Deze score is berekend op basis van 3431 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Sebastiaan 07-03-2016 Via de website gekocht

Gewoon vanuit mijn luie stoel besteld.
De keuzehulp en de top 10 theepotten heeft wel geholpen!

We werden bij het ophalen in de winkel snel geholpen.

Het is niet hetzelfde als door een fysieke winkel lopen, we zochten een theepot, google suggereerde coolblue en daar hebben we ons door de keuzehulp laten helpen. Er kwam geen 'bladeren door het assortiment' bij kijken. Maar we hebben gevonden wat we zochten en de prijs was goed!

Gemiddelde van mijn eerdere beoordelingen.

dannybianca 07-03-2016 Via de website gekocht

De website is duidelijk, werkt snel en geeft meer informatie dan de meeste andere websites. Bijvoorbeeld het feit dat jullie zelf producten reviewen met jullie kennis en ervaring. Dat geeft mij absoluut vertrouwen in een aankoop. En met die informatie kun je vaak veel beter een keuze maken. De voor- en nadelen van elk product even kort samengevat dragen daar ook heel erg aan bij. Zo kun je veel gemakkelijker een keuze maken op basis van je eigen voorkeuren.

Altijd goed!

Heel uitgebreid. Ze hebben bijna alles.

Echt een aanrader! Service en kwaliteit zijn gewoon top, en daarnaast vindt Coolbue klanttevredenheid maar ook tevredenheid bij eigen medewerkers belangrijk. De site staat vol met originele teksten en inspiratie.

Een bedrijf wat een voorbeeld zou mogen zijn voor anderen!

Diana 07-03-2016 Via de website gekocht

super simpele website

doen wat ze zeggen

super groot assortiment

betrouwbaar bedrijf dat doet wat het zegt

Esther Cosman 07-03-2016 Via de website gekocht

Duidelijke zoekfunctie, veel informatie, groot aanbod, veel reviews van klanten.

Ze doen alles precies als beloofd. Daar kun je van op aan. En dat is wel zo fijn.

Mijn absolute eerste keus om bij te bestellen. Duidelijk, snel! (Zondagavond om 23:46 uur besteld, maandagochtend om 10:30 uur in huis!) Ze hebben een zeer groot en uiteenlopend aanbod. Daarnaast is het een bedrijf met humor en dat waardeer ik ook zeker.

angelique 07-03-2016 Via de website gekocht

Erg leuke site

snelle service, levering

van alles wat, dure merken goedkope merken

zeer goede webshop.

Tony 07-03-2016 Via de website gekocht

vanuit de stoel snel en doeltreffende bestelen

duiedelikheid en snel levering

ruim keus

er zullen wel beter winkels zijn ,al weet ik niet welke, dus een negen voor de geval dat.....

Patrick DW 07-03-2016 Via de website gekocht

what you see is what you get

belofte werd waar gemaakt wat de levering betreft

voorzichtig oordeel omdat ik eerst graag nog dieper duik in het aanbod

Top!

Hans Mutsaers 06-03-2016 In de winkel gekocht
Eindhoven

Website en fysieke winkel is de goude combinatie

Fijne medewerkers

Goede voorraad

Gewoon een prima eenvoudige niet schreeuwende winkel

jr123 06-03-2016 Via de website gekocht

4,8

alles redelijk te vinden

retour procedure is goed maar verder niet beter dan een andere aanbieder

ruime keuze

het lijkt erop dat dit bedrijf meer waarde hecht aan snel reageren dan juiste product informatie te verschaffen

per mail verschil gevraagd over 2 machines omdat de specificaties op de site niet duidelijk zijn. Krijg een mail met verschillen die ik zelf ook wel op de site kon vinden maar die klopten niet. ik had hem al wel besteld. Later bleek dat er wel meer verschillen in zaten. Ik heb het apparaat )welke een dag te laat bezorgd was) terug gestuurd en in een winkel gekocht waar ik wel de juiste informatie kreeg en waar hij ook nog eens ruim 100 euro goedkoper was!

Officiele reactie van Coolblue 06-03-2016

Vervelend om te horen dat de informatievoorziening in dit geval niet goed was. Kunt u uw ordernummer doorgeven zodat we deze voorziening in de toekomst kunnen verbeteren? We hopen dat het product verder goed bevalt.

Chris 06-03-2016 Via de website gekocht

Overzichtelijke website. Eenvoudig naar bestellen.

Snelle reactie en levertijd, plus info over de verzendstatus.

