Deze score is berekend op basis van 2227 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Celinde 15-09-2016 Via de website gekocht

Laptop via coolblue

Snelle levering en goede service. Mijn 1 dag oude laptop maakte tikkende geluidjes (die in de winkel niet goed te horen waren overigens) en ik kreeg zo een nieuwe laptop mee.
Leuk en behulpzaam personeel!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede service in winkel
  • Leuk personeel

Minpunten

• +-15min wachttijd winkel

Rob 15-09-2016 Via de website gekocht

Aanrader

Na een paar dagen deze laptop gebruikt te hebben kan ik geen minpunten ontdekken. Met een gewicht van 1,58kg is deze laptop bijna 2 kilo lichter dan mijn oude. Dus ik ben aangenaam verrast over de handzaamheid van de laptop. Daarnaast is het geluid erg goed (voor een laptop). Daarnaast is het één van de weinige 13"-laptops met een resolutie van 1920x1080 wat zorgt voor een mooie weergave.

Ik heb deze laptop nog niet echt zwaar belast, maar voor taken als word en internetten presteert hij meer dan goed. Ook de tabletmodus werkt prima.

Gezien het prijskaartje en de mogelijkheden van deze laptop zou ik hem dan ook zeker aanraden.

Pluspunten

• Gewicht
  • Geluid
  • Beeldscherm

Gijsbert 15-09-2016 Via de website gekocht

Yes!

Coolblue is een heerlijke webshop. Erg fijn dat er account aangemaakt hoeft te worden, waarvoor het onthouden van een wachtwoord nodig. Gewoon uitzoeken, betalen, ontvangen binnen 24 uur! Topzaak.
De webshop geeft goede informatie en heeft heldere filters.

Pluspunten

• Geen account aanamken
  • Geen wachtwoord nodig
  • Goede zoek filters
  • Geen spam

Minpunten

• Iets duurder

Gijsbr 15-09-2016 Via de website gekocht

Afleverdatum aanpassen

Voor mij kwam een aangepaste afleverdatum beter uit (later) en vervolgens wordt de bestelling netjes op de gevraagde dag afgeleverd
Gewoon netjes!

Pluspunten

• Uitgebreide catalogus
  • specs artikel

Danny Maasland 15-09-2016 Via de website gekocht

beste webwinkel die ik ken

dit is oprecht de beste webwinkel die ik ken. ze zijn niet altijd de goedkoopste, maar ze hebben echt de allerbeste service op elk gebied. i

Pluspunten

• beste service
  • altijd morgen in huis
  • tot 12 uur
  • snachts bereikbaar

Minpunten

• soms zijn ze iets duurder
  • maar dat weegt nie
  • t op tegen de service

Maaike Bossu 15-09-2016 Via de website gekocht

telefonisch advies leidde tot TOPkoop

Voor de keuze van mijn nieuwe smartphone heb ik lange tijd getwijfeld, tot ik besliste om gewoon een expert bij coolblue te bellen en mij te laten adviseren. De persoon aan de telefoon heeft goed geluisterd naar wat ik verwacht van een toestel en heeft mij uiteindelijk de LG Nexus 5X aangeraden. Benieuwd nu om mijn nieuwe toestel te testen!

Pluspunten

• professioneel advies
  • snelle levering

vullings 15-09-2016 Via de website gekocht

vrieskist

al meerdere dingen besteld bij cool blue , ieders keer weer versteld van de snelheid van leveren om 23 uur besteld smorgens voor 11 uur in huis

Pluspunten

• snelle levering
  • levering op zondag

Erreke 15-09-2016 Via de website gekocht

Waarom Coolblue

Prijzen, daar gaat het 'm in 1e instantie om. Coolblue is één van de goedkoopste, zo niet dè!! Kan concurreren met buitenland.
Site overzichtelijk met uitstekende commentaar van èn henzelf èn klanten.
Supersnelle verzending.

Pluspunten

• Prijzen
  • Commentaren
  • Prima technische details
  • Goede vergelijkingen

Minpunten

• het ontbreken van
  • een live chat
  • om vragen te stellen

Hansderk 15-09-2016 Via de website gekocht

Alles super!

Mooie tas, goede prijs, kleuren zoals op de site duidelijk afgebeeld en zoals altijd bij Coolblue supersnelle verzending

Pluspunten

• Formaat
  • Kleuren

Ron 15-09-2016 Via de website gekocht

Gewoon goed!

