Deze score is berekend op basis van 2023 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Vera 24-05-2019

Prima service en een goede prijs! Coolblue heeft bovendien een zeer uitgebreid aanbod.
Ik kan Coolblue ten stelligste aanbevelen!

Mathan 24-05-2019

Snel kunnen bestellen, goede opties voor afhalen/laten bezorgen, goede prijzen, en prima geholpen op het afhaalcentrum met goed advies en lekkere koffie.

Nel 24-05-2019

Coolblue is een winkel wat toegankelijk is voor iedereen, ook voor mensen met beperkte kennis van bestellen via internet.
Verder komen ze strikt hun afspraken na.
Voor een bestelling hoef je niet de gehele dag thuis te blijven. Dat hebben ze goed geregeld.

Jone 24-05-2019

Duidelijke en betrouwbare webshop met kwaliteitsproducten en een snelle levering, duidelijke uitleg bij de producten en correcte prijzen. Goede opvolging via mail.

Anja 24-05-2019

Super blij met Cool Blue, ontzettend snelle services
Op de site is het heel makkelijk om te vinden wat je zoekt.
TOP!!!!

Piet 24-05-2019

Snelle levering. Goede informatievoorziening tijdens bestel- en leveringstraject.

Wiel Jacobs 24-05-2019

Het is een fijne webwinkel. Je hebt alles snel thuis en goed aangesloten. De uitleg van vragen is ook goed. Ze nemen echt tijd voor je.

M. Wouters 24-05-2019

Super service, goede telefonische bereikbaarheid ,eerlijke prijs , snel geleverd en geïnstalleerd 👍

Andrea 24-05-2019

Site kon voor mij ietsje pietsie makkelijker, overzichtelijker, (ben reeds voorbij de pensioen gerechtigde leeftijd) maar dat wordt ver overtroffen door de snelheid van leveren en de klant vriendelijkheid

Tonie 24-05-2019

Geweldig hoe goed de service voor en na je aankoop is bij Coolblue. Misschien niet altijd de goedkoopste maar dat maakt de service helemaal goed.

KB 24-05-2019

Binnen een dag een nieuwe vaatwasser. Goede site met veel keus en redelijke prijs. Bezorging helemaal top, oude machine meteen meegenomen. Ideaal.

Frans uit Amersfoort 24-05-2019

Heldere informatie, snelle levering door enthousiaste en hulpvaardige bezorgers. Top!

Naomi 24-05-2019

Ik vind jullie service echt super, dat zie je namelijk bijna nergens meer! Zowel in de winkel als bij het bezorgen zijn jullie altijd zo aardig en behulpzaam, echt top!!! Jullie website is ook erg prettig, alles is overzichtelijk en duidelijk, dat maakt het bestellen aangenaam.

Wij blijven bij jullie bestellen!!!!

Johan 24-05-2019

Mooie en duidelijke website groot assortiment en veel product informatie op de website.

Van de Velde Louis 24-05-2019

Ik beveel Coolblue aan zeer veel keuze en goed op geleid personneel met kennis van zaken.
Wel een beetje ontevreden over levering door Bpost hadden pakje in brieven bus gestopt en kreeg het er met moeite uit.Nochtans ik was thuis en hebben niet aan gebeld.

Mathé de Wit 24-05-2019

Een altijd snel en behulpzame shop, altijd veel informatie op de website, waardoor een keuze snel gemaakt is.

José Koolhaas 24-05-2019

Groot assortiment, deskundig en goede en snelle telefonische bereikbaarheid!
Ingeval van omruilen werd mij alles uit handen genomen. In een woord TOP!

Michel 24-05-2019

Zeer snelle levering, 30 dagen bedenktijd, groot assortiment, prima assistentie in de winkels, overzichtelijke bestelhistorie, etc.

