Deze score is berekend op basis van 2793 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

de Vos 25-01-2019

Samenvatting: Coolblue komt haar afspraken niet na, staat niet achter haar eigen productaanbevelingen en is totaal niet bereid samen naar een oplossing te zoeken. Acthergrond, in November 2018 kocht ik een beamer die aangeraden werd door Coolblue - een Optoma HD144x, deze ging binnen een week kapot; foutcode lamp defect terwijl deze het nog deed. Ze beloofde binnen enkele dagen een nieuwe beamer in huis, dit duurde veel langer. De nieuwe beamer gaf binnen een maand hetzelfde defect. Ik geef aan dat ik het product wil ruilen voor een ander model omdat dit niet is wat je van een beamer mag verwachten. Zij zeggen niets te kunnen beteken maar beloven wel inspraak in het proces maar alleen nadat ik de beamer opstuur. Deze is vervolgens zonder uitleg gerepareerd en geretourneerd. Nu zit ik nogsteeds met een beamer met productiefout.
Officiele reactie van Coolblue 25-01-2019

Beste meneer de Vos,

Bedankt voor het kenbaar maken van jouw klacht. Ontzettend vervelend dat het niet helemaal naar wens verloopt. Wij begrijpen dat je hiervan baalt.

Ondertussen heb je contact gehad met onze klachtenafdeling en is er een voorstel gedaan.

de Vos 26-01-2019

@Coolblue, nee hoor, jullie hebben alleen protocol gevolgt en zijn totaal niet in staat mee te denken met de klant. Jullie zitten gewoon je tijd uit / wachten gewoon totdat deze voor een 3e (!) keer kapot.

Ben 24-01-2019

zeer correcte service, concurrentiële prijzen en de dag er na keurig geleverd. Overzichtelijke website. Vroeger eens garantiegeval gehad waar ze niet moeilijk over deden, dit maakt dat je altijd Coolblue in gedachten houd als je wat nodig hebt.

Klaver 24-01-2019

Zonder enig klagen en met een lach en wat zweetdruppels werdt mijn wasmachine in mijn woning uit 1790 met zeer smalle trappen 2 hoog gesjouwd. Aangesloten en getest en uitleg. 2300 savonds besteld en om 1300 de volgende dag bezorgd.

Erik 24-01-2019

Ik had eerst gebeld met de klantenservice van Coolblue, Daar werd ik prima geholpen en werd samen met mij gekeken welke laptop het meest geschikt was voor mij.
Vervolgens heb ik deze in de winkel bekeken en nog wat voorlichting gehad. Ben daar ook zeer goed geholpen. Wat ik erg goed vond van Coolblue was dat toen mijn laptop naar een dag compleet vast liep ik de keuze kreeg dat ze hem of opnieuw installeerden of dat ik meteen een nieuwe kreeg. Mocht het dan toch geen driver probleem zijn wat ze dachten, maar een defect aan de laptop dan had ik meteen een goede. Gekozen voor de laatste optie en ben er tot op heden zeer tevreden over.

Michel Huibers 24-01-2019

Coolblue is al jaren mijn favoriete leverancier van van alles en nog wat. Geweldige website, perfecte winkel en een service die bijna niet beter kan. Ook de laatste on-line-aankoop was weer dik in orde. Goed en leuk verpakt, op tijd geleverd en kwalitatief prima.

adriana 24-01-2019

gebruiksvriendelijke site, duidelijke uitleg, prijs prima. Artikel was op tijd kortom prima winkel!

p.klein 24-01-2019

Heldere voorlichting tevens goede uitleg vriendelijke service en ze doen wat er word afgesproken aflevering netjes keurig optijd voor mij alles perfect geregeld.

Elizabet 24-01-2019

Snelle en gratis levering , op een afhaalpunt in de buurt: erg fijn want ik ben veel van huis dus ik kon het pakket nu ophalen op het moment dat het mij uitkwam, zonder op jacht bij een van de buren te moeten gaan.

strid 24-01-2019

Snelle levering ook en alles prima in orde bij ontvangst. Supermakkelijk dat je je spullen af kunt halen bij een afhaalpunt, zodat ik altijd maximale flexibiliteit heb en niet thuis hoef te blijven. Concurrerende prijzen. En superhumoristisch uitcheckproces en daarbij ongevraagd (maar zeer welkome) instructiefilmpjes over de door mij gekochte producten.

Johanna Knulst 24-01-2019

De site is goed en overzichtelijk. Ik vind het altijd prettig als er meningen van andere klanten op staan. Daar heb ik meer aan dan aan loeiende beoordelingen van de winkel zelf. En dan die geweldige medewerkers die 3 trappen opkomen om jouw nwe machine te installeren op een moeilijke plek in een huis uit 1901. Hij staat en draait. Waterpas. Cool.

