Deze score is gebaseerd op 772 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jean-Paul 12-11-2022

Jullie maken maar reclame vandaag besteld morgen geleverd , ze zouden zoon reclame moeten verbieden . Woensdag bestelling gedaan misschien maandag geleverd Jullie zouden een vergoeding moeten geven voor elke dag dat er voorbij gaat .

Michael 12-11-2022

Coolblue is altijd snel en correct in afhandeling. Ook bij deze aankoop was dit het geval.

Etnara 11-11-2022

gekozen voor de goede prijs, alleen wordt de leverbelofte niet nagekomen. Morgen in huis = overmorgen pas bij de post binnengebracht. In die tijd had ik langs de winkel kunnen gaan.

Jos 11-11-2022

Altijd makkelijk bestellen en snel betalen op Coolblue!
Wij nemen dikwijls tweedekans producten en ik heb daar nog nooit problemen mee gehad.
Heb je de klantendienst nodig? Dan gaat dit snel

Sandro Fani 11-11-2022

Leuke webshop met een mooie interface. Er zijn altijd goede deals en ze hebben een zeer uitgebreid gamma. Ook zeer snel in het gebruik, geen onnodige stappen bij het maken van een aankoop. Leveringen zijn ook altijd keurig op tijd, in het algemeen een zeer goede winkel waar ik al mijn electronica aankoop.

AlbrechtPaul 10-11-2022

Coolblue Zaventem is maar een 20 min. fietsen van mijn woonst, ze zijn er erg vriendelijk en competent. De informatie is er compleet en men vraagt steeds of ik nog méér wil vragen.

Lies 10-11-2022

goede service bij thuis levering, tijdstip wordt vooraf meegedeeld en een kwartiertje vooraf werd ik nog eens opgebeld. zeer vriendelijke mensen die het toestel op de juiste plaats zetten en aansluiten

Mariette 10-11-2022

Ik ben zeer tevreden over de site De bestelling is heel goed geleverd, vriendelijk personeel. Ben ook op tijd verwittigd geweest i.v.m.het tijdstip van de levering. Goede service!!

Danielvdv 10-11-2022

Ik ben altijd voor al mijn bestellingen bij Coolblue heel blij. Het aanbod is heel transparant, de beoordeling van de verschillende producten heel genuanceerd en correct, de levering pico bello (in het geval van een vaatwasmachine een hele tijd intussen met veel humor),.. Andere webwinkels kunnen een voorbeeld nemen aan Coolblue.

Nicolas 10-11-2022

Altijd een duidelijke beschrijving van de artikelen, pakjes komen altijd goed op tijd aan en zoals ze het zelf aangeven wanneer het toekomt. (Gratis bezorging)
Meestal de beste prijzen!
Betalingen verlopen vlot.

Geert 10-11-2022

alles naar wens, ik had besteld om 20u en de volgende dag was de bestelling thuis, om 9u, goede service,

Nils 10-11-2022

Duidelijke weergave van het product en vlotte levering op een groene manier per fiets.

Louisa 10-11-2022

Op aanraden van mijn zoon voor het eerst een bestelling geplaatst, gemakkelijk om te bestellen en snel geleverd, voor herhaling vatbaar

Kristel 09-11-2022

Snelle levering, correcte prijzen en zo fijn dat je pakje met de fiets wordt gebracht!

Evert Clonen 09-11-2022

Ik heb Zondag om 10:25u een senseo besteld bij coolblue. Op hun website staat duidelijk, Voor 23:59u besteld, morgen bezorgd. Het is nu woensdag 15:54u, ik heb nog steeds geen senseo. Dit is misleidende reclame.

Paul 09-11-2022

Duidelijke website, alternatieve producten mooi naast mekaar gezet, snelle levering

Wouter 09-11-2022

Erg tevreden, ze zijn intussen onze huisleverancier. Goed opgebouwde site, veel info en vergelijkingsmogelijkheden. Heb al twee retours gedaan die heel erg vlot gingen. En de duidelijkheid en vriendelijkheid speelt natuurlijk ook een rol. Wat ons opvalt is dat de humor waarmee ze zaken doen net dat extra geeft. OK, ze hebben niet àlles in huis, dus soms is het wel zoeken naar een andere leverancier, maar meestal vinden we wel wat we zoeken. Ik ben fan.

Stijn 08-11-2022

Een zeer uitgebreide keuze online, zeer snelle levering en je kan steeds in een echte winkel terecht als je zou willen ruilen, als er een probleem is of als je de producten eerst in het echt wil zien. Zeer goeie service online en in de store!

Ilse 07-11-2022

Echt jongens, moet ik het blijven herhalen ? Ik heb geen idee wat jullie (nog) beter zouden kunnen doen … je bestelt iets en de communicatie over die bestelling verloopt vlekkeloos. Je wordt op de hoogte gehouden zoals het hoort. Bestelling wordt tiptop ingepakt en aan huis afgeleverd zoals gecommuniceerd. Heerlijke opvulling van de wachttijd …
Is er dan onverwacht toch iets dat niet helemaal oké is, dan is dat iets waar jullie zelf ook geen controle over hebben, maar ook dan word je als klant op een bijzondere manier geholpen. Klantvriendelijkheid lijk bij jullie zo vanzelfsprekend. Kan dat maar van elke winkel/webshop gezegd worden.
Ik ben al lang klant, ik blijf nog lang klant, ik wil nog lang kant blijven, dus aub doe gewoon verder zoals jullie bezig zijn.
Als leerkracht (ex-leerkracht) zou ik op jullie rapport schrijven.
Coolblue is een fijne kerel/meid. Een genot om in de klas te hebben. Altijd tip top in orde, taken gemaakt en lessen geleerd, nooit te beroerd om iets extra’s te doen. Vriendelijk, beleefd en respectvol, altijd goedgezind en positief. Dus kus of knuffel van de juf en, mocht het nog kunnen, een bank vooruit. Al zitten leerlingen liefst achteraan, in dit geval mag dat dan zeker ook. De aandacht en de medewerking zou daardoor niet verminderen.

Tevreden klant 07-11-2022

Geweldig aanbod, goede uitleg bij producten, handig te bestellen snelle levering. Zeer tevreden

lieven 07-11-2022

Best prijs, prima service en levering. Meest informatieve website en goede opvolging (mail met hoe het product te installeren)

Davy 07-11-2022

Overzichtelijke site. Alles keurig en netjes op tijd geleverd. Heel vriendelijke en behulpzame chauffeur. Merci xxx!

Dirk Kuurne 07-11-2022

Makkelijke keuzemogelijkheid, snelle milieuvriendelijke levering, vriendelijke medewerkers

Annelies 07-11-2022

De website is gebruiksvriendelijk. De verzending is snel mèt mogelijkheid om de leverdag te kiezen, wat een enorm voordeel is. De dag van levering zelf ontvingen we 's morgens een bericht met een tijdsblok en de melding dat de vervoerders een kwartier op voorhand bellen. Dat laatste gebeurde niet. De koeriers waren wel vriendelijk en behulpzaam. Over het algemeen erg tevreden van de bestelservice van Coolblue!

Luk 06-11-2022

Superservice. Goed klantencontact en onmiddellijke oplossing. Mocht elke onderneming zo werken als jullie zou de wereld al een stuk idealer zijn :-)