Deze score is berekend op basis van 11086 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

Philip 22-02-2021

duidelijke webshop. ene dag besteld en de andere dag in huis. duidelijie communicatie. prima bedtijf

Jesper 22-02-2021

Ik vind coolblue een hele goede winkel, altiid erg klantvriendelijk en wanneer er iets fout gaat zijn ze er ook meteen met hulp. Ook zijn de leveringen altijd heel erg snel, besteld op vrijdag, zaterdagochtend al vroeg in huis. Ook is het een feest om de pakketjes uit te pakken vanwege de leuke teksten op de dozen. Kortom een top winkel, heb geen slechte ervaringen met coolblue !

Annabel 22-02-2021

Duidelijke beschrijving van de producten en fijn dat je makkelijk kunt vergelijken. Niet perse de goedkoopste maar wel goeie service

Jan 22-02-2021

Betrouwbaar en een snelle levering prima webshop met heel veel keus dus goed te vergelijken

Frank Colman 22-02-2021

Super vlotte levering van het bestelde product (printer). Duidelijke communicatie via mail.

Rosan 22-02-2021

Ik heb afgelopen week een apple watch gekocht bij jullie, helaas bij het uitpakken bleek dat het bandje van de apple watch niet goed in de apple watch klikte. Ik baalde hier erg van en heb gelijk contact opgenomen met jullie (coolblue). Ik ben erg vriendelijk geholpen via de whatsapp en kreeg ook direct antwoord en uitleg terug van wat ik moest/kon doen om hem te retourneren en om te ruilen😊😊. Nu alleen nog wachten op het nieuwe product, maar ik heb hier ook de volste vertrouwen in dat het goed komt😏. Verder ook erg snelle verzending, (vandaag besteld morgen in huis)dit is ook ideaal. Samengevat: goede, snelle en vriendelijke service.👍🏽👍🏽 Dankjewel

syl 22-02-2021

een heel ruim assortiment met een prima voorlichting over de producten snelle levering zonder overbodig verpakkingsmateriaal, wel zo fijn voor het milieu.

Monique 22-02-2021

Snelle service, goede en makkelijke communicatie.... een no nonsense bedrijf.

Dolf 22-02-2021

Het is hier prima geregeld helemaal top .
Keurig bezorgd en op de tijd die in de mail gestuurd is .
En zodra de bezorger in de buurt is krijg een keurig sms dat hij er aankomt .

marc 22-02-2021

Ik heb vaker besteld bij coolblue en de levering is altijd snel. Dit keer was t een tablet dus was er weinig tijd voor een glimlach :) een wasmachine installeren is toch wat anders dan een tablet afleveren. Misschien zie ik t verkeerd maar de bezorgers zijn meestal een stuk lelijker dan ik wat erg fijn is voor mijn zelfvertrouwen. Maar ook dat is subjectief...

Remon 22-02-2021

Goed assortiment, zeer goed filterbare opties waardoor specifieke resultaten getoond worden. Prijs soms scherp, vaak concurrerend.

Chantal Simons 22-02-2021

Super fijne webshop, duidelijke product omschrijving, je weet waar je aantoe bent als je iets besteld, snelle levering zelfs in deze drukke tijden, leuke marketing hebben ze.

Brenda 22-02-2021

Duidelijke artikel omschrijving en eerlijke review. Ook het klantenservice contact via WhatsApp is goed geregeld. Product was de volgende dag binnen en werkt top.

Nico 22-02-2021

Alles werd vlot geleverd. De levering kwam zelfs sneller dan verwacht. De stukken zaten mooi ingepakt en alles was volledig.

Evelyne 22-02-2021

Duidelijke omschrijving, goede prijzen en snelle levering! Wel waren er helaas veel producten uitverkocht.

Anke Van der ven 22-02-2021

Mega snel binnen, leuke tips voor als je moet wachten op je pakketje!! Erg origineel

Hannes 22-02-2021

Coolblue is snel en gebruiks- en klantvriendelijk. Een echte meerwaarde bij Coolblue is "Coolblue's keuze", waardoor je snel ziet wat het beste product is voor jouw budget!

MdH 22-02-2021

Snelle, vriendelijke en zakelijke afhandeling. Prima produkt. Duidelijke website en je wordt goed op de hoogte gehouden van track & trace. Vriendelijke, vrolijke en correcte bezorger. Coolblue doet wat ze zegt: betrouwbaar.

