Deze score is berekend op basis van 2169 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

René 29-11-2016 Via de website gekocht

Uitstekende service

In de avond telefonisch een nieuwe wasmachine besteld. CoolBlue wist via mijn telefoonnummer gelijk mijn gegevens. Via emails alles verder geregeld. Volgende dag wist ik precies in welk uur het zou worden gebracht. Een half uur voor de bezorging werd ik door de bezorger gebeld. Ze brachten de nieuwe wasmachine naar boven, sloten deze aan en testen de machine. De oude werd meegenomen. Vriendelijke, aardige bezorgers. Ik vond het perfect CoolBlue!

Knijff 29-11-2016 In de winkel gekocht
coolblue Eindhoven aalsterweg

Super service bij CoolBlue

Super fijne winkel, even een belletje of ze het product hebben in de dichts bij zijnde vestiging. En het staat direct voor je klaar. Meteen ook per mail een bevestiging met je ordernummer dus geen gehannes in de winkel. Vlotte nette afhandeling met prima uitleg.

Pluspunten

• service
  • netjes geholpen

Kevin 29-11-2016 Via de website gekocht

Fijner service

Een fijne online winkel met een groot aanbod en een snelle levering.
Is zeker aan te raden.
Soms niet alle productspecificaties maar dat is dan ook het enige verder een fijne winkel

Pluspunten

• Snelle levering

Minpunten

• Productspecificaties

Carmen 28-11-2016 Via de website gekocht

Bosch wasmachine

Hele snelle levering ('s avonds rond 23.00u besteld, volgende dag al om 13.00u bezorgd) en bij de bezorging netjes aangesloten. Goede informatie over de levering via mail.
En over de wasmachine ben ik heel tevreden!

Pluspunten

• snelle levering
  • duidelijke info over de levering
  • prima service

N. van hoorn 28-11-2016 Via de website gekocht

Top!!!

Goeie service! Snelle levering en ook netjes op de verwachte levertijd! Ik bestel vanaf nu altijd bij coolblue!!!

Irene 28-11-2016 Via de website gekocht

Bezorgservice uitstekend!

Echt geweldig dat je, als je al weet dat ze een bepaald uur komen, je ook nog een sms krijgt een half uur voordat er bezorgd gaat worden. En dan word je gebeld ongeveer een kwartiertje van te voren dat ze er bijna zijn. Superservice.
Verder hebben de mannen mijn wasmachine goed aangesloten en nog wat wastips gegeven. Wat wil je nog meer?

Pluspunten

• super service
  • levering op tijd

Maurice 28-11-2016 Via de website gekocht

Top bedrijf! Keer op keer

Al vele producten gekocht bij Coolblue. Nog nooit tegen gevallen. Dit komt door de duidelijke site, groot assortiment, scherpe prijzen, goede service en snelle levering.

Pluspunten

• Groot assortiment
  • Scherpe prijzen

Piet 28-11-2016 Via de website gekocht

Ideaal en sterk genoeg.

Solide bevestiging die eenvoudig en toch doeltreffend is. Degelijke fietsbevestiging met tegenwoordig een extra beveiligingslus, zodat de rubbers niet kwijt kunnen raken. Veel goedkoper dan die grote platforms en net zo stevig. Makkelijk in kofferbak te plaatsen om altijd bij je te hebben. Handig als je even je fiets naar de reparateur wil brengen, of een eind verder een mooi fietstochtje wil maken. Ook damesfietsen kunnen erop als je wat handig frobelt. Kortom een must voor iedere autorijder die fietst.

Pluspunten

• Degelijk
  • Handig
  • Goedkoop

Minpunten

• Officieel max 30 kg lading
  • Kenteken erop fröbelen.

dekegel alain 28-11-2016 Via de website gekocht

heel goede service

vind cool blue super,door hun snelle levering,assortiment,en betrouwbaarheid,je kunt er op vertrouwen,zeker aan te raden

Gerret 28-11-2016 Via de website gekocht

Dhr,

Makkelijk te vinden op internet
De beste prijs
Eenvoudig te betalen
Afspraken nagekomen
Goede communicatie via internet
Betrouwbaar

Pluspunten

• Snel
  • Beste prijs
  • Betrouwbaar
  • Duidelijk

Hilda 28-11-2016 Via de website gekocht

Zeer tevreden over Coolblue!

Uitgebreid assortiment, snelle levering en super service. Al vaak iets via Coolblue online besteld. Altijd tiptop voor elkaar, niets op aan te merken.

