Deze score is berekend op basis van 3410 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Trees 05-08-2017 Via de website gekocht

Snelle, goede en nette service!

Wij hebben er nu al een aantal keren gekocht! Zowel opgehaald of laten bezorgen.
Bevalt ons dus erg goed!👍🏻

Jeroen 05-08-2017 Via de website gekocht

Betrouwbaar en netjes

Snelle en nette levering, overzichtelijk website. Iets duurder dan mogelijk, maar eerdere ervaringen en after sales doen mij voor Coolblue kiezen.

munnich 05-08-2017 Via de website gekocht

Coolblue heeft een snelle levering, goede site

de zending is heel goed te volgen, en je weet precies hoeveel klanten er nog voor je zijn.
Aflevering was niet helemaal correct, het betrof een ijskast die ze bij een dame van 82 jaar moesten neerzetten, maar dat was het ook. De ijskast wiebelde en kon de deur niet open, omdat de heren zeiden dat het niet anders ging.
Als de heren hem afgesteld hadden zodat hij niet meer wiebelde, dat heel simpel kan door aan de poot te draaien had mevrouw de ijskast gelijk kunnen gebruiken.

BB 05-08-2017 Via de website gekocht

Wachten

Vandaag tussen 9 en 17.00 uur leveren . Nu 20.30 en 4 x gebeld nog steeds niets , moet ook nog gemonteerd worden . Wordt dus nachtwerk. Aangezien ze je beloven dat het nog steeds komt.

Tamara 05-08-2017 Via de website gekocht

Wat een luxe!

Ene dag wasmachine besteld, volgende dag in huis. Mooie prijs vergeleken met concurrenten. Duidelijk wanneer wasmachine geleverd zou worden. Twee vriendelijke bezorgers van Coolblue die de tijd namen. Ons zoontje mocht zelfs een beetje helpen en we kregen een korte uitleg. Alle troep mee terug genomen.

ina 05-08-2017 Via de website gekocht

supersnelle goede service

goed advies werd gelijk teruggebeld toen ik een vraag had. snelle correcte aflevering wordt op de hoogte gehouden van tydstip levering. verder prima produkt ben zeer tevreden

Wim Goossen 05-08-2017 Via de website gekocht

Zeer goede en snelle service.

Goede overzichtelijke website, goed overzicht van de producten.
Website is ook informatief over de verschillende producten en over de levering en plaatsing van je aankoop.

Cobi 05-08-2017 Via de website gekocht

Goede en snelle aflevering

Gekozen is voor coolblue vanwege snelle en accurate levering. Het produkt was goed verpakt en zag er prima uit.

PetraWS 05-08-2017 Via de website gekocht

Transparant en snel!

Ik was al enige tijd op zoek naar een betaalbare gietijzeren braadpan, toen Coolblue in de zoekresultaten omhoog kwam. Het moest zo zijn, want toen ik de website bezocht werd er een prachtige pan als tweede kans aangeboden. Door de overduidelijke foto's en beschrijving, en de prettige prijs, heb ik besloten bij Coolblue te bestellen. De communicatie tijdens het bestel- en bezorgproces was helder en leuk, de bezorging was snel.

Rick 05-08-2017 Via de website gekocht

Top service

Prima en snelle service.
De mannen waren stipt optijd en waren binnen 15 min. Weer weg! Ze wilden zelfs geen koffie. Dikke propz en boks voor de bezorgers! De webshop is prima maar nog meer respect voor de mannen die het sjouwen en netjes neerzetten

Wim 05-08-2017 Via de website gekocht

Slechte service

Ik had voor Coolblue gekozen omdat ik wegens medische beperkingenniet kan tillen en 2hoog woon en ze de koelkast boven brengen op de plaats zetten en aansluiten als je tenminste de reclame mag geloven. Niets is echter waar! want ze zeggen dat in de voorwaarden staat dat dat voor deze koelkast dit niet opgaat. De koelkast is gebracht door post.nl! aardige bezorger en hij moest de koelkast alleen boven brengen. Overigens moet je heel diep zoeken om deze voorwaarden te vinden,

Leon Lorenzini 05-08-2017 Via de website gekocht

De perfecte reis trolley van Coolblue

Ik heb de perfecte reis trolley gevonden op internet shop op de site van Coolblue heel praktisch voor in het vliegtuig bij je. Ik kan de Princess trolley aan iedereen aan bevelen.

