Deze score is berekend op basis van 2723 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Alex 17-04-2017 Via de website gekocht

Goede prijs en snelle levering, de volgende dag al. Dat was de doorslaggevende keuze. Jammer dat het later was dan het betaalde tijdvak.

Roy 17-04-2017 Via de website gekocht

Duidelijke webshop

Op het moment dat je de webshop bezoekt is alles even duidelijk en kan je via de produktbeschrijvingen je eigen keuze bepalen. De prijzen zijn scherp en de leveringen zijn formidabel.

Steen 17-04-2017 Via de website gekocht

Supersnel en alles klopt

'S avonds om 7 uur bestel ik een koelkast, de volgende ochtend om half acht geleverd, hoe ongelofelijk! Geweldig.

Kees Appelscha 17-04-2017 Via de website gekocht

Echt snel geleverd, keurig verpakt!

Makkelijk bestellen en betalen, snelle levering met prima informatieverstrekking, Keurig verpakt in een doos met enige humor;-)

Luc 17-04-2017 Via de website gekocht

zonder meer prima

Goede en correcte service en levering. Ook behandeling van klachten en terugname van geleverd product (slechts 1 keer gebeurt) was prima.. Vriendelijk en hulpvaardig personeel in de winkel.

Beluga 17-04-2017 Via de website gekocht

Probleemloze aanschaf

De webshop werkt keurig en doet verder wat het belooft.
Na enkele probleemloze kleinere aankopen durfde ik het aan een grotere aanschaf te doen.
Keurig volgens planning werd het apparaat thuis afgeleverd.

Service met toegevoegde waarde 17-04-2017 Via de website gekocht

En service van toegevoegde waarde!

Coolblue biedt een service aan die meer biedt dan je verwacht. Tijdens het wachten enkele tips voor het gebruik van je gekochte product. Ook een snelle service. Zelf vind ik het ook interessant om te zien welke weg je pakket aflegt.

Davy 17-04-2017 Via de website gekocht

Gemakkelijk te bestellen, lastig om te leveren.

Na een gemakkelijk af te ronden bestelling werd de dag erna op de track and trace een bericht nagelaten dat het aangekochte artikel werd aangeboden maar niet kon worden afgeleverd. Er werd geen note in de brievenbus gevonden, dus, is de levering beloofd de dag erna fake? Of is er iets mis met Bpost? Laat de "snelle levering" dan net de motivatie geweest zijn van mijn order bij Coolblue! Dus werd het een verlengd weekend zonder smartphone... #ontgoocheld

Henk 17-04-2017 Via de website gekocht

Supersnel!

Supersnelle levering, goede producten! s' avonds besteld, de volgende dag al geleverd! Niets te klagen.

Lein 17-04-2017 Via de website gekocht

zeer snelle levering tegen een concurrerende prijs!

Ik koop steeds vaker bij Coolblue. Goed assortiment, prima prijzen, uitstekende snelle levering en de keuze uit tijdstippen die mij uitkomen.

Jos 17-04-2017 Via de website gekocht

Eerste keer ....gewoon geweldig

Duidelijke website. Goede prijzen. Kunt kiezen wanneer levering. Alles volgens afspraak. Een mooi product tegen een super prijs.

Eva 17-04-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering

De ene avond besteld. De volgende middag in huis. De bezorger was online te volgen. Heel handig. Top geregeld!

Peter 17-04-2017 Via de website gekocht

Aflevering een dag te laat

Donderdag 2 televisies gekocht. We zouden er een feestje van maken Allebei mijn dochters een nieuwe tv op vrijdag. Alles er voor klaargemaakt en de verrassing voor de avond zou mooi zijn
Echter na de hele dag wachten zonder bericht van cool Blue geen tv. Daarna zagen we bij post.nl dat het zaterdag werd. Dat vonden we niet volgens de afspraak. Gebeld maar ze konden niets voor ons doen. Wij willen nu zelf ook zo'n tv maar aan er wel goed over nadenken waar we die gaan kopen.

Bart 17-04-2017 Via de website gekocht

toppertje's

helemaal oké, uitstekende service...ook al voor de aankoop!. keurig afgeleverd en de feedback is prima.

Rudy Bartholomeeussen 17-04-2017 Via de website gekocht

Prima service

Website is tip top in orde heel toegankelijk, goede informatie en een fijne manier van bestellen met volledige informatie over de betaling, verzending, order en opvolging.
Alles liep vlot vanaf bestelling tot en met aflevering en met grote zorg.

Bennie de Boer 17-04-2017 Via de website gekocht

Top toko dat Coolblue

Ik ben zeer te spreken over Coolblue, duidelijke website en prijzen die mij aanstaan (lees lager dan de concurrent). En wat ik echt hilarisch vond was de wachttijd therapie (ja je moet toch een nachtje wachten op je spullen en das echt niet leuk..:-)) , en de bezorger met confetti kanon verrassen. Ook de adviespagina met tips en trucs werd zeer op prijs gesteld.

