Deze score is berekend op basis van 2157 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

7,9

Willem 01-09-2016 Via de website gekocht

wat je wil is wat je krijgt

Ik was op zoek naar een micro sd kaart voor mijn S7. In de zoekmachine, resultaat: coolblue. Op de site heel makkelijk zoeken, bestellen, betalen en de volgende dag in huis. Kaartje in de telefoon en klaar. Werkt! Dus.

HU 01-09-2016 Via de website gekocht

Samsung 32 inch TV

Uitstekend product. Binnen een dag thuis bezorgd. In uitstekende conditie,Met duidelijke uitleg hoe het apparaat geinstalleerd moet worden.Dat is zeer plezierig voor de consument. Ondanks feit dat CoolBlue de enige on-line leverancier van dit product was was de prijs concurrerend laag.

Pluspunten

• de snelle bezorging
  • Prima product afgeleverd

JB 01-09-2016 Via de website gekocht

fijne bout, leuke hippe kleur

Vandaag voor het eerst gebruikt. Strijkt lekker, niet te zwaar. Snel warm, snoer prima van lengte. Kleding snel kreukvrij.
Enige minpunt bij mij is dat er soms druppels i.p.v. stoom uitkomt. Verder nog geen negatieve dingen vernomen.

Pluspunten

• snel warm
  • slaat automatisch af
  • lang snoer

Minpunten

• soms druppels

jacques 01-09-2016 Via de website gekocht

heel gemakkelijk voor senioren

Heel snel in de levering,je hoeft geen dag thuis te blijven,jammer is het dat er geen nederlandse handleiding bij is en als ik een electrisch apparaat koop verwacht ik dat er gewoon ook een oplaad snoer met een gewone stekker bij is en niet een usb kabeltje

Richard van Dijk 01-09-2016 Via de website gekocht

Een van de beste webshops

CoolBlue is voor mij één van de beste webshops op het gebied van alles. Maakt niet uit wat voor product ik zoek, meestal kom ik toch terecht bij CoolBlue. En dat is niet voor niks.

De website van CoolBlue is zeer overzichtelijk en heeft een gigantisch assortiment. Daarnaast zijn er ook geregeld leuke aanbiedingen te vinden op de site.

Het bestellen van producten gaat erg makkelijk en is goed bij te houden via je account.

De bezorging van de bestellingen is daarnaast ook uitstekend. Als het product vóór 23:59 is besteld wordt het dezelfde dag nog verzonden en de volgende dag geleverd, zelfs op zondag!

CoolBlue's klantenservice is zeer vriendelijk en zijn bereid om overal bij te helpen. Zelf ben ik een fan van klantenservice via livechats en WhatsApp en ook dit ontbreekt niet bij CoolBlue.

Kortom, ben je op zoek naar een webshop met een groot assortiment en een snelle levering, dan is CoolBlue the place to be!

Pluspunten

• Zelfde dag verzonden.
  • Ook op zondag bezorgd.
  • Overzichtelijke website.
  • Leuke aanbiedingen.
  • Groot assortiment.

Minpunten

• Weinig fysieke winkels.

timoh 01-09-2016 Via de website gekocht

top service

over de service van coolblue ben ik zeer tevreden me bestelling was snel geleverd en de prijzen zijn perfect

Dirk, Brasschaat 01-09-2016 Via de website gekocht

kom er steeds terug

snelle, vlotte manier van zoeken met voldoende uitleg.
Vlotte levering, met berichtgeving zodat je kan opvolgen

Pluspunten

• snelle website
  • voldoende uitleg
  • commentaren

Tony 01-09-2016 Via de website gekocht

Fijne wasmachine

Na lang surfen op internet hebben we, naar aanleiding van de positieve berichten, besloten deze wasmachine aan te schaffen. De machine is nu een week in ons bezit en de wasresultaten zijn zeer hoopvol.

Pluspunten

• overzichtelijke bediening
  • grote vulopnening
  • degelijk apparaat

Born 01-09-2016 Via de website gekocht

Coolblue prima webwinkel!

Duidelijke website, levering volgens afspraak. + en - punten worden van het product vermeld, zodat je een objectieve beoordeling kunt maken. Hoewel je via track en trace je bestelling kunt volgen, steeds een e-mail wat de status van de leverin was.

