Deze score is berekend op basis van 3457 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

leonoreIII 31-12-2017 Via de website gekocht

Altijd goed!!

Als ik iets wil kopen vergelijk ik vaak webwinkels. Ik heb inmiddels regelmatig gekozen voor Coolblue omdat alles er prima verloopt. Van het uitzoeken op de - makkelijk toegankelijke - website, tot de betaling en de snelle levering.

Bert Teesink 31-12-2017 Via de website gekocht

Geweldige service en snelle levering.

Perfecte website, zeer aan te bevelen, ruime keuzes.
Keuze snel gemaakt, daar wij met ons vorig product van LG bekend waren, zeer goede
machine.

Trudy 31-12-2017 Via de website gekocht

hele goede service

goede prijzen, en qua bezorging wordt je van stap tot stap op de hoogte gehouden, in plaats van een heel dagdeel zitten wachten of ze wel of niet op komen dagen

van Diermen 31-12-2017 Via de website gekocht

Prima Service en een snelle levering.

Prima website met voldoende productinformatie. Prijzen kunnen zeker i.g.v. een 2e kans-product zeer gunstig zijn. Zo ook in mijn geval.

Maria 31-12-2017 Via de website gekocht

Webwinkel die de klant echt centraal stelt

Vaak beloven winkels van alles aan klanten maar maken zij dat niet altijd waar. Bij Coolblue had ik vanaf de eerste keer het idee dat zij de klant echt centraal stelt. Hele bestelproces is helder als glas en dat ook nog met een vrolijk tintje.

Kempinga 31-12-2017 In de winkel gekocht
Groningen

Top winkel

Geweldige winkel met vakkundig en vriendelijk personeel. Ook als je online besteld is het altijd goed.

ada 31-12-2017 Via de website gekocht

betrouwbaar

Het was snel, makkelijk zoeken, en een redelijke prijs, de andere dag in huis en wat ik heel belangrijk vindt, is dat coolblue een betrouwbare site is

Leo 31-12-2017 Via de website gekocht

Snelle service met een glimlach

Coolblue communiceert op een vlotte en duidelijke wijze met een vleugje gepaste humor. De website is overzichtelijk, het aanbod groot. De bezorging razendsnel: voor 23:59 uur besteld; volgende dag echt in huis.

Alex 31-12-2017 Via de website gekocht

prima service

Zeer volledige website, enkel de mogelijkheid om producten te vergelijken ontbreekt nog. Dat zou de keuze veel makkelijker maken.
Verder vlotte bestelling en betaling (heel betrouwbaar ook) en heel vlotte bestelling de dag erna. 2 bestelde items kwamen wel in 2 afzonderlijke pakketten aan in 2 levermomenten. Dat kan milieuvriendelijker en minder omslachtig door er 1 pakket van te maken. Vooral omdat de 2 items als 1 pakket zijn aangekocht.

Jochem 31-12-2017 Via de website gekocht

Goede prijs, keuze en snelle levering

Ze hebben veel keus met een goede bezorging en prijs. Bij vragen of twijfel goede ondersteuning. En als je een product eerst wil zien kan je altijd terecht in de winkel.

Anne Sannen 31-12-2017 Via de website gekocht

Prima winkel

Een snelle en gratis levering, duidelijke website en de keuze om ze ook in de winkel op te halen.prima prijs/kwaliteit verhouding. Fijn om te winkelen en je krijgt prima informatie over je product sommige zelfs met een video erbij. Houden zo

L. 31-12-2017 Via de website gekocht

Heel blij met coolblue

Duidelijke website,snelle en nette levering.
Er word precies aangegeven hoe laat je product geleverd word zodat je niet heel lang hoeft zitten wachten,als ze er bijna zijn word je zelfs gebeld.alles werd netjes aangesloten met een duidelijke uitleg erbij.de bezorgers namen echt de tijd voor je.
Ik bestel volgende keer zeker weer bij coolblue!

Diny 31-12-2017 Via de website gekocht

Snel en goed geleverd

Ruime keuze en zelf de mogelijkheid hebben om een leverdatum aan te geven zodat je er geen vrij voor hoeft te nemen. Goede service via WhatsApp en vriendelijke bezorgers!

