Deze score is berekend op basis van 3407 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

lucas 12-11-2016 Via de website gekocht

prima

prima levering netjes op tijd .
bezorgd op de 2e etage zonder moeite.
netjes de oude machine weer meegenomen.
zeker aan te bevelen.

Roel 12-11-2016 Via de website gekocht

Playstation 4 Pro

Wat geweldig als je overdag werkt en geen tijd hebt om zo'n waanzinnige spelcomputer te gaan kopen op de dag dat hij uitkwam. Dit ga ik vaker doen. Coolblue, jullie zijn fantastisch! Wat een gaaf beeld in 4K!! Ik ben weer super gelukkig!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Pre-order is prima geregeld

Aad 12-11-2016 Via de website gekocht

Snel en berouwbaar

Ik heb nu diverse keren on line iets gekocht bij Coolblue en alle keren was de bestelling er keurig op tijd. Een keer werd er zelfs op zondag afgeleverd. Heb een keer telefonisch contact gehad vanwege een vraag en ben ook deze keer vriendelijk en adequaat geholpen. Ook de kwaliteit van de producten is steeds conform de beschrijvingen. Van mij een hele dikke pluim voor COOLBLUE

Pluspunten

• website overzichtelijk
  • er wordt wargemaakt wat er beloofd wordt
  • zeer prettigbedrijf

Jamie 12-11-2016 Via de website gekocht

Jamie

Coolblue heeft echt een leuke jonge uitstraling met veel originele details. Tot nu toe alleen maar goede ervaringen: goede communicatie, goede levering en goede producten. Uitgebreide informatie en veel reviews op de website. Ga zo door!

Pluspunten

• Uitgebreide productinformatie
  • Uitstraling/communicatie

cindy 12-11-2016 Via de website gekocht

geweldige klantenservice en levering

duidelijke site en als je toch vragen hebt kan je (bv) via facebook bij hun terecht, snelle reactie en goede informatie.
de levering was nog beter, veel keuze uit leveringstijden en ze komen met 2 voor de levering, brengen alles mooi naar boven en nemen oude apparaat en het inpakmateriaal terug mee, de jongens zijn nog super vriendelijk ook !

Pluspunten

• levering met 2 personen
  • nemen oude apparaat en inpakmateriaal terug mee
  • leveren op aangegeven datum en tijdstip
  • vriendelijke en behulpzame jongens bij levering
  • makkelijk en snel contact bij vragen

Dordstedame 12-11-2016 Via de website gekocht

Coolblue: scherpe prijs, snelle levering

Via verschillende websites georienteerd op een nieuwe telefoon. We kwamen uit bij een toestel dat scherp geprijsd door Coolblue werd aangeboden. Het toestel online besteld en 20 uur later al thuis bezorgd. Helemaal prima!

Pluspunten

• Goede prijs
  • Snelle levering

luc 12-11-2016 Via de website gekocht

aankoop via website coolblu

snelle service / prima klantvriendelijkheid / soepele opstelling / prima prijs / kwaliteitverhouding = aan te bevelen voor iedereen

Roger 12-11-2016 Via de website gekocht

Bestelling van een Epson Beamer

Veel info gelezen omtrent de bestelde projector EPSON EB-W31 en verschillende koopsites bezocht. Toch heb ik omwille van de eenvoudige manier van kiezen en vergelijken voor Coolblue gekozen en was ontzettend aangenaam verrast door de snelheid van leveren.

Pluspunten

• keuze en vergelijkingsmogelijkheden
  • snelheid levering

Neijenhuis 12-11-2016 Via de website gekocht

ZEER FIJNE WINKEL EN TOP SERVICE

CoolBlue is echt nog een (online) winkel die service hoog in het vaandel heeft staan. Vriendelijk personeel, snel antwoorden op vragen en snelle levering. Wat wil je nog meer?