Dik tevreden dus over Coolblue, ik ben vaker op deze website te vinden!

Chris G. 17-04-2017 Via de website gekocht

Gebruiksgemak en vrolijke medewerkers

Site was super makkelijk om alles op te vinden en na dat ik iets fout deed was de klantenservice (ja ik raak snel in paniek) ook behulpzaam en vriendelijk. Ik geloof niet dat er iets nog beter had gekund, vandaar een welverdiende 10.

René Ghys 17-04-2017 Via de website gekocht

Steeds weer tevreden met Cool blue

Andermaal bij Cb gekocht omdat de vorige keren het zo goed meeviel : (soms) beste prijs in vergelijking met andere webwinkels, ruime keuze, goede kwaliteitsproducten, geweldige leveringstijden en degelijke garantie (reeds vroeger ondervonden). Kortom : alles wat zij beloven (behalve misschien altijd de beste prijs).
Ik koop hier beslist nog ...

Jan Marten 17-04-2017 Via de website gekocht

Echt service met een smile

Koelkast besteld. Subliem bestelproces, levering en service. Scherpe prijs ook. Aanrader. Ze recenseren en beoordelen ook zelf. Samen met recensies van anderen geeft dat dan toch de doorslag

Roosmarie 17-04-2017 Via de website gekocht

deskundig, vriendelijk en betrouwbaar

Coolblue en ik kennen elkaar al heel lang en ik heb er intussen al heel wat gekocht in verschillende categorieën.
Vriendelijke en deskundige medewerkers, zowel online als in de winkel. Gewoon meedenken en adviseren wat voor MIJ het meest optimale is.
Ophalen wanneer het mij uitkomt.
Geen gedoe als er iets met de aankoop is.

Charlotte 17-04-2017 Via de website gekocht

Leuk, makkelijk en betrouwbaar

Prima winkel voor allerlei electronica en witgoed met een ruime keus, scherpe prijzen en handige zoekfuncties. Bestellen is makkelijk, je kan kiezen uit diverse betaalmogelijkheden en als je toch nog vragen hebt is er een vriendelijke klantenservice.

Paul 17-04-2017 Via de website gekocht

Een Topproduct, wat een kwaliteit

Apple Tv gebruikt om foto en video te streamen. Plug& Play, perfecte kwaliteit en super eenvoudig te installeren.

G.Penders 17-04-2017 Via de website gekocht

Gemakkelijk en de artikel zijn snel in huis, duidelijke en overzichtelijke site. Gebruiksvriendelijk en goede prijs en goed verpakt.

Kor11 17-04-2017 Via de website gekocht

Mijn bestelling op Coolblue

Alles ging gesmeerd. Het bleek peanuts om de bijbehorende asseccoires gelijk mee te bestellen. De levering ging ook gesmeerd. De vordering ervan was steeds actueel te volgen. Helemaal top!. Werkelijk een meesterwerk, dat "Coolblue" maar dat wisten wij al langer gezien de ervaringen en het succes ervan!

GEEN 17-04-2017 Via de website gekocht

Makkelijk en duidelijk

Alles ging goed. Alleen het apparaat om dr bestelling te verwerken bij de Plus Agathaplein tr Hengelo deed het niet goed. Moest daar een kwartier wachten.

Frank 17-04-2017 Via de website gekocht

Fantastische service

Prijs dik in orde
Zeer vlotte afhandeling tot met betaling
Zeer snelle levering
Extra informatie over aangekocht artikel

Perry 17-04-2017 Via de website gekocht

Wederom goede service

Mijn 3e bestelling bij Coolblue is afgelopen week ook weer naar alle tevredenheid afgeleverd. Deze keer een wasmachine van Siemens. Netjes geplaatst, aangesloten en getest.

Gernike van Deelen 17-04-2017 Via de website gekocht

Snelle service!

Er wordt snel geleverd en het is een betrouwbare webshop. Daarnaast zijn de producten niet duur. Daarom heb ik ervoor gekozen.

Ruud Kapteijn 17-04-2017 Via de website gekocht

Netjes op tijd afgeleverd

Bestelling 's avonds 21:00 geplaatst en compleet en netjes verpakt de volgende dag afgeleverd op de aangegeven tijd, 16:30. Zelfs op paas-zaterdag!

Frank 17-04-2017 Via de website gekocht

Helemaal toppie

Goedkoop, snel en makkelijk. Gewoon een goede webshop. Niks op aan te merken, helemaal prima. Zou hier zeker nog wel iets bestellen in de toekomst. Ze doen wat ze beloven.