Pluspunten

• Afspraken worden nagekomen.
  • Betrouwbaar om via website te bestellen
  • Snelle levering
  • Goede service

Wendy 28-11-2016 Via de website gekocht

BEKO wasdroger DPU 7380X

Dit was onze eerste ervaring bij aankoop van artikel bij CoolBlue. We hadden al veel positieve verhalen gehoord dat is ook allen zeker waar! Kort gezegd een super service. Zeer vriendelijke bezorgers, welke wasdroger naar 2e verdieping hebben getild en aangesloten. Oude droger namen ze mee retour. Daarbij vrijdagavond om 20.00 uur besteld en de volgende dag, zaterdagmiddag al in huis. Middels track & trace werden we op de hoogte gebracht en 's-ochtend ontvingen we een SMS met verwachte bezorgtijd. Zo'n 20 minuutjes voor bezorging werden we ook nog eens gebeld door bezorger.
Wij zijn super tevreden en zullen CoolBlue zeker bij andere aanraden/adviseren.

Pluspunten

• service
  • prijs/kwaliteit
  • klantvriendelijk
  • oude apparaat retour

Wim N. 28-11-2016 Via de website gekocht

Een Coole koelkast van Coolblue

Het is maar een koelkast, het is maar een shop.
Maar wat een geweldig apparaat die Bosch. Hij staat te stralen met zijn 1,85 m lengte en RVS buitenkant.
En dan Coolblue. Wat een superbedrijf is dit. Altijd één van de voordeligsten en snelsten. Een vraag via de mail, direct antwoord. En het volgsysteem is in één woord onnavolgbaar. Je hoeft er niet urenlang voor thuis te wachten en kunt zien wanneer ze in de buurt zijn. De communicatie is geweldig. Dank je wel. De Bosch en Coolblue zijn "ijskoud de beste".

Pluspunten

• communicatie
  • prijs
  • snelheid

Rutger 28-11-2016 Via de website gekocht

PS4. cool blue rules

Super service. heel netjes ingepakt en heel snel geleverd. Ze lopen hun beloftes na en dat kan ik niet zeggen van andere internetgiants net als BOL.
Coolblue all the way. Komen echt voor hun klanten op. ik krijg een nieuwe ps4 controller nadat die van mij niet goed was van Sony. En Coolblue lost het gewoon op! met een glimlach.
Dat moeten we vaker hebben! (:

Pluspunten

• customer service
  • verzending

Minpunten

• hoe veel ik nu wil kopen
  • stop met de super acties! haha

Frank 28-11-2016 Via de website gekocht

Bestelling en levering super!!

Ik heb op de website van Coolblue gekeken en een prachtig gascomfort met oven gevonden en besteld. Tijdens de bestelling gezien dat ik uiterlijk ca. 2 weken een levering kon uitstellen (tot 18 november).
Dus heb ik gebeld. Ik werd vrijwel direct geholpen door een vriendelijke servicemedewerkster. Ik heb haar verteld dat ik pas vanaf 24 november een sleutel van een nieuwe woning zou krijgen en of de levering wat langer uitgesteld kon worden.
Geen enkel probleem: levering werd meteen aangepast naar 25 november. Tot op een uur nauwkeurig werd het comfort op 25 november afgeleverd. Super bedankt. We zijn zeer tevreden over de service van Coolblue en zullen zeker nog (veel) vaker gaan bestellen.
Top!!

Pluspunten

• gebruiksvriendelijkheid van de webshop
  • klantenservice
  • snelle levering
  • gemakkelijke veilige betalingsmogelijkheden

Ron Caris 28-11-2016 Via de website gekocht

Online shoppen bij de beste!

Ik koop geregeld bij Coolblue; altijd een breed assortiment, een goede prijs en de dag erna in huis. De aftersales zijn ook uitstekend; als er al een probleem achteraf is; dan wordt dit snel en goed opgelost!

Marga 28-11-2016 Via de website gekocht

Supersnelle levering

Een koptelefoon op vrijdagavond besteld. De volgende dag al bezorgd. Zat netjes verpakt. Volgende keer bestel ik weer bij Coolblue. Alleen jammer dat ik mijn VVV bonnen niet kon inwisselen.

Pluspunten

• Snelle levering
  • goed verpakt

Minpunten

• VVV bonnen niet geldig

Joke 28-11-2016 Via de website gekocht

Perfecte service

Fijn dat je op de website zoveel informatie kunt vinden.
De levering was snel en zeer klantvriendelijk.

Pluspunten

• Klantvriendelijk
  • informatief

Mevr. L. de Vries 28-11-2016 Via de website gekocht

Top Service!

Coolblue levert snel en geeft goede telefonische ondersteuning en uitleg. Altijd blij met deze winkel.

