Deze score is berekend op basis van 2709 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Wil 12-09-2016 Via de website gekocht

Snel en simpel te bedienen

Na wat informatie van andere gebruikers en de reviews van eerdere klanten besloten om deze te bestellen voor mijn zoon. Hij werkt er nu een paar dagen mee en vindt het een fijn apparaat, werkt snel en is eenvoudig te bedienen.Uitgebreide mogelijkheden voor berekeningen. Kleurenscherm is goed leesbaar en geeft duidelijk weer wat er op het scherm staat. Vooral bij meerdere grafieken op het scherm is dit zeker een pluspunt vergeleken met de zwart-wit uitvoering. Is wel iets duurder dan de versie met het zwart-wit scherm maar, dat is het zeker waard.

Jan 12-09-2016 Via de website gekocht

Goed makkelijke en snel

Website van Coolblue werkt supermakkelijk, snel en ze hebben zo goed als alles. De levering is ook snel kortom alleen maar positief.

MJH 12-09-2016 Via de website gekocht

Binnen 8 uur gecrashte schijf geleverd

Om 13:00 uur NAS schijf gecrasht, middels eenvoudige en duidelijke bestelprocedure een nieuwe besteld en voor een keurige prijs exact op het afgesproken tijdstip om 21:30 geleverd. Onderwijl uitstekend op de hoogte gehouden van het verloop van de levering.

Pluspunten

• Eenvoudige beselprocedure
  • Scherpe prijzen
  • Geen verrassingen
  • Correcte levering

Kazim 12-09-2016 Via de website gekocht

Laptop asus vivobook

Echt hele snelle service. Naast die service ook nog eens een kwalitatieve product gekregwn.
Top service

Pluspunten

• snelle service
  • Kwaliteit
  • Voordelig

Minpunten

• Er is geen minpunt😂

Pebbie 12-09-2016 Via de website gekocht

Doet wat het belooft

Top service met een smile van A tot Z. Duidelijke site, helderen transparantie prijzen, plus en min punten vh artikel staan beschreven zodat je een goede vergelijjk kan maken. Via het trackingsysteem kun je goed zien waar de chauffeur zich op dat moment bevindt. Aflevering en aansluiten gebeurt ook echt met een smile. Al met al meer dan tevreden over deze winkel!

Pluspunten

• Duidelijke site
  • Witgoed ook op zaterdag!
  • Gratis installatie
  • tevredenheidsgarantie

Minpunten

• niet de goedkoopste
  • nog geen mobiele app

Jan 12-09-2016 Via de website gekocht

Mijn "probleem" is ons probleem.

Ik ken alleen de webshop en die komt bij mij als prettig over. Een 9 of 10 geef ik nooit omdat je dan nooit meer openstaat voor verbeteringen.

kelly 12-09-2016 Via de website gekocht

cool blue denkt mee

wij hebben nu al een aantal keer bij cool blue besteld. iedere keer even snel, geen account, gewoon makkelijk. Maar toen kwamen we erachter dat we eigenlijk de laatste tijd, zonder dat wij het van elkaar weten, veel bij cool blue bestellen.... telefoon, stofzuiger en nu de kurio tablet. Dus, ik heb een account aangemaakt. Kurio besteld, verkeerde mailadres ingevoerd... dus ik kreeg geen bevestiging, snel een chat aangemaakt met de helpdesk en ik werd gelijk geholpen, en nog geen minuut later was het mailtje ook op mijn goede mailadres. de volgende dag in huis in de ubercoole doos! de stofzuigerdoos was helemaal tof met alle grappige teksten en plaatjes erop...maar de kleine doosjes, net zo leuk, je kunt er leuke playmobil huisjes van maken!

als wij nu iets nodig hebben, kijken wij zeker weten eerst of coolblue het heeft!

Pluspunten

• chat werkt perfect!
  • snelle levering
  • klantvriendelijk

Tomdeboef 12-09-2016 Via de website gekocht

Asus zenbook ux310

Het aanbod op coolblue is ruim en de aflevering is secuur en snel. Mijn laptop is perfect maar dat lijkt me grotendeels te wijten aan Asus.

Pluspunten

• Aanbod
  • Levering

Dominique 12-09-2016 Via de website gekocht

Super Service!