Mariska 31-12-2017 Via de website gekocht

Coolblue is betrouwbaar, geeft service én heeft humor!

Duidelijke website, snelle levering en goede prijzen.
Als er een verpakking van Coolblue geleverd wordt, zijn we allemaal blij :-)

Dick 31-12-2017 Via de website gekocht

uitstekende telefoniste

telefoniste was erg vriendelijk en behulpzaam , snelle verbinding aan de telefoon, geen ellenlang wachtrij

John 30-12-2017 Via de website gekocht

Geweldige service en professionaliteit

Sta je op het punt om een duurdere aanschaf te doen ?? Twijfel niet langer en shop bij deze mensen. Ik ben vakkundig en vriendelijk geholpen met mn product en de levering was perfect. Tot op een half uur nauwkeurig. Erg tevreden over mn aanschaf.

Jo-Ann22 30-12-2017 Via de website gekocht

Prima!

Ik heb voor Cool Blue gekozen vanwege de snelle levering. En ondanks de drukte met de feestdagen kwam mijn pakketje keurig op tijd.

Ineke 30-12-2017 Via de website gekocht

Orderproces met een gouden randje

Van de webshop tot aan de levering van het product is het één groot feest met CoolBlue! Adequate en humoristische communicatie, geen pretenties, klant is koning, levering en installatie wasmachine helemaal top. Dikke pluim voor de klantbeleving!

Farida 30-12-2017 Via de website gekocht

Goede service!!

We hadden het niet verwacht, maar zaterdag 23e december wasmachine besteld en de volgende dag (zondag 24e )ook nog bezorgd.
Wij gingen er van uit dat die na de kerstdagen zou worden bezorgd! Maar was dus niet het geval.

Oude netjes mee retour en wasmachine ook geplaatst en aangesloten!!

Kris 30-12-2017 Via de website gekocht

vlotte afhandeling

Producten kijken en vergelijken gaat heel goed op de website. En vanaf dat je gekozen heeft loopt alles heel vlot. Betalen, verzenden, leveren. Voor je het weet staan ze aan je deur. Voor mij in elk geval de vlotste online shop waar ik al bij besteld heb.

Tjeerd 30-12-2017 Via de website gekocht

Super snelle levering.

Woensdag na kerst besteld en de volgende middag binnen. Top gedaan. En bestelde product nog beter dan verwacht. Accessoire (stofafzuiging) welke los bijgevoegd zou zijn, bleek toch netjes in koffer bij de boormachine te zitten.

Joke janse 30-12-2017 Via de website gekocht

Geweldig service perfect

Ik vind de service geweldig bij coolbleu
En kwaliteit ook prima
En altijd staan ze klare met een oplossing
Ik heb besloten om altijd bij coolbleu te kopen

Roger Franssen 30-12-2017 Via de website gekocht

VERSCHRIKKELIJK !!!!

Coolblue adverteert voor 23.59 besteld , de volgende dag besteld........
Nou ik heb een wasdroger en een stofzuiger besteld op 18 december !!
Werd dus NIET de dag erna bezorgd....was te druk moesten maar wachten..... Tot na de Kerst.
Het zou 27 December worden bezorgd, krijg de 27e een mail , het zou in de middag worden bezorgd. Vervolgens een middag tevergeefs verwacht. Kregen een email dat de 2 chauffeurs ziek waren.....oeps , tja...... Maar geen nood het wordt VRIJDAG 29 December bezorgd. Vrijdag weer NIETS gezien , buiten een mail dat ze het zouden bezorgen de 29e. NIETS DUS. Dit is typisch , eerst een Mediacampagne voeren van dit en dat en vervolgens krijgen ze "teveel" klanten !? En dan zoek je het je maar uit. 0 Rekening houdend met hun klanten en hun afhankelijkheid van de bestelde producten (o.a. wasdroger) . Cool Blue vindt ik dus absoluut niet meer COOL ! Ja.....in hun reacties. Ondergetekend : Roger Franssen , Berg en Terblijt.

Officiele reactie van Coolblue 02-01-2018

Beste Roger,

Onze oprechte excuses dat wij jou hebben moeten teleurstellen naar aanleiding van jouw bestelling en het uitblijven van de levering. Dit is absoluut niet de service die je van ons mag verwachten.