Teleurgestelde klant 23-05-2019

Op 13/02/2019 heb ik van mijn man een nieuwe iPad gekregen. Na een maand, de 'zonder reden terugstuur periode' kwamen mijn man en ik erachter dat we de iPad voor elkaar oplaadde als de iPad bijna leeg was. Toen bleek dat deze wel heel snel leeg liep. Binnen een paar uur liep de batterij leeg van 100 naar 10 %. Maar ook laden duurde uren (screenafdruk van gemaakt). Ik kreeg, ondanks het feit dat we alleen originele Apple-laders gebruiken, melding van 'USB-accessoire, ontgrendel iPad om accessoire te gebruiken'. Dit laatste is helemaal vreemd omdat er geen USB-mogelijkheid zit op de iPad en de iPad bovendien op het lichtnet aangesloten was om op te laden (met de originele lader!) maar de lader niet herkende en dus niet op bleek te laden. Lader uit de iPad, er weer in, en ineens, hij laadde wel weer op, maar deed er 6 uur over om naar 100% te komen. Na over en weer bellen en mailen omdat die 30 dagen voorbij waren, kreeg ik te horen dat ik mijn vrijwel nieuwe iPad alleen ter reparatie aan mocht bieden. (N.B. dit is mijn 3e iPad in vele jaren en de 1e keer dat ik deze problemen ervaar) Bovendien kreeg als antwoord op mijn mail waarin ik 4 verschillende problemen meldde de reactie 'Wat vervelend dat je niet tevreden bent over jouw iPad', helaas kan ik niets anders doen dan de iPad ter reparatie aan te bieden. De laatste medewerker die ik sprak zei 'ik ben natuurlijk niet van de technische afdeling, maar misschien is de accu gewoon ontploft'. Eh, WAT??? Coolblue is onverbiddelijk, ik krijg geen nieuwe iPad, mag mijn vrijwel nieuwe iPad alleen ter reparatie aanbieden. Een service waar je koud en blauw van wordt...
Officiele reactie van Coolblue 24-05-2019

Beste,

Dank je wel voor het kenbaar maken van jouw onvrede. Absoluut een ontzettend vervelende situatie. Wij begrijpen dat je baalt.

Volgens de wet: koop-op-afstand heb je recht op 14 dagen niet goed, geld terug. Coolblue heeft daar 30 dagen van gemaakt. Zo krijg je ruim de tijd om een product te testen. Nu zit je buiten dit termijn en is ruilen helaas geen optie meer.

Nu blijkt er meer aan de hand te zijn. De accu laad niet op. Natuurlijk heb je gewoon recht op fabrieksgarantie en deze bieden wij ook gewoon aan. Wij willen je vragen om hier gebruik van te maken.

Coolbleu

Hanny 23-05-2019

Op coolblue kun je rekenen. Of je nu belt, mailt of in de winkel bent, iedereen luistert goed en lost alles samen met je op. Ook aansluitservice bij grote huushoudapparaten perfect! tv aansluiten en afstellen, perfect. Iets kapot? Geen probleem! Aanrader voor iedereen die betrouwbaarheid en goede service belangrijk vindt.

FrankReaguurder 23-05-2019

Top winkel, super mooi concept, en scherpe prijzen. Toppaaahs zijn joelie allemaal whoooee hoeeeee feestje !

kees 23-05-2019

coolblue is voor mij tot nog toe een duidelijke aanrader, onze ervaringen zijn nog wel beperkt in aantal

Susan 23-05-2019

Snel professioneel en betaalbaar. Nette terugkoppeling. Glimlach op op je gezicht. Echt!

Truus Luyken Schilte 23-05-2019

Daar kan ik heel kort in zijn, cool blue belooft iets en houdt zich er aan. de tijd van bezorgen, ruim op tijd. als ik weer iets nodig heb, kijk ik het eerst bij... oh ja, één opmerking: weergavenaam is daar de naam van de klant mee bedoeld? En nog verplicht ook!

Kevin 23-05-2019

Ik ben zeer tevreden van mijn product , het heeft heel mooi beeldscherm en is gebruiksvriendelijk. De volgende dag was het al aangekomen.

Aad Alsemgeest 23-05-2019

Goede website,gebruiksvriendelijk en snelle levering!
Gewoon TOP!Aanrader!!!

Hans 22-05-2019

Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Website is gebruiksvriendelijk.
Goede service en mogelijkheid om licht beschadigde producten tegen korting te kopen!