Wout 22-02-2021

Snel dudelijk ook het retourneren (mort soms helaas )gewoon super makkelijk

MIZ 22-02-2021

Goede mogelijkheid om vooraf tijdens je zoektocht je aankoop te filteren. Zoals altijd vandaag besteld, volgende werkdag in huis, weer zeer tevreden!

maurissen 22-02-2021

De webshop is duidelijk en gemakkelijk. De vergelijkfunctie is eveneens interessant en de product omschrijving helpt om een keuze te maken.

Dimitri 22-02-2021

“Coolblue alles voor een glimlach”, maar dan toch niet bij hun klanten.
Een product gekocht bij Coolblue, zoals ik al zo dikwijls een product via hen aangeschaft heb. Door omstandigheden (Corona), dit toestel pas kunnen installeren de dag na de 30-dagen retour (30-dagen volgens Coolblue, want gerekend vanaf de verzenddag, en niet de dag van ontvangst). Dan vastgesteld dat het toestel niet doet wat het moet doen, volgens hetgeen op de site vermeld staat. Reourformulier willen invullen, maar lukt niet meer. Dan maar op maandag gemaild naar de klantenservice met de nodige uitleg. En Coolblue blijft vasthouden aan de 30 dagen, zonder uitzondering, toch niet in mijn situatie.
Dit is betreurenswaardig en geen commerciële oplossing. Ik vraag zelfs mijn geld niet terug, mag gewoon een waardebon zijn, maar nee het kan niet.
Mijn conclusie, Coolblue heeft liever een ontevreden klant, dan een tevreden klant die in de toekomst ook nog aankopen doet.
Mij zien ze er alvast niet meer terug!
Bedankt Coolblue!

Rocco 22-02-2021

Waardeloze bezorgservice! Eerst bellen, dan verkeerd adres en vervolgens wegrijden zonder iets te laten horen. Geen aanrader.

oma Janny 22-02-2021

makkelijk en snel te bestellen, bezorgen en installeren door fijne medewerkers, morgen voor het eerst uit proberen

Kees 22-02-2021

Na de bestelling keurig op de hoogte gehouden van het leveringstraject. Zeer snelle levering, ‘s avonds besteld, de volgende middag in huis.

Pascale Michels 22-02-2021

Ik bestelde online een robot stofzuiger. De site gaf heldere uitleg. Ik ontving zéér snel mijn bestelling. Alles dik in orde dus. Tevreden klant 😁

CoolBleu 22-02-2021

Makkelijke en duidelijk uit zoeken van diverse apparaten, tevens kan men vergelijken welke producten passen voor jou, en snelle levering.

Thoonen 22-02-2021

Snelle levering , prima product geleverd.
We zochten een goede stofzuiger hebben deze bij Coolbleu gevonden.

Liesmar 22-02-2021

Alles op tijd geleverd,nog rapper dan we verwacht waren. Het bestelde was wel op voorraad maar toch ,'s avonds besteld en tegen de volgende middag geleverd!!!

ria 22-02-2021

prijs en duidelijk product omschrijving.kon snel vinden wat ik nodig had. zou vaker eerst coolblue proberen als ik op zoek ben naar iets.

Wendy 22-02-2021

Mail gekregen toen het product terug voorradig was, snelle levering.
Laptop werkt snel en stil, mooi design, laadt snel op. Alles wat er in de advertentie staat klopt. Echt goede prijs/kwaliteit. Blij met deze aankoop.

Loet 22-02-2021

Al meerdere malen bij Coolblue wat gekocht online en ook een keer in de winkel Den Haag.
Prima zaak goede service. Houden zo!!!

Gerard 22-02-2021

Goede spullen word op tijd bezorgd en mochten er nog vragen zijn dan word je vakkundig te word gestaan

Frank 22-02-2021

Ruim aanbod en goede begeleidende informatie over de aangeboden producten. Bij levering thuis bleek een onderdeel te missen en na telefonisch overleg werd direct actie genomen om het betreffende onderdeel alsnog toe te sturen. Uitstekende service!

Joris 22-02-2021

Bij het bestellen van onder andere een Brabantia prullenbak had ik niet goed gekeken naar de twee verschillende uitvoeringen.
Daar kwam ik kort na het plaatsen van mijn lijstje achter.
Gelijk gebeld en de klantenservice heeft snel en buitengewoon plezierig mijn fout recht gezet.
Top! Dank! Blij met mijn aankopen.

