Deze score is berekend op basis van 3453 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Floris 09-01-2019

Het is een erg fijne web shop met ook een heele snele en betrouwbare leverancier die het paketje de hele week door levert.
Ook is de website erg overzichtelijk en snel te gebruiken.

E.J.Groeneveld 09-01-2019

Je krijgt wat je besteld op de gewenste tijd en de kwaliteit en service is uitstekend

Joep Voordorp 09-01-2019

Zeer tevreden over het hele proces: van oriëntaie op het product (wasmachine), via bestelling naar vlotte levering en installatie. Alle ouwe spullen werden bovendien afgevoerd.

Syl 09-01-2019

Bestelling via de website is steeds in orde. Snelle en correcte levering maken het top! Weet je het even niet bij het vergelijken van een toestel online, snel naar het verkooppunt en daar krijg je professionele hulp & uitleg.

A. Besselsen 09-01-2019

Hele duidelijke website met de mogelijkheid te filteren op de dingen die volgens jou belangrijk zijn. Dan krijg je keuze uit de apparaten die daaraan voldoen en kun je ze met elkaar vergelijken. Heel handig. Vandaag besteld, morgen in huis. Snelle en zeer nette bezorgers die ook de oude apparaten weer mee terug nemen. Bij mij moesten ze naar de zolder: geen probleem. Je krijgt een zeer accurate aflevertijd door en je wordt op de hoogte gehouden wanneer ze precies komen. Coolblue: een echte aanrader.

Peter 09-01-2019

Erg snelle levering.
Vriendelijke medewerkers die snel en vakkundig mijn wasmachine installeerden.

Bert 09-01-2019

Fijne site om te shoppen en dat wordt alleen maar beter bij het bestellen. Duidelijke en vooral ook volledige informatie. Levering snel, aangekondigd en op tijd.

T.Opmeer 09-01-2019

Goede website,ruime keuze,prijs/kwaliteit is concurerend,zeer snelle levering en correct afgeleverd op de aangegeven
data en tijdstip,vriendelijk en correct personeel.

wouter 09-01-2019

Goed aanbod, met goede beschrijving van de verkochte producten. Steeds een goede service en een snelle levering!

Carine 09-01-2019

Prijs/kwaliteit is zeer goed. Correcte en vlugge levering. Zeker een aanrader !!!

Raimond 09-01-2019

Onze wasmachine was kapot gegaan,dus er moest snel een nieuwe komen.
S’avonds besteld de volgende ochtend om 10.30 uur geleverd.
Keurig geïnstalleerd en de kapotte wasmachine meegenomen.perfect.

mark 09-01-2019

Lekker duidelijke site. De informatie die ik zocht stond goed weergegeven.Snelle en correcte levering.

Mirja 09-01-2019

De website is duidelijk. Groot assortiment. Genoeg keuze in filters, zodat je snel het produkt vind wat bij je past.
Van bestellen tot de levering, top service! Alles werd netjes aangesloten en in werking gesteld en gecontroleerd. Zeer vriendelijke medewerkers! Top!

Pieter 09-01-2019

Zeer snelle levering, goede prijs-kwaliteit voor de producten. Duidelijke communicatie.

Yilmaz 09-01-2019

Bestel redelijk vaak iets (mn elektronica) via internet. Soms gaat er daarbij wel eens iets mis, wat begrijpelijk is. Uitgaande van de reviews en de beloofd levertijd TV besteld bij Coolblue aangezien het voor mij erg van belangs was de TV op de bewuste datum te ontvangeb; wat een enorme domper met slechte gang van zaken. Werd op dag van levering om 18.10 uur gebeld dat ze niet meer kwamen en dat ik maar moest wachten tot morgen. Voor mij hele planning (en verrassing voor oma) in de soep. Hierop bestelling geanulleeed en werd beloofd dat ik binnen 3 werkdagen geld terug zou krijgen. Na 4 dagen nog totale stilte. Moest ik bellen en kreeg ik te horen dat ik nog 3 dagen moest wachten om wat voor reden dan ook. 2 loze beloftes in 4 dagen, wacht nu op de 3e.
Officiele reactie van Coolblue 15-01-2019

Beste Yilmaz,

Dank je wel voor het kenbaar maken van jouw klacht. Ontzettend vervelend om te lezen dat wij onze belofte niet zijn na gekomen. Dit is natuurlijk niet wat je van Coolblue mag verwachten. Daarvoor willen wij ons excuus aanbieden.

Natuurlijk nemen wij jouw feedback ter verbetering van onze dienst verlenging, Helaas komt dat voor jouw te laat. Wij hopen dat je oma blij hebt kunnen maken met een ander cadeau en verwachten dat jij ondertussen netjes het aankoop bedrag terug hebt.