Pluspunten

• Website
  • Levering
  • Keuze
  • Productinformatie

Vrouw 01-09-2016 Via de website gekocht

Prima

Goede service, snelle levering. Bij vragen kan je op meerdere manieren contact opnemen. En natuurlijk prima kwaliteit/prijsverhouding.

Jan 01-09-2016 Via de website gekocht

Aankoop smartwatch

Na wat rondkijken op diverse sites ook bij Coolblue de nodige info gevonden en vergeleken. Toen besteld omdat er binnen een dag geleverd kon worden. Bij bestellen foutje gemaakt waardoor dubbele betaling, mail naar klantenservice, bijna direct antwoord dat binnen 3 werkdagen, wa in werkelijkheid 1 werkdag, teruggestort zou worden. Keurig correcte en snelle levering en snel antwoord op een eventuele vraag.

Pluspunten

• Veel informatie online
  • Snelle repons op vragen
  • Snelle levering
  • Correcte levering

Jenny Buermans 01-09-2016 Via de website gekocht

Mijn aankopen !

Veel keuze, snelle en goede service !
Kortom, ik ben een tevreden klant !
Tot binnenkort. Als ik opnieuw iets nodig heb, ga ik heel zeker jullie site bekijken.
Ik praat over mijn tevredenheid ook met anders mensen !

Jos Wynants 01-09-2016 Via de website gekocht

Super goede dienstverlening. Prima product

Super goede kwaliteits producten. Zéér snelle levering. Betaling was nauwelijks afgerond,pakje was al thuis

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Leveringstermijn

catt4u 01-09-2016 Via de website gekocht

Heel veel keuze en supersnel geleverd

Omdat ik op korte termijn een nieuwe rugzak nodig had en speciaal een bepaald merk wilde hebben kwam ik via Google op Rugzakcenter.nl
(blijkt van Coolblue te zijn)

Ik wilde persé een rugzak van 'The North Face' omdat de rugzakken van dat merk goed bekend staan.

Bij Coolblue hebben ze heel veel keuze en het beste is dat je bestelling gegarandeerd de volgende dag geleverd wordt.
Zelfs op zondag!!
Voor betalen heb je diverse opties en ik kies altijd voor Paypal als dat kan i.v.m. kopers bescherming mocht er iets mis gaan.

Coolblue rekent hier niets exta voor in tegenstelling tot veel andere webwinkels!

Aankoop was binnen een paar seconden geregeld en binnen een paar minuten had ik een bevestigings email met een ordernummer van de bestelling.

Toen was het wachten tot PostNL de volgende dag met de prachtige blauwe doos met oranje bol met mijn nieuwe rugzak kwam.
Die heeft 'm om 15:45 afgeleverd.

Mijn advies aan kopers is dan ook om zeker bij Coolblue te kijken als je iets bij een webshop wil bestellen.
De service is perfect en als je ze belt krijg je ook iemand aan de telefoon en geen keuze menu ;-)

Pluspunten

• Grote keuze
  • Supersnelle levering
  • Zelfs op zondag bezorgd
  • Perfecte klantenservice

Minpunten

• Geen minpunten

Philip 01-09-2016 Via de website gekocht

Perfecte service

Snelle bestelling via internet en prima opvolging en melding van het traceernummer van het pakket.

Duidelijke website met zeer goede filter opties.
Vaak handige en nuttige accessoires welke worden aangeboden!

Pluspunten

• Duidelijke website
  • Snelle bestelling
  • Snelle betaling

RobZ 01-09-2016 Via de website gekocht

Goed aanbod, makkelijke website, snelle levering

Met name de website van coolblue is super want je vindt er een zeer goed aanbod van produkten. selectiecriteria zijn goed opgezet en laten je snel vinden wat je zoekt. Produktinformatie is zeer goed en helpt bij het maken van keuzes. zeer snelle levering, met name ook in geval van ophalen in een van de winkels wat een groot voordeel is in geval van een last minute bestelling.

eric 01-09-2016 Via de website gekocht

Coolblue is meer dan OK!

Heel werkbare website, goeie zoekmachine, wel starten met een minimum aan filters en dan verder opbouwen tot je komt bij je mogelijk gezocht product. Verder een vlotte bestelling en afhandeling en aflevering!!
Jullie doen echt wat jullie beloven!
Prima!

Pluspunten

• vlotte website
  • vlotte betalingswijze
  • heel vlugge levering

Willy 01-09-2016 Via de website gekocht

Fantastisch!