Persoonlijke vind ik het een top winkel. Ik had een product besteld en de ochtend erna was het in huis. ook heel fijn! de korting bij bijpassende producten. Ik ben zeer tevreden.

Pluspunten

• goede service
  • goede kwaliteitx

Rahiel 12-09-2016 Via de website gekocht

Wasmachine aankoop LG

Superservice van Coolblue, netjes en een zeer snelle levering. En zonder problemen de wasmachine op de plek waar je hem hebben wilt.

Pluspunten

• Snel
  • Duidelijk
  • Alles volgens afspraak
  • Totale ontzorging

Brenda 12-09-2016 Via de website gekocht

Stofzuiger dirty devil

Zeer vlotte levering en juiste product beschrijving. Nu 1 week in gebruik en wij zijn er zeer tevreden mee. Vooral de extra filter achter de opvangbak. Merk je echt een verschil ( als er al een minpuntje zou moeten zijn de dirty devil maakt wel een enorme herrie )

Pluspunten

• duidelijke website
  • snelle levering

anne 12-09-2016 Via de website gekocht

volgens afspraak geleverd prima

volgens afspraak geleverd aan ideale prijzen veel keuze kan de firma alleen maar aanprijzen opvolging volgens afspraak

Pluspunten

• stipt

Eline 12-09-2016 Via de website gekocht

Heb hier toch best veel besteld!

Door Coolblue heb ik al heel veel op een hele makkelijke, snelle manier via internet besteld. De site is overzichtelijk, ze hebben praktisch bijna alles in het assortiment en de aangeboden service is top, geweldig, fantastisch, amazing!

Pluspunten

• Overzichtelijk website
  • Groot assortiment
  • Snelle serive
  • Levering is geweldig

Henk 11-09-2016 Via de website gekocht

Keuze en levering

DE keuze is makkelijk te bepalen vanuit de vergelijking mogelijkheden.
DE bestelling duidelijk te plaatsen ende levering wordt dan ook goed aangemeld via e-mail.
De dag daarna in huis.

Karin 11-09-2016 Via de website gekocht

Ervaring aankoop mobiel

De informatie op de site over de mobiel is in orde als je even doorklikt op de informatie. Voor specifieke informatie is het handig om op vergelijking-sites te kijken. Men levert zelfs op zondag. Niet persé nodig, maar wel makkelijk

Pluspunten

• zoeken op site
  • levering volgens afspraak

Amine 11-09-2016 Via de website gekocht

Geweldig

Uitstekend veilig en optijd bezorging
Had bij de mediamarkt eigenlijk zouden bestellen maar was niet op vooraad dus vind ik coolblue echt cool

Pluspunten

• Optijd
  • Veilig

Paula 11-09-2016 Via de website gekocht

ruime keuze, snelle levering

grote keuze uit voor ons rugzakken. Makkelijke keuzehulp. gratis levering en eventueel retour. Zeer snel geleverd!

Neeltje 11-09-2016 Via de website gekocht

Duidelijke klok.

Wat ik zocht makkelijk te vinden.
Duidelijk omschrijving. Heel veel keuze en in veel kleuren verkrijgbaar.

Pluspunten

• Alles volgens afspraak

Ju 11-09-2016 Via de website gekocht

Tevreden

Goede en betrouwbare online winkel met veel keuze en een enorm snelle levering. Wij zijn tevreden. Kortom, een aanrader!

tond3007 11-09-2016 Via de website gekocht

Coolblue doet wat ze beloven

Informatief zeer goed. Service bijna perfect! Gevarieerd aanbod van producten. Kan ik bij iedereen aanbevelen.

Pluspunten

• Informatie prima
  • Uitstekende service

smitty146 11-09-2016 Via de website gekocht

super ervaringen

enkele dingen laat op de avond besteld de afgelopen weken. alles netjes zoals beloofd de volgende ochtend bezorgd. ook gebruik gemaakt van Facebook contact, dit verliep ook zeer netjes en duidelijk. blij dat er zo'n goede betrouwbare webshops bestaan. ga zo dooR! !!

Pluspunten

• komen levertijden na
  • goede klantenservice

Jolien 11-09-2016 Via de website gekocht

Super service

Ik had een vraag en moest snel antwoord hebben. Ze reageren op facebook bijna meteen! En je hebt het de volgende werkdag in huis. Ik ben echt super goed geholpen!

