Deze score is berekend op basis van 3465 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Rob 28-11-2017 In de winkel gekocht
Amsterdam, Gustav Mahlerlaan

Ongekende service

Mijn daglimiet voor de betaling was te laag. Dit geregeld en terug naar de winkel.
Fantastisch dat een medewerker op zondag het toestel lopend is komen brengen. Toppie!

W 28-11-2017 Via de website gekocht

Hele goede en snelle service

Ik had zelf een foute bestelling geplaatst. (Bleek niet te passe) Ondanks dat ik alles al uitgepakt had en de doos beschadigd was, kon ik het zonder problemen ruilen en kreeg ik mijn geld terug.

Wendy 28-11-2017 Via de website gekocht

Coolblue is top!

Goede service. Duidelijke informatie. Doen wat ze beloven en vriendelijke bezorgers. Zeker aan te raden. Top!

neomaatje 28-11-2017 Via de website gekocht

super snelle levering

De Coolblue webshop is overzichtelijk en duidelijk in gebruik. Daarnaast heeft Coolblue altijd scherpe aanbiedingen, met een super snelle levering. Ga zo door!

Gert 28-11-2017 Via de website gekocht

prima service

Goed overzicht om te bestellen, duidelijke richtlijnen, prima verzorging en niet te vergeten op tijd in huis. tien met een griffel

Ward 28-11-2017 Via de website gekocht

Aangegeven levertijd wordt niet waargemaakt.

Wanneer je aangeeft op je website dat je de volgende dag de bestelling uitlevert moet je dit ook waarmaken. Nu blijkt al meerdere keren dat deze belofte niet waar kan worden gemaakt, verwijder deze kreet dan ook van je website.

Remco 28-11-2017 Via de website gekocht

Ondanks drukte goed geholpen.

Het is deze maand november extra druk. Dat je iets langer moet wachten aan de telefoon is dus logisch. Daarna wordt je ook goed geholpen.

Jos Harbers 28-11-2017 Via de website gekocht

Super servise!

Ik had een laptop besteld,maar een paar dagen erna wilde ik hem annuleren omdat ik waarschijnlijk een andere wou. Even bellen en klaar! Geen lastige vragen waarom ik wilde annuleren helemaal niets. Echt super fijn. Daarna alsnog dezelfde laptop besteld en op de gewenste dag werd hij ook afgeleverd. Al met al dik tevreden!

Rolf, Amsterdam. 28-11-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, duidelijke website!!

Kan geen minpunten vinden 😀😀😀. Goede uitleg en overzichtelijk. Ook de specificaties van de artikelen zijn prima.
En natuurlijk de meningen van anderen zijn ook belangrijk. Top!!

Arnold 28-11-2017 Via de website gekocht

Super snelle en correcte levering

De site is duidelijk met een goede zoekfunctie. Ook de technische product informatie is prima in orde. De bestellingen zijn altijd correct en worden super snel bezorgd.

Chewing Al 28-11-2017 Via de website gekocht

Snelle en goede service voor een heel interessante prijs

Bij de aankoop van een harde schijf wou ik liever zelf gaan ophalen ipv te laten leveren. Omdat ik niet ver van hun fysieke winkel woon heb ik gewoonweg de dag na mijn order de harde schijf opgehaald en dezelfde dag nog kunnen installeren. Goed product, snelle service en bovendien nog een heel interessante prijs.

Weisenbach 28-11-2017 Via de website gekocht

Goede snelle service !

Externe HDD ging stuk, dus moest snel een nieuwe hebben. ( i.v.m. back-ups van de zaak )
Zul je altijd zien dat de winkels in de buurt dicht zijn.
Snel online ( 22:45 ) besteld bij CoolBlue en de volgende dag in huis !

Super Service en snel geleverd. Houden we van.

Conrad 28-11-2017 Via de website gekocht

Makkelijk en snel

Nieuwe wasmachine binnen een dag geleverd en geïnstalleerd. De oude nemen ze ook meteen mee. Je hoeft letterlijk niks te doen behalve de bestelling te plaatsen.

Han 28-11-2017 Via de website gekocht

Perfecte service

Wasmachine en -droger voor goede prijs. Binnen halve dag geleverd en probleemloos op zolder geïnstalleerd door vriendelijke en kundige bezorgers. Oude apparaten en alle verpakkingsmaterialen werden netjes afgevoerd. Service waar je van droomt die gewoon blijkt te bestaan.