Duidelijke overzichtelijke site. Goede product omschrijving. Snelle levering door vriendelijke mensen.Service zoals het hoort.Prijs/kwaliteit verhouding en ruime keuze.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Prijs kwaliteit
  • Duidelijke site
  • Ruime keuze
  • Communicatie

philip vertommen 15-09-2016 Via de website gekocht

snelle levering

besteld en de dag nadien thuis geleverd, perfect. Snelle reaktie op emails met vragen. Geweldige service.

Mireille 15-09-2016 Via de website gekocht

Super snelle levering

Savonds bestekd volgende dag in huis!
Heel blij mee!
Ook duidelijk mail verkeer.
Site is ook overzichtelijk

Pluspunten

• Snelheid

Rens 15-09-2016 Via de website gekocht

Betrouwbaar en snel

Coolblue is al jaren mijn vaste adres voor elektronica. Ze hebben meestal de goedkoopste prijs maar ook als dit niet het geval is, dan is het naar mijn mening nog altijd waard om bij coolblue te kopen. Ik weet namelijk met zekerheid hoe en wanneer mijn product geleverd word en als er iets mis mee is dan is het eenvoudig om terug te sturen. Daarnaast hebben ze handige pagina's waar ze advies geven voor hun aangeboden producten. Ik zou niks kunnen verzinnen om een punt lager dan een 10 te geven.

Pluspunten

• Snel
  • Goedkoop
  • Goed onderbouwd advies

M Velder 15-09-2016 Via de website gekocht

Acer laptop aankoop

Super snelle levering, alles keurig geleverd! Gebruik gemaakt van de keuze hulp, en dit heeft prima gewerkt. Heb nu de juiste laptop in huis.

Terence 15-09-2016 Via de website gekocht

Deze winkel maakt het wel heel bont!

Coolblue: das toch een waardeloze winkel!?
De afgelopen 5 jaar heb ik diverse producten besteld bij deze winkel maar nooit een review geplaatst. Misschien moet ik dat nu toch maar eens doen, want deze winkel maakt het wel heel bont.
Zo maar wat ervaringen die ik heb gehad.

Voor mijn nieuwe mobiele telefoon heb ik een leren hoesje besteld. Echt leer en niet van dat goedkope chinaspul. Ruim 40 euro, maar ja dan heb je wat. Hoesje wordt bezorgd en wat blijkt dat het oplaadpunt op een hele onhandige plek zit. Dus ik gebeld dat ik hoesje toch liever retourneer. Wat is het antwoord van Coolblue? Of ik zo vriendelijk wil zijn om het hoesje gewoon te houden en dat het geld per direct teruggestort wordt. Alsof ik daar op zit te wachten! Nu moet ik weer iemand in mijn vriendenkring verplicht blij gaan maken, want weggooien is toch gewoon zonde.

Heb je wel eens een tweede-kansje of – kneusje besteld? Ik dacht laat ik ook eens een keertje milieuvriendelijk bezig zijn. Er wordt namelijk al zo veel weggegooid. Wat blijkt, wordt er een buurbeugel geleverd die spiksplinternieuw is. Met alle originele folie erop inclusief ongeopende zakjes schroeven. En dat voor 15% lagere prijs of zo. Echt belachelijk. Als je een tweedekansje bestelt, dan verwacht je toch echt dat je ten minste wat gebruikerssporen ziet! En niet dat je belazerd wordt met een volkomen nieuw product? Gelukkig paste de beugel niet en moest er een servicesetje van Vogel aan toegevoegd worden. Ook dat willen ze dan weer gratis leveren. Ik word er zo moe van.

Paar maanden geleden ging de droger stuk. Zaterdagavond, lekker voor de buis, maar ja dan heb je meteen chagrijnige vrouw naast je. Dus ik om 23:30 mooi modelletje uitgezocht met leuke leds enzo en in plaats van te wachten tot maandag of dinsdag als zij lekker thuis is, bezorgen ze dat apparaat gewoon op zondag. Te irritant. Moet je ook nog eens op je vrije dag dat apparaat installeren. Duidelijk een voorbeeld dat de klant hier niet begrepen wordt.