Pluspunten

• Snel
  • Vriendelijk

eduard 11-09-2016 Via de website gekocht

OXO Goodgrips dunschiller Julienne

Duidelijkheid over de prijs inclusief verzendkosten. Duidelijkheid over de verzendperiode. Paste door de brievenbus dus thuisblijven niet nodig. Kortom geen enkel punt aan te merken op de service. Alleen had ik het verkeerde besteld.

Pluspunten

• Prijs incl verz kosten
  • Verzendperiode
  • Niet thuis blijven

Minpunten

• mijzelf

Kris P. 11-09-2016 Via de website gekocht

coolblue : top winkel

veel keuze, snelle levering en vooral goede service. Ook fijn dat je kan kiezen voor levering in een postpunt naar keuze, zodat je zelf de dag en plaats kan kiezen om je aangekochte waren af te halen.

Pluspunten

• veel keuze
  • snelle levering

Bert vor 11-09-2016 Via de website gekocht

Band past niet goed op fenex 3 Hr horloge

Als je dit lerenbandje aan je fenx 3 hr wil heben
Laat het dan door een horlogemaker doen
Want de schroefdraaier verkeerde maat en schroef passen niet horlogemaker 45 min bezig geweest
Na een paar dagen gaan het lusje van het bandje te groot worden

Pluspunten

• Echt leer

Minpunten

• Klop niks van

Officiele reactie van Coolblue 11-09-2016

Beste meneer, wat vervelend om te lezen dat uw bandje niet paste en dat het u zoveel tijd en moeite heeft gekost om dit passend te krijgen. Wilt u uw ordernummer sturen naar geenglimlach@coolblue.nl? Dan denken wij graag met u mee voor een oplossing.
Met vriendelijke groet, Coolblue

Metstijn 11-09-2016 Via de website gekocht

Correcte en snelle levering

Onze camera 's avonds om 22u besteld en de volgende ochtend werd hij reeds thuis geleverd. Zeer snelle en correcte levering. In combinatie met Mobile Vikings ook zeer interessant door de extra gratis belwaarde (4% in vikingpunten). Wij zijn dus zeer tevreden over Coolblue en zullen in de toekomst zeker nog producten bij hen bestellen!

Pluspunten

• Zeer snelle levering
  • Belwaarde Mobile Vikings
  • niet tevreden, geld terug

Chris 11-09-2016 Via de website gekocht

Coolblue is een bedrijf dat, ondanks de soms wat hogere prijzen, betere service geeft dan bijvoorbeeld de mediamarkt. Denk dan bijvoorbeeld aan hoe snel de producten geleverd worden en aan de garantie die je krijgt.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Garantie

Minpunten

• Net wat hogere prijzen

Marianne Hofmans 11-09-2016 Via de website gekocht

Uiterst positieve ervaringen

Coolblue is voor ons een hele betrouwbare optie voor al meerdere producten geweest. Zo zeer zelfs, dat ik eerst bij Coolblue kijk als we weer iets nodig hebben.

Pluspunten

• Zeer positieve benadering
  • Betrouwbaar in afspraken

Jeroen 11-09-2016 Via de website gekocht

Top service met een knipoog

Bij Coolblue vindt je alle producten tegen een aantrekkelijke prijs. Coolblue maakt echter het verschil door geweldige service te bieden met een knipoog. Ben je niet tevreden dan zijn ze er voor je, en wel meteen. Je hoeft niet eerst een formulier in te vullen op een website ofze. Je kunt bellen en ze lossen het voor je op.
Service zoals het hoort!

Pluspunten

• Prijs vs kwaliteit
  • Service
  • Alles met een knipoog

Minpunten

• ???

Ddenuil 11-09-2016 Via de website gekocht

Auper service

Eerst telefonisch contact gehad en zo goed geholpen dat ik meteen het product heb besteld en dat is een super keuE geweest!

Pluspunten

• Telefonische hulp
  • Snelle bezorg service

Hans Peter 11-09-2016 Via de website gekocht

De service die Coolblue biedt is echt ongekend. Een webshop die beter is dan welke andere ook. Mijn volgende aankoop zal ik er zeker doen!

Pluspunten

• snelheid
  • Gratis retourneren
  • Geen gezeur

Chantal 11-09-2016 Via de website gekocht

Top

Laptop (2e kansje) op zondag bested, en maandagmiddag in huis!! Super snel en prima geregeld.
De vorige laptop heb ik retour gestuurd, en ook deze afhandeling is prima verlopen.