Willeke 28-11-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering!

Ik heb rond half 12 ' s avonds een rugzak besteld en de volgende ochtend vanaf 9.00 uur lag mijn pakket bij het ophaalpunt! Zó snel heb ik het nog niet meegemaakt, geweldig! De rugzak is perfect en ook voordelig geprijsd! Ik ben dik tevreden.

RS 28-11-2017 Via de website gekocht

Super snelle levering, duidelijke site en goede filters

Duidelijke overzichtelijke site met goede filters. Super snelle levering en het klopt altijd. Ik koop hier zeker vaker

Anna 27-11-2017 In de winkel gekocht
Groningen

Prima voorlichting

In de winkel in Groningen prima geadviseerd door Jeroen. Thuis met gemak geinstalleerd. Geniet van deze aankoop, goed geluid.

Bleufriday 27-11-2017 Via de website gekocht

echt geweldige service, op tijd leveren.

Echt geweldige service, afspraak van levering nakomen. hele goeie product omschrijving.
Prima achteraf nog een mail voor uitleg hetgeen bestelt.

Jarno 27-11-2017 Via de website gekocht

Snelle service, scherpe prijs

Snelle service, scherpe prijzen.
Waarom stressen tussen al dat hersenloze publiek
Terwijl je uit je luie stoel mooie spullen kunt bestellen.

Sissy 27-11-2017 Via de website gekocht

Grappige teksten

Mijn neefje wil voor Sinterklaas een bon van Coolblue. Coolblue? Ken ik niet. Maar nu wel! Wat een leuke site, ik moet telkens lachen om alle goede tips en opmerkingen die je krijgt. Wachttips, confetti voor de bezorger, en hulp bij moeilijke opdrachten als het cadeausjedoosje vouwen! En.. het is gelukt. Bedankt Coolblue!

WesselH 27-11-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, goede verpakking. Top!

Niks op aan te merken, zeer snelle levering ondanks black friday drukte. Ben tevens zeer tevreden over de prijs en de kwaliteit van het product.

E. Vredegoor 27-11-2017 Via de website gekocht

Super snelle bezorging

Op Black Friday 's avonds om 22:30 uur onverwacht nog een mooie smartwatch besteld.
Gezien het tijdstip en ivm de drukte ging ik er van uit dat het pakketje wellicht wat later zou komen dan normaal.

Echter werd het pakketje de volgende dag zelfs een half uur eerder bezorgd dan gepland met track & trace!!

Kortom, ik ben zeer dik tevreden!

Rene 27-11-2017 Via de website gekocht

Top service!

wasmachine besteld. Deze is keurig naar zolder gebracht en aangesloten met een uitleg enz.
Ook de oude wasmachine is weer meegenomen, echt helemaal top!
Dit zijn van die voordelen bij online kopen

Erik 27-11-2017 Via de website gekocht

Vertrouwd, goed en snel

Goede website, gemakkelijk bestellen en afrekenen. Zoals gebruikelijk order goed te volgen en de volgende dag bezorgd.

Chibi 27-11-2017 Via de website gekocht

Altijd weer goede service

Altijd een hele goede service mbt garantie en het leveren van producten in goede staat. Levering gaat ook zoals gepland!

Blij-met-nwe-phone 27-11-2017 Via de website gekocht

Top service!

Ik zou eigenlijk een 10 hebben kunnen geven hoor! Heb geen klachten en ben super blij met mijn nieuwe telefoon! De site is overzichtelijk en duidelijk en de service is top! Super snelle levering en had het pakketje de volgende dag in huis!

Linda 27-11-2017 Via de website gekocht

Snelle service,

Op advies van mijn vriend via de site van Coolblue mijn nieuwe koptelefoon aangeschaft. Een voor mij nieuwe site. Ik vond het een zeer duidelijke en prettige site om een product uit te kiezen. Met duidelijke recensies, waarin overzichtelijk alle voor en nadelen uiten gezet worden. Ik had het product de volgende dag in huis. Erg betrouwbaar!

Bjorn 27-11-2017 Via de website gekocht

Super snelle service!!

Snelle levering, goede service.....een echte aanrader. Wat je besteld, krijg je ook echt, niets ontbreekt en netjes ingepakt, S'avonds rond 22:30 iets besteld, de volgende ochtend rond een uur of 11 stond die bij mij in de woonkamer!

