Deze score is berekend op basis van 3453 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Patrick 13-12-2018 Via de website gekocht

Mijn mening

was aan het rondkijken om een nieuwe droogkast aan te schaffen. de productinformatie was uitstekend en veel beter dan op andere site's

Anja stassijns 13-12-2018 Via de website gekocht

Geweldige service en vriendelijk

Super overzicht , op 5min besteld en afgehandeld. Snelle levering en super vriendelijk. Machine geplaatst, pas gezet, aangesloten en geprobeerd echt top.

Hans 13-12-2018 Via de website gekocht

Betrouwbaar en voordelig. Afgelopen jaren heb ik de meeste electronica, en wat witgoed hier gekocht. Slechts eenmaal een garantiegeval dat snel en correct werd opgelost. Verder kon ik eigenlijk nergens voordeliger kopen.

JVB 13-12-2018 Via de website gekocht

Laat op de dag besteld, de volgende ochtend al in huis. Cool Blue doet zijn naam eer aan.

B.Arends 13-12-2018 Via de website gekocht

Prima, betrouwbaar, goede service en snelle levering. Dit werd mij door anderen ook gezegd en ik kan het nu beamen.👍

Jan 13-12-2018 Via de website gekocht

Mijn HP 7740 besteld via Coolblue.
Was zeer duidelijk omschreven op de website
Zeer snelle levering binnen een dag

Tina 13-12-2018 Via de website gekocht

Zeer professionele organisatie met juist dat tikkeltje humor.
Correcte bestelling, correcte levering. Fijn dat je een leveringsperiode krijgt en nog fijner dat men op voorhand belt. Zo hoef je niet heel de dag thuis te blijven zoals in veel andere organisaties;
Kortom professioneel team!
Top

Miranda 13-12-2018 Via de website gekocht

Deze Bosch ziet er niet alleen mooi uit maar erg ruim en ook de 3 vrieslade en vak zijn echt ruim.
De prijs was mooi en het zeker waard.

Kannietbeter. 13-12-2018 Via de website gekocht

Top, top, top.

Top, Coolblue is geweldig goed bezig op alle fronten, die glimlach roepen ze echt op. Zo zouden ze allemaal moeten zijn.

Jenny 13-12-2018 Via de website gekocht

Van de aankoop tot de dienst na-verkoop jaar na jaar alles perfect verlopen. Ook heel soepel bij retours. TOP!

ter Beek 12-12-2018 Via de website gekocht

Supersnelle "volgende dag" levering en erg goede communicatie rondom levering. e-Mail, sms en telefonisch contact.
Vriendelijke "eigen" bezorgdienst! Daar kunnen de andere bezorgdiensten nog wat van leren!
Zeker reden om vaker bij Coolblue te winkelen.

Remco Kleijn 12-12-2018 Via de website gekocht

Vorig jaar een stofzuiger besteld via Coolblue. Helaas ging de buis binnen een jaar kapot, maar omdat er 2 jaar garantie op zit, contact opgenomen met Coolblue.

We mogen de stofzuigerbuis opsturen waarna bekeken zal worden of deze hersteld kan worden of dat ze een nieuwe opsturen. Dat ging echt super! Toen bleek echter dat dit 3 weken kan duren.

Aangezien wij een hond, een kat en twee kleine kinderen hebben, kunnen wij niet drie weken zonder stofzuiger. Coolblue gebeld en uitgelegd wat de situatie is. Tevens gevraagd om in het kader van "Alles voor een glimlach" een tijdelijke oplossing te organiseren. Dit bleek niet mogelijk! Leuk dat er garantie op zit, maar als ik drie weken moet wachten voordat ik weer een werkende stofzuiger heb, dan kan ik beter gelijk een nieuwe kopen. Jammer Coolblue en mijn inziens ook niet nodig!!

MG 12-12-2018 Via de website gekocht

Ik ben erg tevereden over de aangekochte Samsung GalaxyA6. De door Coolblue verstrekte informatie is helder en maakt het kiezen makkelijker. Zoals ik al eerder ervaren heb met Coolblue: super-service, snelle levering. Ik raad deze (web-)winkel zeker aan.

