Deze score is berekend op basis van 3288 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Luc - Gistel 21-08-2016 In de winkel gekocht
Lochristie

Cool blue : prijs - kwaliteit - levering perfect ok

Bij afhaling in de winkel altijd perfecte bediening en oh zo belangrijk - klantvriendelijk en antwoorden op je gestelde vragen

Pluspunten

• altijd op tijd geleverd

Rutger 21-08-2016 Via de website gekocht

Groot en goed assortiment van de producten en snelle bezorging bezorging ervan. En als het niet goed is krijg je je geld terug

Pluspunten

• Snelle bezorging

Benno 21-08-2016 In de winkel gekocht
Amsterdam Gustav Mahlerlaan

Coole coolblue ervaring in Amsterdam

Voor het eerst aankoop gedaan bij Coolblue en is mij bijzonder goed bevallen. Eerst telefonisch voorraad gecheckt en vervolgens in de Amsterdamse vestiging aankoop gedaan. Keurig nette en overzichtelijke winkel waar rust heerst doordat op nummer een ieder geholpen wordt. Een winkel / site met breed assortiment. Tijdens wachten kun je rondkijken of kopje koffie nemen, prima. Door dit systeem geen (voor)dringende mensen en krijg je de aandacht die nodig hebt. Er zijn voldoende medewerkers dus wachttijd is relatief beperkt. Voorts deskundig geholpen en de tijd wordt voor je genomen. Een artikel was niet op voorraad (was bekend) en is binnen 24 uur thuis geleverd waarbij je door bezorgdienst keurig over aflevertijd wordt geinformeerd. Een erg positieve ervaring en kan het een ieder aanraden.

Pluspunten

• Overzichtelijk
  • Rust en geen gedrang
  • Deskundig
  • Ruim assortiment
  • Goede en stipte levering

Minpunten

• Geen ervaren

Hendrik Haandrikman 21-08-2016 Via de website gekocht

Voor mij geen andere Webshop meer

Ongecompliceerde webshop met leuk aanbod voor zeer scherpe prijzen en supersnelle levertijden
Ook gecharmeerd van 2e Kans geeft de mogelijk iets met behoorlijke korting te kunnen kopen.

Pluspunten

• Ongecompliceerde webshop
  • Laagste prijzen
  • Groot assorment
  • supersnelle levertijden

Rob 21-08-2016 Via de website gekocht

In 1 woord: Geweldih!

Het aanbod is prima, produktbeschrijving helder. Zeer goede mogelijkheden om aflevering te kiezen en een hele goede prijsstelling. Het filmpje na bestelling doet je werkelijk glimlachen.

henk 21-08-2016 Via de website gekocht

Alles klopt

Alles klopt, prima informatie en ze maken waar wat ze beloven. Daarnaast hele handige instructieve film over het gebruik van het product.

Pluspunten

• ze doen wat ze zeggen
  • scherpe prijzen

Maurice 21-08-2016 Via de website gekocht

Samsung wasmachine

Het bestelproces ging soepel en was duidelijk. Snelle levering door vriendelijke en vakkundige mensen. De wasmachine draaide al na een kwartiertje.

Pluspunten

• Goede service
  • Klantgericht
  • Snelle levering
  • Goede comm. over levering

M.Louppen 21-08-2016 Via de website gekocht

Wat een goede website!

Geweldige, informatieve website (de beste die ik ken) met mogelijkheid om overeenkomstige producten te vergelijken. En idem goede afwikkeling bestelling.

Pluspunten

• info website
  • klantvriendelijk

Mertens 21-08-2016 Via de website gekocht

Fietsendrager

ruime keuze op de website, die toont een goed overzicht van de verschillende fietsendragers, handig om prijs/kwaliteit te vergelijken. De levering is supersnel en in perfecte staat

Diana 21-08-2016 Via de website gekocht

Goed geholpen via whatsapp

Mijn betaling via ideal verliep niet goed (mijn fout), en vervolgens whatsappte ik naar het nummer van Coolblue wat ik op de site vond. Ik werd uitstekend geholpen, ze wisten meteen om welke bestelling het ging en alles is (snel) helemaal goed gekomen!