Gelukkig hebben wij jouw bestelling in het systeem kunnen terugvinden en zien wij dat er inderdaad een hoop mis is gegaan met de levering. Daar schrikken wij enorm van en daarom hebben wij meteen jou van een antwoord en een compensatie voorzien. Dit is zojuist per e-mail gecommuniceerd.

Graag zien wij jouw reactie tegemoet.

Lymlam 30-12-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service, erg tevreden

Mijn enkele maanden oude E-reader was kapot, het scherm werkte niet meer goed. Hoewel hij altijd in een hoes had gezeten en het scherm onbeschadigd was, hield ik rekening met op z'n minst discussie over de oorzaak en aansprakelijkheid. Maar na retourzending kreeg ik bericht dat de aankoopprijs was gereserveerd op mijn account en ik voor dat bedrag een nieuwe E-reader op de site kon uitzoeken. Heel snel en probleemloos geregeld allemaal.

Rob Romijn 30-12-2017 Via de website gekocht

organisatie zit prima in elkaar

afspraak is afspraak ze doen waar ze voor staan en de prijzen zijn meestal het voordeligst en primade levering door post nl gaat ook

Maria 30-12-2017 Via de website gekocht

Snelle betrouwbare bezorging

Je hebt op de website ruime keuze en krijgt ook voldoende informatie. De bezorging is snel en secure.

Ron Dek 30-12-2017 Via de website gekocht

Geweldige omruilservice en afleverservice grote produkten

In eerste instantie een wasmachine voor mijn 82 jarige moeder besteld die netjes werd geleverd en aangesloten. Helaas was mijn moeder een Miele gewend en dit was geen Miele. Kortom er moest een Miele komen terwijl er al 1 keer gewassen was. CoolBue gebeld en geen enkel probleem om deze machine om te ruilen voor een Miele. Ook hier werd de "oude" machine omgeruild en aangesloten met de nieuwe Miele. Gewledige service!

Jesse 30-12-2017 Via de website gekocht

Top service, ook aan de telefoon.

Ik vind het een top bedrijf. goeie service, website is goed, en het betalen ging snel alles is ronduit top.

Henk 30-12-2017 Via de website gekocht

Doen wat ze beloven !

Prima van keuze maken op de site, tot bestellen, leveren en installatie. Zeer vriendelijk personeel die inderdaad wachten tot de zaak draait

Cees 30-12-2017 Via de website gekocht

Staan voor je beloftes.

Het is heerlijk als de beloftes van de site worden waargemaakt. Daarin slaagt CoolBlue uitstekend. Toen ik de boodschappen om na 23.30 uur bestelde, kreeg ik eerst een automatische mail, maar de volgende morgen was er ook bericht dat mijn bestelling verzonden was. Via de track&tracecode zag ik dat het spul al bij PostNL was en kreeg meteen al het bericht dat ik de aflevering tossen 12.00 en 14.30 uur kon verwachten.
Om 12.30 uur kon het uitpakken beginnen en voor het avondeten was alles ingesteld.

Verhulst (anoniem) 30-12-2017 Via de website gekocht

Goed advies en hulp bij u keuze!

Ik vind coolblue een zeer goede winkel omwille van hun klantenservice die altijd open staat en heel graag en goed helpt! Hun snelle en veilige levering. Heel goed advies dat je krijgt om misschien iets goedkoper of beter te kopen.

Stefan bakker 30-12-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!!

Goede overzichtelijke website je kan alles zo vinden, en het bestellen van producten is ook met een paar klikken klaar. En als er eens iets fout gaat is dat zo opgelost door de service ! Mijn complimenten!

Eva 30-12-2017 Via de website gekocht

Goede service, snelle bezorging

Na internet weer eens uitgeplozen te hebben voor een nieuwe wasmachine, toch weer bij coolblue uitgekomen. Had nog een vraag gesteld via messenger en binnen een uur antwoord.
Bezorging snel en je wordt super goed op de hoogte gehouden wanneer ze precies komen. Fijn dat dit ook op zondag kan!
Wasmachine werd netjes 2 trappen op getild naar zolder, en aangesloten en getest. De oude wasmachine meteen mee terug genomen. Helemaal tevreden dus met coolblue!