Makkelijk bestellen, zeer snelle levering en wat een klantvriendelijkheid!!! Ik beveel Coolblue van harte aan. Bene rg positief, ook over de bestelde wasmachine.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Enthousiaste bezorgers

Roland 01-09-2016 Via de website gekocht

Top bedrijf

Net als Bol.com, bestellen we geregeld bij CoolBlue. De meest uiteenlopende zaken.
Waarbij het grote verschil is dat bij Coolblue toppers werken die je netjes maar lekker informeel helpen als dat nodig is.

Er word echt aandacht gegeven aan de consument op verschillende manieren en bij verschillende processen. Dat hebben ze goed voor elkaar.

Ze zijn niet altijd de goedkoopste, maar service en betrouwbaarheid is mij wel wat waard.

Pluspunten

• Duidelijke website
  • Vriendelijke medewerkers
  • Goede product informatie
  • Snelle levering

Pascal Langerveld 01-09-2016 Via de website gekocht

Top service

Super aardig en beleefd personeel. Kwam er met one line bestellen niet helemaal uit, meneer aan de telefoon die mij geduldig stap voor stap door bestelling en betaling begeleidde. Krijgt keurig alles per mail bevestigd, ook tijdstip van leveren. Half uur van te voren wordt je gebeld dat ze eraan komen. Wederom superaardige en beleefde knullen die mijn oude wasmachine meenamen en de nieuwe hebben aangesloten. Mocht ik in toekomst een huishoudelijk apparaat nodig hebben, dan bestel ik zeker weer bij Coolbleu!

Pluspunten

• Aardig personeel
  • Op tijd geleverd

Barbara 31-08-2016 Via de website gekocht

Top snelheid en goeie prijs

Ik zocht een mooie rugzak, zaterdagavond vond ik een mooie aanbieding, besteld en maandag kon ik afhalen op de door mij aangegeven afhaalpunt. Communicatie rondom bestelling is snel en duidelijk.

Pluspunten

• Afhalen/bezorgen

zeer tevreden klant 31-08-2016 Via de website gekocht

goede leverancier

De site op internet is helder en duidelijk, de producten zijn prima en de levering van het bezorgbedrijf geweldige service, top

Jane 31-08-2016 Via de website gekocht

Goed advies, goede prijs en snelle levering

Website ervaar ik als zeer prettig. Duidelijke omschrijvingen , goede keuze hulp en handig de vergelijkingsmogelijkheid.
Bestellen erg simpel en de levering heel vlot. Tot dus !

Jasper 31-08-2016 Via de website gekocht

Snel, simpel, makkelijk....TOP

Voor de eerste keer wat besteld bij Coolblue.
Zondagavond om 21:30 uur.
Met een paar klikken is bestelling gedaan.
De volgende dag de bestelling in huis.

Sneller kan niet!
Top.

Pluspunten

• Snel
  • Overzichtelijk
  • Goedkoop

Nynke 31-08-2016 Via de website gekocht

Snelle nette levering

Top geleverd!! Alles keurig verpakt. Hele bestel proces gaat gemakkelijk. Ook de autostoelen zag er goed uit. Bij een is het een retourzendig geweest. Dat kon je zien aan de verpakking. Vind ik persoonlijk niet fijn bij een autostoel, je weet niet wat er mee is gebeurd. Enige min punt.

Pluspunten

• Snelheid
  • Overzichtelijk

? 31-08-2016 Via de website gekocht

bestelling

maandag 29aug. besteld.
Woensdag 31aug. 16.00 uur nog niets ontvangen. Wat bedoelen ze met voor23.59 besteld morgen in huis?

Officiele reactie van Coolblue 31-08-2016

Beste,

Bedankt voor uw review. Graag helpen we u verder met uw bestelling en het uitzoeken waarom deze nog niet is aangekomen. Gelieve via één van onze klantenservice-kanalen contact met ons op te nemen, zodat we u hiermee verder kunnen helpen.

Leporello 31-08-2016 Via de website gekocht

Prima Online Winkel

Snel geleverd, netjes en professioneel verpakt. Kan geen oordeel geven over klantenservice e.d. vandaar geen hogere score.

Pluspunten

• Snel
  • Breed assortiment
  • goed verpakt

Jessica 31-08-2016 Via de website gekocht

Top bedrijf!

Ik heb voor de eerste keer iets bij Coolblue besteld en dit is mij prima bevallen! Ik had het op zondagavond besteld en keurig maandag bezorgd. De tas was keurig verpakt zelfs nog met extra bescherming, helemaal top! Daarnaast werd ik goed op de hoogte gehouden in welk proces mijn bestelling zat. Ik zou dit bedrijf zeker aanbevelen in mijn omgeving.