Begin van dit jaar nieuwe monitor gekocht en grondig zelf een en ander uitgezocht, zoals resolutie, grootte en connectiviteit. Maar ik twijfelde en wilde dus graag bevestigd worden in mijn keus. Dus ik bel zo’n productspecialist op. Was volgens mij echt een broekie en eindelijk had ik prijs. Ik wist duidelijk meer van de materie dan hij en dat gaf me een goed gevoel. Soms is het best leuk om beetje slimmer te zijn. Dus ik de beste jongen uitgelegd dat hij er niet heel veel van snapte en tevreden de telefoon erop gelegd. Belt er ’s avonds zo’n wijsneus van Coolblue terug die wel mijn vraag snapt en goed advies geeft. Nou daar was ik dus helemaal niet blij mee. Moest ik alsnog mijn keus aanpassen en iedere keer als ik naar die perfecte monitor kijk, word ik daar weer aan herinnerd. Bah.

Ander recent voorbeeld. Heb een afschuwelijke dure Netgearrouter (Nighthawk X6) gekocht. Die boys van Netgear hadden niet goed nagedacht hoe de bevestiging op de muur moest plaatsvinden. Dus ik paar gaatjes geboord in de achterkant – niet mijn meest briljante actie – om het op te kunnen hangen. Na 3 maanden gaat apparaat stuk en dan verwacht je natuurlijk dat je zo’n telefoontje krijgt met “ja mijnheer dat was nu zo handig van u en wij kunnen niks voor u doen”. Nee hoor krijg je eerst weer zo’n gratis verzendlabel opgestuurd en vervolgens om de 3 dagen een statusupdate met als resultaat dat er een compleet nieuwe doos gestuurd wordt met een factuurdatum van vandaag. Dus minimaal 2 jaar garantie weer. Dit was voor mij de druppel. Das toch niet normaal? Verwachtingsmanagement richting de klant begrijpen ze echt niet.

Ach ik zal inmiddels moeten werken aan mijn overduidelijke koopverslaving bij Coolblue. Voor mij is er waarschijnlijk geen hoop meer. Maar jij als kritische koper die deze hele review heeft gelezen: weet waar je aan begint!!!!!
Officiele reactie van Coolblue 15-09-2016

Ojee Terence, ik weet niet waar ik moet beginnen. Dus ik ga alles maar punt voor punt afwerken..

Omtrent je telefoonhoesje: We hoopte je blij te kunnen maken met het geld terug, maar we vinden het zo jammer dat je nu iemand tevreden hebt moeten maken met jouw afdankertjes. We zijn aan het kijken naar hoe wij dit in de toekomst kunnen veranderen, we dachten eraan om een nieuw hoesje te laten bezorgen door een regenboogkleurige eenhoorn. Lijkt je dat wat?

Over het tweede-kneusjes debacel:
Wij proberen stiekem wel eens gewoon iets goedkoper weg te doen door ergens een kras op te maken, maar soms vergeten we dat, wij zijn natuurlijk ook maar mensen. We hopen dat je ons goed hebt kunnen terugpakken door de zakjes helemaal kapot te scheuren en het product tot in de eeuwigheid te kunnen gebruiken. Is het jou wel gelukt om er een kras op te maken?

Op naar het volgende punt, de droger... Als je zo graag niet naast je vrouw had willen zitten, dan had je ook gewoon buiten kunnen staan wapperen met de was, nu ben ik dit gezeur wel een beetje zat.

En dan heb je ook nog eens commentaar op onze medewerkers, die lieve jongens en meisjes van de telefonie bellen zich helemaal suf om jou te helpen met al je problemen, ze lezen zich in, doen zoveel moeite, als jij je niet dom wil voelen, dan moet je maar opbellen naar een andere webshop.

Waarom we die router hebben vervangen weet ik eigenlijk ook niet, zullen we niet meer doen.. Belooft!

Alle gekheid op een stokje, bedankt voor je geweldig grappig review, it made our day! Tot snel!

Allard 15-09-2016 Via de website gekocht

Coolblue helemaal top!

Je kan eigenlijk alles bij coolblue bestellen. Veel aanbiedingen. Snel bezord. Leuke dozen waarin je je product krijgt. De klantenservice is ook helemaal top.

Pluspunten

• service
  • berzorging
  • glimlach

onduidelijke vraag 15-09-2016 Via de website gekocht

mijn eerste aankoop bij CoolBlue

De voordelen van een overzichtelijke en toegankelijke webwinkel, gecombineerd met uiterst vriendelijke, persoonlijke en deskundige adviezen zorgen ervoor dat CoolBlue zeer laagdrempelig en professioneel werkt

judith 15-09-2016 Via de website gekocht

prima

kreeg netjes en herinnering dat een abonnement afliep en om te verlengen een link en binnen 2 dagen alles weer geregeld.