Pluspunten

• Snelle service
  • Goed bereikbaar

Jacqueline 20-08-2016 Via de website gekocht

Prima winkel die Coolblue

Vandaag voor 23.59 uur besteld is morgen in huis. En ze bellen 15 min. van te voren dat ze eraan komen. Stellen zich voor zetten het neer en nemen de verpakking mee. Echt dat is pas service!

Pluspunten

• Gemakkelijke site
  • Snelle bezorging
  • door eigen mensen

Nadine 20-08-2016 Via de website gekocht

Super snelle service

De service is super, ik had zaterdag dringend inktpatronen nodig, deze via coolblue besteld en zondag middag stond de koerier al aan de deur met de bestelling...

Pluspunten

• snel
  • goede service

wvl 20-08-2016 Via de website gekocht

berouwbaar

handig dat je tot middernag kunt bestellen en dan de spullen de volgende dag in huis heeft. Ook leuk va de actie om een (dure) gratis cadeau te krijgen bij het bestellen van een mobiele foon

Pluspunten

• vlotte service

fred 20-08-2016 Via de website gekocht

Best Webshop van België

De Top in dienstnaverkoop, de levering gedeurd altijd heel snel, besteld vóór 23:59, de dag nadien geleverd met de post

Pluspunten

• Iedere Dag geleverd
  • Klantendienst

Minpunten

• Weinig Merk keus

Wim 20-08-2016 Via de website gekocht

Een website die wat wat hij zegt!

Altijd goede info over het product. Medewerkers die meedenken en goed advies geven. In mijn geval was de aanvraag van een dataabonnement niet gelijk realiseerbaar door een storing van de server van de provider. Volgende dag ben ik gelijk hierover geinformeerd en werd een alternatieve leveringsdatum vastgelegd. Bezorging werd zelfs gratis!

Serena 20-08-2016 Via de website gekocht

Veelzijdig met top service!

Groot en veelzijdig assortiment met een leuke prijs met een snelle en goede service. 2 jaar geleden een 2e hands telefoon gekocht na de software update deed deze het niet meer, kon hem terug sturen voor reparatie binnen een week weer gerepareerd terug. Paar dagen geleden een nieuwe telefoon gekocht ook weer bij coolblue. Maar ook andere spullen zoals een mac muis gekocht, vandaag bestellen morgen in huis, ideaal!

Pluspunten

• Reparatieservice
  • Makkelijke website
  • Videorevieuws

Minpunten

• Datum op kortingscodes

Denny 20-08-2016 Via de website gekocht

Led Display Galaxy Note 7

Veel assortiment en je kan het op je gemaak bekijken en het woede tot aan de deur bezorgd en je hooft er niet voor thuis te blijfen

Pluspunten

• Goed over zicht

Menno 20-08-2016 In de winkel gekocht
Eindhoven

Laptop kopen

Eindelijk een winkel met voldoende personeel waar je direct geholpen wordt! ook waren ze zo aardig om te kijken of de laptop wel in de laptop tas paste. Dit was helaas niet het geval wat wel gek is want deze werden samen aanbevolen op de website. Maar dankzij het oplettende personeel ben ik zonder zorgen na huis kunnen gaan en werkte alles perfect!

Pluspunten

• Voldoende persooneel
  • Snelle service

LvG 20-08-2016 Via de website gekocht

Meer dan tevreden. Wederom!!

Nu al 3x producten bij coolblue besteld. Hun service is echt super. Prijs/kwaliteit is ook goed. Voor mij elke keer of goedkoopste of net een paar euro meer. Maar omdat ze zo betrouwbaar zijn kies ik dan toch voor Coolblue.