VBNR 27-11-2017 Via de website gekocht

Blue friday

Blue friday bij Coolblue, mooie aanbieding voor een Moto X4 met 64 GB. Vlotte levering en goed te volgen via app.

Van Soest 27-11-2017 Via de website gekocht

Helemaal top !

Na bestellen zijn we fantastisch op de hoogte gehouden over het product en de levering. De bezorging was keurig optijd. Ook hebben de bezorgers de machine netjes naar zolder gebracht, aangesloten en uitgelegd. Ook hebben zij het testprogramma gestart waardoor het apparaat schoon voor gebruik klaar stond. Super vriendelijke bezorgers !!

José Zaeijen 27-11-2017 Via de website gekocht

Ben voor het eerst met Cool Blue zaken gedaan prima bedrijf

Ze hebben veel artikelen side goed overzichtelijk. Ben door een vriend hier attent op gemaakt zeer tevreden

J. Admiral 27-11-2017 Via de website gekocht

Top

Geleverd op afgesproken datum en ook nog eens gebruiksaanwijzing via de mail ontvangen!!
in 1 woord..Top

Mart 27-11-2017 Via de website gekocht

Top service

Besteld en er word heel duidelijk weergegeven wanneer het bezorgd word. Ook word het tijdsvenster waarin ze bezorgen steeds korter weergegeven zodat je precies weet hoelaat ze er zijn. 15 minuten voor tijd bellen ze. En sluiten ze netjes oude wasmachine af en plaatsen de nieuwe terug. Ook hebben de heren hem direct geïnstalleerd en even aangezet want dat moest. Klantvriendelijkheid staat hoog in vaandel en dat is te merken.

Atty 27-11-2017 Via de website gekocht

Goede en snelle service. Altijd bereid te helpen. Nog nooit spijt gehad als ik een product van Coolblue had gekocht.

Marieke Schlichting 27-11-2017 Via de website gekocht

Geweldige service, superleuke communicatie

DE website helpt je producten te kiezen, en je hebt de volgende dag je product al in huis, krijgt ondertussen via de mail handige tips om je nieuwe product aan te sluiten. Ieder contact met Coolblue is altijd verfrissend vanwege de vlotte manier van communiceren, maar ook word je erg professioneel geholpen. En ik woon vlakbij een vestiging. mocht er een keer iets zijn met een product, dan loop ik zo binnen, krijg een kopje koffie en wordt professioneel geholpen. Hele fijnen en betrouwbare club!

Karel 27-11-2017 Via de website gekocht

perfecte bediening en aflevering , prijs kwaliteit prima

op beloofde tijd geleverd ,perfect te volgen . Groot keuze van verschillende producten, prijs kwaliteit een eerlijke verhouding. aan te bevelen

Jan Kramer 27-11-2017 Via de website gekocht

Super

Vandaag besteld, morgen in Huis maken ze waar. Ruime keus in diverse artikelen. Tevens hebben zo ook meerdere betaal mogelijkheden.

Iet 27-11-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle bezorging!

Gebruiksvriendelijke website en prettige communicatie! Heerlijk om zo vanuit je luie stoel als 75 jarige de wensen van je kleindochters te kunnen vervullen ! O ik verheug me nu al op die blije kinderkoppies!!! Ja ja grootvader gaat met zijn tijd mee door Cool Blue!👍👍

Hermanus 27-11-2017 Via de website gekocht

Coolblue bracht warmte!

Het is al dagen aan het regenen en het is waterkoud Geen weer om eruit te gaan ,meer voor een verwarmd bed. Mijn vrouw vond toch echt dat een elektrische deken voor haar een weldadige verrassing zou brengen in deze troosteloze maand november.
Wat is het dan fijn om niet naar de stad te gaan en winkel in en uit te moeten.Via site verken je snel de elektrische dekenmarkt in de juiste winkel "COOLBLUE" altijd geopend, alles op voorraad en wordt de volgende dag bezorgd. Ze zeggen ook nog hoe laat! Ik wandel voortaan als het droog is en winkel thuis. Mooie winkel zeg..... een dikke tien.

Dirk 27-11-2017 Via de website gekocht

Top service

Scherpe prijzen, duidelijke omschrijving. Fijne keuzehulp.
Snelle reactie op productvragen per email. Snelheid gaat wat ten koste van inhoud reactie.