Daniel 15-09-2016 Via de website gekocht

Snel en service gericht

Mijn bestelling is zeer snel geleverd en er worden duidelijke tijden gezegd wanneer het wordt gebracht.

Pluspunten

• Oud witgoed meegenomen
  • Verpakking afgevoerd

Gerard 14-09-2016 Via de website gekocht

snelle levering.goede website.

Gekozen voor cool blue na diverse sites bekeken te hebben en vooral de reviews over coolblue gaven mij de doorslag.
Ook de zeer snelle levering: zaterdagavond besteld-zondagmiddag om 13.00uur al in huis.
Waar vind je dat? Geweldig.

Pluspunten

• snelle levering
  • goede duidelijke website
  • direct bevestigingsmail

Romy 14-09-2016 Via de website gekocht

super snelle levering

groot aanbod, super snelle levering. zondagavond 23.15 besteld. maandagmorgen 11.00 al in huis. Ook telefonisch goed en duidelijk advies gekregen. Op een vraag werd direct gezegd wij sturen u wel even een linkje toe, dan hoeft u niet het hele programma door te nemen. Super!

Pluspunten

• snelle levering
  • goed advies

Danny 14-09-2016 In de winkel gekocht
Rotterdam

Nette service!

Ik ben in de vestiging Rotterdam geweest en het viel me op dat je direct vanaf binnenkomst wordt gekoppeld aan een medewerker die verstand heeft van het product waar jouw interesse naar uit gaat. Je hoeft dus niet minuten lang rondjes te lopen en te hopen dat je een medewerker treft met verstand van zaken zoals in andere winkels!

Pluspunten

• overzichtelijke winkel
  • vriendelijk personeel
  • verstand van de materie
  • nette wachtruimte

Menno 14-09-2016 Via de website gekocht

Coolbleu levert snel en goed!

Ze leveren de volgende dag al, sturen een bericht over de exacte tijd en nemen oude wasmachines mee retour! Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam! Ik kan iedereen aanraden bij Coolbleu te kopen en ik kom zeker terug!

Pluspunten

• Snel
  • Klantvriendelijk

Jackyl 14-09-2016 Via de website gekocht

Topshop

Ruime keuze.
Service en snelheid met een knipoog en glimlach.
Duidelijke info. Ze leveren ook echt op de afgesproken dag. En snel.
Prima verpakt.
Als ik nog eens wat wil kijk ik eerst/ook bij Cool blue

Pluspunten

• Service
  • Zoekmachine op website
  • Snelle levering/zondag
  • Grappig gezellig

R Bierens 14-09-2016 Via de website gekocht

Super levering

Correct En op tijd Gedaan wordt wat gevraagd wordt En netjes verzorgd Uitstekend verpakt En Vriendelijk bezorgd

Pluspunten

• Correct
  • Volgens afspraak

Van Dijk 14-09-2016 In de winkel gekocht
Utrecht

Coolblue is Cool

Bijzonder vriendelijke en adequate ontvangst. Verkopers die luisteren en beslist niet proberen je over te halen het allerduurste artikel aan te schaffen. Heldere uiteenzetting van voor- en nadelen van de producten.

Dennis 14-09-2016 Via de website gekocht

Top

Wat ik ook wil aanschaffen met een stekker, ik kijk altijd of het bij Coolblue te koop is.

Prijs is vaak oke, kwaliteit van levering en helpdesk is prima in orde. Websites zijn overzichtelijk.

Eigenlijk kan ik geen negatief punt ontdekken.

Pluspunten

• Levering
  • Websites overzichtelijk

van Dijken 14-09-2016 Via de website gekocht

aankoop Samsun J5 6

Volgendedag in huis precies als beloofd. Fijn toestel met voldoende mogelijkheden. Blij mee, aanrader

L McAllister 14-09-2016 Via de website gekocht

Broodrooster gekocht

Super service en super snel.
Ik raad het iedereen aan ook geen verzendkosten..
Ik ben een blije klant....😊

Cindy 14-09-2016 Via de website gekocht

Eerste bestelling bij Coolblue, goed geregeld

We hadden een strijkijzer nodig en wilden dit in eerste instantie bij bol.com bestellen, totdat we de prijzen vergeleken. Ik had nooit eerder bij Coolblue besteld maar dit ging super, de bestelling werd snel verwerkt en de volgende dag al aangeboden.