Sam 21-02-2021

Ik koos voor Coolblue omdat ik een extra RAM-stickje nodig had, deze kon ik o.a. niet bij Mediamarkt vinden maar gelukkig wel bij Coolblue! Had hem donderdag besteld en hij was vrijdag in huis, dus heel vlug afgeleverd. Aangezien het een brievenbuspakketje was hoefde ik er niet per se thuis voor te zijn! Al met al ben ik blij met de aankoop. :)

Tine 21-02-2021

Niet verwacht dat jullie ook kookboeken verkopen. Het boek was snel binnen , conform jullie datum van levering. Heel fijn. Had in een irts kleinere doos gekund, maar helemaal top! Dank jullie wel.

Marc 21-02-2021

Vanaf het moment dat je de URL in de browser in toetst, totdat het moment dat je de doos bij het oud papier gooit heeft Coolblue het voor mekaar: snel vinden wat je zoekt, een selectie van producten die Coolblue je aanraad (belangrijk: met een waarom erbij) , overzichtelijke plus-en minpunten per product en goede reviews van gebruikers. Maar vooral ook niet té serieus. Prima zo.

Martijn 21-02-2021

Makkelijk, groot assortiment en geen lange levertijd. Vandaag besteld en morgen in huis ging in mijn geval niet op, maar drie dagen later is ook niet slecht, ook makkelijk vind ik dat je ook de bestelling 's avonds kan laten bezorgen. Geen klachten, top.

Peter B. 21-02-2021

Op zoek naar een nieuwe televisie met mogelijkheid voor skart aansluiting, even gebeld en zeer vriendelijk en deskundig geholpen, de volgende dag al thuis bezorgt en email met uitleg voor installatie en ophangen van tv-beugel ontvangen, service met een 10!

Juliette 21-02-2021

Snelle verzending en de telefoon was in goede staat. Een dag later was het product al in huis, fijn! Mooi prijsje! Wij zijn super tevreden!!

Robert 21-02-2021

Coolblue in misschien niet altijd de goedkoopste meer maar ze hebben een groot assortiment en spullen zijn snel bij je thuis. Je weet wat je aan ze hebt als er iets aan de hand is.

Jago48 21-02-2021

medere keren bestelling gedaan bij coolblue steeds volgens afspraak geleverd alleen maar hulde voorde service.

luc 21-02-2021

Snelle levering, goede prijzen en super vriendelijke bezorger met de fiets! 👏👍

Wouter 21-02-2021

Snel besteld en super snel geleverd door sympathieke, vrolijke, sportieve, fietsende bezorgster. Paar €€ duurder dan de concurrent, maar echte next day service met een lach en lage CO2 footprint!!🥳👊. Goed bedrijf want de logistiek klopt!!!

Fam. van der Zanden 21-02-2021

Prettige website met voldoende en correcte informatie over het artikel dat ik zocht.
Geschikte reviews.
Vlotte levering op de afgesproken tijd.
Stevige verpakking.

Jan 21-02-2021

Goede en gemakkelijke site, de leveringen kloppen altijd. Leuke uitstraling en verpakking ook!

Sarah 21-02-2021

Afgelopen jaar mijn airpods en macbook al bij Coolblue aangeschaft. Super goede service, je krijgt een mail met de informatie over je pakketje en wordt op de hoogte gehouden over de levering. Afgelopen week had ik een nieuwe telefoon (iphone 12 pro) besteld bij Coolblue in de avond, volgende ochtend was die meteen al binnen. Ik heb nog nooit een slechte ervaring gehad met Coolblue, en nog nooit de klantenservice hoeven bellen omdat het altijd zo goed geregeld is. Erg blij, ik bestel voortaan alleen nog maar bij Coolblue!

Jagt 21-02-2021

Top zaak! We hebben al meerdere keren bij Coolblue besteld. Ze doet niet moeilijk en komen altijd afspraken na. Deze keer iets tweede keus besteld en dat klopte helemaal met de beschrijving. Ik ga hier zeker weer bestellen als ik wat nodig heb.

chris 21-02-2021

na eerst op de zeer duidelijke site mijn keuze kenbaar te hebben gemaakt kon ik vlot en snel door het menu scrollen en was de bestelling gedaan, zeer snel een betalingsbevestiging en informatie gehad daarna was het via de bekende kanalen volgen van mijn aangekochte product op zich al een feestje, ook de aangegeven datum van levering was perfect . kortom alles klopte.prima, ga zo door.