Pluspunten

• Goede en snelle service
  • Artikel goed verpakt
  • Duidelijke beschrijving

Marc 31-08-2016 Via de website gekocht

Laagdrempelige, vriendelijke webshop met juiste dosis humor

Werkt makkelijk en goede informatievoorziening en communicatie. Tevens handige productfilmpjes. Leuke dat er tips worden gegeven over hoe om te gaan met de wachttijd.

Pluspunten

• Overzichtelijk
  • Heldere layout
  • Logische navigatie

Minpunten

• Nog niet ontdekt

Henk 31-08-2016 Via de website gekocht

Aankoop wifi extender via Coolblue

Snelle levering volgens afspraak. De volgende dag al in huis en product werkt naar verwachting. Mogelijk om binnen 14 dagen gratis te retourneren. Prijs ook concurrerend.

Pluspunten

• Levering
  • Gratis verzending

John 31-08-2016 Via de website gekocht

Snel en betrouwbaar

Veel artikelen, goede informatie over gewenste artikel op website zodat een afgewogen keuze kan worden gemaakt, duidelijk bestelproces en snelle, betrouwbare, levering.

Pluspunten

• Snel
  • Betrouwbaar

Tom 31-08-2016 Via de website gekocht

Aankoop rugzakcenter

De rugzak was in aanbieding dus had een mooie prijs. Vlotte afhandeling: makkelijk betalen (meerdere opties), zeer snel verzonden, goed ingepakt.

A. de Blauw 31-08-2016 Via de website gekocht

QuickBlue

Fantastisch snelle levering, zoals beloofd. Maar vooral ook een punctueel informatievoorziening. Heerlijk ongecompliceerd. Een klant vindt dat fijn.

Pluspunten

• Resultaat zoals beloofd
  • Punctuele informatie
  • Snel
  • Humor

Minpunten

• Kans op koppelverkoop

Jos Hendriks 31-08-2016 Via de website gekocht

Snel en probleemloos

Eenvoudig te bestellen: duidelijke website, transparante over kosten.
Heldere terugmelding (Wel wat veel mailtjes: bestelling is ontvangen, bestelling is verwerkt, bestelling is ingepakt, bestelling is bij bezorger).
Netjes op tijd bezorgd. Met duidelijke instructies voor evt. terugzending.

Pluspunten

• gemak website
  • helderheid over kosten

Minpunten

• veel mail

Marijn 30-08-2016 Via de website gekocht

Snelle levering op zondag, geweldige service!

Mijn zoontje had gespaard voor een blauwe IPod 32gb. Niet te vinden in Nijmegen in de winkels. Bij coolblue.nl wel! Fijne overzichtelijke website, bestellen was een eitje. En ze konden hem zowaar gratis de volgende dag leveren (op zondag!!) zodat we hem mee naar huis konden nemen op maandag (wij wonen in Frankrijk). Top service. Ze hebben onze jongen heel bij gemaakt! Chapeau Coolblue!

Doortje 30-08-2016 Via de website gekocht

Snelle levering. Op juiste tijd.

Groot assortiment, snelle levering, kosteloos. Producten op voorraad. Producten zijn goedkoper dan in de winkel.

G. van Son 30-08-2016 Via de website gekocht

Overzichtelijke en duidelijk website, zeer snelle levering (binnen 24 uur). Perfecte installatie en aansluiting van wasmachine. Vriendelijke bezorgers.

Pluspunten

• snelle levering
  • vriendelijke bezorgers
  • duidelijke website

Wouter Oudenampsen 30-08-2016 Via de website gekocht

Nieuwe laptop

Ik ben erg te spreken over Coolblue. Zelfs een late bestelling wordt de volgende dag al aangeboden. Ook de communicatie is duidelijk, snel en volledig.

Pluspunten

• Snelheid
  • Communicatie
  • Verpakking
  • Assortiment

Marleen Craeye 30-08-2016 Via de website gekocht

Mijn laptop-aankoop

Ik heb reeds een paar keer mogen ervaren dat COOLBLUE inderdaad werkt zoals ze beweren: grote keuze, gemakkelijk te bestellen en inderdaad de volgende dag geleverd. Deze manier van winkelen kan ik gerust aan iedereen aanraden.