Bert 28-11-2016 Via de website gekocht

Uitstekende service, precies waargemaakt wat er afgesproken wordt. Geef niet vaak perfect als beoordeling, maar in dit geval ee dikke!

Sandra 28-11-2016 Via de website gekocht

Coolblue = top

Snelle levering, duidelijk wanneer bestelling komt, vriendelijke bezorgers, machine wordt goed geinstalleerd en oude weer meegenomen

Boris 28-11-2016 Via de website gekocht

Blij met Coolblue, kan weer bellen

Ik was op zoek en zag een telefoon Panasonic handset en heel voordelig omdat de verpakking was open geweest, binnen 1 dag in huis en leuke aftersales. Dus een tevreden klant.

Marcel 28-11-2016 Via de website gekocht

Levereringsafspraken onvoldoende

De shop is verder prima alleen de levering ging helemaal verkeerd. Ondanks alle mailtjes was de bestelling niet aangekomen op de beloofde dag bij het bruna adres.

Officiele reactie van Coolblue 28-11-2016

Beste Marcel,

We vinden het ontzettend vervelend om te lezen dat uw pakket niet is aangekomen en u hierdoor voor niks heeft zitten wachten. Uiteraard zullen wij ons best doen om dit zo snel mogelijk op te lossen. Kunt u het ordernummer per mail versturen naar geenglimlach@coolblue.nl?

Groeten,

Anne 28-11-2016 Via de website gekocht

Koekkast

Van te voren gebeld met uw collega of jullie de oude koelkast meenemen en waar ik dit kon noteren. Dat hoefde niet en zou op de dag zelf gebeuren. De leverancier komt hier en weet van niks en neemt niks mee. Gelukkig is het wel heel goed door jullie opgelost.

Officiele reactie van Coolblue 28-11-2016

Beste Anne,

Bedankt voor uw review. We vinden het vervelend dat uw oude koelkast niet direct is meegenomen door de koeriersdienst. Excuses voor het ongemak. We zijn bang dat er sprake is geweest van miscommunicatie. Gelukkig is de oude koelkast bij u opgehaald. Kunt u het ordernummer per mail versturen naar geenglimlach@coolblue.nl?

Groeten,

Jolanda 27-11-2016 Via de website gekocht

Wasmachine gekocht

Ik ben een alleenstaande vrouw, woon op 2 hoog zonder lift. Nadat mijn bejaarde wasmachine had besloten met pensioen te gaan, heb ik mijn nieuwe machine via coolblue gekocht. Uitzoeken was simpel: ik kon makkelijk filters toepassen en de omschrijvingen waren goed te lezen. Ik heb de klantenservice gebeld met een vraag over de bezorging, en ik ben nog nooit zo vrolijk te woord gestaan. Ik zou iedere dag wel willen bellen. De bezorging was super: bericht over de tijdspanne, en een half uur voordat de machine afgeleverd werd, kreeg ik nog een sms. Twee echte bezorghelden hebben de machine uitgepakt, omhoog gedragen, aangesloten, en mijn ouwetje mee naar beneden gedragen en meegenomen. Echt helemaal super!!!

Pluspunten

• Bestel en betaalgemak
  • Keuzehulp
  • Zeer vriendelijke klantenservice
  • Bezorging

Minpunten

• Ik wil er eigenlijk meer kopen

Jackye 27-11-2016 Via de website gekocht

Snel, betrouwbaar, verwachtingen overtroffen

Coolblue heeft een ruim assortiment, goede reviews en terecht! wat een fantastische service. Levering wordt op het uur nauwkeurig aangegeven, levering zeer correct (beleefd, advies op maat, snel, attent) prijzen zijn vergelijkbaar en vaak voordeliger dan bij andere aanbieders maar al zou coolblue duurder zijn dan zou ik dat over hebben voor d service die ze leveren. Ik kan iedereen Dit bedrijf aanbevelen.

Pluspunten

• Snel
  • Goede prijs/ kwaliteit verhouding
  • Geweldige service
  • Maken waar wat ze beloven en meer

Jan Vonk 27-11-2016 Via de website gekocht

Coolblue is een supper goede Internet winkel

Zeer gebruikersvriendelijke Winkel komen na wat ze beloven, levering volgende dag, Beteling gebruikersvriendelijk, Fantastisch, heb er al veel gekocht.

Pluspunten

• Zeer snelle Levering
  • Overzichtelijke Website

J.Enters 27-11-2016 Via de website gekocht

Wasmachine

Kan voor de lange duur nog niet veel zeggen over de wasmachine, maar ik ben een Bosch fan dus dat zal wel goed komen. Hij wast in ieder geval schoner als de oude ( ook een bosch van 17 jr.oud).
Service van Coolblue is perfect. zaterdag besteld maandag in huis, keurig aangesloten en rommel opgeruimd. Vriendelijke mannen die netjes te werk gingen.