Hans Thielen 12-12-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service, snelle levering, prettige winkel(s) - ik ken overigens alleen Groningen, geen overdreven prijzen. Aanbevelenswaardig!

Joyce 12-12-2018 Via de website gekocht

Coolblue is eigenlijk altijd mijn eerste keus als ik een nieuwe electronica of hh apparatuur aankoop wil doen. De duidelijke website met goede adequate informatie, eenvoudige bestelwijze, ruime keus, productvideo's en goede retourneer service maken het tot mijn favoriete webwinkel. Kom ik er zelf niet uit dan is de vriendelijke medewerker telefonisch goed bereikbaar en weet mijn vragen goed te beantwoorden of zoekt mee naar een passende oplossing. Kortom top webshop en zeker aan te bevelen voor anderen.

josip 12-12-2018 Via de website gekocht

prima service. bezorgers vriendelijk en behulpzaam. Website is duidelijk en overzichtelijk.

RemcoB 12-12-2018 Via de website gekocht

Goede en snelle service.
Goede website.
Alle bestellingen zijn snel en goed geleverd.
Ik heb 1 retour gemaakt. Dit gaat eenvoudig en is snel naar volle tevredenheid afgehandeld.

JJ 12-12-2018 Via de website gekocht

Geweldige service, breed assortiment!!

Prima webshop met diverse specialiteiten. Goede vergelijkingingen kunnen maaken. Ook in de keuze een goed filter met voorkeuren. Snelle levering. Bij niet goed geld terug of omruilen zonder problemen. Door deze bovenstaande punten geniet deze winkel mijn voorkeur boven anderen. Ik wijk alleen uit als de prijs teveel verschilt voor hetzelfde product. In de loop der jaren diverse artikelen gekocht, voornamelijk elketronica. Laatste bestelling zat in een nieuw soort verpakking, doos met een zogenaamde ritssluiting. Bij levering waren 2 zijkanten los. Slechte zaak. Voorgaande leveringen zaten altijd in een met tape stevig dichtgeplakte doos en vaak mewt opvulplastic. Dat is perfect.

Bodeloo 12-12-2018 Via de website gekocht

Service is TOP!!

Mijn wasmachine begaf het op zaterdag en op zondag stond de nieuwe al wasjes te draaien. Keurig geïnstalleerd en de oude meegenomen. Ook werd ik continu op de hoogte gehouden (via de mail en telefonisch) dat ze onderweg waren! Echt TOP!!

Claudia 11-12-2018 Via de website gekocht

Snelle levering!

Duidelijke website, goede service en snelle levering zoals aangegeven! Het product is zoals omschreven en voldoet aan de verwachtingen.

Miranda 11-12-2018 Via de website gekocht

Geweldige service, snelle levering

Berichten vooraf over het tijdstip, en de jongens hadden de wasmachine keurig recht en aangesloten op de plaats binnen 10 min!

tim 11-12-2018 Via de website gekocht

niet zo cool

slechte service, heel populair doen, maar ze zijn gewoon duurder dan sommige andere winkels. gestuurde email was zogenaamd niet aangekomen

Officiele reactie van Coolblue 14-12-2018

Beste Tim,

Bedankt voor je bericht. Wij begrijpen dat het vervelend is als je een product hebt gezien op onze website welke later bij een andere aanbieder goedkoper blijkt te zijn. Wij als Coolblue hebben ervoor gekozen om niet mee te gaan met onze concurrenten en hebben dan ook geen laagste prijsgarantie. Wij focussen ons op service naar onze klanten toe, iets wat andere aanbieders veelal links laten liggen.

Yvonne k 11-12-2018 Via de website gekocht

Vriendelijk personeel

Duidelijke voorlichting op internet, zelfs een filmpje van de Consumentenbond. Goede levering. Je wordt op de hoogte gehouden wanneer ze langskomen. Zeer vriendelijk personeel, goed uitleg. Echt service met een glimlach.

Jolanda 11-12-2018 Via de website gekocht

levering was vlot, correct en met een glimlach, TOP!

Snelle levering, ook op zondag. Goede service met een glimlach nderdaad. Prijs kwaiteit verhouding goed.

