Deze score is berekend op basis van 1398 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

7,4

Jan 09-09-2016 Via de website gekocht

Cool blue is zo cool als blue

Ik vind Cool Blue zeker een goede winkel. Meerdere producten al hier besteld en nog nooit teleurgesteld. Soms zijn ze iets duurder dan andere shops, maar als je kijkt naar de service en hoe persoonlijk ze met de klant zijn wil je die paar euro er ook wel extra voor neerleggen.

Pluspunten

• Goede hulp
  • Persoonlijk
  • Goed assortiment

Minpunten

• Iets duurder dan andere

Peter 09-09-2016 Via de website gekocht

Dashcam dod ls460w

Vrijdag s'avonds rond 21:00 uur besteld de andere dag had ik om 15:00 uur had ik me Dashcam binnen
Super snel dus

Diana 09-09-2016 Via de website gekocht

Erg goed

Ik heb al het een en ander gekocht bij Coolblue en ook wat artikelen teruggestuurd. Ik heb zelfs met mijn complete pc bij de winkel zelf gestaan waar een vriendelijke medewerker ruim anderhalf uur zijn best heeft gedaan. Ik kan met een gerust hard zeggen Coolblue weet wat klantenservice is! Zonder problemen retouren, uitgebreide service bij de winkels en maar 1 minpuntje en dat was een mailtje van de technische dienst die me doorstuurde naar een Youtube filmpje van een ander artikel, beetje jammer maar echt het enige minpuntje. Ga zo door Coolblue!

NadineDP 09-09-2016 Via de website gekocht

Snel en betrouwbaar

Goede productinfo. Goede en snelle filtermogelijkheden in de toch wel zeer uitgebreide databank. Intuïtieve schermen, zelf voor dummy's zoals wij ;-)

Pluspunten

• snelheid
  • vergelijking
  • ruim aanbod
  • afhaalmogelijkheden

Ien 09-09-2016 Via de website gekocht

snel, fun en inderdaad een glimlach op het gezicht!

Super snel, correct en ook nog super grappig met filmpjes over wachttherapie en een bedankstrook voor de buren op de doos: voor mij een super klantervaring!

Cornelis 09-09-2016 Via de website gekocht

zeer goede en handzame website.

Ruime keuze van producten. Prijs kwaliteit zeer goed. Het levering proces verliep zeer soepel. snelle levering. Handig de ophaal punten in de buurt.

ferry 09-09-2016 In de winkel gekocht
Utrecht (en in Eindhoven omgeruild)

Super

Had een tekentablet teruggebracht omdat 'ie kapot was. Na ruim een week kreeg ik bericht dat ik 'm weer op kon halen. Ik kreeg een nieuwe mee, want ze vonden dat Wacom (merk tablet) er te lang over deed om te repareren. En als extra geldt nu weer de volledige garantieperiode. De jongen waar ik de tablet had ingeleverd herkende me meteen en wist ook nog wat ik kwam doen.
Heel vriendelijke mensen, en superservice.

Pluspunten

• Service
  • Vriendelijkheid

Laurien 09-09-2016 Via de website gekocht

Top service en top stofzuiger

Snelheid, service, vriendelijk, bereikbaarheid, allemaal heel goed. 100 karakters zijn te veel voor een gewoon top bedrijf.

Pluspunten

• snelheid
  • service
  • vriendelijk

Eddy 09-09-2016 Via de website gekocht

Tevredenheid

Super snelle service. Ruime keuze. Artikel goed ingepakt. Aflevering op tijd, snel. We zijn tevreden en al eerder van jullie diensten gebruik gemaakt. Aan te bevelen bij anderen.

Jorien 09-09-2016 Via de website gekocht

Goede prijs/kwaliteit

Ik heb nu 4 producten bij Coolblue gekocht en deze voldeden aan mijn verwachtingen. Ook hadden ze een mooie prijs. Een vraag per e-mail werd snel beantwoord. Ik heb (gelukkig) nog geen contact gehad met de klantenservice over een defect product o.i.d. De manier hoe hier mee om wordt gegaan, vind ik ook altijd heel belangrijk.

Pluspunten

• goede prijs/kwaliteit
  • snelle levering
  • geen verzendkosten

Minpunten

• geen laagste prijs

Elisabeth 09-09-2016 Via de website gekocht

Gisteren ging de wasmachine stuk, vandaag had ik een nieuwe

Gisteren ging m'n wasmachine stuk rond 23.00.
Via Coolblue.nl kon ik meteen een nieuwe bestellen voor 00.00 uur die wasmachine zou dan meteen de volgende dag arriveren. Ik ontving een sms'je dat ze er om 10.30 al zouden zijn met m'n nieuwe wasmachine, en ja hoor!
Twee mannen; super aardige medewerkers van Dynalogic eentje sjouwde de wasmachine op z'n plek en de andere nam mijn oude wasmachine mee. Toen ik vroeg of ze nog even samen mijn droger erop wouden tillen heeft 1 medewerker me daar zelfs ook nog even bij geholpen!

