Stan Persoons 04-10-2018

Super de beste service van alle online winkels!!!

Super, snelle levering , goede klantenservices, goede kwaliteit van de artikelen , gewoon top !!! Zelfs korting gekregen op een bestelling !

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Mauro 03-10-2018

Supersnelle en correcte levering

Zondagnamiddag besteld, maandagochtend 9u30 geleverd! Supersnelle en correcte levering. Alles was naar wens!

CD 03-10-2018

Correcte en vlotte service.

In de winkel was het product bijna 20% duurder. Hier kan je vanuit je zetel de aankoop doen, die dus goedkoper is en met dezelfde garantie voorwaarden. Ik heb pas 's avonds mijn aankoop gedaan en de volgende ochtend om 9 uur werd die al geleverd. Je kan alles goed opvolgen via trick en track. Het was de eerste maal dat ik bij Coolblue iets bestelde, maar zal zeker niet de laatste keer zijn.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

De Doncker Wendy 02-10-2018

Laatste aankoop Laptop ACER

Product aanbod OK;
Zaterdag avond bested en zondag morgen geleverd ! zeer tevreden :-) .........

Nancy Vercauteren 01-10-2018

Uitstekende service

Zeer gebruiksvriendelijke website (beste die ik ken), veel keuze, snelle communicatie en service, leuke quotes (bv. Tip: Om de bezorger hartelijk te onthalen kun je zelfgemaakte confetti gooien.)

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

leon 30-09-2018

fantastische service

shop is overzichtelijk, goede service, snelle levering ,goede prijs kwaliteit,zou het iedereen aanbevelen

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Sabine 28-09-2018

Snelle en correcte service

Grote keuze met verschillende prijzen. Veel productinformatie. Heel correcte en snelle levering en ook veel betalingsopties.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

germain 28-09-2018

top service

inbouw koelkast geleverd door en laten inbouwen door coolblue. Delicaat werkje dat door hun technicus zeer accuraat en vlot uitgevoerd werd. Aanrader.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Annick 28-09-2018

super service!

super winkel, snelle verzending of plaatsing, heel vriendelijk personeel, éénmaal ervaren, wil je geen andere winkel meer! dus doen!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Liesbet 27-09-2018

Retour zeker niet zoals beloofd

Ondertussen 1 maand onze frigo kwijt. 60 eur kosten terwijl het binnen garantie was maar was onze fout ?! 2 weken geleden betaald omdat we onze frigo nodig hebben maar nog steeds geen mail dat de frigo terug komt na herhaaldelijk bellen. Vlotte levering aksje je aankoopt maar een dikke nul dienst na verkoop voor ons.

gvdb 27-09-2018

goede klantendienst!

Bij een cashback had ik de streepjescode weggegooid samen met de verpakking. Klantendienst heeft dit in orde gebracht en mij gezegd waar ik hiervoor terecht kon. Tweede grote troef bpost leverd aan huis!

Melissa Wendrickx 26-09-2018

Altijd tevreden

Ik heb al heel wat aankopen gedaan en ik ben altijd tevreden.
Goed aanbod, goede producten, goede dienst na verkoop.
Ik heb nog geen enkele negatieve ervaring gehad.

Vv 26-09-2018

Geweldige service

Rustig kijken en vergelijken op de website.
Prijs kwaliteit is ok.
Snelle levering, zelfs mee installeren b.v. wasmachine
Geen problemen bij omruilen.

Ben 25-09-2018

Pakket verloren gegaan binnen Coolblue

Op 2 september 2018 heb ik een jbl subwoofer besteld via Coolblue. Deze wou ik graag geleverd zien hebben in het postkantoor van Berlaar(afhaalpunt). Door het gewicht van het pakketje is het doorverwezen naar een partner van Bpost dynalogic. Tussen deze 2 bedrijven is er iets misgelopen aangezien dynalogic dacht dat ik woonde in een postkantoor. Na 3 pogingen om jet te leveren in het postkantoor en te horen dat ik niet thuis was stuurden ze het pakket terug naar Coolblue. Deze ontvangde dit pakket volgens de Bpost track and trace op maandag 10 september. Na verschillende mails en berichten naar Coolblue die heel de tijd zeiden dat er een uitzonderlijke drukte was van 5 dagen in het retour magazijn. Zaterdag 22 September mailde ik naar de manager van Coolblue om een melding te maken. Hij zei dat er iets was misgelopen met mijn pakket en dat het pakket nooit was binnengekomen in het magazijn ( terwijl een andere medewerker zei dat het onderweg was naar het magazijn in Nederland?????). Het jammerste vind ik nog dat Coolblue niets vanuit hun eigen naar mij toen hebben gecommuniceerd. Verder weet ik dat Coolblue een goede winkel is maar hier hebben ze mij toch diep teleurgesteld.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces

Ronny 24-09-2018

TOP ! ! !

