar het op zaterdagavond bestelde nieuwe laptopje werd zondagmiddag al bezorgd. De ellende - zo'n ding is tegenwoordig nou eenmaal onmisbaar - was hierdoor minimaal.

h.havinga 25-04-2017 Via de website gekocht

heel snel en goed geleverd

heel mooi produkt en levering zeer snel zelf op zondag kon er gelijk mee aan de slag en het werkt prima.een aanrader

cajo 25-04-2017 Via de website gekocht

Perfect !

Duidelijke omschrijving v d artikelen, vlotte afhandeling. De dag erop geleverd, zelfs op zondag. Een aanrader.

Theo Barth 25-04-2017 Via de website gekocht

Vanwege vakantie op korte termijn een camcorder besteld. deze werd gelukkig ruim op tijd geleverd, Hartelijk dank!

Estermar 25-04-2017 Via de website gekocht

Goede keus!

Veel producten, duidelijke site, klantvriendelijk, snelle levering, goede bezorging, leuke tips op de verpakking!

FALM van ASTEN 25-04-2017 Via de website gekocht

Perfecte service en snel

snel bestellen en snel leveren en op voorraad Dat is het voordeel van de website vna een winkel in de buurt duurt het wat langer og moeten ze het zelf nog bestellen voordat ze het kunnen leveren.

Edwin smulders 25-04-2017 Via de website gekocht

Goede service!

Op zaterdagmiddag besteld en nog op zondagmiddag geleverd! Geweldig! Alles zeer overzichtelijk en gemakkelijk, zijn zeer tevreden.

Henny 25-04-2017 Via de website gekocht

Top service aardige bezorgers

Helemaal toiende
Zou het iedereen aanraden
Bezorgers zeer behulpzaam en ervaren
Zeer vriendelijk
Ze weten wat ze doen
Oude machine netjes meegenomen En nieuwe perfect geplaatst en gebruiks klaar gemaakt

Rika van houten 25-04-2017 Via de website gekocht

prima service ben heel tevreden

Ik vind het een goede winkel word altijd netjes en goed geholpen ik bestel altijd via internet maar bel wel altijd op om te vragen of mijn keuzen goed is

anita 25-04-2017 Via de website gekocht

MAKKIE

'vrijdagavond OM 23.30UUR BESTELD en zaterdagmiddag om 12.15uur draaide de nieuwe boven al en stond de oude beneden in de truck. klaar!! 2 x nu en was gedraaid .stil en goed geen minpunten tot nu. alhoewel... draadje was net te kort om op de trekschakelaar aan te sluiten maar dat is nu ook opgelost.

MK Ouwehand 25-04-2017 Via de website gekocht

Gratis verzending, wat tof is, snel bezorgd wat nog toffer is en in goede staat ontvangen, wat helemaal het einde is. Wat wil je nog meer! :)

Sam 25-04-2017 Via de website gekocht

Niet de goedkoopste, wel de beste.

Coolblue mag dan niet altijd de laagste prijs onder de webwinkels voeren, maar veel zal het niet schelen. Voor dat kleine beetje wat je (soms) extra betaalt krijg je de juiste hulp als een product niet blijkt te bevallen of zelfs mankementen vertoont, al is dat laatste in mijn ervaring zeldzaam.

Ook de sterke focus op productreviews van gebruikers is letterlijk een plus omdat het standaard verkooptekstje goed uitgebalanceerd wordt door reviews van echte gebruikers. Kortom: Coolblue is in het geval van meerdere aanbieders bij mij toch vaak eerste keus.

Benno 25-04-2017 Via de website gekocht

Fijne snelle service

Snelle service goede informatie verstrekking
Super fijn bij retourneren krijg je ook duidelijke informatie.
Zeer tevreden

Moerman Noel 25-04-2017 Via de website gekocht

was op tijd geleverd

ik vind het goed het product was op tijd voor te kunnen gebruiken dus vind de levering op tijd en denk dat ik nog ga bestellen

HP Olsman 25-04-2017 Via de website gekocht

Super service

Een tv op zaterdagavond besteld en de volgende dag op de camping geleverd. Geweldig blij mee. We konden gewoon de voetbal kijken.

Judith 25-04-2017 Via de website gekocht

Top bedrijf

Overzichtelijke site, je wordt goed begeleid in je keuze. Tevens een snelle afwikkeling. Tot slot een betrouwbaar adres.

Daniel Bleker 25-04-2017 Via de website gekocht

Feest om te bestellen,wachten,ontvangen: Binnen 11 uur!

Handig dat je weet dat je bestelling (vrijdagavond 22:30) niet ligt te wachten tot maandag na de eerste koffie maar dat je weet dat het proces direct start en dat dat er hulp online is om bij te staan... Daarnaast brede productkeuze en feestelijk bestelproces.

Top! 24-04-2017 Via de website gekocht

Top!

Laat in de avond een bestelling geplaatst, had het de volgende dag al binnen. In de tussentijd goed op de hoogte gehouden zodat ik toch nog andere dingen kon doen op de dag. Zeer tevreden

Copol 24-04-2017 Via de website gekocht

Prima webwinkel met uitstekende webpagina

Heel overzichtelijke webshop met mogelijkheden om artikel dat je zoekt met meerderesoortgelijke artikelen kunt vergelijken.
Enorme snelheid van levering waarbij je van stap tot stap helder en inzichtelijk kunt volgen waar je bestelling zich bevindt.
Uitleg over installaties gebruik van bestelde artikel is zelfs voor de grootste leek als ik te volgen

SP 24-04-2017 Via de website gekocht

Sneller kan niet!

Snelle levering en bezorging voor een scherpe prijs! Daarom bestel ik alle elektrische apparaten via CoolBlue