Olivier 21-05-2019

Komen garantieverplichtingen niet na!!
Een Wolfgarten grasmaaier gekocht bij Coolblue voor privé gebruik. Deze grasmaaier is tijdens de garantieperiode stukgegaan (misschien 10 keer gebruikt!!) Binnengegeven bij Coolblue voor herstelling. Ze weigeren deze grasmaaier te herstellen omdat de grasmaaier beweerdelijk "door onheil van buitenaf" was stukgegaan, vrij vertaald lag ik volgens Coolblue aan de basis van het defect. Ik vroeg naar de nodige bewijzen hiervoor. Konden ze niet leveren...
Ik vroeg mijn defecte grasmaaier terug. Diende ik daarvoor 40 euro te betalen!!! (aankoopprijs nieuwe grasmaaier was circa 200 tot 250 euro)
Ik laat evenwel weten dat ik op dat voorstel inga. Ik laat Coolblue tevens weten dat ik de grasmaaier zelf reeds had nagekeken vooraleer binnen te geven bij Coolblue en dat ik foto's had gemaakt van het defect en de oorzaak. Hun uitleg strookte niet met mijn vaststellingen. Kreeg ik plotseling mijn grasmaaier niet meer terug! Uiteindelijk een andere medewerker vast gekregen en die stelde dat zijn collega mijn aanvraag voor teruggave nooit had verwerkt waardoor mijn grasmaaier was vernietigd (fout van Coolblue uiteraard). Uiteraard vond Coolbue dat ze mij ondanks hun fout niet schadeloos dienden te stellen en kreeg ik geen nieuwe grasmaaier....

Ik koop professioneel voor circa 5000 tot 10000 euro per jaar aan goederen aan via online websites. Slechts 1 website die momenteel op de zwarte lijst staat. Proficiat Coolblue!

Theo 21-05-2019

Ze hebben veel dingen staan om te bekijken
En altijd vriendelijk geholpen
En goede prijs-kwaliteitverhouding

Sissje 21-05-2019

Vandaag bestel morgen in huis is niet zo als je iets wil laten aansluiten.
Dat mag wel duidelijker vermeld worden heb vrijdag besteld en wordt nu a.s donderdag bezorgd!
Is toch bijna een week.

Hoflander 21-05-2019

Vakkundigheid, duidelijke website.
Super snelle levering ook op zondag.
Goed verpakt.

cees 21-05-2019

goede service, binnen 24u geleverd goede kwaliteit. prijs ook goed. Derde product dat ik bestel en alle drie perfect!

Levi Grouls 21-05-2019

Producten zijn altijd zoals vermeld op de website. Over de leveringen en costumerservice kan ik echt niets negatiefs zeggen. Dit gebeurd allemaal zoals ik persoonlijk vind dat het zou moeten. Defecte producten die nog in garantie zijn worden goed afgehandeld.

Kortom: Je gaat er geen spijt van hebben als je iets aankoopt via coolblue

Jikra 21-05-2019

Heel goede en vriendelijke service door de jongemannen die onze nieuwe wasmachine naar boven gebracht en aangesloten hebben. En ook onze oude wasmachine meegenomen hebben.

Sonia 21-05-2019

Het is spijtig dat mijn eerste bestelling zo is gelopen gewoon de leveringsdatum verandert zonder dat aan de klant mede te delen en dan zelfs durven beweren dat ik het zo ingegeven had en op de bevestingsmail stond de juiste datum aan de telefoon klantendienst niet geholpen moest er mij maar bij neerleggen kreeg ik als antwoord wel geholpen in de winkel te Wilrijk super vriendelijk klantendienst webshop zeker niet

Abbe 21-05-2019

Goede service, snelle levering, makkelijke site. Wel jammer dat ik een super slechte samsung stofzuiger VS80N8076KC/EN heb gekocht. dat was een miskoop. helaas in mijn enthousiasme bij de aankoop een mooie review over dat apparaat geschreven.

Marc 21-05-2019

Ruim aanbod, goede prijs kwaliteit, super service, correcte afhandeling, geen gedoe indien een defect aan geleverd artikel. Steeds correcte, verzorgde levering.