José 11-12-2018 Via de website gekocht

Prima advies en fijn contact

Al vaker bij Coolblue besteld. Altijd prettig om te bellen voor advies. Het advies wordt op verzoek gemaild zodat je eventueel kan overleggen en/of je krijgt nog even bedenktijd om een juiste keuze te maken. De klantenservice neemt uitgebreid de tijd voor je vragen.

Jan 11-12-2018 Via de website gekocht

Enorm assortiment, goede prijzen, geweldige klantreis :-)

We waren op zoek naar een nieuwe wasmachine. Eigenlijk ga ik dan gewoon naar Coolblue om daar de beste machine te kopen die ik kan vinden. Waarom? Het assortiment is enorm, de prijzen, hoewel wat hoger in enkele gevallen, zijn uiterst scherp en waar het mij vooral om gaat: de klantreis van oriënteren, bestellen tot levering. Het blijft een feestje om iets bij Coolblue te bestellen. Heb je eenmaal besteld dan kun je met of zonder wachttherapie, je bestelling snel tegemoet zien. Bestel je witgoed dan krijg je de dag voor levering een bericht wanneer de machine wordt geleverd (tot op het uur nauwkeurig!). En Coolblue maakt dat dan ook gewoon waar! Kom daar maar eens om tegenwoordig. Een kwartier voor levering word je gebeld door een uiterst vriendelijke bezorger (wij hadden ..... en ......). De oude machine namen ze mee en de nieuwe werd aangesloten. Met een uiterst goed humeur en de benodigde dosis humor werd de machine op zijn plaats gezet en getest. Ik zou bijna wensen dat binnenkort ook de droger de geest geeft ;-)
Je kunt gaan zoeken naar de laagste prijs bij webshop HassieBassie maar onthoud dit:
The bitterness of poor service remains long after the sweetness of a low price is forgotten ;-)

Waardeloze zondagbezorging 11-12-2018 Via de website gekocht

Jammer!

Ben in principe een groot fan van Coolblue. De zondagbezorging door PostNl laat helaas te wensen over. Twee x iets op zaterdag besteld, 2x gewoon thuis, bezorgers kijken niet goed welk nummer 4 of 4a, staat duidelijk aangegeven maar gaan gewoon weg. Met name mijn laatste bestelling moest een spontaan kadootje voor zondagavond zijn, die verassing ging dus mooi niet door! Enorm balen, heb wel een klacht bij PostNl ingediend maar je hoort uiteraard helemaal niets. Dus helaas Coolblue, hier word ik niet blij van.

J Verbeek Scharroo 11-12-2018 Via de website gekocht

Geweldige service, zelfs op zondag !!

Wij hadden al eerdere pima ervaringen met coolblue, dus kom je daar steeds op terug. En weer was het uitstekend

Stolk 10-12-2018 Via de website gekocht

Levering nieuwe wasmachine

We hebben CoolBlue gekozen vanwege de uitstekende service vanuit het verleden (levering vaatwasmachine) en ook nu weer met een stipte levering en plaatsing van de wasmachine. Zelfs de oude droger hebben ze zonder bezwaren weer op de wasmachine geplaatst. Vriendelijk en vrolijk personeel!

J.L.K. 10-12-2018 Via de website gekocht

Prima bedrijf

Zeer goede site en snelle plus correcte levering met een van tevoren opgegeven levertijden een belletje vooraf i.v.m. aflevering.

Yvonne Lanser 10-12-2018 Via de website gekocht

Goede service!!!

Makkelijke website,goede product uitleg.Snelle levering van hetgeen we besteld hebben.
Zou deze winkel an bevelen aan iedereen die op zoek is naar huishoudelijke apparaten.

Marco 10-12-2018 Via de website gekocht

kwaliteit en de volgende dag al in huis

Zoals altijd duidelijke omschrijving en de volgende dag geleverd. bij een andere site 2 euro goedkoper, maar de betrouwbaarheid gaf de doorslag.

MM 10-12-2018 Via de website gekocht

Snelle service, mooie en goede wasmachine.

Overzichtelijke website, goed aanbod, snelle service, goede aansluiting wasmachine, ruim van tevoren bekend wanneer bezorgers komen.