Zoals steeds een SUPERSERVICE, altijd op tijd, netjes verpakt en bij vragen meteen een reply....TOP ! !

Pluspunten

• Levertijd
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Daniel Duffel 23-09-2018

Ze hebben mij verbaasd .

Eerste aankoop van een groot huishoudtoestel via een website, Siemens droogkast. Duidelijke info op de website,snelle en duidelijke aankoop bestelprocedure. Levering volgens afspraak, te volgen via trac en tracé . Plaatsing testen en nodige uitleg wordt met de glimlach gegeven. Oude machine meegenomen en 30 dagen omruilgarantie!
Niets op aan te merken, nooit gedacht, top👍.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Franc 23-09-2018

Uitstekende service

Aankoop werkt goed, levering op tijd, prima service,kortom alles verloopt vlotjes en als je nog meer weet moet je deze tekst maar zelf aanvullen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Edith Smets 23-09-2018

Fijn shoppen bij Coolblue!

Uitgebreide collectie van alle hebbedingetjes denkbaar!
De heel toegankelijke site maak het zoekwerk naar, "omteven wat" in een handomdraai geklust.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

matthias aka 23-09-2018

Altijd te laat

Deze maand september had ik bij Coolblue een Galaxy watch besteld voor de datum 7 september. Deze is uiteindelijk aangekomen op 13 September! Om deze watch goed te kunnen testen wou ik deze linken met mijn Galaxy s8 maar deze had batterijproblemen en moet dus in reparatie, tot deze dag wacht ik al 2 weken op mijn toestel met van Coolblue enkel de informatie "onderweg naar reparateur". Terwijl ik van Samsung te horen kreeg dat deze al lang klaar is en terug verzonden is. Voor mijn werk heb ik echt mijn smartphone nodig en dus heb ik geen andere optie gehad om een nieuw toestel te bestellen aangezien ik deze dan de dag erna al had. Ik heb de nieuwe smartphone vrijdag (eergisteren) besteld en gisteren de hele dag thuis gebleven om mijn pakketje aan te nemen maar vandaag is het er nog steeds niet.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Yirka 22-09-2018

Geweldige service en klantvriendelijkheid!

Uitgebreide informatie over de producten. Zeer correcte service en naverkoopdienst. Geweldige leveringsdienst en de chauffeurs van Coolblue zijn zeer vriendelijk en behulpzaam!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Aaron Jonckheere 21-09-2018

The best

S’avonds tegen 20u besteld en smorgens om 9u had ik het al thuis, een hele snelle bediening. Kwaliteit materiaal, en 1 van de goedkoopste online bestel websites.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Heidi 20-09-2018

Sneller kan niet meer !

's avonds om 21u besteld en 's morgens om 9u30 geleverd ! Sneller kan niet meer.

Daar hoeft toch niet meer uitleg bij.

Ekrem Cabar 20-09-2018

Snel besteld net zo snel geleverd

Website tiptop in orde, levering de volgende dag. Wat wil je nog meer. Betalingen net zo gemakkelijk en een ruime voorraad van verschillende producten

Marc Janssens 19-09-2018

Betrouwbaar en snel

Het aanbod is voldoende; de website is (gelukkig) niet flashy, maar wel duidelijk en aangenaam.
De totale aankoop procedure is super snel: zondag in de late namiddag besteld en maandag om 08:00 't huis afgeleverd.

Ann Vlummens 18-09-2018

Geweldig die service

Ik vind de website heel overzichtig . Je krijgt een een hele goede uitleg van het product dat je koopt. De betaling is snel verlopen en ik had op Zateravond besteld en op ZONDAG is mijn pakket geleverd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -