Deze score is berekend op basis van 3408 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Meia 05-05-2019

Coolblue bezorgd snel een accuraat, is betrouwbaar. Artikelen zijn gunstig geprijsd en hoog van kwaliteit.

Marc de Kok 05-05-2019

Ik bestel al jaren naar volle tevredenheid bij Cool Blue. De service is top, komen altijd hun afspraken na, je wordt goed op de hoogte gehouden wanneer je pakket geleverd wordt.
In een woord "TOP" . Ga zo door Cool Blue.

Esther Hilderink 05-05-2019

Wat is het een verademing, dat iemand de tijd neemt om goed te luisteren wat je nodig hebt, wat jouw wensen zijn en waar je naar op zoek bent. Wat fijn om in een winkel als Cloolblue te zijn en met een goed gevoel de winkel te verlaten. Ik ben fan!

Wilco 05-05-2019

Gewoon betrouwbaar webwinkelgemak: makkelijk producten vinden en veelal tegen een goede prijs

peter 05-05-2019

mooi gegaan zoals beloofd, op tijd .goede berichtgeving zowel bij bestellen als bj bezorging. top

Veenjo 05-05-2019

Snelle en complete levering. Had de twee producten eerst besteld bij een concurrent van Coolblue wat me een maand ellende heeft opgeleverd. Bij Coolblue geen problemen.

Natascha 05-05-2019

De site van coolblue is gebruiksvriendelijk, levering snel en de prijzen concurreren goed met andere aanbieders.

Tgi 05-05-2019

Doet wat ze zeggen. helder en duidelijk. Vooraf bellen , sms'n
Verder werkt de wasmachine.

Dyana Steenbakkers 05-05-2019

Super goede service alles goed geregeld en snel keurige bezorgers weten waar ze over praten

flowerlady 05-05-2019

alles voor een glimlach,je pakket na een dag besteld al geleverd en goed/stabiel verpakt
ook makkelijk te openen wat voor iedere leeftijd fijn is
goede prijzen en duidelijke site prima zaak dus

Pascale 05-05-2019

Coolblue is TOP! Mijn bestelling van mijn droogkast werd goed opgevolgd en de levering was prima : een uur op voorhand een sms-je en een half uur op voorhand een telefoontje van de bezorgers, met het exacte leveringsuur. Snel en vakkundig geïnstalleerd en het oude toestel meegenomen! Super bedankt Jens en Mats van Coolblue!

A.Vosselman 05-05-2019

Ik ben zeer tevreden over Coolbleu. Een prima website met goede omschrijving van het product, makkelijke betaling, in mijn geval een wasmachine. Erg vriendelijke bezorgers die weten wat ze doen en het keurig afwerken. Een goed product voor een goede prijs. Een aanrader dus.

Patrick 04-05-2019

Goede winkel, duidelijk en overzichtelijk selectie maken in wat je wil aanschaffen (opties/prijs/etc.) Ruim assortiment, vele A-merken voor zowel top of the line als budget assortiment. Prijs/kwaliteit is goed. Afspraken altijd nog nagekomen, duidelijk voorwaarden en zeer snelle levering.

Christine 04-05-2019

Snelle levering, goedkoopste, goede en tijdige service, gemakkelijk bestellen/betalen.

Ton Kleemans 04-05-2019

Perfecte afhandeling en levering. Ook duidelijk waar en wanneer geleverd zou worden.

Aroon Jadnanansing 04-05-2019

De informatie voor het artikel en je kunt ook nog vergelijken.
De bezorgers zijn vriendelijk en geven ook nog info hoe en wat je kunt doen.

Anne 04-05-2019

Tablet besteld bij cool bleu. Gekozen voor de optie bezorgen tussen 9 en 12. 10 euro extra voor betaald!
Helaas was de bezorger uren te laat. Zou zeker deze optie niet aanbevelen. Een hoop frustratie!
Officiele reactie van Coolblue 07-05-2019

Beste Anne,

Dank je wel voor je review. Dat is balen, meer betalen voor een tijdvak en vervolgens komen we buiten dat tijdvak. Wij willen je vragen om dit kenbaar te maken aan klantenservice. Wij gaan hier dan meteen mee aan de slag voor je.

Evert Hoogervorst 04-05-2019

Snelle, stipte levering. Product (monitor) goed verpakt. alles werkt prima en ziet er goed uit.
Prijs/kwaliteitsverhouding zeer goed.

Hans 04-05-2019

Voor het eerst wat gekocht via internet ..Maar wij zijn zeer tevreden ,voordat de laptop binnen was hadden we al mail binnen hoe we hem het beste kunnen instaleren..Zeer tevreden zijn we .

stefaan 04-05-2019

prima service, ze doen wat ze beloven. zeker aan te raden. goede website, professionele firma.

Cootje 04-05-2019

Coolblue is een winkel met goede service. Heb er al aardig wat vandaan en nog nooit problemen met ze gehad. Is er wat met het product lossen ze het meteen netjes op.
Verder super snelle levering en als ze het zelf bezorgen dan gaat de service tot dat het goed staat en werkt!