N.V.T 10-12-2018 Via de website gekocht

Service is gewedig .

Je besteld hem, en de andere dag wordt hij al geleverd. Ze sluiten hem voor je aan, geven uitleg , en nemen de oude wasmachine mee .

Sander 10-12-2018 Via de website gekocht

De 1 ste en de laatste keer dat ik bij Coolblue heb besteld.

Zaterdagochtend een Bosch wasmachine besteld en betaald met creditcard. Deze betaling was door een of andere niet nader te noemen reden afgewezen door Coolblue. Navraag gedaan bij mijn bank en die gaf aan dat de betaling goed was verlopen en het bedrag op gereserveerd stond (Coolblue kon het dus gewoon incasseren). Als Coolblue dus niet wil dat je via je creditcard gaat betalen, moeten ze deze optie niet aanbieden. Toen de zelfde dag alsnog via Ideal betaald en hiervan gelijk een betalingsbewijs binnen gekregen. Zondag echter geen wasmachine geleverd en hierover gelijk de klantenservice gebeld. Helaas was er iets fout gegaan en was de wasmachine niet meegegaan met transport. De klantenservice gaf aan dat de wasmachine maandag voor 100% geleverd zou gaan worden en dat het allemaal heel erg verveld was. Zondagmiddag nogmaals contact gehad met de klantenservice omdat ik nog geen enkele bevestiging/bewijs van de levering had ontvangen. Weer gaven ze aan dat de wasmachine echt maandag geleverd zou gaan worden. Gevraag om een soort van bevestiging/bewijs en dat ik deze inderdaad wilden ontvangen. Deze inderdaad gekregen en hierop stond inderdaad ook dat de wasmachine maandag geleverd zou gaan worden. Het exacte tijdslot zou uiterlijk voor 2 uur worden verstuurd. Helaas niks ontvangen en maandagochtend gelijk weer contact opgenomen met de klantenservice. Weer was het allemaal erg vervelend en ze konden ook niet aangeven wat nu het probleem precies was en waarom de wasmachine niet was meegegaan op transport. Nu maar gelijk aangeven dat ik de bestelling wilden annuleren, want ik ben echt helemaal klaar met Coolblue. Ze gaven nog wel aan dat ze het zouden uitzoeken en me hierover zouden contacten. Zal wel niks van terecht komen, want ik heb niet het idee dat ze problemen serieus nemen. Helaas moet je nu wel weer een aantal dagen wachten tot dat ze het betaalde geld terug hebben gestort. Echt een hele slecht service en naar mijn idee geen intentie om het goed op te lossen.

Officiele reactie van Coolblue 10-12-2018

Beste Sander,

Dank je wel voor het kenbaar maken van jouw klacht. Ontzettend vervelend om te lezen dat het zo mis is gegaan met jouw bestelling. Wij hebben een beleid met betrekking tot de acceptatie van een betaling via een creditcard. Dit hebben wij per e-mail aan je uitgelegd.

Dat de levering zo op zich heeft laten wachten is natuurlijk balen. Graag ontvangen wij jouw ordernummer op geenglimlach@coolblue.nl wil je er een korte uitleg bij doen? Wij duiken en dan direct in.

Bas 10-12-2018 Via de website gekocht

Coolblue maakt haar slogan "Alles voor een glimlach" waar!

Mijn ervaring met Coolblue is niets dan positief. Producten zijn door goede filters in de webshop gemakkelijk te vinden en te vergelijken. Het bestelproces is erg makkelijk en de bestellingen die ik tot nu toe heb gedaan zijn allemaal volgens plan en zonder problemen geleverd. Coolblue is mijns inziens dan ook zeker een partij waarop vertrouwd kan worden.

Jip 10-12-2018 Via de website gekocht

Coolblue is persoonlijk en gewoon heel goed

De slogan ´alles voor een glimlach´ maken ze waar. Ze zijn grappig, persoonlijk (wat bijzonder is voor een groot bedrijf, laat staan een groot internet bedrijf) maar daarnaast ook heel professioneel en betrouwbaar. De coolblue bezorgservice is echt goud, als ze PostNL zouden ditchen en gewoon alles zelf zouden bezorgen is de wereld al helemaal een betere plek.

