Annik 06-11-2022

Super service. Vlotte levering. Doen niet moeilijk over retours. Top wat betreft online Shopping.

PVC 06-11-2022

Overzichtelijke website met goed geprijsde artikelen die snel en milieuvriendelijk geleverd worden met een fietskoerier.
Fantastisch!

Famke 05-11-2022

Altijd kwaliteitsvolle producten en een snelle levering.
Ze zijn ook altijd heel klantvriendelijk.
Alleen nog maar goede ervaringen gehad.

Jacques 05-11-2022

Op 02/11/22 besteld ik een externe harde schijf 1TB (144€), ging dag nadien geleverd worden… 1 dag vertraging want “het was druk bij bpost”…
Op vrijdag 04/11/22 de postbode en de deur die me vertelde dat het pakket LEEG was !!! Ik neem dus een paar foto’s als bewijs… hij vertelt me ook dat ik beter het pakket weigert… op zich logisch want mijn product is niet in het pakketje en is duidelijk open gedaan…
04/11/22 naar klantendienst bellen, leg probleem uit… medewerker ( een zeker Eva) zet me in wacht omdat ze informaties moest vragen…
Na 5min is terug met deze uitleg “ de zaak is nu in onderzoek… WACHT 10 DAGEN en als ik van hun niets gehoord moet ik ZELF TERUG BELLEN!!!! WTF !!!
En ik had beter het pakketje niet geweigerd ?!? Welke bewijs heb ik dan als ik een LEGE PAKKETJE aanvaard????
Ik antwoord dat niet mijn probleem is,
Als een probleem tussen Coolblue en bpost ontstaan is dan moet ze onderling regelen… ik heb totaal niets mee te maken niet waar?
Dus ik als KLANT en MIJN GELD wordt gegijzeld voor minimum 10 DAGEN!!!
“Ze kon niets aandoen want het is de procedure “
Een echte schande !!! En het strafste is dat ik ZELF moet achter lopen ondanks het feit dat ik niets mee te maken heeft.
Ik zal vandaag ook klacht indien bij de consument ombudsdienst.

Rudi 04-11-2022

Communicatief en hulpvaardig.
Dich sommige zaken kunnen beter, zoals de levering en plaatsung van witgoed.

Soms erg onduidelijk, weinig transparantie.

Veerle 04-11-2022

Levering volledig volgens afspraak. Toestel voldoet ook aan onze verwachting. Eenvoudige bediening.

Joeri 04-11-2022

Heel goede service, altijd even vriendelijk klantenservice , gewoon niks op aan te merken

gb 04-11-2022

Super online store, betrouwbare info, voordelige prijzen, en altijd een vlotte en correcte service

Bart 04-11-2022

Ik ben Zeer tevreden! zeer snelle levering! vriendelijke en goed geholpen klantendienst!!

José 04-11-2022

Gemakkelijk en dadelijke levering

Gemakkelijk en dadelijke levering. TOP

Leen 03-11-2022

Online bestelling gedaan, correct en netjes geleverd
Ook over een retour wordt niet moeilijk gedaan
Zeer tevreden klant hier

Floor 03-11-2022

Mijn pakket werd zeer snel geleverd. Alles was in orde. Heel blij met lijn aankoop. Duidelijke site.

pinky 03-11-2022

mooieaanbieding enomschrijving van het product,makkelijk te monteren ,levering helemaal correct zoals aangegeven

ERIC 03-11-2022

Steeds duidelijk omschrijving van het product. Gratis levering en daags nadien thuis.

roger 03-11-2022

site is gebruiksvriendelijk
goede prijs cfr de specificaties
Degelijk verpakt
Levertermijn zoals gewenst

Haki 02-11-2022

Goeie service, veel uitleg. Wel spijtig dat de site vermeld dat je met ecochecques kan betalen terwijl dit voor dit artikel niet mogelijk is.

KelCait 02-11-2022

heel gemakkelijk om te zoeken, bestellen, betalen en komt snel geleverd. Ook heel blij met de 2de kansjes: dingen in de originele verpakking die mensen terug gestuurd hebben en dus verkopen ze die voordeliger.

Philippe 02-11-2022

Ontzettend snel geleverd, zelfs op een zondagnamiddag besteld en de maandagochtend al bij mij

Inge 02-11-2022

Levering was zeer vlot. 'S avonds besteld, en de middag erop geleverd. Vriendelijke dame bij levering.

Jonas 02-11-2022

Gemakkelijk te gebruiken site, ruim aanbod met goed te vergelijken producten en heel vlotte levering

Marc. 01-11-2022

Prachtige winkel, voor de eerste maal bezocht. Jammer dat deze gelegen is aan de andere kant van Gent voor ons. Héél vriendelijk winkelpersoneel.

patrick_ooghe@telenet.be 01-11-2022

Goedkoopste prijs en dan nog een extra korting van 5 euro op mijn aankoop , mooi meegenomen , vriendelijk personeel en perfecte afhandeling , Toppie! doe zo verder

Johan 31-10-2022

product gereserveerd en volgende dag opgehaald in de winkel hier kortbij. leuk dat je ook in de winkel kunt betalen.
factuur en ook garantie bewijs op email super handig

Frank 31-10-2022

Concurrentiele prijzen , snelle levering ( volgende dag) , verschillende levering plaatsen (thuis, postkantoor, pakjescontainer, enz...) zeer stevig verpakt

Kevin 31-10-2022

Goede en snelle en perfecte instalatie
Klantendienst is goed te bereiken en alles word snel en goed afgehandeld