Pluspunten

• snel en netjes

Wil Fleurkens voor Scouting Bekkerveld Heerlen 27-11-2016 Via de website gekocht

2 koelkasten besteld

Goede omschrijving van de producten, makkelijke bestelprocedure en ideale levering. Ik kon deze perfect volgen, waardoor ik totaal geen tijdverlies had omdat het afleveradres op een ander adres.

Pluspunten

• bestelprocedure
  • levering

Peter 27-11-2016 Via de website gekocht

zeer betrouwbaar

Erg goede webwinkel betrouwbaar en grote keus uit uiteenlopende produkten, de service is altijd prima, snelle reaktie op mails en telefoontjes

eelco 27-11-2016 Via de website gekocht

Bedankt!

super snelle levering. binnen 18 uur stond de nieuw miele wasmachine op zijn plek. heel netjes. toch 100 kilo 2 trappen op. Bedankt mannen van Coolblue

Paul Meijer 27-11-2016 In de winkel gekocht
Utrecht

Coolblue: 5 sterren

Keuzevrijheid: laten bezorgen (gratis) of zelf ophalen in een echte leuke winkel. En qua prijs hetzelfde als z.g. Prijsschreeuwers. Ik heb er al een scheerapp. Koffiezetter,smartwatch,Stoomgenerator en koffers gekocht met volle tevredenheid.

Pluspunten

• Leuk terzake kundig personeel
  • Leuke inrichting van de winkel

Minpunten

• Slechte hengsels aan de tassen

Wendy 27-11-2016 In de winkel gekocht
Rotterdam

Uitgebreid aanbod, humor bij uitleg producten en verkoop, prijs-kwaliteit goed in verhouding, zeer vriendelijke verkoper

Pluspunten

• Grappige teksten ipv oubollige slogans
  • Vriendelijke mensen

lex 27-11-2016 Via de website gekocht

Cool Blue is top

Cool Blue biedt en een breed en gevarieerd assortiment aan op haar website die bovendien scherp gepijsd zijn en zorgt bovenden er voor dat producten 7 dagen per week bezorgd worden.

Pluspunten

• breed assortiment
  • scherpe prijs
  • snelle levering < 24 uur
  • levering op zondag

Huub 27-11-2016 Via de website gekocht

Bladblazer B&D

Duidelijke WEB-pagina.
Verder een goede prijssetting en een snelle levering.
Betrouwbare WEB winkel.

Robert Vroone 27-11-2016 Via de website gekocht

aankoop perfect

makkelijk om te zoeken op de site
goede product omschrijving die klopt met de werkelijkheid
levering binnen 24 uur

Pluspunten

• duidelijk
  • overzichtelijk

mevrouw Koster 27-11-2016 Via de website gekocht

Navigatiesysteem

Zeer verrast door de kwaliteit van het product, zeker voor die prijs, gratis bezorging en snelle levering binnen de aangegeven tijd, en een overzichtelijke website.
Wij zijn zeer tevreden.

K. Cox 27-11-2016 Via de website gekocht

Zeer tevreden!

Heel aangename online-shop ervaring: alles op de website was duidelijk, en verliep vlot en vlekkeloos. Duidelijke productomschrijvingen, vergelijken mogelijk, handige reviews, uitgebreid aanbod, mooie prijzen, regelmatig kortingbons, geen verzendkosten.
Het bestel- en betaalproces verliep vlot en aangenaam. Ultrasnelle verzending, netjes verpakt en leuke doos met bv. flap voor de buren als zij het paketje hebben aangepakt en andere boodschappen op de doos.
De ontvangen producten werken naar behoren. Goede opvolging en tips ivm de aangekochte artikels. Persoonlijke aanpak.
Ik ben heel tevreden, positieve ervaring over de hele lijn!

Pluspunten

• duidelijke productinformatie
  • aangename, overzichtelijke wegschop
  • uitgebreid aanbod
  • goede prijzen, geen verzendkosten, kortingbons
  • snelle, verzorgde verzending

Danny 27-11-2016 Via de website gekocht

Vriendelijk, service (dus het kan toch nog tegenwoordig)

Naast het makkelijk kunnen bestellen en vergelijken op de wenste een super service via de telefoon en bij aflevering. We waren gewoon van slag door de vriendelijkheid en de service. Al jaren niet gehad bij geen enkele winkel of webwinkel. Eigenlijk zoals het hoort als je iets wilt kopen ergens ;-)!!!

