Deze score is berekend op basis van 3458 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Miranda wils 07-01-2018 Via de website gekocht

Super service!

Wat is het toch een uitvinding zeg coolblue! Droger kapot, s’avonds besteld volgende morgen al in huis. Je word van te voren netjes gebeld zodat je weet hoelaat ze komen, erg fijn dat je niet een hele dag thuis hoef te zitten. Met een grote lach op het gezicht van de bezorgers werd de oude droger naar beneden gehaald en de nieuwe werd naar boven gebracht en aangesloten! Helemaal top! Bedankt!

Jacq 07-01-2018 Via de website gekocht

In 1 woord super

Super, snelle levering! En precies volgens de afbeelding en beschrijving. Je krijgt wat je bestelt. Het wordt door de bezorgers op de gewenste plaats gezet.

jef 07-01-2018 Via de website gekocht

zeer nette behandeling ,en hulp bij bestelling

ben zeer tevreden over de service en de afhandeling via de telefoon van mijn verkeerde geleverde bestelling

HermanvB 07-01-2018 Via de website gekocht

Weer een weerstation

Ons oude weerstation (Cresta) werkte niet meer goed. De buitensensor liet het afweten. Door het vele malen proberen contact met de buitensensor tot stand te brengen sloeg ook het weerstation binnen op hol.
Via Coolblue hebben we nu weer een iets uitgebreider station. Snel bezorgd en afgerekend. De prijs was nog onder de € 50,- en dus zeer acceptabel.

Metin 07-01-2018 Via de website gekocht

Extreme gewldige service van Coolblue.

Ik vind Coolblue mederwerk(st)ers plus bestuur en directie topklasse.Levering van producten hoog kwaliteit.

Klant 07-01-2018 Via de website gekocht

Gemakkelijk

Gemakkelijke winkel, goede service, groot aanbod voor zeer goede prijzen, ... Nog nooit problemen mee gehad.

Fem 07-01-2018 Via de website gekocht

Goede snelle service

Goede en duidelijke informatie. Snelle levering. Goed verpakt. Goedkoper dan andere websites door korting op accesoires.

bert van de Laar 07-01-2018 Via de website gekocht

geweldige sevice

zeer goede ervaring,snelle levering en je weet wanneer het komt en een goede prijs.
en een uitstekend aanbod

René 07-01-2018 Via de website gekocht

Eerste keer bij coolblue besteld...bestelen ging super makkelijk. Zeer aardige medewerker aan de telefoon heel gemoedelijk goede uitleg. Prima zoals op de afgesproken tijd geleverd.
Zeer zeker zal ik er nog meer gaan bestellen.
Voor mij punten.

Jamie 07-01-2018 Via de website gekocht

Teleurgesteld

Goede ervaringen gehad in het verleden met Coolblue. Daarom besloten mijn camera hier te kopen + 3 pakjes foto papier. Pakje is nooit aangekomen en er zou dus een nieuwe worden gestuurd, in een andere kleur. Volgende dag weer niks, bleek niet meer op voorraad te zijn. Belofte op belofte die niet waargemaakt wordt. Uiteindelijk 1 pakje papier ipv 3 pakjes gekregen en nog steeds aan het wachten op een oplossing. Je zou denken dat er na 1 fout wel wat beter wordt gecheckt maar helaas.

Officiele reactie van Coolblue 08-01-2018

Beste Jamie,

Dat klinkt helemaal niet goed! Wanneer het nog niet opgelost is, ontvangen wij graag het order op geenglimlach@coolblue.nl. Dat willen wij zeker meekijken om dit als nog naar een goed eind te brengen. Bij voorbaat dank.

C.Langezaal 07-01-2018 Via de website gekocht

Correcte levering en zeer goede nazorg tbv installatie

Levering zoals toegezegd, keurig op tijd. Product voldoet aan alle verwachtingen. Installatie ook snel gelukt dankzij goede ondersteuning.

Mathieu Reijntjes 07-01-2018 Via de website gekocht

Een goede service en snel leveren

Klantvriendelijk snelle service groot assortiment en een geweldige websites prijs kwaliteit goed. ik raad coolblue bij al mijn vrienden aan.

Anneleen vlayen 07-01-2018 Via de website gekocht

Geweldige Sevice!!!! Sympathiek personeel!

Snelle service, duidelijke en correcte informatie over het tijdstip van levering, de mannen die kwamen leveren waren heel sympathiek, legden alles rustig uit.

Joyce 07-01-2018 Via de website gekocht

Eerste ervaring alleen maar lof!