Pluspunten

• Aardige medewerkers
  • Snelle service
  • Klantvriendelijk
  • Behulpzame medewerkers

Minpunten

• Geen minpunten

TK 09-09-2016 Via de website gekocht

Top Winkel

Prima winkel , beschrijving van product zeer goed. Levering supersnel ook bestel je het avonds naar 22.00 Uur.

Pluspunten

• correcet beschrijving
  • super snelle levering
  • goede service

annemarie 09-09-2016 Via de website gekocht

Vertrouwen

Ik kan Coolblue van harte aanbevelen. Ik ben soms sceptisch over het online bestellen van spullen, maar de duidelijke uitleg bij het product en de vele en duidelijke informatie erbij maken dat ik Coolblue vertrouw. Ik ben heel tevreden met de snelle en goede levering.

De Keijzer 09-09-2016 Via de website gekocht

Goede snelle service!

Site is duidelijk en het bestellen gast allemaal heel makkelijk.
Goede en snelle service. Ideaal wanneer je wat snel nodig hebt maar door werk of omstandigheden geen tijd hebt om naar de winkel te gaan.

Pluspunten

• Snelle levering

annie 09-09-2016 Via de website gekocht

Top

zeer snelle en goede levering. ook de transporteur verdiend een aanbeveling. precies op tijd! ook heel prettig dat je op de hoogte word gehouden van de route van de transporteur, waardoor je niet de hele periode thuis hoef te zijn en ook nog een bericht als hij in de buurt is zodat je naar huis kan komen.

Pluspunten

• snel
  • goed

Nancy 09-09-2016 Via de website gekocht

Eerste bestelling bij Coolblue

Website is overzichtelijk en duidelijk. Volgende dag in huis door postnl bezorgd met track en trace. Mail bevestigingen waardoor je op de hoogte wordt gehouden over stand van zaken. Geen schade en goed ingepakt.
Ik heb nog niets retour hoeven terug te sturen / schade aan product / garantie periode / ruilen etc., dus ik weet niet welke ongemakken erbij komt.

Pluspunten

• volgende dag geleverd
  • postnl bezorgd

E 09-09-2016 Via de website gekocht

Snel en goede communicatie

Vaker bij Coolblue besteld. Ook wel eens iets wat niet goed was. Dit zijn pas de momenten waarop je de service van een bedrijf leert kennen. Je hoeft niet te zoeken naar contactgegevens, ze zijn goed bereikbaar, werd keurig afgehandeld. Dit keer een wasmachine gekocht via Coolblue. S avonds besteld en de volgende dag door bezorgdienst gebracht incl. tijdsindicatie bezorging.

Pluspunten

• Goede communicatie
  • Correcte afhandeling
  • Snelle bezorging

AV 09-09-2016 Via de website gekocht

aankoop rugzak

duidelijke afspraken bij bestelling,correcte levering,materialen degelijk verpakt.
Zo hoort het ! bedankt aan het team van Coolblue

Pluspunten

• gemakkelijk te bestellen
  • correcte levering

Thea B 09-09-2016 Via de website gekocht

SUPER WEBSITE

Duidelijke website, supersnelle levering!! Ik heb een laptop besteld goed verpakt, niets op aan te merken , ga in de toekomst zeker weer bestellen. Helemaal Top!!

Anniek 09-09-2016 Via de website gekocht

Coolblue the best!

Goede site, met snelle levering, dat vind ik een groot pluspunt! Wel is het een minpunt dat je de laptop dus helemaal zelf moet installeren en klaar moet maken om te gebruiken.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Duidelijke track en trace

Minpunten

• Thuis zelf installeren

beek 08-09-2016 Via de website gekocht

super service

fijne winkel zowel online maar ook de winkel waar je heen kunt gaan. Fijn dat als je niet kunt kiezen hun wat aanbevelen en dat is niet het duurste. kwaliteit prijs verhouding is perfect.

Frank Leenaers 08-09-2016 Via de website gekocht

Supersnel en betrouwbaar

Al verschillende bestellingen gedaan en altijd dag later de levering ontvangen. Nog geen problemen gehad of minpunten die ik kan bedenken.

Joris 08-09-2016 Via de website gekocht

Glimlach

Kopen bij coolblue zorgt altijd voor een glimlach om mijn mond. Niet alleen word je blij van het aankopen zelf (website op orde, levertijd, updates over levering zelf), ook de teskten op de doos doen me altijd grinniken. Diegene die die woordgrappen bedenkt is briljant en een bedrijf die deze grappen op de doos durft te zetten, verdient alleen al lof; in Nederland moet je altijd maar normaal doen , anders word je als 'gek' gezien. Coolblue niet, die is fris, nieuw en houdt zich lekker aan haar eigen principes.