Pluspunten

• snelle levering
  • klant en service vriendelijkheid

helena 12-11-2016 Via de website gekocht

Betrouwbaar, snel en klantvriendelijk

Goed advies bij producten die helpen om een keuze te maken. Overzichtelijke site met veel zoekcriteria die je kunt instellen om snel bij het gewenste product te komen.

David Le Jeune 12-11-2016 Via de website gekocht

David Le Jeune

Een overzichtelijke website met een ruim aanbod aan een correcte prijs. Betalen gaat vlot via de site en het aangekochte product werd snel geleverd. Pluspunt is zeker de keuze waar of wanneer men het komt leveren.

Pluspunten

• overzichtelijke website
  • snelle levering

V. Steinfelder 12-11-2016 Via de website gekocht

Wat je ook zoekt, je vindt het hier! 24/7 jouw/mijn winkel

Coolblue alleen de naam is al gaaf. Noem iets en ze hebben het. Van tandenborstel tot afwasmachine. Van een GoPro tot een thuis bioscoop. Zoek, vergelijk en wordt overtuigt. De klandizie, de makkelijke en perfecte site. Bij de klantenservice staat er altijd iemand voor je klaar. Voor 23:59 besteld morgen in huis. Als je zeker van je product/keuze wilt zijn dan moet je bij Coolblue zijn. Ik koop nergens anders meer!

Met vriendelijke groeten,
Viktor Steinfelder

Pluspunten

• Voor 23:59 bestellen morgen in huis
  • Product kennis
  • Bereikbaarheid
  • Aflever mogelijkheden

Wilma 12-11-2016 Via de website gekocht

Wilma

Op woensdagmiddag op internet een wasmachine besteld en op donderdagmorgen om 10 uur draaide de 1e was!! Je wordt goed op de hoogte gehouden van de bezorgtijd en de jongens van de bezorging zijn vriendelijk, behulpzaam en vrolijk 😀 , ook als ze naar de 3e verdieping moeten. Top!!

Pluspunten

• Snelle bezorging
  • Goede communicatie
  • Vriendelijke bezorgers

Gijs 12-11-2016 Via de website gekocht

Prettig webshop met een zeer goede service.

Een webshop die zich onderscheid in haar goede service, complete assortiment en goede bestel proces. Een product retourneren is ook zeer gemakkelijk: online aanmelden, gratis versturen en met 2 dagen staat het geld op je rekening.

Heb je een vraagje voor de klantenservice? Ik zou hem stellen via WhatsApp.

Pluspunten

• Zeer goede klantenservice.
  • Ruim assortiment

Minpunten

• Niet de goedkoopste webwinkel

Emil 12-11-2016 Via de website gekocht

Erg tevreden!

Ik vind Coolblue een bijzonder fijne winkel. Ze hebben uitzonderlijk veel producten en ze hebben zelfs een aantal fysieke winkels! Ik vind ze erg vriendelijk en de klantenservice is heel goed. Over producten retourneren doen ze niet moeilijk. Ze reageren snel, vriendelijk en adequaat op een retourverzoek en bieden goede oplossingen. Al met al een goede winkel die zeer is aan te raden!

Pluspunten

• Duidelijke en uitgebreide productomschrijvingen.
  • Meerdere fysieke winkels
  • Een fantastische klantenservice
  • Veel opties voor een snelle levering van producten
  • Retourneren van producten gaat makkelijk en snel

Minpunten

• De winkels liggen voornamelijk in de randstad
  • Daardoor moet je vanuit het oosten ver reizen
  • Verder kan ik eigenlijk geen minpunten bedenken

Marlies 12-11-2016 Via de website gekocht

Zeer tevreden!

Op zoek naar een wasmachine, kwam ik op de site van Coolblue terecht. Duidelijk verhaal, duidelijke prijs (niet dat er nog allemaal kosten bijkomen nadat je het product in het mandje hebt gedaan), zeer snelle levering. Tijdslot van levering ook maar een uur, dus je hoeft er niet de hele dag voor thuis te blijven. Wasmachine is naar boven gebracht en geïnstalleerd, oude weer meegenomen inclusief doos en andere zooi. Ook zeer tevreden met de nieuwe wasmachine.