Pluspunten

• Erg tevreden over alles
  • Dat ze PayPal hebben.

Minpunten

• Die heb ik gewoon niet.

Ronald 20-08-2016 Via de website gekocht

zelf op zondag

Zaterdag nog snel een bestelling gedaan. juist omdat ze op zondag leveren ging mijn keuze uit naar coolblue, daarnaast ook een redelijk scherpe prijs stelling.
Op zondag alles prima afgeleverd in de wel bekende coolblue doos. Wat ik wel bijzonder vond (wellicht een foutje?) dat ik geen handtekening moest zetten voor deze (toch wel prijzige) bestelling.
Maar verder alles top geregeld

Pluspunten

• prima prijs
  • levering op zondag gratis

Minpunten

• geen handtekening

Wasmachine en droger aeg 20-08-2016 Via de website gekocht

Uitstekende service

Perfecte service. Artikel niet op voorraad mail zodra deze op voorraad is. Aangeven welke dag je wilt bezorgen. Bij bezorging alles perfect geregeld en kosteloos de wasmachine en droger aangesloten. Uitleg gekregen over het product. Enig minpubtje wat ik kan bedenken is dat je geen tijdblok qua bezirging kunt aangeven echter zijn ze hier wel mee nezig begreep ik van de bezorgers.

Pluspunten

• Uitstekende service
  • Betrouwbaar
  • Vriendelijk personeel

Minpunten

• Tijdsblok bezorging

Lil 20-08-2016 Via de website gekocht

Valse start maar meer dan goedgemaakt.

Na een valse start omdat het terugbellen na een verlengingscheck erg lang op zich liet wachten, ben ik uiteindelijk super geholpen. De keuze voor nieuwe telefoon en verlenging van mijn abonnement kunnen maken na een goed overzicht van de verschillende kosten. Een waardebon voor het lange wachten en een verjaardagskaartje van Mario van Coolblue. Levering was keurig op tijd en netjes. Ik ben een tevreden klant. Nog steeds want al meer zaken gekocht bij Coolblue en nog nooit klachten gehad.

Pluspunten

• Goede informatie
  • Ruim tijd voor adviezen
  • Correcte levering

Mart 20-08-2016 Via de website gekocht

Verfrissend!

Leuke grappige klantbenadering. Supersnelle levering en uitstekende 'niet goed geld terug' service. Niet de allergoedkoopste maar dat pretendeert men ook niet.

Pluspunten

• Prima service
  • Merkartikelen
  • Betrouwbare service

Minpunten

• Niet de goedkoopste

Michel 20-08-2016 Via de website gekocht

Goede webwinkel

Goed aanbod
Veel bezorgingsmogelijkheden
Retourneren zonder problemen
Veel filters om je gewenste product snel te vinden

Astrid 20-08-2016 Via de website gekocht

Topservice, bezorgers?? op tijd na een Tel. 15 min.vooraf.

Keurig, goede service, vriendelijke bezorgers, fijn een Tel 15 min. Voordat ze aanbellen....prettig dat voor 23.59 besteld, volgende dag in huis

Annie van Duppen 20-08-2016 Via de website gekocht

Mijn bestelling bij Coolbleu

Ik heb deze week bij Coolbleu een onderdeel van mijn Kitschen-aid keukenmachine besteld.Alles werd op de site duidelijk aangegeven.Ik heb 'm gekocht,betaald en mijn bestelling had ik supersnel in huis.Doordat alles goed was kon ik weer meteen aan de slag.Super.

Pluspunten

• duidelijke website
  • snelle levering
  • goede prijs

Roland Haegeman 19-08-2016 In de winkel gekocht
Lochristi

Beoordeling

Een fantastische winkel waar je steeds met alle vragen terecht kan en op een heel vriendelijke manier wordt geholpen of je nu koopt of niet de dienstverlening is altijd top.