De wasmachine heeft het begeven na 12 jaar. Even wat research naar een nieuwe wasmachine en m vervolgens gekocht bij Coolblue. Daarna is alles precies zo gelopen zoals werd beloofd. Was aangenaam verrast dat de nieuwe wasmachine de dag erop nog tussen 21:21 en 22:00 u zou worden geleverd. Ik werd goed op de hoogte gehouden van de leveringsfasen. Vriendelijke bezorging, netjes en snel aangesloten, ook bij de laatste klus van de avond.
Moet wel eerlijk zeggen dat ik Coolblue gebruikt heb als webshop, niet voor advies welke wasmachine ik nodig heb. Wel heb ik nog wat rondgesurfd op de site van Coolblue en ook andere producten bekeken.

Rob38 07-01-2018 Via de website gekocht

Gewoon krijgen wat er word beloofd

Kort achter elkaar kocht ik bij Coolblue een combimagnetron en een kacheltje. Voor beide waren de prijzen vergelijkbaar met andere aanbieders maar de informatie vooraf en tijdens het leverproces waren duidelijk en correct. Coolblue levert wat ze beloven en doen dat op een aangename en correcte wijze; compliment!

Marco 07-01-2018 Via de website gekocht

Fantastisch bedrijf

Snelle levering mooie prijzen en correcte service.
In een eerder geval een defect apparaat gehad en dat werd vlot en accuraat opgelost.
Kortom een betrouwbaar bedrijf

Katrien 07-01-2018 Via de website gekocht

Coole producten prijzen en levering

duidelijk overzicht van de producten per categorie met talrijke filters, zeer transparant en een beleid waarbij men gemotiveerd een beste keuze voorstelt wat zeer behulpzaam is bij het bepaelen van de persoonlijke keuze (hierin worden soms kwaliteiten opgemerkt waar men oorspronkelijk niet aan dacht en toch van belang kunnen zijn).

Edwin 07-01-2018 Via de website gekocht

Helemaal blij!

Vorige week vrijdag een nieuwe Aeg wasdroger besteld voor een hele nette prijs. Waar anderen dik rekenen voor levering en plaatsing is dit bij CoolBlue inbegrepen in de prijs. Bovendien waren de fisieke winkels 50 tot 100 euro duurder met de droger zelf.

Er werd keurig gecommuniceerd over het verwachte levertijdstip (levering op zaterdag) bleek dat ze zelfs op zaterdagavond bezorgden! Via de bijgesloten link kon ik precies zien of het tijdstip aangepast was naar aanleiding van het verloop van de bezorgroute... keurig!

Een half uur van te voren kreeg ik een sms en ongeveer 10 minuten van te voren een telefoontje van de bezorgers. Deze kwamen aan de deur, stelden zich netjes voor, namen de oude droger mee (van de 2e verdieping) en plaatsten de nieuwe. De droger werd aangesloten en getest.

Wij zijn super tevreden over het afleveren van onze aankoop! Het apparaat werkt zoals beschre en en ook de tips betreffende onze aankoop waren erg duidelijk. Ze werken met zeer leuke berichtgevingen zoals wachttijdmuziekjes en uitpakinstructies nadat de bestelling is afgerond.

Inderdaad: service met een glimlach! Kunnen anderen een voorbeeld aan nemen. Zeker voor herhaling vatbaar!

Gwenn 07-01-2018 Via de website gekocht

Snel en lekker duidelijk!

Ik was op zoek naar een wasmachine en kwam uit bij Coolblue. Daar kwam ik op een Tweedekans product uit. Net iets goedkoper. Eenmaal bij mij thuis zag het product er gewoon prima uit. De bezorgers hebben hem snel en goed aangesloten en aan mij laten zien hoe het apparaat werkt. Niks op aan te merken!

Jan P. van der Wallen 07-01-2018 Via de website gekocht

Bijzonder adequate, correcte afhandeling, snelle verzending.

Prima informatie over de producten.
Aanvullende diensten zeer duidelijk en makkelijk te vinden.
Bovendien verpakt in een verpakking waar zeer goed over nagedacht is.
Mijn complimenten

Justin 07-01-2018 Via de website gekocht

Nespresso

Enige verbeterpunt is de verpakking; deze zou beter kunnen worden aangepast aan de grootte van het product, nu ruim twee keer te grote doos.

Helene 07-01-2018 Via de website gekocht

Topservice!

Zeer gebruiksvriendelijke site waarbij je diverse producten met elkaar kan vergelijken. Daarnaast top bezorgservice waarbij je regelmatig geinformeerd wordt over de bezorgtijd en dus niet een halve (of soms zelf hele) dag zit te wachten. Aansluiting, gebruiksinstructies en meenemen van onze oude wasmachine was super!

Will van Hoof 07-01-2018 Via de website gekocht

De reden dat ik bij Coolblue bestel is de goede service.