• Snelheid

Leon Mooibroek 14-09-2016 Via de website gekocht

Aankoop LG wasmachine

Positief verrast door de snelle afhandeling van mijn bestelling. Op zondagmiddag 3 uur besteld, op maandag voor 1 uur bezorgd en geplaatst. Geen extra kosten voor plaatsen op de 2e verdieping, geen verzendkosten en goede tijdsindicatie van levering binnen een tijdsbestek van 3 uur. Top!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Geen verzendkosten
  • Gratis plaatsen
  • Goede tijdsplanning

Erik 14-09-2016 Via de website gekocht

Fantastische service

Ik heb een Bosch wasmachine gekocht bij Coolblue. Er bleek na installatie een deuk in het metaal van het voor paneel te zitten. Balen.. want ik had al getekend voor ontvangst. Na een belletje met de service desk heeft Coolblue de wasmachine de volgende dag kostenloos vervangen. Geweldige service!!

Pluspunten

• Heel goede service
  • Duidelijke website
  • Snelle en nette levering

Hugo 13-09-2016 Via de website gekocht

Gewoon goed

ruime keus, goed advies, super snelle en betrouwbare levering.
En aller belangrijkste: goede hulp als er wat mis is met wat je gekocht hebt.

Pluspunten

• betrouwbare levering
  • goede nazorg
  • goed advies
  • goede info op website

Minpunten

• soms wat aan de prijs

arjan 13-09-2016 Via de website gekocht

“Uitstekende machine voor die prijs.”

Eerste paar wasjes gedaan en ten opzichte van mijn oude machineis hij veel stiller en de was komt droger uit de machine dan bij de oude met het zelfde toerental, verder is deze veel stiller tot nu toe heel erg tevreden

een aantal Wasprogramma's duren wel lang bij eco stand katoen ruim 4 uur maar in die tijd gebruikt hij niet meer energie dan de oude met een programma van 2 uur . Machine ziet er mooi uit. Service Coolblue was weer top zoals we gewend zijn oude machine en verpakkingsmateriaal is weer meegenomen en de bezorging was precies binnen de afgesproken tijd

Pluspunten

• Zeer stil
  • Veel keuzeprogramma's
  • grote vulopening
  • bedieningsgemak

Minpunten

• tijdsduur programma's

Jeff 13-09-2016 Via de website gekocht

Beste en snelste levering van het internet en gratis.

Gewoon het beste wat er is op het internet, beste prijs en supersnelle levering met zelfs een beetje humor voor de verpakking.

Cees de Jonge 13-09-2016 Via de website gekocht

Prettige, slimme service

Zeer tevreden over website, gemakkelijkheid bestelling en snelle levering. Destijds bij de printer, en nu bij de cartridge (waarvan vervanging rond deze tijd al werd vermoed en aangeboden).

Arend Jan 13-09-2016 Via de website gekocht

Bedankt! :)

Bestelling makkelijk via internet. Goede communicatie. Jongens hebben alles goed afgeleverd en snel. Helaas niet uitgepakt, maar dat is dan ook het enige minpuntje.

Bedankt!:)

Pluspunten

• Communciatie
  • Levering
  • Betrouwbaarheid

Minpunten

• Service bij levering

Anna 13-09-2016 Via de website gekocht

Super!

Overzichtelijke website, zeer breed assortiment, maar vooral super goede service. Binnen 18 uur had ik mijn bestelling al binnen, en dat op een zondag!

Pluspunten

• Snelle service
  • Breed assortiment

'Tien 13-09-2016 Via de website gekocht

Duidelijk

Coolblue is een voorbeeld voor veel anderen webwinkels! Voldoende informatie bij de artikelen, om je keuze te maken. De foto's op de site zijn haast identiek aan de te ontvangen artikelen. Nadat je hebt besteld, krijg je duidelijke bevestigingsmails, waardoor je op de hoogte blijft van je bestelling. PostNL heeft er helaas wel een zooitje van gemaakt, betreft levering. Dat valt Coolblue niet aan te rekenen. Weet niet of hier meer ervaring mee is? Voor de rest raad ik Coolblue zeker aan!