Goede service, inclusief garantie op gekocht artikel. Hopenlijk niet nodig...

Marina 06-03-2016 Via de website gekocht

De webshop is duidelijk en makkelijk in gebruik

Na bestelling was alles snel en goed geregeld

Heel veel!!! Misschien wel teveel keuzes, maar er is nou eenmaal zoveel keuzes in mobiele telefoons, dus heel goed dat het assortiment groot is.

Na weken dubben welke nieuwe gsm ik zou nemen en toen ik dan eindelijk de keuze had gemaakt, wilde ik zo snel mogelijk mijn nieuwe telefoon hebben, nou dat kan bij Coolblue :-).
Er zat nog geen 20 uur tussen het bestellen, het telefoontje van Coolblue om alle gegevens te controleren, de goedkeuring van T-Mobile en de pakketbezorger die aanbelde om de gsm te overhandigen, top!

@Duim omhoog!

Vera De Bie van hoof 06-03-2016 Via de website gekocht

Thuis achter je laptop bestellen en betalen, je hoeft de deur niet uit en het wordt thuis geleverd,makkelijk, toch?!

De dag erna geleverd!

Heel groot assortiment en heel weinig dingen die "uitverkocht" zijn!

Ik ben heel tevreden over de service en over de producten

neen

remy olievier 06-03-2016 Via de website gekocht

je krijgt info over je bestelling

ik kreeg de dag erop al het pakje bezorgt
kan niet beter

er is heel veel om te kiezen ik heb zelf een week erover gedaan om te weten welke gsm ik wil

Alles was perfect bij me mijn pakjes kwamen heel verzorgt bij me thuis aan echt top

ja, dat je zeker bij deze website je spullen moet kopen en het is zeer vertrouwbaar

Johan Lagewaard 06-03-2016 Via de website gekocht

Alles lekker doorzoeken op je luie stoel

Had een vraagje over mijn bestelling , mail gestuurd en binnen no time een antwoord terug

Ruime assortiment , zit altijd wel wat tussen

Coolblue is beter dan alle andere internet webshops.
Ben er heel tervreden mee

helene 06-03-2016 Via de website gekocht

Vanuit je zetel shoppen en bestellen is reuze

de dag na het bestellen was de printer bij ons

Er was een ruime keuze van printers

Er is weinig aan af te keuren !

erm 06-03-2016 Via de website gekocht

Makkelijk kiezen en eigenlijk veel te veel, maar ja dat is nou eenmaal zo.

Makkelijk bestellen.

Kan nog meer bij.

Pas 1 maal iets besteld, maar niet teleurgesteld.

Hmmmm, nee eigenlijk niet.

Gina 06-03-2016 Via de website gekocht

Bestellen is eenvoudig en gaat supersnel.

Keuze genoeg in alle prijsklassen.

Geen problemen, alles gaat goed.

DvdW 06-03-2016 Via de website gekocht

Het is echt appeltje eitje om te bestellen. Je voegt het(de) desgewenst(e) product(en) toe aan de winkelwagen, je voert je gegevens in, betalen en klaar. Simpeler kan niet. Er wordt handig weergegeven waar je bent in het bestelproces.

De website is tevens ook zeer makkelijk in gebruik. Het heeft een mooi design, die vooral eentonig is. (Dit is een pluspunt). De website is dus geen rommeltje zoals bij de meeste Webshops.

De service is echt een 10 waard. CoolBlue staat bekend om 'Service met een glimlach'. Dit weten ze ook zeer zeker waar te maken. Het is een ware verademing deze webshop. De prijzen zijn laag, en ik hoef natuurlijk de deur niet meer uit :).

Over de klantenservice is ook wel een goed woordje te vertellen. Ik heb de klantenservice nog niet mogen gebruiken, maar als er wat is weet ik dat ze voor mij klaar staan omdat de klantenservice tot 23:59 open is, en omdat er vele mogelijkheden tot contact zijn: Facebook, Email, Telefonisch, Twitter, en zelfs WhatsApp! Welke webwinkel verleend nou ondersteuning via WhatsApp!? CoolBlue dus.

Het assortiment is gigantisch, maar toch mis ik een paar producten. Maar mis je een product? Dan kun je zelfs een productaanvraag doen. Dit noem ik pas een service.

Ik zou deze webshop aan iedereen aanraden die ik ken. Zelfs mijn oma van 68 zou nog met deze website aan de gang kunnen. De gebruikerservaring van de website is echt geweldig.