Marcel 30-12-2017 Via de website gekocht

Geweldige service en betrouwbaar !

De website was overzichtelijk en er is volop keuze. Soms niet de allerlaagste prijs ( het scheelt echt soms 1 of 2 tientjes voor een wasmachine, maar je krijgt er een geweldige service voor terug. Leveringsafspraken die nagekomen worden. Daar wordt je geweldig van op de hoogte gehouden, Cool Blue medewerkers die met een glimlach komen afleveren ook al moeten ze enkele trappen omhoog en een oude machine meenemen. Bovendien werd het nieuwe apparaat keurig netjes uitgelegd hoe het werkt. Echt lieve mensen, koop bij Cool Blue !

Hennie 30-12-2017 Via de website gekocht

Prima adviezen en super service !

Zowel op de thuisbezorgservice als op de service in de winkel is vooralsnog niets aan te merken.
Vlotjes bestellen via de website en de dag erna bezorgd of opgehaald.

Henk 30-12-2017 Via de website gekocht

super

geen rompslomp, snelle levering en antwoorden op mijn mails kreeg ik zeer snel dus wil ik coolbleu absoluut aan raden

Christian Renders 29-12-2017 Via de website gekocht

Coolblue: betrouwbaar, compleet, scherp, snel

Tot nu toe blijkt Coolblue een betrouwbare winkel; alles okee en nooit gedoe. Compleet assortiment, overzichtelijke website en app, uitgebreide productspecificaties met advies en reviews, vrij scherpe prijzen, vaak de volgende dag al gelevererd. Koop er regelmatig en naar tevredenheid.

Marina 29-12-2017 Via de website gekocht

Snelle en geweldige service!

Na eerdere ervaring met deze winkel ook nu weer terug gegaan, snelle levering en fantastische service.
Leuke bezorgers, die ook al was het nog zo vroeg een goed humeur hebben en je prima op de hoogte houden van de tijd dat ze komen en waar ze zijn. Helpen je netjes, sluiten alles aan leggen dingen uit. Zeker een aanrader. Als ik naar de reclame kijk moet ik ook glimlachen want het gaat echt zo. Top

Fam. Nijenhuis 29-12-2017 Via de website gekocht

Bezorgers zijn zeer klantvriendelijk. Product/ prijs goed.

Fijne webshop en alles makkelijk te vinden. Snelle levering en goede bezorgservice. Bezorgers zijn zeer klantvriendelijk en nemen oude machine en verpakking mee. Geven een goed en duidelijk advies.

George 29-12-2017 Via de website gekocht

Prima service

Woensdag voor Kerst het bestelde product thuis geleverd gekregen, net binnen de stelde tijdsblok. Aangezien het product toch niet helemaal naar de zijn was, op 2-e kerstdag gemeld deze te willen ruilen tegen een ander, wel duurder model. Dezelfde avond nog kunnen bijbetalen, de volgende middag werd het vervangende product binnen het vooraf aangegeven tijdsblok thuis afgeleverd. Prima, zou ik zeggen !! Allemaal vlekkeloos verlopen !!

Elly 29-12-2017 Via de website gekocht

Van alles te koop, overzichtelijk, giga snelle levering

Vlak voor Kerst, 22 december 's avonds half 11 gekocht, 23 december om 14.00 uur opgehaald op afleverpunt. GEWELDIG. zeer goede communicatie met bedrijf.

Jan Tent 29-12-2017 Via de website gekocht

Snelle goede service met concurrerende prijzen.

Eerst op kieskeurig.nl kijken naar de adviezen over de vrieskasten.Toen de prijzen vergelijken en toen de aanbieders vergelijken .Er waren drie hetzelfde qua prijzen. Gekozen Coolblue na het lezen van de reviews en ze maken waar wat ze zeggen.
Met de kerstdagen voor de deur hadden we toch net op tijd een nieuwe vrieskast .

Thomas 29-12-2017 Via de website gekocht

Kon mijn product snel vinden en bestellen.. Na ontvangst Philips led tv. Was de installatie ff zoeken... Maar verder leuk tv..

Gaby 29-12-2017 Via de website gekocht

Heldere informatie, snelle levering, betrouwbaar!

Betrouwbare webshop. Goede producten met duidelijke omschrijvingen. Snelle levering en goede service.