Yannick F 17-04-2017 Via de website gekocht

Perfect!

Vrijdag besteld, zaterdagochtend netjes geleverd. Zoals altijd een heel vlot bestelproces. Details op de verpakking en in de e-mailcommunicatie maken de beleving "Alles voor een glimlach" af.

Buurman 17-04-2017 Via de website gekocht

Top service

Snel geleverd, keurige service (30min voor aankomst gebeld)! Installatie keurig uitgevoerd en geen enkele vraag bleef onbeantwoord

Martin 17-04-2017 Via de website gekocht

Snel levering, scherpe prijs

Prima webshop, scherpe prijzen en een snelle levering.
Ik al er zeker terug komen als ik iets nodig heb. Vooral zo door gaan Coolblue.

Arno 17-04-2017 Via de website gekocht

Correctheid informatie

De Snelheid, assortiment en correctheid informatie. Mogelijkheden van betalen in combinatie met afhandelen. Verpakking ook dik in orde.

Caroline 17-04-2017 Via de website gekocht

Top!

Overzichtelijke webshop! Je kunt alles goed vinden en als je vragen hebt kan je meteen Chatten of bellen. De bezorging van de producten zijn echt heel snel. Onvoorstelbaar.

Eké 16-04-2017 Via de website gekocht

Altijd leuk winkelen

Scherpe prijzen, snelle leveringen, goede service én humor omschrijft Coolblue het best. Je wordt goed op de hoogte gehouden nadat de bestelling geplaatst is en a;l je eens vragen hebt krijg je snel antwoord.

KTS 16-04-2017 In de winkel gekocht
Groningen

Ontzettend goede medewerker en een goede service!

Ik kon mijn bestelling ophalen in één van de winkels, omdat ik nog niet zeker was over de kleur van de telefoon. Daarbij komt dat als ik had gewild het product de volgende dag al in huis zou hebben als ik het voor 23.59 uur besteld had. Op de site hebben ze echt (bijna) alles op voorraad!

De medewerker (Jules) heeft mij ontzettend goed geholpen! Hij begon met het aanbieden van iets te drinken en heeft het toen voor ons klaargemaakt. Hij heeft mij veel advies verstrekt over de telefoon zelf en de accessoires waar ik om heb gevraagd. Hij heeft sommige dingen voor mij uitgeprint en toegemaild. Hij heeft tevens veel dingen aangeboden, waaronder het helpen van het aanbrengen van de bescherming. Hier moest ik alleen voor terug komen naar de winkel, omdat de bescherming niet meer op voorraad was in Groningen. Dit was dan ook één van de minpunten van Coolblue in de fysieke winkel. Tevens waren er geen showroommodellen van de telefoon beschikbaar zodat ik de andere kleuren ook kon bekijken (op internet is de kleur nooit hetzelfde als in het echt). Het enige wat mij ook was opgevallen is dat één van de medewerkers mij verteld had dat een reparatie van een scherm van de Samsung S7 en S7 edge geen prijsverschil had. Iets wat natuurlijk niet waar is.

Het echte enige minpunt van de producten die ik heb ondervonden is niet de telefoon zelf maar de bescherming. Het crystal clear, ultra hybrid hoesje/case van Spigen voor de telefoon zit perfect en beschermt ook goed. Maar op de achterkant, tussen de telefoon en het hoesje zelf zit een soort (verplaatsbare) vlek. Het lijkt alsof er vocht tussen het hoesje en de telefoon zit, wat zeer zeker niet het geval is. Hierdoor laat het een lelijke vlek achter die zicht verplaatst naarmate de druk en niet weg te krijgen is. Wat zeer onfortuinlijk is aangezien de rest er echt perfect uitziet.

Mijn ervaring met Coolblue is uitstekend. Ik heb nog nooit iets via ze besteld hiervoor. Maar in de toekomst ga ik dit zeker vaker doen, mits de prijs niet (veel) hoger ligt dan bij de concurrent. Tevens waren er veel medewerkers in de winkel, om genoeg klanten te helpen. Hierdoor hoefde niemand lang te wachten. Ook de positieve insteek van het karakter/motivatie van Coolblue bevalt mij erg goed. Ze hebben leuke, grappige en positieve teksten overal in de winkel en op hun site. Erg leuk om te zien!

Hagelaars 16-04-2017 Via de website gekocht

Top service

Heerlijke website. Ik zocht een espressoapparaat voor een betaalbare prijs. Duidelijke productomschrijvingen met filmpjes en opties in een lijst onder elkaar. Dan nog de eerlijke reviews, dus vergelijken maar. Om 23.00 besteld en de volgende dag in huis. Helemaal wat ik verwacht had, geweldig apparaat. CoolBlue is een topper.