Anoniem 10-12-2018 Via de website gekocht

Super service

Overzichtelijke website, genoeg keuzemogelijkheden.
Goede communicatie per mail, maar ook dat er vlak voor het bezoegmoment telefonisch wordt doorgegeven dat ze er binnen 15 minuten zijn. Vriendelijke medewerkers, goede uitleg over de geleverde producten
Zeker aan te raden!

Robert Jansen 09-12-2018 Via de website gekocht

Snel en professioneel geleverd

Uiterst goede website met producten die makkelijk te vinden zijn. Ook de productinformatie is zeer duidelijk even zoals de technische specificaties.
Bestellen gaat erg eenvoudig en een groot pluspunt is dat je tot 23.59 uur kunt bestellen zodat je nog minder lang hoeft te wachten op je aankoop die dan al de volgende dag wordt geleverd.
De bestelling van mijn Bosch warmtepompdroogkast werd door 2 zeer aardige jonge mannen ( .....en .... ) geleverd. Over het uitpakken is binnen Coolblue nagedacht want dat deden ze in dit geval buiten in de vrachtwagen zodat de verpakking niet door het huis gezeuld hoefde te worden. Ook de informatie die verstrekt werd bij uitleg is goed. Het oude apparaat werd tevens vakkundig naar beneden gedragen. De volgende bestelling zal weer via Coolblue lopen.

Jeroen018 09-12-2018 Via de website gekocht

Vlot, snel en vriendelijk!

Prima levering! Snelle levering, vriendelijk personeel en afgeleverd zonder rommel. Bovendien inspelend op gemak door de oude droger retour te nemen.

Rob 09-12-2018 Via de website gekocht

Service is hartstikke cool

Prima webshop, overzichtelijk, makkelijk te gebruikdn, goede aanbiedingen. Bestellen en afleveren de volgende dag was binnen 1 dag, terwijl het hartstikke druk was met Sinterklaaa. Ik noem het een prima cyber warenhuis.

Anne-Marie Taken 09-12-2018 Via de website gekocht

Top!

Mooie aanbieding. Voordelig geprijsd. Goede communicatie. Snelle levering. Super blij met m’n telefoon!

Merel 09-12-2018 Via de website gekocht

Fantastische webwinkel

Een hele fijne website met veel verschillende producten. Site is handig in gebruik. Levering altijd keurig op tijd, opties voor bezorging mogelijk. Echt een top winkel!

Ron 09-12-2018 Via de website gekocht

De webwinkel to be!

Altijd supersnelle levering, geweldige klantenservice en een zeer uitgebreid assortiment! Een zéér betrouwbare webwinkel waar kwaliteit en service hoog in het vaandel staan.

Caro 09-12-2018 Via de website gekocht

Het leukste, PERSOONLIJKE, online bedrijf :D

Coolblue weet van elke detail in het bestelproces, iets goeds, interessants of leuks te maken waardoor je je persoonlijk gezien voelt. Dat is kracht en levert klantenbinding.

Ellie de Roos 09-12-2018 Via de website gekocht

Een heel goed bedrijf en erg vriendelijk

Als ik weer iets nodig heb, dan bestel ik zeker bij Coolblue.Ik zal het zeker tegen vrienden en familie vertellen.

Natascha 09-12-2018 Via de website gekocht

AANRADER!

Zeer betrouwbaar en super snelle levering.
Erg tevreden over het verloop vanher bestelproces en de service.

Zey 08-12-2018 In de winkel gekocht

Alles was uitstekend! Bezorging was goed product goed de site was duidelijk ben tevreden zkr een aanrader

Anne uit Breda 08-12-2018 Via de website gekocht

Perfecte levering.

In de drukke dagen van december lukt het Coolblue om het juiste product in goede conditie binnen 24 uur te leveren. Complimenten!

Jet en Paul de Graaff 08-12-2018 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Afgelopen jaren steeds goede ervaringen met Coolblue gehad. Altijd snelle en perfecte levering. Daarom niet getwijfeld en meteen weer voor Coolblue gekozen!