Pluspunten

• Duidelijk

Minpunten

• Bezorgservice

T 13-09-2016 Via de website gekocht

Super

Ruime keuze in laptop's, goedkoop en goede service toen ik de laptop niet bleek te werken kreeg ik gelijk een nieuwe en de retourprocedure werd goed uitgelegd.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede service

Jeroen 13-09-2016 Via de website gekocht

Ik had eerst bij een andere partij deze mooie Suit suit koffer gekocht. Alleen deze werd door een sorteerfout niet geleverd. Nog twee dagen gewacht maar toch maar bij Coolblue besteld met goedemorgen service. Mijn bestelling werd op de afgesproken tijd en plek bezorgt. Bedankt Coolblue, hierdoor kon ik toch nog een lekker weekend weg.

groetjes Jeroen

Pluspunten

• Communicatie

Anoniem 13-09-2016 Via de website gekocht

Pakketje door de brievenbus, voor niks zitten wachten

Service is op zich prima, snelle levering. Wat jammer was was dat ik een code kreeg alsof het als pakket bezorgd werd, maar dat post NL storing had, en ik dus de hele dag heb zitten wachten op de postbode maar het bleek dat coolblue het als brievenbus post had verzonden, dus ik heb geen postbode gezien en het zat vanzelf een keer in mijn brievenbus

Pluspunten

• Snelle levering
  • Snel antwoord op vragen

Minpunten

• Geen vermelding briefposf

Domien 13-09-2016 In de winkel gekocht
Groningen

Nu eens in de winkel gekocht.

Omdat ik voor de aanschaf van een nieuwe laptop advies nodig ben ik nu eens naar de winkel in Groningen geweest. Prima en snel geholpen met de juiste keuze. De 2 in 1 laptop was niet in voorraad, maar een dag later op zondag thuis afgeleverd. Compliment.

Pluspunten

• Goed advies
  • Snelle levering

Keijser 13-09-2016 Via de website gekocht

snelle levering

Groot assortiment. Grootste voordeel is dat Coolblue binnen 24 uur levert, ook op zondag! Verder is het handig dat het tijdvak waarop geleverd gaat worden via sms doorgegeven wordt.

Pluspunten

• snelle levertijd
  • goede customer journey

Danielle 13-09-2016 Via de website gekocht

Tas op wielen

Makkelijke website. Veel keuze waar ke makkelijk in kunt zoeken. De levering is inderdaad net het ontvangen van een kado. Wel erg grote doos met opvul materiaal.

Pluspunten

• Webiste
  • Keuze

Tom 13-09-2016 Via de website gekocht

Printer

Printer zaterdag besteld, zondag degelijk verpakt afgeleverd. Site is duidelijk, veel filters voor makkelijk zoeken. Prijzen zijn ook goed. Kortom, helemaal top dus.

Pluspunten

• Goede prijs
  • Snelle levering (zondag)

Stefan 13-09-2016 Via de website gekocht

In eerste instantie teleurgesteld ivm het feit dat de zondag levering niet op zondag aankwam maar op maandag, uiteindelijk netjes opgelost door Coolblue

Pluspunten

• aanbod
  • prijs
  • service

Petra 13-09-2016 Via de website gekocht

Razendsnelle levering

Duidelijke website en duidelijke communicatie over hoe en wat met je bestelling.
De snelle levering is erg fijn.

Pluspunten

• Duidelijke website
  • Snelle levering

L. de Wit 13-09-2016 Via de website gekocht

Super levering

Zaterdagavond om kwart voor 12 besteld. Zondag middag rond 1 uur afgeleverd. Fantastisch! En tussendoor nog email gehad over de voortgang. Sneller kan bijna niet, en nog gratis ook.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Grote keuze
  • Goede prijzen

Erik G. 13-09-2016 Via de website gekocht

Snelle service

Binnen een overzichtelijke site snel gevonden wat ik nodig had. (Acer Chromebook) Ik werd ook nog gewezen op tweede kans alternatief. (Retourproducten die goed omschreven werden aangeboden). Accesoires werden wel getoond, maar niet opgedrongen. Dit ben ik in het verleden wel eens anders tegengekomen.
Waarom geen 10? Er werd gemeld dat het product de volgende dag om 15 uur bij het afhaalpunt klaar zou liggen en dit bleek terplekke pas na 17 uur te worden.

Pluspunten

• snel
  • gebruiksvriendelijk
  • tweede kans aanbiedingen