Wim Gutte 24-01-2019

In de laatste twaalf maanden 4 keer een bestelling geplaatst bij Coolblue en elke keer is alles naar volle tevredenheid afgehandeld door Coolblue en precies op het toegezegde tijdstip geleverd!

Van walle katia 23-01-2019

Coolblue is een correcte firma! Leveringstijden worden gerespecteerd ,
Is er een toestel kapot , dan word je direct geholpen !
Heb al veel besteld en nog nooit teleurgesteld geweest !
Heb je vragen je word altijd professioneel geholpen !

johan 23-01-2019

Coolblue heeft een zeer groot assortiment/ goede productinformatie en tegen een hele scherpe prijs. vaak scherper nog dan de aanbiedingsproducten van andere (online) winkels. Vanaf het moment van betaling tot levering wordt je stapsgewijs op de hoogte gehouden van de status van levering. Goed bezig Coolblue. Als ik wat nodig heb kom ik toch telkens weer bij jullie terecht!

Welzijn Gea 23-01-2019

Goede communicatie, duidelijke afspraken en deskundige vriendelijke leveranciers.

Marobbie 23-01-2019

Prettige (web-) winkel met een heldere website en uitgebreide productinformatie. Tot nu toe heel tevreden over de klantenservice. Na bestelling heldere informatie over de (snelle) bezorging.

Martin 23-01-2019

Snelle levering, krijg veel bruikbare info over de bestellingvoortgang via mail en praktische tips via mail.

Prima

Bea 23-01-2019

Wat een goeie service! Snelle levering en de bezorgers zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Binnen 10 minuten was mn oude wasmachine weg en stond de nieuwe aangesloten en wel te draaien.

Erwin 23-01-2019

Prima winkel die zijn afspraken na komt.
Duidelijke website met info.
Artikel goed verpakt en aangekomen.

Arnold 23-01-2019

Informatie op de site komt goed overeen met het product en de levering. De communicatie van Coolblue is ook orgineel en leuk !

Melek01 23-01-2019

Makkelijk bestelproces, goede prijs, leuke communicatie en snelle levering binnen de afgesproken tijd

Lesley 22-01-2019

Super service! Al vaker besteld en top maar nu helemaal! Bestel 23.45 een ps4 maar zie even later een aanbieding op de site met een spel erbij. Gebeld met klantenservice en veranderden direct de order. Wordt morgen bezorgd en geld binnen 3 dagen retour. Dit is echt service!

Dirk Rijkers 22-01-2019

Coolblue is een winkel waar ze de gemaakte afspraken ook waar maken, gewoon een hele goede kanten services en betrouwbaar.

Andre Krullebol 22-01-2019

Duidelijke site met uitleg over tablets voor en tegen argumenten en de keuze van Coolblue, besteld en prima op tijd geleverd , mail ontvangen met uitleg van samsung tablet ,toen het binnen was, zo beginnen met installeren, een aanrader grt Andre

Pascal 22-01-2019

3 Ster
4 Ster
5 Ster
Zojuist bijgewerkt
CoolBlue...inderdaad COOL, ze laten je in de kou staan!
Alles voor een lach..jaja....hun gelach!
Spiksplinternieuwe laptop opgestuurd voor garantie herstel.
- Laptop als een vod terug gekregen (het leek wel of ze ermee hebben getafeltennist), menselijk falen, stablisatie rubber scheef en uitgerekt, vlekken op scherm, residu op de bovenzijde klep/scherm!
- Workorder geen enkele gegeven was correct.
- Meegeleverde ass. kwijt.
- Geen enkele erkenning van hun fouten.
- Servicemedewerkers zeggen maar wat.
- Geen enkele klantenbinding.
- Huidige laptop niet meer leverbaar, 2x waardeloos alternatief aangeboden gekregen.
-Vervolgens zelf een alternatief aangeboden (wat nadelig was voor Coolblue omdat deze hun €300 euro zou kosten), namelijk exact dezelfde laptop alleen met een extra harddisk. Het is tenslotte hun menselijk falen die mij in deze positie heeft gebracht. Mijn laptop was €1000 euro en het alternatief € 1299 euro.
opties qua oplossing:
200 euro zelf bij betalen voor het alternatief of ontbinden of laptop opsturen, door de tafeltennissters laten herstellen en bijgeleverd item wat ze weg hebben gegooid laten voor wat het was.