Isabelle 09-01-2019

Mijn eerste ervaring met Coolblue en zeer tevreden over de vlotheid van de levering. Bovendien weet de klant precies wanneer het product wordt geleverd doordat er contact wordt opgenomen zowel per mail als telefonisch.

J Bos 08-01-2019

Duidelijke website. Perfecte aflevering. Prima informatie. Uitstekend product. ,

Jan van Pliuuren 08-01-2019

Levering zoals afgesproken en op de minuut nauwkeurig door een heel vriendelijke bezorger. Helemaal top.

Bas 08-01-2019

Supersnelle levering!
Vriendelijke bezorger, die ook nog vraagt of de oude apparatuur meegenomen moet worden.👍

Marianne 08-01-2019

Gemakkelijke om via website te bestellen en heb geen speciale tijdstip gevraagd voor bezorging maar ze kwamen op tijd en belden netjes van te voren.

Marcel Truyts 08-01-2019

Na bestelling zeer snel geleverd. Klantvriendelijk en de meeste producten onmiddellijk beschikbaar.

Sara Casa 08-01-2019

Rijk aanbod en snelle levering! Ook gemakkelijk dat je een review kan lezen bij de (meeste) producten.

Annick Andries 08-01-2019

Echt een aanrader want sommige artikelen worden zelfs op een zondag geleverd. Ben heel tevreden over Coolblue.

Ron 08-01-2019

Gemakkelijk in gebruik, concurerende prijzen, ruim assortiment, snelle levering

Mon 08-01-2019

Goede technische beschrijving van producten , correcte prijs / kwaliteit en super snelle levering.
Het geweldig uitgebreid gamma keuze is ook een voordeel. Retourneren is geen enkel probleem en het hebben van een echte winkel is vooral een pluspunt als meer informatie wil of bij een omruiling van een product. Super webshop!!

wouter 08-01-2019

Alles perfect aan deze webshop. Levering, producten, service. Jammer dat ze alleen niet voor alles een webshop hebben (denk aan woon/lifestyle/interieur/bouwmarkt enz....)

Vanessa 08-01-2019

Duidelijke website, snelle levering (ook op zondag), levertijd blok van 1 uur, zeer vriendelijke bezorgers

Paul de Meijer 08-01-2019

Weinig woorden nodig. Prima webshop die haar afspraken en toezeggingen volledig nakomt. Haal je het product af op locatie, dan krijg je van een competente medewerker prima uitleg over de wijze van ingebruikneming van het aangekochte product. Ook opvallend is de goede telefonische bereikbaarheid.

Nicolette 08-01-2019

Altijd goede ervaring met Coolblue, prima producten, goede prijs en snelle levering, altijd volgens afspraak

Luc 08-01-2019

De service vooraf bij een garantie probleem is super. De snelheid waarbij een product beschikbaar is is top. Ik zou en 10 geven maar de prijs is niet altijd meer de beste dus zeker rondkijken op internet. Zeer betrouwbare webshop en super dat je nog een fysieke winkel hebt voor ophaling of een garantie probleem.

Zonnetje 08-01-2019

CoolBlue is heel erg diverse, juist als je in nood een product nodig hebt dan slaag je alsnog, overzichtelijke website.
Zij zijn betrouwbaar en je bestelling komt snel binnen.
Ben al jaren klant van deze winkel

MDHR H. 08-01-2019

ik heb al meerderen dingen bestelt bij Coolblue en iedere keer was het altijd op tijd, netjes verpakt. zelf als zij het zelf afleveren word ook netjes dat oude witgoed meegenomen en dat ook op een zondag.

JJanse 07-01-2019

Toch gewoon top dit, alles vanaf je luie stoel besteld zelfs een wasmachine en die wordt de volgende dag al bezorgd en zelfs nog op de tweede etage!!

Hannah 07-01-2019

Zeer gebruiksvriendelijke site, zeer toegankelijk en menselijk gemaakt door de nodige portie humor. Na het (zeer vlotte) bestelproces bleef bij mij een aangenaam gevoel hangen. Het pakje werd ook zeer snel geleverd en was precies zoals vermeld. Minder dan 24u later kon ik al met mijn nieuwe smartphone aan de slag. Zeer tevreden over Coolblue!

B de Wit 07-01-2019

Coolblue heeft een overzichtelijke website waar je dmv filters al snel een keuze kunt maken van het gewenste product dat je zoekt! Verder staat er goede informatie over wat je van een apparaat kunt verwachten!

Michaël K 07-01-2019

Bijna altijd alles op voorraad, vlotte levering. Al veel besteld en altijd op tijd geleverd.