Hans 05-08-2017 Via de website gekocht

Bon voor Booking.com

Koop ik twee Eastpack tassen, krijg ik maar één bon.
Beetje jammer om een tas terug te moeten sturen en mijn partner opnieuw te laten bestellen

PaulTG 05-08-2017 Via de website gekocht

Goed volgbare levering

De levering is volgens planning gegaan. Groot voordeel is de weergave van de tijdsplanning, zodat je niet de hele dag hiervoor thuis hoef te blijven. De vermelding van de naam van degene die het apparaat komt leveren, geeft een goede indruk en is prettig

Ege 05-08-2017 Via de website gekocht

"Alles voor een glimlach"

Tot de levering geen klachten. Bezorgdienst heeft gevraagd of zij de koel/vries combinatie later in de middag konden ophalen, eind van de middag staat deze nog steeds op de oprit.
Service Coolbleu gebeld, deze melden dat er pas na 48 uur actie wordt ondernomen. En weg was de glimlach. Dit noem ik pas service voor een service verlenend bedrijf!!!!!

Grada 05-08-2017 Via de website gekocht

wat je mag verwachten van deze winkel, voorbeeld voor velen

Vakkundig behulpzaam personeel dat je niks wil aansmeren en ook goed advies geven als je iets betaalbaars wilt hebben, of een simpele variëteit van wat er allemaal op de markt is.

Jolanda 05-08-2017 Via de website gekocht

Schandalig

Na accoord door creditcard maatschappij weigert coolblue bestelling te leveren. Zogenaamd om veiligheidsredenen. Ze zullen het geld terugstorten. Of ik maar liever met iDeal of anders wil betalen... maar met een creditcard krijg ik mijn bestelde product niet..belachelijk!!
Ik wil juist met mijn creditcard betalen om alle bekende redenen.. veilig, verzekerd en....
dank Coolblue, maar niet heus.

Officiele reactie van Coolblue 06-08-2017

Hey Jolanda,

Bedankt voor het invullen van je review. Het klopt inderdaad dat betalingen via PayPal en creditcard altijd gecheckt worden en dat het mogelijk is dat deze worden afgekeurd. Welke redenen precies achter een afkeuring zitten kunnen wij, in verband met privacy, helaas niet inzien. Wij kunnen je dus niet precies vertellen waardoor jouw betaling niet is goedgekeurd. Je kunt uiteraard via andere manieren betalen. Je hoeft je dan ook geen zorgen te maken over een verzekering van jouw producten, deze krijg je namelijk standaard bij het plaatsen van een aankoop bij ons. Ondanks dit alles, hopen wij je gauw weer te mogen verwelkomen.

Gonny Kruithof 05-08-2017 Via de website gekocht

Geweldig

De levering was precies zoals aangegeven. Voor 23 uur besteld volgende dag in huis. Bij retour zending geld volgende dag terug gestort. Bovendien had ik per ongeluk twee keer betaald, ik stuurde een mailtje, het teveel betaalde geld kwam retour. Ook op vragen via de mail wordt snel en zeer vriendelijk gereageerd.

Maurice 05-08-2017 Via de website gekocht

enorm goede hulp!!

Bij twijfel over de aanschaf van een nieuwe TV enorm goed geholpen door I** bij CoolBlue!
Volgende keer zeker weer naar hen terug wanneer ik iets nieuws wil aanschaffen.

Lauren H. 05-08-2017 Via de website gekocht

Eerste ervaring meteen super!

Ik was op zoek naar een specifieke waterfles die meteen de volgende dag bezorgd zou kunnen worden, en op alle sites die ik via Google vond was het zeker 2 dagen. Toen raadde een vriendin mij CoolBlue aan. Ik bestelde op mijn telefoon heel makkelijk en de volgende ochtend was het pakketje binnen! Super makkelijk en snel, en vooral de humor van CoolBlue maakt mij een nieuwe vaste klant!

Het enige nadeel vind ik dat CoolBlue tegenwoordig dingen vaker in plastic 'enveloppen' verstuurt en denkt dat dit groener is dan kartonnen dozen. Dat vind ik jammer. Ik zie CoolBlue graag in de toekomst minder plastic gebruiken bij hun verzendingen, vooral als dit niet nodig is.

Liduina 05-08-2017 Via de website gekocht

Precies zoals op tv!