Pluspunten

• Duidelijk
  • Geen verborgen kosten
  • Snelle levering

Hardy V 12-11-2016 Via de website gekocht

Super winkel die soms wel een beetje duurder is

Coolblue is een superwinkel op het gebied van leveren van service maar is soms (ook niet altijd) op prijs gebied iets duurder dan zijn concurrenten. Maar als je op zoek bent naar service, deskundigheid, snelle levering en goede website en bereid bent daar (soms) iets extra's voor te betalen (zoals ik) dan kun je bijna geen betere webshop/winkel dan Coolblue vinden

Pluspunten

• Deskunigheid medewerkers
  • Zondag levering
  • Mooie en duidelijke Website
  • Goed aftersales afdeling
  • Betaling met Paypal of Creditcard zonder toeslag

Minpunten

• Soms iets duurder dan de concurentie

Elly Louman 12-11-2016 Via de website gekocht

Wasmachine levering top service.

Wasmachine van Aeg besteld. Keurig mail dag van te voren over tijdstip levering. Voor 8.00 uur de volgende dag een mail met een nog exactere tijdstip zodat je niet een halve dag vrij hoeft te nemen. Een telefoontje we zijn er binnen 8 minuten ook nog. Hoe mooi wil je het hebben. Wasmachine aangesloten en zelfs aangezet op eerste reinigings progamma. De mannen die hem afleverden waren 2 heel gezellige mannen genaamd Abdelatif en Maurice. Niks was te veel voor ze. Zelfs toen ze hoorde dat ik jarig was hebben ze een verjaardagskaart van Coolblue gestuurd .Dit soort mannen verdienen een lekker kopje koffie en fooi voor onderweg. Tip voor Coolblue, goeie koffiebekers voor onderweg want ze gunnen zich de tijd niet om pauze te nemen.Bedankt !!!Elly.

Pluspunten

• Service
  • Personeel
  • Exacte aflevertijd
  • Extra 3 pakken Ariel wasmachine capsules

Judith 12-11-2016 In de winkel gekocht
Rotterdam Oostplein

Aanschaf Asus laptop

Op internet zocht ik naar een laptop. Ik kwam uit bij CoolBlue die een mooie aanbieding had. Na de orientatie op internet ben ik naar de winkel gegaan. Daar heb ik overlegd of ik de juiste keuze maakte voor de wensen die ik heb. Ik werd geduldig geholpen en samen hebben wij een aantal laptops vergeleken. Vriendelijk personeel en prima service.

Pluspunten

• Fijn dat er naast een webshop ook een winkel is

Dhr.Tax 12-11-2016 Via de website gekocht

Dhr.Tax

goed en overzichtelijke site, en snelle levering , helaas geen aanbevelende leverancier aangezien deze nog nooit volgens tijdvenster heeft kunnen leveren.

Guusje 11-11-2016 Via de website gekocht

Coolblue wasmachine van AEG

Snel besteld en de volgende dag al binnen.!! Ben zeer tevrede en zou snel weer een aankoop doen bij Coolblue

Pluspunten

• Snelle service
  • Woord netjes geplaatst
  • Oude woord direct mee genomen
  • Vriendelijk personeel
  • Apparaat werk super

Floris 11-11-2016 Via de website gekocht

Top webshop

Coolblue heeft een groot assortiment en er zijn ook veel manieren om het juiste product voor jou te vinden door de handige filters die Coolblue heeft. Hierdoor kan ik snel en makkelijke uitvinden welk product handig is voor mij.