Syl 16-04-2017 Via de website gekocht

Zeer vriendelijk geholpen

Enthousiast zochten mijn vriend en ik een nieuwe combimagnetron uit in de webshop van Coolblue. Toen wij deze bestelde en de volgende dag binnenkregen, merkten wij op dat de combimagnetron niet op ons aanrecht paste. Oeps. Wij zochten direct telefonisch contact en werden te woord gestaan door een vriendelijke dame die ons heeft geholpen met het uitzoeken van een nieuwe combimagnetron. Zij hield rekening met onze wensen en heeft met ons een goed passend product gevonden. Nadat wij de oude combimagnetron kostenloos hadden teruggezonden, ontvingen wij twee dagen later de nieuwe. Zelfs heeft Coolblue een handgeschreven kaart gestuurd met plezierwensen met de nieuwe combimagnetron.

Hele goede service. Wij zijn zeer tevreden over het bestelde product.

Danny Noordam 16-04-2017 Via de website gekocht

Onwijs vriendelijke en behulpzame klantenservice

Als ik bij Bol.com shop bijvoorbeeld, kan ik nooit echt het gene vinden waar ik daadwerkelijk naar opzoek ben. Bij Coolblue is dit een totaal ander verhaal! Weet ik het even niet? Klik ik op de 'Start een chat' knop en kan ik DIRECT hulp vragen bij de meest vriendelijke klantenservice op het gebied van webshops!

Wanneer ik iets bestel krijg ik het ook binnen zoals afgesproken. Nooit telaat, niets kapot etc. Ik vind het fijn om hier te 'shoppen' :)

Voor het geval mensen het vreemd vinden dat ik alles uitstekend aanklik, het is op elk gebied een enorm fijne ervaring om iets te kopen bij Coolblue!

Familie Vogels 16-04-2017 Via de website gekocht

Snel geleverd en uitgepakt en opgesteld.

Snel geleverd, uitgepakt en in bedrijf gesteld. Zijn er blij mee, is wat we verwacht hadden. Ook de oude machine mee genomen.

C. Van Summeren 16-04-2017 Via de website gekocht

Geweldige service met gezellige mensen

Een heel fijn telefoongesprek met een persoon van de verkoopafdeling! Hoe vaak dat ik ook al gebeld heb.. ik wordt altijd vriendelijk te woord gestaan. Service is ook altijd super, nog nooit is er iets onopgelost gebleven. Met een fijne website en fijne medewerkers, goede service, enz enz, die praktisch dag en nacht voor je klaar staan vind ik jullie een top bedrijf !!!!!

evberg 16-04-2017 Via de website gekocht

groot assortiment, snelle, echt snelle levering

snelle, echt snelle levering. Daarbij een goede prijs en uitstekende service. De site heeft vele artikelen die overzichtelijk getoond worden zodat een keuze gemakkelijk gemaakt kan worden.

Edwin 16-04-2017 Via de website gekocht

geweldige service

's avonds besteld, 's morgens geleverd op het aangegeven adres, fantastisch toch ! Lekker makkelijk en snel..

patrick 16-04-2017 Via de website gekocht

snelle levering en volgende dag in huis zelfs op zondag

veel keuze tegen een goede prijs en snelle levering zelf op zondag.
tevens een vaste winkel voor advies en als je het product zelf wil ophalen

Mariska 16-04-2017 Via de website gekocht

Kon alle levertijden kiezen, veel mogelijkheden. Er wordt op veel momenten geleverd. Geen leverkosten, die worden waarschijnlijk ietsjes doorberekend in de prijs. Wat goede totaal prijzen oplevert. Daarnaast kreeg ik drie dozen met wastabletten mee en zat er een zeiltjes onder. Ik had zelf een lekbak gekocht. Door twee mannen werd de wasmachine naar vier hoog gebracht en ook nog aangesloten. Erg tevreden met de service (ook de wasmachine ;)

Claudia 16-04-2017 Via de website gekocht

Altijd geweldige service!

Ik bestel regelmatig iets bij Coolblue en steeds maken ze mij erg blij. Altijd net even dat stapje extra en doen gewoon wat ze beloven.

Muriel 16-04-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

Shop is uitgebreid, bevat mogelijkheden tot vergelijking, aanbevelingen. Heel blij met keuze en service tot aan aansluiten van product en uitleg geven!

Madelon 16-04-2017 Via de website gekocht

Top service!

Erg gemakkelijk bij bestellen, snelle levering!
Er werd gebeld dat ze er aankwamen, nog even ter bevestiging gebeld of Ze naar het goede adres kwamen.
netjes boven gebracht en gelijk een testwasje laten draaien!

Arie 16-04-2017 Via de website gekocht

Snel geregeld!

Heldere site en makkelijk bestellen. 's Avonds besteld en de volgende morgen al in huis, wat wil je nog meer.