Uiteindelijk koop laten ontbinden, liever die 200 euro uitgeven bij een winkel die wel zijn verantwoordelijkheid neemt.
Alles waar ze zeggen te staan is aan hun laars gelapt.
Officiele reactie van Coolblue 24-01-2019

Beste Pascal,

Bedankt voor het schrijven van jouw review op Kieskeurig.nl. Het spijt ons enorm dat er zoveel mis gegaan na de reparatie van jouw laptop.

Uit jouw verhaal kunnen wij opmaken dat je eerder contact met onze Klantenservice-afdeling hebt opgenomen. Zij hebben jou een oplossing aanboden waar jij je niet in kon vinden. Dat kan natuurlijk gebeuren. Het is jammer om te lezen dat dit heeft geleid tot het ontbinden van jouw aankoop bij ons.

Wij hopen dat je ons in de toekomst nog een kans geeft. Wij beloven dat wij ons best gaan doen om jou de beloofde Coolblue-service aan te bieden.

newtownetto 22-01-2019

Omdat mijn eerste ervaring met Coolblue heel positief was (aankoop router waarbij ook telefonisch ondersteuning gekregen) bij de aankoop van de Tefal Airfryer opnieuw bestelling gedaan. Binnen een dag geleverd, keurig verpakt.
Kan iedereen Coolblue aanbevelen.

Lodewijk 22-01-2019

snelle levering zoals was afgesproken via de mails voorafgaand aan de levering

Ed 22-01-2019

Niet de eerste keer dat ik iets van Coolblue heb ontvangen. Ook nu weer zonder problemen en volgens afspraak mijn nieuwe router ontvangen. Volgende dag in 1x zonder probleem geïnstalleerd. Zeer tevreden.

Ton 22-01-2019

Coolblue doet gewoon wat ze moeten doen. Tot volle tevredenheid.
De bezorging was ook prima op de verwachte tijd.

Ton 22-01-2019

Vind coolblue geweldig wat product aanbod en prijswijs,en een fijne service met vriendelijke medewerkers
Hgr Ton

Denn 22-01-2019

Voor de tweede keer een beschadigd apparaat ontvangen... jammer. Of ik zelf ff met de convectorkachel naar de winkel wil om hem daar om te ruilen. Uh? Nee dus. Ik bestel online zodat ik er zelf mee hoef te sjouwen! En bovendien stuurt Coolblue een defect apparaat. Dus los je het als bedrijf zelf op! En dan heel vriendelijk een script voorlezen aan de telefoon.
Officiele reactie van Coolblue 22-01-2019

Beste Denn,

Dank je wel voor het kenbaar maken van jouw klacht. Balen zeg dat je een defect product hebt ontvangen. Dit hoort natuurlijk niet. Helaas kan dit gebeuren en willen we natuurlijk meteen voor je oplossen. Helaas kan dit niet zonder jouw hulp. Wij ontvangen graag jouw kachel retour om deze meteen te vervangen voor een andere. Helaas is het geen optie om de kachel aan de deur om te ruilen voor een nieuwe.

Peter 22-01-2019

Het voornaamste vind ik de erg goede service. En ik ben onder de indruk van het feit dat Coolblue zelfs op zondag de bestelde spullen brengt, en dit zonder verzendkosten. Mocht er ooit iets fout gaan dan is de klantenservice heel toegankelijk.

Coppiek 22-01-2019

Overzichtelijke website, groot en divers assortiment, klantvriendelijk en snelle levering

patricia 22-01-2019

super goede bezorging en zeer snelle levering , of je nu iets kleins of groot koopt.
prijs vergelijk ook niet verkeerd , eens een verkeerd model droger besteld en werd super opgelost door de volgende dag het goede type te bezorgen [ en aansluiten ]
een 10 voor de bezorgers

Henk 22-01-2019

Al heel lang klant en nog nooit klachten gehad. Altijd keurig en snel geleverd en nooit schade aan verpakking of artikelen. Ook bij artikelen die geplaatst/geinstalleerd moesten worden ging alles perfect, snel en vriendelijk. Soms zijn andere sites wellicht iets goedkoper voor een paar producten, maar altijd is de service van coolblue voortreffelijk, dus dan moet het verschil wel heel groot zijn, wil ik switchen

BvH - Oost-Vlaanderen - België 21-01-2019

Coolblue heeft vele en vooral kwalitatieve producten en merken aan goede prijs / kwaliteit verhouding. Ook de installatie of levering van producten verloopt steeds goed en professioneel. Mocht er toch iets mis zijn kan je bij Coolblue terecht, zij behandelen en zoeken een oplossing voor het probleem. Ook indien je tóch een retour wil doen binnen de toegestane periode wordt dit goed afgehandeld.
Wanneer ik een product wil kopen kijk ik steeds na of Coolblue dit ook verkoopt / levert. Indien dit zo is gaat mijn voorkeur uit om het bij Coolblue te kopen !