Pluspunten

• Mooie website
  • Handige tools
  • Snelle levering
  • Leuke winkel

B.K.Ligthart 11-11-2016 Via de website gekocht

Laptop

Prima service en een goede prijs /kwaliteit
De begeleiding voor de keuze van het product is zeer goed.
Levering is snel en correct.

aankoop Siemens condensdroger 11-11-2016 Via de website gekocht

aanschaf condensdroger siemens

De internetsite van Coolblue is helder en duidelijk en luchtig met aantal leuke kwinkslagen. Over de voortgang van de bestelling word je als klant meer dan uitstekend op de hoogte gehouden. De aflevering werd tot op de minuut aangegeven en alles was binnen 5 minuten geïnstalleerd. Gratis en snel. Uitstekende organisatie!

Pluspunten

• service
  • internetsite

Jacques Reckers 11-11-2016 In de winkel gekocht
Utrecht

Een Dikke + voor Coolblue.

Over het eerste artikel, de Panasonic DMC-TZ80 was ik niet tevreden. Zonder enig probleem heb ik deze kunnen ruilen voor de Sony DSC-HX90. Ik liep er al een week tegenaan te hikken, dit had ik meteen moeten doen. Van mij een Dikke + voor Coolblue.

Rady van Extel 11-11-2016 Via de website gekocht

Dhr. van Extel

De webshop is makkelijk en overzichtelijk. Het product is goed en de afhandeling c.q. levering is perfect !!!
P.S de 3 minpunten moeten weg zodat er alleen maar pluspunten overblijven !!!

Asus123 11-11-2016 Via de website gekocht

mooie website

zeer positief.
leuk productenaanbod.
goedkoopste prijzen met uitzondering van accessoires. 1 dag later geleverd.
overzichtelijke site met duidelijke informatie
handige zoekfuncties.
kortom, dikke aanrader!

Pluspunten

• Goedkoopste prijzen
  • overzichtelijke site
  • handige zoekmachines
  • duidelijke website met genoeg productinfo
  • 1dag later geleverd

Minpunten

• accesoires niet per se het goedkoopst
  • geen betaling via ideal

Timo 11-11-2016 Via de website gekocht

Ontevreden over probleem-oplossing

Ik vind dat ik incorrect ben voorgelicht over het verlengen van mijn abonnement bij Coolblue. Alles was geregeld, maar dat bleek niet waar te zijn, waardoor ik bijna 2 maanden mijn oude abonnement heb moeten doorbetalen. Ik heb ervaren dat men bij Coolblue de glimlach die wordt beloofd niet op plek 1 heeft staan als ik kijk hoe mijn zaak afgehandeld is: mijn gemaakte kosten worden 50% vergoed, door middel van een Coolblue bon. Geen prettige ervaring.

Pluspunten

• Toegankelijkheid contactmogelijkheden

• Klachten-afhandeling
  • Reactie snelheid

Officiele reactie van Coolblue 11-11-2016

Beste meneer, mevrouw,

Wat vervelend om horen dat niet alles helemaal soepel is verlopen. Dit is natuurlijk niet de bedoeling geweest om u zo lang te laten wachten op een nieuw abonnement. Hiervoor dan ook onze excuses. We hopen dat u niet al het vertrouwen bent verloren in Coolblue en mocht u nog ergens mee zitten kunt u natuurlijk altijd contact opnemen met onze klantenservice. Zij staan klaar om al uw vragen te beantwoorden.

Ginette François 11-11-2016 Via de website gekocht

Tevreden

Toen mijn machine ging geleverd worden is er iets fout gegaan waardoor ze de levering moesten uitstellen tot s'anderendaags,maar mijn man moest die dag geopereerd worden.Ik heb gebeld en gevraagd om verder te onderhandelen met mijn schoonzoon en zijn nummer doorgegeven.Toen ik s'avonds thuiskwam kon ik beginnen wassen

Diego V. 11-11-2016 Via de website gekocht

Coolblue is een webshop met fysieke winkels in België en Nederland. Zij hebben een zeer ruim aanbod van producten. Levering is altijd de dag later, heb nog nooit meegemaakt dat dit niet de dag later geleverd kon worden. En voor mij super belangrijk hoe een winkel/webshop omgaat met afterservice. Dit is waar Coolblue toch wel de kroon spant, zij doen nooit moeilijk. En word altijd geweldig geholpen waarop het probleem steeds verholpen word met de glimlach door hen. Zij doen nog moeite voor hun klanten en willen de klant nog echt helpen. Topwinkel en zeer betrouwbaar, is niet in alles de goedkoopste maar als je weet dat je na je (mislukte) aankoop je product kan terugbrengen zonder problemen, dan is het voor mij geen discussie om hier te kopen.