Zowel mijn zoon (ongeluk in bus) als ik (beeldscherm) hadden problemen met onze ASUS laptop's. Coolblue heeft deze problemen tot volle tevredenheid opgelost. De service maakt ook het verschil met andere leveranciers zoals bijvoorbeeld de Mediamarkt. Dus blijf deze goede service verlenen.

Hanny 07-01-2018 Via de website gekocht

Prima service en snelle levering

Snel en gemakkelijk navigeren over de site. Je wordt goed op de hoogte gehouden van status bestelling.
Vaak net iets goedkoper als andere online winkels met vergelijkbare artikelen

Celeste 07-01-2018 Via de website gekocht

Snelle service

Goed ingepakte doos zodat het product niet beschadigd. Daarnaast erg snel geleverd binnen de verwachte tijd. Goede service!

Decoussemaeker 07-01-2018 Via de website gekocht

snelle levering!

nieuwe wasmachine besteld en de dag erna - een zaterdag! - werd die al geleverd én geplaatst - oud toestel alsook de verpakking van het nieuw toestel werd meegenomen .. super!
Daarnaast werd ik op de hoogte gebracht van het effectieve tijdstip dat ze het toestel gingen leveren (via mail en telefoon)

Astrid 07-01-2018 Via de website gekocht

Super service !!

Ik slaag hier altijd !! En goed !! Goed geholpen door zeer vriendelijk personeel !
Koffie staat klaar...super zaak !!

willem bruning 07-01-2018 Via de website gekocht

Een ongeevenaarde WERELD SERVICE.

Een prima vriendelijke service. Buitengewoon kundig personeel en niet te vergeten de heerlijke koffie die aangeboden wordt in de wacht tijd. Ik mis alleen het cognacje. Ben al klant vanaf het eerste uur en ga nooooooooit meer weg.

J.K. Timmer 07-01-2018 In de winkel gekocht
Groningen

Al lang zeer tevreden

Goed opgezette website met als extra de vele winkels waar ik altijd heenga na het uitzoeken van een product. Dan kan je nog veel extra info vragen en krijgenals je dit wenst, en je word altijd vlug en vriendelijk geholpen.
Heb meerdere keren iets gekocht bij coolbleu en zal ook zeker weer naar deze zaak gaan.

Knol 07-01-2018 Via de website gekocht

Verbazing over de goede Cool Blue kwaliteit bij aflevering

Bij aflevering stelden beide medewerkers zich netjes en opgewekt voor en wensten ons een voorspoedig 2018 toe. De nieuwe wasdroger werd de trap opgebracht en getest en aangesloten.
De oude werd retour meegenomen.
Als gepensioneerde ben ik wel wat anders gewend geweest bij chauffeurs die iets afleveren. (alles is vaak teveel en er is geen tijd). Geweldig dat de Cool Blue standaard in 2018 bestaat!!!!

Goede en betrouwbare website. 07-01-2018 Via de website gekocht

Coolblue ,mijn webwinkel.

Zeer snelle levering,goede service.Mailing zeer correct. Coolblue is mijn nieuwe liefde.Coolblue doet wat hij beloofd.Ik ben heel erg tevreden.

Grijswijk 07-01-2018 Via de website gekocht

Zeggen wat je doet en doen wat je zegt!

Prima vergelijking mogelijk met andere producten, fijn dat er reviews bij staan. Verder afhandeling van de aanschaf prima verlopen, Vooral de goede en accurate informatie over de bezorging is heel fijn.
Product voldoet heel goed aan de verwachtingen.

Meino Draaistra 07-01-2018 Via de website gekocht

Goede monteur

Na de bestelling online gedaan te hebben werd er telefonisch een afspraak gemaakt.
De koffie stond klaar. Wat een kundige monteur, er zat een kastdeurtje niet goed. Deze werd gerepareerd, afgesteld en de koelkast werd geplaatst.

Albert 07-01-2018 Via de website gekocht

Prima prosedure van bestellen en bezorgen

Het bestellen werkt prima en gemakkelijk
De bezorging kwam een dag later dan geplant Post Nl. was te druk

J Versteijnen 07-01-2018 Via de website gekocht

Top! Goede informatie, duidelijke service

Website is overzichtelijk, to the point en prettig navigeerbaar. Het is duidelijk wat je koopt en de belofte van levering wordt perfect nageleefd.

Hans van der Klift 07-01-2018 Via de website gekocht

Snelle service

Overzichtelijke shop, netjes op merk, snelle levering en een snelle beantwoorde vraag is je die stelt

Bert van Andel 07-01-2018 Via de website gekocht

Winkel en webwinkel

Mijn eerste kennismaking met Coolblue beviel mij prima. Duidelijke website en het voordeel van een paar echte winkels gaf de doorslag om hier te kopen

GJ 07-01-2018 Via de website gekocht

Top geregeld!