Melle 30-08-2016 Via de website gekocht

online winkel coolblue

Vlotte bestelling, goed verpakt. Ook erg handig dat je de datum en eventueel zelfs het tijdstip van afleveren kunt bepalen!

Pluspunten

• Vlotte afhandeling
  • datum + tijd te regelen

Johan17 30-08-2016 Via de website gekocht

Bijzonder snelle levering, zelfs op zondag

Coolblue belooft een bijzonder snelle levering zelfs op zondag, de levertijd werd nog nader gepreciseerd en Coolblue komt de belofte volledig na! Uitstekende service

Pluspunten

• snelle levering
  • levering volgens belofte

Barry 30-08-2016 Via de website gekocht

Koffie machine en melkschuimer

Erg handig het in de avond bestellen en alsnog de volgende dag in huis. Producten voldeden aan de verwachting en prijs was scherp.

• Duidelijke site

Fraukje 30-08-2016 Via de website gekocht

pakketje was een enveloppe.

Wat ik jammer vond is dat ik keurig om half een 's nachts een track en trace code kreeg, terwijl het gewoon een enveloppe was, ging gewoon door de brievenbus. Blijf daar dus voor niets voor thuis. Voor de rest is alles naar wens.

Henke 30-08-2016 Via de website gekocht

makkelijk en snelle levering.

Je krijgt een duidelijke terugkoppeling wat er besteld is en wanneer het geleverd wordt. Het betaalproces is ook in orde en je kunt betalen via je bank-app dm.m.v. de QR-code die je kunt scannen.

Pluspunten

• bestelproces
  • levering

Minpunten

• geen chat-mogelijkheid

Tina 30-08-2016 Via de website gekocht

TOP service :)

Ik heb nu al 2x besteld bij Coolblue en ben er echt hartstikke tevreden over: eerste keer had ik een klacht over de transporteur. Dit is adequaat en begripvol opgelost. Onlangs weer een bestelling geplaatst: snelle levering, voldoende keuze en humor hebben ze ook (verpakking en 'leesvoer'!) Coolblue heeft in ieder geval een top-marketing team!

Pluspunten

• Snel & adequaat
  • Vriendelijk & begripvol
  • Voldoende keuze

Klaas 30-08-2016 In de winkel gekocht
Rotterdam

Perfect!

Via internet besteld maar afgehaald in winkel. Met klein kind op arm was sjouwen (grote doos) niet mogelijk dus liep medewerker mee naar mn auto. Service van een 'winkel' met onlineprijzen en -voorraad.

Pluspunten

• Assortiment
  • Service

Minpunten

• Prijs net iets hoger

Xenia 30-08-2016 Via de website gekocht

Betrouwbaar met een breed aanbod

Door het uitgebreide aanbod is het de ideale site als je meerdere producten besteld.
Qua prijs is CoolBlue wel iets minder voordelig, maar daar staat een goede en snelle service tegenover.

Pluspunten

• Breed aanbod
  • Goede en snelle service
  • Goede zoekfunctie
  • Betrouwbaar

Minpunten

• Iets duurder

Michel 30-08-2016 Via de website gekocht

Afhandeling bestelling en retournering

Na mijn betaling kon ik het pakket de volgende -ochtend- al direct ophalen bij het afhaalpunt, zeer snel geregeld. Helaas werkte mijn bestelling niet naar behoren.

Direct nadat ze de retourbestelling weer hadden ontvangen stuurden ze een nieuwe. Deze was direct de volgende dag binnen. Al met al zeer goede service en snelle afhandeling. Uiteindelijk heb ik nu een topproduct in huis.

Pluspunten

• Zeer snelle service
  • Klantvriendelijke service

Mw van Dongen 30-08-2016 Via de website gekocht

Betrouwbaar

Het is zeer eenvoudig een keuze te maken. De selectietools zijn erg duidelijk. Overal is aan gedacht en alle gangbare merken zijn vertegenwoordigd. Ik vond zelf het overzicht van vergelijkbare modellen het handigst.

Pluspunten

• goede selectietools
  • overzichtelijk

Martin 30-08-2016 Via de website gekocht

PS4 Lego Star Wars pakket

Sneller geleverd dan gepland, gratis upgrade van het bestelde PS4 pakket (Lego Star Wars pakket gekregen, standaard PS4 besteld), helemaal top!!

Pluspunten

• snelheid
  • klantvriendelijk

Minpunten

• geen idee