Inwoner Maarssen 19-08-2016 Via de website gekocht

Aankoop apparatuur en toebehoren

Prettige en overzichtelijke website van Coolblue. Daardoor is het mogelijk een passende keuze uit de geboden alternatieven te maken. Snelle en correcte afhandeling van de bestelling.

Pluspunten

• Overzicht
  • Snelle actie
  • Klantgericht

Anröchte 19-08-2016 Via de website gekocht

snel, betrouwbaar, compleet, service

snel geleverd, betrouwbaar, compleet en een zeer ruime keuze, erg goede service.
Ook bij problemen snel een goede oplossing.

CB. 19-08-2016 Via de website gekocht

CB.

Snelle en goede service.
Makkelijk te retouneren, en snel je geld overgemaakt.
veel merken om uit te kiezen.

Pluspunten

• veel merken
  • uitstekende service

Marit 19-08-2016 Via de website gekocht

Snel & goed!

Coolblue levert snel en heeft een goede website! Alle info is duidelijk en je wordt goed op de hoogte gehouden van het hele bestelproces. Ze hebben ruime keuze en goede aanbiedingen. En ze hebben humor :)

Pluspunten

• duidelijke website
  • snelle levering

René 19-08-2016 Via de website gekocht

Grandioos

De klant is koning bij Coolblue! Na het bestellen ontvang ik direct een bevestiging met een retour-formulier. Coolblue doet niet moeilijk indien ik het gekochte product wilt terugsturen of ruilen. Bij veel web-winkels is deze service ondermaats.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Originele verpakking
  • Retourneren geen probleem
  • concurrerende prijzen
  • Klant is Koning!

Minpunten

• Die zijn er niet.

Herman 19-08-2016 Via de website gekocht

Timeshare capsule Apple

Overzichtelijk, duidelijke informatie, snelle levering, goed verpakt, top. Een aanbeveling om bij deze winkel te kopen.

Pluspunten

• Overzichtelijk
  • Snelle levering

Jeroen 19-08-2016 Via de website gekocht

iPhone besteld

Alles ging snel en makkelijk, het was duidelijk weergegeven en makkelijk te bestellen; bestelling was op tijd binnen.

Pluspunten

• Leveringssnelheid
  • Overzichtelijk

Minpunten

• ophaalpunt was traag

Leroy 19-08-2016 Via de website gekocht

Online bestelling

Lekker snel bezorgt! zondagavond besteld en maandag al rond de middag het product in huis hebben. Verder zijn al mijn bestellingen netjes optijd bezorgt geweest!

Dennis 19-08-2016 In de winkel gekocht
Rotterdam, Groningen(Vakantie)

Coolblue is top

Na aanschaf van diverse artikelen bij CoolBlue kan ik niet anders zeggen dat het een fijne webwinkel is. Ruime keuze, goede service, retourneren zonder poespas en redelijke prijzen.

Pluspunten

• Ruimte keuze
  • Goede service
  • Snelle levering
  • Probleemloos retourneren

Marten 19-08-2016 Via de website gekocht

Prima service en product

Super snelle levering. Goede reviews. Genoeg keuze in prijs niveau / kwaliteit en in diverse merken.
Al meerdere producten via Coolbleu gekocht.Garantie afhandeling ook naar wens..wel aankoop gegevens bewaren😆

Pluspunten

• Snel en duidelijk
  • Veel vergelijk

Minpunten

• Adres moet kloppen

Anita Dijk 19-08-2016 Via de website gekocht

een bedrijf dat zich onderscheidt van vergelijkbare webshops

Duidelijke website, zeer vriendelijk personeel, goede producten.snelle en goede levering.
3 jongens die de wasmachine kwamen afleveren, Iedereen had zijn eigen taak.
Machine aangesloten en zelfs de droger er weer ongeplaatst, zonder te vragen. prima jongens

Sarah 19-08-2016 Via de website gekocht

Super service!