Pluspunten

• Snel
  • Overzichtelijke website
  • Snelle klantenservice

botrans 11-09-2016 Via de website gekocht

Easy does it

Duidelijke informatie op de website, vervolgens eenvoudig en snel bestellen en betalen, artikel de volgende dag in huis.

Pluspunten

• duidelijke info
  • snelle levering

Leo Bouwer 11-09-2016 Via de website gekocht

Zeer tevreden

De winkel is goed overzichtelijk. Coolblue is vaak de goedkoopste met in elk geval de beste dienstverlening.

Pluspunten

• Levering
  • Bezorging
  • Informatie

A 11-09-2016 Via de website gekocht

Goede ervaringen met deze webshop

Prettige winkel: duidelijke informatie op de website, bruikbare reviews van klanten die helpen bij het maken van de keuze, goede prijzen. Bestelling en bezorging verliepen zeer vlot; artikel was zoals beloofd de volgende dag in huis en alles was prima in orde.

Pluspunten

• Duidelijke website
  • Veel klantenreviews
  • Vlotte bestelmethode
  • Snelle bezorging

Minpunten

• Geen minpunten ervaren

George-J 11-09-2016 In de winkel gekocht
Zuid-as

Goed en snel en mooie prijs

Coolblue is een webportaal, waar vele websites achter zitten met individuele producten. Het is dus de combinatie van de volume-zaak (grote hoeveelheden en dus een aantrekkelijke prijs) en de speciaal-zaak, die veel aanbod en kennis heeft over een individueel product zoals een laptop of een elektrische tandenborstel.
Voor mij is deze website aantrekkelijk, omdat ik een product op zondag kan kopen/bestellen via de website en vaak op maandag al kan ophalen bij de winkel aan de Zuid-as, vlak bij mijn werk. Dus sneller kan bijna niet. Coolblue heeft zijn "bevoorrading troepen"- logistiek perfect op orde. Dat is hun toegevoegde waarde naast een aantrekkelijke prijs natuurlijk. De bejegening=inclusief advies en kassakoopje= in de winkel is ook boven het gemiddelde en prima in orde.

Pluspunten

• Prijzen aantrekkelijk
  • Snelle levering
  • Goed advies in winkel
  • Kassakoopje leuk

W.Bosch 11-09-2016 Via de website gekocht

Snel & Betrouwbaar!

Coolblue doet wat er beloofd wordt, snelle levering en betrouwbaar! Ook met vragen over produkt, via chat of telefoon meteen een helder antwoord.
Ga zo door, blij met jullie👊🏼

Pluspunten

• Snelle levering
  • Betrouwbaar

DJ Smids 11-09-2016 Via de website gekocht

Snel en goede service!

Mijn zoon, net gestart met een opleiding Industriële Produktontwikkeling kwam dinsdagmiddag met de mededeling dat hij op donderdag met een nieuwe laptop op school moest komen. Gebeld met Coolblue, en een medewerker heeft samen met ons een laptop uitgekozen die aan de specificaties voldeed. 's Avonds om 23:15 uur besteld, en de volgende dag om 15:00 uur thuis. En voor een heel redelijke prijs!

Pluspunten

• Snel
  • Duidelijke site
  • Geen "pusherige" helpdesk

Minpunten

• ???

Bart 11-09-2016 Via de website gekocht

Cool kast gekocht !

Donderdagavond besteld om 22.30 uur en vrijdag netjes op tijd geleverd, perfect alles in orde ! Netjes te volgen wanneer bestelling geleverd wordt via GPS systeem, dus niet onnodig thuis blijven.

Pluspunten

• snelheid
  • communicatie levertijd

Mulder 10-09-2016 Via de website gekocht

Coolblue.nl staat voor ons bovenaan.

Makkelijk bestellen online, goede info, nette bevestiging, levering is echt top, zeer klantvriendelijk en ook nog eens voor een eerlijke prijs. Top dus!!

Pluspunten

• Alles is top

Minpunten

• Geen minpunten

Kelly 10-09-2016 Via de website gekocht

Top service bij coolblue

Duidelijk website/webshop. Alles spreekt voor zich, veel reviews. Veel tekst en uitleg. Goeie service. Snelle levering. Kan geen minpunten bedenken.