Kortom, het is een geweldige webshop die waar maakt wat het beloofd.

Joke 06-03-2016 Via de website gekocht

was makkelijk te allemaal te vinden

alles was netjes op tijd, alleen de postbode zei dat we niet thuis waren maar dat waren we wel en ze hebben het pakket bij de buren afgegeven terwijl der getekend moest worden en dat heeft mijn buurman gedaan, dat vindt ik wel een beetje vreemd, maar dit legt niet aan jullie.

alles wat ik tot nu toe aan het zoeken ben geweest was er dus geen klachten.

Vital 06-03-2016 Via de website gekocht

Alles was duidelijk , bestelling gemakkelijk en overzichtelijk te plaatsen.

Correcte afhandeling van transactie en duidelijke opvolging van pakket.

Ruime keuze van verschillende merken.

timcon 06-03-2016 Via de website gekocht

Uitstekend toegankelijke website met rustige lay-out, goede navigatie naar productinformatie (je hoeft geen 10x te klikken) en duidelijke achtergrondinfo.

Ruime keuze aan producten. Idem voor betalings- en leveringsmogelijkheden. Ongekend snelle levering (zoals ook geadverteerd op de website). Zeer goede verpakking.

Zeer uitgebreide keuze, met uitstekende productinformatie (o.a. worden voor- en nadelen van een product benoemd; goede foto's, duidelijke specificaties).

Gewoon een hele goede webshop, die de klant echt centraal staat en duidelijke waarborgen biedt (ook voor retourzendingen/geopende verpakkingen en zelfs een coulance regeling heeft mocht een product kortdurend gebruikt zijn en men toch niet tevreden is).

Kan deze webshop absoluut aanraden. Door de jaren heen steeds goede ervaringen in diverse productcategorieën.

YoeriH 06-03-2016 Via de website gekocht

Alles kan, alles mag. Leveren gaat ieder dag van de week, postpunt, 's avonds en in het weekend. Thuis, werk of postpunt... En altijd binnen 24u.

Tot nu toe 2x garantie geclaimd (fabrieksfouten, kan gebeuren). Werkwijze, opvolging en retour wordt vanaf melding tot weer terug in handen door Coolblue gecontroleerd.

Geen lastige vragen maar concrete oplossingen.

Aanbod bestaat normaal uit gerenommeerde merken, keuze is niet oneindig maar ruimschoots voldoende. Wat niet in voorraad is kan men niet bestellen.

Altijd al tevreden over geweest.

Rudolph 06-03-2016 Via de website gekocht

Op alle sites van coolblue een heel makkelijk zoeksysteem zodat ik steeds snel vind wat ik zoek, daarom koop ik regelmatig toch weer hier ipv elders

Ik heb een keer iets moeten retourneren, ging soepel!

Michiel 06-03-2016 Via de website gekocht

Makkelijk zoeken, ik hoefde niet lang te zoeken

Mijn bestelling was de volgende dag al bezorgd!! :-)

Veel aanbod!

Een 8 is hoog! Ik geef niet zo snel een 10...

Beste Michiel,

We waarderen uw feedback enorm! Wat kunnen we doen om een felbegeerde 10 te krijgen?

groeten,

luc 06-03-2016 Via de website gekocht

super gemakkelijk bestellen vanuit je luie stoel en meestal de dag nadien al in huis

super

meestal vindt je wat je zoekt

reeds jaren klant en nog steeds super tevreden doe zo voort coolbleu ook ondanks jullie groei blijven jullie de zelfde goede service leveren

blijf zo verder doen

Cees 06-03-2016 Via de website gekocht

Alles wijst zichzelf, super gemakkelijk

Supersnelle levering op de afgesproken tijd.

Ik kon direct vinden wat ik zocht. Ruime keuze in alle prijsklassen.

Plaatste voor de eerste keer een bestelling bij Coolblue. Ik had prijzen vergeleken. Andere sites konden niet leveren wat ze beloofden, Coolblue wel.
Topper!

RS 06-03-2016 Via de website gekocht

overzichtelijke site

snelle levering, en op afgesproken tijdstip

zeer goed assortiment

zal zeker aan collega's/familie/kennissen aanbevelen

Gerri L 06-03-2016 Via de website gekocht

Heel gemakkelijk om via trefwoorden bij het juiste artikel uit te komen. Duidelijke website. Bestelprocedure is voor mij (leeftijd 58 + NAH)zelfs nog eenvoudig, logisch en gemakkelijk aan te passen bij een per ongeluk gemaakte fout. Dus ook voor mensen met een vertraagde informatieverwerking, zoals ik, is deze website een uitstekende keuze.