Pluspunten

• Afterservice is GEWELDIG
  • Zeer ruim aanbod
  • Voor 23:59u bestellen is dag later geleverd

Karin 11-11-2016 Via de website gekocht

droger

Makkelijk zoeken op de site. Ontzettend snelle levering. Zulke nette , vriendelijke bezorgers vind je zelden.

Lizzy 11-11-2016 Via de website gekocht

Ideaal

Al enige tijd was ik op zoek naar een mooi vrouwelijk Iphone wallet. Deze vond ik op CoolBleu alleen was deze niet voorradig. Ik heb de emailmelding ingeschakeld en dacht hier nooit wat van te horen. Echter na 2 dagen kreeg ik een mail dat deze weer op voorraad was. Gelijk besteld en de volgende dag in huis. Top!!

Eddy 11-11-2016 Via de website gekocht

Snelheid.

Zoeken naar beste artikel en prijs kom je telkens uit bij Cool Blue. Weet je wat je wil? Slechts één site bezoeken en zo ben je zeker van goede prijs maar zeker de snelle levering.
Aanrader. TOP.

linda 11-11-2016 Via de website gekocht

super snel

De bestelling de avond ervoor gedaan om 17u en de volgende morgen om 10u al in huis! Goed verpakt en netjes verzorgd.

Rob 11-11-2016 Via de website gekocht

Fijne zaak om te kopen

Al diverse malen iets gekocht en dat gaat prima. Alles keurig op tijd geleverd en goed op de hoogte gehouden

Pluspunten

• Goed assortiment
  • Overzichtelijke website

Constance Janssen 11-11-2016 Via de website gekocht

Helemaal top!

Uitgebreid assortiment, prima prijs-kwaliteit verhouding. Supersnelle levering.
Wat wil je nog meer?

Klarinda 11-11-2016 Via de website gekocht

Coolblue perfect om zijn snelle service!

Ik had een product bij andere webshop besteld, daar gaven ze een levertijd van 9 dagen aan! toen verder gekeken en coolbue kon het binnen 1 dag leveren, andere order gecanceld en via coolblue het product de volgende dag in huis, chapeau coolbue!

Pluspunten

• Snelle service

noppeke 11-11-2016 Via de website gekocht

Snelle levering in 7 uur geleverd

Ik heb de Wifirepeater TP-Link RE200 gekocht rond 19 uur en de andere dag om 10 uur geleverd ,dit vindt ik zeer vlug.

Pluspunten

• Teruggave beleid cool blue
  • snel geconfigureerd

Kees 11-11-2016 Via de website gekocht

Makkelijk winkelen, goede afhandeling

Een overzichtelijke site, een ruime keus, snelle bezorging en goede service zijn voor mij een reden om klant te blijven

Ronald 11-11-2016 Via de website gekocht

Al jaren tevreden klant bij Coolblue

Vanaf het begin van bestaan van Coolblue ben ik erg tevreden over afhandeling en scherpe prijzen en service van dit bedrijf. Daarom deze aanbeveling

Pluspunten

• Prijs kwaliteit
  • Service
  • Snelle bezorging

Ralf 10-11-2016 Via de website gekocht

R.Lupsen

Zeer snelle levering. Om 20.00uur iets besteld en de volgende morgen om 09.30 in huis.
Vriendelijke bezorgers.
En ruim assortiment.