Willie 27-11-2017 Via de website gekocht

Gewoon goed.

Product netjes op tijd geleverd. Enig minpuntje is dat product in fabrikant doos zit en dan nog weer een keer in een vele grotere doos van coolblue, met luchtkussenfolie. Waarom deze extra verpakking wat ook al dat plastic nodig maakt? Snap dat jullie herkenbaarheid willen, maar dat kan ook anders, bv door coolblue papier om de fabrieksdoos. Lijkt me ook ergerlijk voor bezorging dat een product 2x zoveel volume krijgt dan nodig. Doe het niet voor mij maar voor het milieu.

kilo70 27-11-2017 Via de website gekocht

zeer goede service.

Duidelijke website, goede info over de producten, ook de prijzen zijn goed. perfecte service. Ik ben zeer tevreden over Cool Blue.

Pascie 27-11-2017 Via de website gekocht

Slechte levering

Na bestelling stond als status dat op zondag geleverd zou worden.
Daarna werd dit verandert in zaterdag tussen 18.00 - 20.30.
Net voordat geleverd zou worden werd dit weer verandert in maandag tussen 19.30 - 22.00 uur.
Je zal er maar er maar net voor thuis gebleven zijn of iemand gevraagd hebben om te wachten bij je thuis tot het afgeleverd wordt.
Product kan ik nog niet beoordelen, omdat ik het nog niet gehad heb.
Hopelijk klopt de leveringstijden nu wel en wordt het weer niet op het laatste moment gewijzigd.

Appelroosje 27-11-2017 Via de website gekocht

Snel en goede service!

Coolblue is een goede winkel. De site is erg overzichtelijk en de artikelen zijn gemakkelijk te vinden. De levering is altijd snel en de service is goed.

Paul vd Meer 27-11-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service

Coolblue is, wat mij betreft, dé standaard voor service en klantvriendelijkheid voor webwinkels. Naast het feit dat wordt afgeleverd waar je voor hebt betaald, word je continue pro-actief op de hoogte gehouden van de leveringsstatus en moment van levering. De manier van communiceren is prettig, met een beetje humor. Je krijgt steeds het gevoel dat je als klant gewaardeerd wordt.

Gerr 27-11-2017 Via de website gekocht

Goede snelle procedure en afhandeling!

Diverse site's bieden laptops en producten aan, nergens anders krijg je zo'n goede uitleg over de diverse specs van de laptops. Erg handig, breed aanbod. Bestelprocedure wandel je zo door heen en dag later al product in huis!

Jan 27-11-2017 Via de website gekocht

Fantastisch

Wat een geweldige service! Een klantvriendelijkheid, zoals vroeger bij de buurtwinkel. Snel en correct. Dit is de derde keer dat ik iets bij Coolblue bestel en ik blijf terugkomen.

Ann 27-11-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Mijn staafmixer had het begeven en wilde snel weer een nieuwe en niet te duur. Op mijn zoektocht kwam ik bij de bamix. En heb ik gekozen voor een "2de hands" omdat het nog best extra geld scheelde. Het enige wat je merkt van een 2de hands is dat de doos open is geweest, dus geen verschil met een nieuw product. De volgende keer zou ik ook zo weer voor een 2de hands kiezen. Ook ben ik blij met de snelle service zo dat ik weer heerlijk aan het koken en bakken kan.

Sindy Duarte 27-11-2017 Via de website gekocht

Amazing service

We were amazingly surprise by the service provided by Coolblue throughout the all purchase: customer service center, delivery schedule and process (timeframe, sms and call), the professionalism of the delivery men, the installation process of the washing machine (+ good practice tips and advices). Nothing was done in the rush so you feel that they are committed to provide the best service they can. It is the first time we do such a purchase (households) online. We hesitated between Coolblue and another well known Dutch website (that was 30€ cheaper), but the 1st contact with Coolblue (customer service contacted prior the order for questions about the delivery process) convinced me to buy at Coolblue. We just moved in a new house, and we decided to do all the other future households purchases at Coolblue !

René 27-11-2017 Via de website gekocht

Goede service, snelle levering ook in het weekend.

Toplevering en goede prijzen. Kreeg de aanbeveling via vrienden. Heb nu al meerdere producten gekocht die allemaal goed zijn geleverd.