Vooral doorgaan!

Pluspunten

• Aankoop zelf
  • Teksten op doos

Minpunten

• Prijzen kan nog lager
  • Merknaam

Lena Liesveld 08-09-2016 Via de website gekocht

Geweldig!!!

Wij zijn voor het eerst klant van Cool Blue De ervaring was vanaf het begin van bestellen tot de plaatsing in huis van onze koelvriescombinatie subliem geregeld Zelfs de verwachte tijd van levering klopte als een bus 2aardige jongemannen waren zeer netjes en beleefd Met andere woorden ZEER aan te bevelen L F

kees 08-09-2016 Via de website gekocht

aanschaf koelkast

zeer tevreden over afhandeling ik heb mijn bestelling geplaatst rond 19.00 uur in de avond, de volgende morgen om 08.45 stond hij bij ons in huis.
ook de mensen die hem brachten hulde voor het in huis zetten.

Pluspunten

• correcte afhandeling

Arjan 08-09-2016 Via de website gekocht

Top bedrijf!

Superservice, snelle levering, duidelijke site! Coolblue is een internetwinkel zoals internetwinkels moeten zijn!

Pluspunten

• Snelle service
  • Groot assortiment
  • Gratis levering

Minpunten

• Geen!!!!!

Kris Pissens 08-09-2016 Via de website gekocht

Ervaringen coolblue

Duidelijke site, vergelijk optie tussen verschillende toestellen , snelle leverin, bij slechte werking toestel perfecte service gekregen

Pluspunten

• Snelle levering

Olena 08-09-2016 Via de website gekocht

Heel tevreden met Coolblue

Ik ben heel tevreden met ruim assortiment aan producten,goede prijs kwaliteitverhouding,snelle levering,goed overzichtbare site

Consument D 08-09-2016 Via de website gekocht

Supersnelle levering en plaatsing

's avonds besteld en 's ochtends om 8 uur stond de droger aangesloten bij ons thuis! Keurig een belletje een kwartier voor levering. Echt prima.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede service

ScenicSurfer 08-09-2016 Via de website gekocht

Gewoon, zoals beloofd!

Alle zoals beloofd! Het juiste aanbod met een goede prijs/kwaliteit verhouding. Duidelijke en transparante informatie. Snelle verzending.

Jeroen VdP 08-09-2016 Via de website gekocht

Superwinkel!

Groot aanbod van verschillende merken en prijscategorieën. Een heel overzichtelijke en makkelijke website waardoor je meteen het geschikte product vindt en een heel snelle levering. Echt top!

Mieke 08-09-2016 Via de website gekocht

Horsje galaxy A5

Mooi hoesje. Wel snel vol met vingerafdrukken, oogt dan wat vettig. Makkelijk dat uur en datum erdoor zichtbaar blijven.

Annouchka 08-09-2016 Via de website gekocht

iPhone 5s

Donderdagavond (net phone verloren die dag) besteld en de vrijdagmorgen 9.30u reeds geleverd. Prima service voor een uiterst goeie prijs. Voortaan onze nummer 1 voor aankopen echte aanrader snelle service.

Pluspunten

• Gemakkelijk bestellen,
  • Snelle levering
  • Veilige betaling

M 08-09-2016 In de winkel gekocht

medewerker was erg behulpzaam

Duidelijk ingedeelde winkel, een fatsoenlijke stoel zou het wel gemakkelijker maken met wachten op je beurt. De (bar)krukken zijn Voor minder validen te hoog en onveilig.

Pluspunten

• goed toegankelijk
  • overzichtelijk

Minpunten

• geen gewone stoel

Officiele reactie van Coolblue 09-09-2016

Goedemiddag,

Fijn dat u over het algemeen een goede ervaring heeft gehad bij ons in de winkel. Het is echter wel jammer dat u niet prettig kon wachten op uw beurt. Het is inderdaad iets om in overweging te nemen als het gaat om minder valide personen. Als u nog andere vragen of opmerkingen heeft, horen we dat graag van u via geenglimlach@coolblue.nl

Vriendelijke groeten,

Marc 08-09-2016 Via de website gekocht

Prima

Snel en betrouwbaar. Groot assortiment, cocurrerende prijzen, volgende dag in huis, prima website en vergelijkende producten aangeboden als alternatief.

Pluspunten

• Veel keuze
  • Snel
  • Prima website
  • Concurrerende prijzen

Ron veld 08-09-2016 Via de website gekocht

Goedkoop en veel keuze

Er is veel keuze in elke artikel groep en de prijzen zijn daardoor laag. Ook kan je refurbished artikelen kopen.