Pluspunten

• Duidelijke website
  • Goede service
  • Veel tekst en uitleg
  • Snelle levering
  • Veel reviews

Minpunten

• Moet ik nog ondervinden

Joren SPINNOY 10-09-2016 Via de website gekocht

Top online winkel

Eerste keer dat ik op deze website iets kocht, maar zeker niet de laatste. Zeer snelle levering, heel simpel om iets te bestellen, en goede support. Hier ga ik zeker en vast nog een aantal spullen kopen!

Pluspunten

• Zeer snelle levering
  • Vriendelijke support

Jasper 10-09-2016 Via de website gekocht

Beste webshop!

In de afgelopen 2 maanden al 3 keer wat besteld bij Coolblue. Meestal de beste prijs, en als je voor 23.59 uur besteld ook nog de volgende dag bezorgd. Beter kan haast niet. Alles keurig verpakt. Ook op de site hebben ze na het bestellen een hele "wacht therapie" voor je klaar staan hoor ;) Op de verpakking staat bijvoorbeeld ook dat je de doos beter niet met een drilboor of zaag open kan maken haha. Toch leuk dat ze zo wat humor hebben en het toch net even wat leuker maken. Al met al gewoon de beste webshop tot nu toe. Enorm assortiment van producten, snelle levering en goede service👍

Pluspunten

• Snelle levering
  • Uitgebreid assortiment
  • Vaak laagste prijzen

Dewi 10-09-2016 Via de website gekocht

Beste (web)shop van Nederland

CoolBlue is in 1 woord fantastisch. Hun service is vooruitstrevend en geweldig. Je voelt je als klant eht gewaardeed. Problemen komen bijna niet voor en worden anders zonder 'zeuren' opgelost. De tevreden klant staat bij CoolBlue echt op de eerste plaats. Service zoals service zou moeten zijn!

Pluspunten

• Service on-Hollands goed
  • Fantastisch aanbod
  • Overzichtelijke website
  • Makkelijk bestelproces
  • Bereikbaarheid is top

Minpunten

• Niet de goedkoopste

Sylvia 10-09-2016 Via de website gekocht

Quitcomfort 35 Bose

Snelle, en correcte service. Snelle levering, dezelfde dag nog! Zeer goede kwaliteit. Zeer tevreden van het aangekocht artikel, quitcomfort 35 Bose. Topproduct!!!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Topkwaliteit
  • Goede klantenservice

Tanya 10-09-2016 Via de website gekocht

Super service!

Coolblue kost soms wel een beetje meer dan elders maar dat extra betaal ik telkens weer voor de fantastische service dat ze bieden. Goede communicatie, snelle en hulpvolle antwoorden, goede retourservice,... Top!

Pluspunten

• Super service
  • Goede communicatie

Minpunten

• Beetje duurder

Tevreden klant 10-09-2016 In de winkel gekocht
Coolblue Antwerpen

Super Service

De winkel heeft een heel goede service.
I had een laptop aangekocht en was hier niet tevreden over, contact op genomen en mochten deze meteen omruilen voor een andere.
Geen vragen of moeilijk doen zoals zo vaak in andere winkels gebeurt.
Ook het personeel is super vriendelijk en behulpzaam.

Pluspunten

• goed personeel
  • 2 weken retour garantie

Patrick 10-09-2016 Via de website gekocht

Top webwinkel

Goede service en een snelle levering.
Zelf bij bestelling op zondag heb je indien op voorraad het product de volgende dag al in huis.

Jan 09-09-2016 Via de website gekocht

Cool blue is zo cool als blue

Ik vind Cool Blue zeker een goede winkel. Meerdere producten al hier besteld en nog nooit teleurgesteld. Soms zijn ze iets duurder dan andere shops, maar als je kijkt naar de service en hoe persoonlijk ze met de klant zijn wil je die paar euro er ook wel extra voor neerleggen.

Pluspunten

• Goede hulp
  • Persoonlijk
  • Goed assortiment

Minpunten

• Iets duurder dan andere

Peter 09-09-2016 Via de website gekocht

Dashcam dod ls460w

Vrijdag s'avonds rond 21:00 uur besteld de andere dag had ik om 15:00 uur had ik me Dashcam binnen
Super snel dus