Onvoorstelbaar! Op de seconde af geleverd. In enkele minuten als twee tornados de oude machine naar beneden gesjouwd en de nieuw naar boven getoverd! Een hele dikke pluim voor het bestel systeem en levering.

G. 05-08-2017 Via de website gekocht

Doen wat ze beloven

De volgende dag geleverd, goed verpakt in een (grote) doos, het apparaat dat we besteld hadden en die doet het ook nog goed. Bestelling en betaling verliepen ook prima. Lijkt misschien niet bijzonder, maar ze doen wat ze beloven en dat is snelle en betrouwbare levering tegen de beste prijs op dat moment. Inmiddels is het apparaat alweer duurder, ook bij coolblue.

Mike 05-08-2017 Via de website gekocht

Prima service, goede klantenservice

De levering ging in mijn situatie verkeerd maar dit lag aan Dynalogic.
Vervolgens heeft Dennis van de klantenservice mijn klacht aangehoord en dit prima opgelost.

Marishka 05-08-2017 Via de website gekocht

Inderdaad met een glimlach.

Duidelijke en snelle grappige communicatie.
Supersnelle levering, sávonds besteld en s'morgens 08.15 u netjes bezorgd.

Ruud 05-08-2017 Via de website gekocht

Een hele fijne webwinkel

Een duidelijke webwinkel .
Ook de mail s over de verwerking tot en met de aflevering heb ik als zeer plezierig ervaren.
Ik zal hier zeker vaker wat kopen.

Patje 05-08-2017 Via de website gekocht

Ongelooflijk snelle levering

Ongelooflijk snelle levering en dit voor de tweede maal (geleverd op minder dan 20 uur) ; zaterdagnamiddag besteld en zondag voor de middag reeds geleverd. Geen duidelijke productomschrijving.

Anna 05-08-2017 Via de website gekocht

Van bestelling tot nazorg TOP!!

Snelle levering. Rugzak is als op de website. De kleur(Frost Green) is in het echt nóg mooier. En deze wordt met gebruik alleen maar meer prachtig. Fjallräven is een topmerk. De Kånken is een klassieker'

Maria 05-08-2017 Via de website gekocht

Goede product- en verzendinfo. Snelle levering

Bijna alles krijgt een 10. Puntje voor verbetering is misschien de hoeveelheid verpakkingsmateriaal.

A. van Tilburg 05-08-2017 Via de website gekocht

Helemaal TOP !

Duidelijke website, alles overzichtelijk en gedetailleerd.
Makkelijk bestellen en afrekenen.
Snelle levering en duidelijke afspraak.

Tiim 05-08-2017 Via de website gekocht

Hoe het zou moeten zijn!!

Vlotte en uiterst vriendelijke levering. De website is overzichtelijk en gemakkelijk in gebruik. De prijs van de producten was bij de goedkoopste.

Daphne 05-08-2017 Via de website gekocht

Prima service, zelfs op zondag

Stofzuiger besteld op zaterdag en werd de zondag middag al afgeleverd, lekker snel. Tijd van leverig wordt ook netjes vermeld, zodat je er niet de hele dag op zit te wachten

hans 05-08-2017 Via de website gekocht

om 21u en de volgende dag geleverd om 8u

Het artikel is snel geleverd volgens afspraak. Goed verpakt met duidelijke beschrijvingen van plaatsing, installeren en instellen. Binnen en buitenunit zijn in zeer korte tijd met elkaar verbonden waardoor snel de juiste gegevens op het display afleesbaar zijn.snelle levering en correcte prijs

Deltoulo 05-08-2017 Via de website gekocht

Supersnelle service

Ze komen hun belofte na ... voor dat uur besteld levering volgende dag bij je ... . Snelle en correcte service. Heel mooie overzichtelijke website met de productinformatie.

peter schoor 05-08-2017 In de winkel gekocht
Aalsterweg te Eindhoven

Aankoop Advies, Installatie en Service Center

Zakelijk gebruik ik een laptop voor alles: contracten, calculaties en presentaties. Het installeren van nieuwe Software applicaties is niet mijn sterkte. CoolBlue heeft een perfect advies gegeven en ook conform afspraak geïnstalleerd bij de CoolBlue shop.
Vervolgens op professionele wijze uitleg gekregen, waardoor ook thuis het eea in één keer was aangesloten.