Karin 03-05-2019

Betrouwbaar! Eerlijke communicatie, digitaal & live. Strakke planning. To the point.
Leuk te ontdekken dat de glimlach centraal staat in het hele proces. Tot de bedrijfskleding toe!☺

Rovi 03-05-2019

Doen wat ze bij de reclame beloven! Vriendelijke gasten en klantgericht. Super! Website heel overzichtelijk en geeft goede informatie.

René 03-05-2019

Hartslagmeter stuk en had graag een nieuwe voor de volgende training. .s Avonds online besteld en .s anderendaags reeds geleverd, zelfs op een feestdag (1 mei).
En dit zonder meerprijs of leveringskosten. Top service !

Margot 03-05-2019

Duidelijke site en wanneer ik dan voor prijs vergelijking kieskeurig open, staat Coolblue vaak bovenaan. Vooral het zondag bezorgen vind ik ideaal. Dat je een sms-je half uur voordat ze er zijn en een telefoontje een kwartier voordat ze er zijn is gewoon super

john ubachs 03-05-2019

piccobaristo van saeco gekocht bij coolblue. snelle levering apparaat is perfect dit is inmiddels mijn 3e saeco ik ben nog altijd zeer tevreden geweest over dit merk

Anja 03-05-2019

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Super snelle levering. Ook bij vorige aankopen bij Cool blue zeer tevreden.

Rene 03-05-2019

Goede prijs/kwaliteitsverhouding, praktische website en correcte levering en service, ook in hun "echte" winkels.
Samengevat: ze zijn goed bezig.

Marjolein 03-05-2019

Zeer klantvriendelijk erg behulpzaam tijd aangeven voordat ze langskomen alleen maar lof lof lof

Jasper 03-05-2019

Jaren terug in een winkellocatie goed advies gekregen over een laptop en deze aanbevelingen daar ook allebei kunnen zien. Advies bleek goed want het is nog altijd een zeer fijne laptop om te gebruiken. Misschien wat over de top vriendelijk bij binnenkomst, maar met alle reclamespotjes en jeugdig enthousiasme in de rest van hun service wel te verwachten. Eenmaal daarlangs gelopen werd er serieus ingegaan op mijn vragen en leek het alsof ze toch de beste bedoelingen hadden.

Een andere aankoop die bijzonder goed was afgehandeld was een muis die toch bijna 2 jaar oud was. Een onderdeel daaraan mankeerde en voordat ik hem zelf wilde openmaken toch maar opgestuurd door de goede naam van hun service. Binnen 3 dagen had ik mijn nieuwe muis al vast. Service hield je constant op de hoogte over de stand van zaken en toen ik shoptegoed kreeg diezelfde dag daar nog gebruik van kunnen maken.

Cheyenne 03-05-2019

Superservice van Coolblue! Vriendelijk personeel wat onze wasmachine binnen 5 minuten aangesloten had, ons van uitleg voorzag en meteen de oude weer meenam. Zeker een aanrader!

Michelle 03-05-2019

Coolblue is eigenlijk de enige website waar je producten goed met elkaar kan vergelijken voordat je ze koopt, maar die ook uitleg geeft over wat het nou allemaal precies betekent. Is snelladen slecht voor je telefoon? Wat is een 'slede stoomreiniger'? Ze vertellen het je allemaal.

De eigen keuzes zijn duidelijk en eerlijk. Ze adverteren niet alleen het duurste model, maar ook vaak een beste prijs-kwaliteit keuze voor een basic model.

Tot nu toe gelukkig weinig problemen gehad, maar in het enkele geval dat er iets niet helemaal lekker verloopt, handelt de klantenservice het snel en netjes af (ook bereikbaar via whatsapp).

Tel daarbij op dat de prijzen over het algemeen prima zijn, en alles bij elkaar is het gewoon een heel fijne winkel.

Anoniem 03-05-2019

Echt topservice. Snel, vriendelijk, super instalatie, goede communicatie. Echt fijne webshop voor het kopen van een wasmachine!

Ton van den Bosch 02-05-2019

Wij kochten een droger. Een scherpe prijs. Goede en snelle website en ook nog eens een goede keurige aflevering, Ik ben zeer tevreden,.

Louis 02-05-2019

Het winkelaanbod bij Coolblue is groot en lijkt steeds uitgebreider en vollediger te worden. Leuk om online te bekijken en te shoppen. Coolblue is snel in het leveren na bestellen. Top dat ze daarbij niet alles meer gemotoriseerd doen, maar nu ook fietskoeriers inzetten. Maar ook het bezoeken van de winkel is een plezierige ervaring: vriendelijke en snelle service. Bij problemen denkt Coolblue echt goed mee om tot een oplossing te komen. Ook schuwen ze niet om - zelfs bij een apparaat dat bijna 1 jaar oud is - snel een compleet nieuw apparaat te leveren als reparatie te lang duurt of moeilijk lijkt. Klasse.
Coolblue is soms iets duurder met producten dan de concurrent maar de service en klantgerichtheid wegen daar ruimschoots tegenop.