Ik heb gelukkig zelf geen klacht hoeven indienen maar a.d.h.v. reviews van andere klanten werd er bij een klacht snel gereageerd en met een goede oplossing voor de klant gekomen. Er bleef één belangrijke zin hangen die ik op de website zag en dat was "Ook 'daarom' is een goede reden voor retour". Dat vind ik waanzinnig goed en maakt bestellen helemaal laagdrempelig.

Goede concurrerende prijzen. Heb tot nu toe naar tevredenheid die artikelen kunnen vinden en bestellen die ik nodig had. Ook voldoende vergelijkbare artikelen in verschillende prijsklassen. Keuze genoeg!

Goed is goed, en ik ben niet die juffrouw die nooit een 10 geeft. Juist om aan te duiden wanneer je niets aan te merken hebt hoor je een 10 te geven, dus bij deze. Hoe tevreden kan en wil ik zijn..

Ik geniet zo van de vrolijke en humoristische manier die het deze webshop alleen nog maar meer de moeite waard maakt. Ik lach tranen met tuiten als de procedure in gang wordt gezet. Gewoon subliem. In een theater moet ik duur betalen voor goede humor, hier krijg ik die cadeau bij elke bestelling. Voor mij zo belangrijk!

Kees 06-03-2016 Via de website gekocht

Zeer overzichtelijke website!

Prima service. Zelfs op zondag werd mijn bestelling gratis bezorgd !

Is ruim voldoende!

Wat er wordt beloofd in webshop, wordt ook gedaan.

G 06-03-2016 Via de website gekocht

Gebruiksvriendelijke website. Alles makkelijk te vinden en goede productbeschrijvingen.

Bestellen gaat erg makkelijk en snel. Als klant word je goed op de hoogte gehouden van je bestelling via email. Bezorging gaat inderdaad binnen 24 uur, zelfs als je op zondag bestelt.

Via de diverse webshops onder de Coolblue vlag kan je bijna alles vinden.

Betrouwbaar, snel en klantvriendelijk.

Joris 06-03-2016 Via de website gekocht

Fijne winkel, snelle levering en keurig volgens afspraak.
Ruim assortiment en flinke dosis humor.
Niet de goedkoopste maar wel de beste.

Saskia 05-03-2016 Via de website gekocht

Veel keus goede info razend snel in huis

Altijd super service

Alles te koop

Snelle levering ruim assortiment goede prijzen

SvenErik 05-03-2016 Via de website gekocht

Vandaag besteld, morgen in huis, zelfs op zondag! Kan dus gewoon niet beter.

Ondanks de onpersoonlijke omgeving (lees, internet) toch een poging om het persoonlijk te maken, daar slaagt men wonderwel in, dus erg goede service.

Je kan het zo gek niet bedenken of Coolblue heeft het, niet altijd de goedkoopste ,maar service maakt veel goed.

Zeer tevreden, ondertussen zelfs opnieuw een bestelling gedaan, dus een tevreden klant is een terugkerende klant!

Zeer prettig na koop een aanvullende mail ontvangen voor accessoires voor de tablet, aangezien deze voor onze dochter is gekocht vonden we de beschermhoes een prettige aanvulling!

Beste Sven,

Ontzettend fijn om te horen dat u een goede ervaring hebt met uw bestellingen bij Coolblue. Daar doen we het voor. We waarderen uw feedback ook zeer zeker. Graag zouden we vernemen wat we kunnen verbeteren om vooral de service op die felbegeerde 10 te krijgen.

Groeten,

Dimihex 05-03-2016 Via de website gekocht

Bestelling gaat zeer vlot en makkelijk op de webshop!

Ik geef 9 punten omdat ik eigenlijk nog nooit problemen heb gehad.

Een dikke 10! Op cool blue kan je bijna alles vinden, van smartphones tot vaatwassers.

10/10, Wie savond laat besteld krijgt de dag erop al zijn pakketje binnen!

Prima shop die doen wat ze beloven!

Marcel ten Kortenaar 05-03-2016 Via de website gekocht

Alles gaat zeer makkelijk

Perfecte service met een grapje erbij.

Kijk op de website en je ziet het enorme aanbod.

Perfect!

JD 05-03-2016 Via de website gekocht

Bestellen is done in 1, 2, 3. Geen gezever.