Gerda 07-01-2019

Zeer vriendelijk, en behulpzaam. Buitengewoon klantgericht. Levering zoals beloofd en mooi op tijd. Kan ik vanuit mijn perceptie absoluut aan bevelen.

Lieve 07-01-2019

Zoals in het filmpje op TV werd ik vooraf gebeld ivm de levering. En de timing werd heel (nauw) keurig gevolgd.
Bovendien is het aanbod heel ruim. En de prijs is heel correct.

jos 07-01-2019

had een product gekocht via de web shop .supersnel geleverd .
echter gaf deze binnen een dag problemen .
na een prima contact met de klanten service ,product de volgende dag bij de winkel in kunnen leveren en op mijn verzoek na bijbetaling een beter product voor mij gevonden

Franc 07-01-2019

Op vrijdagavond om 23:00 een wasmachine besteld. De volgende ochtend om 9:30 stonden ze aan de voordeur om de wasmachine te bezorgen. Een half uur vantevoren netjes een belletje met tijdstip van bezorging. Netjes aangesloten en een deskundige uitleg erbij. Vriendelijke bezorgers.

Dat noem ik nou service! ga zo door Coolblue!

Faat 07-01-2019

Ik heb 19 november een wasmachine gekocht bij coolblue. 23 december geeft de wasmachine een defect aan!!! Gebeld naar coolblue ze zeggen een monteur te sturen twee weken later komt een monteur op maandag 7 januari. De monteur geeft aan niet al ze spullen bjj te hebben en het niet te kunnen repareren! En we weer een week moeten wachten!!!! Gebeld met coolblue en we worden gewoon niet geholpen!!! Service is voor mij nul komma nul en nooit meer coolblue voor ons. We zitten al drie weken zonder wasmachine en kunnne onze kleren niet wassen.

Beste Faat,

Dank je wel voor het kenbaar maken van jouw klacht. Wat ontzettend vervelend om te lezen dat jouw machine zo snel na aankoop al defect is geraakt. Wij begrijpen dat je hiervan baalt. Natuurlijk heb je recht op garantie en die bieden wij je ook aan.

Helaas zaten de feestdagen ertussen waardoor het langer heeft geduurd dan wenselijk. Wij verwachten dat de monteur het allemaal voor je in orde maakt en je snel weer kunt wassen.

Peter 07-01-2019

Onze koelkast/vriezer ging stuk en we moesten zo snel mogelijk een nieuwe.
Dezelfde avond via Coolblue voor een aantrekkelijke prijs een nieuwe uitgezocht. Deze zou de volgende dag al geleverd worden. We werden keurig op de hoogte gehouden via mail over de voortgang. De volgende dag werd de koelkast/vriezer geleverd. Uiterst vriendelijk personeel heeft het product uitgepakt en keurig op de plek neergezet, de oude werd volgens afspraak meegenomen.

Kortom alles volgens afspraak, aantrekkelijke prijzen en zeer vlot geleverd.

Vaak zie je dat webshops je lokken met snelle levertijden en vervolgens heb je gekocht en dan duurt het 2-3 of 4 dagen. Coolblue levert snel

Ruud 07-01-2019

Alles wat je besteld is op voorraad en binnen 1 dag bij je thuis.
Uiterst vriendelijk personeel die het komt brengen en goede kwaliteit voor een leuke prijs.

Paul Spaans de Vries 07-01-2019

Breed assortiment en een zeer goede service zowel aan huis alswel vanuit coolblue zelf door hun communicatie

Jacqueline 07-01-2019

Duidelijke site. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Snelle levering. vriendelijk personeel.

Myranda Emmerechts 07-01-2019

Eerste bestelling gedaan. Onder de indruk van de snelle respons en opvolging. Snelle levering, perfect op te volgen wanneer en hoe. Vriendelijke en hulpvaardige medewerkers. Dikke pluim !

Victor Stout 07-01-2019

Een winkel zoals een winkel tegenwoordig zou moeten zijn. Het gemak van online kopen en de volgende dag ophalen. De introductie video's op de site zijn helder en komen goed over.

Martijn 06-01-2019

Duidelijke website met uitgebreid assortiment en productinformatie. Niet altijd de goedkoopste, maar goede service is ook wat waard.

J.H. Bouman 06-01-2019

veel op voorraad, levering op zondag, precies in de vooraf aangegeven tijd, keurige berichtjes, alles klopt

marja 06-01-2019

site is duidelijk en je kunt specifiek zoeken. je krijgt ruim op tijd het tijdstip van bezorgen door en wordt ook netjes gebeld vantevoren zodat je exact weet hoe laat ze komen. de bezorgers zijn vriendelijk en behulpzaam. helemaal top !