Luc 13-04-2023

Eenvoudig en gebruiksvriendelijk aankoopproces.
Duidelijke opvolging van het verder verloop.
Ultra snelle bezorging.

David Van Loock 13-04-2023

Zeer vriendelijke klantenbediening en goede klanten service.
Product zeer snel ontvangen, grote voorraard.

MG 12-04-2023

Alle aankopen die ik tot nu toe bij Coolblue deed, verliepen zonder problemen.
Altijd een snelle, correcte levering van het bestelde artikel.

Benny 12-04-2023

zeer gebruiksvriendelijk, duidelijk, snelle en correcte service, goede en kwaliteitsvolle producten met volledige en gedetailleerde beschrijving. Snelle en betrouwbare levering. Correcte klantenservice.

Evi 12-04-2023

Je krijgt een duidelijke omschrijving ivm alle mogelijke opties. Ze geven ook goed advies. Verder een snelle en correcte service. Leuke woordspelingen bij de mails en de pakjes!

Sander 12-04-2023

Aanbod duidelijk en correct geprijsd, prima verpakt, snel verstuurd en geleverd.

sam 12-04-2023

Heel duidelijke website en snelle verzending. Ook goede communicatie over verzending en leuk dat ze tweedekans aanbieden.

F. Verbrugge 11-04-2023

De shop was geweldig Wij hebben onze aankoop gedaan in Zaventem en zijn daar ontzettend goed geholpen geweest
Hebben een galaxy a53 gekocht en zijn behandeld geweest alsof je de duurste aankoop ooit zou gekocht hebben waw zo moet het natuurlijk wel iedere klant is er 1
hele goede uitleg en alles van mijn oude foon op de nieuwe gezet
Dankjewel medewerkers van coolblue

Anne 11-04-2023

Goede info. Goede afspraken voor levering. Snel en betrouwbaar. Goede feedback.

Rik 10-04-2023

Vriendelijke ontvangst en correcte afhandeling van de bestelling. Zeer propere winkel waarin de producten overzichtelijk zijn tentoongesteld.

Gvd 10-04-2023

Makkelijk vergelijking maken tussen verschillende producten, uitgebreid assortiment (groter dan eender welke andere winkel.) Zeer tevreden van!

Jaro 09-04-2023

Heel goede service, mijn horloge was helemaal okay, maar de doos was beschadigd. Ik vermoed dat dit komt omdat de doos van het horloge in een veel te grote coolbluedoos zat.

Ellen Van Maele 09-04-2023

Super vriendelijk personeel en bezorgers. Snelle verzending. Alleen maar positieve ervaringen.

Leen 09-04-2023

Stipte leveringstijd, tijdig telefonisch verwittigd, snelle montage en vriendelijk personeel.Tevreden over mijn aankoop.

Rony 09-04-2023

Product dat ik wou gevonden in jullie shop, duidelijke website met goede info over het product alsook snelle levering zoals beloofd.

Christa 09-04-2023

Goed machine en vriendelijke levering maar spijtig er lekt lig veel water langs de buisjes

Rani 08-04-2023

Cool blue heeft een erg gebruiksvriendelijke site. Je kan makkelijk vergelijken tussen de producten. De snelle levering is zeker een meerwaarde

Vandoorne carina 07-04-2023

Super snelle levering dag na de bestelling al in huis ga zeker nog kopen top service

jsempels 07-04-2023

leuke en effeciënte website, uitgebreide productkeuze, snelle levering en klantenservice is onberispelijk

Emma 06-04-2023

Duidelijke informatie over wanneer product geleverd zou worden. Product was in zeer goede staat.

Johan 06-04-2023

ZEER SNELLE EN CORRECTE LEVERING! OOK BIJ VRAGEN DIRECT GEHOLPEN, TOPSERVICE!

Gml 06-04-2023

Heb al verscheidene keren bij coolblue bestellingen gedaan en die worden steeds zeer snel en stipt op schema geleverd. Zeer tevreden.

stephanie 06-04-2023

Veel keuze van producten, je kan ze vergelijken en interessante coolblue keuzes. de levering is snel en verloopt altijd volgens schema. stipte levering

Myriam 05-04-2023

snelle levering, de oude oven werd meegenomen, die nieuwe werd op tafel afgeleverd. Heel vriendelijke medewerkers!

Zakaria 05-04-2023

Ik geef hier voor een 9 omdat men bestelling zo snel was geleverd en daar mee ben ik heel dankbaar voor.