Coolblue houdt zich aan voorgestelde leverings tijden en ALS die veranderen weten ze hun klanten daarover intelichten. Andere webwinkels met klanten in België hebben daar precies wat meer problemen mee... .

Assortment is zeker niet slecht, maar soms vind ik niet altijd wat ik nodig heb.

Het belangrijkste is duidelijkheid in de informatie die wordt gegeven en eerlijkheid. Ik heb liever dat een webwinkel vertelt dat mijn bestelling "pas: ; binnen 3 werkdagen kan geleverd worden dan dat ze valse beloftes maakt. Dat laatste doet Coolblue niet (of ik heb het althans nooit meegemaakt).

HindsKA 05-03-2016 Via de website gekocht

Gemakkelijker bestaat gewoon niet. Tenzij dat je een levering op dezelfde dag zoekt.

Helpdesk reageert snel en doeltreffend

Ze hebben bijna alles

Jan 05-03-2016 Via de website gekocht

Makkelijke website, makkelijk betalen en uiterst snelle levering.

Te veel middle of the road aanbod. Geen zeer geavanceerde TV's, geluidsinstallaties e.d.

Het grootste gedeelte van de klanten (ik ook) zoekt normale gebruiksartikelen. Daar sluit uw aanbod naadloos bij aan. Als je wat meer een freak bent moet je toch naar meer gespecialiseerde leveranciers.

Ik kan mijn mening over uw service voor de aftersales niet geven omdat ik daar (gelukkig) nog geen gebruik van heb hoeven maken.

frenkie 05-03-2016 Via de website gekocht

Duidelijk, maar produktomschrijving zouden wat uitgebreider mogen.

1 Maal iets beschadigt aangeleverd te krijgen. Dit werd niet opgelost door door met de vinger te wijzen naar bv de transporteur. Eea werd met een paar mailtjes opgelost naar tevredenheid van de klant. En dat alles met vriendelijkheid en zonder onvertogen woord.

Zeer Uitgebreid

Bovenstaande zegt genoeg.

Jan 05-03-2016 Via de website gekocht

Thuis je product bekijken en vergelijken en aan de hand van de reviews een goed besluit nemen.

Komen de leveringsvoorwaarden keurig na en met track en trace is de levering perfect te volgen.

Dit was een derde bestelling bij coolblue van verschillende artikelen en steeds blijkt dat er ruime keuzemogelijkheden zijn.

Perfecte leverancier!

Joe 05-03-2016 Via de website gekocht

4,8

Zowel de fysieke winkel aan het Oostplein in Rotterdam als de website zijn gebruiksvriendelijk. Kleine spullen laten bezorgen ging altijd prima. Witgoed laten bezorgen daarentegen kan grote problemen opleveren heb ik ondervonden.

Koelkast zou binnen worden geleverd, bezorgers weigerden op aggressieve wijze de koelkast uit de verpakking te halen en boven te brengen. Zij hielden vol dat de koelkast inclusief verpakking door de deur zou moeten passen, ze hebben de koelkast achtergelaten in ons portiek omdat we van de zenuwen al getekend hadden voor ontvangst, ze liepen lachend weg. Cool Blue heeft ons 35 euro compensatie gegeven voor: beschadigingen aan onze muur en aan de nieuwe koelkast omdat we zelf plots een loodzware koelkast binnen moesten brengen en tegen de muren aan zaten, rugpijn, stress en een bittere nasmaak van de absurd slechte service van de bezorgers.

Het extreem vrolijke en behulpzame imago dat Cool Blue neerzet komt niet altijd overeen met de werkelijkheid, als het goed gaat, gaat het heel goed en vlot, maar als er iets misgaat gaat het ook weleens heel erg mis.

Vertrouw niet op wat er op de website staat vermeld over binnenbrengen van bv een koelkast, maar bel hen en maak hele goede afspraken van te voren over afleveren van grote artikelen om een boel ellende te voorkomen.

Beste Joe,

Ontzettend vervelend om te horen van dit verhaal. Onze bezorgpartners zijn geïnstrueerd om een bestelling netjes en conform afspraak af te leveren. Ze hadden de koelkast gewoon binnen moeten zetten, uit moeten pakken en aan moeten sluiten. Nogmaals oprechte excuses voor het ongemak. We zien dat dit euvel al een tijdje geleden is voorgevallen en hopen dat u inmiddels vernomen hebt dat we bezig zijn met het opzetten van onze eigen bezorgservice. Op deze manier willen we meer invloed kunnen uitoefenen op de bezorging zelf zodat zaken als deze voorkomen kunnen worden. Hopelijk stelt u ons in de toekomst nog in de gelegenheid om te laten zien dat het wel goed kan gaan.