Fam. van Zwietering 21-01-2019

Op de website van coolblue kan je de apparaten goed vergelijken. Levering keurig op tijd en de bezorgers zijn super vriendelijk. Al met al coolblue is een aanrader!

Co 21-01-2019

Goede website Goede prijs kwaliteits verhourhouding Keurig net beleefd en deskundige monteurs.Afspraken worden stipt nagekomen Zeer aan te bevelen.Betrouwbaar.

Annelies 21-01-2019

Coolblue biedt een superservice! Reperatie van het artikel was niet mogelijk. Voor het aankoopbedrag een nieuw exemplaar gekocht, die de volgende dag al bezorgd werd!

Juliëtte 21-01-2019

Goed en vriendelijk personeel. komen op de af gesproken tijd. en zetten het op de plek en sluiten het aan.
Wat ik ook prettig vond even een kwartier van tevoren een telefoontje dat ze er aan kwamen.
top bestel er zeker nog eens.

Kraan 21-01-2019

Snelle levering, uitstekend verpakt, goede (vergelijking) informatie op de website, groot aanbod.
Retourmogelijkheden (niet nodig gehad) prima en gratis!

Els 21-01-2019

Snelle levering, ophalen in de winKel op zondag en hulpvaardig personeel. overzichtelijke site

Mie Steegen 21-01-2019

Cooblue is heeft een duidelijke website, waar je makkelijk producten kan vergelijken. Eens de bestelling geplaatst kan je makkelijk online betalen en wordt je onmiddellijk via mail op de hoogte gebracht dat jouw bestelling wordt verwerkt. Van elke volgende stap tot uiteindelijk de levering bij jouw thuis of aangeduid adres wordt je geïnformeerd. Super om op deze manier vanuit mijn luie zetel mijn aankopen te kunnen doen! Aanrader!!

Claudia 21-01-2019

Ik ben een zeer tevreden klant van Coolblue. Ze hebben een overzichtelijke website met veel informatie en een makkelijk bestel- en betaalproces. Fijn dat je zelf een dagdeel kunt kiezen waarop er geleverd wordt en dat je dan ook goed op de hoogte gehouden wordt over wanneer ze ongeveer zullen komen. Zo wist ik dat ik niet de hele middag hoefde te wachten. Echt een hele fijne service. De bezorgers waren zeer vriendelijk en behulpzaam!

Jose 20-01-2019

Snelle goede service. Wat je ziet is wat je krijgt en het gekochte functioneert prima

H.Heijtlager 20-01-2019

Shop is wel goed, maar de jongens lieten mij achter met een loodzwaar apparaat om uit te pakken, en om in het gat te tillen!

Hans 20-01-2019

Service met een grote s.
Vrijdagavond een vaatwasmachine besteld.
Zaterdagochtend rond 8.30 uur werd het apparaat afgeleverd (na het gebruikelijke telefoontje) en aangesloten. De oude vaatwasser werd netjes afgevoerd.
Bij gebruik van de afwasmachine bleek dat het water niet werd afgepompt, en in de machine bleef staan.
Klantenservice gebeld en ..... vond het ook heel vervelend en beloofde ons om op dinsdag iemand langs te sturen die moest beoordelen of het probleem thuis opgelost kon worden of dat het apparaat omgeruild zou worden.
Wat bleek?? De waterafvoerslang was niet goed op het sifon aangesloten waardoor er geen water werd afgevoerd. Reparatietijd: 5 minuten. Fantastisch toch??
De Whirlpool afwasmachine voldoet uitstekend.

Dat is dus de service van Coolblue Coolblue. daar wordt ik vrolijk van!

Jos van Wakeren 20-01-2019

Goede omschrijving van het product.
Prijsstelling.
Verwerking en levering perfect.

Loes 20-01-2019

Heel handige site, veel opties en super snelle levering. 's avonds rond 21u iets besteld, de volgende ochtend had ik het al! Ze zetten ook altijd een grapje of opdracht op hun dozen, super leuk!

Wendy 20-01-2019

Strijkeizer, was bij coolblue het goedkoopste en de volgende dag in huis. Dus ik helemaal blij!

Wouter 20-01-2019

Op zaterdag ging de koelkast kapot, op Coolblue een nieuwe besteld en zondagmiddag werd de nieuwe al bezorgt door 2 aardige jongens.
Super snelle service dus helemaal top!!
Duidelijke website niets op aan te merken.