Pluspunten

• Snelle levering.
  • Duidelijke website met veel informatie.

Minpunten

• Ben ik nog niet tegen gekomen.

Frans 10-11-2016 Via de website gekocht

Zorgeloos kopen met perfecte service

Ik had bij Coolblue een product gekocht dat niet goed werkte. Met 1 telefoontje was geregeld dat ik deze terug kon sturen en een vervangend product toegestuurd werd. Toen deze ook niet goed bleek was weer met 1 telefoontje geregeld dat ik voor beide mijn geld terug kreeg, wat enkele dagen later teruggestort was. Ik kreeg zelfs een tegoedbon voor het ongemak.

Pluspunten

• Perfecte service
  • Overzichtelijk aanbod
  • Goede keuzehulp

Irma 10-11-2016 Via de website gekocht

kopen via internet

Hoewel wij nog nooit grote aankopen hadden gedaan via een webshop, is ons de service van deze coolbluewebshop uitstekend bevallen. We kregen keurig te horen wanneer er ongeveer geleverd zou worden en de heren/bezorgers hebben keurig onze automaten geiinstalleerd.

Bas Romkes 10-11-2016 Via de website gekocht

Uitstekende snelle service

Coolbleu sprak me gelijk al aan door hun snelle service.
Amerikaanse koelkast van Samsung is ook zeker een aanrader

Pluspunten

• Pluspunt
  • Pluspunt

Minpunten

• Pluspunt
  • Pluspunt

Jean Laurens 10-11-2016 Via de website gekocht

Kieskeurig

Alles is overzichtelijk gemakkelijk te bekijken en te bestellen en de volgende dag gratis aan huis gebracht wat kan men nog meer wensen.

Sander van Daalen 10-11-2016 Via de website gekocht

Bestellen bij Cool Blue

Ik had een Gopro 5 hero sessions besteld bij Fonq (ivm inlevering Freebees :-() hij was al niet meer in voorraad dus ik moets een week wachten, toe vertelde ze me dat ik nog eens tot de 16 moest wachten. Ik heb de order geanuleerd en bij Coolblue besteld. Volgende dag in huis zoals aangegeven, had ik veel eerder moeten doen.

Dank voor de service en tot de volgende order.

Gr,

Sander

Pluspunten

• Snel
  • Houd me op de hoogte van de status

Minpunten

• geen kunnen ontdekken

Anja 10-11-2016 Via de website gekocht

Top service!??

Eerste keer dat we iets hadden besteld bij Coolblue. Nav gelezen reviews besloten om hier de wasmachine te bestellen.
De machine is op zolder geplaatst en aangesloten.
De oude machine werd door hun weer meegenomen. Daar waren wij heel blij mee. Zeer nettte bezorgers
We werden ook goed op de hoogte gehouden van de levering en de bezorgers belden een kwartier van te voren dat ze er aan kwamen.
Een volgende aankoop zullen wij dan ook zeker bij Coolblue doen.
Ga zo door!!

Pluspunten

• Goede service
  • Nette bezorgers
  • Netjes een telefoontje van te voren.

Maarten 10-11-2016 Via de website gekocht

Super winkel

Altijd een vlot bestelproces, duidelijke uitleg bij producten.
Als je achteraf een vraag hebt of iets wil wijzigen helpt de klantendienst je altijd snel verder!

Pluspunten

• Klantendienst
  • Bestelproces

Jonneke 10-11-2016 Via de website gekocht

Top

Goede prijs kwaliteit, voor iedereen iets wat je zoekt. Goede afhandeling zeer snelle levering met goede service

Monica 10-11-2016 Via de website gekocht

Goede koop, goede service

Binnen 24 uur geleverd op vrijwel het aangekondigde tijdstip. Eerst werd het verkeerde naar boven gesjouwd maar even zo vrolijk geruild voor de juiste wasmachine. Netjes aangesloten en oude apparaat ging mee.

Pluspunten

• Snel