Groeten,

Gijs 04-03-2016 Via de website gekocht

Alles is heel simpel gedaan

Binnen 30 seconden als iemand aan de lijn.

Zeer uitgebreid assortiment.

Bestellen op de webshop was heel gemakkelijk ook was het paket binnen 24 binnen.

Zeer snelle klanten service. Alle makkelijk geregeld. Geen gedoe bij retouren.

Debora Brands 04-03-2016 Via de website gekocht

zeer uitgebreid assortiment

je kan duidelijk zien of ze nog voorraad hebben

zeer uitgebreid en van alles

wat ze zeggen gebeurt ook de ene dag bestellen en de andere dag of thuis bezorgd of ophalen bij een zelf gekozen ophaal punt

Jelle 04-03-2016 Via de website gekocht

De website is duidelijk en helder.

Ik heb de service niet nodig gehad. Dat noem ik nog eens service!

Eenvoudig, duidelijk, ik kreeg wat ik wilde op de door Coolblue beloofde tijden. Top!

Georges 04-03-2016 In de winkel gekocht
Lokristie

De aankoop verliep HEEL vlot om 23u bestelt geleverd de dag nadien om 9u30

geen opmerking

verschillende smaken waren niet binnen

ben al twee maal in de winkel zelf langs geweest (Lokristie ) zeer vlotte en vriendelijke bediening

Edwin 04-03-2016 Via de website gekocht

Meerdere bestellingen bij Coolblue, allen goed en snel geleverd

Gelukkig nog niet heel veel gebruik hoeven maken van service. Eenmaal bij defecte ssd is dit opgelost volgens verwachting

Gerard de Heer 04-03-2016 Via de website gekocht

Navigeren door de producten gaat goed, er zijn genoeg filters om me te richten op de soort producten die ik zoek. Er is altijd goed te zien wat de plus- en minpunten van producten zijn. De winkel geeft daarin degelijk advies, maar er zijn over het algemeen ook volop gebruikersreviews. Hierdoor (samen met de specificatieoverzichten die je tegenover elkaar kunt zetten) kan ik producten goed vergelijken en mijn keuze maken. Het verdere bestelproces is gewoon rechttoe rechtaan.

Ik heb Coolblue nog nooit op slechte service kunnen betrappen. Op vragen krijg ik snel antwoord en aan de levertijd houden ze zich keurig.

Er is altijd wel een goede selectie voor de producten die ik zoek. Meestal ligt de prijs op hetzelfde niveau als de concurrenten, maar een enkele keer is die hoger.

Een hele goede degelijke winkel. Coolblue onderscheidt zich voor mij niet op de prijs, maar op hoe breed het assortiment is en de service. Ik weet waar ik aan toe ben en daarom kom ik graag terug.

lambert 04-03-2016 Via de website gekocht

overzichtelijk, makkelijk om verschillende apparaten te vergelijken en met name de uitgebreidere specificaties zijn goed waardoor vergelijking en een passende keuze maken makkelijk wordt.

online geen service nodig gehad, maar complimenten voor de bezorgers! Ruim op tijd, zeer klantgericht en denken mee. ze hebben geholpen met afkoppelen en verwijderen oude apparatuur en installeren nieuwe apparaten dat ging snel en netjes.

makkelijk, overzichtelijk en ruime keuze. Ik hoef niet de winkel met alleen maar de goedkoopste producten, ik wil graag een goede onderbouwde keuze kunnen maken en dat kan hier - aanrader!

ronald 04-03-2016 In de winkel gekocht
Rotterdam

Wel zo makkelijk dat je het zelf kunt ophalen als je niet thuis kunt zijn wanneer het bezorgd wordt.

Vriendelijke ontvangst bij binnenkomst, snel en leuk geholpen.

Je kunt zien wanneer het wat minder druk is, voldoende parkeergelegenheid en er werd mij nota bene iets te drinken aangeboden! Waar vind je dat nog?

Maaike 04-03-2016 Via de website gekocht

Fijne website en snelle levering wanneer het mij uitkomt

Zeer vriendelijk en behulpzaam

Genoeg maar kan altijd meer

Fijne website, snelle levering en zeer vriendelijke behulpzame klantenservice