Ik heb hier een rugzak besteld 's avonds laat en de volgende dag werd deze al bezorgd, netjes ingepakt en zonder verzendkosten. Ik ben helemaal tevreden.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Netjes verpakt

Marc 19-08-2016 Via de website gekocht

snel, betrouwbaar, goede info!

Goede website, duidelijk en betrouwbare afhandeling! Prijstechnisch oke.
Snelle levering. Kortom: redenen genoeg om vaker bij Coolblue te kopen!

johan 19-08-2016 Via de website gekocht

Eerste keer zeker meegedaan. Super netjes alles

Super netje, Alles volgens afspraak. Zelfs de oude artikelen meegenomen. Netjes van te voren gemeld hoe laat ze er waar. Top

ludo r 18-08-2016 Via de website gekocht

aankoop fotomateriaal

zeer tevreden snelheid en betrouwbaarheid. 'savonds producten besteld de volgende morgen zijn ze afgeleverd

Pluspunten

• snelheid
  • betrouwbaarheid, prijs

No 18-08-2016 Via de website gekocht

Vlot winkelen bij Coolblue

Alles wat beloofd was en zelfs meer.
Snelle levering volgens afspraak.
Product beantwoordt aan beschrijving.
Uitgebreide beschrijving op de website, met pro's en contra's.
Veilige en leuke verpakking.

Pluspunten

• Uitstekende website
  • Ruime keuze
  • Goede reviews
  • Vergelijking mogelijk
  • Betalingsgemak

Tom 18-08-2016 Via de website gekocht

Veel keuze, en snelle levering.

Zeer veel artikelen te koop, zo ongeveer van alles wat.
Snelle levering, kopen vóór middernacht, de volgende dag in huis (ook in het weekend).
Goede beschrijving van artikelen en veel reviews.
Waarom geen 10? Zijn niet altijd de allergoedkoopste (je moet toch wat te wensen overhouden).

Pluspunten

• Heel veel keuze
  • Volgende dag in huis
  • Uitgebreide info
  • Veel reviews

Minpunten

• Niet altijd goedkoopste

Ellen 18-08-2016 Via de website gekocht

De website is heel duidelijk. Ook nog telefonisch contact gehad. Ik werd snel geholpen en heel netjes te woord gestaan. Op de dag van levering van te voren een telefoontje gehad. Perfect geregeld. De mannen waren heel kundig.

Pluspunten

• Fijne service
  • Vriendelijke mensen

albert raymakers 18-08-2016 Via de website gekocht

Kopen op internet

Zeer duidelijk. Goede infomatie.
Frequent artikelen aangekocht; altijd zeer tevreden.
Ik was genoodzaakt twee producten te retourneren. Dit gaat zeer vlot.

Pluspunten

• goede website
  • prima service
  • Geen probleem bij retour

Minpunten

• Ik kan echt niets vinden

HFi 18-08-2016 Via de website gekocht

Prima, door te doen wat ze beloven

Soms net ff paar euro meer maar dat is de zekerheid van goede service waard. Kijk daarom vaak eerst bij Coolblue of een product beschikbaar is. Pas bij grote prijs verschillen wil ik nog wel eens voor andere winkel kiezen.

Icedrop 18-08-2016 Via de website gekocht

Scherpe prijzen en uitstekende service. Ik ben heel tevreden over mijn aankoop en de service verleend bij de levering.

Pluspunten

• Lage prijzen
  • groot assortiment

Iris 18-08-2016 Via de website gekocht

Goede en snelle service

Duidelijke website Als op voorraad volgende werkdag in huis Krijgt sms tussen welk tijdstip bezorgers komen

Pluspunten

• Overzichtelijk

Albert van Bemmelen 18-08-2016 Via de website gekocht

Prompte en levering en kwaliteit !

Verfrissend jullie aanpak en onvoorstelbaar hoe accuraat en snel jullie werken !!
Mijn 3de bestelling zal ongetwijfeld opnieuw bij Coolblue vandaan komen.