Nicolette 05-08-2017 Via de website gekocht

Duidelijk en snel

Omdat de prijzen goed zijn en heel duidelijke website met mooie artikelen en snelle service en goede afhandeling.

trudy 05-08-2017 Via de website gekocht

zeer goede service

uitstekend. Levering en plaatsing van wasmachine . Oude apparaat meegenomen. Heel goed op de hoogte gehouden over de tijd van de levering. Bijzonder prettig allemaal

wil 05-08-2017 Via de website gekocht

goeie service

al vaker besteld
we zijn tevreden anders had ik niets meer besteld we zouden het zeker doorgeven aan andere mensen

Merlijn 05-08-2017 Via de website gekocht

Erg betrouwbaar!

Deze winkel winkel bood als enige zo'n snelle levering aan dat ik het de volgende dag om half 9 af kon halen. Ik kreeg een sms'je als het product af te halen was. Erg fijn en snel geregeld!

mieke 05-08-2017 Via de website gekocht

Super service

Via Internet gemakkelijk zoeken naar het product dat ik nodig had.
De bezorging van Wasmachine naar de tweede verdieping. Via twee vaste trappen met een draai erin. Binnen nog geen kwartier tijd stond de nieuwe wasmachine zijn doorspoel programma te draaien en was de oude al afgevoerd.

Gesink 05-08-2017 Via de website gekocht

Snel en betrouwbaar

Inmiddels een aantal keren via Coolblue besteld, omdat de levering gratis en snel is. Gaat altijd zoals gepland.

Franka 05-08-2017 Via de website gekocht

Echt top!

Heel snelle levering en ontzettend vriendelijke jongens die de wasmachine bij ons op de eerste verdieping hebben neergezet en aangesloten.

wegvanhara 05-08-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, fantastische service!

Ik heb 's avonds laat nog een nespresso apparaat besteld en die werd de volgende dag al bezorgd. Echt fantastisch dat het zo snel geleverd is. Daarnaast optimale informatie via de mail over bezorging en digitaal de factuur. Kortom: erg tevreden.

Rob 05-08-2017 Via de website gekocht

Makkelijk bestellen en snelle levering

Verhoeven 05-08-2017 Via de website gekocht

Coolblue werkt supersnel en correct!

Het is steeds een plezier om met Coolblue te werken. Alles verloopt steeds vlekkeloos en supersnel, niettegenstaande het grote assortiment.

Astrid 05-08-2017 Via de website gekocht

duidelijk en snel

Coolblue via webshop: duidelijke info en snelle levering. Top klantenservice-lijn: ca niet wachten, niet door tig-keuzemenu's worstelen, en ze weten gelijk wie je bent (obv je 06) en wat je besteld hebt; je kan gewoon gelijk je vraag stellen en je hebt direct vriendelijk een bruikbaar antwoord.

Pacque Peter 04-08-2017 Via de website gekocht

Kopen met een gerust hart.

Een shop waar je koopt met een gerust hart. Je koopt goede, kwaliteitsvolle producten.
Goede en correcte service.
Eerlijke prijzen.
Stipte en correcte levering.
Een echt aanspreekpunt indien er in het bestelproces toch iets fout loopt, geen gedoe met eindeloos telefoneren, mailen,...
Kiezen, kopen, betalen en genieten van het geleverde product.
TOP.

Coolblue is top! 04-08-2017 Via de website gekocht

Coolblue is top!

Uitstekende service, erg klantvriendelijk en duidelijke communicatie! Ik zou het iedereen aanbevelen

Anja jansen 04-08-2017 Via de website gekocht

Super ,precies zoals belooft en meer

Gezien op tv-reclame ,en het is echt zoals ze beloven. Brengen het naar boven etage sluiten wasmachiene aan nemen oude mee ,de eigen droger zetten ze er ook nog op!

Jos Pasmans 04-08-2017 Via de website gekocht

super goede service

Ik vind dat je goed geholpen word en dat alles vlug werd geleverd blijf zo door gaan Ik ga in de toekomst vaker kijken

Yancey 04-08-2017 Via de website gekocht

Bovengemiddelde service

Er is altijd ruimte voor verbetering. Daarom een 9. Maar ik heb niks aan te merken op coolblue. En is er iets fout met je product? (meestal omdat jij het verkeerde besteld) lossen ze het buitengewoon netjes met je op.