Snel, gemakkelijk, goede service, correct, aardig en kundig personeel bij levering. Vraag niet hoe het kan maar meer dan 10% goedkoper dan de plaatselijke keten en... oude apparaat plus afval wordt meegenomen.

Koffie 06-01-2018 In de winkel gekocht
utrecht

snelle service

Zelfs op 2de kerstdag was gelukkig voor ons de winkel op, ons koffiezetapparaat was kapot gegaan en wat is kerst zonder koffie. Met een lekker bakkie koffie en vriendelijke en snelle service

Jan Verhagen 06-01-2018 Via de website gekocht

Gigaset telefoon met 3 handsets

Onze oude dect telefoonset gaf de geest. Ín de middag rond 18.00u een nieuwe set besteld bij Coolbleu. Alles ging voorbeeldig. Men zou leveren de volgende dag tussen 11.00 en 14.00u.
Zo geschiedde. Extra service van Coolbleu was, dat op de dag van aflevering, er in de ochtend al een mail was met installatietips. Ook allerlei andere nuttige informatie zat erbij. Enorme service. Bedankt

Rellie 06-01-2018 Via de website gekocht

Super snelle levering!

Senseo koffie apparaat besteld en zelf op zondag oudjaarsdag geleverd. Top!
Gelukkig want we kregen vanaf 19.00 een huis vol visite.

Els van Beek 06-01-2018 Via de website gekocht

Goede snelle service

De site is heel gebruikersvriendelijk, het product netjes en snel geleverd. Heb zojuist weer wat besteld. Dit product (printer) is iets duurder dan bij een andere webshop maar de klantvriendelijkheid is hoog en de service goed. Dusdanig, dat ik een beetje geld meer er voor over heb.

Christian 06-01-2018 Via de website gekocht

Heerlijke webwinkel!

Volledige en overzichtelijke webwinkel met concurrerende prijzen en met snelle levering. Duidelijk aankoopproces.

VioletJade 06-01-2018 Via de website gekocht

Fantastische aankoop!

Ik heb verschillende keren bij coolblue besteld, opladers, een tas, etc. De service is uitstekend, de volgende dag heb je de bestelling al binnen, ook is mijn bestelling keer op keer netjes aangekomen, geen beschadigingen. Bestellen via internet gaat heel gemakkelijk, binnen een minuut heb je afgerekend en ben je alweer klaar! Cool blue is zonder twijfel mijn favoriete online winkel, een groot assortiment en fantastische service, niks ontbreekt!!

Guy Gilissen 06-01-2018 Via de website gekocht

Zeer goede online winkel

Bij deze weet je dat je geen kat in een zak koopt, dwz; je krijgt effectief wat je bestelt en mocht er toch iets fout lopen, de dag erna is meestal het probleempje opgelost. Ik zou zeker zeggen..... een aanrader.

Henk 06-01-2018 Via de website gekocht

Perfecte service

Alles klopt. Geen gezeur. Toezegging waarmaken. De aflevering was prima op tijd.
Wat opvalt is de communicatie, die is nl perfect.

Berend Jan 06-01-2018 Via de website gekocht

Top service en veel aanbod!

Deze site is erg betrouwbaar. Ik heb hier al ontzettend veel spullen besteld. Telefoons, Monitoren, Broodroosters, Pannensets, ze hebben echt van alles! De levering gaat heel snel (duurt 1 werkdag) en wordt gedaan met PostNL. De klantenservice werkt ook echt top! Je kan een mailtje sturen, bellen en *zelfs* appen met de mensen van coolblue! Ik had een klein mankementje met mijn telefoon maar mij werd via whatsapp binnen 10 minuten al verteld wat ik moest doen. En nu draait mijn telefoon weer als een zonnetje! Er wordt ook advies gegeven, ik stelde een paar eisen voor een piano die ik wou kopen, en ik werd direct al doorgewezen naar een mooi MIDI Keyboard. Nu 2 dagen in huis en werkt ook goed.

Anita 06-01-2018 Via de website gekocht

Binnen 24 uur geleverd!

Er wordt exact op het aangegeven tijdvak geleverd! Dit wordt ook duidelijk gecommuniceerd met behulp van een aantal emailtjes.
Aardige en goed meewerkende chauffeurs die de wasmachine netjes aansluiten.

Nathalie 06-01-2018 Via de website gekocht

Super snelle levering!

Product op zaterdagavond besteld en op zondagmiddag al in huis en dat op Oudjaarsdag! Netjes en veilig verpakt.

Guillielmus 06-01-2018 Via de website gekocht

Ruime, gedetailleerde productbeschrijvingen

En als de prijs ook nog eens goed zit -dat is gewoonlijk zo-... dan wordt het Coolblue uiteraard!!
Perfecte ervaringen gehad bij iedere geplaatste bestelling.