Pluspunten

• Veel keuze
  • Lage prijzen

Minpunten

• Slechte service bezorging
  • Artikelen niet uitgepakt

Luc 08-09-2016 Via de website gekocht

Schot in de roos!

Ik kocht een laptop. De productbeschrijving is heel duidelijk en volledig zodat je precies weet wat je voor je geld krijgt. Bovendien werd al snel duidelijk dat prijs/kwaliteit verhouding zeer goed zat. Vlotte bestelwijze en dito levering! Goede punten voor Cool Blue!

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit
  • Overzichtelijke info
  • Vlotte afhandeling

Danny 08-09-2016 Via de website gekocht

Veel keuze, snelle levering

Heel leuk om vanuit je zetel te kiezen uit een groot aanbod, en je spullen heel snel geleverd te krijgen.

Petra 08-09-2016 Via de website gekocht

Coolblue geweldig! (HP kan beter...)

Coolblue snel en efficiënt als altijd: top!! Helaas ontbrak bij mijn all-in-one HP-laserjet essentiële info over het scannen. Ik werk met Mac OS El Capitan. Om te kunnen scannen heb je dan de HP Easy Scan app nodig. Alleen, dat staat nergens in de handleiding of op de website van HP. Een omissie die uren zoeken, proberen, denken etc. heeft gekost. Dus Coolblue een dikke 9, HP voor het apparaat zelf ook een 9, maar voor communicatie en klantvriendeljkheid een 3.

Pluspunten

• snel
  • makkelijk

joke wouters 08-09-2016 Via de website gekocht

echt blij met mijn nieuwe wasmachine.

Goede bediening. En uitleg.over de wasmachine.afgesproken tijd.ik ben echt heel blij er mee.en ook snelle levering.hartstikke bedankt.

Pluspunten

• heel tevreden.

Hagenaar 08-09-2016 Via de website gekocht

koelast

Goed en op tijd geleverd , moet nog ingebouwd worden,
Dan weet ik zeker dat alles goed.
Als het niet goed is kijk i0k of het omruilen net zo goed is

leo wols 08-09-2016 Via de website gekocht

Cool Blue --- een 10 met een griffel---

een stofzuiger gekocht,Nisfisk,prima apparaat.
s,avonds besteld,s,morgens afgeleverd.

Gewoon een prima bedrijf,grote concurrent voor Bol.com

Pluspunten

• goede service
  • snelle aflevering

Minpunten

• niet dat ik weet
  • niet dat ik weet

dutchglorius 08-09-2016 Via de website gekocht

goed en snel

goede kwaliteit producten en snel binnen en maar 9,95 voor levering op de zelfde dag.
bestellen is snel gemakkelijk met voldoende betaal opties

Pluspunten

• snelle levering
  • veel annbod lage prijs

Minpunten

• grote verpakking

Kipoewee 08-09-2016 Via de website gekocht

Geweldige site!

Niet voor alles de goedkoopste, dikwijls wel. Geweldige service met een beetje humor tussendoor. Tot nu toe enkel correcte ervaringen met Coolblue.

Pluspunten

• service
  • humor
  • correct
  • vaak goedkoopste

elmah 08-09-2016 Via de website gekocht

Very good

Magnificents service, good prices and very fast delivery. I would recommend coolblue and would order any time again withouta my hesitation.

H. de G. 08-09-2016 Via de website gekocht

Goede printer en snelle bestellingafhandeling

Ik heb de printer nu een week. Installeren ging probleemloos. Dubbelzijdig printen moet ik nog uitproberen. Verder geen problemen gehad

Pluspunten

• Afhandelings snelheid
  • Prima verpakking

Jack 08-09-2016 Via de website gekocht

Coolblue is cool

De website is overzichtelijk en kon ik makkelijk vinden wat ik zocht.
De levering was als afgesproken, dat wil zeggen vandaag besteld, morgen in huis.

Willem 08-09-2016 In de winkel gekocht
Amsterdam

Aankoop Ipad Air2

Een hele fijne winkel waar het personeel ruimschoots de tijd neemt om alles duidelijk uit te leggen, ondanks dat het druk in de winkel is. Zeer deskundig personeel dat mij heeft geholpen.

Pluspunten

• deskundigheid personeel

René Van de Laarschot 07-09-2016 Via de website gekocht

Goed en snel, coolblue levert wel!!!

Zeer overzichtelijke webshop. Snelle levering!!!!! Veel afhaallocaties. En makkelijk dat je ook via Paypal kan betalen

Pluspunten

• Snel
  • Overzichtelijk

SisterRJ 07-09-2016 Via de website gekocht

Ruime keus en goede, betrouwbare informatievoorziening.producten van goede kwaliteit. Zeer snelle levering met tijdstracering.

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Snelle levering