Bert 29-12-2017 Via de website gekocht

Alleen drempelservice voor hardloopband

Hardloopband bij Coolblue besteld, m.n. vanwege brengservice. Ik heb een loopband gekocht. In de bevestiging van de order werd ook nog aangegeven dat men deze naar maximaal de 4e verdieping zou brengen. Dat is prima aangezien ik de hardloopband naar de 2e verdieping wilde hebben. De bezorgers gaven echter aan dat zij dit vanwege het gewicht niet mochten doen. Ook via de whatsapp bevestigde dit Coolblue. Bij het bestellen nadat je het product in het winkelmandje hebt gedaan zou je dit hebben moeten zien. Dit nog een keer nagedaan. Maar ik heb dit niet zo snel kunnen waarnemen. Beetje vreemd waarom dit niet gelijk bij het artikel staat als men het overweegt te kopen. Daarnaast vreemd dat men in de order wel bevestigd dat men het artikel naar de 4e verdieping zal brengen.

Officiele reactie van Coolblue 02-01-2018

Beste Bert,

Wat ontzettend jammer om te vernemen dat jouw splinternieuwe hardloopband niet tot en met de vierde verdieping is geleverd. Het is natuurlijk niet handig wanneer wij onjuiste informatie verstrekken over de levering van het product.

Het spijt ons enorm dat de bezorgers de bestelling niet naar de tweede verdieping hebben gebracht. Hardloopbanden zijn uiteraard geen apparaten die gemakkelijk te vervoeren zijn. Wij werken samen met een aantal koerierdiensten en vertrouwen erop dat de bezorgers elke situatie zelf kunnen inschatten. In dit geval hebben de bezorgers aangegeven dat het product te zwaar is om naar de tweede verdieping te leveren. Daarnaast hebben wij op de website de informatie verstrekt wat je tijdens de levering kunt verwachten. De pagina kun je hier nalezen: https://www.hometrainershop.nl/klantenservice/1604/informatie-over/levering-fitnessapparatuur.html. Hierin wordt vermeld dat wij fitnessapparatuur leveren tot en met de vierde verdieping leveren. De klant dient het apparaat zelf op zijn plaats zetten en monteren. Wij bieden hiervoor wel een montage service aan die je kunt toevoegen aan jouw bestelling. Zonder de montage service wordt de bestelling inderdaad enkel over de drempel geleverd.

Dit neemt niet wel dat wij de informatie duidelijk op de website dienen te vermelden. We zullen jouw feedback zeker doorgeven aan de desbetreffende afdeling om de website aan te passen.

Mocht je nog andere vragen of opmerkingen hebben, schroom niet om weer contact met ons op te nemen.

Wendy 29-12-2017 Via de website gekocht

Besteld met kerst, toch de volgende dag in huis

Snelle levering, goed product, leuke benadering. Ik zou zeker nog een keer hier bestellen. Top service

Hans 29-12-2017 Via de website gekocht

Bijzonder goede service.

Vanwege de prijs, de goede service en levering. Vooral het gemak en dat je zelf de dag van levering kon bepalen en de manier hoe je op de hoogte gehouden werd.

Hugo 29-12-2017 Via de website gekocht

Prima service, vlolt geleverd.

Ruime keuze, scherpe prijzen enondanks Kerst zeer snel geleverd.alles deugdelijk verpakt.mijn bestelde printer werkt gelukkig ook uitstekend.

Merve 29-12-2017 Via de website gekocht

Erman

Bestelling goed geleverd , geleverd met een grote glimlach . Goed aangesloten , goed opgeruimd. Harde werkers , doen hun best. We love Erman

Angelique Rommelaere 29-12-2017 Via de website gekocht

topsnelheid

Voor mijn schoonouders waren we op zoek naar een nieuwe tv, 's Avonds rond 22.30 u zagen we een Philips tv op coolblue voor een aantrekkelijke prijs dus bestellen maar! Heel gemakkelijke bestel - en betaalprocedure doorlopen. En, de volgende dag stond hij al in het door ons gekozen postkantoor! Helemaal geweldig. Ik ben ervan overtuigd dat er 2 heel gelukkig gaan zijn en... ik shop zeker en vast nog bij coolblue!