Dirk Keij 20-05-2019

De levering van de vaatwasser was niet helemaal in orde: (wordt gratis aangesloten)
- In eerste instantie wilde men de vaatwasser in de garage neerzetten en niet aansluiten.
- Na opmerking dat hij geplaatst zou worden en aangesloten deed men dat.
- Men had geen handgereedschap voor de plaatsing meegenomen voor de aansluiting.
- De verschillende koppelingen werden met de hand vast gemaakt, later bleek dat de toevoer-slang lekte en heb ik deze zelf vaster gedraaid.
- Niet al meegeleverde werd gebruikt heb dat zelf deels geplaatst. (2 schroeven in de kuip die de vaatwasser op de plaats houdt)

Kortom het rammelde en de plaatsing verliep niet vlekkeloos.
Officiele reactie van Coolblue 24-05-2019

Beste Dirk,

Dank je wel voor het kenbaar maken van je onvrede. Ontzettend vervelend dat de levering en installatie niet geheel naar wens is verlopen. Dit hoort natuurlijk niet.

Helaas maken wij uit jouw klacht niet op of het misschien ging om het inbouwen van de vaatwasser. Dit is namelijk niet gratis en een extra dienst.

Lekkage hoort natuurlijk niet. Heb je al contact gehad met onze klantenservice voor het maken van een nazorg afspraak? Wij komen graag bij je langs om alles te controleren en eventueel te herstellen.

Gerrie 20-05-2019

Vriendelijk en deskundig personeel.
Ze behandelen je hier echt als een waardevolle klant. Topwinkel

Arno 20-05-2019

Prima overzichtelijk shop. Snelle en zeer vriendelijke levering volgens afspraak de dag erop. Oude machine afgekoppeld en afgevoerd en de nieuwe uitgepakt, gecheckt op beschadigingen, aangesloten en getest. En dit alles in een mum van tijd. Het was echt leveren met een brede smile. Bij andere webshops was het gekochte product € 10,- goedkoper maar bij een volgende keer kies ik weer voor de "Cool Blue Brede Smile" levering. Complimenten.

Esther 20-05-2019

Zeer goede service, duidelijk tijdstip en telefonisch contact.
Alles perfect👍🏽

J. van Dongen 20-05-2019

Een rolmodel in bedrijfsvoering in een moderne tijd! Een gesmeerde logistiek, een gigantisch ruim aanbod aan producten en een uitmuntende customer service!

Jan Weus 20-05-2019

correcte afhandeling van de bestelling en zeer correcte bezorgers Bezorgers kwamen na telefonische melding op het afgesproken tijdstip

Mikkel 20-05-2019

Top service! Snelle levering! Aardige gasten die verstand hebben van hun werk.

Nemane 20-05-2019

Duidelijke website
Goede omschrijving vd producten
Kwaliteit vd producten en keuze is uitstekend
Voor 2 uur ‘s nachts is er al een kort tijdsblok doorgegeven
Vriendelijk en deskundig personeel

JM 20-05-2019

Het product is prima, Coolblue geeft goede informatie en de bezorg opties zijn prima.

Arianne 19-05-2019

besteld en supersnel geleverd, produkt= heggeschaar, is van zeer goede kwaliteit

Barbara 19-05-2019

Snelle en goede levering van een tablet met cash back van coolblue,super aktie.

C. 19-05-2019

Snel geleverd. Belofte tijdstip bezorging waargemaakt.
Keurig verzorgd en verpakt.

Yvette Harms 19-05-2019

Coolblue staat garant voor klantvriendelijkheid, goede voorlichting wanneer je specifieke vragen stelt over het artikel, klantvriendelijk aan de telefoon en wellicht het belangrijkste is snelle bezorging, bij een probleem met het artikel hele goede service om het ongemak weg te nemen.
Mooie en duidelijke site op het internet.
En kom je in de winkel (wij wonen in Utrecht, dus eenvoudig om even langs te gaan), wordt je ontvangen door vriendelijke mensen die je ook nog eens goed informeren over je voorgenomen aankoop, je krijgt onmiddellijk het idee dat men weet waar men over praat, hetgeen een absoluut pluspunt is voor de consument.
Voor ons is dit een betrouwbaar adres hetgeen je voorgenomen aankoop beduidend eenvoudiger maakt.
Coolblue is een absolute aanrader bij een digitale aankoop of bij een bezoek aan de winkel.
Vaak bellen we of het artikel in de winkel op voorraad is, wanneer het er niet is wordt er zo spoedig mogelijk geregeld om het artikel ter plekke te krijgen, prima zaak dus en het voorkomt een ritje zonder resultaat.