Geert 02-05-2019

Al vaak bij Coolblue gekocht en altijd uitermate tevreden met de prijs/prestatie verhouding, de snelheid en correctheid van leveren en de klantgerichtheid van de servicedesk. Ik kom steeds graag terug.

Ruud 02-05-2019

Handige overzichtelijke website waarbij je ook direct ziet of een product op voorraad is in de winkels en hoe laat het in de winkel beschikbaar is als je het product bestelt. In de winkel zelf word je heel snel geholpen en denkt de verkoper goed met je mee of je aankoop volledig is (advies over accessoires)

Anne 02-05-2019

Gekozen voor CoolBlue:
- Eenvoudig bestelproces;
- Goede zoekfunctie;
- Uitgebreide productinformatie.

Ingrid 02-05-2019

Goede artikel keuze. Zeer goede en vlotte en stipte bezorging. Goede service bij aansluiten apparatuur.

Jan 02-05-2019

Top van begin tot eind. Binnen 24 uur 2 vrolijke en hardwerkende bezorgers aan de deur en 15 minuten later stond de droger op zijn plek en de oude in de bus. Kan niet beter.

Jos 02-05-2019

Super service. Afspraak goed nagekomen. Coolblue lieverd wat ze beloofd. Vriendelijke staff

A.Somers 02-05-2019

Mijn zoon beval deze zaak aan en ik ben dik tevreden, helemaal sinds ik vanmorgen hetzelfde artikel bij een bouwmarkt voor veel duurder zag aangeboden.

Oppie 02-05-2019

Service was top. Ik heb een vergelijkend onderzoek gedaan op internet. Via de winkel in Tilburg contact gehad over een aantal aanvullende vragen die ik had. Alle vragen konden worden beantwoord. Na de definitieve bestelling werd deze op tijd, conform afspraak op de fiets gebracht.

Annemiek 02-05-2019

Zeer tevreden over “coolblue” en dat komt vooral door de fantastische bezorg-service. De altijd frisse en vrolijke mannen van coolblue zorgen dat het product komt te staan waar moet. Tijdvak is duidelijk en dit wordt altijd nagekomen. Als er iets mis is met het product, wordt dat onmiddellijk geregeld.
Klantenservice is goed te bereiken en ook daar wordt men op een manier geholpen die prettig is en vrolijk stemt. Goed werk coolblue !

Lauliej 02-05-2019

Goede service en snelle bezorging. Coolblue doet zijn best voor zijn klanten en dat geeft een goed gevoel.

Michael Sl. 01-05-2019

Vanwege snelle levering en het gemak om te mogen retourneren indien het product mij niet bevalt. Prijs voor bestelde artikel heeft geen invloed op de keuze om niet bij Coolblue te bestellen was bij alle ( online-) winkels gelijk

Karin 01-05-2019

Website is duidelijk, levering is super snel en toen ik de fitbit terug stuurde omdat ik (heel dom) de verkeerde had besteld kreeg ik de dag erna al reactie dat ik mijn aankoopbericht terug krijg.

Kimberley 01-05-2019

Goede service, super snelle verzending en levering, laagste prijs, ontzettend veel aanbod.

Neovo Geesink 01-05-2019

Ik heb bij Coolblue een Smart-televisie gekocht uit hun "Tweede kans" optie.
Dat zijn toestellen die danwel retoer gezonden zijn, kleine beschadigingen kunnen hebben, of waarvan de verpakking schade heeft, waardoor de prijs ok een stuk lager ligt.
Dit vind ik een hele goede zet, en duidelijk een uitstekende actie tegen deze huidige wegwerpmaatschappij.
Ook overjarige modellen zouden ze prima in de verkoop mogen houden, mits de prijs daarop aangepast is.
Het kunnen aangeven van bezorgmoment is ook een enorme pré.

Paull01 01-05-2019

Ik ben al klant bij Coolblue toen ze nog niet eens Coolblue heetten. Het was altijd mijn voorkeurswinkel. Met name vanwege de goede service en heldere uitleg als je iets vraagt.En ging er wat mis dan werd dat goed opgelost. Het laatste jaar merk ik dat de klantenservice minder wordt.
Mails worden niet goed gelezen.
Meerdere mensen bij de klantenservice geven verschillende antwoorden.
Bij producten worden accessoires aanbevolen die niet compatibel zijn met het product. En ook daar wordt niet voldoende aan gedaan.
En ik werd het laatste jaar meerdere keren van het kastje naar de muur gestuurd.
Ik vind dit echt jammer. Want het is zondermeer een leuk en goed bedrijf. Maar de doordat het nu minder aan het worden loen ze het risico klanten te gaan verliezen.
Ik kan gerust zeggen dat ik een trouwe klant ben die relatief veel bij hen uitgeeft. Ze hebben dan ook wel wat credits. Maar dan moeten ze nu wel wat verbetering in gang gaan zetten.
Paull01 08-05-2019

Coolblue heeft n.a.v. mijn klachten contact opgenomen. En we hebben de issues besproken. Men heeft mijn klachten serieus opgepakt.
Dus de precies de reden waarom ik al zolang klant ben. je wordt serieus genomen.