Pluspunten

• Service
  • Gemak
  • Aflevering
  • Uitleg
  • Keuze

Minpunten

• Ben nog aan het zoeken naar een minpunt ;-)

Joke 27-11-2016 Via de website gekocht

super service

Bijzonder servicegerichte organisatie, uitstekende productinformatie en ongelofelijke bezorginformatie (op het kwartier af!)

Frans Evers 27-11-2016 Via de website gekocht

Smart TV

Prima info vooraf aan de bestelling als men de info opvraagt.
Je krijgt wat je besteld en op de juiste dag geleverd.
Je krijgt keurig de rekening gemaild met het tijdstip waarop het wordt geleverd.

Bart 27-11-2016 Via de website gekocht

Altijd een plezier om iets aan te kopen

Zeer duidelijke website met een uitgebreid aanbod.
De produkten staan sterk geprijsd ivm andere sites of de lokale winkel om de hoek.
De leveringen gebeuren, zoals beloofd zeer snel, dikwijls nog sneller dan wanneer je het bij de plaatselijke winkel zou bestellen.
Een aanrader

Pluspunten

• zeer snelle leveringen
  • Sterke prijzen
  • uitgebreid aanbod

Jolanda 27-11-2016 Via de website gekocht

Jolanda

De website is helder en duidelijk. Bestelling is snel en perfect geregeld, ook de email communicatie laat niks te wensen over.

Pluspunten

• Snelle en goede levering
  • Goede communicatie

Minpunten

• Installatie van de wasmachine kan beter
  • Technische vraag liet een wens over

LadyFrannie 27-11-2016 Via de website gekocht

Coolblue is een top webwinkel

Ik ken Coolblue al een aantal jaar en ben er super tevreden over. Alles wat je zoekt kun je bij ze vinden. Van speciale tv kabel voor de ps3 tot een tondeuse( mannen in huis weer blij) en alles wat je maar kunt bedenken.... super makkelijk, overzichtelijk, redelijke prijzen en supersnel in huis... zelfs op zondag

Toby H 26-11-2016 Via de website gekocht

Van CoolBlue wordt je blij

CoolBlue doet zijn best om je als consument vanaf begin met het bezoeken van hun uitstekende website tot het ontvangen van het iconische "Pakketje van CoolBlue" doosje je te verwennen.

Levertijden zijn uitstekend en naar persoonlijke ervaringen altijd perfect zoals overeengekomen. CoolBlue heeft oog voor detail en zal een glimlach op je gezicht zetten.

Nee, ik word niet betaald voor deze review. Ik ben iemand die goed is in klagen op webshops die het niet goed doen. Die keer dat het dan wel goed gaat, schrijf ik daar net zo graag over.

Pluspunten

• Goede website
  • Goede aftersales
  • Duidelijke e-mails rondom je bestelling
  • Veel leuke details

Minpunten

• Legt de lat erg hoog voor de concurrenten

Marja Kleinekoort 26-11-2016 Via de website gekocht

Cadeaukaart

Voor het eerst online aankoop bij Coolblue vaan cadeaukaart. Leuke gift box erbij, duidelijk instructiefilmpje hoe box te vouwen en melding dat het pakketje door brievenbus kon. Dus: goede service.

Lidia 26-11-2016 Via de website gekocht

Fijne winkel, klantenservice erg goed!

Snelle levering, goed op de hoogte gehouden van de levering, prijs-kwaliteit verhouding is erg goed. En de mailtjes en boodschappen die je krijgt zijn hilarisch. Aanrader.

Rieky 26-11-2016 Via de website gekocht

Phillips airfryer

Nadat de airfryer op veel plaatsen niet leverbaar was,is mijn man op internet gaan zoeken,en kwamen we bij coolbleu terecht voor dezelfde prijs natuurlijk!
Zaterdagavond besteld en zondag in huis,zo leuk!
Toevallig had ik aardappelschotel in huis die ook in de airfryer kon,dus gelijk uitgeprobeerd !
Heerlijk en niet vet gegeten!
Super zo'n snelle levering!

rob ensink 26-11-2016 Via de website gekocht

Snelle en perfecte levering.

Overzichtelijk en makkelijk te bestellen.
Wel een nieuw product besteld, maar niet meer in de originele verpakking, daarom korting gekregen. Ideaal.

Fleur980 26-11-2016 Via de website gekocht

Coolblue: top!

Super service, razendsnel geleverd. Duidelijk over moment van aflevering, vriendelijke bezorgers; helemaal top!

Pluspunten

• Snel
  • Service
  • Duidelijkheid